Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Вища освіта (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Банчук, М. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-26 
1.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. В. Банчук [и др.] (стр.6-14)
Вітенко І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников (стр.32-35)
Ждан В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті/ В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. О. Пашко [и др.] (стр.42-46)
Черних В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Казаков В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.48-51)
Ліщенко Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. О. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.54-56)
Господарський І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні/ І. Я. Господарський, О. І. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Б. Чайковський [и др.] (стр.60-63)
Никоненко О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.64-65)
Усинська О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. С. Усинська (стр.66-67)
Нейко Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.68-69)
Федорців О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.70-72)
Колесник Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.75-77)
Лісовий В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи/ В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов (стр.85-86)
Педанов Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.87-88)
Мінцер О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу/ О. П. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха (стр.93)
Крекотень О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами/ О. М. Крекотень, І. В. Олійник (стр.94)
Яшан О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. І. Яшан [и др.] (стр.97-103)
Лепявко А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США/ А. А. Лепявко [и др.] (стр.105-107)
Олійник О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. В. Олійник [и др.] (стр.108-110)
Шкробот С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії/ Р. М. Гнатюк [и др.] (стр.116-118)
Хміль С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. В. Хміль [и др.] (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Банчук М. В., Волосовець О. П., Фещенко І. І., Булах І. Е., Бойчук Т. М., Чернишенко Т. І., Старча Т. М.
Назва : Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 6-14 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Здравоохранение, осуществление планов
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Пономаренко В. М. Захворюваність на розлади психіки та поведінки, їх поширеність, ретроспективний і проспективний аналізи/ В. М. Пономаренко, Н. В. Медведовська, Т. К. Кульчицька (стр.7-14)
Чепелевська Л. А. Демографічна ситуація в сільській місцевості/ Л. А. Чепелевська, Г. І. Баторшина (стр.14-18)
Іпатов А. В. Первинна інвалідність внаслідок захворювань вен нижніх кінцівок в Україні/ А. В. Іпатов [и др.] (стр.18-21)
Якимець В. М. Визначення потреби ветеранів Великої Вітчизняної війни та прирівняних до них контингентів у соціальній та медичній допомозі/ В. М. Якимець, Г. О. Слабкий, В. В. Якимець (стр.22-27)
Прикащикова К. Є. Структура захворюваності чоловіків і жінок, евакуйованих із 30-кілометрової зони внаслідок катастрофи на ЧАЕС, за даними медичного спостереження у віддалений період/ К. Є. Прикащикова [и др.] (стр.28-31)
Горбенко О. В. Інформаційно-комунікативні перешкоди у використанні контрацепції та шляхи їх подолання в Україні (за даними наукової літератури)/ О. В. Горбенко (стр.32-35)
Олексієнко О. В. розповсюдженність артеріальної гіпертензії серед сільської молоді Вінницької області/ О. В. Олексієнко (стр.36-38)
Марунич В. В. Стандартизація як метод оптимізації діяльності служби медико-соціальної експертизи/ В. В. Марунич [и др.] (стр.39-43)
Пономаренко В. М. Шляхи підвищення якості медичної допомоги: участь пацієнта в лікувальному процесі/ В. М. Пономаренко [и др.] (стр.44-47)
Слабкий Г. О. Ситуаційний аналіз розвитку охорони здоров’я на селі/ Г. О. Слабкий, В. В. Бондаренко (стр.47-51)
Лехан В. М. Порівняльна оцінка якості життя онкологічних хворих як індикатора якості медичної допомоги в хірургічних стаціонарах різного типу/ В. М. Лехан, О. Л. Зюков (стр.51-55)
Кондратюк Н. Ю. Стан розвитку сімейної медицини в Україні/ Н. Ю. Кондратюк, С. В. Кравченко, Є. М. Кривенко (стр.56-59)
Богомаз В. М. Оцінка безпеки пацієнтів при застосуванні рекофолу в анестезіологічній практиці/ В. М. Богомаз, В. О. Бурмістенко (стр.59-61)
