Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (2)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Международный обмен в области образования<.>)
Total number of found documents : 55
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-55 
1.


    Петрецкий, В. В.
    Медичний університет ім.Альберта Сент-Дерд’ї, клініка вуха, горла, сегед. [Text] / В. В. Петрецкий, М. В. Петрецкий // Журнал вушних, носових і горлових хвороб. - 1998. - № 2. - С. 82-84


MeSH-main:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
БОЛЬНИЦЫ КЛИНИЧЕСКИЕ -- HOSPITALS, TEACHING
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (обучение)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Additional Access Points:
Петрецкий, М. В.

There are no free copies

Find similar

2.


    Бредли, П.
    Early Clinical Skills Training at The University of Liverpool, United Kingdom=Начальная клиническая подготовка в университете Ливерпуля (Соединенное Королевство). На англ.языке / П. Бредли, Т. Гиббс // Український медичний часопис. - 1999. - № 4. - P72-75


MeSH-main:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
КЛИНИЧЕСКОЕ УПРАВЛЕНИЕ (ВЕЛИКОБРИТАНИЯ) -- CLINICAL GOVERNANCE (организация и управление)
Additional Access Points:
Гиббс, Т.

There are no free copies

Find similar

3.


    Чернишенко, Т.
    Медсестринська освіта в Канаді [Text] / Т. Чернишенко // Науковий світ. - 1999. - № 8. - С. 13


MeSH-main:
МЕДСЕСТРИНСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- NURSING
МЕДСЕСТРЫ КЛИНИЧЕСКИЕ -- NURSE CLINICIANS (обучение)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
КАНАДА -- CANADA
There are no free copies

Find similar

4.


    Вартанян, Ф.
    Медицинское образование в некоторых странах Европы [Text] / Ф. Вартанян, С. Рожецкая // Врач. - 2000. - № 7. - С. 43-44


MeSH-main:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ЕВРОПА -- EUROPE
Additional Access Points:
Рожецкая, С.

There are no free copies

Find similar

5.


    Холодкова, О. Л.
    Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи) [Text] / О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна // Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 86-88

Rubrics: Анатомия--методы--обуч

   Образования технология--методы


   Международный обмен в области образования


   Конференции


Additional Access Points:
Нескоромна, Н. В.
Гудіна, І. Г.

There are no free copies

Find similar

6.


    Педанов, Ю. Ф.
    Викладання дисципліни "Анатомія і фізіологія людини" у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Люксембурзі [Text] / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 20-22

Rubrics: Анатомия--обуч

   Физиология--обуч


   Образование медицинское


   Международный обмен в области образования


Additional Access Points:
Гоженко, А. І.
Макулькін, Р. Ф.

There are no free copies

Find similar

7.


    Педанов, Ю. Ф.
    Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії [Text] / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 122-125

Rubrics: Образование медицинское

   Международный обмен в области образования


   Анатомия--обуч


   Физиология--обуч


Additional Access Points:
Гоженко, А. І.
Макулькін, Р. Ф.

There are no free copies

Find similar

8.


    Давыдов, Б. Н.
    Распространенность и интенсивность стоматологических заболеваний у студентов-иностранцев в период их обучения в России [Text] / Б. Н. Давыдов, О. А. Гаврилова, М. А. Шевлякова // Стоматология. - 2011. - Т. 90, № 1. - С. 22-24. - Библиогр.: с. 24-24

Rubrics: Студентов охрана здоровья

   Кариес зубов


   Международный обмен в области образования


Additional Access Points:
Гаврилова, О. А.
Шевлякова, М. А.

There are no free copies

Find similar

9.


    Педанов, Ю. Ф.
    Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці [Text] / Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін // Медична освіта. - 2011. - № 1. - С. 50-51

Rubrics: Образование медицинское

   Международный обмен в области образования


Additional Access Points:
Гоженко, А. І.
Макулькін, Р. Ф.

There are no free copies

Find similar

10.


   
    Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів / В. М. Запорожан [та ін.] // Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 45-47

Rubrics: Международный обмен в области образования

Additional Access Points:
Запорожан, В. М.
Кресюн, В. Й.
Аряєв, М. Л.
Чернецька, О. В.

There are no free copies

Find similar

11.


