Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Вища освіта (12)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бондаренко, С. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-26 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кравчук Л. В., Бондаренко С. В., Кадобний Т. Б.
Назва : Ідеї Сковороди у здоров’язберігаючій філософії сучасного суспільства
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 77-80 (Шифр МУ7/2013/1)
MeSH-головна: ФИЛОСОФСКИЕ ВОПРОСЫ МЕДИЦИНЫ -- PHILOSOPHY, MEDICAL
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вовк Ю. М., Бондаренко С. В.
Назва : Індивідуальні морфометричні особливості верхньої стрілової пазухи дорослих людей
Місце публікування : Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - Чернівці, 2019. - Т. 18, № 4. - С. 63-66 (Шифр КУ26/2019/18/4)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ГОЛОВА -- HEAD
МОЗГ ГОЛОВНОЙ -- BRAIN
Анотація: У статті з метою встановлення індивідуальної особливості форми, розмірів, положення та взаємовідношень верхньої стрілової пазухи залежно від типу будови голови, у людей зрілого віку, виконана краніометрія голови та послідовна морфометрія пазух твердої оболонки головного мозку. Встановлено, що найбільш значними венозним колектором головного мозку є верхня стрілова пазуха, яка знаходиться у сагітальній площині поздовж від півнячого гребня решітчастої кістки до внутрішнього потиличного виступу. Для цього утворення характерна трикутна форма. Верхня стінка формується листками конвекситальної частини твердої оболонки, а дві бічні стінки – за рахунок розщеплення серпа великого мозку у парасагітальній площині. У дорослих людей верхня пазушна стінка контактує з внутрішньою поверхнею тім’яних та потиличної кісток склепіння черепа. Згідно з нашими даними, верхня стрілова пазуха має конкретний діапазон мінливості лінійних параметрів залежно від віку, статі та форми голови. Встановлений діапазон індивідуальної мінливості будови верхньої стрілової пазухи, який характеризується найбільшими значеннями довжини та висоти у дорослих людей незалежно від статі з доліхоморфною формою голови (вузькоголових) та збільшення широтних параметрів у людей з мезо- та брахіморфною формою голови (середньо- та широкоголових).
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вовк Ю. М., Бондаренко С. В., Вовк О. Ю., Малахов С. С.
Назва : Індивідуальна анатомічна мінливість бічних шлуночків головного мозку та їх відділів у людини зрілого віку
Місце публікування : Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - Чернівці, 2020. - Т. 19, № 1. - С. 84-88 (Шифр КУ26/2020/19/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: МОЗГА ГОЛОВНОГО ЖЕЛУДОЧКИ -- CEREBRAL VENTRICLES
Анотація: З метою встановлення характерного діапазону мінливості бічних шлуночків та їх відділів у людини зрілого віку, залежно від форми, розмірів голови та статі, проведене дослідження на 40 вологих препаратах головного мозку з оболонами. У кожному випадку проводилась краніометрія з визначенням загальноприйнятих індексів, встановлювались морфометричні показники повздовжніх та поперечних параметрів усіх відділів бічних шлуночків. Внаслідок проведених досліджень встановлений діапазон індивідуальної анатомічної мінливості лінійних параметрів частин бічних шлуночків у чоловіків та жінок зрілого віку, який підтверджений статистичним аналізом. У чоловіків та жінок з доліхоцефалічною формою голови визначаються найбільші значення показників довжини всіх відділів бічних шлуночків, що пов’язано з впливом повздовжніх параметрів голови та черепа у представників цієї крайньої форми. Навпаки, у представників з брахіцефалічною формою відзначається збільшення ширини вказаного об’єкта, за рахунок переважання поперечних параметрів при цьому краніотипі.
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Вестник физиотерапии и курортологии -2009р.,N 1
Цікаві статті :
Каладзе Н. Н. Реабилитация иммунной системы у детей с гемобластозами в период клинико-лабораторной ремиссии в условиях Евпаторийского курорта/ Н. Н. Каладзе [и др.] (стр.4-12)
Ярош А. М. Приморские курорты Крыма. 2. Сезонные возможности климаторекреации здоровых людей на приморских курортах Крыма/ А. М. Ярош (стр.12-14)
Волкова Н. М. Психологічний статус працездатних осіб у періоді пізньої дорослості за несприяливих метеоумов/ Н. М. Волкова (стр.14-17)
Савелко Н. В. Особенности санаторно-курортного лечения больных ювенильным ревматоидным артритом/ Н. В. Савелко (стр.18-20)
Кошукова Г. Н. Опыт применения электросон-терапии с целью коррекции психо-вегетативного статуса больных ревматоидным артритом / Г. Н. Кошукова (стр.20-23)
Агруч О. В. Талассотерапия как фактор, активизирующий оздоровление детей/ О. В. Агруч (стр.23-25)
Стилиди Е. И. Вопросы диагностики и реабилитации больных синдромом раздраженного кишечника/ Е. И. Стилиди (стр.25-28)
Любчик В. Н. Гармония синестетического восприятия цвета/ В. Н. Любчик (стр.28-32)
Бондаренко С. В. Экспериментальное и клиническое обоснование электрофореза дипиридамола у больных, перенесших инфаркт миокарда/ С. В. Бондаренко (стр.32-35)
Ромаскевич Ю. А. Влияние бальнеотерапии на реологические свойства крови и эндотелиальную дисфункцию у больных травматической болезнью спинного мозга/ Ю. А. Ромаскевич (стр.35-37)
Пономарев В. А. К механизму саногенетического общего и рефлекторно-сегментарного действия физиотерапевтических факторов / В. А. Пономарев (стр.37-44)
Слобожан Л. И. Эффективность использования фитотерапии для коррекции нарушений функции внешнего дыхания при хроническом обструктивном заболевании легких в зависимости от фактора длительного табакокурения/ Л. И. Слобожан (стр.45-47)
Степаненко В. М. Распространенность, этиология, патогенез, клиника, диагностика и лечение синдрома мальабсорбции у детей/ В. М. Степаненко, Е. В. Панченко (стр.48-57)
Николашин Г. В. Некоторые иммунологические аспекты этиопатогенеза склеродермии/ Г. В. Николашин (стр.57-58)
Чуманский Л. И. Гипохромная анемия как фактор риска повторного инфаркта миокарда в процессе реабилитации в кардиологическом санатории/ Л. И. Чуманский [и др.] (стр.59-60)
Мостовой С. О. Баланс микроэлементов в области регенерата нижнечелюстной кости на фоне свинцового отравления и антитоксической коррекции/ С. О. Мостовой, В. С. Пикалюк (стр.61-70)
Ежов В. В. Евроинтеграционные пути отечественной и зарубежной физиотерапии, курортологии и медицинской реабилитации / В. В. Ежов (стр.71-76)
Колбасина М. В. Современные понятия о темпах старения и биологическом возрасте/ М. В. Колбасина (стр.77-79)
Богданов Н. Н. Некоторые аспекты заочной дискуссии с профессором Г. Н. Пономаренко, ориентированной на расширение методологических оснований и теоретических предпосылок к новой концепции физиотерапии и курортологии (сообщение 1)/ Н. Н. Богданов [и др.] (стр.80-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубина С. О., Хапченкова Д. С., Бондаренко С. В., Федорова І. О
Назва : Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання
Паралельн. назви :Use of workbooks as a means of optimization of the educational process at the department of human anatomy in distance learning
Місце публікування : Медична освіта. - 2022. - № 1. - С. 18-22 (Шифр МУ7/2022/1)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Анотація: Здійснення освітнього процесу за умов реалізації карантинних заходів під час глобальної епідемії коронавірусу, що почалася у 2020 р., актуалізувало необхідність винайдення і впровадження нових засобів та методик організації і здійснення освітнього процесу. Передусім, це стосується викладання теоретичних дисциплін, де за умов дистанційного навчання значно звужується поле можливостей для формування практичних навичок, оскільки доступ до біологічного матеріалу, муляжів, інструментарію зазвичай не є можливим або малоефективним навіть за сучасного рівня інформаційно-комунікаційних технологій. Не применшуючи значення зусиль у вирішенні завдання діджиталізації навчального матеріалу і способу його подачі та засвоєння, не слід забувати й більш традиційний інструментарій, який може за певних умов оптимізувати результати освітнього процесу. Тому метою даної роботи було окреслення переваг розробки та впровадження в навчальний процес робочих зошитів із предмета «Анатомія людини» як засобу оптимізації результатів освітнього процесу. Співробітники кафедри розробили робочі зошити з кожного розділу предмета. Структура робочого зошита надала можливість студентам чітко та лаконічно висловлювати свої думки, закріплювати отримані теоретичні знання під час розвʼязування ситуаційних задач, виконувати подані завдання з мінімальним витрачанням часу для навчання. Використання робочих зошитів як інструменту методичного забезпечення самостійної роботи здобувачів освіти за умов дистанційного навчання дозволило оптимізувати результати навчання (посилення спрямованості та структурованості самостійної роботи, додаткову візуалізацію, покращення інструментарію контролю сформованості основних практичних навичок) з урахуванням обмежень віддаленості доступу й особливих рис, яких набуває самостійна робота при дистанційному режимі
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко С. В.
