Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
 Found in other databases:Books (2)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Самоподготовки программы<.>)
Total number of found documents : 23
Shown documents from 1 till 23
1.


   
    Активізація самостійної роботи студентів-стоматологів за допомогою комп’ютерного програмного забезпечення [Text] / Л. Д. Чулак, В. Г. Шутурмінський, А. О. Бас // Вісник стоматології : Наук.-практ. журн. - 2005. - № 2. - С. 92-94

Rubrics: Программное обеспечение

   Компьютеры


   Студенты стоматологических учебных заведений


   Самоподготовки программы


Additional Access Points:
Чулак, Л. Д.
Шутурмінський, В. Г.
Бас, А. О.

There are no free copies

Find similar

2.


   
    Деякі особливості індивідуальної та самостійної роботи студентів-іноземців під час викладання курсу нервових хвороб [Text] / С. А. Сон [та ін.] // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 25-28

Rubrics: Неврология--обуч

   Самоподготовки программы


   Студенты медицинских учебных заведений


Additional Access Points:
Сон, С. А.
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.
Хомицька, Т. В.

There are no free copies

Find similar

3.


   
    Власний досвід використання інформаційно комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів під час викладання курсу нервових хвороб [Text] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 30-33

Rubrics: Информации и коммуникации средства--исп

   Самоподготовки программы


   Неврология--обуч


Additional Access Points:
Сон, А. С.
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.

There are no free copies

Find similar

4.


   
    Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів / О. О. Притуло, Н. В. Проніна, Ю. В. Сосновський // Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 79-81.

Rubrics: Студенты медицинских учебных заведений--обуч

   Самоподготовки программы


Additional Access Points:
Притуло, О. О.
Проніна, Н. В.
Сосновський, Ю. В.

There are no free copies

Find similar

5.


    Мосула, Л. М.
    Особливості організації самостійної роботи іноземних студентів в контексті кредитно-модульної системи вивчення фармацевтичної хімії [Text] / Л. М. Мосула // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 61-63

Rubrics: Самоподготовки программы

   Химия фармацевтическая--обуч


   Студенты медицинских учебных заведений


   Образование медицинское--организ


There are no free copies

Find similar

6.


    Ничик, Н. А.
    Яким навчально-методичним матеріалам для самопідготовки до практичних занять надають перевагу студенти? [Text] / Н. А. Ничик // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 64-65

Rubrics: Самоподготовки программы

   Студенты медицинских учебных заведений--обуч


There are no free copies

Find similar

7.


    Олійник, І. Ю.
    Роль нових технологій у самопідготовці студентів-стоматологів до ліцензійного інтегрованого іспиту "Крок 1. Стоматологія" за кредитно-модульної системи організації навчального процесу [Text] / І. Ю. Олійник // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 72-75

Rubrics: Самоподготовки программы

   Студенты стоматологических учебных заведений--обуч


   Стоматология--обуч


There are no free copies

Find similar

8.


    Стефанко, С. Л.
    Роль самопідготовки у навчанні студентів [Text] / С. Л. Стефанко // Вісник наукових досліджень. - 2013. - № 1. - С. 132-133


MeSH-main:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
There are no free copies

Find similar

9.


    Дрогомерецька, О. І.
    Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології [Text] = Innovative methods within medical faculty students’ individual work arrangement during clinical immunology course study / О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.


Rubrics: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ -- ALLERGY AND IMMUNOLOGY (обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы)
Annotation: У даній статті розглядається методика інноваційного способу організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології. Детально описано методику застосування кейс-методу, прес-методу, їх можливості та переваги. У статті показано особливості побудови ситуаційних завдань, класифікацію і види демонстрації кейсів, висвітлена проблема інтерактивності та доцільності використання даних методів під час навчання студентів-медиків. Висновок. Інтерактивні методи організації самостійної роботи є альтернативними до традиційних семінарських занять ефективними формами навчання, що покращують успішність засвоєння нового матеріалу студентами
Additional Access Points:
Курилів, Г. М.
Мигович, В. В.

There are no free copies

Find similar

10.


    Комнацький, Б. Ю.
    Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти [Text] = Optimization and role of individual students’ work of dentistry faculty as a way to education quality improvement / Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.


