Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (5)Вища освіта (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Аймедов, К. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-32 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аймедов К. В. , Бабієнко В. В., Горищак С. П., Асєєва Ю. О.
Назва : Модель мультидисциплінарної допомоги особам з наслідками неврологічного захворювання
Паралельн. назви :Model of multidisciplinary assistance to people who suffer consequences of neurological diseases
Місце публікування : Лікарська справа. Врачебное дело. - 2018. - № 7/8. - С. 119-128 (Шифр ЛУ2/2018/7/8)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY
РЕАБИЛИТАЦИЯ -- REHABILITATION
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): біопсихосоціальний підхід--медико- психологічний супровід
Анотація: Стаття присвячена проблемі лікування та супроводу осіб, які перенесли неврологічне захворювання. Звернено увагу на необхідність впровадження комплексного медико-фармакологічного, психосоціального та медико-психологічного супроводу хворих з наслідками неврологічних захворювань. Підкреслена необхідність створення і розробки моделі мультидисциплінарної допомоги особам, з наслідками неврологічного захворювання. Розроблено основні принципи психосоціального супроводу та реабілітації осіб с наслідками неврологічного захворювання. Вказано на необхідність створення мультидисциплінарних бригад медико-психологічної і психосоціальної допомоги цим особам та їхньому найближчому оточенню. Запропоновано варіант моделі мультидисциплінарної допомоги, що ґрунтується на біопсихосоціальному підході до лікування з урахуванням необхідності підготовки та психологічного супроводу найближчого оточення осіб з наслідками неврологічного захворюванняThe article is devotedto the problem of treatment and support of people who have suffered from a neurological disease. The authors turn attention to the need to implement a comprehensive medical-pharmacological, psychosocial and medical-psychological support for patients with consequences of neurological diseases. The necessity of creating and developing a model of multidisciplinary assistance to those who are experiencing the consequences of neurological disease is emphasized. The basic principles of psychosocial support and rehabilitation of persons with the consequences of a neurological disease have been developed. They point to the need to create interdisciplinary teams of medical-psychological and psychosocial assistance, as this category of people and their closest environment. Authors propose a variant of the model of multidisciplinary care based on the biopsychosocial approach to treatment, taking into account the need for training and psychological support to the closest environment of people who are experiencing the consequences of neurological disease
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ульянова Н. А., Аймедов К. В., Кривоногова О. В.
Назва : Інформаційний стрес як фактор впливу на психоемоційний стан хворих на міопію
Місце публікування : Вісник проблем біології і медицини. - 2014. - Т. 3, № 3. - С. 212-216 (Шифр ВУ12/2014/3/3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аймедов К. В., Лебіга Л. П., Волинко В. В.
Назва : Дослідження медико-психологічних особливостей хворих баріатричного профілю в передопераційний період
Місце публікування : Ліки України. - 2016. - № 4. - С. 19 (Шифр ЛУ4/2016/4)
MeSH-головна: ПРЕДОПЕРАЦИОННОЕ ВЕДЕНИЕ БОЛЬНОГО -- PREOPERATIVE CARE
БАРИАТРИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- BARIATRIC MEDICINE
ОЖИРЕНИЯ ЛЕЧЕНИЯ МЕТОДЫ -- BARIATRICS
Анотація: За даними статистики ВООЗ, ожиріння у всьому світі набуває характеру пандемії, близько 30% населення планети мають надлишкову масу тіла. Баріатричні методи є найефективнішими у лікуванні морбідного ожиріння. На сьогодні питання діагностики психоемоційних, соціально-психологічних та особйстісних характеристик таких хворих в передопераційний період набуває актуальності, оскільки досить часто вони прагнуть вдатися до подібного втручання без відповідних медичних показань
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аймедов К. В., Жогно Ю. П.
Назва : Синдром емоційного вигорання студенітв-медиків
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 3. - С. 6-10 (Шифр МУ7/2013/3)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аймедов К. В.
Назва : Патологический гемблинг : социальный аспект
Місце публікування : Журнал неврологии и психиатрии им. С.С. Корсакова. - 2013. - T. 113, № 1. - С. 41-42 (Шифр ЖР15/2013/113/1)
MeSH-головна: ИГРОМАНИЯ -- GAMBLING
ПОВЕДЕНИЕ АДДИКТИВНОЕ -- BEHAVIOR, ADDICTIVE
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аймедов К. В.