Назва : До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров’язберігаючих технологій
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 9-13 (Шифр МУ7/2015/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бондаренко С. В., Кульчицький В. Й., Кравчук Л. В. , Христенко О. М., Луців О. Р., Пилипишин О. І.
Назва : Застосування тестових технологій під час вивчення суспільних дисциплін студентами ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського
Місце публікування : Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 27-29 (Шифр МУ7/2012/1)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Образование, система оценок
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Клінічна анатомія та оперативна хірургія -2019р. т.18,N 4
Цікаві статті :
Кривецький В. В. Морфологічні особливості кісткового мозку щурів при споживанні солей нітратів у підвищених концентраціях/ В. В. Кривецький, І. Є. Герасимюк, І. І. Кривецька (стр.6-10)
Характеристика мікробного пейзажу гнійних осередків у хворих на ускладнений синдром діабетичної стопи у часовому аспекті (стр.11-16)
Муха С. Ю. Гістологічні та морфометричні зміни яєчок щурів після експериментальної термічної травми та за умов застосування ксенодермального субстракту/ С. Ю. Муха (стр.17-23)
Гнатюк М. С. Морфометричний аналіз структурних змін сім’яників в умовах пострезекційної портальної гіпертензії та поліорганної недостатності/ М. С. Гнатюк, С. О. Коноваленко, Л. В. Татарчук (стр.24-28)
Захарцева О. І. Оцінка ефективності профілактики ротації протеза молочної залози у віддаленому трирічному післяопераційному періоді/ О. І. Захарцева, Я. М. Сусак, Л. Ю. Маркулан (стр.29-36)
Шамсиев А. М. Морфологическая структурная особенность семенных вен при варикоцеле/ А. М. Шамсиев, Н. Д. Кодиров (стр.37-46)
Тюлєнєва О. А. Морфологічна оцінка гестаційних перебудов судинного русла матково-плацентарної ділянки при залізодефіцитній анемії вагітних в аспекті хронічної недостатності посліду/ О. А. Тюлєнєва, І. С. Давиденко (стр.47-53)
Шарапова О. М. Видозмінення форм сперматозоїдів у яєчках чоловіків із запальними захворюваннями сечостатевої системи/ О. М. Шарапова (стр.54-57)
Гошовська А. В. Дослідження трофобласта при TORCH-інфекції на матеріалі абортів у першому триместрі вагітності/ А. В. Гошовська, В. М. Гошовський, С. М. Ясніковська (стр.58-62)
Вовк Ю. М. Індивідуальні морфометричні особливості верхньої стрілової пазухи дорослих людей/ Ю. М. Вовк, С. В. Бондаренко (стр.63-66)
Гринь В. Г. Структура лімфоїдно-асоційованого епітелію пейєрових бляшок тонкої кишки білих щурів/ В. Г. Гринь, Ю. П. Костиленко (стр.67-75)
Волков Р. К. Патофізіологічні аспекти використання компресійної терапії для профілактики утворення післяопікових рубців/ Р. К. Волков, Т. В. Бігуняк (стр.76-81)
Морфологічні предиктори розвитку тромбозу вен за умов онкопатології (стр.82-89)
Попадюк О. Я. Попередження вторинного інфікування ран у хворих на гемодіалізі/ О. Я. Попадюк (стр.90-93)
Комплексне лікування синдрому діабетичної стопи (стр.94-99)
Особливості морфологічних змін тканин після імплантаційної герніопластики при рецидивах післяопераційних вентральних гриж (стр.100-106)
Ультразвукова тромбоеластографія у виборі лікувальної тактики при післяопераційному венозному тромбозі (стр.107-111)
Проняєв Д. В. Характеристика матки плодів: топографічні та морфометричні паралелі/ Д. В. Проняєв, Р. Є. Булик, О. П. Кучук (стр.112-117)
Власова О.В. Окремі параклінічні показники у новонароджених хворих на сепсис, батьки яких постійно проживали за умов різної екологічної обстановки/ О. В. Власова (стр.118-125)
Бесплітнік М. Г. Літературні дані про вроджені вади розвитку хребтового стовпа людини/ М. Г. Бесплітнік (стр.126-132)
Михалевич М. М. Морфологічні зміни органів за впливу опіоїдів/ М. М. Михалевич (стр.133-145)
Пам’яті професора Рубленика Івана Михайловича (1938-2019) (стр.146-147)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Клиническая стоматология -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Макеева И. М. Изменение температуры дентина в зависимости от типа пломбировочного материала в процессе фотополимеризации in vitro/ И. М. Макеева [и др.] (стр.4-7)
Умный бор, который оцените Вы и Ваши пациенты: Smartburs II (стр.8-9)
Vera J. Определение рабочей длины с использованием апекслокатора четвертого поколения/ J. Vera, M. Gutierrez (стр.10-12)
Кирячков Ю. Ю. Функциональное состояние вегетативной нервной системы и кислородный гомеостаз полости рта при хроническом генерализованном пародонтите/ Ю. Ю. Кирячков, А. Ю. Глазов (стр.14-17)
Овчаренко Е. С. Отдаленные результаты применения остеопластического материала КоллапА-Л в комплексном лечении воспалительных заболеваний пародонта/ Е. С. Овчаренко, С. В. Мелехов (стр.18-22)
Модина Т. Н. Роль эндодонтического лечения зубов и миниально-инвазивной терапии на этапе ортодонтической коррекции окклюзии у пациентов с пародонтитом/ Т. Н. Модина [и др.] (стр.23-25)
Булкина Н. В. Профессиональная гигиена полости рта: комфорт до и после процедуры/ Н. В. Булкина (стр.26-28)
Жугина Л. Ф. Медицинская эффективность детских зубных паст R.O.C.S. в снижении интенсивности кариеса зубов у младших школьников/ Л. Ф. Жугина, Е. С. Мущук, В. В. Каврига (стр.29-30)
Билявцев А. А. Использование несъемного аппарата для форсированного расширения верхней челюсти у детей с временным прикусом/ А. А. Билявцев, В. И. Иванина (стр.32-33)
Оспанова Г. Б. Ошибки и способы их устранения при фиксации несъемной ортодонтической техники. Часть ІІІ/ Г. Б. Оспанова, А. М. Дыбов, Д. А. Волчек (стр.34-37)
Смбатян Б. С. О клиническом применении нового метода восстановления костной ткани в дентальной имплантологии. Метод Фуада Кьюри/ Б. С. Смбатян, Д. В. Гольдштейн, А. В. Волков (стр.38-45)
Глюкман Х. Сокращенные сроки имплантологического лечения. Одномоментная установка имплантата Ankylos в лунку удаленного моляра/ Х. Глюкман (стр.46-50)
Путь В. А. Функциональная эстетическая и социальная реабилитация пациентки с использованием методов трансплантации кости и системы дентальных имплантатов Axiom/ В. А. Путь, С. А. Путь, Н. Н. Корнюшина (стр.51-53)
Майбородин И. В. Применение биодеградируемых полигидроксиалканоатов после повреждения кости нижней челюсти в эксперименте/ И. В. Майбородин [и др.] (стр.54-57)
Левин Б. В. Особенности препарирования девитального центрального резца верхней челюсти под керамическую коронку/ Б. В. Левин (стр.58-60)
Зорян Е. В. Использование комплексных гомеопатических препаратов в стоматологической практике/ Е. В. Зорян (стр.64-67)
Заблоцкий Я. Международное движение профессиональных ассоциаций имплантологов по бесплатной имплантации ветеранам Второй мировой войны под лозунгом " Качество жизни для родителей "/ Я. Заблоцкий (стр.68-70)
