Home page Simplified mode Video-instruction Description
Authorisation
Surname
Password
 

Data bases


Periodicals- results of search

Type of search

Search field
in the found
 Found in other databases:Books (3)
the format of presenting the found documents:
fullinformationalshort
Sort out the found documents by:
to the authorby titleYear of publicationdocument type
Search inquiry: (<.>S=Студенты фармацевтических учебных заведений<.>)
Total number of found documents : 39
Shown documents from 1 till 30
 1-30    31-39 
1.


    Білай, І. М.
    Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація [Text] / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура // Медична освіта. - 2006. - № 3. - С. 92-95

Rubrics: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Лекарственная терапия


   Образования технология


Additional Access Points:
Самура, Б. А.
Самура, Б. Б.

There are no free copies

Find similar

2.


   
    Моніторинг мотиваційних характеристик студентів старших курсів фармацевтичного факультету [Text] / І. Я. Городецька [та ін.] // Фармацевтичний журнал. - 2007. - № 3. - С. 37-41

Rubrics: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Психология социальная


Additional Access Points:
Городецька, І. Я.
Громовик, Б. П.
Сятиня, М. Л.
Мокрянин, С. М.

There are no free copies

Find similar

3.


    Грем, О. Ю.
    Організація діяльності студентського наукового гуртка кафедри на основі вивчення професійної мотивації студентів фармацевтичного факультету [Text] / О. Ю. Грем // Фармацевтичний журнал. - 2009. - № 2. - С. 58-63

Rubrics: Фармацевты--обуч

   Студенты фармацевтических учебных заведений


There are no free copies

Find similar

4.


   
    Формирование компетенций студентов в системе профессиональной подготовки в фармацевтическом вузе [Text] / И. Л. Андреева [и др.] // Фармация. - 2010. - № 1. - С. 53-56

Rubrics: Фармацевтические учебные заведения

   Образование фармацевтическое


   Студенты фармацевтических учебных заведений


Additional Access Points:
Андреева, И. Л.
Пивоваров, А. Н.
Уткина, Т. Е.
Гаврилин, М. В.
Гацан, В. В.
Зайцев, В. П.
Терехов, А. Ю.
Сенченко, С. П.
Шестаков, Т. Н.
Шульженко, В. И.
Олешко, Г. И.
Егоров, В. А.

There are no free copies

Find similar

5.


    Герболка-Ханик, Н. Л.
    Перспективи післядипломної адаптації чужоземних студентів фармацевтичного факультету [Text] / Н. Л. Герболка-Ханик, А. В. Горілик, Н. Б. Ярко // Український медичний альманах. - 2011. - Т. 14, № 1. - С. 58-59. - Библиогр.: с. 59-59

Rubrics: Студенты фармацевтических учебных заведений

   Международный обмен в области образования


   Образование фармацевтическое


Additional Access Points:
Горілик, А. В.
Ярко, Н. Б.

There are no free copies

Find similar

6.


    Черных, В.
    Как найти работу своей мечты? [Text] / В. Черных // Фармацевт практик. - 2013. - № 5. - С. 10-11


MeSH-main:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (классификация, психология)
There are no free copies

Find similar

7.


    Гурак, Д.
    Навчальний центр GMP/GDP започатковує довготривалий освітній проект у співпраці з ВООЗ [Text] / Д. Гурак // Фармацевтичний кур’єр. - 2013. - № 6. - С. 30-31


MeSH-main:
ФАРМАЦИЕЙ УПРАВЛЕНИЕ -- PHARMACY ADMINISTRATION (кадры, методы, обучение)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
There are no free copies

Find similar

8.


    Воскобойнік, О. Ю.
    Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів" [Text] / О. Ю. Воскобойнік // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 26-28


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ХИМИЯ ОРГАНИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ORGANIC (обучение)
There are no free copies

Find similar

9.


    Кривов’яз, О. В.
    Використання міжпредметної інтеграції при підготовці студентів фармацевтичного факультету до державної атестації [Text] / О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська, М. С. Гарник // Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 33-35


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING (методы, статистика)
Additional Access Points:
Томашевська, Ю. О.
Гарник, М. С.

There are no free copies

Find similar

10.