Rubrics: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-main:
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL (методы, тенденции)
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
Annotation: Матеріали та методи дослідження: об’єкт дослідження – студенти стоматологічного факультету, предмет дослідження – навчальний процес (самостійна робота студентів) на кафедрі ортопедичної стоматології. Результати й обговорення. Методики організації самостійної роботи студента ще недостатньо відпрацьовані і являють собою досить нелегку та кропітку роботу. В рамках самостійної роботи бажано проводити діагностичний етап, за допомогою якого виявляється рівень готовності студентів до роботи. Для цього доцільно організувати вихідний контроль знань та умінь студентів-стоматологів з попередніх розділів стоматології, який повинен охоплювати усі основні сторони базисної підготовки, бути максимально об’єктивним і нетривалим у часі. Для раціональної та ефективної самостійної роботи студента потрібно керівництво викладача, а саме безпосереднє навчання студентів основам самостійної роботи. Висновки: Самостійна робота є однією з форм навчального процесу і являється його суттєвою складовою частиною. Планування, управління і контроль є важливими складовими організації самостійної роботи. Для реалізації цих принципів викладач повинен сформувати у студента почуття відповідальності за організацію власного навчання
Additional Access Points:
Повшенюк, А. В.
Коцюра, О. О.

There are no free copies

Find similar

11.


   
    Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності [Text] = Analysis of the higher medical educational institution student’s attitude to independent work as an educational activity type / Н. І. Рублевська [та ін.] // Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


Rubrics: Методы обучения и организация учебного процесса

MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Annotation: У статті наведено результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”, громадян України та іноземців, про їх відношення до самостійної роботи при вивченні теоретичних та практичних дисциплін. Висновки. Результати опитування серед студентів 3 та 6 курсів вищого медичного навчального закладу свідчать про необхідність пошуку ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання і відходу від споживчої парадигми при отриманні професійних знань. Показано, що більшість вітчизняних студентів (66,5 %) негативно ставляться до самостійного пошуку і здобуття нових професійних знань, що обумовлює необхідність впровадження ефективних засобів для підвищення їх відповідальності за кінцевий результат своєї освіти та зміни переважної пасивної ідеології навчання
Additional Access Points:
Рублевська, Н. І.
Шевченко, О. А.
Канюка, Г. С.
Крамарьова, Ю. С.
Щудро, С. А.
Зайцев, В. В.
Кулагін, О. О.
Дзяк, М. В.

There are no free copies

Find similar

12.


   
    Досвід впровадження індивідуальної самостійної роботи для іноземних студентів за умов Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького [Text] = Experience of individual student’s work for foreign students implementation in context of European credit transfer-accumulation system at Danylo Halytsky Lviv national medical university / Б. С. Зіменковський [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ ЛЕЧЕБНЫХ ФАКУЛЬТЕТОВ -- STUDENTS, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЦЕНТРЫ -- ACADEMIC MEDICAL CENTERS (методы, организация и управление)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
МЕДИЦИНСКИЕ КАДРЫ, ПОЛУЧИВШИЕ ОБРАЗОВАНИЕ ЗА РУБЕЖОМ -- FOREIGN MEDICAL GRADUATES (организация и управление, тенденции)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
Annotation: У статті висвітлено особливості реформування англомовного навчання іноземних студентів, відображено досвід застосування індивідуальної самостійної роботи студентів у контексті європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького
Additional Access Points:
Зіменковський, Б. С.
Гжегоцький, М. Р.
Варивода, Є. С.
Солонинко, І. І.
Чемерис, О. М.
Чухрай, Н. Л.

There are no free copies

Find similar

13.


    Мельничук, І. М.
    Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання [Text] = The advantages of self-educational activities for the future masters of nursing within the distance learning / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 96-101


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ -- EDUCATION, NURSING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДСЕСТРИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, NURSING, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
Annotation: Мета роботи – виявлення переваг, що сприяють формуванню самоосвітньої компетенції у майбутніх магістрів медсестринства засобами дистанційного навчання. Основна частина. Аналіз наукових інтерпретацій поняття “самоосвіта” дозволив нам визначити самоосвітню компетентність як інтегровану характеристику особистості, що поєднує знання, вміння, способи і досвід самоосвіти і виявляється в потребі, здатності й готовності до реалізації такого виду діяльності, спрямованої на досягнення особистісної, професійної, соціальної самореалізації особистості. У статті відображено основні теоретичні підходи до визначення поняття “самоосвітня компетентність майбутніх магістрів медсестринства”, представлено результати діагностики цього особистісно-професійного утворення. В результаті наукової розвідки ми виокремили чотири компоненти в структурі самоосвітньої компетентності студентів медичних закладів вищої освіти. Наголошено на необхідності нових підходів до організації навчального процесу в магістратурі медсестринського спрямування, і, передусім, це стосується організації самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства засобами дистанційного навчання. Висновок. Доведено, що потенціал електронного інформаційно-освітнього середовища створює необхідні умови для проек­тування студентами індивідуальної траєкторії самоосвіти, створення електронного кейса багажу знань, підвищує рівень емоційного сприйняття інформації, здійснює самоконтроль результатів навчальної діяльності, активізує самостійну пізнавальну ініціативність, мотивує студентів до самонавчання
Additional Access Points:
Ястремська, С. О.

