Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (59)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Образование медицинское законченное<.>)
Total number of found documents : 37
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-37 
1.


   
    Інтернатура: підсумки та перспективи [Text] / Є. В. Коханевич, Й. Я. Геревич, С. В. Дудка // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 1999. - № 1. - С. 123-125


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Additional Access Points:
Коханевич, Є. В.
Геревич, Й. Я.
Дудка, С. В.

There are no free copies

Find similar

2.


    Нуштаев, И. А.
    К 90-летию высшего медицинского образования в Саратове. Первый профессор-гигиенист В.А.Арнольдов [Text] / И. А. Нуштаев // Гигиена и санитария. - 1999. - № 6. - С. 72-74


MeSH-main:
ГИГИЕНА -- HYGIENE (история)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (история)
Additional Access Points:
Арнольдов, Владимир Андреевич (1861-1941) \о нем\

There are no free copies

Find similar

3.


    Демиховская, Е. В.
    Проблема интеграции медицинских наук в системе послевузовского образования [Text] / Е. В. Демиховская // Эпидемиология и инфекционные болезни. - 2001. - № 4. - С. 55-57


MeSH-main:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (тенденции)
There are no free copies

Find similar

4.


   
    10-річний досвід організації навчання лікарів терапевтичного профілю в інтернатурі [Text] / О. І. Дядик [та ін.] // Медична освіта. - 2003. - № 3. - С. 38-41

Rubrics: Образование медицинское законченное

Additional Access Points:
Дядик, О. І.
Багрій, А. Е.
Гнилицька, В. Б.
Хоменко, М. В.
Христуленко, А. Л.
Здиховська, І. І.

There are no free copies

Find similar

5.


    Волосовець, О. П.
    Зміст і форми організації самостійної роботи студента у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації [Text] / О. П. Волосовець, І. С. Вітенко // Медична освіта. - 2004. - № 1. - С. 5-8

Rubrics: Образование медицинское законченное

Additional Access Points:
Вітенко, І. С.

There are no free copies

Find similar

6.


   
    Доказова медицина в навчальному процесі на етапі післядипломної освіти лікарів-хірургів [Text] / І. Я. Дзюбановський [та ін.] // Медична освіта. - 2005. - № 4. - С. 27-29

Rubrics: Медицина доказательная

   Образование медицинское законченное


   Хирурги


Additional Access Points:
Дзюбановський, І. Я.
Бенедикт, В. В.
Пустовойт, Г. Т.
Герасимець, Ю. М.
П’ятночка, В. І.
Свистун, Р. В.

There are no free copies

Find similar

7.


   
    Впровадження принципів доказової медицини на факультеті після дипломної освіти [Text] / Є. М. Стародуб, О. М. Масик, О. Є. Самогальська // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 64-66

Rubrics: Образование медицинское законченное

   Медицина доказательная


Additional Access Points:
Стародуб, Є. М.
Масик, О. М.
Самогальська, О. Є.

There are no free copies

Find similar

8.


   
    Роль клінічних баз в оволодінні практичними навичками інтернами-хірургами у світлі кваліфікаційної категорії [Text] / І. Я. Дзюбановський, О. Б. Луговий, Г. Т. Пустовойт // Медична освіта. - 2006. - № 1. - С. 70-72

Rubrics: Образование медицинское законченное

   Хирурги--обуч


Additional Access Points:
Дзюбановський, І. Я.
Луговий, О. Б.
Пустовойт, Г. Т.

There are no free copies

Find similar

9.


    Лоскутов, О. Є.
    Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів [Text] / О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха // Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 93

Rubrics: Образование медицинское законченное

   Программы, ориентированные на достижение специальных целей


   Ортопедия--обуч


   Травматология--обуч


Additional Access Points:
Головаха, М. Л.

There are no free copies

Find similar

10.


   
    Педагогические идеи и взгляды Н. И. Пирогова и развитие высшего медицинского образования в Украине [Text] / Я. Г. Колкин [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2006. - Т. 10, № 2. - С. 167-169


MeSH-main:
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (история)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (история, методы)
УКРАИНА -- UKRAINE
Additional Access Points:
Колкин, Я. Г.
Хацко, В. В.
Дудин, А. М.
кий, А. Г.
Межаков, С. В.
Кузьменко, А. Е.
Песчанский, Р. Е.
Пирогов, Микола Іванович (1810-1881) \про нього\

There are no free copies

Find similar

11.