    Дорошкевич, І. О.
    Використання інтерактивних методів навчання серед студентів фармацевтичного факультету [Text] / І. О. Дорошкевич // Клінічна та експериментальна патологія. - 2015. - Т. 14, № 4. - С. 231-233


Rubrics: ВНМУ

MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
There are no free copies

Find similar

11.


    Ткаченко, Н. О.
    Аналіз розуміння майбутніми спеціалістами фармації поняття "соціальна відповідальність" [Text] / Н. О. Ткаченко // Одеський медичний журнал : наук.-практ. журн. - 2015. - № 6. - С. 42-46. - Бібліогр.: с.45-46


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY

There are no free copies

Find similar

12.


    Дедишина, Л.
    Фармосвіта за кордоном [Text] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2016. - № 1. - С. 32-33


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
Annotation: Головною умовою вступу до фармацевтичних вищих навчальних закладів у країнах Європи є повна 11–13-літня освіта, здобута в загальноосвітній школі
There are no free copies

Find similar

13.


   
    Студентська олімпіада — шлях до професійної реалізації // Фармацевт практик. - 2016. - № 4. - С. 17


MeSH-main:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (кадры, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Annotation: 6‒8 квітня 2016 р. ЛНМУ ім. Данила Галицького приймав учасників ювілейної ХХ Всеукраїнської олімпіади за спеціальністю «Фармація»
There are no free copies

Find similar

14.


    Велика, А. Я.
    Оцінка задоволеності студентів-провізорів майбутньою професією [Text] / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 1. - С. 250-253. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Additional Access Points:
Перепелиця, О. О.

There are no free copies

Find similar

15.


    Велика, А. Я.
    Особливості професійного вибору студентів-провізорів [Text] = Features of students-pharmacists’ professional choice / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Annotation: У статті висвітлено чинники професійного самовизначення студентів-провізорів на етапі професійного навчання. Пріоритетними у виборі професії є соціальні та суб’єктивні чинники. Респонденти у виборі професії зустрілись з проблемами: впливу позиції батьків, необґрунтованістю вибору професії, недостатньою інформованістю про майбутню діяльність, захопленням зовнішньою стороною професії. Особливістю професійного самовизначення провізорів є низька активність суб’єкта самовизначення. Найадекватнішим підходом до надання допомоги молодій людині у період професійного вибору є психолого-педагогічний супровід, який сприяє створенню внутрішніх умов професійного самовизначення
Additional Access Points:
Перепелиця, О. О.

There are no free copies

Find similar

16.


    Загричук, Г. Я.
    Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії [Text] = Arranging of the practical training in organic chemistry for students-pharmacists / Г. Я. Загричук, А. Є. Демид // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ХИМИЯ ОРГАНИЧЕСКАЯ -- CHEMISTRY, ORGANIC (обучение)
Annotation: У статті розглянуто організацію практичної підготовки студентів фармацевтичного факультету в ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” при вивченні органічної хімії. Звернуто увагу на формування загальних компетентностей, зокрема: здатності застосовувати практичні знання у критичних ситуаціях, здатності до адаптації та дій у новій ситуації і здатності до абстрактного мислення, здатності проводити дослідження на сучасному науковому рівні, аналізу та синтезу, вчитися й бути сучасно навченим
Additional Access Points:
Демид, А. Є.

There are no free copies

Find similar

17.


   
    Теодор Торосевич — найвидатніший фармацевт-практик Галичини [Text] // Фармацевт практик. - 2017. - № 6. - С. 30-31


MeSH-main:
ИСТОРИЯ МЕДИЦИНЫ -- HISTORY OF MEDICINE
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история, психология)
Annotation: У праці Ярослава Ганіткевича «Історія української медицини у датах і іменах» знаходимо первинну інформацію про львівського аптекаря ХІХ ст. Теодора Торосевича: «7 вересня 1789 р. народився Теодор Торосевич — магістр фармації, що створив у Львові лабораторію при аптеці «Під римським імператором Титусом», дослідив фізико-хімічні властивості мінеральних вод Трускавця, Моршина, Немирова, Великого Любіня; запропонував використовувати посуд із темного скла для зберігання світлочутливих препаратів, опублікував понад 120 праць. Помер 1876 р.». Наукові здобутки Т. Торосевича у галузі хімії та фармації досліджував студент VI курсу фармацевтичного факультету ЛНМУ ім. Данила Галицького Юрій Щадило під керівництвом доцента, канд. фарм. наук Андрія Дацка
Additional Access Points:
Торосевич, Теодор (1789 - 1876) \про нього\

There are no free copies

Find similar

18.


