Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Вища освіта (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бугай, Б. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бугай Б. Г., Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Хабарова Н. А.
Назва : Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішніх хвороб
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 2. - С. 39-41 (Шифр МУ7/2008/2)
Предметні рубрики: Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Терапия (дисциплина)-- обуч
Пульмонология-- обуч
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрейчин С. М., Руда М. М., Чернець Т. Ю., Ярема Н. З., Бількевич Н. А., Бугай Б. Г., Бутвін І. М., Василюк В. В., Верещагіна Н. Я., Хабарова Н. А.
Назва : Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 55-57. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметні рубрики: Терапия (дисциплина)-- обуч
Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бугай Б. Г., Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Члек М. В., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Кавецька Н. А., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Назва : Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб
Паралельн. назви :The heart dullness borders: contradiction between the true and canonical rules of percussion in internal diseases clinics
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 38-43 (Шифр МУ7/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПЕРКУССИЯ -- PERCUSSION
Анотація: У статті викладена необхідність зміни стереотипів щодо канонічних методик перкуторного визначення меж відносної та абсолютної тупостей серця. Корективи, запропоновані авторами, дозволяють клініцистам біля ліжка хворого уникнути похибки в понад один сантиметр при визначенні верхньої межі серця за стандартами його відносної та абсолютної тупостей, і внести елементи примирення при інтерпретації різних варіантів його перкусії, що має особливе значення для викладачів кафедр пропедевтики внутрішньої медицини та майбутніх лікарів
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Вепрюк Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології/ Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий (стр.5-7)
Волощук Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.8-11)
Дубінін С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі/ С. І. Дубінін [та ін.] (стр.12-14)
Дуда К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь (стр.15-16)
Корда Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.17-20)
Маланчук Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології/ Л. М. Маланчук [та ін.] (стр.21-23)
Андрейчин С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру/ С. М. Андрейчин [та ін.] (стр.24-27)
Боярчук О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.28-30)
Бурмас Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.] (стр.31-33)
Вацеба М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини/ М. О. Вацеба (стр.34-36)
Гребеник М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі/ М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів (стр.37-40)
Дмитрук О. М. . Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук (стр.41-44)
Зозуляк Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика”/ Н. В. Зозуляк (стр.45-46)
Карпець М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи/ М. В. Карпець (стр.47-49)
Куровська В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології/ В. О. Куровська (стр.50-52)
Литвинова О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я/ О. Н. Литвинова [та ін.] (стр.53-55)
Савка І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання/ І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк (стр.56-58)
Славопас В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій/ В. А. Славопас (стр.59-61)
Цвях А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії/ А. І. Цвях [та ін.] (стр.62-63)
Швед М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни/ М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак (стр.64-67)
Швець Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець (стр.68-70)
Кадобний Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова (стр.71-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Бурлака Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків/ Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан (стр.5-7)
Волощук Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська (стр.8-11)
Вороненко Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін (стр.12-16)
Мельничук І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.17-20)
Солодовник О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення/ О. В. Солодовник (стр.21-25)
Чоп’як В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди/ В. В. Чоп’як [та ін.] (стр.26-28)
Шухтін В. В. Реформування вищої освіти в Україні/ В. В. Шухтін [та ін.] (стр.29-34)
Бєленічев І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.35-37)
Бугай Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [та ін.] (стр.38-43)
Велика А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів/ А. Я. Велика, О. О. Перепелиця (стр.44-47)
Волощук Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.48-51)
Добровольський В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу/ В. В. Добровольський (стр.52-55)
Загричук Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії/ Г. Я. Загричук, А. Є. Демид (стр.56-61)
Канівець С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою/ С. В. Канівець, О. Є. Денисик (стр.62-66)
Кривошей О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії/ О. В. Кривошей (стр.67-70)
Левків М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології/ М. О. Левків (стр.71-74)
Прилипко Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету/ Н. А. Прилипко [та ін.] (стр.75-77)
Родіонова В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів)/ В. В. Родіонова [та ін.] (стр.78-81)
Семенець А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті”/ А. В. Семенець, С. Б. Чеканов (стр.82-89)
Спіріна І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.90-92)
Стеченко О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.93-98)
Суховолець І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців/ І. О. Суховолець (стр.99-101)
Хобзей М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату/ М. К. Хобзей, А. Р. Вергун (стр.102-105)
Шишка І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря)/ І. В. Шишка, А. В. Кудієвський (стр.106-109)
Колесник М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі/ М. Ю. Колесник, І. С. Качан (стр.110-113)
Кадобний Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року/ Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова (стр.114-117)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.104-106.)