Побережний А. І. Проблеми української охорони здоров’я та шляхи їхнього вирішення/ А. І. Побережний [и др.] (стр.64-66)
Калінчук С. В. Організаційно-методичні аспекти роботи медичної сестри в палаті інтенсивної терапії обласної лікарні/ С. В. Калінчук, М. Р. Баязітов (стр.67-70)
Агарков В. І. Макроорганізаційні принципи формування ринкових відносин у громадській охороні здоров’я/ В. І. Агарков [и др.] (стр.71-76)
Шевченко М. В. Вивчення залежності між окремими показниками фінансування галузі та тенденціями стану здоров’я населення України/ М. В. Шевченко, О. Ф. Гаврилюк (стр.76-80)
Голяченко А. О. Економічна ефективність медичної реабілітації/ А. О. Голяченко (стр.81-84)
Пономаренко В. М. Правовий аудит у системі охорони здоров’я/ В. М. Пономаренко [и др.] (стр.85-87)
Варивончик Д. В. Нормативно-правове забезпечення боротьби з виробничею канцерогенною небезпекою та професійною онкологічною патологією в Україні/ Д. В. Варивончик (стр.88-95)
Педорець О. П. Реформування вищої медичної освіти, чи все так однозначно?/ О. П. Педорець, Р. Ю. Хоружа, А. Г. Піляєв (стр.96-99)
Марцінковський І. Б. Хвороба і смерть Б. Хмельницького/ І. Б. Марцінковський (стр.100-102)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономаренко В. М., Банчук М. В., Швецов В. С., Істомін С. В.
Назва : Правовий аудит у системі охорони здоров’я
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2006. - № 4. - С. 85-87 (Шифр ВУ14/2006/4)
Предметні рубрики: Медицинское законодательство
Здравоохранение, управление
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В. П. Болонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. П. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. П. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. М. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В. П. Впровадження в навчальний процес комп’ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. М. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. М. Про підвищення кваліфікації викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. М. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. М. Колесник, О. А. Рыжов, Ю. М. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. М. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, Є. М. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. М. Біоетика та іі значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. М. Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.56-57)
Коломоєць М. Ю. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в європейський простір/ М. Ю. Коломоєць, В. П. Пішак, І. В. Геруш (стр.58-61)
Васюк В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та Шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-63)
Полеся Т. Л. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ECTS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. Л. Полеся, С. П. Жученко, В. В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. О. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. І. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. І. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В. В. До питання про уніфікацію навчальних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С. Д. Технології зворотнього зв’язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Стродумова Н. П. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. П. Стродумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до-та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації: реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-91)
Годлевський Л. С. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання: досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О. Я. Досвід і перспективи взаємозв’язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Олійник О. В. Особливості професійних обов’язків медичних сестер у США та Австрії/ О. В. Олійник [и др.] (стр.99-100)
Хомік Є. В. Адаптація коледжу до Болонської системи освіти/ Є. В. Хомік, І. Д. Бойчук (стр.101-103)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Банчук М. В., Волосовець О. П., Фещенко І. І., Бойчук Т. М., Булах І. Є., Чернишенко Т. І., Старча Т. М., Вітенко І. С.
Назва : Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 5-13 (Шифр МУ7/2007/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское законченное
Образование фармацевтическое законченное
Украина
Конференции
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Банчук М. В., Волосовець О. П., Вітенко І. С., Мельник І. В.