    Алєксєєва, І. М.
    Правова свідомість і правова культура в контексті правової освіти майбутніх провізорів / І. М. Алєксєєва // Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки та практики. - 2017. - Вип. 10, N 3. - С. 335-341


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (законодательство и юриспруденция, этика)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (законодательство и юриспруденция)
Annotation: Однією з визначальних рис людини як біологічного індивіда, який здатний осмислено пізнавати навколишню дійсність та управляти своїми діями, поступками, є свідомість. Залежно від науково-теоретичних підходів чи прикладних потреб заведено диференціювати визначення поняття «свідомість»: побутова або політична, індивідуальна або масова, свідомість шкільної чи студентської молоді тощо. Одним з її різновидів, можливо, найважливішим на сучасному етапі розвитку суспільства та державності, є правова свідомість людини. Проблема формування та функціонування правосвідомості людини є однією з популярних і постійно розроблюваних у низці наукових галузей. Мета роботи – вивчення стану наукового дослідження правової свідомості та правової культури студентів – майбутніх провізорів, у контексті правової освіти в умовах університету
There are no free copies

Find similar

19.


    Демецька, О.
    Майбутнє фармації очима студентів [Text] / О. Демецька // Фармацевт практик. - 2018. - № 1. - С. 34-35


MeSH-main:
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, тенденции, этика)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
Annotation: Провізор у перекладі з латинської — це той, що передбачає та передчуває. А чи властиві такі здібності тим, хто тільки-но починає свій шлях у професії? Ми вирішили поцікавитись у студентів 4-го курсу медикофармацевтичного факультету Київського Міжнародного Університету, яким саме вони бачать майбутнє фармації та майбутнє аптеки
There are no free copies

Find similar

20.


    Галій, Л. В.
    Методичні та організаційні проблеми упровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту [Text] / Л. В. Галій, Т. М. Серопян // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 3. - С. 3-11


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление)
Annotation: Мета: узагальнення та аналіз результатів педагогічного експерименту з упровадження дистанційного навчання у Національному фармацевтичному університеті. Матеріали та методи. Педагогічний експеримент, системний та порівняльний аналізи. Результати дослідження. На прикладі Національного фармацевтичного університету (м. Харків) описана методологія проведення дворічного педагогічного експерименту з упровадження дистанційного навчання. 26 % студентів, що були залучені до експерименту, не змогли адаптуватися до нової форми навчання. Водночас спостерігався певний феномен, пов’язаний з високими показниками якісної успішності студентів, які продовжили участь в експерименті. Найбільш суттєвою методичною проблемою упровадження дистанційного навчання стала невідповідність обсягу запланованої навчальної діяльності студентів (кількості індивідуальних завдань і контрольних заходів) та часу на опанування дисципліни. Запропоновано збалансувати зазначені показники шляхом обмеження кількості дисциплін, кількості тем та індивідуальних і контрольних завдань на кожен кредит дисципліни. У семестровому графіку навчального процесу дистанційних студентів доцільно передбачити періодичні тижневі перерви (після проходження 2-3 дистанційних курсів). Важливою організаційною проблемою стала відсутність нормативів педагогічного навантаження для роботи з дистанційними студентами, що знижує мотивацію тьюторів до супроводження дистанційних курсів. Висновки. Результати складання навчальних сесій студентами, які брали участь у педагогічному експерименті, довели ефективність технологій дистанційного навчання. Однак потребують вирішення виявлені нами методичні та організаційні проблеми
Additional Access Points:
Серопян, Т. М.

There are no free copies

Find similar

21.