    Бас, А. А.
    Необходимость и пути повышения межпредметной интеграции стоматологических дисциплин [Text] / А. А. Бас // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2006. - № 4. - С. 87-88

Rubrics: Международное сотрудничество

   Образование медицинское законченное


   Стоматология


   Украина


There are no free copies

Find similar

12.


   
    Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання [Text] / М. В. Банчук [та ін.] // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 5-13

Rubrics: Образование медицинское законченное

   Образование фармацевтическое законченное


   Украина


   Конференции


Additional Access Points:
Банчук, М. В.
Волосовець, О. П.
Фещенко, І. І.
Бойчук, Т. М.
Булах, І. Є.
Чернишенко, Т. І.
Старча, Т. М.
Вітенко, І. С.

There are no free copies

Find similar

13.


    Вітенко, І. С.
    Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів / І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 21-24

Rubrics: Образование медицинское законченное

   Образование фармацевтическое законченное


   Учебники


   Учебные пособия


   Конференции


Additional Access Points:
Мельник, І. В.
Штанько, С. В.

There are no free copies

Find similar

14.


   
    Старые и новые проблемы подготовки анестезиологов-реаниматологов [Text] / Ю. С. Полушин [и др.] // Анестезиология и реаниматология. - 2015. - № 2. - С. 59-62


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ -- ANESTHESIOLOGY (обучение)
Additional Access Points:
Полушин, Ю. С.
Глущенко, В. А.
Зарипова, З. А.
Лопатин, З. В.

There are no free copies

Find similar

15.


    Мельник, В. В.
    Удосконалення кадрового забезпечення системи громадського здоров’я України фахівцями мікробіологічного профілю в умовах реформування [Text] / В. В. Мельник, Т. С. Грузєва, В. П. Широбоков // Ліки України. - 2015. - № 6. - С. 49-52


MeSH-main:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (использование)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
Additional Access Points:
Грузєва, Т. С.
Широбоков, В. П.

There are no free copies

Find similar

16.


    Чабан, О. С.
    Шляхи підвищення ефективності навчання студентів зa спеціальністю "Медична психологія" [Text] = Ways to improve the effectiveness of teaching medical students majoring in Medical psychology / О. С. Чабан, О. О. Хаустова, Л. Є. Трачук // Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 1. - С. 3-8. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ПСИХОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- PSYCHOLOGY, MEDICAL (обучение, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, стандарты)
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (методы, организация и управление, тенденции)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Additional Access Points:
Хаустова, О. О.
Трачук, Л. Є.

There are no free copies

Find similar

17.


    Mammadov, V.
    Medical Science, Research and Higher Education in Azerbaijan from Bioethical Developments Perspective [Text] = Медична наука, дослідження та вища освіта в Азербайджані крізь призму розвитку біоетики / V. Mammadov, Κ. Munir, L. Jafarova // Медичне право. - 2016. - № 2. - P18-43


MeSH-main:
БИОЭТИКА -- BIOETHICS (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (кадры, методы, организация и управление, тенденции, этика)
АЗЕРБАЙДЖАН -- AZERBAIJAN
Additional Access Points:
Munir, Κ.
Jafarova, L.

There are no free copies

Find similar

18.


    Слабкий, Г. О.
    Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами [Text] = On the need for master’s program in public health according to academic programs implementation / Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 72-74. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE (методы, организация и управление)
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH (методы, обучение)
Annotation: При виконанні роботи використано методи структурно-логічного аналізу та бібліосемантичний. Методичною основою дослідження став системний аналіз та системний підхід. Матеріалами дослідження стали документи ВООЗ з забезпечення системи громадського здоров’я кадрами і їх підготовки та досвід провідних країн світу з зазначеного питання. Основна частина. Освітньо-наукова програма магістратури за фахом “Громадське здоров’я” складається із 5 обов’язкових модулів та чотирьох модулів один із яких вибирається магістром на вибір. Програма включає виробничо-навчальну практику та науково-дослідну роботу. Обсяг програми становить 3600 год (120 кредитів ЄКТС). Лекційний курс складає 462 навчальні години. На проведення семінарів виділено 512 навчальних годин, практичних занять – 1318 навчальних годин, самостійну роботу – 1308 (36,3 %) навчальних годин
Additional Access Points:
Миронюк, І. С.
Шафранський, В. В.

