Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Вища освіта (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Іщук, І. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-33 
1.


    Копча, В. С.
    Труднощі діагностики нейробореліозу / В. С. Копча, І. С. Іщук, В. І. Кородюк // Інфекційні хвороби. - 2016. - № 2. - С. 83-86


MeSH-головна:
ЛАЙМСКИЙ НЕЙРОБОРРЕЛИОЗ -- LYME NEUROBORRELIOSIS (диагностика, лекарственная терапия, осложнения, патофизиология)
СЕРОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- SEROLOGIC TESTS (использование)
Дод.точки доступу:
Іщук, І. С.
Кородюк, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб [Текст] = Modern methods of studying and assessment of students’ knowledge in clinic of infectious diseases / Н. Ю. Вишневська [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Анотація: Мета дослідження – підвищити ефективність навчання і якість знань студентів з інфекційних хвороб та епідеміології за рахунок удосконалення методів викладання. Матеріали та методи дослідження. У статті наведені сучасні технології підготовки студентів за допомогою ситуаційних задач, банку копій медичних карт стаціонарних хворих, результатів епідрозслідування спалахів, рольових ігор, використання інтерактивних та віртуальних технологій і тестування. Результати й обговорення. Стаття присвячена проблемі підготовки висококваліфікованих фахівців у вищих навчальних медичних закладах. Наводяться результати досвіду впровадження в навчальний процес різноманітних методик, використання як теоретичних, так і практичних й інтерактивних методів навчання для формування компетенцій у майбутніх лікарів з дисциплін “інфекційні хвороби” й “епідеміологія”, враховуючи специфіку предметів. Висновки. 1. Застосування мультимедіа, банку копій медичних карт стаціонарних хворих, віртуальних програм сприяє кращому засвоєнню студентами матеріалу, особливо за відсутності тематичних хворих. 2. На заняттях необхідно ширше використовувати методику ділових ігор, щоб студенти могли одночасно засвоювати новий навчальний матеріал і удосконалювати практичні навички. 3. Розв’язання ситуаційних задач допомагає розвинути у студентів клінічне та епідеміологічне мислення. 4. Окрім оцінювання знань студентів за системою “КРОК” доцільно також враховувати здатність їх клінічно й епідеміологічно мислити, застосовувати теоретичні знання у практичних ситуаціях й володіння практичними навичками
Дод.точки доступу:
Вишневська, Н. Ю.
Івахів, О. Л.
Васильєва, Н. А.
Іщук, І. С.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

3.


   
    Сучасні етіотропні противірусні хіміопрепарати (огляд) [Текст] / В. С. Копча [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2013. - № 1. - С. 84-95


Рубрики: Дети

MeSH-головна:
ПРОТИВОВИРУСНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTIVIRAL AGENTS (вредные воздействия, классификация, терапевтическое применение, фармакология)
HERPESVIRIDAE ИНФЕКЦИИ -- HERPESVIRIDAE INFECTIONS (лекарственная терапия)
ЦИТОМЕГАЛОВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CYTOMEGALOVIRUS INFECTIONS (лекарственная терапия)
ГРИПП ЧЕЛОВЕКА -- INFLUENZA, HUMAN (лекарственная терапия)
Дод.точки доступу:
Копча, В. С.
Завіднюк, Н. Г.
Ничик, Н. А.
Легеза, К. М.
Іщук, І. С.
Борак, В. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Семіотика інфекційних екзантем / B. C. Копча [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2017. - N 2. - С. 41-52


MeSH-головна:
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES (диагностика, патофизиология)
ЭКЗАНТЕМА -- EXANTHEMA (диагностика, классификация, патофизиология)
Анотація: Представлений огляд даних літератури з проблеми інфекційних висипань. Відзначена їх важлива роль у діагностиці та диференційній діагностиці інфекційних хвороб. Наведена семіотика інфекційних екзантем, що найчастіше трапляються у практиці.
Представлен обзор данных литературы по проблеме инфекционных высыпаний. Отмечена их важная роль в диагностике и дифференциальной диагностике инфекционных болезней. Приведена семиотика часто встречающихся на практике инфекционных экзантем.
Дод.точки доступу:
Копча, В. С.
Галникіна, С. О.
Васильєва, Н. А.
Іщук, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання [Текст] = Practical skills of medical faculty students at the infectious diseases and epidemiology department: new approaches and optimization of teaching / М. А. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Мета роботи – поліпшити якість засвоєння нових практичних навичок студентами на кафедрі інфекційних хвороб завдяки вдосконаленню методів викладання. Основна частина. У статті наведено підходи викладачів кафедри інфекційних хвороб до навчання практичних навичок студентів з наданням переваги сучасним методам діагностики інфекційної патології та використанню новітніх досягнень медичної науки. Висвітлено проблемні питання підготовки студентів з інфекційних хвороб у вищих медичних навчальних закладах. Наводиться досвід впровадження в навчальний процес нових методик із використанням як теоретичних, так і практичних методів для формування практичних навичок у майбутніх лікарів з дисципліни “інфекційні хвороби”. Висновки. Удосконалення засвоєння практичних навичок у клініці інфекційних хвороб, як і на інших клінічних кафедрах, – це складний і тривалий процес. Необхідно більше уваги приділяти оволодінню студентами не тільки традиційними, а й новітніми методами діагностики інфекційних хвороб і лікування хворих, використовуючи й розробки колективу кафедри
Дод.точки доступу:
Андрейчин, М. А.
Івахів, О. Л.
Вишневська, Н. Ю.
Качор, В. О.
Іщук, І. С.
Йосик, Я. І.
Васильєва, Н. А.
Копча, В. С.
Ничик, Н. А.
Завіднюк, Н. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Правець : проблема стара, але не вирішена [Текст] / Н. А. Васильєва [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2013. - № 1. - С. 61-64


