Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Вища освіта (10)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бугай, Б. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.


   
    Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішніх хвороб [Текст] / Б. Г. Бугай [та ін.] // Медична освіта. - 2008. - № 2. - С. 39-41

Рубрики: Студенты медицинских учебных заведений--обуч

   Терапия (дисциплина)--обуч


   Пульмонология--обуч


Дод.точки доступу:
Бугай, Б. Г.
Андрейчин, С. М.
Чернець, Т. Ю.
Бількевич, Н. А.
Руда, М. М.
Верещагіна, Н. Я.
Ярема, Н. З.
Хабарова, Н. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи [Текст] / С. М. Андрейчин [та ін.] // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 55-57.

Рубрики: Терапия (дисциплина)--обуч

   Студенты медицинских учебных заведений--обуч


Дод.точки доступу:
Андрейчин, С. М.
Руда, М. М.
Чернець, Т. Ю.
Ярема, Н. З.
Бількевич, Н. А.
Бугай, Б. Г.
Бутвін, І. М.
Василюк, В. В.
Верещагіна, Н. Я.
Хабарова, Н. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб [Текст] = The heart dullness borders: contradiction between the true and canonical rules of percussion in internal diseases clinics / Б. Г. Бугай [та ін.] // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПЕРКУССИЯ -- PERCUSSION
Анотація: У статті викладена необхідність зміни стереотипів щодо канонічних методик перкуторного визначення меж відносної та абсолютної тупостей серця. Корективи, запропоновані авторами, дозволяють клініцистам біля ліжка хворого уникнути похибки в понад один сантиметр при визначенні верхньої межі серця за стандартами його відносної та абсолютної тупостей, і внести елементи примирення при інтерпретації різних варіантів його перкусії, що має особливе значення для викладачів кафедр пропедевтики внутрішньої медицини та майбутніх лікарів
Дод.точки доступу:
Бугай, Б. Г.
Андрейчин, С. М.
Чернець, Т. Ю.
Члек, М. В.
Бількевич, Н. А.
Руда, М. М.
Верещагіна, Н. Я.
Ярема, Н. З.
Кавецька, Н. А.
Ганьбергер, І. І.
Кучер, С. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: МУ7/2016/4
   Журнал

Медична освіта
2016р. № 4 . - 96.11, р.
Зміст:
Вепрюк, Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології / Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Латинська О. С., Іваниця А. О., Таран І. В.
Дубінін, С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі / С. І. Дубінін [та ін.]. - С.12-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ваценко А. В., Пілюгін В. О., Улановська-Циба Н. А., Передерій Н. О., Рябушко О. Б., Овчаренко О. В.
Дуда, К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти / К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь. - С.15-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Корда, Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста / Μ. Μ. Корда [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шульгай А. Г., Запорожан С. Й., Кріцак М. Ю.
Маланчук, Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології / Л. М. Маланчук [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Романчук Л. І., Маланчин І. М., Мартинюк В. М.
Андрейчин, С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру / С. М. Андрейчин [та ін.]. - С.24-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бількевич Н. А., Чернець Т. Ю., Бугай Б. Г., Лихацька В. О., Верещагіна Н. Я., Кавецька Н. А., Кузів П. П., Руда М. М., Ярема Н. З., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Боярчук, О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін / О. Р. Боярчук [та ін.]. - С.28-30. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорномидз І. Б., Воронцова Т. О., Кінаш М. І.
Бурмас, Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.]. - С.31-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бойко Л. А., Бекус І. Р., Кирилів М. В.
Вацеба, М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини / М. О. Вацеба. - С.34-36. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі / М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів. - С.37-40. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитрук, О. М. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук. - С.41-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зозуляк, Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика” / Н. В. Зозуляк. - С.45-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Карпець, М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи / М. В. Карпець. - С.47-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куровська, В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології / В. О. Куровська. - С.50-52. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвинова, О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я / О. Н. Литвинова [та ін.]. - С.53-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Романюк Л. М., Теренда Н. О., Панчишин Н. Я.
Савка, І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання / І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк. - С.56-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій / В. А. Славопас. - С.59-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Цвях, А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії / А. І. Цвях [та ін.]. - С.62-63. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кулянда І. С., Копатчак І. Р., Грубар Ю. О., Сморщок Ю. С., Марченкова Н. О., Лимар Є. А.
Швед, М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни / М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак. - С.64-67. - Бібліогр.: в кінці ст.
Швець, Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець. - С.68-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни / Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова. - С.71-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: МУ7/2016/3
   Журнал