Шпонька І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Медична освіта -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Безперервне післядипломне професійне навчання лікарю: перспективи і проблеми в анестезіології/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-7)
Дзяк Г. В. Виховна робота щодо запобігання асоціальній поведінці студентської молоді у Дніпропетровській державній медичній академії/ Г. В. Дзяк, Т. В. Святенко (стр.8-13)
Мисула І. Р. Рухова активність-невід’ємний важливий компонент здоров’я під час навчання у вищому навчальному закладі/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.13-15)
Неруш П. О. Інтеграція навчального процесу-основа ефективності кредитно-модульної системи навчання/ П. О. Неруш [и др.] (стр.16-17)
Крижановський Я. Й. Проблеми методичного забезпечення оцінювання знань і вмінь студентів/ Я. Й. Крижановський [и др.] (стр.18-19)
Філімонов В. І. Інновації в навчальному процесі кафедри нормальної фізіології/ В. І. Філімонов, Н. Г. Гончарова, Г. І. Бессараб (стр.20-22)
Білай І. М. Викладання клінічнoї фаpмaкoкінетики провізорам-інтернам на факультeті післядипломної освіти/ І. М. Білай [и др.] (стр.23-25)
Сіліна Т. М. Деякі аспекти викладання студентам фармацевтичного факультету в умовах болонського процесу/ Т. М. Сіліна [и др.] (стр.25-26)
Токарчук Н. І. Проблеми навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи при підготовці студентів-іноземців/ Н. І. Токарчук [и др.] (стр.27-28)
Ткачук С. С. Проблеми та особливості організації практично орієнтованого викладання фізіології студентам, що навчаються за кредитно-модульною системою/ С. С. Ткачук [и др.] (стр.29-31)
Міщенко І. В. Практично орієнтоване викладання фізіології в українській медичній стоматологічній академії: досвід та перспективи/ І. В. Міщенко [и др.] (стр.32-33)
Мерецький В. М. Особливості аудиторної роботи в процесі викладання курсу клінічної фармакології в умовах системи "єдиного дня"/ В. М. Мерецький (стр.33-35)
Вадзюк С. Н. Формування клінічного мислення у студентів при вивченні нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.36-37)
Бугай Б. Г. Кардіоцереброваскулярні синдроми: мотиви необхідності вивчення їх на пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [и др.] (стр.38-40)
Хурані І. Ф. Сучасні аспекти організації викладання онкології в іноземних спеціалістів післядипломної підготовки/ І. Ф. Хурані (стр.41-43)
Фіра Л. С. Вивчення фітотерапії-необхідна умова для досконалої підготовки провізора-фахівця/ Л. С. Фіра, П. Г. Лихацький, М. І. Шанайда (стр.43-44)
Слабий М. В. Обгрунтування системи безперервного навчання провізорів в Україні на прикладі фармакоекономіки/ М. В. Слабий, О. М. Заліська, Б. Л. Парновський (стр.45-48)
Костенко І. Ф. Система медсестринської освіти в країнах Європи та в Україні/ І. Ф. Костенко (стр.49-53)
Федорців О. Є. Досвід підготовки медичних сестер-бакалаврів на кафедрі педіатрії/ О. Є. Федорців, О. М. Шульгай (стр.54-56)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Медична освіта -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Сучасні питання розвитку вищої медичної освіти та кадрового забезпечення галузі охорони здоров’я/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-11)
Громов О. В. Інтенсифікація навчального процесу студентів при вивченні тестових завдань під час практичних занять на клінічних базах/ О. В. Громов [и др.] (стр.11-13)
Жмурський С. І. Моделювання при вивченні гемодинаміки у біофізиці/ С. І. Жмурський, В. Є. Дмитрах (стр.13-16)
Святенко Т. В. Значення студентського волонтерського руху у вихованні лікаря-гуманіста/ Т. В. Святенко (стр.16-20)