Рубрики: Дети

   Престарелые


   Описание случая


MeSH-головна:
СТОЛБНЯК -- TETANUS (иммунология, профилактика и контроль)
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION
Дод.точки доступу:
Васильєва, Н. А.
Івахів, О. Л.
Іщук, І. С.
Сверстюк, В. В.
Дивоняк, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Підвищення інформативності серолоґічної діаґностики гострого Лайм-бореліозу [Текст] / М. І. Шкільна [та ін.] // Львівський медичний часопис. - 2020. - Т. 26, № 1. - С. 35-39. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЛАЙМСКИЙ НЕЙРОБОРРЕЛИОЗ -- LYME NEUROBORRELIOSIS (диагностика, патофизиология, этиология)
ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ -- CLINICAL LABORATORY TECHNIQUES (методы, стандарты, тенденции)
ЭРИТЕМА, ВЫЗВАННАЯ ИНФЕКЦИЕЙ -- ERYTHEMA INFECTIOSUM (диагностика, патофизиология, этиология)
АНТИТЕЛ СПЕЦИФИЧНОСТЬ -- ANTIBODY SPECIFICITY
ДИАГРАММЫ -- CHARTS
ТАБЛИЦЫ -- TABLES
Анотація: Мета. Поліпшити серолоґічну діаґностику еритемної форми Лайм-бореліозу, визначаючи антитіла до комплексу Borrelia burgdorferi s. l. (B. burgdorferi s. s., B. afzeliі та B. garinii) використавши двоетапну схему діаґностики (ІФА та імуноблот)
У 29,2% пацієнтів з еритемною формою Лайм-бореліозу в тесті ELISA антитіла класів IgM та IgG до B. burgdorferi s. l. (B. burgdorferi s. s., B. afzeliі та B. garinii) не виявлено. Методом імуноблоту (EUROLINE Borrelia RN-AT) підтверджено наявність антитіл класу IgM до комплексу B. burgdorferi s. l. (позитивні або проміжні результати) у всіх 52 (46,0%) із 113 респондентів, які мали позитивні і проміжними результати в імуноферментному методі діаґностики Лайм-бореліозу. Частота виявлення специфічних Ig G методом імуноблоту (EUROLINE Borrelia RN-AT) у пацієнтів з мігруючою кільцеподібною еритемою була вдвічі вищою, ніж при дослідженні ІФА (61,4 і 32,4%) (p0,05), що диктує необхідність двоетапної серолоґічної діаґностики Лайм-бореліозу. Визначення специфічних Ig G за допомогою методу імуноблоту з використанням тест-систем EUROLINE Borrelia RN-AT при Лайм-бореліозі є інформативнішим, ніж виявлення специфічних Ig M зазначеним методом. Мігруючу еритему в пацієнтів Тернопільщини спричинюють три ґеновиди B. burgdorferi s. l. (B. burgdorferi s. s., B. afzelii та B. garinii)
Дод.точки доступу:
Шкільна, М. І.
Андрейчин, М. А.
Івахів, О. Л.
Іщук, І. С.
Ничик, Н. А.
Вишневська, Н. Ю.
Корда, М. М.
Кліщ, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
Шифр: МУ7/2018/4
   Журнал

