Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Іленко, Н. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.


   
    Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів [Текст] / І. Ю. Литовченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 1. - С. 10-13


MeSH-головна:
ЗНАНИЙ ПРИОБРЕТЕНИЯ СПОСОБНОСТЬ -- LEARNING (физиология)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
Анотація: Нині сучасним є стандартизований метод оцінки якості освіти й діагностики мінімального рівня професійної компетентності фахівця-медика на кожному освітньо-кваліфікаційному рівні «КРОК 1, 2». На кафедрі терапевтичної стоматології УМСА проводиться планомірна постійна підготовча робота щодо адаптації студентів до інтегрованого іспиту «КРОК 2». Ліцензійний іспит «КРОК 2» проводиться наприкінці десятого семестру (в травні). А в грудні, наприкінці дев’ятого семестру, проводиться пробне тестування — комплексний тестовий іспит. Після проведення пробного тестування та його аналізу складається перелік заходів із підготовки студентів до успішного складання інтегрованого іспиту «КРОК 2. Стоматологія». Запроваджуються різноманітні види контролю рівня знань. Застосовується педагогічний досвід використання інтелектуальних, організаційно-мотиваційних методів навчання, які мають на меті активізувати бажання студентів до навчання. Отримані результати анонімного анкетування старшокурсників свідчать про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря. У сучасних умовах значних інформаційних перевантажень особливо важливо враховувати психологічні особливості юнацтва, умови ефективності психічних процесів у пізнавальній діяльності. Проведені психолого-педагогічні дослідження свідчать, що такі негативні чинники, як монотонність, одноманітність, незмінність форм і методів у навчальному процесі неодмінно призводять до зниження психофізіологічної активності студентської молоді
Дод.точки доступу:
Литовченко, І. Ю.
Ніколішина, Е. В.
Іленко, Н. М.
Сідаш, Ю. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: ПУ56/2020/1
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Виходить кожного кварталу
2020р. N 1
Зміст:
Пархоменко, Л. К. Здоров’я підлітків на шляху медичної реформи / Л. К. Пархоменко [та ін.]. - С.5-9
Інші автори: Страшок Л. А., Завеля Е. М., Ісакова М. Ю., Єщенко А. В.
Литовченко, І. Ю. Тестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів / І. Ю. Литовченко [та ін.]. - С.10-13
Інші автори: Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Сідаш Ю. В.
Романюк, Л. Б. Організація та контроль якості оцінювання знань студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / Л. Б. Романюк, Н. Я. Кравець. - С.14-17
Опарін, О. А. Роль мелатонін-серотонінової системи в механізмах формування та перебігу гастроезофагеальної рефлюксної хвороби із супутньою нейроциркуляторною дистонією в осіб молодого віку / О. А. Опарін, І. О. Балаклицька. - С.18-23
Штельмах, В. А. Клинические характеристики пациентов с артериальной гипертензией в острый послеоперационный период после радиочастотной абляции фибрилляции и трепетания предсердий / В. А. Штельмах, М. С. Брынза. - С.24-29
Калашников, В. И. Состояние артериальной и венозной церебральной гемодинамики у пациентов с различными видами головной боли / В. И. Калашников. - С.30-34
Кривоніс, Т. Г. Особливості психологічного реагування онкологічних пацієнтів залежно від етапу захворювання / Т. Г. Кривоніс. - С.35-38
Косенко, К. А. Специфіка депресивного реагування у представників командного складу морського торговельного і пасажирського флотів / К. А. Косенко. - С.39-44
Ісаков, Р. І. Варіативність та інтенсивність психопатологічної симптоматики та проявів макросоціальної дезадаптації у жінок із депресивними розладами різного генезу / P. I. Ісаков. - С.45-50
Чернуский, В. Г. Экспериментальное воспроизведение бронхиальной астмы у лабораторных животных как модель для уточнения этиопатогенеза и препаратов, входящих в протокол лечения / В. Г. Чернуский [и др.]. - С.51-55
Інші автори: Попов Н. Н., Летяго A. B., Говаленкова О. Л., Евдокимова Т. В., Попова А. Н.