There are no free copies

Find similar

14.


   
    Проект "Післядипломне навчання на сторінках журналу "Ліки України". Випуск 3/2019 [Text] // Ліки України. - 2019. - № 4. - С. 51-52


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
There are no free copies

Find similar

15.


   
    Проект "Післядипломне навчання на стоінках журналу "Ліки України". Випуск 4/2019 [Text] // Ліки України. - 2019. - № 5/6. - С. 45-46


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
There are no free copies

Find similar

16.


   
    Проект "Післядипломне навчання на сторінках журналу "Ліки України". Випуск 5/2019 [Text] // Ліки України. - 2019. - № 7. - С. 61-62


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
КАРДИОЛОГИЯ -- CARDIOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS
There are no free copies

Find similar

17.


    Крамар, Ю. А.
    Методологія навчання лікарів у процесі безперервного професійного розвитку [Text] / Ю. А. Крамар, Г. Я. Пилягіна // НейроNEWS. - 2020. - № 4. - С. 20-22


MeSH-main:
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы, организация и управление, тенденции)
ТЕХНОЛОГИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- TECHNOLOGY TRANSFER
ПСИХИАТРИЯ -- PSYCHIATRY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
Annotation: У статті представлено основні методи навчання, які є ефективними в освітньому процесі лікарів. Ці ме­то­ди застосовують на ка­фед­рі психіатрії, ­психотерапії та медичної ­психології Націо­нальної медичної академії після­дипломної освіти ­імені П. Л. Шупика. Внаслідок перебудови системи на­вчання лікарів у напрямі саморозвитку нині кожному самостійно доводиться здобувати знання та підвищу­вати рівень навичок. Тому важливим є ­розуміння принци­пів навчання та засвоєння нової інформації кожним медпрацівником для самовдосконалення
Навчання як один із видів людської діяльності складається з двох взаємопов’язаних процесів — викладання й учіння. Процес навчання ми засвоїли ще в школі, коли спочатку вивчали нову тему, розв’язували завдання, потім писали контрольну роботу і зрештою отримували оцінку. В дорослому віці ми навчаємося не менше — спочатку читаємо, потім практикуємо та очікуємо на результат. Методологією навчання в дорослому віці займається андрагогіка (грец. aner, andros — дорослий і ago — веду) — галузь педагогічної науки, яка розкриває проблеми навчання, виховання й освіти дорослої людини протягом життя. У широкому сенсі андрагогіку варто розуміти як науку особистісної самореалізації людини впродовж усього життєвого циклу
Additional Access Points:
Пилягіна, Г. Я.

There are no free copies

Find similar

18.