Медична освіта
2018р. № 4
Зміст:
Булах, І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація” / І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай. - С.6-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Андрейчин, М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання / М. А. Андрейчин [та ін.]. - С.19-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івахів О. Л., Вишневська Н. Ю., Качор В. О., Іщук І. С., Йосик Я. І., Васильєва Н. А., Копча В. С., Ничик Н. А., Завіднюк Н. Г.
Бєленічев, І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.22-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Самура І. Б.
Білий, А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження / А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко. - С.26-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Венгер, О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків / О. П. Венгер [та ін.]. - С.31-35. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гусєва Т. П., Мисула Ю. І., Сас Л. М., Смашна О. Є., Білоус В. С., Люта О. О., Несторович Я. М.
Волощук, Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.36-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисюк О. М., Ходаківська О. В., Галютіна О. Ю.
Дроненко, В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів / В. Г. Дроненко. - С.41-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кліщ, І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти / І. М. Кліщ [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Марущак М. І., Криницька І. Я., Габор Г. Г.
Колодницька, О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання / О. Д. Колодницька. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності / М. М. Корда [та ін.]. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шершун Г. Г., Куліцька М. І., Лихацький П. Г.
Кривов’яз, О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів / О. В. Кривов’яз [та ін.]. - С.59-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Томашевська Ю. О., Кривов’яз С. О., Щерба І. К.
Мартинюк, В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології / В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук. - С.64-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиновський, А. В. Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти / А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мокія-Сербіна, С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії / С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель. - С.71-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцева, Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Конопкіна Л. І. , Кіреєва Т. В., Богацька К. Є., Черкасова О. Г., Мироненко О. В., Фесенко О. В., Ботвінікова Л. А., Бєлослудцева К. О.
Подплєтня, О. А. Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження / О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук. - С.77-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Поліщук, І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення / І. П. Поліщук. - С.81-84. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разнатовська, О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська [та ін.]. - С.85-88 . - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мурзіна О. А., Потоцька О. І., Алексєєва Г. М.
Рогальська, Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики / Я. В. Рогальська [та ін.]. - С.89-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Сандуляк, Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті / Т. В. Сандуляк [та ін.]. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Клименко Т. М., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю., Закревський А. М., Сандуляк М. Т.
Степанов, Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія” / Ю. М. Степанов [та ін.]. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кононов І. М., Саленко А. В., Власова О. М., Шендрик Л. М., Косинська С. В., Будзак І. Я.
Швед, М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги / М. І. Швед [та ін.]. - С.102-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Геряк С. М., Липовецька С. Й., Ляхович Р. М., Левицька Л. В., Сидоренко О. Л., Кіцак Я. М., Мартинюк Л. П., Прокопович О. А., Гурський В. Т.
Шостакович-Корецька, Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад / Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.]. - С.108-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Маврутенков В. В., Чергінець А. В., Будаєва І. В., Литвин К. Ю., Суременко М. С., Гайдук Т. А., Якуніна О. М., Дядик В. П.
Шульгай, А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.113-116. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федонюк Л. Я., Мудра А. Є., Олещук О. М.
Яременко, О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О. Б. Яременко [та ін.]. - С.117-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Федьков Д. Л., Добрянський Д. В., Дудка П. Ф., Ільницький Р. І., Тарченко І. П., Меліксетян А. В.
Kozyolkin, О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases / О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova. - С.121-123. - Bibliogr. at the end of the art.
Беденюк, А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.124-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мальований В. В., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Болух, В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів / В. А. Болух. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Калашченко, С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії / С. І. Калашченко [та ін.]. - С.132-135. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гринзовський А. М., Дема О. В., Загороднюк К. Ю.
Корнякова, В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю / В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська. - С.136-140. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коробчанський, В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету / В. О. Коробчанський [та ін.]. - С.141-144. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Резуненко Ю. К., Герасименко О. І., Кателевська Н. М., Богачова О. С.
Паласюк, Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії / Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк. - С.145-152. - Бібліогр.: в кінці ст.
Підгірний, В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти / В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка. - С.153-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Разумний, Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення / Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт. - С.157-160. - Бібліогр.: в кінці ст.
Растворов, О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ / О. А. Растворов, І. О. Растворов. - С.161-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рублевська, Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін / Н. І. Рублевська [та ін.]. - С.166-168. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевченко О. А., Канюка Г. С., Крамарьова Ю. С., Григоренко Л. В., Кулагін О. О., Зайцев В. В.
Сафонова, О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря / О. В. Сафонова, А. М. Урбанович. - С.169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.
Семенець, А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування / А. В. Семенець [та ін.]. - С.172-177. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вакуленко Д. В., Марценюк В. П., Кравець Н. О., Сверстюк А. С., Климук Н. Я., Кучвара О. М., Кутаковa О. В.
Спіріна, І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.178-181. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рокутов С. В., Феденко Є. С., Шорніков А. В., Тимофєєв Р. М.
Стойкевич, Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3” / Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда. - С.182-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Voloshyna, L. O. Development of empathic abilities in medical students / L. O. Voloshyna [та ін.]. - С.185-190. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kushnir L. D., Perepichka M. P., Doholich O. I., Leko B. A.
Саварин, Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках) / Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль. - С.191-195. - Бібліогр.: в кінці ст.
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка. - С.196-197
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: МУ7/2017/1
   Журнал

