Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бортний, М. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболева І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Назва : Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 62-65 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-головна: ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболєва І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Назва : Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 124-127 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шармазанова О. П., Бортний М. О., Шаповалова В. В.
Назва : Історичний нарис до 90-річчя заснування кафедри променевої діагностики та з нагоди 95-річного ювілею Харківської медичної академії післядипломної освіти
Паралельн. назви :Historical essay to the 90th anniversary of the radiology diagnostics department and to the 95th anniversary of the Kharkiv medical academy of postgraduate education
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 4. - С. 88-96 (Шифр ПУ56/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ -- ACADEMIES AND INSTITUTES
РЕНТГЕНОГРАФИЯ -- RADIOGRAPHY
Анотація: Наведено дані про заснування кафедри променевої діагностики Харківської медичної академії післядипломної освіти, викладено досягнення наукової і навчальної діяльності завідувачів і спів- робітників кафедри, основні наукові дослідження, проведені в різні історичні періоди. Повідомляється про підготовку наукових і науково-педагогічних кадрів, про внесок кафедри в розвиток променевої діагностики, про вдосконалення навчальної діяльності
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бортний М. О., Козаченко О. М.
Назва : Виразка Дьелафуа (Dieulafoy) (огляд літератури та випадок із практики)
Місце публікування : Променева діагностика, променева терапія. - 2015. - № 2. - С. 16-21 (Шифр ПУ15/2015/2)
MeSH-головна: ПЕПТИЧЕСКАЯ ЯЗВА -- PEPTIC ULCER
ЖЕЛУДОЧНО-КИШЕЧНОЕ КРОВОТЕЧЕНИЕ -- GASTROINTESTINAL HEMORRHAGE
ТОМОГРАФИЯ КОМПЬЮТЕРНАЯ СПИРАЛЬНАЯ -- TOMOGRAPHY, SPIRAL COMPUTED
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
ОБЗОР -- REVIEW
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бортний М. О., Шармазанова О. П.
Назва : Діагностика дисфункції та змін гемодинаміки правого шлуночка у хворих на інфаркт міокарда за даними променевих методів дослідження (сучасний погляд на проблему)
Місце публікування : Променева діагностика, променева терапія. - 2013. - № 3/4. - С. 22-25 (Шифр ПУ15/2013/3/4)
MeSH-головна: СЕРДЦА ЖЕЛУДОЧКА ПРАВОГО ДИСФУНКЦИЯ -- VENTRICULAR DYSFUNCTION, RIGHT
ИНФАРКТ МИОКАРДА -- MYOCARDIAL INFARCTION
ГЕМОДИНАМИКА -- HEMODYNAMICS
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ РАДИОИЗОТОПНЫЕ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES, RADIOISOTOPE
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Крамний І. О., Ходак Л. А., Біла Л. М., Бортний М. О.
Назва : Клініко-рентгенологічні прояви змін легень при цитомегаловірусній інфекції у дітей раннього віку
Місце публікування : Український радіологічний журнал. - Харків, 1998. - Т. 6, № 1. - С. 27-29 (Шифр УУ17/1998/6/1)
MeSH-головна: ЦИТОМЕГАЛОВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CYTOMEGALOVIRUS INFECTIONS
ДЕТИ -- CHILD
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Бондаренко Ю. І. Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль/ Ю. І. Бондаренко (стр.5-87)
Бондаренко Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави/ Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька (стр.6-8)
Толстанов О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.9-12)
Осійчук М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників/ М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.13-18)
Осійчук М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.19-24)
Вороненко Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн/ Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук (стр.25-26)
Ковальчук Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливий аспект наступного розвитку охорони здоров’я в Україні/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-33)
Мороз В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.34-37)
Запорожан В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря/ В. М. Запорожан (стр.38-40)
Амосова К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року/ К. М. Амосова [и др.] (стр.41-43)
Лісовий В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома/ В. Μ. Лісовий [и др.] (стр.42-43)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.44-45)
Ждан В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.46-47)
Думанський Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.48-51)
Никоненко О. С. Удосконалення технологій зворотного зв’язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.52-53)
Колесник Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.54-58)
Дзяк Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.59-61)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.62-65)
Зіменковський Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.66-67)
Івченко В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору/ В. К. Івченко [и др.] (стр.68-72)
Рожко М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету/ М. М. Рожко [и др.] (стр.73-74)
Бойчук Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.75-78)
Вороненко Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.79-80)
Децик О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів/ О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова (стр.81-82)
Поканевич О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти/ О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко (стр.83-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Медична освіта -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої пам’яті ректора члена-кореспондента НАМН України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука, "Реалізація закону України"про вищу освіту" у вищій медичній та фармацевтичнійосвіті України" 21-22 травня 2015 року м. Тернопіль (стр.6-98)
Дзюбановський І. Я. Леонід Ковальчук - видатний реформатор медичної освіти та охорони здоров’я України/ І. Я. Дзюбановський (стр.6-8)
Старча Т. М. Сучасні завдання вищої медичної освіти та кадрового забезпечення реформування/ Т. М. Старча [и др.] (стр.9-13)
Старча Т. М. Удосконалення системи ліцензійних іспитів "Крок з" в умовах режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації/ Т. М. Старча [и др.] (стр.14-19)
Волосовець О. П. Особливості підготовки навчальної літератури в сучасних умовах/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.20-29)
Волосовець О. П. Особливості атестації випускників вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів у 2015 році/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.30-33)
Корда Μ. Μ. Шляхи імплементації закону України "Про вищу освіту" в Тернопільському державному медичному університеті/ Μ. Μ. Корда, А. Г. Шульгай, І. М. Кліщ (стр.34-38)
Амосова К. М. Удосконалення методики проведення підсумкового модульного контролю/ К. М. Амосова, Г. В. Мостбауер, С. Ю. Калініна (стр.39-40)
Вороненко Ю. В. Тенденції інтеграції систем підготовки та атестації медичних кадрів у світі та Україні/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.41-45)