Рабинович И. М. Динамика изменения микрофлоры кариозной полости рта после применения фотодинамической терапии/ И. М. Рабинович, И. В. Величко, С. Н. Щербо (стр.72-74)
Гилязева В. В. Иммунологические аспекты кариеса зубов/ В. В. Гилязева (стр.76-79)
Рабинович С. А. Применение анксиолитика и аппликационной анестезии при амбулаторном лечении стоматологических заболеваний/ С. А. Рабинович [и др.] (стр.80-81)
Макеева И. М. Выбор метода изоляции при лечении дефектов твердых тканей зуба в придесневой области/ И. М. Макеева, В. В. Воронкова (стр.82-85)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Вихрущ А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми/ А. В. Вихрущ, О. М. Христенко (стр.5-13)
Волосовець А. О. Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.14-17)
Дубина С. О. Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання/ С. О. Дубина [та ін.] (стр.18-22)
Іванченко О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, І. І. Міхіна (стр.23-29)
Кучин Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків/ Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар (стр.30-37)
Маврутенков В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання/ В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко (стр.38-42)
Волосовець О. П. Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.43-47)
Олійник Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування/ Н. Я. Олійник (стр.48-55)
Тишковець М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти/ М. П. Тишковець (стр.56-60)
Kotsyuba R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals/ R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna (стр.61-67)
Бойчук А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.68-73)
Волосовець О. П. Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.74-80)
Марущак М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів/ М. І. Марущак, М. Ю. Синенко (стр.81-87)
Проніна О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів/ О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк (стр.88-92)
Bilavych I. V. Development of informal ukrainian public medical education in Galicia/ І. V. Bilavych [та ін.] (стр.93-97)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Антонів Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія”/ Р. Р. Антонів (стр.7-9)
Анчева І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників/ І. А. Анчева (стр.10-12)
Бабінець Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.13-15)
Бабінцева Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку/ Л. Ю. Бабінцева (стр.16-17)
Баранова І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю/ І. В. Баранова (стр.18-20)
Бензар І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання/ І. М. Бензар (стр.21-24)
Булак Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі/ Г. В. Булак (стр.25-26)
Бурлака Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.27-28)
Вісьтак М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі/ М. В. Вісьтак [и др.] (стр.29-30)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти/ Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник (стр.31-33)
Геруш І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців/ І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір (стр.34-36)
Гордієнко В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті/ В. В. Гордієнко (стр.37-39)
Горлачук Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії/ Н. В. Горлачук (стр.40-42)
Дубініна В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.43-45)
Єрошенко Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців/ Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк (стр.46-48)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко (стр.49-51)
Зевако В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників/ В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало (стр.52-54)
Іоффе О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.55-60)
Кадобний Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів/ Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк (стр.61-63)
Кайдалова А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти/ А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна (стр.64-67)
Карбованець О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів/ О. І. Карбованець (стр.68-71)
Карпець М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика/ М. В. Карпець (стр.72-75)
Кліщ Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.76-79)
Колесник М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби”/ М. Ю. Колесник (стр.80-82)
Корда І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків/ І. В. Корда [и др.] (стр.83-84)
Кравець Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу/ Н. О. Кравець, Н. Я. Климук (стр.85-88)
Кулаєць В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів/ В. М. Кулаєць (стр.89-91)
Кулаєць Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання/ Н. М. Кулаєць (стр.92-94)
Кульбашна Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України/ Я. А. Кульбашна [и др.] (стр.95-99)
Курята О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята [и др.] (стр.100-104)
Мазур Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання/ Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко (стр.105-107)
Мудра А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям/ А. Є. Мудра, О. М. Олещук (стр.108-110)
Нагірний Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання/ Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній (стр.111-115)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко (стр.116-119)
Пилипишин О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін/ О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко (стр.120-123)
Попович Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби”/ Я. О. Попович (стр.123-126)
Сандуляк Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах/ Т. В. Сандуляк [и др.] (стр.127-131)
Соколова Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.132-134)
Стаханська О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків/ О. О. Стаханська (стр.135-138)
Гутор Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів/ Н. С. Гутор, А. Б. Бойків (стр.138-139)
Тучак О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи/ О. І. Тучак (стр.140-141)
Федонюк Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка/ Л. Я. Федонюк (стр.142-145)
Філіпець О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу/ О. О. Філіпець (стр.146-148)
Чорній Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня/ Н. В. Чорній, Н. В. Манащук (стр.149-150)
Шейко С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги/ С. О. Шейко (стр.151-154)
Шершун Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес/ Г. Г. Шершун, М. М. Корда (стр.155-156)