Назва : Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 8-10 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметні рубрики: Биоэтика-- обуч
Образование медицинское
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Медична освіта -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Сучасні питання розвитку вищої медичної освіти та кадрового забезпечення галузі охорони здоров’я/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-11)
Громов О. В. Інтенсифікація навчального процесу студентів при вивченні тестових завдань під час практичних занять на клінічних базах/ О. В. Громов [и др.] (стр.11-13)
Жмурський С. І. Моделювання при вивченні гемодинаміки у біофізиці/ С. І. Жмурський, В. Є. Дмитрах (стр.13-16)
Святенко Т. В. Значення студентського волонтерського руху у вихованні лікаря-гуманіста/ Т. В. Святенко (стр.16-20)
Швед М. І. Шляхи оптимізації викладання предмета на кафедрі внутрішньої медицини/ М. І. Швед [и др.] (стр.21-24)
Климнюк С. І. Особливості викладання мікробіології у сучасних умовах/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.24-28)
Кравченко Н. С. Методичне забезпечення вивчення фтизіатрії в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Н. С. Кравченко [и др.] (стр.28-30)
Кашуба М. О. Особливості практично-орієнтованого викладання загальної гігієни англійською мовою у студентів-іноземців/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.30-31)
Прокоп І. А. Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови/ І. А. Прокоп, М. І. Бобак (стр.32-34)
Святенко Т. В. Забезпечення реалізації студентських ініціатив-важлива складова реформування вітчизняної вищої школи (досвід Дніпропетровської державної медичної академії)/ Т. В. Святенко (стр.35-38)
Бугай Б. Г. Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [и др.] (стр.39-41)
Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції "Досвід та проблеми впровадження кредитно-модульної системи навчання у ВМ(Ф)НЗ України"15-16 ТРАВНЯ 2008 Р. (стр.42-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Банчук М. В., Волосовець О. П., Фещенко І. І., Чернишенко Т. І.
Назва : Сучасні питання розвитку вищої медичної освіти та кадрового забезпечення галузі охорони здоров’я
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 2. - С. 5-11 (Шифр МУ7/2008/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское-- кадры-- тенденции
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2008р.,N 3
Цікаві статті :
Любінець О. В. Деякі питання щодо смертності населення України та можливі шляхи її зниження/ О. В. Любінець (стр.5-10)
Денефіль О. В. Серцево-судинна захворюваність населення м. Тернополя залежно від погодних умов/ О. В. Денефіль (стр.11-14)
Банчук М. В. Деякі аспекти забезпечення населення регіонів України медичними кадрами/ М. В. Банчук, І. І. Волинкін, Г. В. Курчатов (стр.15-19)
Слабкий Г. О. Моніторинг поведінки студентської молоді м. Києва щодо ВІЛ-інфікування (повідомлення 2)/ Г. О. Слабкий, О. В. Юрченко, Ж. В. Антоненко (стр.20-26)
Стельмахівська В. П. Гігієнічні питання будівництва навчально-виховних закладів та формування здоров’я дітей та підлітків/ В. П. Стельмахівська (стр.26-30)
Шекера О. Г. Перспективи збереження та укріплення здоров’я військовослужбовців збройних сил України/ О. Г. Шекера, П. М. Яблонський (стр.31-38)
Ромаскевич Ю. О. Особливості антиендотоксинового імунітету у хворих на травматичну хворобу спинного мозку/ Ю. О. Ромаскевич (стр.38-41)
Толстанов О. К. До питання організації та оцінки діяльності клініко-діагностичних лабораторій центральних районних лікарень Житомирської області/ О. К. Толстанов (стр.42-46)
Слабкий Г. О. Вивчення задоволеності пацієнтів стаціонарних інфекційних відділень медичною допомогою/ Г. О. Слабкий, І. М. Киричук (стр.47-51)
Голубчиков М. В. Концептуальні підходи до впровадження електронних медичних записів у систему охорони здоров’я України/ М. В. Голубчиков [и др.] (стр.51-54)
Слабкий Г. О. Первинна медико-санітарна допомога: стан розвитку/ Г. О. Слабкий, Н. П. Кризина (стр.55-64)
Хмара А. П. Інформаціологічний підхід до організації санітарно-освітньої роботи в сільському районі/ А. П. Хмара, В. С. Килівник (стр.64-67)
Голяченко А. О. Організація медичної реабілітації на рівні первинної медико-санітарної допомоги/ А. О. Голяченко (стр.68-69)
Голяченко О. М. Сімейна медицина на селі/ О. М. Голяченко, Н. Я. Панчишин (стр.69-71)
Короленко Е. С. Аналіз роботи сімейної медицини в м. Сімферополі (на прикладі філії сімейної медицини 3 міського поліклінічного об’єднання)/ Е. С. Короленко, З. Р. Махкамова, Т. М. Шишова (стр.71-73)