Мороз В. М. Імплементація закону України "Про вищу освіту" у Вінницькому національному медичному університеті їм. М. І. Пирогова: реалії та перспективи/ В. М. Мороз [и др.] (стр.46-49)
Лісовий В. М. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів першого курсу ХНМУ - мешканців Луганської та Донецької областей/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.50--52)
Запорожан В. М. Оптимізація освітньої діяльності університету відповідно до законуУкраїни "Про вищу освіту"/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.53-54)
Черних В. П. Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу/ В. П. Черних [и др.] (стр.55-56)
Ждан В. М. Освітня діяльність ВДНЗ України "Українська медична стоматологічна академія" за умов реалізації закону України «Про вищу освіту"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.57-60)
Никоненко О. С. Актуальні питання імплементації закону України "Про вищу освіту" в післядипломній підготовці медичних спеціалістів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.61-63)
Дзяк Г. В. Шляхи підвищення якості навчання на підставі моніторингу анкетування випускників академії/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.66-67)
Бойчук Т. М. Перший досвід впровадження електронного журналу обліку успішності в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.67-72)
Зіменковський Б. С. Підготовка іноземних студентів за спеціальністю "Стоматологія" у контексті євроінтеграції української вищої освіти/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.73-79)
Рожко М. М. З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет"/ М. М. Рожко [и др.] (стр.80-81)
Колесник Ю. М. Деякі питання імплементації закону України "Про вищу освіту" у діяльність вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.82-85)
Вороненка Ю. В. Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір - стратегія, регіональні та локальні рішення/ Ю. В. Вороненка, О. П. Мінцер (стр.86-88)
Хвисюк О. М. Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров’я/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.89-89)
Чекман І. С. Нанофармакологія: науково-методичні основи викладання студентам/ І. С. Чекман (стр.92-93)
Шатило Д. Й. Забезпечення якості освітньої діяльності як шлях реалізації закону України "Про вищу освіту"/ Д. Й. Шатило, С. В. Гордійчук (стр.94-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Пам’яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука (стр.6-7)
Андреев І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі/ І. А. Андреев (стр.8-10)
Анісімов В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні/ В. Ю. Анісімов [и др.] (стр.11-13)
Боярчук О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів/ О. Р. Боярчук [и др.] (стр.14-17)
Вдовиченко Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості/ Ю. П. Вдовиченко [и др.] (стр.18-20)
Верещагіна Н. Я. Проведення об’єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів/ Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема (стр.21-23)
Волощук Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк (стр.24-26)
Галюк В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії/ В. М. Галюк (стр.27-29)
Герасимчук М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної фізіології/ М. Р. Герасимчук (стр.30-33)
Головчак І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти/ І. С. Головчак (стр.34-36)
Грозав А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі/ А. М. Грозав, О. О. Перепелиця (стр.37-40)
Губіна Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи/ Н. В. Губіна (стр.41-43)
Дзига С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського/ С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош (стр.44-45)
Дубініна В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.46-49)
Іващук О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі/ О. І. Іващук [и др.] (стр.50-51)
Кишкан І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія"/ І. Г. Кишкан (стр.52-55)
Кліщ Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.56-59)
Костюк І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти/ І. Р. Костюк (стр.60-62)
Кравець Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу ImageJ в курсі вивчення медичної інформатики/ Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук (стр.63-67)
Кравчук Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP./ Л. В. Кравчук [и др.] (стр.68-73)
Кульчицький В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття)/ В. Й. Кульчицький (стр.74-78)
Кущ О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика"/ О. Г. Кущ (стр.79-81)
Литвинова О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі/ О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв (стр.82-84)
Манащук Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи/ Н. В. Манащук (стр.85-86)
Махобей К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro/ Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький (стр.87-91)
Мерецький В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології/ В. М. Мерецький (стр.92-94)
Молодовець О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту/ О. Б. Молодовець (стр.95-98)
Оринчак М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять/ М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк (стр.99-100)
Палійчук І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі/ І. В. Палійчук (стр.101-103)
Платонова О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін/ О. М. Платонова (стр.104-106)
Романова Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів/ Ю. Г. Романова [и др.] (стр.107-111)
Сон А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов (стр.112-114)
Фальфушинська Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах/ Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук (стр.115-117)
Федяк І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів/ І. О. Федяк (стр.118-121)
Філіпець Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін/ Н. Д. Філіпець [и др.] (стр.122-123)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.124-127)
Холодкова О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини/ О. Л. Холодкова [и др.] (стр.128-131)
Чорній Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Н. В. Чорній (стр.132-134)
Шлімкевич І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах/ І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук (стр.135-138)
Якименко О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери/ О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков (стр.139-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бортний М. О., Сиротніков Є. Л., Бортна Т. M., Бобкова І. Л., Медвідь О. П.
Назва : Можливості променевої діагностики тромбоемболії легеневої артерії у багатопрофільному лікувальному закладі
Місце публікування : Променева діагностика, променева терапія. - 2013. - № 1/2. - С. 14-15 (Шифр ПУ15/2013/1/2)
MeSH-головна: ЛЕГОЧНАЯ АРТЕРИЯ -- PULMONARY ARTERY
ТРОМБОЭМБОЛИЯ -- THROMBOEMBOLISM
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ РАДИОИЗОТОПНЫЕ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES, RADIOISOTOPE
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)