Назва : Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 83-84 (Шифр МУ7/2013/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аймедов К. В., Алексеев В. А.
Назва : Это было 80 лет назад... Александр Львович Лаврецкий (Левин) (1894-1937)
Місце публікування : Одеський медичний журнал. - О., 2017. - N 1. - С. 81-82 (Шифр ОУ2/2017/1)
Анотація: О жизни ректора Одесского медицинского института Александра Львовича Лаврецкого (Левина) (1894–1937)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аймедов К. В., Григор’єв Є. О., Горищак С. П.
Назва : Особливості медико-психологічного супроводу пацієнтів, які перенесли нейрохірургічне втручання
Місце публікування : Медицинская психология. - 2017. - Т. 12, № 4. - С. 33-37 (Шифр МУ67/2017/12/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: НЕЙРОХИРУРГИЧЕСКИЕ ПРОЦЕДУРЫ -- NEUROSURGICAL PROCEDURES
УХОД ЗА БОЛЬНЫМИ, БРИГАДНЫЙ МЕТОД -- PATIENT CARE TEAM
Анотація: Розглянуто проблему медико−психологічної реабілітації хворих після нейрохірургічного втручання. Подано результати аналізу сучасних теоретичних та експериментальних досліджень у рамках медико−психологічного супроводу хворих, які перенесли нейрохірургічне втручання, вказано актуальні маркери їх реабілітації. Запропоновано концепцію моделі мультидисциплінарної допомоги цій категорії пацієнтів, яка базується на біопсихосоціальному підході до лікування
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аймедов К. В., Асеева Ю. О., Черевко М. О.
Назва : Нехімічні залежності: сучасні тенденції
Місце публікування : Медицинская психология. - 2017. - N 1. - С. 13-18 (Шифр МУ67/2017/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ЗАВИСИМОСТЬ (ПСИХОЛОГИЯ) -- DEPENDENCY (PSYCHOLOGY)
ПОВЕДЕНИЕ АДДИКТИВНОЕ -- BEHAVIOR, ADDICTIVE
ПОЛОВАЯ ИДЕНТИЧНОСТЬ -- GENDER IDENTITY
ВОЗРАСТНЫЕ ГРУППЫ -- AGE GROUPS
Анотація: Викладено результати дослідження деяких особливостей нехімічних залежностей: комп'ютерної, булімії, анорексії, шопоголізму, спортивної, адикції відносин, трудоголізму. Робота є етапом пілотного дослідження, проведеного з метою розробки як алгоритмів індивідуальної комплексної програми медико−психологічної реабілітації, так і групових психокорекційних програм з урахуванням гендерного аспекту
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ульянова Н. А., Аймедов К. В., Семенюк Н. С.
Назва : Мониторинг психоэмоционального состояния больных миопией после психокоррекции дезадаптивных индивидуально-психологических характеристик
Місце публікування : Офтальмол. журнал. - 2016. - № 3. - С. 41-45 (Шифр ОУ6/2016/3)
Анотація: У статті оцінюються віддалені результати психокорекції дезадаптивних індивідуально-психологічних характеристик у пацієнтів з міопією. Для діагностики індивідуально-психологічних особливостей використовувалися: тест Спілбергера-Ханіна, методика «особистісного диференціала», методика діагностики ірраціональних настанов А. Елліса, методика Амірхана для визначення домінуючих копінг-стратегій, тест ЛОБІ, структуроване клінічне діагностичне інтерв’ю. Оцінка психоемоційного стану проводилася в умовах спокою і в умовах екзаменаційного стресу. За даними психодіагностичного дослідження студенти з міопією були розділені на три групи корекції. Лікування проводилося із застосуванням когнітивно-поведінкової терапії, раціонально-емотивної терапії, арт-терапії, фармакотерапії. Повторне діагностичне обстеження і терапія проводилися через рік після попередньої. Застосування медико-психологічного корекційного комплексу дозволяло статистично достовірно зменшити кількість психологічних порушень у студентів з міопією. Збільшувалася частота використання активних поведінкових стратегій, спрямованих на самостійне вирішення виникаючих проблем. Досягнуті показники зберігалися протягом року спостереження, впродовж якого збільшувалася кількість пацієнтів з гармонійним типом ставлення до хвороби. Однак через рік після лікування кількість пацієнтів з міопією з високою ситуативною тривожністю, астенічними і афективними проявами психопатологічного синдрому збільшувалася, що вимагало повторного призначення психокорекційної терапії. Запропоновано застосування алгоритму психологічного супроводу хворих з міопією, який передбачає на I етапі проведення діагностики психоемоційного стану хворих з міопією; на II етапі — визначення мішеней і формування груп психокорекційної терапії; на III етапі — диференційоване використання когнітивно-поведінкової терапії, раціонально-емотивного тренінгу, що дозволяє ефективно коригувати психоемоційний стан пацієнтів. Ефективність проведеного лікування і тривалість досягнутого терапевтичного ефекту збільшується при своєчасному застосуванні повторних курсів психотерапії.