    Герболка-Ханик, Н. Л.
    Перспективи післядипломної адаптації чужоземних студентів фармацевтичного факультету [Text] / Н. Л. Герболка-Ханик, А. В. Горілик, Н. Б. Ярко // Український медичний альманах. - 2011. - Т. 14, № 1. - С. 58-59. - Библиогр.: с. 59-59

Rubrics: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Международный обмен в области образования


   Образование фармацевтическое


Additional Access Points:
Горілик, А. В.
Ярко, Н. Б.

There are no free copies

Find similar

12.


   
    Досвід Житомирського інституту медсестринства в міжнародному співробітництві [Text] / В. Й. Шатило, В. А. Копетчук, С. В. Гордійчук // Медична освіта. - 2011. - № 4. - С. 90-93

Rubrics: Медицинские институты

   Образование медсестринское


   Международный обмен в области образования


Additional Access Points:
Шатило, В. Й.
Копетчук, В. А.
Гордійчук, С. В.

There are no free copies

Find similar

13.


   
    Виробнича практика студентів як елемент міжвузівської інтеграції [Text] / Ю. Ю. Переста [та ін.] // Современная стоматология. - 2011. - № 4. - С. 144-146

Rubrics: Стоматология--обуч

   Профилактическая стоматология


   Международный обмен в области образования


   Студенты стоматологических учебных заведений


Additional Access Points:
Переста, Ю. Ю.
Клітинська, О. В.
Костенко, Є. Я.
Джупа, П.

There are no free copies

Find similar

14.


    Беденюк, А. Д.
    До питання впровадження європейської системи трансферу кредитів у контексті Болонської системи [Text] / А. Д. Беденюк // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2012. - № 1. - С. 15-17

Rubrics: Образование медицинское

   Образования технология


   Международный обмен в области образования


There are no free copies

Find similar

15.


    Угрин, М.
    Шостий навчальний тиждень в Ісландії (29 червня — 6 липня 2013 р., Ісландія) [Text] / М. Угрин // Імплантологія. Пародонтологія. Остеологія. - 2013. - № 3. - С. 68-71


MeSH-main:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ ИМПЛАНТАЦИЯ -- DENTAL IMPLANTATION (обучение, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING (методы, тенденции)
There are no free copies

Find similar

16.


   
    Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома [Text] / В. Μ. Лісовий [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 42-43


MeSH-main:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
Additional Access Points:
Лісовий, В. М.
Капустник, в. а.
Завгородній, І. В.
Семенова, Н. В.

There are no free copies

Find similar

17.


   
    Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів [Text] / Г. В. Дзяк [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 59-61


MeSH-main:
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (статистика)
Additional Access Points:
Дзяк, Г. В.
Перцева, Т. О.
Науменко, Л. Ю.
Горбунова, Г. В.

There are no free copies

Find similar

18.


   
    XII Всероссийская школа молодых психиатров «Суздаль-2015» [Text] // Психиатрия и психофармакотерапия. - 2014. - Т. 16, № 5. - С. 60-61


MeSH-main:
КЛИНИЧЕСКАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ -- CLINICAL CONFERENCE
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (история, статистика, тенденции)
РОССИЙСКАЯ ФЕДЕРАЦИЯ -- RUSSIA
There are no free copies

Find similar

19.


   
    З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет" [Text] / М. М. Рожко [та ін.] // Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 80-81


MeSH-main:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Additional Access Points:
Рожко, М. М.
Ерстенюк, Г. М.
Децик, О. З.
Бурак, О. Л.
Струтинський, Г. М.
Дзвонковська, В. В.
Капечук, В. В.
Іванців, М. О.

There are no free copies

Find similar

20.


   
    Чи може український студент стати лікарем в Австрії? [Text] // Участковый врач. - 2015. - № 6. - С. 56


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
АВСТРИЯ -- AUSTRIA
МЕДИЦИНСКИЕ КАДРЫ, ПОЛУЧИВШИЕ ОБРАЗОВАНИЕ ЗА РУБЕЖОМ -- FOREIGN MEDICAL GRADUATES
There are no free copies

Find similar

21.


    Barg, Wojciech
    Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016 [Text] / Wojciech Barg // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 58-59. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
There are no free copies

Find similar

22.


