Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Вища освіта (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Боцюк, Н. Є.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-71 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корильчук Н. І., Корильчук Т. Б., Боровик І. О., Боцюк Н. Є., Рябоконь С. С., Творко В. М., Мігенько Б. О.
Назва : Аспекти корекції компенсаторної гіперінсулінемії та інсулінорезистентності у молодих жінок з ожирінням
Місце публікування : Вісник наукових досліджень. - 2009. - № 4. - С. 66 (Шифр ВУ9/2009/4)
Предметні рубрики: Инсулинорезистентность-- женск
Ожирение-- женск-- патолог
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воронцов О. О., Боцюк Н. Є., Рябоконь С. С., Наконечна І. Є.
Назва : Ефективність навчання вагітних жінок сучасним принципам грудного вигодовування
Місце публікування : Вісник наукових досліджень. - 2009. - № 4. - С. 67 (Шифр ВУ9/2009/4)
Предметні рубрики: Грудное вскармливание
Беременность
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гощинський В. Б., Боровик І. О., Корильчук Н. І., Боцюк Н. Є., Ясній О. Р., Бойчак М. В.
Назва : Корекція остеопенічного синдрому та якість життя пацієнтів з виразковою хворобою
Місце публікування : Український морфологічний альманах. - Луганськ, 2006. - № 2. - С. 41-43 (Шифр УУ35/2006/2)
Предметні рубрики: Качество жизни
Желудка язва-- осл
Костей болезни метаболические-- тер
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л. С., Пінкевич О. Я., Криськів О. І., Боцюк Н. Є., Творко В. М.
Назва : Класична акупунктура та цзю-терапія в комплексному лікуванні хворих на хронічний панкреатит у поєднанні з артеріальною гіпертензією
Місце публікування : Вісник наукових досліджень. - Т., 2009. - № 2. - С. 9-11 (Шифр ВУ9/2009/2)
Предметні рубрики: Панкреатит-- патолог-- тер
Гипертензия-- патолог
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л. С., Боцюк Н. Є., Корильчук Н. І., Боровик І. О., Стародуб Є. М., Воронцов О. О., Рябоконь С. С., Мігенько Б. О., Творко В. М., Ясній О. Р.
Назва : Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання
Паралельн. назви :Optimization of family medicine specialists’ practical training at the pre-graduate level
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 4. - С. 5-8 (Шифр МУ7/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Мета роботи – підвищити ефективність навчання та якість знань студентів шляхом оптимізації практичної підготовки фахівців загальної практики – сімейної медицини на додипломному рівні навчанняОсновна частина. У статті наведені сучасні оригінальні технології проведення практичних занять із використанням інтерактивної форми пізнавальної діяльності. З метою активного залучення всіх студентів до навчання, мотивування у кожного відчуття інтелектуальної спроможності, розвитку комунікативних якостей використовувалась парна та групова робота. Серед методів навчання було обрано моделювання клінічних ситуацій, ситуаційний аналіз із вирішенням творчих завдань (використання методу Едварда де Боно) та колективне розв’язання проблеми на завершення. Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності підготовки фахівців із загальної практики сімейної медицини на додипломному рівні навчання. Запропоновано впровадити у навчальний процес оригінальні розробки інтерактивних технологій для оптимізації практичної частини занять. Визначено організаційно-методичні аспекти цього нововведення, наведено комплекс реалізованих та запланованих заходів, вивчено їх дієвість. Цілеспрямоване, систематичне й послідовне впровадження в практику новаторських інтерактивних способів, що базуються на активній взаємодії учасників процесу та охоплюють цілісний навчальний процес від визначення його мети до очікуваних результатів, дасть можливість істотно поліпшити засвоєння дисципліниВисновок. Інтерактивні методи навчання дозволяють стимулювати пізнавальну активність студентів, вдосконалити навики розв’язання комплексних завдань, виробити у майбутніх фахівців з сімейної медицини навички конструктивного співробітництва
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л. С., Галбіцька І. М., Боцюк Н. Є., Рябоконь С. С.