Швед М. І. Шляхи оптимізації викладання предмета на кафедрі внутрішньої медицини/ М. І. Швед [и др.] (стр.21-24)
Климнюк С. І. Особливості викладання мікробіології у сучасних умовах/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.24-28)
Кравченко Н. С. Методичне забезпечення вивчення фтизіатрії в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Н. С. Кравченко [и др.] (стр.28-30)
Кашуба М. О. Особливості практично-орієнтованого викладання загальної гігієни англійською мовою у студентів-іноземців/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.30-31)
Прокоп І. А. Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови/ І. А. Прокоп, М. І. Бобак (стр.32-34)
Святенко Т. В. Забезпечення реалізації студентських ініціатив-важлива складова реформування вітчизняної вищої школи (досвід Дніпропетровської державної медичної академії)/ Т. В. Святенко (стр.35-38)
Бугай Б. Г. Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [и др.] (стр.39-41)
Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції "Досвід та проблеми впровадження кредитно-модульної системи навчання у ВМ(Ф)НЗ України"15-16 ТРАВНЯ 2008 Р. (стр.42-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 3
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. До питання співпраці Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Гобачевського та штату Південна Кароліна, США в галузі медсестринської освіти/ Л. Я. Ковальчук (стр.5-7)
Чернишенко Т. І. Порівняльні аспекти американської та української програм акалаврату з медсестринства/ Т. І. Чернишенко, Н. О. Ліщенко (стр.7-11)
Ковальчук Л. Я. Сучасна концепція підручника для медсестер/ Л. Я. Ковальчук, Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.11-13)
Марценюк В. П. Електронні інформаційні ресурси при підготовці медсестер в університеті Південної Кароліни UPSTATE (США)/ В. П. Марценюк (стр.14-15)
Шегедин М. Б. Нова вітчизняна модель медсестринського процесу/ М. Б. Шегедин (стр.16-17)
Шкробот С. І. Актуальні питання при вивченні предмета "Медсестринство в неврології" в світлі реформування медсестринської освіти в Україні/ С. І. Шкробот, О. Ю. Бударна, З. В. Салій (стр.18-19)
Хабарова Н. А. Сучасні погляди на медсестринську освіту/ Н. А. Хабарова, С. М. Андрейчин, Н. А. Бількевич (стр.20-22)
Шевчук О. В. Госпітальне медсестринство в США очима українського випускника/ О. В. Шевчук (стр.22-24)
Кулл Д. С. До питання нестачі медичних сестер/ Д. С. Кулл (стр.24-28)
Ревчук Н. В. Система освіти медичних сестер у Сполучених Штатах Америки/ Н. В. Ревчук (стр.28-29)
Усинська О. С. Професійна класифікація медсестер у США: особливості освіти та роботи/ О. С. Усинська (стр.30-31)
Лепявко А. А. Альтернативні шляхи професійного спрямування випускників медсестринських шкіл США/ А. А. Лепявко (стр.32-34)
Шманько О. В. Проблема нестачі медичних сестер у США/ О. В. Шманько (стр.35-36)
Прокопчук А. І. До питання реформування медсестринської освіти в Україні/ А. І. Прокопчук (стр.39-40)
Тарчинець М. В. Стандартизований іспит NCLEX-RN та досвід його складання медсестрами, що одержали спеціальну освіту в Україні та країнах СНД/ М. В. Тарчинець [и др.] (стр.41-42)
Мілевська Л. С. Особливості методики викладання курсу психіатрії в медсестринській школі університету Південної Кароліни (США)/ Л. С. Мілевська (стр.42-44)
Прокопчук А. І. До питання використання манекенів у медсестринському навчальному процесі/ А. І. Прокопчук (стр.44-46)
Олещук О. М. Особливості медсестринської освіти в Австрії/ О. М. Олещук, Г. Б. Паласюк (стр.46-47)