Шостакович-Корецька Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.157-159)
Шумко Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Г. І. Шумко (стр.160-162)
Шумко Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський (стр.163-164)
Ярема Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1/ Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб (стр.165-166)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/ О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш (стр.6-9)
Буряк О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань/ О. Г. Буряк [та ін.] (стр.10-12)
Козлова Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія”/ Ю. В. Козлова [та ін.] (стр.13-17)
Лабій Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів/ Ю. А. Лабій (стр.18-21)
Муратова Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування/ Т. М. Муратова [та ін.] (стр.22-26)
Посоленик Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв (стр.27-31)
Римарчук М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу/ М. І. Римарчук (стр.32-36)
Рудник В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів/ В. Т. Рудник (стр.37-40)
Хламанова Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті/ Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський (стр.41-47)
Yelahina N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students/ N. I. Yelahina [та ін.] (стр.48-54)
Sokol M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process/ M. O. Sokol, Y. Szempruch (стр.55-60)
Zayikina Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them/ Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova (стр.61-63)
Вацеба Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті/ Т. С. Вацеба (стр.64-67)
Дубина С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни/ С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко (стр.68-70)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна [та ін.] (стр.71-73)
Кліщ І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.74-78)
Кондратюк В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.79-81)
Кульбашна Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти/ Я. А. Кульбашна [та ін.] (стр.82-87)
Мацькевич В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу/ В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак (стр.88-91)
Мельник Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова (стр.92-95)
Мельничук І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.96-101)
Павляк А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників/ А. Я. Павляк (стр.102-106)
Посохова К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.107-110)
П’ятночка І. Т. Сутність лікарської діяльності/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага (стр.111-115)
Радченко В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря/ В. В. Радченко (стр.116-120)
Спіріна І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.121-123)
Ханюков О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід)/ О. О. Ханюков [та ін.] (стр.124-130)
Ханюков О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина”/ О. О. Ханюков, О. В. Смольянова (стр.131-134)
Хасхачих Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів/ Д. А. Хасхачих (стр.135-139)
Lukash Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors/ Y. M. Lukash (стр.140-147)
Sokol M. О. Basic writing strategies in foreign languages/ M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina (стр.148-153)
Vykhrushch A. V. Occupational prestige among high school students/ A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla (стр.154-160)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.161-168)
Кушинська М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970)/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.169-171)
Урбанович А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення/ А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар (стр.172-175)
Федонюк Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу/ Л. Я. Федонюк [та ін.] (стр.176-180)
Федчишин Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід/ Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.181-186)
Білавич Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с./ Г. В. Білавич (стр.187-188)
Матешук-Вацеба Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с./ Л. Р. Матешук-Вацеба (стр.189-1902)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Назва журналу :Медична освіта -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Авдеев О. В. Використання дистанційної сисгеми MOODLE для оптимізації навчального процесу у вищій школі/ О. В. Авдеев (стр.6-8)
Бондаренко С. В. До проблеми управління навчально-виховним процесом у закладах освіти на засадах здоров’язберігаючих технологій/ С. В. Бондаренко (стр.9-13)
Верещако Р. І. Сучасний стан студентської науки, її перспективи та проблеми: досвід студентського наукового гуртка кафедри онкологи НМУ їм. О. О. Богомольця/ Р. І. Верещако, О. С. Зотов, О. В. Поступаленко (стр.14-21)
Виноградова О. М. Модернізація вищої украінської освіти шляхом впровадження положень Болонського процесу огляд літератури/ О. М. Виноградова, Р. М. Гнідь, Т. І. Пупін (стр.22-25)
Воскобойнік О. Ю. Проблеми викладання дисципліни "Органічна хімія" для студентів фармацевтичного факультету, що навчаються за напрямком "Технологія парфумерно-косметичних засобів"/ О. Ю. Воскобойнік (стр.26-28)
Гантімуров А. В. Організація навчального процесу студентів-іноземців на кафедрі анатоми людини ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України" на сучасному етапі розвитку медичної освіти/ А. В. Гантімуров, О. Я. Галицька-Хархаліс, Н. В. Флекей (стр.29-30)
Головчак І. С. . Оптимізація навчального процесу на заочному циклі інтернатури/ І. С. Головчак (стр.31-32)
Горпініч Т. І. Когнітивний дисонанс як психолого-педагогічна проблема/ Т. І. Горпініч (стр.33-35)
Грицан Л. Д. Роль розрахунково-графічних завдань при викладанні розділу "Фазові рівноваги" у курсі фізичної та колоїдної хімії/ Л. Д. Грицан (стр.36-39)
Довганич Н. В. Перспективи впровадження у навчальний процес кредитно-модульної системи для студентів заочної форми навчання на кафедрі медичної біології і медичної генетики/ Н. В. Довганич (стр.40-42)
Єлагіна Н. І. Сутнісна характеристика комунікативного аспекту у вивченні іноземної мови студентами-медиками/ Н. І. Єлагіна (стр.43-48)
Камишний О. М. Формування науково-дослідницької компетентності студентів у сучасному навчальному процесі/ О. М. Камишний (стр.49-51)
Ковальська Н. П. Деякі аспекти використання міждисциплінарної інтеграції в лекції для студентів фармацевтичного факультету/ Н. П. Ковальська (стр.52-54)