   
    Дослідження історичних аспектів організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців фармації [Text] / А. А. Котвіцька [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 4. - С. 32-40


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (история)
ГРУППОВАЯ ПРАКТИКА -- GROUP PRACTICE (история, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история)
КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP (история, организация и управление)
Annotation: Мета: дослідження та систематизація даних щодо зародження, становлення, розвитку й особливостей організації навчальної та виробничої практики як складової професійної підготовки фахівців у системі вищої фармацевтичної освіти. Матеріали та методи. Використано методи наукового аналізу, зокрема узагальнення, порівняння, контент-аналізу, історичний, ретроспективний. Результати дослідження. Проаналізовано навчальні плани підготовки фахівців за спеціальністю «Фармація» у період 1921-2017 рр., які дають наочне уявлення про еволюцію змісту й обсягів навчальної та виробничої практики, послідовності уведення нових її видів до навчального процесу. Визначено і представлено історичні періоди організації навчальної та виробничої практики, особливості співпраці Національного фармацевтичного університету з базами практики на різних етапах свого розвитку. Висновки. Аналіз літературних джерел та навчальних планів підготовки фахівців за спеціальністю «Фармація» показав, що з перших років існування університету і дотепер значна увага приділялась як вивченню теоретичних дисциплін, так і практиці, становлення і розвиток якої пов’язані із соціально-економічними змінами в країні, вимогами практичної охорони здоров’я до якості підготовки спеціалістів, розвитком фармації та вищого навчального закладу
Additional Access Points:
Котвіцька, А. А.
Барковська, О. Я.
Гавриш, Н. Б.
Огарь, С. В.

There are no free copies

Find similar

22.


    Шостак, Л.
    Обучение фармацевтов: современный подход к классическому образованию [Text] / Л. Шостак // Фармацевт практик. - 2018. - № 2. - С. 40-41


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, PHARMACY (кадры, организация и управление, тенденции)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история, психология)
Annotation: В развитых странах, несмотря на те или иные особенности моделей обучения, существует объединяющий аспект, а именно — непрерывность образования. Подготовка к получению высшего образования начинается еще в школе — в течение последних 2–3 лет (в зависимости от страны) осуществляется специализация по тем дисциплинам, которые понадобятся для дальнейшего обучения в вузе. Принцип непрерывности образования не на словах, а на деле реализован в Киевском Международном Университете (КиМУ). В его структуре есть лицей и колледж, где вчерашние школьники осваивают азы фармации, а затем продолжают образование в университете. У нас в гостях — Любовь Шостак, декан медико-фармацевтического факультета КиМУ
There are no free copies

Find similar

23.


    Громовик, Б.
    Студентські олімпіади: цілі та роль у підготовці провізорів [Text] / Б. Громовик, А. Горілик // Фармацевт практик. - 2018. - № 3. - С. 30-32


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (кадры, методы, организация и управление, тенденции, этика)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (организация и управление, психология, тенденции, этика)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (психология)
Annotation: Відповідно до нормативних документів МОН України студентська олімпіада — це змагання студентів у творчому застосуванні здобутих знань, умінь і навичок, а також у професійній підготовці майбутніх спеціалістів. Студентські олімпіади проводяться з різних дисциплін. Однією з найбільш масштабних є студентська олімпіада з фармації, позаяк вона не монопредметна, а полідисциплінарна
Additional Access Points:
Горілик, А.

There are no free copies

Find similar

24.


   
    Особливості розуміння студентами-провізорами проблеми запобігання кліщовим трансмісивним природно-осередковим інфекціям [Text] = Features of students’ intelligence of problems of prevention of wireless transmissible natural and environmental infections / О. А. Палюх [та ін.] // Фармацевтичний часопис. - 2018. - N 2. - С. 88-95


MeSH-main:
КЛЕЩИ ИКСОДОВЫЕ -- TICKS
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ИНФЕКЦИИ ПРИРОДНАЯ ОЧАГОВОСТЬ -- DISEASE RESERVOIRS
Annotation: Шляхом анкетного опитування 429 студентів-провізорів першого–п’ятого курсів денної форми навчання встановлений недостатній рівень їх знань щодо надання фармацевтичної допомоги з питань запобігання зараженню небезпечними трансмісивними інфекційними захворюваннями, переносниками яких є ІК. Зважаючи на автономність закладів вищої освіти та відсутність курсу епідеміології при підготовці магістрів фармації, актуально внести зміни в навчальні плани університетів фармацевтичного спрямування, зосередивши увагу на захворюваннях, збудниками яких є ІК, а також на засобах індивідуальної неспецифічної профілактики цих інфекцій, зокрема аптечного асортименту
Additional Access Points:
Палюх, О. А.
Громовик, Б. П.
Виноград, Н. О.
Білущак, Г. І.