Назва : Патогенетичне обгрунтування трофологічних впливів комплексної терапії хронічного панкреатиту
Місце публікування : Лікарська справа. - 2014. - № 11. - С. 128-131. - ISSN 0049-6804 (Шифр ЛУ2/2014/11). - ISSN 0049-6804
Предметні рубрики: Мориамин форте-- тер прим
MeSH-головна: ПАНКРЕАТИТ ХРОНИЧЕСКИЙ -- PANCREATITIS, CHRONIC
ОКСИДАТИВНЫЙ СТРЕСС -- OXIDATIVE STRESS
АНТИОКСИДАНТЫ -- ANTIOXIDANTS
МАЛОНОВЫЙ ДИАЛЬДЕГИД -- MALONDIALDEHYDE
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л. С., Боцюк Н. Є., Боровик І. О.
Назва : Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 13-15 (Шифр МУ7/2014/3)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л.С., Боровик І.О., Матюк Л.М., Боцюк Н. Є. , Рябоконь С. С. , Воронцов О. О.
Назва : Ключові аспекти підготовки та роботи лікаря загальної практики в Угорщині
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2014. - № 5. - С. 4-6 (Шифр СУ21/2014/5)
MeSH-головна: ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ВЕНГРИЯ -- HUNGARY
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гощинський В. Б., Корильчук Н. І., Боцюк Н. Є., Боровик І. О., Корильчук Т. Б., Ляшенко І. І., Перейма В. Р., Бенца О. І.
Назва : Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 68-69. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметні рубрики: Врач-больной отношения
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л.С., Семенова І.В., Пінкевич З.Я., Боцюк Н.Є.
Назва : Оцінка чинників змін кісткової тканини за наявності хронічного панкреатиту
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2012. - № 2. - С. 87-89 (Шифр СУ21/2012/2)
Предметні рубрики: Панкреатит
Кости плотность
Костей болезни метаболические-- диагн
Остеопороз-- диагн
Денситометрия рентгенологическая-- методы
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л.С., Боровик І.О., Боцюк Н.Є., Воронцов О.О., Мігенько Б.О., Рябоконь С.С., Стародуб Є.М., Творко В.М., Ясній О.Р.
Назва : Успіхи та проблеми викладання сімейної медицини на додипломному рівні: досвід Тернопільського державного медичного університету
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2013. - № 4. - С. 28-30 (Шифр СУ21/2013/4)
MeSH-головна: СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л. С., Боровик І. О., Рябоконь С. С., Боцюк Н. Є., Воронцов О. О., Криськів О. І., Марченкова Н. О.
Назва : Оптимізація підготовки кадрів для первинної медико-санітарної допомоги з урахуванням міжнародного досвіду
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2013. - № 6. - С. 10-13 (Шифр СУ21/2013/6)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л. С., Галабіцька І. М., Боцюк Н. Є., Качмар О. А.
Назва : Динаміка антиоксидантного статусу хворих на хронічний панкреатит під впливом комплексного лікування
Місце публікування : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2014. - № 1. - С. 148 (Шифр З031814/2014/1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воронцов О.О., Бабінець Л.С., Матюха Л.Ф., Боровик І.О., Рябоконь С.С., Боцюк Н.Є.
Назва : Сімейний лікар- акушер-гінеколог. Готовність до співпраці
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2013. - № 3. - С. 5-7 (Шифр СУ21/2013/3)
MeSH-головна: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY
СТАЦИОНАРНОЕ ЛЕЧЕНИЕ ДНЕВНОЕ -- DAY CARE
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л.С., Ткач О.О., Матюк Л.М., Боровик І. О. , Стародуб Є. М. , Боцюк Н. Є. , Воронцов О. О. , Корильчук Н. І. , Рябоконь С. С. , Творко В. М. , Мігенько Б. О.
Назва : Сімейна медицина на Тернопільщині: успіхи, проблеми, шляхи вирішення
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2014. - № 6. - С. 29-31 (Шифр СУ21/2014/6)
MeSH-головна: СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л. С., Боцюк Н. Є., Боровик І. О.