Медична освіта
2017р. № 1 . - 96.11, р.
Зміст:
Беденюк, А. Д. Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ковальчук О. Л., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Вишневська, Н. Ю. Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб / Н. Ю. Вишневська [та ін.]. - С.8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івахів О. Л., Васильєва Н. А., Іщук І. С.
Геряк, С. М. Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення / С. М. Геряк [та ін.]. - С.14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Багній Н. І., Корда І. В., Стельмах О. Є., Петренко Н. В.
Ждан, В. М. Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії / В. М. Ждан [та ін.]. - С.19-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бабаніна М. Ю., Ткаченко М. В. , Волченко Г. В., Кітура Є. М., Шилкіна Л. М., Лебідь В. Г.
Машейко, І. В. Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів / І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко. - С.23-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцов, В. І. Використання симуляційних технологій при навчанні студентів надання екстреної медичної допомоги / В. І. Перцов, О. А. Льовкін, Я. В. Тєлушко. - С.27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Петрина, В. О. Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина” / В. О. Петрина. - С.30-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Застосування інноваційних технологій для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з дисципліни “Акушерство і гінекологія” / В. О. Потапов [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Петулько А. П., Медведев М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В.
Родинський, О. Г. Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні / О. Г. Родинський [та ін.]. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Демченко О. М., Родинська Г. О., Гутнік І. О.
Федорук, О. С. Перспективи викладання урології в Буковинському державному медичному університеті / О. С. Федорук [та ін.]. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ілюк І. І. , Зайцев В. І., Владиченко К. А., Степан В. Т., Візнюк В. В.
Човпан, Г. О. Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора / Г. О. Човпан [та ін.]. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Човпан І. С., Батюк Л. В., Кнігавко В. Г.
Doroshenko, О. М. Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry / О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko. - С.52-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Абрамов, С. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини / С. В. Абрамов [та ін.]. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Байбаков В. М., Корнацький В. М., Вишневський В. О., Кириченко А. Г., Мороз С. М., Хом’яков В. М.
Антоненко, А. М. Досвід викладання окремих питань кліматотерапії студентам 6 курсу англомовної форми навчання на кафедрі гігієни та екологи національного медичного університету імені О. О. Богомольця / А. М. Антоненко [та ін.]. - С.61-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мережкіна Н. В., Бардов В. Г., Ставніченко П. В.
Іванченко, О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики / О. З. Іванченко, О. З. Мельникова. - С.65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавин, В. О. Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” / В. О. Кавин [та ін.]. - С.69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Попович Ю. Л., Федорак В. М., Мєсоєдова В. А., Парахоняк В. В.
Кузенко, Р. Т. Застосування медичного навчального тренажера при засвоєнні практичних навичок із дисципліни “Хірургія” / P. Т. Кузенко. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курята, О. В. Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету / О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. С. Митрохіна. - С.77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лембрик, І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія” / І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга. - С.82-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лобань, Г. А. Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / Г. А. Лобань [та ін.]. - С.86-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ананьева М. М., Звягольська І. М., Боброва Н. О., Фаустова М. О., Полянська В. П., Басараб Я. О.
Маслак, Г. С. Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” / Г. С. Маслак [та ін.]. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Долгіх Г. В., Цокур Н. І., Шевцова К. В.
Мосейчук, А. Р. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін / А. Р. Мосейчук. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попова, Т. М. Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти / Т. М. Попова [та ін.]. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лоскутов М. Ф., Карабан О. М., Петренко Т. Є., Філіпченко С. М., Лобойко Л. І.
Рогачевський, О. П. Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів / О. П. Рогачевський [та ін.]. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Попова Л. М., Рожковська Н. М., Коссей Т. В., Голубенко М. Ю.
Семенець, А. В. Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” / А. В. Семенець. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер / В. А. Славопас. - С.118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев. - С.121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Lezhenko, G. О. The didactic approaches то teaching of pediatrics in the conditions of the credit-transfer system in the studying of english-speaking foreign students of medicine / G. О. Lezhenko [та ін.]. - С.125-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Pashkova О. Е., Sidorova I. V., Kгаупуа Η. V.
До ювілею доцента Наталії Cтепанівни Гутор. - С.130-131
Є примірники у відділах: всього 1 : БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: МУ7/2010/2
   Журнал