There are no free copies

Find similar

19.


    Артьоменко, В. В.
    Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів [Text] = The first experience of simulation education of 6TH year medical faculty students / В. В. Артьоменко, В. М. Носенко // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 96-98. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, тенденции)
Annotation: Важливим для медичної освіти в Україні стало створення на базі Одеського національного медичного університету Навчально-інноваційного центру практичної підготовки лікаря і кафедри симуляційної медицини. Вони є базами сучасної підготовки студентів і лікарів. Вивчено результати навчання і оцінювання 450 студентів шостих курсів медичних факультетів. За результатами підсумкового тестування та заліку було виявлено, що низькі початкові оцінки за темами діагностики та лікування невідкладних станів достовірно збільшилися в два рази. Оцінка командної роботи в кінці циклу зросла майже в два рази. Висновок. Використання симуляційних технологій дозволяє підвищити ефективність навчання студентів шостих курсів медичних факультетів
Additional Access Points:
Носенко, В. М.

There are no free copies

Find similar

20.


   
    Про затвердження Порядку здійснення єдиного державного кваліфікаційного іспиту для здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальностями галузі знань "22 Охорона здоров’я" [Text] : постанова Кабінету Міністрів України № 334 від 28 березня 2018 року // Збірник нормативно-директивних документів з охорони здоров’я. - 2018. - N 6. - С. 91-93


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (законодательство и юриспруденция)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (законодательство и юриспруденция)
УКРАИНА -- UKRAINE
There are no free copies

Find similar

21.


    Воронцов, О. О.
    Досвід минулого у формуванні комунікативних навичок майбутнього лікаря: "Знаючи минуле, лікар повинен передбачити майбутнє" [Text] / О. О. Воронцов, Л. С. Бабінець // Сімейна медицина. - 2019. - № 2. - С. 11-13. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (кадры, классификация, методы, организация и управление, стандарты, статистика, тенденции, этика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты, статистика, экономика)
КЛИНИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- CLINICAL COMPETENCE (стандарты, статистика, экономика)
АФОРИЗМЫ И ПОСЛОВИЦЫ -- APHORISMS AND PROVERBS
Annotation: Статтю присвячено висвітленню власного досвіду формування і посилення мотивації майбутніх фахівців у галузі первинної медичної допомоги, профілактики та реабілітації за рахунок формування й використання актуальних контен- тів афоризмів великих філософів і лікарів давніх часів. Актуальність та масштабність проблем реформування медичної галузі та розвитку медичної освіти зберігається протягом багатьох років. Новітні високотехнологічні й коштовні методики навчання доповнюються класичними методиками викладання із належним фаховим рівнем науково-педагогічних колективів. Професійна успішність має в своїй основі окрім знань, умінь та клінічних навичок ще й комунікативні навички, які висвітлюють ставлення майбутнього лікаря до обраної професії. Не варто вишукувати нових слів, аби доводити роль комунікативних навичок. Спеціально підібрані висловлювання найбільш авторитетного фахівця - старогрецького лікаря Гіппократа, які було вичерпно сформульовано ще у IV столітті до нашої ери, вражають своєю переконливістю. Рекомендуємо використовувати актуальні контенти афоризмів великих лікарів і філософів як додатковий педагогічний прийом оптимізації підготовки студентів до виконання ними практичної роботи у клініці
The article is dedicated to the experience of forming and strengthening the motivation of future specialists in the field of primary health care, prevention and rehabilitation through the formation and using of topical content of aphorisms of the great philosophers and doctors of ancient times.
Additional Access Points:
Бабінець, Л. С.

There are no free copies

Find similar

22.


    Пилипчук, В. П.
    Нащадкам про незабутнє. (Історичні витоки заснування 100-річного ювіляра - ВНМУ ім. М. І. Пирогова) [Text] = Descendants about unforgettable. (Historical origins of the founding of the 100th anniversary of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya) / В. П. Пилипчук, С. Л. Трухманова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 2. - С. 354-362. - Бібліогр.: в кінці ст.