    Tymoshchuk, O. V.
    Modern principles of innovative educational technologies use in the masters of medicine training [Text] = сучасні принципи використання інноваційних освітніх технологій у підготовці магістра медицини / O. V. Tymoshchuk // Art of Medicine. - 2019. - N 1. - С. 194-198. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-main:
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ -- EDUCATION, PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
Annotation: The article analyzes the factors that influence the effectiveness of the training of Masters of Medicine, highlights innovative educational technologies and their influence on the application of knowledge, skills and abilities of students of the medical university and the maximum approach of the learning process to the real practical activities of Masters of Medicine. To evaluate the use of modem principles of innovative educational technologies, an assessment of the indicators of qualitative learning success was carried out in the application of new methodological approaches developed by the teams of Departments of Hygiene and Ecology, Infectious Diseases of Children and Phthisiology and Pulmonology with the Course of Occupational Diseases of the Ivano-Frankivsk National Medical University. Also, the results of the use of innovative educational technologies were evaluated by questioning the students during the courses of these disciplines. The introduction of the credit-transfer system of education is accompanied by substantial advantages, including the increase of motivation of the students to study, control of the teacher in mastering the theoretical material and practical skills, increase of the time for independent study of the educational material. The assimilation of the methods and the above-mentioned pedagogical techniques will promote the improvement of the quality of education and character building in higher educational institutions of Ukraine and will bring them closer to the European level. Thus, one of the main advantages of innovative educational technologies is the approach of the learning process to the practical w’ork of the future professionals. The main task of the introduction of interactive forms of study is the training of highly skilled, innovative-oriented specialists on the basis of a single process of obtaining, distribution and applying of the newr knowledge. Thus, the use of innovative-pedagogical technologies in the educational process at the Ivano-Frankivsk National Medical University meets the modem requirements of high-quality training of the Master of Medicine
Для успішної професійної підготовки висококваліфікованих фахівців в нових соціально - економічних умовах на перший план виходить особистість студента, здатність його до самостійності прийняття рішень і доведення їх до виконання, тобто освіта стає особистісно-орієнтованою [1]. Сучасний лікар повинен бути компетентний не тільки в галузі своїх вузькопрофесійних завдань, але і чітко орієнтуватися в питаннях діагностики і лікування, основ доказової медицини, володіти інформацією по міждисциплінарних областях. Від якості медичної освіти залежатиме якість надання медичної допомоги в Україні в майбутньому і здоров’я нації в цілому.
There are no free copies

Find similar

19.


   
    Клиническая фармакология и кредитно- модульная система: шаг назад или вперед? [Text] / О. А. Яковлева [та ін.] // Фармакологія та лікарська токсикологія. - 2011. - N 5. - С. 374


MeSH-main:
ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ -- PHARMACOLOGY, CLINICAL (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (тенденции)
ЗАДАЧ АНАЛИЗ И РЕШЕНИЕ -- TASK PERFORMANCE AND ANALYSIS
Additional Access Points:
Яковлева, О. А.
Дорошкевич, И. А.
Клекот, А. А.
Семененко, С. И.
Жамба, А. О.
Стопинчук, А. В.
Барало, Р. П.
Кириченко, О. В.

There are no free copies

Find similar

20.