Назва : Амбулаторна лікарська практика як ключова складова підготовки сімейного лікаря
Паралельн. назви :Оutpatient medical practice as a key component of training of family doctors
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 152-155 (Шифр МУ7/2019/2)
MeSH-головна: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ОБЩАЯ ВРАЧЕБНАЯ ПРАКТИКА -- GENERAL PRACTICE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Стаття присвячена проблемі підвищення якості підготовки фахівців первинної медичної допомоги. Навчання сімейного лікаря є надзвичайно актуальною проблемою, визначається суспільним запитом і передбачає засвоєння необхідних компетенцій. Амбулаторна лікарська практика є однією з основних частин навчання студента. Тільки наполегливе відпрацювання практичних навичок може стати основою для якісного виконання професійних обов’язків. Вільне володіння сучасними інноваційними методиками спрощує роботу лікаря первинної медичної допомоги. Проведено добровільне анонімне анкетування серед студентів п’ятого курсу медичного факультету після завершення амбулаторної практики. Анкета була складена та узгоджена викладачами нашої кафедри і включала 11 питань. Оцінювався рівень достатності як базової теоретичної і практичної підготовки, комунікативних навичок, так і особливостей роботи сімейного лікаря. Проаналізовано проблемні питання, запропоновано нові підходи до проведення виробничої практики студентів. Для забезпечення ефективного проходження амбулаторної виробничої практики студентів V курсу необхідно укріпляти матеріально-технічно і кадрами вже існуючі клінічні бази і створювати нові на базі центрів первинної медико-санітарної допомоги, особливо в сільській місцевості. Включення до програми амбулаторної виробничої практики питань економіки закладів охорони здоров’я первинної медичної допомоги, медичного права, менеджменту і маркетингу, а також стажування студентів поряд з сімейними лікарями, що практикують приватно, є необхідними кроками, які дозволять адаптувати випускників до нових соціально-економічних вимог за умов реформування системи охорони здоров’я на засадах пріоритету первинної медичної допомоги. В перспективі подальших досліджень доцільно включити питання, що стосуються впровадження нових технологій у практику сімейного лікаряThe article is devoted to the problem of improving the quality of primary health care specialists’ training. Family doctors’ education is an extremely topical issue, determined by a public request and involves learning of the necessary competencies. Outpatient medical practice is one of the key parts of the student’s training. Only persistent practicing could become the basis for qualitative implementation of professional responsibilities. Fluent understanding and knowledge of modern innovative techniques simplifies the work of a primary care physician. The fifth-year students of medical faculty took part in survey after completing outpatient practice. The questionnaire was compiled and agreed by the teachers of our department and included 11 questions. Both the sufficiency level of the basic theoretical and practical training, communicative skills were researched together with features of the family doctor’s work. Problematic issues have been analyzed, new approaches to the outpatient practice of students have been proposed. Consolidation of the existing clinical bases logistically and technically and creation new ones based on primary medical care centers (especially in rural areas) are needed in order to ensure the effective passage through the outpatient practice by the fifth-year students. Economics of the health care establishments questions, medical law, management and marketing, and internships in private clinics of primary care have to be included to outpatient program of medical students and is a necessary step that will allow graduates to adapt to new socioeconomic requirements in the context of health care reform with a priority of primary care. In the future, we plan to examine issues related to new technologies implementation in the family doctors’ practice
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кастнерова М., Бабінець Л. С., Боровик І. О., Боцюк Н. Є., Мігенько Б. О.
Назва : Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії)
Паралельн. назви :Burnout syndrome - an important problem of nursing training (experience of South Bohemia region, the Czech republic)
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 75-78 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-головна: ЧЕХИЯ -- CZECH REPUBLIC
МЕДСЕСТРЫ -- NURSES
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ВЫГОРАНИЕ -- BURNOUT, PROFESSIONAL
Анотація: Мета роботи – оцінити особливості виникнення і проявів синдрому вигорання (СВ), а також необхідність та можливості профілактики СВ. Дослідження проводили за допомогою стандартних і нестандартних опитувальників шляхом анонімного опитування медперсоналу. У ньому взяли участь медичні сестри, які працюють у лікарнях Південної Чехії (Богемії)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л. С., Мігенько Б. О., Корильчук Н. І., Боцюк Н. Є., Мігенько Л. М., Стародуб Є. М., Ясній О. Р.