Іванов, О. С. Вплив препарату диклофенак натрію в дозі DL100 та DL50 на механізми диференціювання клітин еритроцитарного ряду культури клітин кісткового мозку щурів in vitro / О. С. Іванов [та ін.]. - С.56-61
Інші автори: Кондратов С. О., Скляр С. І., Цапко Г. В.
Хвисюк, О. М. Порушення функціонального стану сполучної тканини як частина патологічного процесу / О. М. Хвисюк [та ін.]. - С.62-66
Інші автори: Павлов С. Б., Савенков В. І., Павлова Г. Б.
Дудник, В. В. Сучасний стан судово-медичної діагностики странгуляційної асфіксії / В. В. Дудник. - С.67-73
Лисенко, В. Й. Самоменеджмент як платформа пізнання основних медичних та філософських доктрин у процесі формування світогляду та кругозору майбутніх вчених / В. Й. Лисенко, С. В. Лисенко. - С.74-78
Shvets, A. M. Gender features of specialization of modern teenagers / A. M. Shvets [et al.]. - С.79-82
Інші автори: Arzhannikov I. S., Havrylova T. V., Shvets Y. M.
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Моніторинг якості оформлення медичної документації випускниками-стоматологами [Текст] / О. В. Рибалов [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2020. - Т. 24, № 1. - С. 222-226. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION
СТОМАТОЛОГИ -- DENTISTS (законодательство и юриспруденция)
Анотація: Мета роботи — оцінка якості заповнення та написання медичної документації на поліклінічному стоматологічному прийомі пацієнтів студентами-випускниками Української медичної стоматологічної академії. Матеріал і методи. Проведений аналіз оформлення амбулаторних карт 528 пацієнтів обласної стоматологічної поліклініки м. Полтава, які заповнювались студентами-випускниками медичної академії за п’ять років (2014–2018 рр.). Результати. Порівняльний аналіз заповнення медичної документації із результатами аналогічного виду дослідження у 2006 році показав, що студенти — випускники нашої академії більш ретельно стали оформляти облікову форму 043/о — “Медична карта стоматологічного хворого”. Висновки. Аналіз проведеної роботи з оцінки оформлення медичної документації студентами-випускниками довів, що під час практичних занять слід звертати особливу увагу на правильність та об’єктивність заповнення кожної графи амбулаторних карт пацієнтів, що важливо для медичної, наукової та юридичної сфери діяльності. Якісне, чітке, послідовне заповнення студентами кожного курсу облікових форм сприяє розвитку в них професійних навичок роботи з медичними документами.
Дод.точки доступу:
Рибалов, О. В.
Литовченко, І. Ю.
Іленко, Н. М.
Ніколішина, Е. В.
Попович, І. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: ПУ56/2019/4
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 4
Зміст:
Карабан, О. М. Громадське здоров’я: питання щодо проведення соціально-гігієнічного моніторингу / О. М. Карабан, І. О. Вороньжев, С. І. Ткач. - С.5-10
Манащук, Н. В. Робочий зошит з пародонтології як один з елементів навчального процесу / Н. В. Манащук [та ін.]. - С.11-13
Інші автори: Бойцанюк С. І., Чорній Н. В., Залізняк М. С.
Knigavko, V. G. Theoretical aspects of a decision-making process with ezamples of situational problems for students of medical universities / V. G. Knigavko [et al.]. - С.14-20
Інші автори: Radzishevska Yev. B., Solodovnikov A. S., Solodovnikova O. O.
Лизогуб, М. В. Вплив методу анестезії на розвиток післяопераційних ускладнень в хірургії поперекового відділу хребта / М. В. Лизогуб. - С.21-24
Черненко, М. Є. Особливості психоневрологічної адаптації у хворих з пізнім початком демієлінізуючої патології / М. Є. Черненко. - С.25-30
Бабалян, В. О. Особливості хірургічного лікування вертельних переломів стегнової кістки у хворих літнього та старечого віку / В. О. Бабалян. - С.31-36
Багмут, И. Ю. Особенности метаболизма биогенных аминов и их предшественников при длительном воздействии фторида натрия / И. Ю. Багмут. - С.37-41
Міщенко, Т. С. Ефект протизапальної нестероїдної терапії у корекції когнітивних порушень у пацієнтів із хронічною ішемією мозку на тлі метаболічного синдрому / Т. С. Міщенко [та ін.]. - С.42-48
Інші автори: Соколік В. В., Здесенко І. В., Деревецька В. Г., Дарій І. В.