   
    Самоосвітня компетентність як критерій якості професійної підготовки майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії у ЗВО [Text] = Self-educational – a quality benchmark for the professional training of future experts in physical therapy and occupational therapy in higher education institutions / І. В. Мезенцева [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 3. - С. 139-143. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (организация и управление, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (стандарты)
ФИЗИОТЕРАПИИ МЕТОДЫ -- PHYSICAL THERAPY MODALITIES (обучение)
ФИЗИКАЛЬНАЯ И РЕАБИЛИТАЦИОННАЯ МЕДИЦИНА -- PHYSICAL AND REHABILITATION MEDICINE (обучение, организация и управление, тенденции)
Annotation: У сучасних умовах розвитку суспільства змінюються вимоги до професійної підготовки майбутніх фізичних терапевтів, ерготерапевтів. Для підготовки висококваліфікованих фахівців, готових до професійної діяльності в мінливих умовах сьогодення, необхідно сформувати у них самоосвітню компетентність, що дозволить постійно самовдосконалюватись і бути конкурентноспроможними на ринку праці. Мета. Теоретичне обґрунтування необхідності формування самоосвітньої компетентності у майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготерапії під час навчання у ЗВО. Самоосвітня компетентність є невід’ємним компонентом фахової компетентності фізичного терапевта, ерготерапевта. Зазначено, що ця компетентність включає уміння самостійно здобувати знання, що необхідні для професійного розвитку, усвідомлення важливості безперервної освіти. Визначено, що сформована самоосвітня компетентність майбутніх фахівців з фізичної терапії, ерготера- пії забезпечує їх професійну мобільність, конкурентоспроможність на ринку праці, сприяє розвитку адаптивних умінь. Підкреслено, що формування самоосвітньої компетентності відбувається постійно і здійснюється протягом всієї професійної діяльності. Наголошено на важливості формування в майбутніх фахівців базових умінь і компонентів, які є складовими самоосвітньої компетентності, під час навчання у ЗВО з метою здатності студентів у майбутньому здійснювати процес самоосвіти. Встановлено, що умови сьогодення вимагають перебудови принципу співпраці викладачів зі студентами шляхом зменшення аудиторних занять і збільшення часу на самостійне опрацювання навчального матеріалу, оптимізації методичного забезпечення освітнього процесу тощо
In modern conditions of social development, the requirements for future physical and occupational therapists' professional training are changing. In order to train highly qualified specialists ready for professional activities in today's changing conditions, it is necessary to form their self-educational competence. In order to be competitive in the labor market, it is necessary to increase one’s potential during self-education activities. This determines the relevance of the formation of self-educational competence of future physical rehabilitators, occupational therapists during their studies at higher education institutions. In this article, we aim to substantiate the need for the formation of self-educational competence in future specialists in physical therapy and occupational therapy during their studies at higher education institutions. It has been established that self-educational competence is an integral component of the professional adequacy of a physiotherapist and an occupational therapist. This competence includes the ability to acquire knowledge independently and understand the importance of education throughout life. It was determined that the formed self-educational competence of future physiotherapy specialists ensures their professional mobility, competitiveness in the labor market and promotes the development of adaptive skills. It is emphasized that the formation of self-learning competence is a continuous process carried out throughout a specialist's entire professional activity. The importance of forming basic skills and components of self-educational competence to enable students to carry out the process of self-education in the future is highlighted. The relevance of the development of self-educational competence of future specialists, in particular of physical and occupational therapy in current conditions of remote studying, was noted. It has been established that today's conditions require restructuring the principle of cooperation between teachers and students by reducing classroom classes, devoting more time for independent processing of educational material, as well as optimization of methodical support of the educational process etc. The purpose of the research: to theoretically substantiate the need for the formation of self-educational competence in future specialists in physical and occupational therapy during their studies in institutions of higher education. Materials and methods: systematic analysis of scientific literature; theoretical generalization and systematization of information about the formation of self-educational competence of future physical and occupational therapy specialists during professional training in higher education institutions. As a result of the research, it was concluded that there is a high demand in society for physical and occupational therapists who can independently acquire knowledge and master new methods and technologies. That is why it is necessary that their professional self-development training should be carried out during studying in higher education facilities. Graduates of higher education institutions must maintain scientific knowledge, effective techniques, and skills that allow them to adapt independently and quickly in a changing information environment. We believe that the ability of students to self-educate and the desire to improve their skills contribute to the improvement of the quality of higher education
Additional Access Points:
Мезенцева, І. В.
Павлович, О. С.
Дручик, В. Д.
Ярликова, В. Д.

There are no free copies

Find similar

21.


   
    Методология использования рейтинговой системы в учебном процессе [Text] / А. И. Чемирис [та ін.] // Проблеми медичної науки та освіти. - 2001. - № 3. - С. 34-35


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы)
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ -- PROBLEM-BASED LEARNING (организация и управление, тенденции)
НАВЫКИ ВЫПОЛНЕНИЯ ТЕСТОВ -- TEST TAKING SKILLS
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (организация и управление, тенденции)
Additional Access Points:
Чемирис, А. И.
Кудиевский, А. В.
Нерянов, Ю. Μ.
Москальков, А. П.

There are no free copies

Find similar

22.


   
    Initial analysis of the implementation of the credit-module system of educational process organization and attitude of medical college students to it [Text] = Початковий аналіз упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу та ставлення до неї студентів медичного коледжу / I. M. Luchko [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 204-207. - Bibliogr. at the end of the art.