В статье оцениваются отдаленные результаты психокоррекции дезадаптивных индивидуально-психологических характеристик у пациентов с миопией. Для диагностики индивидуально-психологических особенностей использовались: тест Спилбергера-Ханина, методика «личностного дифференциала», методика диагностики иррациональных установок А. Эллиса, методика Амирхана для определения доминирующих копинг-стратегий, тест ЛОБИ, структурированное клиническое диагностическое интервью. Оценка психоэмоционального состояния проводилась в условиях покоя и в условиях экзаменационного стресса. По данным психодиагностического исследования студенты с миопией были разделены на три группы коррекции. Лечение проводилось с применением когнитивно-поведенческой терапии, рационально-эмотивной терапии, арт-терапии, фармакотерапии. Повторное диагностическое обследование и терапия проводились через год после предыдущей. Применение медико-психологического коррекционного комплекса позволяло статистически достоверно уменьшить количество психологических нарушений у студентов с миопией. Увеличивалась частота использования активных поведенческих стратегий, направленных на самостоятельное решение возникающих проблем. Достигнутые показатели сохранялись втечение года наблюдения, на протяжении которого увеличивалось количество пациентов с гармоничным типом отношения к болезни. Однако через год после лечения количество пациентов с миопией с высокой ситуативной тревожностью, астеническими и аффективными проявлениями психопатологического синдрома увеличивалось, что требовало повторного назначения психокоррекционной терапии. Предложено применение алгоритма психологического сопровождения больных с миопией, который предусматривает на I этапе проведение диагностики психоэмоционального состояния больных с миопией; на II этапе - определение мишеней и формирование групп психокоррекционной терапии; на III этапе - дифференцированное использование когнитивно-поведенческой терапии, рационально-эмотивного тренинга, позволяет эффективно корректировать психоэмоциональное состояние пациентов. Эффективность проводимого лечения и продолжительность достигнутого терапевтического эффекта увеличивается при своевременном применении повторных курсов психотерапии.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Аймедов К. В., Баскіна В. В.
Назва : Ознаки дезадаптації у жінок, які вперше перенесли психотичний епізод
Паралельн. назви :Sings of maladjustment in women who suffered their first psyhotic episode
Місце публікування : Медицинская психология. - 2016. - Т. 11, № 4. - С. 12-16 (Шифр МУ67/2016/11/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
СОЦИАЛЬНАЯ ДЕЗОРГАНИЗАЦИЯ -- ANOMIE
ПСИХОТИЧЕСКИЕ РАССТРОЙСТВА -- PSYCHOTIC DISORDERS
ЖЕНЩИН ЗДОРОВЬЕ -- WOMEN'S HEALTH
СЕМЕЙНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- FAMILY RELATIONS
Анотація: Виявлено дезадаптивні ознаки у жінок, що вперше перенесли психотичний епізод, який негативно впливає на три рівні функціонування: психоемоційний, особистісний та психосоціальний. Наведено основні прояви порушень на кожному з рівнів функціонування
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Запорожан В. М., Бітенський В. С., Аймедов К. В.
Назва : Ігровий патерн у компенсації ноогенного неврозу
Місце публікування : Одеський медичний журнал: Наук.-практ.журн./ МОЗ України. Одес. держ. мед. ун-т. - Одеса, 2009. - № 6. - С. 50-53 (Шифр ОУ2/2009/6)
Примітки : Библиогр.: с.53-53
Предметні рубрики: Невротические состояния-- психол
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стубайло Т. С., Аймедов К. В., Пахмурний В. А.
Назва : Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 152-153 (Шифр МУ7/2010/2)
Предметні рубрики: Психиатрия-- обуч
Интернатура и резидентура
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бітенський В. С., Мельник Е. В., Панайотов О. І., Аймедов К. В.