Ковальчук О. Л. Проблемно орієнтована лекція-конференція з елементами випереджаючого навчання та візуалізації за темою "Синдром абдомінального болю у дітей" у додипломній підготовці лікарів/ О. Л. Ковальчук (стр.55-59)
Кульчицький B. Й. Філософія здоров’я як ціннісна категорія у контексті патріотичного виховання молоді в Україні/ B. Й. Кульчицький (стр.60-65)
Кушнір Р. Я. Дисциплінарна ділова гра у вивченні проблем вчення про кров/ Р. Я. Кушнір (стр.66-68)
Меленко С. Р. Мотиващя-рушійний фактор навчального процесу/ С. Р. Меленко (стр.69-70)
Михалюк О. Б. Теоретичні основи формування педагогічної майстерності молодих викладачів медичних університетів/ О. Б. Михалюк (стр.71-74)
Молодовець О. Б. Роль вивчення дисципліни "Сестринська практика" на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в процесі формування лікаря-спеціаліста/ О. Б. Молодовець (стр.75-77)
Моргунцова С. А. Нові технології формування професійних компетенцій з дисципліни "Фармакологія’’: можливості кейс-методу/ С. А. Моргунцова (стр.78-80)
Муратова Т. М. Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.81-83)
Орел Ю. М. Навчальний протокол патологоанатомічного дослідження як узагальнюючий критерій якості зсвоєння матеріалу секційного курсу/ Ю. М. Орел (стр.84-86)
Пахольчук О. П. Актуальні проблеми оволодіння практичними навичками з педіатрії на засадах Болонського процесу/ О. П. Пахольчук (стр.87-89)
Різничок С. В. Інформаційні технологи в освіті студентів-медиків у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ С. В. Різничок (стр.90-95)
Романова Ю. Г. Дистанційне навчання у вищій медичній освіті/ Ю. Г. Романова, В. В. Бабієнко (стр.96-98)
Семенець А. В. Про підхід до організації інформаційного середовища підрозділу медичного внз у соціальних мережах/ А. В. Семенець, В. Ю. Ковалок (стр.99-113)
Табалюк Т. А. Особливості викладання офтальмології студентам-іноземцям стоматологічного факультету за кредитно-модульною системою навчання/ Т. А. Табалюк (стр.114-116)
Тихоновський О. В. Адаптація студентів-іноземців до навчання в Україні/ О. В. Тихоновський (стр.117-119)
Толокова Т. І. Ситуаційні задачі у викладанні біоетики як міждисциплінарної науки в медичній освіті/ Т. I. Толокова (стр.120-122)
Фрич Н. І. Особливості проведення лекційних занять з дисципліни "Медична біологія’’ у студентів, що навчаються англійською мовою/ Н. І. Фрич (стр.123-124)
Чайковський Ю. Б. Додипломна вища медична освіта в Україні: що можна змінити вже сьогодні?/ Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова (стр.125-128)
Чорненький М. В. Організація дистанційного навчання студентів на кафедрі Медичного права/ М. В. Чорненький, К. М. Махобей, М. О. Сопіга (стр.129-131)
Чугін С. В. Робота з іноземними студентами: основні труднощі та шляхи їх подолання/ С. В. Чугін (стр.132-134)
Шевцова Т. І. Сучасні підходи до вивчення фототерапії у новонарджених/ Т. І. Шевцова (стр.135-140)
Шлімкевич І. В. Професійні якості студентів в умовах кредитно-модульної системи/ І. В. Шлімкевич (стр.141-143)
Штробля А. Л. Вивчення дисципліни "Організація та економіка фармації" студентами спеціальності "Фармація"/ А. Л. Штробля (стр.144-147)
Шухтін В. В. Викладання курсу дерматології та венерології в ОНМедУ на сучасному етапі розвитку вищої медичної освіти/ В. В. Шухтін, О. О. Шандра, А. І. Гоженко (стр.148-149)
Якимець М. М. Особливість викладання розділу "Захворювання слизової оболонки порожнини рота при гастроентерологічних та ендокринних патологіях у дітей"/ М. М. Якимець (стр.150-152)
Палійчук І. В. Андрагогічні підходи до післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ І. В. Палійчук (стр.153-157)
До 75-річчя видатного науковця (стр.158-160)
Машталір А. І. Михайло Михайлович Корда-відомий науковець-біохімік (до 50-річчя від дня народження)/ А. І. Машталір, М. Я. Фурдела (стр.161-164)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Назва журналу :Медична освіта -2009р.,N 3
Цікаві статті :
Барінов Е. Ф. Сучасні підходи до створення мультимедійних програм та фільмів для реалізації проблемного навчання в медичних вузах/ Е. Ф. Барінов [и др.] (стр.5-8.)
Лісовий В. М. Базова практично орієнтована підготовка лікаря загальної практики в галузі медицини праці в аспекті болонської системи/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.8-12.)
Марценюк В. П. Визначення пріоритетних інноваційних методик підготовки лікарів-стоматологів на основі методу аналізу ієрархій/ В. П. Марценюк, О. О. Стаханська (стр.13-18.)
Кадочников В. С. Оптимізація викладання на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи/ В. С. Кадочников, Д. М. Давидов, Н. Д. Волошенкова (стр.19-20.)
Кирюшенко Т. І. Використання графів логічних структур при викладанні дисципліни "Інфекційні хвороби"/ Т. І. Кирюшенко (стр.21-23.)
Корнієнко О. М. Мотивація професійної діяльності провізорів і чинники, що зумовлюють престиж вищих навчальних закладів/ О. М. Корнієнко [и др.] (стр.23-26.)
Гонський Я. І. Доказова медицина як науковий напрямок/ Я. І. Гонський [и др.] (стр.27-28.)
Кабачний В. І. Особливості викладання деяких питань розділу "Електрохімія" в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ В. І. Кабачний [и др.] (стр.29-33.)
Кліщ Г. І. Спільні та відмінні риси впровадження болонського процесу в Австрії та Україні/ Г. І. Кліщ, А. М. Пришляк (стр.33-36.)
Кулянда І. С. Умови інтеграції післядипломної освіти ортопедів-травматологів у європейський освітній простір/ І. С. Кулянда [и др.] (стр.37-38.)
Ткаченко О. В. Аспекти післядипломної освіти з неврології в Україні/ О. В. Ткаченко, О. В. Новікова, В. В. Оржешковський (стр.39-40.)
Кольцова Н. І. Мотивації та мішені впливу при промоції здорового способу життя (ЗСЖ) в дитячій стоматології/ Н. І. Кольцова [и др.] (стр.41-43.)
Галайчук І. Й. Інформаційна онкологічна служба: досвід національного інститут раку США (огляд)/ І. Й. Галайчук [и др.] (стр.44-48.)
Ващенко Н. М. Сучасна вища освіта в Україні (проблеми реалізації болонського процесу в українській вищій освіті)/ Н. М. Ващенко (стр.48-52.)
Маланчук Л. М. Досвід організації навчального процесу на кафедрі акушерства і гінекології в процесі впровадження кредитно-модульної системи освіти/ Л. М. Маланчук [и др.] (стр.53-55.)
Цяпа Ю. М. Наш досвід викладання клінічної фармації іноземним студентам/ Ю. М. Цяпа [и др.] (стр.55-56.)
Середа О. М. Кафедра медичної біології львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історичні та наукові аспекти розвитку/ О. М. Середа, О. Я. Чупашко, О. Д. Луцик (стр.57-61.)
Пришляк А. М. Історико-педагогічні аспекти доказової медицини/ А. М. Пришляк [и др.] (стр.62-63.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Медична освіта -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Мисула І. Р. Методичні конференції як засіб удосконалення навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула, В. В. Файфура, А. І. Паламарчук (стр.5-10.)