Медична освіта
2010р. № 2
Зміст:
Митник, З. М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров’я / З. М. Митник [и др.]. - С.7-10
Інші автори: Банчук М. В., Фещенко І. І., Волосовець О. П., Старча Т. М., Петрова К. І., Клоченко І. В., П’ятницький Ю. С., Пустовойтова А. Л.
Лазоришинець, В. В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України / В. В. Лазоришинець [и др.]. - С.10-17
Інші автори: Банчук М. В., Волосовець О. П., Дзюба О. М., Булах І. Є., П’ятницький Ю. С., Чернишенко Т. І., Подрушняк В. Б., Фисун Ю. І., Стецюк Є. С., Бочерикова Є.С, Щербина Л. В.
Лазоришинець, В. В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров’я України / В. В. Лазоришинець [и др.]. - С.18-20
Інші автори: Розенфельд Л. Г., Банчук М. В., Волосовець О. П., Кочет О. М., Петрашенко П. Р., П’ятницький Ю. С.
Лазоришинець, В. В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи / В. В. Лазоришинець [и др.]. - С.21-22
Інші автори: Кундієв Ю. І., Пиріг Л. А., Банчук М. В., Волосовець О. П.
Лазоришинець, В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу / В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець. - С.23-27
Ковальчук, Л. Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горба / Л. Я. Ковальчук. - С.27-30
Ковальчук, Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти / Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки. - С.31-33
Банчук, М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту / М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська. - С.34-42
Волосовець, О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя" / О. П. Волосовець, І. Є. Булах. - С.43-46
Вітенко, І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України / І. С. Вітенко. - С.47-49
Ковальчук, Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Л. Я. Ковальчук. - С.50-59
Москаленко, В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти / В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк. - С.60-63
Вороненко, Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.63-65
Казаков, В. М. П’ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи / В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак. - С.65-68
Черних, В. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті / В. П. Черних [и др.]. - С.69-72
Інші автори: Гриценко І. С., Огарь С. В., Віннік Л. М.
Чекман, І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів / І. С. Чекман. - С.73-74
Ждан, В. М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальністю 7.110106 "Стоматологія" / В. М. Ждан [и др.]. - С.75-78
Інші автори: Бобирьов В. М., Білаш С. М., Сидорова А. І.
Андрейчин, М. А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки / М. А. Андрейчин [и др.]. - С.79-82
Інші автори: Вишневська Н. Ю., Завіднюк Н. Г., Івахів О. Л., Васильєва Н. А., Копча В. С., Івахів Ю. О., Ничик Н. А., Іщук І. С., Качор В. О., Луцук О. С.
Біловол, О. М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю / О. М. Біловол [и др.]. - С.82-85
Інші автори: Лісовий В. М., Капустник В. А., Коробчанський В. О., Воронцов М. П.
Бобирьов, В. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології / В. М. Бобирьов [и др.]. - С.86-88
Інші автори: Муляр Л. А., Петрова Т. А., Власова О. В., Ляховський В. І., Рябушко М. М., Островська Г. Ю., Вахненко А. В.
Вакуленко, І. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології / І. П. Вакуленко [и др.]. - С.89-91
Інші автори: Первак М. Б., Танасічук-Гажиєва Н. В., Губенко О. В., Котлубєй О. В., Скриннікова І. П., Ткаченко Г. Д., Оборнєв О. Л., Долгополова І. М.
Вітенко, І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми / І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк. - С.91-93
Глушко, Л. В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів / Л. В. Глушко [и др.]. - С.94-96
Інші автори: Чаплинська Н. В., Позур Н. З., Гавриш Т. Ю.
Гуменюк, О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб’єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт" / О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк. - С.96-99
Дзяк, Г. В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів / Г. В. Дзяк [и др.]. - С.100-101
Інші автори: Перцева Т. О., Науменко Л. Ю., Горбунова Г. В., Канюка Г. С.
Запорожан, В. М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ / В. М. Запорожан [и др.]. - С.102-104
Інші автори: Кресюн В. Й., Бажора Ю. І., Гончарук С. Ф., Чернецька О. В.
Зіменковський, Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.104-106
Іваченко, В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі / В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко. - С.107-109
Іоффе, І. В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти / І. В. Іоффе [и др.]. - С.109-111
Інші автори: Шор Н. А., Андреєва І. В., Хунов Ю. А., Зельоний І. І., Жаданов В. І.
Ковальчук, Л. Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України / Л. Я. Ковальчук [и др.]. - С.111-116
Інші автори: Беденюк А. Д., Олійник О. В., Гнатів В. В., Чепіль І. В., Костів О. І.
Колесник, Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців / Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов. - С.117-119
Лісовий, В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи / В. М. Лісовий, В. А. Капустник. - С.120-123
Мисула, І. Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Р. Мисула [и др.]. - С.123-127
Інші автори: Загричук Г. Я., Унольт Л. Б., Шульгай А. Г., Нагірний Я. П., Соколова Л. В., Котляренко Л. Т., Пришляк А. М.
Мінцер, О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти / О. П. Мінцер. - С.128-130
Нейко, Є. М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.]. - С.130-132
Інші автори: Глушко Л. В., Федоров С. В., Мізюк М. І.
Никоненко, О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.132-133
Притуло, О. О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів / О. О. Притуло [и др.]. - С.134-135
Інші автори: Проніна Н. В., Сосновський Ю. В., Чірський М. В.
Талаєнко, Ю. О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи / Ю. О. Талаєнко [и др.]. - С.136-137
Інші автори: Міронович Є. Д., Дбіжа Л.П, Князева Н. В.
Фомін, П. Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі / П. Д. Фомін [и др.]. - С.138-139
Інші автори: Шепетько Є. М., Повч О. А., Бельський О. Б.
Хвисюк, О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу / О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко. - С.140-142
Швед, М. І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1 / М. І. Швед [и др.]. - С.143-145
Інші автори: Бондар Л. П., Мазур Л. П., Боб А. О., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Василюк В. М., Смачило І. В., Гриценко С. Й., Бондар Р. Я.
Гребеник, М. В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення / М. В. Гребеник [и др.]. - С.146-148
Інші автори: Масик О. М., Самогальська О. Є., Лазарчук Т. Б., Бузько Є. Ф.
Шумко, Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті / Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк. - С.148-150
Семеренко, А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. О. Семеренко. - С.150-151
Стубайло, Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі) / Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний. - С.152-153
Ходорчук, А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло. - С.154-156
Ходорчук, А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ / А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло. - С.157-159