There are no free copies

Find similar

25.


    Дедишина, Л.
    Зримий зв’язок поколінь [Text] / Л. Дедишина // Фармацевт практик. - 2018. - № 11. - С. 32-33


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY (история, психология)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (история, этика)
ФАРМАЦЕВТЫ -- PHARMACISTS (история, этика)
Annotation: Наприкінці літа Шеллі Капоцці зі США відзначила двох кращих студентів фармацевтичного факультету ЛНМУ ім. Данила Галицького сертифікатами та грошовими преміями. Так вона віддала данину шани батькові, Адольфу Мельцеру, який 80 років тому, в 1938 р., закінчив Alma mater у Львові. Кілька років Шеллі контактувала з представниками фармацевтичного факультету університету, зокрема професором Романом Лесиком, аби якомога більше дізнатися про навчальний заклад, де студіював її батько
Additional Access Points:
Мельцер, Адольф (1911 - 1994) \про нього\

There are no free copies

Find similar

26.


   
    Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам [Text] = Methodological aspects of teaching of physical methods of analysis for ukrainian students / Н. О. Зарівна [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 1. - С. 71-73


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Annotation: Мета роботи – вивчення методичних аспектів викладання дисципліни “Фізичні методи аналізу” для студентів 1 курсу фармацевтичного факультету ТДМУ імені І. Я. Горбачевського (денної форми навчання). Основна частина. Навчальна дисципліна “Фізичні методи аналізу” забезпечить студентів знаннями і вміннями щодо якісного та кількісного аналізу речовин, які в майбутньому дозволять компетентно виконувати свої професійні обов’язки у сфері контро­лю якості як субстанцій лікарських речовин (ЛР), так і готових лікарських засобів (ГЛЗ). Також студенти вивчають теоретичні основи вищевказаних методів та їх застосування у фармацевтичній галузі. На практичних заняттях вони знайомляться з Державною Фармакопеєю України [1] – конституцією лікарських засобів, у якій наведені монографії на конкретні субстанції ЛР, на ГЛЗ та описані відповідні методи аналізу, в результаті проведення яких оцінюють якість відповідного АФІ (активного фармацевтичного інгредієнта) тощо. При проведенні випробування “Тотожність” і “Кількісне визначення” субстанцій ЛР студенти визначають їх якісний склад та кількісний вміст, застосовують при цьому підхожі фармакопейні методи. Детальне і ґрунтовне вивчення теоретичних основ фізичних методів аналізу дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, а також реалізувати науково-творчий потенціал студентів, який збагачує їх знаннями і практичними навичками, що безпосередньо будуть використані у майбутній фармацевтичній практиці. Висновки. Таким чином, для підготовки майбутніх магістрів фармації важливе місце займає вивчення фізичних методів аналізу. Інтегруючи закони і методи багатьох наук, ця дисципліна стоїть на сторожі якості лікарських засобів, а значить, і здоров’я людини. Аналіз і введення у педагогічну діяльність сучасних положень, інноваційних прийомів та методів дозволить студентам систематизувати отримані знання та вміння їх використання у професійній діяльності, а також забезпечить їх конкурентоспроможність на міжнародному ринку праці
Additional Access Points:
Зарівна, Н. О.
Поляк, О. Б.
Логойда, Л. С.
Горлачук, Н. В.
Паласюк, Б. О.

There are no free copies

Find similar

27.