Чулак Л. Д. Використання сучасних інформаційних технологій для удосконалення самостійної роботи студентів/ Л. Д. Чулак [и др.] (стр.11-14)
Гривенко С. Г. Перспективи використання сучасних комп’ютерних технологій при кредитно-модульній системі навчання/ С. Г. Гривенко, Ю. Г. Барановський (стр.15-17)
Юкало В. Я. Вивчення культури писемної ділової мови в курсі української мови (за професійним спрямуванням) у вищих медичних навчальних закладах/ В. Я. Юкало (стр.17-19)
Шальнова-Козаченко О. В. Історія медицини як наука та предмет викладання у світі, в Україні та ВОНМедУ: вступна лекція з курсу "Історія медицини"/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.20-28)
Ковальчук О. Л. Поетапність навчання лікарів-хірургів на курсах ендоскопічної хірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ О. Л. Ковальчук [и др.] (стр.29-31)
Сон А. С. Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.32-34)
Вовк К. В. Особливості викладання дисципліни "Медицина катастроф" для студентів медичних ВНЗ у сучасних умовах/ К. В. Вовк, О. В. Сокруто, О. О. Ніколенко (стр.35-36)
Шевчук Т. І. Методологічні аспекти викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" у вищій медичній школі/ Т. І. Шевчук [и др.] (стр.37-39)
Бобак М. І. Самосвідомість як складник мовної компетенції особистості/ М. І. Бобак [и др.] (стр.40-43)
Шостакович-Корецька Л. Р. Самонавчання як мотиваційна складова якісної освіти/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.43-46)
Дикий Б. М. Міждисциплінарний проблемний семінар як інтерактивний метод навчання слухачів циклу тематичного удосконалення/ Б. М. Дикий [и др.] (стр.46-49)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в українській й чеській республіці/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.50-51)
Білай І. М. Про підготовку провізорів та провізорів-організаторів на курсах підвищення кваліфікації на базі факультету післядипломної освіти/ І. М. Білай [и др.] (стр.52-54)
Бойків А. Б. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з пропедевтики ортопедичної стоматології/ А. Б. Бойків (стр.55-57)
Кліщ Г. І. Реформування медичної освіти в австрії: зразок успішного проведення і приклад для наслідування/ Г. І. Кліщ (стр.58-66)
Ляховський В. І. Майбутньому лікарю досконалі знання української мови/ В. І. Ляховський [и др.] (стр.66-68)
Олійник О. В. Досвід викладання іноземним студентам на кафедрі хірургії з анестезіологією № 2/ О. В. Олійник [и др.] (стр.69-70)
Сон А. С. Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.71-74)
Тюріна В. Ф. Організація виробничої практики з клінічної фармації/ В. Ф. Тюріна, І. М. Кліщ, І. М. Марків (стр.74-77)
Ткачук О. Л. Шляхи оптимізації післядипломної освіти лікарів-інтернів за фахом "Хірургія"/ О. Л. Ткачук, В. Д. Скрипко, П. І. Шев’як (стр.77-79)
Степанов Ю. М. Взаємовідносини лікаря та пацієнта - основа ефективного лікування/ Ю. М. Степанов [и др.] (стр.80-81)
Степанов Ю. М. Комунікативні аспекти між лікарями та пацієнтами гастроентерологічного профілю/ Ю. М. Степанов, І. Я. Будзак, О. М. Власова (стр.82-83)
Клішевич Б. А. Історія становлення медичної освіти в Україні як державного нормативного компонента військово-медичної освіти/ Б. А. Клішевич, Ю. В. Рум’янцев, І. Ф. Гончаренко (стр.84-90)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Медична освіта -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Основні здобутки та подальші перспективи розвитку кафедри хірургії №1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України"/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.6-7)
Мельничук І. М. Методологічний аналіз професіоналізації майбутнього медичного працівника у вищому навчальному закладі/ І. М. Мельничук (стр.8-12)
Беденюк А. Д. Доктрина ведення навчального процесу у державних вищих медичних навчальних закладах згідно з кредитно-модульною системою/ А. Д. Беденюк (стр.13-14)
Саварин Т. В. Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів/ Т. В Саварин, І. Р. Бекус (стр.15-18)
Гнатюк М. С. Особливості взаємозв’язків між успішністю студентів та їх психофізіологічними станами/ М. С. Гнатюк, Л. В. Татарчук, Р. М. Гнатюк (стр.19-22)
Марценюк В. П. Обгрунтування значення веб-порталу навчально-методичних матеріалів для теоретичної та практичної підготовки студенті-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/ В. П. Марценюк, Г. В. Жмудська (стр.23-26)
Бондаренко С. В. Застосування тестових технологій під час вивчення суспільних дисциплін студентами ТДМУ ім. І. Я. Горбачевського/ С. В. Бондаренко [и др.] (стр.27-29)
Лисюк Р. М. Актуальні питання викладання фармакогнозії студентам англомовного відділення в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Р. М. Лисюк, Р. Є. Дармограй (стр.30-31)
Кочін І. В. Організація та вдосконалення навчального процесу на кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф системи післядипломної медичної освіти/ І. В. Кочін [и др.] (стр.32-35)
Кульчицький В. Й. Формування професіогенезу особистості студентів медичних вузів України/ В. Й. Кульчицький (стр.36-39)
Моцар В. В. Особливості викладання курсу неонатології студентам англомовної форми навчання/ В. В. Моцар, І. А. Трофімова (стр.40-44)
Пахаренко Л. В. Особливості викладання елективного курсу "Ендоскопічні технології і акушерстві та гінекології" для студентів VІ курсу факультету підготовки іноземних громадян/ Л. В. Пахаренко (стр.45-47)
Огарь С. В. Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні/ С. В. Огарь, О. Я. Барковська (стр.48-50)
Лелека М. В. Історичні аспекти і перспективи використання міжнародних освітніх технологій з фармакоекономіки для спеціалістів охорони здоров’я в Україні/ М. В. Лелека [и др.] (стр.51-54)
Маланчук С. Л. Використання засад доказової медицини при вивченні питань застосування оральних контрацептивів/ С. Л. Маланчук [и др.] (стр.55-57)
Вієвський А. М. Необхідність удосконалення післядипломної освіти лікарів у світлі впровадження новітніх технологій профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків/ А. М. Вієвський (стр.58-64)
Скрипник Н. В. Гуманітарний аспект підготовки лікарів у вищих медичних закладах освіти/ Н. В. Скрипник, Н. В. Пасєчко (стр.65-67)
Гуда Н. В. Особливості викладання навчальної дисципліни "Основи косметичної хірургії" студентам V курсу фармацевтичного факультету зі спеціальності 7.112002 "Технологія парфумерно-косметичних засобів" на курсі комбустіології кафедри загальної та оперативної хірургії з топографічною анатомією ТДМУ імені І. Я. Горбачевського/ Н. В. Гуда, В. В. Бігуняк (стр.68-72)
Яшан О. І. Досвід навчально-методичної роботи кафедри оториноларингології/ О. І. Яшан [и др.] (стр.73-76)
Олійник О. В. Досвід створення лікарні Вроцлавської медичної академії з огляду на проблеми реформування медичної галузі в Україні/ О. В. Олійник (стр.77-78)
Кліщ Г. І. Післядипломна освіта лікарів в Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.79-84)
Паласюк Г. Б. Підготовка докторів наук з медсестринства в університетах Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.85-89)
Мартинюк Л. П. Шляхи оптимізації практичних занять з внутрішньої медицини для студентів 5 та 6 курсів медичного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Л. П. Мартинюк, Н. В. Грималюк, О. А. Прокопович (стр.90-92)
Маланчук Л. М. Сучасні підходи до викладання окремих питань акушерства та гінекології/ Л. М. Маланчук [и др.] (стр.93-95)
Творко В. М. Досвід викладання елективного курсу "Медичні апарати і системи" для субординаторів медичного факультету/ В. М. Творко, І. О. Боровик (стр.96-98)
Дорофєєв А. Е. Досвід організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах Польщі/ А. Е. Дорофєєв, Т. В. Мягкова, Джоанна Хоростовська-Винімко (стр.99-101)
Мисула І. Р. Перспектива підготовки лікарів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.102-106)
Нагірний Я. П. Перспективи розвитку стоматологічного факультету/ Я. П. Нагірний (стр.107-108)