Знайти схожі
Перейти до описів статей

11.
Шифр: ЛУ10/2020/26/1
   Журнал

Львівський медичний часопис . - Періодичність не визначена
2020р. Т. 26 № 1
Зміст:
Ружицька, О. В. Особливості хірурґічного лікування дефектів альвеолярних відростків щелеп шляхом застосування щічного жирового тіла у хворих з різними типами обличчя / О. В. Ружицька, Ю. В. Вовк. - С.4-10. - Бібліогр.: в кінці ст.
Надрага, Б. О. Імуногістохімічні дослідження серцевого м’яза щура за умов експериментальної ішемії / Б. О. Надрага [та ін.]. - С.11-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Струс Х. І., Ященко А. М., Луцик О. Д.
Іванов, В. П. Характер анатомічного ураження коронарного русла в пацієнтів з гострим інфарктом міокарда без елевації сегменту ST залежно від рівня стимулюючого фактору росту, що експресується ґеном 2 в плазмі та ризику несприятливих подій / В. П. Іванов, І. А. Межієвська, В. Ю. Масловський. - С.20-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Філик, О. В. Оцінювання нутрітивного статусу у дітей з гострою дихальною недостатністю: проспективне обсерваційне когортне дослідження / О. В. Філик, Я. М. Підгірний. - С.26-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шкільна, М. І. Підвищення інформативності серолоґічної діаґностики гострого Лайм-бореліозу / М. І. Шкільна [та ін.]. - С.35-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Андрейчин М. А., Івахів О. Л., Іщук І. С., Ничик Н. А., Вишневська Н. Ю., Корда М. М., Кліщ І. М.
Пархоменко, Л. К. Стан мікробіоценозу кишечника та харчові уподобання підлітків з ожирінням / Л. К. Пархоменко [та ін.]. - С.40-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Страшок Л. А., Хоменко М. А., Осолодченко Т. П.
Шимон, В. М. Роль корегуючої остеотомії п’яткової кістки із пластикою біосклокерамічним імплантом при лікуванні деформації стопи на фоні неврологічних захворювань / В. М. Шимон, А. А. Шерегій. - С.47-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рудень, В. В. Дефініція місця класу хвороб системи кровообігу та їх структурна своєрідність серед населення України / В. В. Рудень. - С.53-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рябуха, О. І. Динаміка змін маси тіла під впливом приймання йоду орґанічної і неорґанічної хімічної природи в умовах субклінічного гіпертиреозу / О. І. Рябуха. - С.62-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Абрагамович, М. О. Особливості редокс-гомеостазу у хворих на цироз печінки (огляд літератури та опис клінічного випадку) / М. О. Абрагамович [та ін.]. - С.70-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Абрагамович О. О., Фаюра О. П., Фаюра Л. Р.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.