Назва : Псевдоабдомінальний синдром у практиці лікаря загальної практики – сімейної медицини
Місце публікування : Сімейна медицина. - К., 2018. - № 3. - С. 40-44 (Шифр СУ21/2018/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОСТРЫЙ ЖИВОТ -- ABDOMEN, ACUTE
ДИАГНОСТИКА -- DIAGNOSIS
Анотація: Окрему групу захворювань, що супроводжуються вираженим больовим синдромом, становлять хвороби органів поза межами черевної порожнини, які формують симптомокомплекс, схожий на «гострий живіт» – псевдоабдомінальний синдром (ПАС). У статті наведено перелік основних патологій, які клінічно імітують гострі хірургічні захворювання органів черевної порожнини, однак на відміну від захворювань, що становлять синдром «гострого живота», при ПАС не потрібно термінового операційного втручання
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Боцюк Н. Є., Бабінець Л. С.
Назва : Анафілактичний шок у дітей: нові європейські підходи, розгляд клінічного випадку
Паралельн. назви :Anaphylactic Shock in Children: New European Approaches, Review of a Clinical Case
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2023. - № 4. - С. 6-13 (Шифр СУ21/2023/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
ДЕТИ -- CHILD
АНАФИЛАКСИЯ -- ANAPHYLAXIS
РЕАНИМАЦИИ ПРОВЕДЕНИЯ ИНСТРУКЦИИ -- RESUSCITATION ORDERS
МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ -- GUIDELINE
ДИАГНОСТИКА РАННЯЯ -- EARLY DIAGNOSIS
ПАТОЛОГИЧЕСКИЕ СОСТОЯНИЯ, ПРИЗНАКИ БОЛЕЗНЕЙ И СИМПТОМЫ -- PATHOLOGICAL CONDITIONS, SIGNS AND SYMPTOMS
Анотація: Анафілаксія – це гостра, потенційно небезпечна для життя системна реакція гіперчутливості. Раннє розпізнавання, оцінювання та лікування анафілаксії мають важливе значення для зниження пов’язаної з нею захворюваності та смертностіУ статті проаналізовано ключові компоненти рекомендацій Європейської ради з реанімації (ЄРР) 2021 р. щодо педіатричної реанімації у клінічній практиці і розглянуто клінічний випадок з педіатричної практики. Матеріалами опрацювання стали оприлюднені інформаційні джерела, зокрема рекомендації ЄРР (2021 р.) щодо педіатричної реанімації у клінічній практиці та публікації інших наукових досліджень. Використано методи системного та структурно-логічного аналізів, бібліосемантичний метод. Проведення тренінгу з ведення дитини з анафілаксією серед медичного персоналу, батьків, інших осіб, що доглядають за дитиною, передбачає навчання кількох членів команди, які повинні діяти паралельно і скоординовано. Проаналізовано інформацію про сучасні методи діагностики та лікування анафілаксії у рекомендаціях ЄРР (2021 р.) щодо педіатричної реанімації у клінічній практиці. Перспективним є дослідження довготривалої терапії анафілаксії, зокрема методів ідентифікації та уникнення тригерів; ідентифікації кофакторів; навчання пацієнта, батьків та осіб, які здійснюють догляд, а також заходів, спрямованих на зниження чутливості до алергенів. Багато етіологічних і патофізіологічних процесів, що лежать в основі анафілаксії у дітей і немовлят, відрізняються від таких у дорослих. Наявні докази часто є недостатніми та/або екстрапольованими з даних літератури для дорослих. Через те що у дітей анафілаксія зустрічається рідше, лікарі, батьки та інші особи, що доглядають за дитиною, можуть мати обмежений досвід. Рекомендації ЄРР (2021 р.) щодо педіатричної реанімації у клінічній практиці включають навчання та застосування на практиціAnaphylaxis is an acute, potentially life-threatening systemic hypersensitivity reaction. Early diagnosis, evaluation, and treatment of anaphylaxis are essential to reduce its associated morbidity and mortalityThe article analyzes the key components of the European Resuscitation Council (ERC) 2021 guidelines for pediatric resuscitation in clinical practice and presents a clinical case of pediatric practice.The materials for the study were published information sources, in particular the recommendations of ERC (2021) for pediatric resuscitation in clinical practice and the publication of other scientific researches. Methods of systematic and structural-logical analysis, bibliosemantic method were used. Conducting training on the management of a child with anaphylaxis among medical personnel, parents, other persons who take care of the child involves the training of several team members who must act in parallel and in a coordinated manner. Information on modern methods of diagnosis and treatment of anaphylaxis in the recommendations of ERC (2021) on pediatric resuscitation in clinical practice was analyzed. Research of the long-term therapy of anaphylaxis, including methods of diagnosis and avoiding triggers, is promising; identification of cofactors; education of the patient, parents and persons who take care of the children, as well as measures aimed at reducing sensitivity to allergens. Many of the etiological and pathophysiological processes underlying anaphylaxis in children and infants differ from those in adults. Available evidences are often insufficient and/or extrapolated from the adult literature. Because anaphylaxis is less common in children, doctors, parents, and other caregivers may have limited experience. The ERC (2021) recommendations for pediatric resuscitation in clinical practice include training and application in practice
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бабінець Л. С., Боцюк Н. Є., Боровик І. О. , Мігенько Б. О.