Побережний А. І. Роль сімейного лікаря в наданні швидкої медичної допомоги сільському населенню/ А. І. Побережний, Н. О. Лісовська, О. Н. Литвинова (стр.73-77)
Смірнова В. Л. Сімейна медицина в умовах міста/ В. Л. Смірнова, Н. Є. Федчишин (стр.76-80)
Шульгай А. Г. Розвиток сімейної медицини на Тернопільщині/ А. Г. Шульгай, Л. М. Романюк (стр.80-81)
Кульчицька Т. К. Програмно-цільовий підхід у вирішенні питань з охорони здоров’я, зокрема сімейної медицини/ Т. К. Кульчицька, О. Ф. Гаврилюк (стр.82)
Кульчицька Т. К. Соціально значущі та соціально небезпечні хвороби у дітей і підлітків/ Т. К. Кульчицька, О. В. Олексієнко (стр.83)
Кривенко В. І. Проблема актуальності викладання основ біоетики на етапі післядипломної освіти/ В. І. Кривенко [и др.] (стр.84)
Гіріна О. М. Застосування адаптолу в комплексній терапії пацієнтів високого кардіоваскулярного ризику: ефективність та безпека/ О. М. Гіріна, Н. А. Скаржевська (стр.85)
Гіріна О. М. Вплив адаптолу на варіабельність серцевого ритму у хворих з високим кардіоваскулярним ризиком та вегетативною дисфункцією/ О. М. Гіріна, Н. А. Скаржевська (стр.86)
Рудіченко В. М. Розлади рухливості стравоходу як методичний розділ семінарського заняття по тематиці "дисфагія" при підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини/ В. М. Рудіченко (стр.87)
Ціборовський О. М. Боротьба з наслідками голоду 1921-1923 років (огляд літератури)/ О. М. Ціборовський (стр.88-94)
Слабкий Геннадій Олексійович (до 55-річчя від дня народження) (стр.95-96)
Матвєєва Ганна Петрівна (до 80-річчя від дня народження) (стр.96-97)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Банчук М. В., Волинкін І. І., Курчатов Г. В.
Назва : Деякі аспекти забезпечення населення регіонів України медичними кадрами
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2008. - № 3. - С. 15-19 (Шифр ВУ14/2008/3)
Предметні рубрики: Медицинские службы и ресурсы, оценка использования
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Медична освіта -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Лазоришинець В. В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.5-10.)
Ковальчук Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.10-14.)
Банчук М. В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.14-22.)
Вітенко І. С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою/ І. С. Вітенко (стр.23-31.)
Ждан В. М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.32-33.)
Запорожан В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.34-36.)
Зіменковський Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.37-39.)
Івченко В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов (стр.39-40.)
Казаков В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.40-44.)
Колесник Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.44-46.)
Лісовий В. М. Про розвиток міжнародних зв’язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський (стр.47-49.)
Москаленко В. Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О. О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.50-53.)
Нейко Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів/ Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров (стр.54-55.)
Никоненко О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.56-57.)
Пішак В. П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу/ В. П. Пішак [и др.] (стр.58-60.)
Хвисюк О. М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін (стр.61-63.)
Черних В. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.63-65.)
Чекман І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна (стр.65-67.)
Галникіна С. О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології/ С. О. Галникіна (стр.67-68.)
Горбатюк С. М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ С. М. Горбатюк [и др.] (стр.69-71.)
Господарський І. Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.72-74.)
Грошовий Т. А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.75-77.)
Гудима А. А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф/ А. А. Гудима [и др.] (стр.78-80.)
Гуменюк О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір/ О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.81-83.)
Дрижак В. І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія"/ В. І. Дрижак [и др.] (стр.83-85.)
Дубініна В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.86-87.)
Дубініна В. Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.88-89.)
Козинець Г. П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих"/ Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук (стр.90-92.)