Назва : Кіндлінг у патогенезі наркологічних захворювань
Місце публікування : Одеський медичний журнал. - 2003. - № 6. - С. 45-48 (Шифр ОУ2/2003/6)
Предметні рубрики: Феномен раскачки
Неврологические расстройства-- этиол
Наркология
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бітенський В. С., Пахмурний В. А., Аймедов К. В.
Назва : Деякі аспекти викладання психіатрії майбутнім стоматологам
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 1. - С. 17-19 (Шифр МУ7/2008/1)
Предметні рубрики: Образование зубоврачебное-- методы
Психиатрия-- обуч
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Запорожан В. М., Нікогосян Л. Р., Аймедов К. В.
Назва : Взаємозв’язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету
Місце публікування : Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 108-113 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметні рубрики: Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Одеський медичний журнал -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Кресюн Н. В. Стан мембран мітохондрій печінки щурів при цукровому діабеті та медикаментозній корекції/ Н. В. Кресюн, Л. С. Годлевський, Г. О. Сон (стр.5-12)
Шатілов О. В. Вивчення ефективності комбінованого препарату грандазол при лікуванні гнійно-некротичних уражень нижніх кінцівок на тлі цукрового діабету/ О. В. Шатілов (стр.13-17)
Жовтенко О. В. Стан фетоплацентарного комплексу у вагітних після міомектомії/ О. В. Жовтенко (стр.18-24)
Каштальян М. А. Застосування полімерних кліпс при лапароскопічній холецистектомії у хворих на гострий калькульозний холецестит на тлі хронічних гепатитів/ М. А. Каштальян [и др.] (стр.24-27)
Кушніренко І. В. Визначення порушень різних рівнів бар’єрної функції слизової оболонки верхнього відділу травного тракту як ключового фактора розвитку кандидозу у хворих гастроентерологічного профілю/ І. В. Кушніренко (стр.28-35)
Романова Ю. Г. Оцінка динаміки біохімічних та імунологічних маркерів ротової рідини у пацієнтів із хронічним герпетичним стоматитом, які потребують дентальної імплантації/ Ю. Г. Романова, А. В. Біда (стр.35-38)
Эль-Мезевги Х. М. Особенности неспецифического иммунитета у недоношенных детей/ Х. М. Эль-Мезевги (стр.38-41)
Железов Д. М. Прогнозування росту міоми матки у прегравідарному періоді/ Д. М. Железов, Т. В. Коссей (стр.41-45)
Дзигал О. Ф. Розвиток системних дисфункцій органів і регуляторних механізмів у хворих на цироз печінки із супровідним асцитом/ О. Ф. Дзигал, Ю. В. Грубнік (стр.45-50)
Ісайкова О. І. Обгрунтування біофізичних параметрів транскраніальної магнітної стимуляції при хронічній ішемії мозку в стадії декомпенсації/ О. І. Ісайкова, А. С. Сон (стр.51-54)
Biryukov V. S. Risk management as innovative metod of management in medical institutions/ V. S. Biryukov (стр.55-62)
Грубник В. В. Клинический случай рецидивирующего синдрома псевдообструкции толстой кишки у пациета с болезнью Паркинсона/ В. В. Грубник [и др.] (стр.63-66)
Ситнікова В. О. Тенденції застосування допоміжних репродуктивних технологій в Україні/ В. О. Ситнікова, О. О. Петренко (стр.67-69)
Данильченко Л. І. Основні шляхи становлення і розвитку сімейної медицини в Україні як основа реорганізації первинної медико-санітарної допомоги населенню/ Л. І. Данильченко (стр.70-76)
Кресюн В. Й. Академик Валерий Николаевич Запорожан. К 70-летию со дня рождения/ В. Й. Кресюн (стр.77-80)
Аймедов К. В. Это было 80 лет назад... Александр Львович Лаврецкий (Левин) (1894-1937)/ К. В. Аймедов, В. А. Алексеев (стр.81-82)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Медицинская психология -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Дроздова І. В. Вплив психологічних чинників на обмеження життєдіяльності хворих на артеріальну гіпертензію після мозкового інсульту/ І. В. Дроздова, С. Я. Яновська (стр.3-9)
Герасименко Л. О. Психосоціальна дезадаптація осіб, які доглядають пацієнтів із хворобою Альцгеймера/ Л. О. Герасименко (стр.9-13)
Аймедов К. В. Нехімічні залежності: сучасні тенденції/ К. В. Аймедов, Ю. О. Асеева, М. О. Черевко (стр.13-18)
Романова И. В. Психологическая коррекция и психотерапия невротических расстройств у подростков, пострадавших от насилия/ И. В. Романова (стр.19-21)
Ищук В. В. Клинико-психопатологические особенности психоэндокринного синдрома при гипотиреозе/ В. В. Ищук (стр.22-27)
Ткаченко О. В. Особливості реагування на захворювання у хворих на цукровий діабет 2-го типу залежно від ступеня його тяжкості/ О. В. Ткаченко (стр.27-30)
Галаченко А. А. Формирование комплайенса в процессе реабилитации больных с патологией опорно-двигательного аппарата на санаторно-курортном этапе/ А. А. Галаченко, В. В. Галаченко (стр.31-35)