Елоева, З. В. Роль провоспалительных цитокинов в активации латентной внутриклеточной инфекции при аутоиммунных ревматических болезнях и туберкулезе / З. В. Елоева [и др.]. - С.49-55
Інші автори: Киселева Л. П., Мамалуй Н. И., Филонова Т. А., Савво В. М., Матвиенко С. А.
Сідаш, Ю. В. Вплив імунних механізмів у патогенезі хронічного верхівкового періодонтиту / Ю. В. Сідаш. - С.56-59
Литовченко, І. Ю. Застосування політерапії в місцевому лікуванні хронічного кандидозного стоматиту / І. Ю. Литовченко [и др.]. - С.60-62
Інші автори: Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Марченко А. В.
Більченко, А. О. Вплив артеріального тиску на рівні нових біомаркерів запалення РФД-15, Р-селектину та галектину-3 у хворих на артеріальну гіпертензію поєднано з цукровим діабетом 2 типу / А. О. Більченко. - С.63-66
Дяченко, М. С. Анамнестичні особливості перебігу гострого обструктивного бронхіту в дітей, інфікованих хламідіями / М. С. Дяченко. - С.67-71
Shvets, A. M. Formation of youth’ professional competence through professional orientation events in the vocational-technical schools system / A. M. Shvets, A. V. Korobkova-Arzhannikova, T. V. Havrylova. - С.72-76
Гризодуб, В. І. Історія становлення кафедри ортопедичної стоматології 1 Харківської медичної академії післядипломної освіти / В. І. Гризодуб [та ін.]. - С.77-81
Інші автори: Безсонов В. І., Іваніщенко Л. О., Пилипенко Т. І.
Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: МУ7/2019/4
   Журнал

Медична освіта
2019р. № 4 . - 149.64, р.
Зміст:
Гантімурова, Н. І. Професійна підготовка студентів-іноземців у медичних університетах України / Н. І. Гантімурова, Н. О. Федчишин, Ю. А. Рудяк. - С.5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Глушко, Н. Л. Можливості педагогічного використання дистанційної системи навчання у позааудиторній самостійній роботі / Н. Л. Глушко [та ін.]. - С.10-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ленчук Т. Л., Мацькевич В. М., Мицик Ю. О.
Івануса, І. Б. Особливості викладання аналітичної хімії для студентів фармацевтичного факультету (заочної форми навчання) / І. Б. Івануса, М. М. Михалків. - С.14-17. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корильчук, Н. І. Проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту / Н. І. Корильчук, О. О. Воронцов, О. Р. Ясній. - С.18-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мінченко, О. Г. Обґрунтування необхідності вивчення молекулярної біології в медичних університетах / О. Г. Мінченко, Д. О. Мінченко, М. М. Корда. - С.24-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ніколішина, Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко. - С.34-38. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перепелиця, О. О. Динаміка чинників професійного вибору фармацевтів у процесі багатоступеневого навчання / О. О. Перепелиця [та ін.]. - С.39-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорноус В. О., Яремій І. М., Купчанко К. П.
Сельський, П. Р. Інформаційна система підсумкового оцінювання знань іноземних громадян на додипломному етапі підготовки лікарів / П. Р. Сельський [та ін.]. - С.46-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вольська А. С., Кліщ І. М., Сельський Б. П., Бурячківський Е. С., Курило Х. І.
Хасхачих, Д. А. Використання методів горизонтальної комунікації та мотивації в процесі навчання студентів-медиків / Д. А. Хасхачих. - С.51-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чечотіна, С. Ю. Актуальність організації ефективної самостійної роботи студентів при вивченні фармакології / С. Ю. Чечотіна [та ін.]. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Луценко Р. В., Дев’яткіна Т. О., Колот Е. Г., Сидоренко А. Г.