MeSH-main:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ФИЗИОЛОГИЯ -- PHYSIOLOGY (обучение, организация и управление, тенденции)
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL (организация и управление, статистика)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, тенденции)
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Annotation: The training of a mid-level healthcare professional involves studying a significant number of different subjects and assimilating a large amount of information in a short period of time. The credit-modular system of educational process organization according to the standards of the European Credit Transfer System (ECTS) of education provides good prospects for the implementation of this task, ensuring the acquisition of relevant knowledge and competencies, which is necessary in the context of competition on the global labour market and innovative development of society. The purpose of the study was to find out and analyse the opinions of students, academic and teaching staff of Physiology department, their attitude and suggestions regarding the implementation of ECTS at the Professional Medical College of IFNMU, where this system started working since 2021. Materials and methods. An anonymous survey was carried to achieve the set objectives. Separate questionnaires were drawn up for students and teachers, which included questions about their attitude to teaching disciplines (including Physiology) in accordance with the ECTS principles, its positive and negative aspects, wishes and suggestions for improving the educational process organization and other items. In total, the questionnaires contained eight questions for teachers and sixteen for students. Results. The analysis of the survey results gives grounds to assert that not all students of the Medical College are fully ready to the study based on ECTS at the moment, transition from passive to active forms of it, where individual and creative work is preferred. Actually, in our opinion one of the key problematic issues of the credit transfer system of education is that students are not entirely focused on the priority of independent learning of the curriculum material and a significant part of extracurricular learning in it. Also most students consider that the amount of material assigned for independent study is too much. On the other hand, our teaching experience shows that they do not always work through the topics properly, although there are consultation hours during extracurricular time, where students can discuss unclear questions with the teacher. The attitude to test control as an integral part of the educational process and one of the methods of students’ knowledge evaluation is ambiguous. Among the positive aspects of ECTS education the most often are noted the following: constant and versatile preparation for classes, a better evaluation system, the possibility of retaking unsatisfactory marks, which is an important additional motivation to improve the level of knowledge from the subject and improve academic performance. Conclusions. As a result, the following conclusions can be drawn: a) as of today, the perception of the IFNMU Medical College students the credit-modular system of education, their readiness and attitude to it are quite ambiguous with the corresponding positive and negative aspects; b) there is an evidently need for further work to improve the training of both students and teachers, optimisation of their collaboration and creation a closer relationship between them; c) it is necessary, in our opinion, on the one hand, to preserve maximally the positive achievements of the national education system, on the other hand – to use effectively the experience of European countries. This will create the basis for training a qualified, mobile, creative specialist of mid-level healthcare
Метою дослідження було з’ясування та аналіз думок студентів і професорсько-викладацького складу кафедри фізіології, їхнє ставлення та пропозиції стосовно упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у фаховому медичному коледжі ІФНМУ. Для реалізації поставлених завдань проводилось анонімне анкетування. Аналіз отриманих результатів дає підґрунтя стверджувати, що на теперішній час не всі студенти медичного коледжу цілком готові до навчання на засадах Європейської кредитно-трансферної системи, до переходу від пасивних до активних його форм, де надається перевага самостійній та творчій роботі. Більшість студентів вважають занадто великим обсяг матеріалу, який виноситься на самостійне опрацювання. Проте, наш викладацький досвід свідчить про те, що зазначена тематика не завжди належно опрацьовується ними, незважаючи на те, що для цього відведено певні години консультацій в позаурочний час, де студенти разом із викладачем можуть розглянути незрозумілі питання. Також, слід відзначити, що відвідування таких занять є нечисельним. Велика кількість здобувачів освіти, на нашу думку, є недостатньо адаптованими до навчання у вищій школі, не мають достатньої внутрішньої мотивації, не готові до самостійного опрацювання матеріалу. Відповідно можна зробити наступні висновки: a) на сьогодні сприйняття студентами медичного коледжу ІФНМУ кредитно-модульної системи навчання, їх готовність та ставлення до неї є доволі неоднозначними із відповідними позитивними та негативними сторонами; б) очевидною є необхідність подальшої роботи над удосконаленням підготовки як студентів, так і викладачів, потрібна оптимізація їх співпраці та створенням більш тіснішого взаємозв’язку між ними; в) варто, на нашу думку, з одного боку, максимально зберегти позитивні надбання національної системи освіти, а, з іншого, – ефективно використати досвід європейських країн. Це створить основу для підготовки кваліфікованого, мобільного, творчого фахівця середньої медичної ланки
Additional Access Points:
Luchko, I. M.
Tuchak, O. I.
Huranych, T. V.
Storozhuk, L. S.
Nazaruk, I. O.

There are no free copies

Find similar

23.