Медична освіта
2016р. № 3 . - 96.11, р.
Зміст:
Бурлака, Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків / Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороненко, Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін. - С.12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Солодовник, О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення / О. В. Солодовник. - С.21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чоп’як, В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди / В. В. Чоп’як [та ін.]. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вергун А. Р., Яворська О. Я., Вергун О. М.
Шухтін, В. В. Реформування вищої освіти в Україні / В. В. Шухтін [та ін.]. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Котюжинська С. Г., Лєбєдєва Т. Л., Шухтіна І. М.
Бєленічев, І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.35-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Моргунцова С. А., Рижов О. А., Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Риженко В. П.
Бугай, Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб / Б. Г. Бугай [та ін.]. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Члек М. В., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Кавецька Н. А., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Велика, А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисюк О. М., Данильчук В. В., Біговщиць С. В.
Добровольський, В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу / В. В. Добровольський. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Загричук, Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії / Г. Я. Загричук, А. Є. Демид. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Канівець, С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою / С. В. Канівець, О. Є. Денисик. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кривошей, О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії / О. В. Кривошей. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Левків, М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології / М. О. Левків. - С.71-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прилипко, Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету / Н. А. Прилипко [та ін.]. - С.75-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вишницька І. В., Унгурян Л. М., Бєляєва О. І.
Родіонова, В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів) / В. В. Родіонова [та ін.]. - С.78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Коваленко О. М., Ніколаєнко-Камишова Т. П., Собко С. В., Хмель О. С.
Семенець, А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті” / А. В. Семенець, С. Б. Чеканов. - С.82-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рокутов С. В., Тимофєєв Р. М., Шорніков А. В.
Стеченко, О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / О. В. Стеченко. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Суховолець, І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців / І. О. Суховолець. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хобзей, М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату / М. К. Хобзей, А. Р. Вергун. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шишка, І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря) / І. В. Шишка, А. В. Кудієвський. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колесник, М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі / М. Ю. Колесник, І. С. Качан. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року / Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: МУ7/2010/4
   Журнал