Назва : Формування компетентнісної моделі спеціаліста - важлива умова якісної підготовки сімейного лікаря на додипломному рівні
Паралельн. назви :Formation of specialist’s competency model is an important condition for quality in family doctors undergraduate education
Місце публікування : Сімейна медицина. - 2022. - № 3. - С. 28-31 (Шифр СУ21/2022/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПРЕДДИПЛОМНОЕ -- EDUCATION, MEDICAL, UNDERGRADUATE
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ПРОФИЛАКТИЧЕСКАЯ МЕДИЦИНА -- PREVENTIVE MEDICINE
Анотація: Компетентнісно-орієнтоване навчання стає основним напрямком розвитку вищої освіти в Україні, що вимагає впровадження нових методик викладання. Основна цінність проектної технології навчання полягає в орієнтуванні студентів на створення інтелектуального або матеріального продукту, а не на просте вивчення певної теми. Це форма організації занять, яка спрямована розвиток комунікативних навичок, вміння працювати у різноманітних групах. Мета дослідження: розкрити сутність і методологію впровадження у навчальний процес на кафедрі терапії та сімейної медицини медичного факультету методу проектів при викладанні дисципліни «загальна практика–сімейна медицина» на додипломному рівні. Матеріали та методи. Апробовано метод проектної діяльності студентів у «Клініці, дружній до молоді» у практичній підготовці студентів. Основою застосування проектної технології була наявність проблеми медичних і соціальних факторів, які впливають на здоров’я підлітка, що вимагає інтегрованих знань і дослідницького пошуку її вирішення. Студентами було створено та реалізовано проекти медико-соціальної профілактики серед підлітків. Результати. У результаті роботи над проектом студентами було віднайдене конкретнее вирішення поставленої проблеми та придатний до впровадження конкретний результат. Такий підхід створює умови для творчого розвитку та самореалізації студентів, формування всіх необхідних фахових і загальних життєвих компетенцій. Висновки. Проектна технологія є основною технологію формування ключових професійних та загальнокультурних компетентностей учнів, допомагає студентам опанувати базові знання, здобути комунікативні та соціальні навички, розвинути аналітичне мислення, дослідницькі уміння, творчі здібностіCompetency-oriented training is becoming the main direction of higher education development in Ukraine, which requires implementation of new teaching methods. The main value of project based learning technology lies in directing students to the creation of an intellectual or material product as a result of learning, and not to the simple study of a certain topic. This is a form of organizing classes aimed at developing of communication skills and the ability to work in diverse groups. The objective: to reveal the essence and methodology of the implementation into the educational process of the project method in teaching the discipline “General practice-family medicine” at undergraduate level at the department of therapy and family medicine of the medical faculty. Materials and methods. The method of project activity of students was tested as a part of students practice in the “Youth Friendly Clinic”. The basis for the project technology implementation was the presence of the complex medical and social factors that influence teenagers health, which requires integrated knowledge and a research for its solution. Students created and implemented medical and social prevention projects among teenagers. Results. As a result of working on the project, the students found a specific problem solution and specific result suitable for implementation. This approach creates conditions for creative development and self-realization of students, formation of all necessary professional and general life competencies. Conclusions. Project technology is the main technology for the formation of key professional and general cultural competences of students, helps students master basic knowledge, acquire communicative and social skills, develops analytical thinking, research skills, and creative abilities
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-71 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)