Соколова Л. В. Перспективи розвитку фармацевтичного факультету/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, П. Г. Лихацький (стр.109-112)
Корда М. М. Навчання іноземних студентів в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського: історія і перспективи/ М. М. Корда (стр.113-119)
Гребеник М. В. Атестація лікарів: акцент на безперервність самоосвіти/ М. В. Гребеник, О. М. Масик, О. Р. Боярчук (стр.120-123)
Бабінець Л. С. Аналіз чинників розвитку наукового потенціалу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. С. Бабінець, О. М. Сопель, К. О. Пашко (стр.124-126)
Пашко К. О. У майбутнє рухаємося з упевненістю. Перспективи розвитку навчально-наукового інституту фармакології, гігієни та медичної біохімії ім. М. П. Скакуна/ К. О. Пашко, О. І. Острівка, С. І. Яворська (стр.127-130)
Вадзюк С. Н. Історія, сьогодення та перспективи розвитку інституту медико-біологічних проблем ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України"/ С. Н. Вадзюк, І. Я. Папінко, І. Б. Паньків (стр.131-133)
Волков К. С. Становлення навчально-наукового інституту Морфології/ К. С. Волков (стр.134-137)
Бондаренко Ю. І. Інформаційно-прикладне моделювання в навчальному процесі з поглядом у майбутнє/ Ю. І. Бондаренко, С. В. Дзига (стр.138-141)
Ястремська С. О. Історія та перспективи розвитку ННІ Медсестринства Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ С. О. Ястремська [и др.] (стр.142-145)
Посохова К. А. Викладання фармакології - деякі підсумки і перспективи/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.146-150)
Корда М. М. Досвід і перспективи навчання студентів, вдосконалення наукових пошуків і досліджень на кафедрі медичної біохімії в системі новітніх технології/ М. М. Корда [и др.] (стр.151-154)
Бондар Я. Я. Впровадження інноваційних технологій та перспективи розвитку кафедри патологічної анатомії в умовах модернізації і реформування вищої медичної освіти/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.155-157)
Файфура В. В. Сторінки історії студентського наукового гуртка кафедри патологічної фізіології/ В. В. Файфура [и др.] (стр.158-161)
Гребеник М. В. Первинна спеціалізація (інтернатура) "Загальна практика - сімейна медицина": реалії сьогодення і перспективи розвитку/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.162-164)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Медична освіта -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Мисула І. Р. Досвід викладання медичної реабілітації студентам медичного факультету/ І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, І. М. Салайда (стр.5-7)
Загричук Г. Я. Підготовка фахівців у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах на основі компетентнісного підходу/ Г. Я. Загричук, В. П. Марценюк, І. Р. Мисула (стр.8-11)
Думанський Ю. В. Реорганізація системи підготовки наукових кадрів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. горького/ Ю. В. Думанський, О. М. Сулаєва, І. І. Зінкович (стр.12-15)
Пішак В. П. З досвіду застосування кейс-методу та проактивної презентації при читанні лекційного матеріалу/ В. П. Пішак, О. І. Захарчук, М. І. Кривчанська (стр.16-20)
Василик В. С. Інтерактивні тренінги навчання життєвих навичок у попередженні ВІЛ/СНІДу серед школярів міста/ В. С. Василик, О. М. Крекотень (стр.21-23)
Гриб В. А. Нові інноваційні технології та шляхи поліпшення навчального процесу зі спеціальності "Неврологія"/ В. А. Гриб (стр.24-27)
Марущак М. І. Особливості навчального процесу при викладанні дисципліни "Клінічна патофізіологія" в університетах Сполучених Штатів Америки/ М. І. Марущак, О. В. Денефіль, І. Я. Криницька (стр.28-30)
Карпенко Ю. І. Підвищення мотиваційного компонента навчального процесу шляхом використання сучасних технологій дистанційного навчання у викладанні кардіології/ Ю. І. Карпенко [и др.] (стр.31-34)
Кузняк Н. Б. Методика підготовки і читання лекцій з хіургічної стоматології/ Н. Б. Кузняк, С. В. Ткачик, Я. В. Горицький (стр.35-36)
Марков А. В. Методи індивідуального засвоєння знань лікарями-інтернами під час навчального процесу на кафедрі терапевтичної стоматології ФПДО/ А. В. Марков, Ж. М. Шевченко, О. І. Мрочко (стр.37-39)
Муц Л. Б. Застосування педагогічних програмних засобів освіти в навчальному процесі вищої школи/ Л. Б. Муц (стр.40-42)
Стефанко С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ/ С. Л. Стефанко (стр.43-44)
Куровська В. О. Напрямки удосконалення викладання фізіології/ В. О. Куровська (стр.45-47)
Кравчук Л. В. . Урахування фізіологічних та психологічних особливостей людини у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців-медиків/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Н. В. Довбенко (стр.48-50)
Гусакова І. В. Емпатія у сфері медичної освіти-діагностичні інструменти/ І. В. Гусакова (стр.51-54)
Нікіфорова Т. О. Методична розробка міждисциплінарного практичного заняття на тему "Грип у вагітних в умовах пандемії" із застосуванням інтерактивного методу аналізу конкретних проблемних ситуацій/ Т. О. Нікіфорова, Т. П. Яремчук, М. М. Чуйко (стр.55-58)
Кузняк Н. Б. Методи і форми контролю успішності студентів на практичних заняттях з дисципліни "Хірургічна стоматологія"/ Н. Б. Кузняк, Р. Р. Дмитренко, О. О. Галагдин (стр.59-60)
Кривецький В. В. Інформаційні технології в навчанні студентів на кафедрі анатомії людини ім. М. Г. Туркевича/ В. В. Кривецький, Б. Г. Макар, Ф. Д. Марчук (стр.61-63)
Личковський Е. І. Сучасні підходи до викладання біофізики для студентів-фармацевтів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-IV рівнів акредитації за умов кредитно-модульної системи навчання/ Е. І. Личковський [и др.] (стр.64-66)
Гаїна Н. І. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою з анатомії людини/ Н. І. Гаїна, Т. В. Процак (стр.67-68)
Бурова Л. М. Інтерактивні технологи заочного навчання студентів-фармацевтів/ Л. М. Бурова (стр.69-71)
Зайцева К. А. Проблеми формування світогляду лікарів та нові напрямки післядипломної медичної освіти в Україні/ К. А. Зайцева, В. С. Василик, П. С. Жученко (стр.72-74)
Городецький В. Є. Особливості викладання клінічної імунології та алергології для студентів стоматологічного факультету зі спеціальності "Стоматологія"/ В. Є. Городецький (стр.75-76)
Кравчук Л. В. Ідеї Сковороди у здоров’язберігаючій філософії сучасного суспільства/ Л. В. Кравчук, С. В. Бондаренко, Т. Б. Кадобний (стр.77-80)
Шумко Б. І. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою/ Б. І. Шумко, В. В. Шульгіна, Л. Я. Федонюк (стр.81-82)
Аймедов К. В. Перспектива застосування у закладах вищої медичної освіти методів випереджуючого навчання/ К. В. Аймедов (стр.83-84)
Тригубчак О. В. Досвід викладання дисципліни "Фармакоекономіка" для студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ О. В. Тригубчак (стр.85-87)
Байдалка І. Д. Методологічні засади викладання епідеміології студентам стоматологічного факультету у світлі вимог Болонського процесу/ І. Д. Байдалка (стр.88-90)
Сидоренко О. Л. Особливості проведення практичних занять з кардіології для студентів 6 курсу медичного факультету на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги в умовах кредитно-модульної системи навчання/ О. Л. Сидоренко (стр.91-94)
Ярема Н. І. Роль навчально-практичних центрів первинної медико-санітарної допомоги в підготовці студентів та інтернів до роботи в первинній ланці охорони здоров’я/ Н. І. Ярема (стр.95-97)
Чурпій К. Л. Місце духовності у підготовці фахівця-реабілітолога/ К. Л. Чурпій (стр.98-99)
Іоффе О. Ю. Методологічні особливості викладання теми "Сепсис" відповідно до вимог Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.100-102)
Чурпій К. Л. Роль викладача-куратора у виховній роботі зі студентами/ К. Л. Чурпій (стр.103-104)
Федонюк Л. Я. Педагог і дослідник біологічного циклу/ Л. Я. Федонюк [и др.] (стр.105-110)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зеленикин М. А., Бондаренко С. В., Прасолов С. Ю., Дедушкина Н. Ю.