Медична освіта
2010р. № 4
Зміст:
Огарь, С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі / С. В. Огарь, Л. В. Пляка. - С.5-7.
Чекман, І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів / І. С. Чекман, Н. О. Горчакова. - С.7-11.
Хомазюк, Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи / Т. А. Хомазюк [и др.] . - С.11-14.
Інші автори: Борисова І. С., Березуцький В. І., Єгоров К. Ю., Караванська І. Л.
Ульянов, В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП / В. О. Ульянов, В. Є. Бреус. - С.14-17.
Сорокман, Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії / Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар. - С.17-18.
Сон, А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету / А. С. Сон [и др.] . - С.19-21.
Інші автори: Добровольський В. В., Горанський Ю. І., Перькова Г. В., Стоянов О. М., Лебідь О. П., Чемересюк І. Г., Хрущ О. В., Хубєтова І. В.
Грицан, Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі" / Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська. - С.21-24.
Бондаренко, Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології / Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва. - С.25-27.
Ільницька, Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького / Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз. - С.28-30.
Білай, І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування / І. М. Білай [и др.] . - С.30-33.
Інші автори: Дарій В. І., Рижов О. А., Райкова Т. С., Бушуєва І. В., Демченко В. О., Зарічнп Т. П., Білоус М. В., Кандибей Н. В., Пругло Є. С.
Гребенник, М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю / М. В. Гребенник [и др.] . - С.33-35.
Інші автори: Криськів О. І., Бабінець Л. С., Творко В. М.
Василюк, В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес / В. М. Василюк [и др.] . - С.36-40.
Інші автори: Бондар Л. П., Мартинюк Л. П., Наумова Л. В., Радецька Л. В., Кравчук Н. В., Василюк В. В., Лихацька Т. В., Смачило І. В., Гаврилюк М. Є.
Іванець, Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації / Л. М. Іванець, О. Б. Поляк. - С.40-42.
Воронич-Семченко, Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації / Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій. - С.42-45.
Бобирьов, В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології / В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича. - С.45-47.
Чечотіна, С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики / С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот. - С.48-50.
Кузякіна, Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів / Н. Є. Кузякіна. - С.51-52.
Новосьолова, Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство" / Н. Ф. Новосьолова. - С.53-55.
Андрейчин, С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи / С. М. Андрейчин [и др.] . - С.55-57.
Інші автори: Руда М. М., Чернець Т. Ю., Ярема Н. З., Бількевич Н. А., Бугай Б. Г., Бутвін І. М., Василюк В. В., Верещагіна Н. Я., Хабарова Н. А.
Банадига, Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / Н. В. Банадига, І. О. Рогальський. - С.57-69.
Білик, Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа" / Л. С. Білик, Н. Є. Слободян. - С.60-61.
Гнатюк, М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії / М. С. Гнатюк [и др.] . - С.62-64.
Інші автори: Слабий О. Б., Гнатюк Р. М., Ковальчук М. Ф., Данилевич Ю. О., Шев’як П. І., Гаргула Т. І.
Господарський, І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / І. Я. Господарський [и др.] . - С.65-67.
Інші автори: Ястремська С. О., Коноваленко С. О., Рега Н. І., Криницька І. Я., Максимова В. В., Локай Б. А., Галіяш Н. Б., Креховська-Лепявко О. М., Яворська І. В., Петренко Н. В., Городецький В. Є.
Гощинський, В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.68-69.
Інші автори: Корильчук Н. І., Боцюк Н. Є., Боровик І. О., Корильчук Т. Б., Ляшенко І. І., Перейма В. Р., Бенца О. І.
Дзюбановський, І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72.
Інші автори: Бенедикт В. В., П’ятночка В. І., Герасимець Ю. М., Свистун Р. В., Луговий О. Б., Поляцко К. Г., Нагірний Я. П.
Климнюк, С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця / С. І. Климнюк [и др.] . - С.72-73.
Інші автори: Ткачук Н. І., Романюк Л. Б., Творко М. С., Малярчук Г. Р., Борак В. П.
Мазур, П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників / П. Є. Мазур [и др.] . - С.74-75.
Інші автори: Голуб Г. Р., Кралюк О. С., Криницька І. Я.
Мазур, П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою / П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець. - С.76-77.
Мазур, П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу / П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк. - С.77-79.
Мандзій, З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання / З. П. Мандзій [и др.] . - С.80-82.
Інші автори: Кліщ І. М., Тюріна В. Ф., Марків І. М., Цяпа Ю. М., Мерецька І. В., Лихацька В. О., Гаріян М. П.
Марчишин, С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ / С. М. Марчишин [и др.] . - С.83-85.
Інші автори: Шнайда М. І., Грималюк О. І., Кернична І. З., Демидяк О. Л., Бердей Т. С.
Олійник, О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року / О. В. Олійник [и др.] . - С.85-87.
Інші автори: Лавра О. Г., Юзьків Л. Р., Щур М. І., Буцкин Л. В., Борак В. В.
Пайкуш, М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах / М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський. - С.87-89.
Сагаль, І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія" / І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук. - С.89-91.
Сміян, С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу / С. І. Сміян [и др.] . - С.91-93.
Інші автори: Слаба У. С., Мартинюк Л. П., Лепявко А. А., Коморовський Р. Р., Бондар Р. Я., Гусак С. Р.
Ткачук, О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи / О. В. Ткачук [и др.] . - С.94-95.
Інші автори: Мислицький В. Ф., Ткачук С. С., Антохіна С. І., Лєньков О. М., Кузнєцова О. В., Ясінська О. В.
Швидкий, О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу / О. В. Швидкий, Н. В. Будь. - С.96-98.
Шегедин, М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського / М. Б. Шегедин, І. С. Смачило. - С.98-100
Шкробот, С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів / С. І. Шкробот [и др.] . - С.100-103.
Інші автори: Венгер О. П., Смашна О. Є., Несторович Я. М., Сновида Л. Т., Мисула Ю. І.
Шкробот, С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків / С. І. Шкробот [и др.] . - С.104-106.
Інші автори: Мілевська-Вовчук Л. С., Салій З. В., Гара І. І., Бударна О. Ю., Сохор Н. Р., Мисула М. С.
Шпонька, І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини / І. С. Шпонька [и др.] . - С.106-108.
Інші автори: Короленко Г. С., Козлов С. В., Гриценко П. О., Алексеєнко О. О., Сулоєв К. М., Федченко М. П., Мальцев І. О., Легеза О. А., Чекан С. М., Бондарева В. О.
Савула, М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу / М. М. Савула, Ю. І. Сливка. - С.108-111.
Свиридюк, В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу) / В. З. Свиридюк [и др.] . - С.112-116.
Інші автори: Копетчук В. А., Яворський П. В., Гордійчук С. В., Горай О. В., Махновська І. Р.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: МУ7/2008/4
   Журнал