Rubrics:
MeSH-main:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (история, кадры, организация и управление, тенденции, этика)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (история, кадры, методы, организация и управление, тенденции, этика)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (история, организация и управление)
ЮБИЛЕИ И ДРУГИЕ ВАЖНЫЕ СОБЫТИЯ -- ANNIVERSARIES AND SPECIAL EVENTSВинницкая область
Annotation: У статті розглянуто проблему становлення вищої медичної освіти на Вінниччині (Поділлі), проаналізовано історичні витоки розвитку медичного знання та перших організаційних форм охорони здоров ’я населення регіону, наголошено на створенні ефективної моделі системи охорони здоров ’я у ХХ столітті, підкреслено важливу роль Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова в підготовці кадрів для системи охорони здоров’я на Поділлі й, зокрема, на Вінниччині
The article considers the problem of higher medical education in Vinnytsya (Podillya), analyzes the historical origins of medical knowledge and the first organizational forms of health care in the region, emphasizes the creation of an effective model of health care in the twentieth century, emphasizes the important role of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsya, in training for the health care system in Podillya and, in particular, in Vinnytsya region
Additional Access Points:
Трухманова, С. Л.

There are no free copies

Find similar

23.


   
    Перспектива вищої медичної освіти в Україні в епоху реформ [Text] = Prospects of higher medical education in Ukraine in the age of reforms / Л. Д. Тодоріко [та ін.] // Туберкульоз, Легеневі хвороби, ВІЛ-інфекція : український науково-практичний журнал. - 2021. - N 1. - С. 100-106. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, стандарты, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (организация и управление, тенденции)
МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (организация и управление, стандарты, тенденции)
Annotation: Упровадження новітніх медичних реформ вимагає синхронізації системи підготовки та навчання здобувачів медичної освіти з реформаторськими процесами у системі охорони здоров’я
Процес реформування медичної галузі в Україні вимагає зміни багатьох підходів до організації навчального процесу та якості медичної освіти. Це складний процес, реалізація якого можлива лише за спільної участі як державних механізмів фінансування, організації та контролю навчального процесу, так і безпосередньої участі та кропіткої праці навчальних закладів, які готують фахівців медичної галузі
The implementation of the latest medical reforms requires the synchronization of the system of training and education of medical education with the reform processes in the health care system
The process of reforming the medical sector in Ukraine requires a change in many approaches to the organization of the educational process and the quality of medical education. This is a complex process, the implementation of which is possible only with the joint participation of state mechanisms for financing, organizing and controlling the educational process, as well as the direct participation and hard work of educational institutions that train medical professionals
Additional Access Points:
Тодоріко, Л. Д.
Підвербецька, О. В.
Підвербецький, О. Я.
Сем’янів, І. О.
Єременчук, І. В.
Сливка, В. І.

Number of copies: 1
НА (1)
Free: НА (1)

Find similar

24.


    Астап’єва, О. М.
    Нові вимоги до вищої медичної освіти в умовах глобалізації та інтеграції навчання [Text] / О. М. Астап’єва // Український радіологічний та онкологічний журнал. - 2020. - Т. 28, № 3. - С. 287-293. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
Annotation: Україна вступила на шлях розвитку ринкової економіки, що передбачає високий рівень творчої діяльності, освіти, інтелектуальної власності. Згідно з сучасними вимогами розвитку вищої освіти, глобалізації та інтеграції в сучасний світовий освітній простір у Харківському національному медичному університеті впроваджуються освітні програми в межах відповідних спеціальностей. Одним з основних принципів є формування компетентностей у студентів як їхніх результатів навчання
Сучасні тенденції розвитку вищої школи – глобалізація шляхом уніфікації освітніх програм для студентів з метою поширення інтернаціоналізації вищої освіти, надання їй мобільності, а також інтеграція української вищої школи до загальноєвропейського навчального простору
There are no free copies

Find similar

25.