Костильов О. В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань/ О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко (стр.92-94.)
Лохматова Н. М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку/ Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова (стр.94-96.)
Павлишин Г. А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії/ Г. А. Павлишин [и др.] (стр.97-99.)
Пашко К. О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології/ К. О. Пашко [и др.] (стр.100-101.)
Пашко К. О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України/ К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова (стр.102-104.)
Педанов Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.105-106.)
Січкоріз О. Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров’я західного регіону України (2007-2009 рр.)/ О. Є. Січкоріз [и др.] (стр.107-109.)
Федорців О. Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.109-111.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лазоришинець В. В., Банчук М. В., Волосовець О. П., Фещенко І. І., П’ятницький Ю. С.
Назва : Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору
Місце публікування : Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 5-10. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Банчук М. В., Булах І. Є., Волосовець О. П., Мруга М. Р.
Назва : Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів
Місце публікування : Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 14-22. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Стан та перспективи міжнародного наукового співробітництва з Російською Федерацією в галузі медицини/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-10)
Чепелевська Л. А. Смертність населення України від хвороб органів травлення: регіональні особливості/ Л. А. Чепелевська, О. В. Любінець (стр.11-14)
Голяченко Г. Б. Тенденції захворюваності хронічними дерматозами у дітей та підлітків (на прикладі м.Тернополя)/ Г. Б. Голяченко (стр.15-18)
Толстанов О. К. Громадське здоров’я жителів Житомирщини, оцінка ними якості життя і стану лікувально-діагностичного процесу в медичних закладах області/ О. К. Толстанов (стр.19-26)
Бичков В. В. Багаторічний аналіз дорожньо-транспортних пригод з медичними наслідками у м.Києві/ В. В. Бичков (стр.26-37)
Миронюк І. С. Особливості розвитку епідемічної ситуації з ВІЛ-інфекції/СНІДу в Закарпатській області/ І. С. Миронюк, В. В. Брич, Н. А. Гудюк (стр.37-41)
Корчинська О. О. Стан сексуального здоров’я жінок репродуктивного віку при хронічних запальних процесах внутрішніх статевих органів/ О. О. Корчинська, В. Ю. Андрашко, У. В. Волошина (стр.42-44)
Олексюк О. Б. Запобіжна госпіталізація дітей Львівської області/ О. Б. Олексюк (стр.44-50)
Князевич В. М. Оцінка лікарями-анестезіологами організації невідкладної медичної допомоги/ В. М. Князевич [и др.] (стр.51-59)
Проданчук М. Г. Проблеми і перспективи розвитку системи медичної допомоги/ М. Г. Проданчук, В. Л. Корецький (стр.59-62)
Дячук Д. Д. Досвід розробки локального клінічного протоколу з надання медичної допомоги хворим на артеріальну гіпертензію/ Д. Д. Дячук [и др.] (стр.63-67)
Кризина Н. П. Принципи надання первинної медичної допомоги сільському населенню/ Н. П. Кризина, В. Г. Слабкий (стр.67-73)
Федосюк Р. М. Аналіз діяльності служби анестезіології центральних районних, міських та обласних лікарень України/ Р. М. Федосюк (стр.74-82)
Шпита О. О. До питання медичної допомоги лікарями загальної практики/сімейної медицини пацієнтам з інфекційними та паразитарними хворобами/ О. О. Шпита (стр.82-85)
Шевченко М. В. Система національних рахунків охорони здоров’я у 2007 році/ М. В. Шевченко (стр.86-91)
Красовський К. С. Оцінка динаміки поширеності тютюнокуріння в Україні/ К. С. Красовський [и др.] (стр.91-99)
Сидоренко Г. Д. Обласна автоматизована система забезпечення медичної допомоги вагітним, роділлям та породіллям/ Г. Д. Сидоренко, В. М. Якимець (стр.99-105)
Макеєв С. Л. Характеристика кадрового забезпечення санітарно-епідеміологічної служби Полтавської області/ С. Л. Макеєв (стр.105-109)
Ціборовський О. М. Здоров’я нації як історична проблема/ О. М. Ціборовський (стр.109-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Банчук М. В., Кочет О. М., Петрашенко П. Р., Слабкий Г. О., Єльчиць Т. В., Глущенко С. Д.