    Блага, І. О.
    Вплив змін типового харчування на розвиток вугрової хвороби у студентів-іноземців [Text] / І. О. Блага, О. Д. Александрук, Х. Я. Николайчук // Український журнал дерматології, венерології, косметології. - 2016. - № 4. - С. 116-117


MeSH-main:
АКНЕ ОБЫКНОВЕННЫЕ -- ACNE VULGARIS (этиология)
ПИЩЕВОЙ СТАТУС -- NUTRITIONAL STATUS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Additional Access Points:
Александрук, О. Д.
Николайчук, Х. Я.

There are no free copies

Find similar

23.


    Николайчук, Х. Я.
    Причини випадання волосся у студентів-іноземців [Text] / Х. Я. Николайчук, О. Д. Александрук // Український журнал дерматології, венерології, косметології. - 2016. - № 4. - С. 120


MeSH-main:
АЛОПЕЦИЯ -- ALOPECIA (терапия, этиология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Additional Access Points:
Александрук, О. Д.

There are no free copies

Find similar

24.


    Уханова, А. И.
    Феномен буллинга в контексте психического здоровья старшеклассников [Text] = Bullying phenomenon in the context of mental health of upper−formers / А. И. Уханова // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 4. - С. 89-94. - Библиогр. в конце ст.


MeSH-main:
БУЛЛИНГ -- BULLYING (психология)
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
НЕВРОТИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ -- NEUROTIC DISORDERS (патофизиология, этиология)
МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- INTERPERSONAL RELATIONS
РОДИТЕЛИ-РЕБЕНОК ОТНОШЕНИЯ -- PARENT-CHILD RELATIONS
ФАКТОРНЫЙ АНАЛИЗ СТАТИСТИЧЕСКИЙ -- FACTOR ANALYSIS, STATISTICAL
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ -- PSYCHOLOGY, EDUCATIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
Annotation: Изучен феномен буллинга в контексте психического здоровья старшеклассников. В рамках Шведско−Украинского проекта SEYLE были обследованы ученики десяти школ Одессы. В результате исследования выявлено, что с психологическим буллингом сталкивается почти половина опрошенных, тогда как с физическим − гораздо меньше
There are no free copies

Find similar

25.


    Алєксєєва, І. М.
    Європейські рамки кваліфікацій - опорна конструкція інтеграції національних систем освіти / І. М. Алєксєєва // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - Вип. 10, N 2. - С. 201-206


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Annotation: Рада Європи та ЮНЕСКО ухвалили Конвенцію про визнання кваліфікацій із вищої освіти в європейському регіоні (1997) [1]. Цим документом Європа задекларувала спільний проект з інтеграції національних систем вищої освіти континенту. Розробка нормативного механізму його реалізації потребувала чимало часу та низки практичних кроків із боку країн-учасниць ЄС. Мета роботи – науково-аналітичне дослідження офіційних документів, що визначають механізм реалізації Конвенції, узагальнення її принципових положень та опорних точок, а також стану відповідності національної системи кваліфікацій вищої освіти щодо європейських базових положень. Матеріали та методи. Дослідження базувалося на аналізі банку нормативно-правових актів Верховної Ради України "Законодавство України" та міжнародних і національних актів із питань систематизації кваліфікацій. Об'єкт дослідження – принципові положення та опорні елементи європейських рамок кваліфікацій, стан і рівень відповідності національної системи кваліфікацій вищої освіти щодо європейських рамок кваліфікацій. Методи дослідження – бібліографічний, лінгвістичний, контекстний, змістовно-правовий і порівняльно-правовий. Результати. Рада Європи та ЮНЕСКО ухвалили Конвенцію про визнання кваліфікацій із вищої освіти в європейському регіоні (Лісабон, 1997). Мета зазначеного проекту – вдосконалення організації освіти та професійної підготовки, полегшення громадянам держав-членів Болонського процесу доступу до освітніх ресурсів об'єднаної Європи, забезпечення можливості безперервного навчання, взаємного визнання національних кваліфікацій, а також мобільності студентів, викладачів, фахівців у межах європейського освітнього простору та ринку праці. Висновки. Під час дослідження доведено, що європейські рамки кваліфікацій в галузі освіти – це міжнародний інструмент інтеграції національних систем освіти, й Національна рамка кваліфікацій України загалом відповідає всім основним положенням та опорним точкам Європейської рамки кваліфікацій для навчання протягом життя. Для повної відповідності необхідно передбачити у НРК України співвідношення національних рівнів кваліфікацій із відповідними рівнями ЄРК БН та РК Європейського простору вищої освіти
There are no free copies

Find similar

26.