   
    Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю "Ортопедія і травматологія" [Text] = Current problems of internship doctor training in the specialty “Orthopedics and traumatology” / Н. О. Марченкова [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 91-95. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (методы)
ОРТОПЕДИЯ -- ORTHOPEDICS (методы, обучение)
ТРАВМАТОЛОГИЯ -- TRAUMATOLOGY (методы, обучение)
ДИАГНОСТИЧЕСКОЕ ИЗОБРАЖЕНИЕ -- DIAGNOSTIC IMAGING (использование, методы)
Annotation: У статті проведено детальний аналіз складових частин навчального плану та програми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю «Ортопедія і травматологія» протягом дворічного періоду інтернатури. Виділені питання основного та суміжних блоків програми, які виносяться для вивчення за час інтернатури. Встановлені основні вимоги щодо знань та вмінь лікаря ортопеда-травматолога після закінчення інтернатури. Акцентована увага на необхідності забезпечення ортопедом-травматологом після закінчення інтернатури адекватного рівня обстеження та лікування хворих відповідно до сучасних досягнень медичної науки і техніки. Підкреслено, що до таких методів обстеження відносяться ультразвукова діагностика, КТ та МРТ. Також відмічено, що в кожному з теоретичних питань, що входять в основний блок, є посилання на характер та зміни цих обстежень. З іншого боку, при детальному вивченні переліку питань з підготовки ортопеда-травматолога, не знайдено розділу, присвяченого УЗД, КТ та МРТ. Розглянуто змодельовану ситуацію, коли необхідно самостійно проаналізувати МРТ- і КТ-зображення та правильно, точно, локально ввести необхідний препарат шляхом ін’єкції і виконати це під контролем сучасної апаратури з повною візуалізацією ушкодженої ділянки та препарату, що вводиться. Підкреслено, що проведення таких маніпуляцій потребує не лише знань, але і практичних навичок, отримання яких можливе лише після спеціальної теоретичної та практичної підготовки, не передбаченої в програмі підготовки ортопеда-травматолога. Отже, виявлено невідповідність між вимогами щодо знань та вмінь лікаря-спеціаліста за фахом «Травматологія та ортопедія» і змістом програми підготовки такого спеціаліста. Для вирішення даного питання запропоновано ввести в основний блок програми підготовки курс по вивченню додаткових методів обстеження опорно-рухового апарату, а саме УЗД, КТ та МРТ. Проводити даний курс паралельно з курсом клінічної топографічної анатомії, що сприятиме кращому клінічному розумінню. Розробити програму отримання основних практичних навичок, основаних на використанні даних методів
The article provides a detailed analysis of the components of the curriculum and training program for interns in the specialty “Orthopedics and Traumatology” during the two-year internship period. The issues of the main and related blocks of the curriculum during the internship are highlighted. The basic requirements for the knowledge and skills of an orthopedist-traumatologist after the internship are established. Emphasis is placed on the need to provide an orthopedist-traumatologist after the internship adequate level of examination and treatment of patients in accordance with modern advances in medical science and technology. It is emphasized that such methods of examination include ultrasound, CT and MRI. It is also noted that in each of the theoretical issues included in the main block there is a reference to the nature and changes of these surveys. On the other hand, in a detailed study of the list of issues for the training of orthopedist-traumatologist, no section was found on ultrasound, CT and MRI. The simulated situation is considered, when it is necessary to independently analyze MRI and CT images, and correctly, accurately, locally introduce the required drug by injection and perform it under the control of modern equipment with full visualization of the damaged area and the drug. It is emphasized that conducting such procedures requires not only knowledge but also practical skills, which can be obtained only after special theoretical and practical training not provided for in the curriculum of orthopedist-traumatologist. Thus, there is a discrepancy between the requirements for the knowledge and skills of a specialist in traumatology and orthopedics and the content of the training program for such a specialist. To address this issue, it is proposed to introduce in the main block of the training program a course to study additional methods of examination of the musculoskeletal system, namely ultrasound, CT and MRI. Carry out this course in parallel with the course of clinical topographic anatomy, which will promote better clinical understanding. Develop a program to acquire basic practical skills based on the use of these methods
Additional Access Points:
Марченкова, Н. О.
Цвях, А. І.
Рябоконь, С. С.
Копитчак, І. Р.

There are no free copies

Find similar

26.