Назва : Стан та перспективи міжнародного наукового співробітництва з Російською Федерацією в галузі медицини
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2009. - № 2. - С. 5-10 (Шифр ВУ14/2009/2)
Предметні рубрики: Здравоохранение-- организ
Международное сотрудничество-- тенденции
Медицинские институты
Знайти схожі

18.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 2
Цікаві статті :
Митник З. М. Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров’я/ З. М. Митник [и др.] (стр.7-10)
Лазоришинець В. В. Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.10-17)
Лазоришинець В. В. Стан та перспективи розвитку наукових досліджень у вищих медичних закладах післядипломної освіти, підпорядкованих міністерству охорони здоров’я України/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.18-20)
Лазоришинець В. В. Прийняття етичного кодексу лікаря україни та його значення для вищої медичної школи/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.21-22)
Лазоришинець В. В. Робота вищої медичної школи та науки під час епідемії пандемічного грипу/ В. В. Лазоришинець, Л. Г. Розенфельд, О. П. Волосовець (стр.23-27)
Ковальчук Л. Я. Новітні шляхи вдосконалення підготовки фахівців у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горба/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-30)
Ковальчук Р. Л. Ліцензування та акредитація: забезпечення якості освіти/ Р. Л. Ковальчук, М. М. Телеки (стр.31-33)
Банчук М. В. Кореляційний аналіз поточної та підсумкової успішності студентів-медиків і показників сертифікатів зовнішнього незалежного оцінювання та атестатів про середню освіту/ М. В. Банчук, В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.34-42)
Волосовець О. П. Професійна підготовка дитячого лікаря: від "навчання на все життя" до "навчання через все життя"/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.43-46)
Вітенко І. С. Особливості та стан підготовки до навчальної літератури для вищих медичних навчальних закладів України/ І. С. Вітенко (стр.47-49)
Ковальчук Л. Я. Досвід впровадження семестрового комплексного тестового іспиту в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.50-59)
Москаленко В. Ф. Досвід навчання студентів за європейською кредитно-трансферною системою в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця як основа підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.60-63)
Вороненко Ю. В. Стан медичної освіти - очевидність глибокого реформування неочевидність шляхів вирішення проблем/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.63-65)
Казаков В. М. П’ятирічний досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на медичних факультетах Донецького національного медичного університету: проблеми та перспективи/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.65-68)
Черних В. П. Результати впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.69-72)
Чекман І. С. науково-методичні аспекти викладання основ нанофармакології студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.73-74)
Ждан В. М. Перспективи запровадження кредитно-модульної системи навчання за спеціальністю 7.110106 "Стоматологія"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.75-78)
Андрейчин М. А. Організація навчання за кредитно-модульною системою на базі інфекційної клініки/ М. А. Андрейчин [и др.] (стр.79-82)
Біловол О. М. Концепція та методологічні принципи удосконалення підготовки лікарів медико-профілактичного профілю/ О. М. Біловол [и др.] (стр.82-85)
Бобирьов В. М. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні клінічної імунології та алергології/ В. М. Бобирьов [и др.] (стр.86-88)
Вакуленко І. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи на кафедрі радіології/ І. П. Вакуленко [и др.] (стр.89-91)
Вітенко І. С. Впровадження кредитно-модульної системи навчання в процес викладання медичної психології у вищих медичних навчальних закладах IV рівня акредитації: переваги і проблеми/ І. С. Вітенко, Л. М. Гуменюк (стр.91-93)
Глушко Л. В. Способи вдосконалення індивідуальної роботи лікарів-інтернів/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.94-96)
Гуменюк О. М. Педагогічний аналіз впливу особистого досвіду майбутнього лікаря на розвиток суб’єктивних характеристик комунікативного простору "лікар-пацієнт"/ О. М. Гуменюк, С. Б. Цюра, В. В. Гуменюк (стр.96-99)