Чорномидз, А. В. Бар’єри педагогічного спілкування викладача і студента у медичному університеті / А. В. Чорномидз. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Burgess-Pinto, E. Sustainable development principles in health promotion and nursing education / E. Burgess-Pinto [та ін.]. - С.67-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Yastremska S. O., Fedoniuk L. Ya., Shelast Yv., Martynyuk L. P.
Гутор, Н. С. Підготовка майбутніх лікарів-стоматологів у контексті реформи вищої освіти / Н. С. Гутор [та ін.]. - С.74-78. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Авдєєв О. В., Міц І. Р., Бойків А. Б.
Драч, І. Д. Мовна картина світу у процесі вивчення іноземної мови в медичних університетах / І. Д. Драч, А. З. Миколенко, М. П. Тишковець. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Захарова, В. О. Використання відеоматеріалів як засобу формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців із стоматології / В. О. Захарова. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Клигуненко, О. М. Досвід впровадження концепції безперервної медичної освіти в навчанні лікарів-анестезіологів Дніпропетровської області / О. М. Клигуненко, Ю. О. Площенко, О. В. Кравець. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маланчин, І. М. Імплементація симуляційного навчання в об’єктивний структурований клінічний іспит для студентів медичного факультету на кафедрі акушерства та гінекології / І. М. Маланчин [та ін.]. - С.93-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маланчук Л. М., Мартинюк В. М., Лимар Л. Є.
Паласюк, Б. М. Дидактичні аспекти викладання медичної фізики у вищому медичному навчальному закладі / Б. М. Паласюк. - С.98-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Стечишин, І. П. Роль інтерактивних методів в оптимізації процесу викладання дисципліни "Етика та деонтологія у фармації". / І. П. Стечишин, А. І. Денис. - С.103-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yelahina, N. I. Motivation as a key component of teaching english for medical students / N. І. Yelahina, N. O. Fedchyshyn. - С.107-112. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Інноваційні методи навчання в медичних вузах Польщі / А. Д. Беденюк, Т. В. Боднар, П. Я. Боднар. - С.113-118. - Бібліогр.: в кінці ст.
Білавич, Г. В. Курортно-рекреаційний потенціал Карпат як чинник здоров’язбереження дітей та дорослих (початок ХХ сторіччя) / Г. В. Білавич [та ін.]. - С.119-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Білавич І. В., Пантюк М. П., Савчук Б. П., Федчишин Н. О.
Гаврищак, І. І. Лінгвофілософська система Вільгельма фон Гумбольдта: історико-біографічний аспект / І. І. Гаврищак, О. Я. Проців. - С.127-133. - Бібліогр.: в кінці ст.
Горпініч, Т. І. Експертна оцінка американської системи вищої медичної освіти / Т. І. Горпініч. - С.134-139. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мукан, Н. В. Історико-педагогічне підґрунтя професійної підготовки лікарів в університетах США / Н. В. Мукан, О. З. Блавт. - С.140-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перевізник, Б. О. Європейська медична освіта: модель Польщі / Б. О. Перевізник, Т. А. Ковальчук, Н. А. Джавадова. - С.144-148. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ященко, А. М. Рецензія на навчально-методичний посібник: Матешук-Вацеба Л. Р. Нормальна анатомія : навч.-метод. посіб. для студентів та викладачів вищих медичних навчальних закладів / Леся Матешук-Вацеба ; Львівський національний медичний університет ім. Данила Галицького. – 2-ге вид. – Львів: Наукове товариство ім. Т. Г. Шевченка; Вінниця: Нова Книга, 2019. – 432 с.: іл. / А. М. Ященко, О. Д. Луцик. - С.149
Є примірники у відділах: всього 1 : (1)
Вільні: (1)
Замовлені прим-ки для відділів: Учбовий відділ

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Ніколішина, Е. В.
    Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю [Текст] = Monitoring the quality of students’ knowledge assessment by means of test control / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 34-38


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: У статті представлений досвід кафедри терапевтичної стоматології УМСА щодо оцінювання якості підготовки студентів стоматологів-старшокурсників засобами тестового контролю рівня знань. Найбільш ефективним інструментом оцінювання якості результатів навчального процесу є індивідуальний підхід до перевірки знань майбутніх лікарів. У сучасних технологіях навчання, коли етап контролю теоретичних знань має стійку тенденцію до скорочення, одночасне проведення групового тестування на підготовчому та заключному етапах заняття дозволяє максимально охопити навчальний матеріал і одразу ж встановити зворотний зв’язок із студентами для визначення результатів засвоєння. Доведена необхідність проведення тематичного тестового контролю, представлена характеристика оцінки цього виду викла­дацької діяльності студентами-випускниками. Аналіз результатів анонімного анкетування 88 студентів-стоматологів старших курсів свідчить про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря
Дод.точки доступу:
Литовченко, І. Ю.
Іленко, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Застосування політерапії в місцевому лікуванні хронічного кандидозного стоматиту [Текст] / І. Ю. Литовченко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 4. - С. 60-62


MeSH-головна:
СТОМАТИТ -- STOMATITIS (лекарственная терапия, терапия)
КАНДИДОЗ ПОЛОСТИ РТА -- CANDIDIASIS, ORAL (лекарственная терапия, терапия)
Анотація: Місцеве лікування хронічних кандидозних стоматитів переважно орієнтоване на застосування монотерапії протигрибковими препаратами, якої, як правило, недостатньо для відновлення мікробного пейзажу мікрофлори порожнини рота. Швидке пристосування грибів роду Candida до протигрибкових препаратів не дає змоги отримати стійкий клінічний результат. На кафедрі терапевтичної стоматології «УМСА» розроблена схема місцевого застосування кількох груп препаратів протигрибкової дії, які змінюються протягом доби та курсу лікування. В арсеналі антимікотиків місцевої дії у запропонованій схемі застосовані найпоширеніші групи протигрибкових препаратів: мазі, анілінові барвники, препарати йоду. Лікування пацієнтів вважали ефективним при досягненні позитивних результатів у клінічній картині захворювання та мікробіологічному обстеженні через місяць після закінчення загальної та комбінованої місцевої терапії
Дод.точки доступу:
Литовченко, І. Ю.
Ніколішина, Е. В.
Іленко, Н. М.
Марченко, А. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] = Experience of out-of-class work with students at the therapeutic stomatology department / Т. О. Петрушанко [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 108-111


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ -- EDUCATION, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE (обучение)
Анотація: Мета роботи – проаналізувати сутність позааудиторної самостійної роботи студентів як складової професійної підготовки майбутніх лікарів-стоматологів, а також висвітлити досвід її організації та проведення на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ “УМСА”. Основна частина. Для підвищення освітнього рівня підготовки висококваліфікованих спеціалістів та збагачення їх інтелектуального та творчого потенціалу слід постійно раціоналізовувати навчальний процес шляхом удосконалювання змісту, форм і методів навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів. При обмеженні навчального аудиторного часу виникає необхідність навчання в позааудиторний час. Заходами позааудиторної роботи з розвитку особистості майбутнього лікаря і підготовки професійно-орієнтованого фахівця є проведення відбіркового туру Всеукраїнського студентського конкурсу на кращу практичну роботу “Фахівець”, а також індивідуальні та групові фантомні заняття. Висновок. Практично спрямований вид позааудиторної роботи дозволяє кожному бажаючому студенту напрацювати мануальні навички, сприяє максимальному розвитку індивідуальних творчих здібностей і в кінцевому підсумку приводить до поліпшення якості та рівня підготовки майбутніх фахівців
Дод.точки доступу:
Петрушанко, Т. О.
Ніколішина, Е. В.
Іленко, Н. М.
Попович, І. Ю.
Литовченко, І. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2018/1
   Журнал

Медична освіта
2018р. № 1
Зміст:
Алєксєєнко, О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології / О. А. Алєксєєнко [та ін.]. - С.5-7
Інші автори: Мальцев І. О., Чекан С. М., Бондаренко Н. С., Бондаренко О. О.
Бобрук, С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів / С. В. Бобрук. - С.8-10
Боярчук, О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.11-15
Інші автори: Чорномидз І. Б., Косовська Т. М., Бурбела Е. І.
Гевкалюк, Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих / Н. О. Гевкалюк. - С.16-18
Гусєв, В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології / В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко. - С.19-21
Зеленюк, В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів / В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук. - С.22-25
Ільницька, О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення) / О. М. Ільницька [та ін.]. - С.26-29
Інші автори: Катеринюк В. Ю., Катеринюк О. Г., Хороб Н. Д.