    Гуменна, І. Р.
    Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти [Text] = Interdisciplinary approach to the formation of students’ academic communicative competence in a medical institutions of higher education / І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 87-91


MeSH-main:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- INTERDISCIPLINARY STUDIES
Annotation: У статті висвітлено особливості застосування міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції у студентів медичних закладів вищої освіти. Проаналізовано наукові поняття «міждисциплінарність», «комунікативна компетенція». Розглянуто міждисциплінарну комунікацію, що забезпечує міждисциплінарний підхід до освіти, наукову базу та систему освіти як комплекс фундаментальних та таксономічних дисциплін. Визначено основні засади використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції майбутніх лікарів; досліджено особливості академічної комунікативної підготовки майбутніх лікарів. Встановлено, що формування комунікативних компетенцій майбутніх лікарів, які б лягли в основу соціальної толерантності, є актуальним і сьогодні
The paper focuses attention on the application of the interdisciplinary approach to the development of students’academic communicative competence in the medical institutions of higher education. The scientific terms “interdisciplinary”, “сommunicative competence” are analyzed. Interdisciplinary communication, providing an interdisciplinary approach to education, the scientific base and system of education as a complex of fundamental and taxonomic disciplines are considered. Basic principles underlying the interdisciplinary approach to the formation of future doctors’ academic communicative competence have been defined. The features of communicative training of future doctors are investigated. It has been determined that the formation of future doctors’communicative competencies, which would have formed the basis of social tolerance, is relevant to present day
Additional Access Points:
Нахаєва, Я. М.
Шацький, В. В.

There are no free copies

Find similar

27.


    Нахаєва, Я. М.
    Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема [Text] = Formation of professional competence of future doctors as a pedagogical problem / Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький // Медична освіта. - 2021. - N 3. - С. 92-96


MeSH-main:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
Annotation: Структура системи стандартів вищої освіти являє собою ієрархічну сукупність взаємопов’язаних стандартів, що встановлюють вимоги до змісту, обсягу та рівня якості вищої освіти. Сучасні працівники медичної галузі повинні мати міцні знання й уміння, навички, професійні якості та психолого-педагогічні здібності, що дають змогу знаходити оптимальні, самостійні рішення в нестандартних ситуаціях. У таких умовах лише професійно підготовлений лікар може вийти за межі незапланованого, наднормативного й ухвалити правильне, обґрунтоване рішення, а також нести за нього відповідальність. У статті розглянуто педагогічну проблему формування професійної компетентності майбутніх лікарів у медичних закладах вищої освіти. Окреслено термінологічну компетентність майбутніх лікарів як сформовану здатність доцільно використовувати фахові терміни під час професійної діяльності, розуміти й використовувати професійні висловлювання у різноманітних ситуаціях професійного спілкування з обов’язковим використанням фахової лексики, спираючись на досвід, отриманий під час навчання в університеті, та мотивуючи себе особистісною відповідністю обраному фаху і високими результатами у професійній діяльності. Термінологічна компетентність необхідна для професійної діяльності фахівця, вона міцно прив’язана до професії кожної галузі, визначаючи інваріантну частину базової компетентності фахівця
The structure of the system of standards of higher education is a hierarchical set of interaction of interrelated standards that set requirements for the content, level and level of quality of higher education. Modern medical workers must have strong knowledge and skills, skills, professional qualities and psychological and pedagogical abilities that allow them to find optimal, independent solutions in nonstandard situations. In such conditions, only a professionally trained doctor can go beyond the unplanned, excessive and make the right, reasonable decision, as well as be responsible for it. The article considers the pedagogical problem of formation of professional competence of future doctors in medical institutions of higher education. The terminological competence of future doctors as the formed ability to use professional terms during professional activity is outlined, understand and use professional expressions in various situations of professional communication with the obligatory use of professional vocabulary, based on the experience gained while studying at university, and motivating themselves with personal compliance with the chosen profession and high results in professional activities. Terminological competence is necessary for the professional activity of a specialist, it is strongly tied to the profession of each field, defining the invariant part of the basic competence of a specialist
Additional Access Points:
Гуменна, І. Р.
Шацький, В. В.

There are no free copies

Find similar

28.


    Куса, О. М.
    Актуальні аспекти формування в студентів медичних закладів вищої освіти ціннісного ставлення до власного здоров’я [Text] / О. М. Куса. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 3. - С. 115-120. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (тенденции)
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
There are no free copies

Find similar

29.