Медична освіта
2008р. № 4
Зміст:
Ковальчук, Л. Я. Безперервне післядипломне професійне навчання лікарю: перспективи і проблеми в анестезіології / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-7
Інші автори: Гнатів В. В., Олійник О. В., Стародуб С. М.
Дзяк, Г. В. Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії / Г. В. Дзяк, Т. В. Святенко. - С.8-13
Мисула, І. Р. Рухова активність-невід’ємний важливий компонент здоров’я під час навчання у вищому навчальному закладі / І. Р. Мисула [и др.] . - С.13-15
Інші автори: Коваль В. Б., Голяченко А. О., Вакуленко Л. О., Бакалюк Т. Г., Левицька Л. В., Лавріненко О. М.
Неруш, П. О. Інтеграція навчального процесу-основа ефективності кредитно-модульної системи навчання / П. О. Неруш [и др.] . - С.16-17
Інші автори: Родинський О. Т., Мозгунов О. В., Демченко О. М.
Крижановський, Я. Й. Проблеми методичного забезпечення оцінювання знань і вмінь студентів / Я. Й. Крижановський [и др.] . - С.18-19
Інші автори: Кульбака В. С., Меллін В. М., Коваленко О. М., Антонів В. Р., Стець М. М.
Філімонов, В. І. Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології / В. І. Філімонов, Н. Г. Гончарова, Г. І. Бессараб. - С.20-22
Білай, І. М. Викладання клінічнoї фаpмaкoкінетики провізорам-інтернам на факультeті післядипломної освіти / І. М. Білай [и др.] . - С.23-25
Інші автори: Дарій В. І., Крапівной О. А., Демченко В. О., Кандибей Н. В., Резніченко Ю. Г.
Сіліна, Т. М. Деякі аспекти викладання студентам фармацевтичного факультету в умовах болонського процесу / Т. М. Сіліна [и др.] . - С.25-26
Інші автори: Сокуренко Н. Д., Морозова О. В., Тихоновська М. А., Чернышева С. В., Ереміна ?.?.
Токарчук, Н. І. Проблеми навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи при підготовці студентів-іноземців / Н. І. Токарчук [и др.] . - С.27-28
Інші автори: Капітан Т. В., Рубіна О. С., Мантак Г. І.
Ткачук, С. С. Проблеми та особливості організації практично орієнтованого викладання фізіології студентам, що навчаються за кредитно-модульною системою / С. С. Ткачук [и др.] . - С.29-31
Інші автори: Ходоровський В. І., Швець В. І., Ясінський B.I., Ткачук О. В., Ясінська О. В., Анохіна С. І., Кузнєцова О. В.
Міщенко, І. В. Практично орієнтоване викладання фізіології в українській медичній стоматологічній академії: досвід та перспективи / І. В. Міщенко [и др.] . - С.32-33
Інші автори: Міщенко В. П., Запорожець Т. М., Весніна Л. Е., Соколенка В. М., Моргун З. К.
Мерецький, В. М. Особливості аудиторної роботи в процесі викладання курсу клінічної фармакології в умовах системи "єдиного дня" / В. М. Мерецький. - С.33-35
Вадзюк, С. Н. Формування клінічного мислення у студентів при вивченні нормальної фізіології / С. Н. Вадзюк [и др.] . - С.36-37
Інші автори: Волкова Н. М., Денефіль О. В., Зятковська Н. Є., Папінко І. Я., Паньків І. Б., Отченашенко В. А.
Бугай, Б. Г. Кардіоцереброваскулярні синдроми: мотиви необхідності вивчення їх на пропедевтиці внутрішніх хвороб / Б. Г. Бугай [и др.] . - С.38-40
Інші автори: Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагина Н. Я., Ярема Н. З.
Хурані, І. Ф. Сучасні аспекти організації викладання онкології в іноземних спеціалістів післядипломної підготовки / І. Ф. Хурані. - С.41-43
Фіра, Л. С. Вивчення фітотерапії-необхідна умова для досконалої підготовки провізора-фахівця / Л. С. Фіра, П. Г. Лихацький, М. І. Шанайда. - С.43-44
Слабий, М. В. Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки / М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський. - С.45-48
Костенко, І. Ф. Система медсестринської освіти в країнах Європи та в Україні / І. Ф. Костенко. - С.49-53
Федорців, О. Є. Досвід підготовки медичних сестер-бакалаврів на кафедрі педіатрії / О. Є. Федорців, О. М. Шульгай. - С.54-56
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: МУ7/2008/2
   Журнал