Назва : Пластика правой легочной артерии без пересечения аорты при тетраде Фалло
Місце публікування : Грудная и сердечно-сосудистая хирургия. - М., 1998. - № 2. - С. 32-34 (Шифр ГР9/1998/2)
MeSH-головна: ТЕТРАДА ФАЛЛО -- TETRALOGY OF FALLOT
СОСУДИСТОЕ РЕМОДЕЛИРОВАНИЕ -- VASCULAR REMODELING
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Проблеми сучасної медичної науки та освіти -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Дудниченко А. С. Новая стратегия химиотерапии злокачественных опухолей/ А. С. Дудниченко (стр.5-7)
Коркунда С. В. Организационно-методические аспекты обучения коммерческим специальностям в медицине/ С. В. Коркунда, Т. Г. Григорьева (стр.8-10)
Малый В. П. Клинико-генетическая диагностика гепатита А в Украине/ В. П. Малый, В. В. Бойко (стр.10-12)
Безлітко П. А. Вивчення можливості розсмоктування гемофтальмів за результатами ультразвукового дослідження під впливом застосування флогензиму при травмах очей/ П. А. Безлітко [и др.] (стр.13-15)
Колесник К. Э. Эффективность лечения больных с сахарным диабетом 2-го типа и артериальной гипертензией в санатории «Березовские минеральные воды»/ К. Э. Колесник (стр.16-18)
Псарева В. Г. Динамика цитокинов при хронической сердечной недостаточности под влиянием комбинированной терапии/ В. Г. Псарева, Н. В. Демихова, О. А. Власенко (стр.19-21)
Проценко О. А. Клинико-эпидемиологические особенности ВИЧ-ассоциированных дерматозов и обоснование лечебно-профилактической тактики/ О. А. Проценко (стр.22-25)
Савенкова В. В. Особливості імуноморфологічних змін шкіри у хворих на хронічний червоний вовчак залежно від стадії захворювання/ В. В. Савенкова (стр.26-29)
Фесенко В. С. Сенсорний, моторний і симпатичний компоненти блокади плечового сплетення коракоїдним підключичним доступом/ В. С. Фесенко (стр.30-32)
Бондарь Г. В. Химиогормонотерапия в комбинированном лечении распространенного рака яичников/ Г. В. Бондарь [и др.] (стр.33-35)
Шевченко А. И. Индивидуализация медикаментозной терапии при лечении немелкоклеточного рака легкого с учетом иммуногистохимического профиля опухоли/ А. И. Шевченко [и др.] (стр.36-37)
Старенький В. П. Клинико-экспериментальное обоснование способов химиорадиомодификации при лечении немелкоклеточного рака легкого/ В. П. Старенький [и др.] (стр.38-40)
Бондар Г. В. Інтраопераційна катетеризація власної печінкової артерії при метастазах у печінку/ Г. В. Бондар, І. Є. Седаков, Р. В. Іщенко (стр.41-44)
Антипова С. В. Опыт применения липофлавона для предупреждения развития кардиологических осложнений у больных операбельным раком молочной железы, получающих лечение антрациклинами/ С. В. Антипова, А. В. Шепиль, О. Д. Рябцева (стр.44-45)
Бухмин А. В. Морфологические изменения крайней плоти при фимозе/ А. В. Бухмин (стр.46-48)
Бондаренко І. М. Вплив гормонального статусу пухлини на ефективність хіміотерапії метастатичного раку молочної залози у хворих в менопаузі/ І. М. Бондаренко, О. І. Асєєв (стр.49-52)
Шевченко А. І. Попередні результати хронохіміотерапії у хворих на рак молочної залози/ А. І. Шевченко, О. В. Шмикова, О. М. Воробйов (стр.53-54)
Хурани И. Ф. Эффективность полихимиотерапии в лечении метастазов колоректального рака в печень/ И. Ф. Хурани [и др.] (стр.55-56)
Горбенко В. Н. Неоадъювантная химиолучевая терапия с таксотером (доцетакселом) в лечении местнораспространенного рака щитовидной железы/ В. Н. Горбенко [и др.] (стр.57-58)
Сіренко О. В. Цитокінопосередковані аспекти реакції імунної системи на вплив складних органічних/ О. В. Сіренко [и др.] (стр.59-61)
Фесенко У. А. Статистичний аналіз стерноментальної відстані як предиктора складної інтубації трахеї/ У. А. Фесенко, В. Б. Рєпка (стр.62-66)
Гарюк Г. И. Вмешательства на нижних носовых раковинах при медикаментозном рините/ Г. И. Гарюк, О. Г. Гарюк, А. Б. Бобрусь (стр.67-69)
Белоусова О. Ю. Диетическое лечение диарейного синдрома у детей/ О. Ю. Белоусова (стр.70-76)
Копаенко А. И. Роль дисбаланса антиэндотоксинового иммунитета в патогенезе передних эндогенных увеитов/ A. И. Копаенко (стр.77-79)
Джанелидзе Т. Т. Сравнительная оценка влияния комплексного лечения с применением озонотерапии на качество жизни у больных с диабетической полинейропатией/ Т. Т. Джанелидзе (стр.80-82)
Пасечник В. В. Клинико-анатомические особенности возрастных изменений мягких тканей лица и шеи/ B. В. Пасечник (стр.83-89)
Кучерина Н. С. Удосконалення лапароскопічного лікування хворих з апоплексією яєчника/ Н. С. Кучерина, М. І. Козуб, В. І. Філіпцов (стр.90-92)
Бондаренко С. В. Физические методы лечения болевого синдрома/ С. В. Бондаренко (стр.93-95)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Модина Т. Н., Бондаренко С. В., Бабусенко Л. В.
Назва : Роль эндодонтического лечения зубов и миниально-инвазивной терапии на этапе ортодонтической коррекции окклюзии у пациентов с пародонтитом
Місце публікування : Клиническая стоматология: Науч.-практ. журн./ ООО"ТБИ Компания". - М.: ООО"ТБИ Компания", 2010. - № 4. - С. 23-25 (Шифр КР15/2010/4)
Предметні рубрики: Периодонта болезни-- тер
Эндодонтия
Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)