   
    Сучасні аспекти вивчення теми "Основи фізичної реабілітації” на медичних факультетах закладів вищої освіти [Text] = Modern aspects of the investigation of the topic of “Basics of physical rehabilitation” at medical faculties of higher educational institutions / Ю. Й. Рудий [та ін.] // Art of Medicine. - 2019. - N 4. - С. 158-165. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
ДВИГАТЕЛЬНАЯ НАГРУЗКА, МЕТОДЫ ИССЛЕДОВАНИЯ -- EXERCISE MOVEMENT TECHNIQUES (обучение, тенденции)
Annotation: У статті викладені методичні особливості та теоретичні аспекти вивчення теми “Основи фізичної реабілітації” серед студентів-медиків. Для більш чіткого розуміння та вивчення основних аспектів цієї теми запропоновано розглянути узагальнені дані сучасних україномовних підручників та посібників, якими студенти найчастіше користуються при підготовці до практичних занять. Також доцільно розглянути деякі аспекти вивчення цієї теми при самостійній підготовці студентів до практичних занять, зокрема й питання визначення та застосування рухових режимів в різні періоди фізичної реабілітації. Багаторічний досвід застосування фізичних вправ показав їхню значимість в охороні здоров’я. Ефективність впливу фізичних вправ знаходиться в прямій залежності від обсягу та своєчасності їх призначення та визначається руховими режимами. Режими рухової активності хворих розроблені для умов стаціонарного, санаторного та амбулаторно-поліклінічного етапів реабілітації. Кожен з них чітко визначає об’єм і інтенсивність фізичного навантаження, яке повинен отримати хворий при кожному з них. Це дає можливість розробити алгоритм рухової активності людини в конкретний період захворювання, поставити завдання, визначити засоби для їх вирішення і обґрунтувати особливості методики ЛФК. Представлені в статті матеріали значно розширять теоретичні уявлення та допоможуть студентам краще засвоїти цю тему. Сучасний підхід до питань визначення та застосування рухових режимів в різні періоди фізичної реабілітації забезпечує більш якісний рівень підготовки студентів до науково обґрунтованого проведення занять лікувальної фізкультури, праце- та механотерапії хворим на різних етапах реабілітації та відновного лікування
Methodological features and theoretical aspects of the theme “Basics of physical rehabilitation” studying by medical students are presented in the article. A review of the general data from modern Ukrainian textbooks, which are commonly used during the preparation to the study, where suggested for the more accurate understanding and learning of the main aspects of this theme. It is also relevant to review some aspects of this theme preparation, which are connected with the determination and use of movement regimes at different periods of physical rehabilitation, during the individual student’s work before the practical lessons. Sequence and methodology of use of the main tools of physical rehabilitation is presented according to the periods and stages of medical rehabilitation, which is suggested by WHO experts. More than 60 definitions of the term “rehabilitation” is present in scientific and educational literature (pedagogical, psychological, medical and other directions). That indicate its versatility, disputability and absence of the unified generally accepted definition, which will satisfy all those, who participate in rehabilitation. Medical rehabilitation is considered by the most of specialists as a complex of diagnostic, treatment and preventive measures, which are directed towards timely and accurate diagnosis, hospitalization, and also restoring and development of physiological functions of the patient, detection of compensatory capacities, elimination of the pathological process, prevention of complications, restoring or partly compensation of the lost function, resistance to disability, preparation of convalescents to domestic work and labor, active independent life. It should be mentioned, that the term “physical therapy” is used in foreign countries, and recently in Ukraine, in the context of rehabilitation help with the purpose of stimulation and restoring of the movement activity, which by its sense is in fact identical to the term “physical rehabilitation”. A huge experience if physical exercise use have showed its significance in the healthcare. Efficacy of physical exercise correlate directly with the time of their administration and are determined by movement regimens. Regimens of the movement activity were created for the condition of in-patient, outpatient and sanatorium stages of rehabilitation. Each of the, determines the volume and intensity of physical load, which patient should receive at each stage. Movement regimens are unified in physical therapy in different disease. This provides a possibility to develop an algorithm of patient’s movement activity at some stage of the disease, set tasks, and determine ways of their solving and justifying peculiarities of physical therapy methods. Therefore, materials presented in the article will significantly broaden theoretical knowledge and will help students to understand this theme better. Modern approach to the question of determining and use of movement regimens at different stages of physical rehabilitation provides for the qualitative level of student’s preparation to evidence-based studies of physical therapy, labor and mechanic therapy in patients at different rehabilitation and restoring treatment.
Additional Access Points:
Рудий, Ю. Й.
Чурпій, І. К.
Марчук, О. В.
Руда, І. В.
Атаманчук, Л. Є.