Корольова, Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря / Т. В. Корольова. - С.30-34
Машейко, І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів / І. В. Машейко [та ін.]. - С.35-38
Інші автори: Герасимчук П. Г., Матвєєнко Р. Ю., Мамедов Р. В., Кривчук О. А.
Мисула, І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах / І. Р. Мисула [та ін.]. - С.39-42
Інші автори: Голяченко А. О., Бакалюк Т. Г., Зятковська О. Я., Завіднюк Ю. В., Сірант Г. О.
Пилипчук, В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету / В. І. Пилипчук. - С.43-45
Рогальський, І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків / І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк. - С.46-49
Скробач, Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти / Н. В. Скробач [та ін.]. - С.50-54
Інші автори: Шаповал О. А., Петрина В. О., Вишиванюк В. Ю.
Ткаченко, А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів? / А. С. Ткаченко [та ін.]. - С.55-57
Інші автори: Ткаченко В. Л., Коваленко Н. І., Оніщенко А. І.
Топол, І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології / І. О. Топол. - С.58-61
Kulbashna, Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process / Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova. - С.62-67
Zhdan, V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist / V. M. Zhdan [et al.]. - С.68-71
Інші автори: Kitura Ye. M., Babanina M. Yu., Tkachenko M. V., Volchenko H. V., Shylkina L. M., Lebid V. H.
Гнатюк, М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії / М. С. Гнатюк [та ін.]. - С.72-74
Інші автори: Походун К. А., Татарчук Л. В., Ясіновський О. Б.
Кастнерова, М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії) / М. Кастнерова [та ін.]. - С.75-78
Інші автори: Бабінець Л. С., Боровик І. О., Боцюк Н. Є., Мігенько Б. О.
Колесник, Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини / Т. В. Колесник, О. В. Смольянова. - С.79-81
Ленчук, Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті / Т. Л. Ленчук. - С.82-86
Лихацька, Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2 / Г. В. Лихацька. - С.87-90
Мєсоєдова, В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря / В. А. Мєсоєдова. - С.91-94
Мисула, І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою / І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк. - С.95-97
Муратова, Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.98-102
Павлюк, Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників / Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова. - С.103-107
Петрушанко, Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології / Т. О. Петрушанко [та ін.]. - С.108-111
Інші автори: Ніколішина Е. В., Іленко Н. М., Попович І. Ю., Литовченко І. Ю.
Посохова, К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології / К. А. Посохова [та ін.]. - С.112-114
Інші автори: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Спіріна, І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія" / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.115-118
Інші автори: Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М., Феденко Є. С.
Швед, М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.119-124
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Левицька Л. В., Ляхович Р. М., Мартинюк Л. П., Кіцак Я. М.
Dudko, O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University / O. G. Dudko. - С.125-128
Logoyda, L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students / L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko. - С.129-133
Смольська, Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с. / Л. Ю. Смольська. - С.134-135
Дідух, В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя / В. Д. Дідух [та ін.]. - С.136-140
Інші автори: Рудяк Ю. А., Багрій-Заяць О. А., Наумова Л. В., Горкуненко А. Б.
Fedonyuk, L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university / L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema. - С.141-145
Немає відомостей про примірники
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Іленко, Н. М.
    Методи розвитку професійної мотивації студентів-старшокурсників на кафедрі терапевтичної стоматології [Текст] / Н. М. Іленко, О. М. Бойченко // Укр. стоматол. альманах. - 2018. - № 1. - С. 91-92. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
МОТИВАЦИЯ -- MOTIVATION
СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЯ ОБЩАЯ -- GENERAL PRACTICE, DENTAL
Анотація: Наголошено на розвитку мотиву та потреби студента-медика як одній із найактуальніших проблем у психології мотивації для майбутнього лікаря. Важливість цієї проблеми не підлягає сумніву, оскільки питання про розвиток мотивів і потреб тісно пов’язане з питанням про розвиток особистості в цілому.
Дод.точки доступу:
Бойченко, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)