    Моцюк, Ю. Б.
    Самостійна робота студентів під час дистанційного навчання в умовах пандемії та воєнного стану [Text] = Independent work of students during distance learning in conditions of pandemic and martial law / Ю. Б. Моцюк, С. О. Остафійчук, І. О. Басюга. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 208-211. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
САМОПОДГОТОВКИ ПРОГРАММЫ -- SELF-EVALUATION PROGRAMS (организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (организация и управление, статистика, тенденции)
Annotation: Пандемія COVID-19, а згодом і повномасштабна війна на території України спричинили значущі зміни в організації освітнього процесу. Дистанційна форма навчання стала сучасною альтернативою доступу до знань, а вищі навчальні заклади намагаються адаптувати до нових умов свої напрацювання задля забезпечення всіх складових освітнього процесу. Самостійна робота є засобом підвищення ефективності процесу навчання та підготовки слухачів до поповнення власних знань. Дистанційне навчання надає студентам доступ до джерел інформації, підвищує ефективність самостійної роботи, дає нові поштовхи для творчого самовираження, пошуку та закріплення різних професійних навичок, а викладачам дозволяє реалізовувати необхідні для цього форми й методи навчання. Також із використанням засобів дистанційного навчання мотивація студентів підсилюється завдяки новизні, нетрадиційності подання навчального матеріалу, можливості самостійного розв’язання запропонованих завдань. Мета роботи. Удосконалити організацію та методи контролю за виконанням самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання за допомогою впровадження активних методів навчання на кафедрі акушерства й гінекології. Результати. З метою організації та поліпшення контролю виконання самостійної й індивідуальної роботи студентів на кафедрі акушерства та гінекології впроваджено розбір клінічних кейсів. За запропонованими викладачем клінічними ситуаціями студенти самостійно опрацьовують матеріал і представляють у форматі мультимедійної презентації. В залежності від патологічної ситуації слухачі за допомогою інтернет-пошуку пропонують до уваги відеоролики можливих маніпуляцій і оперативних втручань із детальним розбором етапів лікування. Студентові також рекомендовано самостійно провести літературний пошук і представити сучасні концепції етіології, механізму розвитку обраної патології, методи діагностики та лікування згідно з останніми міжнародними й національними клінічними протоколами. Створення клінічних кейсів подають як в індивідуальному, так і в груповому форматах, що розширює уміння учасників навчального процесу працювати в команді. Презентація власних результатів відбувається на практичних заняттях у присутності всіх студентів групи й викладача на кшталт конференції із можливістю активної дискусії, запитань-відповідей. Висновки. Грамотно організована самостійна робота в дистанційному або змішаному форматах дозволяє не тільки ефективно проводити практичні заняття, а й формувати стійкий інтерес студентів до предмета, який подано до вивчення, виробляти намагання та вміння самостійно добувати знання
The COVID-19 pandemic, and later a full-scale war on the territory of Ukraine, caused significant changes in the organization of the educational process. Distance learning has become a modern alternative to access to knowledge, and higher education institutions are trying to adapt their work to new conditions to ensure all components of the educational process. Independent work is a means of increasing the effectiveness of the learning process and preparing students for independent replenishment of their knowledge. Distance learning gives students access to sources of information, increases the efficiency of independent work, provides new opportunities for creative self-expression, finding and consolidating various professional skills, and allows teachers to implement forms and methods of learning. With the use of distance learning tools, students' motivation is also strengthened due to the novelty, non-traditional presentation of educational material, and the possibility of independently solving the proposed tasks. The main types of educational classes during distance learning in the process of credit-modular learning are: lecture, seminar, practical classes, laboratory classes, consultations. All the mentioned types of classes are based on independent study of educational material. It is very important in the remote system to hold consultations, where students remotely receive answers from the teacher to specific questions or explanations of certain theoretical provisions and aspects of their application. Distance learning is a process of interaction between a teacher and a student, based on the use of modern information and telecommunication technologies, which make it possible to conduct distance learning, which is relevant in the conditions of a pandemic and martial law
Aim. To improve the organization and methods of monitoring the performance of students' independent work in the conditions of distance learning through the implementation of active learning methods at the Department of Obstetrics and Gynecology. Results: In order to organize and improve the control of independent and individual work of students, the department of obstetrics and gynecology introduced the analysis of clinical cases. According to the teacher's proposed clinical situations, students independently work out and present them in the format of a multimedia presentation. Depending on the pathological situation, students use Internet searches to present videos of possible manipulations and surgical interventions with a detailed analysis of the stages of treatment. The student is also invited to independently conduct a literature search and present modern concepts of etiology, the mechanism of development of the selected pathology, methods of diagnosis and treatment according to the latest international and national clinical protocols. The creation of clinical cases is offered in both individual and group formats, which expands the opportunity for participants of the educational process to work in a team. The presentation of own results takes place in practical classes in the presence of all students of the group and the teacher in the form of a conference with the possibility of active discussion, questions and answers. Conclusions. Competently organized independent work in a remote or mixed format allows not only to effectively conduct practical classes, but also to form a stable interest of students in the subject being studied, to make efforts and the ability to acquire knowledge independently
Additional Access Points:
Остафійчук, С. О.
Басюга, І. О.

There are no free copies

Find similar

 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)