There are no free copies

Find similar

30.


   
    Можливості платформи «Школа доказової медицини» для підвищення професійної компетентності лікарів отоларингологів [Text] = The potential of the “school of evidence-based medicine” platform for professional development of otolaryngologists / В. І. Попович [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 1. - С. 127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНЧЕННОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, GRADUATE (организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА -- COMMUNICATIONS MEDIA (использование, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ОТОРИНОЛАРИНГОЛОГИЯ -- OTOLARYNGOLOGY (методы, обучение, организация и управление)
Annotation: Стаття присвячена актуальній проблемі модернізації сучасної системи вищої медичної освіти та інтеграції її у світовий простір. Впровадження системи безперервного професійного розвитку для лікарів поставило нові вимоги до педагогічних технологій та формату навчання, особливо в умовах пандемії COVID-19. Перспективними в цьому плані є медичні освітні платформи, наприклад, «Школа доказової медицини» - інформаційний онлайн ресурс, завдяки якому відбувається взаємодія між носіями та споживачами медичної освіти. Платформа містить різноманітні способи безпосередньої та дистанційної взаємодії, а також передбачає контроль отриманих знань у вигляді електронного тестування. Мета дослідження: проаналізувати можливості платформи «Школа доказової медицини» для отримання професійних компетентностей лікарями отоларингологами з питань діагностики. Для засвоєння професійних компетентностей з питань діагностики на платформі «Школа доказової медицини» для лікарів отоларингологів підготовлено, прочитано та записано цикл лекцій та клінічних розглядів. На конференцію зареєструвалось 4502 лікарів. Відбулось 9476 сесій, тобто в середньому один лікар повертався на сайт для перегляду конференції три рази протягом двох днів. Проведений аналіз дозволяє зробити висновок, що новими методами безперервного професійного розвитку цікавляться переважно лікарі молодого віку. Практично всі слухачі, 98,33 %, знаходились в Україні. Переважна більшість лікарів, 72,3 %, для перегляду конференції використовують мобільні телефони. Розроблена і запропонована методика може бути використана для покращення професійних компетентностей лікарів оториноларингологів
The paper is devoted to the urgent need for the modernization of the system of higher medical education and its integration into the World educational space. The introduction of the system of continuing professional development for medical specialists has put new demands on teaching technologies and training format, especially in the context of the COVID-19 pandemic. Mastering the learning material depends on the effectiveness of interaction between the participants in the teaching and learning process. Its ultimate objective is to obtain the competencies that ensure specialists’ professional development in their further independent practice. The result depends on teaching technology; needless to say, however, the choice of teaching technology depends on the field of education. This is especially true for medical education, where teaching involves both theory and practice. Therefore, medical education platforms are promising; for example, “School of Evidence-Based Medicine” that is an online information resource due to which providers and recipients of medical education can interact. The platform offers various methods of direct and online interaction including live streaming conferences, broadcasting recorded video lectures, articles, chatbots, as well as provides for the control of the knowledge acquired (e-tests).
A series of lectures and case reports were prepared, recorded, and delivered to otorhinolaryngologists for the purpose of their acquisition of professional competencies in diagnostics. To familiarize otolaryngologists with the possibilities of imaging diagnostic methods in visualizing diseases of the nose and paranasal sinuses, the authors prepared a series of short informative lectures. The lectures devoted to the diagnosis of asthma, or aspirin triad and paranasal sinus mycosis were prepared and delivered by two lecturers (an otolaryngologist and a radiologist), that ensured the acquisition of competencies in all the methods for diagnosing this pathology. After presenting theoretical material, single case reports were offered to physicians for the purpose of mastering and improving the competencies. On October 16-17, 2020, an online event “EPOS CONGRESS 2020 Focus: Rhinosinusitis” was held on the “School of Evidence-Based Medicine” platform in accordance with COVID-19 quarantine restrictions. After listening to the congress reports and using the materials to which our paper is devoted, otolaryngologists had the opportunity to be tested and obtain the certificate, thereby earning 30 Continuing Professional Development points in 2020
Additional Access Points:
Попович, В. І.
Дудій, П. Ф.
Кошель, І. В.
Кондрацька, А. С.

There are no free copies

Find similar

 1-30    31-37 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)