    Пропіснова, В. В.
    Викладання клінічної фармації в Болгарії в межах міжнародного обміну за програмою ERASMUS+: перший досвід [Text] / В. В. Пропіснова, С. Б. Попов, І. А. Зупанець // Клініч. фармація. - 2017. - Том 21, № 2. - С. 23-32


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
БОЛГАРИЯ -- BULGARIA
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Annotation: Стаття являє собою звіт про перший досвід читання лекцій з клінічної фармації українськими викладачами Національного фармацевтичного університету в країнах Євросоюзу. Можливість була надана завдяки європейській програмі ERASMUS+. Відповідно до вимог програми Національний фармацевтичний університет уклав домовленість про обмін викладачами з Медичним університетом імені професора Параскева Стоянова (м. Варна, Болгарія), і в рамках чотириденного перебування на базі університету було прочитано 8 годин лекцій наступної тематики: «Місце і роль клінічної фармації в сучасній системі охорони здоров’я», «Інноваційні та генеричні препарати: переваги та недоліки», «Клінічна фармакологія і фармацевтична опіка НПЗП: що нового?» та «Препарати рослинного походження і сучасна медицина»
Additional Access Points:
Попов, С. Б.
Зупанець, І. А.

There are no free copies

Find similar

27.


    Перцева, Т. О.
    Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів [Text] = The ways to improve teaching of clinical disciplines for english-speaking students / Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 55-59. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (методы, обучение, организация и управление)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
Annotation: Досліджено контингент англомовних іноземних студентів, показники їх успішності з клінічних дисциплін, рівень засвоєння практичних навичок, набуття діагностичних, терапевтичних та хірургічних вмінь. Вивчали результати впровадження в навчальний процес сучасних симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій для опанування практичних навичок та вмінь при викладанні клінічних дисциплін у студентів-іноземців з англомовною формою навчання. Результати дослідження свідчать, що для підвищення якості підготовки англомовних іноземних студентів доцільно підвищити вимоги щодо англомовного кон­тингенту студентів. При вступі на англомовну форму навчання слід надавати перевагу іноземним громадянам, які є носіями англійської мови, для вступників збільшити критерії щодо рівня знань у документах про попередню освіту та безпосередньо з профільних конкурсних предметів на вступних іспитах. Для підвищення якості практично-орієнтованого навчання та опанування практичних навичок роботи безпосередньо з пацієнтом у студентів-іноземців з англомовною формою навчання ми намагаємось привчити студента до збору скарг та хоча б основних елементів анамнезу українською чи російською мовою ще з середніх курсів, щоб на старших він міг працювати більш самостійно. Результати впровадження новітніх симуляційних, комп’ютерних та інтерактивних технологій у навчальний процес в англомовних іноземних студентів наочно демонструють покращення показників успішності таких груп, збільшення швидкості виконання студентами діагностичних маніпуляцій та практичних навичок, підвищення самооцінки і впевненості у собі при відтворенні цих навичок безпосередньо біля ліжка хворого. При цьому результати виявляються краще як відразу після заняття, так і при віддаленому контролі якості навичок. Висновки. Ефективне поєднання класичної організації системи навчально-методичного процесу у студентів-іноземців з англомовною формою навчання та інноваційних технологій дозволяє досягти кінцевих цілей, визначених в освітньо-професійних програмах підготовки спеціалістів
Additional Access Points:
Науменко, Л. Ю.
Разумний, Р. В.

There are no free copies

Find similar

28.