Медична освіта
2008р. № 2
Зміст:
Банчук, М. В. Сучасні питання розвитку вищої медичної освіти та кадрового забезпечення галузі охорони здоров’я / М. В. Банчук [и др.] . - С.5-11
Інші автори: Волосовець О. П., Фещенко І. І., Чернишенко Т. І.
Громов, О. В. Інтенсифікація навчального процесу студентів при вивченні тестових завдань під час практичних занять на клінічних базах / О. В. Громов [и др.] . - С.11-13
Інші автори: Герасимчук П. Г., Коваленко М. О., Василишина М. В.
Жмурський, С. І. Моделювання при вивченні гемодинаміки у біофізиці / С. І. Жмурський, В. Є. Дмитрах. - С.13-16
Святенко, Т. В. Значення студентського волонтерського руху у вихованні лікаря-гуманіста / Т. В. Святенко. - С.16-20
Швед, М. І. Шляхи оптимізації викладання предмета на кафедрі внутрішньої медицини / М. І. Швед [и др.] . - С.21-24
Інші автори: Пасєчко Н. В., Лихацька Г. В., Лихацька Т. В., Смачило І. В.
Климнюк, С. І. Особливості викладання мікробіології у сучасних умовах / С. І. Климнюк [и др.] . - С.24-28
Інші автори: Романюк Л. Б., Ткачук Н. І., Творко М. С., Малярчук Г. Р., Покришко О. В.
Кравченко, Н. С. Методичне забезпечення вивчення фтизіатрії в умовах запровадження кредитно-модульної системи / Н. С. Кравченко [и др.] . - С.28-30
Інші автори: Грищук Л. А., Корнага С. І., Савула М. М., П’ятночка І. Т.
Кашуба, М. О. Особливості практично-орієнтованого викладання загальної гігієни англійською мовою у студентів-іноземців / М. О. Кашуба [и др.] . - С.30-31
Інші автори: Лотоцька О. В., Сопель О. М., Козак Д. В., Рега Н. І.
Прокоп, І. А. Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови / І. А. Прокоп, М. І. Бобак. - С.32-34
Святенко, Т. В. Забезпечення реалізації студентських ініціатив-важлива складова реформування вітчизняної вищої школи (досвід Дніпропетровської державної медичної академії) / Т. В. Святенко. - С.35-38
Бугай, Б. Г. Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішніх хвороб / Б. Г. Бугай [и др.] . - С.39-41
Інші автори: Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Хабарова Н. А.
Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції "Досвід та проблеми впровадження кредитно-модульної системи навчання у ВМ(Ф)НЗ України"15-16 ТРАВНЯ 2008 Р. - С.42-75
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: МУ7/2006/3
   Журнал