Олійник О. В. Особливості роботи медичних сестер-анестезисток в клініці Віденського медичного університету/ О. В. Олійник (стр.48-49)
Сахарова І. Є. За підсумками 10-ї Грацької конференції з реформування медичної освіти/ І. Є. Сахарова, Н. Є. Лісничук, О. М. Олещук (стр.49-52)
Качор В. О. Про перспективу співпраці у системі сестринського навчання зі Словацькою республікою/ В. О. Качор [и др.] (стр.53-54)
Фаркашова Д. Система медсестринської освіти у Словацькій республіці після 1990 року/ Д. Фаркашова (стр.55-56)
Сескевічюс А. Розвиток медсестринської освіти в Литві/ А. Сескевічюс (стр.57)
Банадига Н. В. Сестринський процес в умовах реформування медичної освіти/ Н. В. Банадига, Н. Я. Ходорчук, І. О. Рогальський (стр.58-60)
Гайдуков В. А. Сучасні аспекти проходження переддипломної практики медичними сестрами-бакалаврами/ В. А. Гайдуков [и др.] (стр.60-61)
Дука К. Д. Досвід навчання медсестер-бакалаврів в Дніпропетровській державній медичній академії/ К. Д. Дука, Т. В. Ярошевська, І. Е. Шарун (стр.62-63)
Костенко І. Ф. Шляхи удосконалення медсестринської освіти в Україні/ І. Ф. Костенко (стр.64-65)
Кривенко В. І. Організація навчального процесу медичних сестер з вищою освітою/ В. І. Кривенко [и др.] (стр.66-68)
Кузнєцов В. Г. Роль кабінету доклінічної практики в процесі підготовки медичних працівників середньої ланки/ В. Г. Кузнєцов (стр.68-69)
Локай Б. А. Освітньо-кваліфікаційний рівень "Магістр медсестринства" -крок вперед в реформуванні медсестринської освіти в Україні/ Б. А. Локай, Д. В. Козак (стр.72-74)
Локай Б. А. Стан та проблеми підготовки науково-педагогічних кадрів для спеціальностей "Сестринська справа" та "Лабораторна діагностика" у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Б. А. Локай (стр.74-75)
Панченко М. С. Проблеми та перспективи підготовки педагогічних кадрів зі спеціальності "Сестринська справа" з досвіду роботи Харківського базового медичного коледжу №1/ М. С. Панченко, Т. О. Кудрявцева, Л. П. Ольховська (стр.76-78)
Сук Т. І. Шляхи оптимізації підготовки медичних лаборантів у вищих навчальних закладах України/ Т. І. Сук [и др.] (стр.82-83)
Шкільна І. М. Роль медичної сестри в профілактиці найважливіших хвороб, в тому числі інфекційних, і підтримці здорового способу життя/ І. М. Шкільна (стр.88-90)
Кайдашев І. П. Методичне забезпечення навчального процесу в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ І. П. Кайдашев [и др.] (стр.90-92)
Білай І. М. Деякі методичні підходи до викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету: курація/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.92-95)
Деміховська О. Особливості викладання гігієни у Німеччині/ О. Деміховська (стр.96-98)
Чулак Л. Д. Досвід освоєння алгоритмів при підготовці студентів до Практичноорієнтованого іспиту з ортопедичної стоматології/ Л. Д. Чулак, М. В. Кушнір, В. Г. Шутурмінський (стр.99-100)
Бугай Б. Г. Ритм перепілки при мітральному стенозі: компонент, якого не вистачає/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Т. Ю. Чернець (стр.101-103)
Саварин Т. В. Використання елементів гри при вивченні медичної термінології на заняттях 3 латинської мови/ Т. В. Саварин, В. Я. Рахлецька (стр.103-106)
Роговий Ю. Є. Роль нового методу електроакупунктурної діагностики і контролю за лікуванням "Имедис-тест+"у поліпшенні викладання патологічної фізіології/ Ю. Є. Роговий, Л. Г. Архіпова (стр.107-109)
Корильчук Н. І. Інтенсифікація навчального процесу студента за допомогою активізації самостійної роботи/ Н. І. Корильчук, Т. Б. Корильчук (стр.109-111)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Викладання хірургії у Віденському медичному університеті/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-7)
