Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (9)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Браткова, О. Ю.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-19 
1.


   
    Методика скринінгової оцінки ступеня ризику виникнення донозологічних зрушень у стані психічного здоров’я учнів і студентів [Текст] / І. В. Сергета [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 2. - С. 74-79

Рубрики: Психическое здоровье

   Медицинское обследование обязательное


   Школьники


   Студентов охрана здоровья


Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Браткова, О. Ю.
Александрова, О. Є.
Телюк, Р. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Сергета, І. В.
    Зміни рівня шкільної тривожності в умовах застосування комплексу заходів психогігієнічної корекції та профілактики донозологічних зрушень у стані психічного здоров’я підлітків [Текст] / І. В. Сергета, О. Ю. Браткова // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 2009. - Т. 13, № 1. - С. 18-21

Рубрики: Школьники

   Боязни состояния--подрост


   Психическое здоровье--подрост


   ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)


Дод.точки доступу:
Браткова, О. Ю.


Знайти схожі

3.


    Браткова, О. Ю.
    Дослідження санітарно-гігієнічних умов перебування сучасних підлітків у домашніх та шкільних приміщеннях [Текст] / О. Ю. Браткова // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2013. - Т. 17, № 1. - С. 203


MeSH-головна:
ВОЗДУХА ПОМЕЩЕНИЙ ЗАГРЯЗНЕНИЕ -- AIR POLLUTION, INDOOR
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
МИКРОКЛИМАТ -- MICROCLIMATE
ОСВЕЩЕННОСТЬ -- LIGHTING
ГИГИЕНА -- HYGIENE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Наукові принципи психогігієнічної діагностики стану здоров’я дітей, підлітків та молоді [Текст] / І. В. Сергета [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2012. - № 4. - С. 21-25

Рубрики: Здоровья состояния обследования--дети--подрост

   Психическое здоровье


Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Браткова, О. Ю.
Мостова, О. П.
Панчук, О. Ю.
Дударенко, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Рівень ситуативної та особистісної тривожності у ВІЛ-інфікованих осіб на ранніх стадіях хвороби [Текст] / О. Б. Дударенко [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2011. - № 17. - С. 116

Рубрики: ВИЧ инфекции--мужск--психол

   Боязни состояния--мужск


   ВНМУ-Дударенко О.Б.


   ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)


Дод.точки доступу:
Дударенко, О. Б.
Сергета, І. В.
Столярчук, Л. В.
Браткова, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Теклюк, Р. В.
    Особливості житлово-побутових і соціальних умов життя учнів старших класів, що навчаються в умовах сучасної школи [Текст] / Р. В. Теклюк, О. Б. Дударенко, О. Ю. Браткова // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2009. - № 13. - С. 23-25

Рубрики: Школьники

   Социальные условия--подрост


   Здоровья состояние--подрост


   Подростки


   ВНМУ-Теклюк Р.В.


   ВНМУ-Дударенко О.Б.


Дод.точки доступу:
Дударенко, О. Б.
Браткова, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Браткова, О. Ю.
    Визначення рівня різних форм агресії серед підлітків 15-17 років як критерію діагностування донозологічних зрушень з боку психічної сфери [Текст] / О. Ю. Браткова // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2007. - № 9. - С. 82-85

Рубрики: Агрессивность--подрост

   ВНМУ-Браткова О.Ю.


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Кластерний аналіз та його місце у структурі медико-соціальних і гігієнічних досліджень [Текст] / І. В. Сергета [та ін.] // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2005. - № 5. - С. 4-6

Рубрики: Кластерный анализ

   Гигиена


   ВНМУ-Сергета И.В. (І.В.)


   ВНМУ-Малачкова Н.В.


Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.
Молчанова, О. П.
Малачкова, Н. В.
Браткова, О. Ю.
Александрова, О. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Браткова, О. Ю.
    Оцінка режиму дня підлітків як необхідна складова моніторингу стану здоров’я сучасних школярів [Текст] / О. Ю. Браткова // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2013. - № 20. - С. 189


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ПОДРОСТКОВ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- ADOLESCENT HEALTH SERVICES
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЯ ПОКАЗАТЕЛИ -- HEALTH STATUS INDICATORS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Властивості характеру студентів, які здобувають фах в умовах навчання в закладі вищої медичної освіти: тенденції формування, особливості адаптаційних змін, гігієнічна оцінка [Текст] = Character traits of students purchasing a specialty in the conditions of learning in an institution of higher medical education: formation trends, features of adaptive changes, hygienic assessment / О. Ю. Панчук [та ін.] // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2023. - Т. 27, № 1. - С. 150-159. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология)
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS (тенденции)
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
Кл.слова (ненормовані):
особливості характеру
Анотація: Метою роботи було здійснення комплексної гігієнічної оцінки та визначення особливостей формування властивостей характеру студентів, які здобувають фах в умовах навчання у закладі вищої медичної освіти. Наукові дослідження передбачали виявлення провідних рис характеру сучасних студентів, що перебували на різних етапах навчання: початковий (1 курс), проміжний (3 курс) та заключний (5 курс) етапи та здійснювались із використанням особистісних опитувальників Шмішека і Mini-mult, а також особистісного 16 PF-опитувальника Кеттелла. Аналіз одержаних результатів передбачав застосування процедур описової статистики із використанням пакету програм статистичного аналізу “Statistica 6.1” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). У ході досліджень встановлено, що в структурі провідних ознак акцентуйованих рис характеру впродовж усього часу навчання і серед дівчат, і серед юнаків переважали показники, які слід було розподілити на декілька блоків. До першого блоку відповідно до ступеня вираження слід було віднести показники акцентуацій характеру за екзальтованим, гіпертимним і циклотимним типами, до другого блоку – показники акцентуацій характеру за збудливим, емотивним, педантичним і демонстративним типами, до третього блоку – показники акцентуацій характеру за застрягаючим, тривожним і дистимним типами, і, отже, найгірші за своїм змістовним наповненням дані не слід було вважати найбільш вираженими. Разом з тим визначена наявність цілого ряду несприятливих тенденцій, які реєструються з боку провідних властивостей характеру та впливають на рівень функціональних можливостей організму студентів. Одержані дані надалі мають бути використані для розроблення методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів студентів і наукового обґрунтування здоров’язберігаючих технологій
The aim of the work was to carry out a comprehensive hygienic assessment and determine the peculiarities of the formation of the character traits of students who acquire a specialty in the conditions of study at a higher medical education institution. Scientific research involved the identification of the leading character traits of modern students who were at different stages of education (initial (1st year), intermediate (3rd year) and final (5th year) stages) and was carried out using Shmishek and Mini-mult personality questionnaires, personal 16 PF questionnaire Cattell too. The analysis of the obtained results involved the application of descriptive statistics procedures using the package of statistical analysis programs “Statistica 6.1” (license number ВXXR901E245722FA). In the course of the research, it was established that in the structure of the leading signs of accented character traits throughout the entire period of study, both among young girls and young boys, indicators prevailed, which should be divided into several blocks. According to the degree of expression, the indicators of character accentuations according to exalted, hyperthymic and cyclothymic types should be assigned to the first block, to the second block – indicators of character accentuations according to exciting, emotional, pedantic and demonstrative types, to the third block – indicators of character accentuations according to stuck, anxious and dysthymic types, and therefore the data worst in terms of content should not be considered the most pronounced. At the same time, the existence of a number of unfavourable trends, which are registered on the part of the leading properties of the character traits affect the level of functional capabilities of the students’ organism, is determined. The obtained data should be used in the future for the development of methods of comprehensive assessment of the state of adaptation resources of students and scientific substantiation of health-preserving technologies
Дод.точки доступу:
Панчук, О. Ю.
Белов, О. О.
Гринзовський, А. М.
Очередько, О. М.
Браткова, О. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)