    Мосула, Л. М.
    Досвід впровадження нової навчальної дисципліни «фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» у процесі підготовки майбутніх провізорів [Text] = Еxperience in implementation of the new educational discipline “physico-chemical analysis in drug development” in the process of training of future pharmacists / Л. М. Мосула, Л. С. Криськів, Т. В. Кучер // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 31-35


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Annotation: Базовими завданнями вищої школи є підготовка фахівців, що володіють глибокими знаннями фундаментальних та прикладних дисциплін і вміють творчо застосовувати ці знання для вирішення різноманітних завдань. Нова дисципліна «Фізико-хімічний аналіз у створенні ліків» впроваджена в навчальний процес у 2018–2019 н. р. для студентів ІІІ курсу фармацевтичного факультету. Цей предмет формує у студентів цілісне уявлення про створення ліків та застосування сучасних інструментальних методів для їх аналізу. Розроблена дисципліна включає курс лекцій, методичні вказівки до практичних робіт і підготовки до лекцій та занять, які доступні в системі Moodle. Лекційний курс представлений у вигляді мультимедійних презентацій з п’яти тем та охоплює методологію створення інноваційних лікарських засобів і сучасні фізико-хімічні методи аналізу (хроматографічні, спектральні, магнітні, дифракційні та гібридні). Дисципліна включає сім практичних робіт, котрі розвивають навички користування спеціальною термінологією, інструментальним обладнанням та дозволяють застосовувати на практиці знання теоретичної бази фізико-хімічного аналізу. На практикумі студенти ознайомлюються з програмними ресурсами (PASS, Discovery Studio Visualizer та HyperChem), котрі застосовуються для молекулярного моделювання та комп’ютерного прогнозування ліків. Використання програм IR Tutor дозволяє здобути навички інтерпретації інфрачервоних спектрів органічних сполук, а MestRes – для обробки, аналізу та представлення спектрів ядерного магнітного резонансу. Завершення навчальної дисципліни передбачає написання підсумкової роботи, котра містить тестові та теоретичні питання і творче завдання. Самостійна робота студентів полягає в опрацюванні переліку питань, що не розглядалися на лекціях та не опрацьовувалися на практичних заняттях, шляхом особистого пошуку інформації
Additional Access Points:
Криськів, Л. С.
Кучер, Т. В.

There are no free copies

Find similar

28.


    Logoyda, L. S.
    Methodological aspects of pharmaceutical analysis teaching in the context of studying the pharmaceutical chemistry for foreign students [Text] = Методичні аспекти викладання фармацевтичного аналізу в контексті вивчення фармацевтичної хімії іноземним студентам / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna // Медична освіта. - 2019. - N 2. - С. 131-136