Пономарева В. В. Патологический клаббинг/ В. В. Пономарева (стр.35-38)
Гордієвич М. С. Клініко-психопатологічні та патопсихологічні особливості дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності/ М. С. Гордієвич (стр.39-42)
Безрук Р. И. Психокоррекция и психотерапия невротических расстройств и суицидальных тенденций у онкологических больных/ Р. И. Безрук (стр.43-45)
Живилова Я. С. Медико-психологическое сопровождение больных с органическими поражениями головного мозга в условиях больницы со строгим наблюдением/ Я. С. Живилова (стр.46-50)
Бурдун Н. М. Патопсихологічні механізми формування дезадаптивних станів у студентів медичного коледжу/ Н. М. Бурдун (стр.51-54)
Михайлов Б. В. Структурно-динамічні особливості посттравматичного стресового розладу в учасників АТО на етапі реабілітації в санаторно-курортних умовах/ Б. В. Михайлов [и др.] (стр.55-60)
Водка М. Е. Социальные предикторы парасуицидального поведения у женщин с депрессивными расстройствами и синдромом потери плода в анамнезе/ М. Е. Водка (стр.60-72)
Мосейко А. В. Клинико-психопатологические характеристики инициальной симптоматики в структуре простой формы шизофрении/ А. В. Мосейко (стр.72-75)
Криванкова Н. В. Медико-психологічні чинники дискомплаєнтності у хворих із тривожно-депресивними розладами органічного генезу/ Н. В. Криванкова (стр.75-78)
Артемчук А. П. Біологічні експрес-критерії формування терапевтичної ремісії після стресопсихотерапії хворих, залежних від алкоголю/ А. П. Артемчук, О. А. Артемчук, К. А. Артемчук (стр.79-85)
Сидоренко А. Ю. Арт-терапевтичний підхід у медико-психологічному супроводі дітей дошкільного та молодшого шкільного віку з вродженими вадами серця/ А. Ю. Сидоренко (стр.85-88)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Медична освіта -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Мисула І. Р. Досвід викладання медичної реабілітації студентам медичного факультету/ І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда (стр.5-7)
Загричук Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу/ Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула (стр.8-11)
Думанський Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. горького/ Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович (стр.12-15)
Пішак В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу/ В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська (стр.16-20)
Василик В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста/ В. С. Василик, О. М. Крекотень (стр.21-23)
Гриб В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія"/ В. А. Гриб (стр.24-27)
Марущак М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисципліни "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки/ М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька (стр.28-30)
Карпенко Ю. І. Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/ Ю. І. Карпенко [и др.] (стр.31-34)
Кузняк Н. Б. Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології/ Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький (стр.35-36)
Марков А. В. Методи індивідуального засвоєння знань лікарями-інтернами під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ФПДО/ А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко (стр.37-39)
Муц Л. Б. Застосування педагогічних програмних засобів освіти в навчальному процесі вищої школи/ Л. Б. Муц (стр.40-42)
Стефанко С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ/ С. Л. Стефанко (стр.43-44)
Куровська В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології/ В. О. Куровська (стр.45-47)
Кравчук Л. В. . Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко (стр.48-50)
Гусакова І. В. Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти/ І. В. Гусакова (стр.51-54)
Нікіфорова Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій/ Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко (стр.55-58)
Кузняк Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія"/ Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин (стр.59-60)
Кривецький В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М. Г. Туркевича/ В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук (стр.61-63)
Личковський Е. І. Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання/ Е. І. Личковський [и др.] (стр.64-66)
Гаїна Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини/ Н. І. Гаїна, Т. В. Процак (стр.67-68)
Бурова Л. М. Інтерактивні технологи заочного навчання студентів-фармацевтів/ Л. М. Бурова (стр.69-71)
Зайцева К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні/ К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко (стр.72-74)