Марценюк В. П. Електронні інформаційні ресурси в медичній освіті університету Південної кароліни UPSTATE(США)/ В. П. Марценюк (стр.8-10)
Господарський І. Я. Досягнення і проблеми у процесах реформування вищої медичної освіти в Австрії/ І. Я. Господарський (стр.11-14)
Паласюк Г. Б. Медсестринська освіта в Австрії: з досвіду міжнародних стажувань/ Г. Б. Паласюк (стр.15-18)
Авдєєв О. В. Основні напрямки стоматологічної освіти в Австрії/ О. В. Авдєєв (стр.18-21)
Денефіль О. В. Досвід ведення занять на теоретичній і клінічній кафедрах Віденського медичного університету/ О. В. Денефіль (стр.22-24)
Олещук О. М. Особливості нового навчального плану й викладання фармакологи/ О. М. Олещук (стр.25-28)
Ремінецький Б. Я. Особливості організації викладання анатомії людини у медичному університеті Відня/ Б. Я. Ремінецький (стр.29-31)
Ястремська С. О. Організація викладання біологічної хімії у Віденському медичному університеті/ С. О. Ястремська (стр.32-33)
Багній Н. І. Організація проблемно-орієнтованого навчання у Віденському медичному університеті/ Н. І. Багній (стр.34-36)
Сахарова І. Є. Особливості викладання педіатрії у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.37-39)
Ліщенко Н. О. Особливості системи вищої освіти у США/ Н. О. Ліщенко [и др.] (стр.40-43)
Прокопчук А. І. Особливості медсестринської освіти у США/ А. І. Прокопчук [и др.] (стр.44-46)
Усинська О. С. Особливості робочих програм та вимог до студентів у системі медсестринськоЇ освіти США (на прикладі школи медсестринства університету Південної Кароліни)/ О. С. Усинська [и др.] (стр.47-49)
Мілевська Л. С. Фактор викладача в системі американської медичної освіти/ Л. С. Мілевська [и др.] (стр.50-51)
Андрейчин С. М. Медсестринська освіта в Словацькій республіці/ С. М. Андрейчин, В. О. Качор (стр.52-54)
Фіра Л. С. Організація навчання у Карловому університеті/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.55-56)
Бухтіярова Н. В. Перспективи застосування телекомунікаційних технологій у викладанні медико-біологічних дисциплін на фармацевтичному факультеті/ Н. В. Бухтіярова [и др.] (стр.57-59)
Гощинський В. Б. До питання підготовки лікарів загальної практики-сімейної медицини/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.60-61)
Бойчук А. В. Організація навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології фпо на засадах доказової медицини-нагальна потреба часу/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.62-64)
Стародуб Є. М. Впровадження принципів доказової медицини на факультеті після дипломної освіти/ Є. М. Стародуб [и др.] (стр.64-66)
Білай І. М. Методологічні і практичні особливості викладання фармакотерапії студентам фармацевтичного факультету/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.67-70)
Дзюбановський І. Я. Роль клінічних баз в оволодінні практичними навичками інтернами-хірургами у світлі кваліфікаційної категорії/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72)
Мурашко О. О. Динаміка цінністно-смислової сфери безплідних жінок, які застосовують допоміжні репродуктивні технології/ О. О. Мурашко (стр.73-79)
Бугай Б. Г. Основа мечоподібного відростка чи нижній кінець груднини є місцем вислуховування тристулкового клапана?/ Б. Г. Бугай, С. М. Андрейчин, Н. Я. Верещагіна (стр.80-81)
Цимбалюк В. І. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. І. Цимбалюк, М. В. Квасніцький (стр.84-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)