   
    Лікування хворих з COVID-19 на сучасному етапі / М. А. Андрейчин [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2020. - N 3. - С. 5-17


MeSH-головна:
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (терапия)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Анотація: На підставі огляду наукової літератури висвітлено сучасні підходи до лікування хворих на COVID-19. Наведено показання до госпіталізації хворих і дані про ефективність препаратів з різним механізмом дії, враховуючи міжнародний досвід. Відзначено, що широка апробація ремдезивіру, гідроксихлорохіну, лопінавіруритонавіру, інтерферонів не дала переконливих результатів. Надія з’явилася щодо використання плазми реконвалесцентів і моноклональних антитіл до вірусу, які, однак, потребують ретельної багатоцентрової апробації. Водночас, певних успіхів досягнуто в патогенетичній терапії. Чітко обґрунтовано показання, строки призначення і оптимальні дози кортикостероїдів, інгібіторів інтерлейкінів (тоцилізумаб), антикоагулянтів, переважно низькомолекулярних похідних гепарину, під контролем рівня D-димеру та інших показників гемостазу. Антибіотики рекомендовано призначати при приєднанні бактерійної коінфекції, що спостерігається нечасто. Стаття адресована головно для лікарів, які працюють з хворими на COVID-19.
На основании обзора научной литературы освещены современные подходы к лечению больных COVID-19. Приведены показания к госпитализации больных и данные об эффективности препаратов с различным механизмом действия, учитывая международный опыт. Отмечено, что широкая апробация ремдезивира, гидроксихлорохина, лопинавируритонавира, интерферонов не дала убедительных результатов. Надежда появилась при использования плазмы реконвалесцентов и моноклональных антител к вирусу, которые, однако, требуют тщательной многоцентровой апробации. В то же время, определенные успехи достигнуты в патогенетической терапии. Четко обоснованы показания, сроки назначения и оптимальные дозы кортикостероидов, ингибиторов интерлейкинов (тоцилизумаб), антикоагулянтов, преимущественно низкомолекулярных производных гепарина под контролем уровня D-димера и других показателей гемостаза. Антибиотики рекомендуется назначать при присоединении бактериальной коинфекции, что наблюдается редко. Статья адресована в основном для врачей, работающих с больными COVID-19.
Дод.точки доступу:
Андрейчин, М. А.
Ничик, Н. А.
Завіднюк, Н. Г.
Йосик, Я. І.
Іщук, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Коровий енцефаліт: дискусії та роздуми [Текст] / B. C. Копча [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2012. - № 2. - С. 88-92

Рубрики: Энцефалит--тер

Дод.точки доступу:
Копча, В. С.
Іщук, І. С.
Голик, Є. Ю.
Надал, Л. С.
Герасименко, О. А.
Комар, П. В.
Сапищук, Н. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Ефективність лісобакту при лікуванні ангін [Текст] / В. П. Борак, І. С. Іщук, X. О. Господарська // Інфекційні хвороби. - 2005. - № 4. - С. 82-84

Рубрики: Ангина--лек тер

   Лисобакт--тер прим


Дод.точки доступу:
Борак, В. П.
Іщук, І. С.
Господарська, X. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Епідемія грипу 2009 р. у західному регіоні України: вікові аспекти, етіологічна структура [Текст] / О. П. Волосовець [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2009. - № 4. - С. 28-33

Рубрики: Эпидемиологические исследования--статист

   Украина--эпид


   Грипп--эпид--этиол


Дод.точки доступу:
Волосовець, О. П.
Васильєва, Н. А.
Дністрян, С. С.
Дементьева, Л. Я.
Павельєва, М. М.
Драбчук, Л. Г.
Єжова, І. Д.
Козак, Д. В.
Іщук, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Виявлення серологічних маркерів збудників інфекційних хвороб у пацієнтів із серцево-судинними захворюваннями [Текст] = Identification of serological markers of pathogens infectious diseases in patients with cardiovascular diseases / Р. О. Гуменна [та ін.] // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2021. - N 4. - С. 74-80


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES
СЕРОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- SEROLOGIC TESTS
ЛАЙМА БОЛЕЗНЬ -- LYME DISEASE (диагностика)
БОРРЕЛИОЗЫ -- BORRELIA INFECTIONS (диагностика)
ИММУНОФЕРМЕНТНЫЕ МЕТОДЫ -- IMMUNOENZYME TECHNIQUES
Анотація: Мета – з’ясувати спектр серологічних маркерів збудників інфекційних хвороб у пацієнтів із ураженням ССС, використавши імуноферментний аналіз (ІФА) та метод мультиплексної НІФ у модифікації БІОЧИП
При аналізі результатів серологічного дослідження сироваток крові пацієнтів із ураженням ССС за допомогою ІФА на виявлення специфічних антитіл класів IgM та IgG до комплексу B. burgdorferi s. l. встановлено, що позитивні і проміжні результати наявності антитіл хоча б одного класу були у 34 (49,3 %) осіб із 69 обстежених. Одночасно специфічні антитіла обох класів (результати позитивний/позитивний і проміжний/проміжний) знаходили у сироватках крові 36 (52,2 %) осіб
Дод.точки доступу:
Гуменна, Р. О.
Шкільна, М. І.
Івахів, О. Л.
Іщук, І. С.
Вишневська, Н. Ю.
Корда, М. М.
Кліщ, І. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Іщук, І. С.
    Вакцинація проти кору як ефективна профілактика виникнення захворювання / І. С. Іщук, І. О. Стецюк // Інфекційні хвороби. - 2018. - N 3. - С. 57-61