Медична освіта
2006р. № 3
Зміст:
Ковальчук, Л. Я. До питання співпраці Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Гобачевського та штату Південна Кароліна, США в галузі медсестринської освіти / Л. Я. Ковальчук. - С.5-7
Чернишенко, Т. І. Порівняльні аспекти американської та української програм акалаврату з медсестринства / Т. І. Чернишенко, Н. О. Ліщенко. - С.7-11
Ковальчук, Л. Я. Сучасна концепція підручника для медсестер / Л. Я. Ковальчук, Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська. - С.11-13
Марценюк, В. П. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни UPSTATE (США) / В. П. Марценюк. - С.14-15
Шегедин, М. Б. Нова вітчизняна модель медсестринського процесу / М. Б. Шегедин. - С.16-17
Шкробот, С. І. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні / С. І. Шкробот, О. Ю. Бударна, З. В. Салій. - С.18-19
Хабарова, Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту / Н. А. Хабарова, С. М. Андрейчин, Н. А. Бількевич. - С.20-22
Шевчук, О. В. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника / О. В. Шевчук. - С.22-24
Кулл, Д. С. До питання нестачі медичних сестер / Д. С. Кулл. - С.24-28
Ревчук, Н. В. Система освіти медичних сестер у Сполучених Штатах Америки / Н. В. Ревчук. - С.28-29
Усинська, О. С. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи / О. С. Усинська. - С.30-31
Лепявко, А. А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США / А. А. Лепявко. - С.32-34
Шманько, О. В. Проблема нестачі медичних сестер у США / О. В. Шманько. - С.35-36
Прокопчук, А. І. До питання реформування медсестринської освіти в Україні / А. І. Прокопчук. - С.39-40
Тарчинець, М. В. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами, що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД / М. В. Тарчинець [и др.] . - С.41-42
Інші автори: Воронцов М. В., Ставничий Д. Р., Висоцька Т. В.
Мілевська, Л. С. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США) / Л. С. Мілевська. - С.42-44
Прокопчук, А. І. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі / А. І. Прокопчук. - С.44-46
Олещук, О. М. Особливості медсестринської освіти в Австрії / О. М. Олещук, Г. Б. Паласюк. - С.46-47
Олійник, О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету / О. В. Олійник. - С.48-49
Сахарова, І. Є. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти / І. Є. Сахарова, Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук. - С.49-52
Качор, В. О. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою / В. О. Качор [и др.] . - С.53-54
Інші автори: Андрейчин С. М., Васильєва Н. А., Луцук О. С.
Фаркашова, Д. Система медсестринської освіти у Словацькій республіці після 1990 року / Д. Фаркашова. - С.55-56
Сескевічюс, А. Розвиток медсестринської освіти в Литві / А. Сескевічюс. - С.57
Банадига, Н. В. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти / Н. В. Банадига, Н. Я. Ходорчук, І. О. Рогальський. - С.58-60
Гайдуков, В. А. Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами / В. А. Гайдуков [и др.] . - С.60-61
Інші автори: Плеш І. А., Борейко Л. Д., Макарова О. В.
Дука, К. Д. Досвід навчання медсестер-бакалаврів в Дніпропетровській державній медичній академії / К. Д. Дука, Т. В. Ярошевська, І. Е. Шарун. - С.62-63
Костенко, І. Ф. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в Україні / І. Ф. Костенко. - С.64-65
Кривенко, В. І. Організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою / В. І. Кривенко [и др.] . - С.66-68
Інші автори: Федорова О. П., Пахомова С. П., Єремеєв В. Г.
Кузнєцов, В. Г. Роль кабінету доклінічної практики в процесі підготовки медичних працівників середньої ланки / В. Г. Кузнєцов. - С.68-69
Локай, Б. А. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" -крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні / Б. А. Локай, Д. В. Козак. - С.72-74
Локай, Б. А. Стан та проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів для спеціальностей "Сестринська справа" та "Лабораторна діагностика" у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського / Б. А. Локай. - С.74-75
Панченко, М. С. Проблеми та перспективи підготовки педагогічних кадрів зі спеціальності "Сестринська справа" з досвіду роботи Харківського базового медичного коледжу №1 / М. С. Панченко, Т. О. Кудрявцева, Л. П. Ольховська. - С.76-78
Сук, Т. І. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у вищих навчальних закладах України / Т. І. Сук [и др.] . - С.82-83
Інші автори: Хомко О. Й., Пержул І. Р., Молдован П. М.
Шкільна, І. М. Роль медичної сестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримці здорового способу життя / І. М. Шкільна. - С.88-90
Кайдашев, І. П. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи / І. П. Кайдашев [и др.] . - С.90-92
Інші автори: Расин М. С., Васильєв В. М., Дігтяр Н. І., Савченко Л. Г.
Білай, І. М. Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.92-95
Деміховська, О. Особливості викладання гігієни у Німеччині / О. Деміховська. - С.96-98
Чулак, Л. Д. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до Практичноорієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології / Л. Д. Чулак, М. В. Кушнір, В. Г. Шутурмінський. - С.99-100
Бугай, Б. Г. Ритм перепілки при мітральному стенозі: компонент, якого не вистачає / Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець. - С.101-103
Саварин, Т. В. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях 3 латинської мови / Т. В. Саварин, В. Я. Рахлецька. - С.103-106
Роговий, Ю. Є. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+"у поліпшенні викладання патологічної фізіології / Ю. Є. Роговий, Л. Г. Архіпова. - С.107-109
Корильчук, Н. І. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи / Н. І. Корильчук, Т. Б. Корильчук. - С.109-111
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: МУ7/2006/1
   Журнал