Дзяк Г. В. Про напрямки удосконалення якості підготовки студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.100-101)
Запорожан В. М. Проблеми ефективного впровадження КМСОНП в медичних ВНЗ/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.102-104)
Зіменковський Б. С. Дослідження ефективності запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.104-106)
Іваченко В. К. Перспективні напрямки поліпшення якості навчання в інтернатурі/ В. К. Іваченко, Ю. І. Налапко (стр.107-109)
Іоффе І. В. Проблеми підготовки лікарів-хірургів на етапі післядипломної освіти/ І. В. Іоффе [и др.] (стр.109-111)
Ковальчук Л. Я. Проблеми впровадження болонської конвенції в навчальному просторі України/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.111-116)
Колесник Ю. М. Болонський процес та шляхи покращення рівня підготовки фахівців/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.117-119)
Лісовий В. М. Якість освіти в контексті болонського процесу: реалії та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник (стр.120-123)
Мисула І. Р. Проблема та перспективи впровадження кредитно-модульної системи навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.123-127)
Мінцер О. П. Роль інформаційних технологій на етапах реформування медичної освіти/ О. П. Мінцер (стр.128-130)
Нейко Є. М. Основні пріоритети міжнародної діяльності Івано-Франківського національного медичного університету: реалії та перспективи / Є. М. Нейко [и др.] (стр.130-132)
Никоненко О. С. Впровадження модульних технологій організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.132-133)
Притуло О. О. Побудова самостійної роботи студентів відповідно до європейських стандартів/ О. О. Притуло [и др.] (стр.134-135)
Талаєнко Ю. О. Особливості системи навчання студентів 4 і 5 курсів міжнародного факультету на кафедрі акушерства й гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. О. Талаєнко [и др.] (стр.136-137)
Фомін П. Д. Сучасний погляд на систему підготовки інтернів із хірургії на хірургічній кафедрі/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.138-139)
Хвисюк О. М. Нова форма післядипломної освіти лікарів - дистанційна освіта на сторінках журналу/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. Й. Целуйко (стр.140-142)
Швед М. І. Нові технології удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини №1/ М. І. Швед [и др.] (стр.143-145)
Гребеник М. В. Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.146-148)
Шумко Б. І. Роль самостійної роботи студентів у вивченні онкології за кредитно-модульною системою на медичному факультеті/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.148-150)
Семеренко А. О. Психолого-педагогічні основи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів/ А. О. Семеренко (стр.150-151)
Стубайло Т. С. Розвиток економічного мислення у майбутнього лікаря-психіатра (деякі аспекти підготовки фахівців в інтернатурі)/ Т. С. Стубайло, К. В. Аймедов, В. А. Пахмурний (стр.152-153)
Ходорчук А. Я. Компетентнісний підхід до підготовки фахівця у вищому навчальному закладі/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.154-156)
Ходорчук А. Я. Системний підхід до організації самостійної роботи студентів - важлива складова компетентнісного підходу до формування фахівця у ВНЗ/ А. Я. Ходорчук, Т. С. Стубайло (стр.157-159)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Митник З. М., Банчук М. В., Фещенко І. І., Волосовець О. П., Старча Т. М., Петрова К. І., Клоченко І. В., П’ятницький Ю. С., Пустовойтова А. Л.
Назва : Сучасний стан кадрової політики у галузі охорони здоров’я
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 7-10 (Шифр МУ7/2010/2)
Предметні рубрики: Здравоохранения кадры
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лазоришинець В. В., Банчук М. В., Волосовець О. П., Дзюба О. М., Булах І. Є., П’ятницький Ю. С., Чернишенко Т. І., Подрушняк В. Б., Фисун Ю. І., Стецюк Є. С., Бочерикова Є. С, Щербина Л. В.
Назва : Подальші шляхи розвитку вищої медичної освіти України
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 10-17 (Шифр МУ7/2010/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское-- тенденции
Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)