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
Annotation: The article adduces the ways to solve the main problems faced by teachers working with foreign students in teaching pharmaceutical analysis in the context of studying the discipline of Pharmaceutical Chemistry; analyzes the main issues that can affect the performance of the teaching of foreign students. The research is based on the study of materials obtained from open sources of information and authors’ own experience. The article presents modern technologies of teaching and testing of foreign students on Pharmaceutical Chemistry, approved at the Department of Pharmaceutical Chemistry. Since the quality of the drug is laid down at the stage of pharmaceutical development, the student must clearly know the elements of pharmaceutical development and pharmaceutical analysis. The purpose of pharmaceutical analysis is to: learn general methods of analysis of substances of medicinal substances and to determine their qualities in appearance, solubility and reaction of the environment in accordance with the requirements of the State Pharmacopoeia (SPhU); to study and explain the physical and physico-chemical methods of analysis of organic medicinal products; to be able to carry out reactions of identification of substances of medicinal substances by cations and anions in accordance with the requirements of SPhU; to use chemical methods for the identification of medicinal products of organic structure by analytical-functional groups; to determine the physical constants of organic substances for the identification and purification of medicinal products; to use the definition of refractive index and specific rotation of solutions of drugs for their identification and purity; to practice the general requirements of the SPhU for the testing of the maximum content of impurities; to be able to quantify the content of medicinal substances in the substance by different methods; to be able to conduct qualitative and quantitative rapid-analysis of active substances in extemporal dosage forms. Detailed and thorough acquaintance with the basics of the discipline of Pharmaceutical Chemistry, gives the opportunity to more fully master the studied material, realize the scientific and creative potential of students, enrich their knowledge, which will be directly used in their practical activities. The proposed method allows the teacher to successfully build an educational process, which ultimately positively affects the overall mastering of the course
У статті висвітлено шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студентами-іноземцями при викладанні фармацевтичного аналізу в контексті вивчення дисципліни «Фармацевтична хімія». Проаналізовано основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів-іноземців. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації та власного досвіду авторів. У статті наведені сучасні технології викладання та тестування іноземних студентів з фармацевтичної хімії, впроваджені на кафедрі фармацевтичної хімії. Оскільки якість препарату закладається ще на етапі фармацевтичної розробки, студент чітко повинен знати елементи фармацевтичної розробки та фармацевтичного аналізу. Ціллю фармацевтичного аналізу є: засвоїти загальні методи аналізу субстанцій лікарських речовин та підтвердження їх доброякісності за зовнішнім виглядом, розчинністю та реакцією середовища згідно з вимогами ДФУ; вивчити і пояснювати фізичні та фізико-хімічні методи аналізу органічних лікарських засобів; вміти проводити реакції ідентифікації субстанцій лікарських речовин за катіонним і аніонним складом згідно з вимогами ДФУ; використовувати хімічні методи для ідентифікації лікарських засобів органічної структури за аналітико-функціональними групами; визначати фізичні константи органічних речовин для ідентифікації та встановлення чистоти лікарських засобів; використовувати визначення показника заломлення і питомого обертання розчинів лікарських засобів для їх ідентифікації і встановлення чистоти; практикувати загальні вимоги ДФУ щодо випробувань на граничний вміст домішок; вміти проводити кількісне визначення вмісту лікарських речовин у субстанції різними методами; вміти проводити якісний та кількісний експрес-аналіз діючих речовин в екстемпоральних лікарських засобах. Детальне і ґрунтовне ознайомлення з основами фармацевтичного аналізу в контексті вивчення дисципліни «Фармацевтична хімія» дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, реалізувати науково-творчий потенціал студентів, збагачує їх знаннями, які безпосередньо будуть використані в їхній практичній діяльності. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, позитивно позначається на загальному засвоєнні курсу
Additional Access Points:
Zarivna, N. O.

There are no free copies

Find similar

29.


   
    Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання [Text] = Dynamics of professional choice factors for the students of pharmacy in course of the multistage education process / О. О. Перепелиця [та ін.] // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 39-45


MeSH-main:
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Annotation: У статті висвітлено динаміку чинників професійного самовизначення студентів фармацевтичного напряму у процесі багатоступеневого навчання від молодшого спеціаліста до магістра. Рейтинговими чинниками вибору професії фармацевтичного спрямування для студентів упродовж багатоступеневого навчання є престижність професії та бажання стати фахівцем. Високий рівень авторитету сім’ї щодо питання вибору професії на фоні несистемної профорієнтаційної роботи школи призводить до низької активності суб’єкта самовизначення. У процесі навчання динаміка пріоритетних чинників не змінюється. Посилюється потреба у високооплачуваній роботі, відбувається глибше «занурення» у спеціальність, з’являється бачення своєї ролі у майбутній діяльності за рахунок зниження захоплення зовнішньою стороною професії, особливо 15-16-літніх підлітків. Вибір професії здійснено респондентами не стільки від їх пізнавальних інтересів та здібностей, скільки від бажання соціальної реалізації в суспільстві. У профорієнтаційній роботі значну увагу слід приділяти поінформованості батьків щодо якості надання освітніх послуг навчальним закладом для фахового зростання здобувачів освіти та здобуття престижної в соціумі високооплачуваної професії провізора, затребуваної на ринку праці
Additional Access Points:
Перепелиця, О. О.
Чорноус, В. О.
Яремій, І. М.
Купчанко, К. П.

There are no free copies

Find similar

30.


   
    Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету [Text] = Experience of implementation of practically oriented methodology for teaching of academic discipline “First aid with introductory practice” for students of the faculty of pharmacy / В. П. Андрющенко [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 17-20


MeSH-main:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Additional Access Points:
Андрющенко, В. П.
Ващук, В. В.
Кирик, Т. П.
Кушнірчук, М. І.

There are no free copies

Find similar

 1-30    31-39 
 
© International Association of users and developers of electronic libraries and new information technology
(ELNIT Association)