Городецький В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/ В. Є. Городецький (стр.75-76)
Кравчук Л. В. Ідеї Сковороди у здоров’язберігаючій філософії сучасного суспільства/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний (стр.77-80)
Шумко Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою/ Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк (стр.81-82)
Аймедов К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання/ К. В. Аймедов (стр.83-84)
Тригубчак О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ О. В. Тригубчак (стр.85-87)
Байдалка І. Д. Методологічні засади викладання епідеміології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу/ І. Д. Байдалка (стр.88-90)
Сидоренко О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. Л. Сидоренко (стр.91-94)
Ярема Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров’я/ Н. І. Ярема (стр.95-97)
Чурпій К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога/ К. Л. Чурпій (стр.98-99)
Іоффе О. Ю. Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.100-102)
Чурпій К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами/ К. Л. Чурпій (стр.103-104)
Федонюк Л. Я. Педагог і дослідник біологічного циклу/ Л. Я. Федонюк [и др.] (стр.105-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Медична освіта -2008р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Досвід застосування ресурсів web-порталу в процесі підготовки іноземних студентів на кафедрах хірургічного профілю/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6)
Мисула І. Р. Результати впровадження засад болонської декларації та кредитно-модульної системи навчання у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я.Горбачевского/ І. Р. Мисула, А. Г. Шульгай, Н. Я. Панчишин (стр.7-10)
Лісовий В. М. Безперервний професійний розвиток лікарів і проблеми сучасної психогігієни/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.10-15)
Бойків А. Б. Основні напрямки розвитку стоматологічної освіти/ А. Б. Бойків, О. В. Авдєєв (стр.15-17)
Бітенський В. С. Деякі аспекти викладання психіатрії майбутнім стоматологам/ В. С. Бітенський, В. А. Пахмурний, К. В. Аймедов (стр.17-19)
Соколова Л. В. Сучасний стан підготовки провізорів-косметологів: реалії та подальші перспективи/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, Л. С. Фіра (стр.20-22)
Мисула І. Р. Особливості проведення занять з медичної реабілітації в санаторних умовах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.23-24)
Самогальська О. Є. Ефективність запровадження принципів доказової медицини на факультеті післядипломної освіти/ О. Є. Самогальська [и др.] (стр.24-26)
Бойчук А. В. Впровадження основ доказової медицини у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології ФПО/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.26-28)
Кліщ І. М. Викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету/ І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна (стр.28-31)
Пришляк О. Я. Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб/ О. Я. Пришляк [и др.] (стр.31-33)
Грошовий Т. А. Практичні навички як елемент підготовки фахівців з управління та економіки фармації/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.34-37)
Вронська Л. В. Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії/ Л. В. Вронська [и др.] (стр.37-40)
Гощинський В. Б. Запровадження новітніх форм організації навчального процесу при підготовці лікаря загальної практики – сімейної медицини на додипломному етапі/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.41-43)
Кашуба М. О. Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І. Я.Горбачевского/ М. О. Кашуба, К. О. Пашка, Н. І. Рега (стр.43-45)
Герасимюк І. Є. Впровадження автоматизованого дистанційного контролю зн ань як альтернативи до традиційного способу тестового опитування/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.45-47)
Криськів О. І. Наступність у практичній підготовці з терапії лікарів загальної практики – сімейної медицини в субординатурі та інтернатурі/ О. І. Криськів, Л. С. Бабінець (стр.47-49)
Лелека М. В. Роль навчальної практики з організації і економіки фармації в системі оволодіння студентами практичними навичками/ М. В. Лелека, О. Б. Поляк, Г. Р. Козир (стр.50-51)
Фіра Л. С. Особливості викладання фармакогнозії для студентів-технологів парфумерно-косметичних засобів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.52-53)
Завальнюк А. Х. Освітні засади і юридичне значення медичної документації/ А. Х. Завальнюк, В. В. Франчук (стр.54-57)
Гребеник М. В. Методика оцінки якості життя при поєднаній патології/ М. В. Гребеник (стр.58-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)