MeSH-головна:
КОРЬ -- MEASLES (профилактика и контроль)
ВАКЦИНА КОРЕВАЯ -- MEASLES VACCINE
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION (использование)
Анотація: В Україні та світі охоплення щепленнями проти кору недостатнє, що є причиною спалахів недуги. Для ефективної профілактики повинна бути кореляція між 1 та 2 дозами вакцини проти кору. Лише спільні дії громадськості, фахівців охорони здоров’я при належній фінансовій підтримці можуть забезпечити формування якісного проведення профілактичних щеплень та, відповідно, покращення здоров’я населення.
В Украине и мире охват прививками против кори недостаточен, что является причиной вспышек болезни. Для эффективной профилактики должна быть корреляция между 1 и 2 дозами вакцины против кори. Только совместные действия общественности, специалистов здравоохранения при надлежащей финансовой поддержке могут обеспечить формирование качественного проведения профилактических прививок и, соответственно, улучшения здоровья населения.
Дод.точки доступу:
Стецюк, І. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Івахів, О. Л.
    Вакцинація від COVID-19: очікування, реалії і перспективи / О. Л. Івахів, Н. Ю. Вишневська, І. С. Іщук // Інфекційні хвороби. - 2021. - N 1. - С. 53-64


MeSH-головна:
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (профилактика и контроль)
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION
Анотація: На підставі огляду наукової літератури висвітлено сучасні підходи до створення вакцин-кандидатів проти COVID-19. Наведено дані про безпеку, ефективність, режими введення, небажані побічні ефекти, умови зберігання генетичних вакцин Тозінамеран, або BNT162b2, під торговою маркою Comirnaty (Pfizer-BioNTech), на матричній РНК (мРНК) і «Модерна» на основі мРНК-1273. Висвітлено дані доклінічних досліджень перспективної ДНК-плазмідної вакцини-кандидата ZyCoV-D. Охарактеризовано вірусні векторні вакцини: ChAdOx1 nCoV-19 (AZD1222), відома як вакцина AstraZeneca, а також Ad26.COV2.S (JNJ-78436735, VAC31518), в якій використовують генетично модифікований аденовірус ad26. Наведено обнадійливі попередні результати випробовувань субодиничної вакцини-кандидата NVX-CoV2373. Дано характеристику інактивованих вакцин BBIBP-CorV (Китай, Sinopharm) і CoronaVac (Sinovac Life Sciences, Пекін, Китай). Висвітлено питання доцільності вакцинації реконвалесцентів COVID-19, вагітних, дітей. Порушено проблему ефективності вакцин проти нових мутантних вірусів SARS-CoV-2.
На основании обзора научной литературы освещены современные подходы к созданию вакцин-кандидатов против COVID-19. Приведены данные о безопасности, эффективности, режимы ввода, нежелательные побочные эффекты, условия хранения генетических вакцин Тозинамеран, или BNT162b2, под торговой маркой Comirnaty (Pfizer-BioNTech), на матричной РНК (мРНК) и «Модерна» на основе мРНК-1273. Освещены данные доклинических исследований перспективной ДНК плазмидной вакцины-кандидата ZyCoV-D. Охарактеризованы вирусные векторные вакцины: ChAdOx1 nCoV-19 (AZD1222), известная как вакцина AstraZeneca, а также Ad26.COV2.S (JNJ-78436735, VAC31518), в которой используют генетически модифицированный аденовирус ad26. Приведены обнадеживающие предварительные результаты испытаний субъединичной вакцины-кандидата NVX-CoV2373. Дана характеристика инактивированных вакцин BBIBP-CorV (Китай, Sinopharm) и CoronaVac (Sinovac Life Sciences, Пекин, Китай). Освещены вопросы целесообразности вакцинации реконвалесцентов COVID-19 беременных, детей. Поднята проблема эффективности вакцин против новых мутантных вирусов SARS-CoV-2.
Дод.точки доступу:
Вишневська, Н. Ю.
Іщук, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


   
    Бешиха вушної раковини [Текст] / Ю. М. Андрейчин [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2012. - № 3. - С. 79-82

Рубрики: Ухо наружное--патолог

   Рожа


Дод.точки доступу:
Андрейчин, Ю. М.
Протасевич, Г. С.
Іщук, І. С.
Ніколов, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


   
    Антибактерійна терапія при пневмоніях у дітей [Текст] / Ю. М. Андрейчин, Л. Г. Андрейчина, І. С. Іщук // Інфекційні хвороби. - 2005. - № 3. - С. 68-74

Рубрики: Пневмония--дети--лек тер

   Антибактериальные средства--дети


Дод.точки доступу:
Андрейчин, Ю. М.
Андрейчина, Л. Г.
Іщук, І. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)