    Господарський, І. Я.
    Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер [Text] = Standartized patients in a program of training for international students during ther master degree program / І. Я. Господарський // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 111-116. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ ДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, NURSING, DIPLOMA PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
МЕДСЕСТРИНСКАЯ УЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- NURSING FACULTY PRACTICE (использование, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Key words(unnormalized):
СТАНДАРТИЗОВАНИЙ пацієнт
Annotation: У статті здійснено оцінку існуючих методів викладання іноземним студентам медичних навчальних закладів III – IV рівнів акредитації за спеціальністю «Медсестринство», магістерського рівня вищої освіти. Виокремлено основні педагогічні прийоми засвоєння практичних навичок магістрантами-медичними сестрами. Визначено доцільність застосування оцінки клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів. Існує багато варіацій в організації іспитів із клінічної компетентності за допомогою стандартизованих пацієнтів, наприклад поєднання в одному іспиті симульованих та реальних хворих (що може підвищити достовірність усього іспиту) і навіть симуляторів, іспит може складатись з різної кількості (7 - 40) станцій (станція - це місце роботи екзаменованого з конкретним стандартизованим пацієнтом), тривалість станції може коливатись від 4 до 25 хвилин, використовуються різні форми контролю (контрольні таблиці (checklists), рейтингові шкали (rating scales), відеозапис. Висновок. Метод стандартизованих пацієнтів є ефективним та якісним методом оцінювання клінічної компетентності. Він має кращі психометричні властивості, ніж традиційні засоби оцінювання студентів біля ліжка хворого
There are no free copies

Find similar

29.


    Кравченко, Г. Б.
    Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету [Text] = The license exam “Krok 1. Phapmacy” on “biological chemistry” for foreign students of the national university of pharmacy results evaluation / Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 130-133. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
БИОХИМИЯ -- BIOCHEMISTRY (методы, обучение)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Annotation: В статті аналізуються результати ліцензійного іспиту «Крок-1» в цілому та субтесту «Біологічна хімія» серед іноземних студентів з різною мовою навчання за останні 3 роки та, які навчаються в Національному фармацевтичному університеті на спеціальності «Фармація». Матеріали та методи. Студенти були розподілені на 3 групи у залежності від мови навчання. Дані виражали у вигляді М±m. Статистичну обробку даних проводили з використанням t крітерію Стьюдента з використанням програми СТАТИСТИКА. Результати та обговорення. Було виявлено, що мовний фактор не чинить суттєвого впливу на результати тестування. В той же час, поява нових, незнайомих «якірних» тестів суттєво знижує результат екзамену. Висновки. Отримані результати мають важливе значення для подальшої підготовки іноземних студентів та вказують на необхідність впровадження нових методів навчання.
Additional Access Points:
Красільнікова, О. А.
Филимоненко, В. П.

There are no free copies

Find similar

30.


    Вороненко, Ю. В.
    Напрями розвитку системи медичної освіти в Україні: погляд у майбутнє [Text] = Directions of medical education system development in Ukraine: future outlook / Ю. В. Вороненко // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы)
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ ВРАЧЕЙ -- LICENSURE, MEDICAL (законодательство и юриспруденция, стандарты, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
Annotation: Метою даної роботи є концептуальне обґрунтування моделі підготовки медичних кадрів в Україні. Робота побудована на статистичних даних МОЗ України із застосуванням методів концептуального узагальнення та соціального моделювання. Визначено проблеми підготовки медичних кадрів, що існують у всьому світі і в Україні, наприклад: невідповідності між компетенціями, потребами і фінансами; географічні і професійні дисбаланси медиків на ринку праці; гендерна стратифікація по спеціальностях; кадрове домінування стаціонарної допомоги над первинною; професійний сепаратизм із великою кількістю спеціальностей тощо. Запропоновано низку концептуальних першочергових заходів, які стосуються змін у законодавстві та направлені на: улагодження взаємовідносин між ВНЗ та практичними закладами охорони здоров’я; введення ліцензування медичної практики; удосконалення системи кількісної оцінки безперервного професійного розвитку; введення резидентури; якісної підготовки управлінців та фахівців за спеціальністю “Громадське здоров’я”; оптимізації спеціальностей та підготовки лікарів в інтернатурі тощо. Соціальними наслідками втілення концептуальних складових моделі підготовки медичних кадрів в Україні прогнозується не тільки значне підвищення якості підготовки професійних медичних кадрів, а й забезпечення європейського вектора розвитку держави. Робота є оригінальною
There are no free copies

Find similar

 1-30    31-55 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)