Медична освіта
2006р. № 1
Зміст:
Ковальчук, Л. Я. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті / Л. Я. Ковальчук [и др.] . - С.5-7
Інші автори: Вайда А. Р., Венгер І. К., Беденюк А. Д., Господарський А. Я.
Марценюк, В. П. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної кароліни UPSTATE(США) / В. П. Марценюк. - С.8-10
Господарський, І. Я. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії / І. Я. Господарський. - С.11-14
Паласюк, Г. Б. Медсестринська освіта в Австрії: з досвіду міжнародних стажувань / Г. Б. Паласюк. - С.15-18
Авдєєв, О. В. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії / О. В. Авдєєв. - С.18-21
Денефіль, О. В. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету / О. В. Денефіль. - С.22-24
Олещук, О. М. Особливості нового навчального плану й викладання фармакологи / О. М. Олещук. - С.25-28
Ремінецький, Б. Я. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня / Б. Я. Ремінецький. - С.29-31
Ястремська, С. О. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті / С. О. Ястремська. - С.32-33
Багній, Н. І. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті / Н. І. Багній. - С.34-36
Сахарова, І. Є. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті / І. Є. Сахарова. - С.37-39
Ліщенко, Н. О. Особливості системи вищої освіти у США / Н. О. Ліщенко [и др.] . - С.40-43
Інші автори: Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Прокопчук, А. І. Особливості медсестринської освіти у США / А. І. Прокопчук [и др.] . - С.44-46
Інші автори: Ліщенко Н. О., Марценюк В. П., Усинська О. С., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Усинська, О. С. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринськоЇ освіти США (на прикладі школи медсестринства університету Південної Кароліни) / О. С. Усинська [и др.] . - С.47-49
Інші автори: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Мілевська Л. С., Лепявко А. А.
Мілевська, Л. С. Фактор викладача в системі американської медичної освіти / Л. С. Мілевська [и др.] . - С.50-51
Інші автори: Ліщенко Н. О., Прокопчук А. І., Марценюк В. П., Усинська О. С., Лепявко А. А.
Андрейчин, С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці / С. М. Андрейчин, В. О. Качор. - С.52-54
Фіра, Л. С. Організація навчання у Карловому університеті / Л. С. Фіра [и др.] . - С.55-56
Інші автори: Острівка О. І., Сидоренко О. Л., Лихацький П. Г., Соколова Л. В.
Бухтіярова, Н. В. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті / Н. В. Бухтіярова [и др.] . - С.57-59
Інші автори: Бєленічев І. Ф., Коробко Д. Б., Сидорова І. В.
Гощинський, В. Б. До питання підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини / В. Б. Гощинський [и др.] . - С.60-61
Інші автори: Боцюк Н. Є., Ясній О. Р., Бабінець Л. С., Воронцов О. О., Боровик І. О.
Бойчук, А. В. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології фпо на засадах доказової медицини-нагальна потреба часу / А. В. Бойчук [и др.] . - С.62-64
Інші автори: Шадріна В. С., Коптюх В. І., Хлібовська О. І., Бегош Б. М., Сопель В. В.
Стародуб, Є. М. Впровадження принципів доказової медицини на факультеті після дипломної освіти / Є. М. Стародуб [и др.] . - С.64-66
Інші автори: Масик О. М., Самогальська О. Є., Лазарчук Т. Б., Шостак С. Є.
Білай, І. М. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету / І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура. - С.67-70
Дзюбановський, І. Я. Роль клінічних баз в оволодінні практичними навичками інтернами-хірургами у світлі кваліфікаційної категорії / І. Я. Дзюбановський [и др.] . - С.70-72
Інші автори: Луговий О. Б., Пустовойт Г. Т., Бенедикт В. В., П’ятночка В. І., Герасимець Ю. М.
Мурашко, О. О. Динаміка цінністно-смислової сфери безплідних жінок, які застосовують допоміжні репродуктивні технології / О. О. Мурашко. - С.73-79
Бугай, Б. Г. Основа мечоподібного відростка чи нижній кінець груднини є місцем вислуховування тристулкового клапана? / Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Н. Я. Верещагіна. - С.80-81
Цимбалюк, В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі / В. І. Цимбалюк, М. В. Квасніцький. - С.84-87
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)