Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (4)Вища освіта (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бугай, Б. Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бугай Б. Г., Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Члек М. В., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Кавецька Н. А., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Назва : Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб
Паралельн. назви :The heart dullness borders: contradiction between the true and canonical rules of percussion in internal diseases clinics
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 38-43 (Шифр МУ7/2016/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ПЕРКУССИЯ -- PERCUSSION
Анотація: У статті викладена необхідність зміни стереотипів щодо канонічних методик перкуторного визначення меж відносної та абсолютної тупостей серця. Корективи, запропоновані авторами, дозволяють клініцистам біля ліжка хворого уникнути похибки в понад один сантиметр при визначенні верхньої межі серця за стандартами його відносної та абсолютної тупостей, і внести елементи примирення при інтерпретації різних варіантів його перкусії, що має особливе значення для викладачів кафедр пропедевтики внутрішньої медицини та майбутніх лікарів
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Бурлака Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків/ Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан (стр.5-7)
Волощук Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська (стр.8-11)
Вороненко Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін (стр.12-16)
Мельничук І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.17-20)
Солодовник О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення/ О. В. Солодовник (стр.21-25)
Чоп’як В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди/ В. В. Чоп’як [та ін.] (стр.26-28)
Шухтін В. В. Реформування вищої освіти в Україні/ В. В. Шухтін [та ін.] (стр.29-34)
Бєленічев І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.35-37)
Бугай Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [та ін.] (стр.38-43)
Велика А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів/ А. Я. Велика, О. О. Перепелиця (стр.44-47)
Волощук Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.48-51)
Добровольський В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу/ В. В. Добровольський (стр.52-55)
Загричук Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії/ Г. Я. Загричук, А. Є. Демид (стр.56-61)
Канівець С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою/ С. В. Канівець, О. Є. Денисик (стр.62-66)
Кривошей О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії/ О. В. Кривошей (стр.67-70)
Левків М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології/ М. О. Левків (стр.71-74)
Прилипко Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету/ Н. А. Прилипко [та ін.] (стр.75-77)
Родіонова В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів)/ В. В. Родіонова [та ін.] (стр.78-81)
Семенець А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті”/ А. В. Семенець, С. Б. Чеканов (стр.82-89)
Спіріна І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія”/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.90-92)
Стеченко О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ О. В. Стеченко (стр.93-98)
Суховолець І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців/ І. О. Суховолець (стр.99-101)
Хобзей М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату/ М. К. Хобзей, А. Р. Вергун (стр.102-105)
Шишка І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря)/ І. В. Шишка, А. В. Кудієвський (стр.106-109)
Колесник М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі/ М. Ю. Колесник, І. С. Качан (стр.110-113)
Кадобний Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року/ Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова (стр.114-117)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрейчин С. М., Бількевич Н. А., Чернець Т. Ю., Бугай Б. Г., Лихацька В. О., Верещагіна Н. Я., Кавецька Н. А., Кузів П. П., Руда М. М., Ярема Н. З., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Назва : Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру
Паралельн. назви :The experience of practical skills mastering by students at the internal medicine propeudetics department in the permisses of simulation centre
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 24-27 (Шифр МУ7/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті розглянуто можливості методу симуляційного навчання у світлі сучасних уявлень про процес засвоєння інформації та набуття практичних компетенцій. Проаналізовано власний досвід проведення практичних занять для студентів ІІ-ІІІ курсів медичного університету на основі наявних у наукових публікаціях даних про результати впровадження методу симуляційного навчання у медичних вищих навчальних закладах України
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Вепрюк Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології/ Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий (стр.5-7)
Волощук Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.8-11)
Дубінін С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі/ С. І. Дубінін [та ін.] (стр.12-14)
Дуда К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь (стр.15-16)
Корда Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.17-20)
Маланчук Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології/ Л. М. Маланчук [та ін.] (стр.21-23)
Андрейчин С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру/ С. М. Андрейчин [та ін.] (стр.24-27)
Боярчук О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.28-30)
Бурмас Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.] (стр.31-33)
Вацеба М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини/ М. О. Вацеба (стр.34-36)
Гребеник М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі/ М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів (стр.37-40)
Дмитрук О. М. . Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук (стр.41-44)
Зозуляк Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика”/ Н. В. Зозуляк (стр.45-46)
Карпець М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи/ М. В. Карпець (стр.47-49)
Куровська В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології/ В. О. Куровська (стр.50-52)
Литвинова О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я/ О. Н. Литвинова [та ін.] (стр.53-55)
Савка І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання/ І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк (стр.56-58)
Славопас В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій/ В. А. Славопас (стр.59-61)
Цвях А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії/ А. І. Цвях [та ін.] (стр.62-63)
Швед М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни/ М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак (стр.64-67)
Швець Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець (стр.68-70)
Кадобний Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова (стр.71-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.104-106.)
Шпонька І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Андрейчин С. М., Руда М. М., Чернець Т. Ю., Ярема Н. З., Бількевич Н. А., Бугай Б. Г., Бутвін І. М., Василюк В. В., Верещагіна Н. Я., Хабарова Н. А.
Назва : Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 55-57. (Шифр МУ7/2010/4)
Предметні рубрики: Терапия (дисциплина)-- обуч
Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Інфекційні хвороби -2009р.,N 1
Цікаві статті :
Трихліб В. І. Актуальність малярії/ В. І. Трихліб (стр.5-13)
Мороз Л. В. Сучасна модель перебігу хронічного гепатиту С залежно від генотипу вірусу/ Л. В. Мороз [и др.] (стр.14-20)
Бугай Б. Г. Хронічні запальні захворювання гепатобіліарної системи та ураження нирок. Гепаторенальний синдром: нові концепції і перспективи нівеляції/ Б. Г. Бугай, О. О. Цибік (стр.20-25)
Усачова О. В. Ефективність специфічної імунотерапії гострих форм цитомегаловірусної та інших герпесвірусних інфекцій у вагітних/ О. В. Усачова (стр.25-29)
Ржевська О. О. Особливості перебігу ВЕБ-менінгоенцефалітів у дітей/ О. О. Ржевська, Л. А. Ходак (стр.30-34)
Деркач С. А. Корекція мікрофлори кишечнику дітей після захворювань, асоційованих з порушенням його біоценозу/ С. А. Деркач [и др.] (стр.34-40)
Бурова Л. М. Кількісна і профільна характеристика антибіотикорезистентності умовно-патогенних ентеробактерій/ Л. М. Бурова, B. C. Брицька (стр.41-44)
Васильєва Н. А. Застосування мератину в комплексному лікуванні хворих на алергодерматози із супутнім лямбліозом/ Н. А. Васильєва, М. І. Шкільна (стр.45-47)
Ковальчук М. Т. Стан імунної системи при розацеа на тлі паразитозів/ М. Т. Ковальчук (стр.47-50)
Журило О. А. Сучасні морфологічні та мікробіологічні особливості туберкульозу легень, який потребує хірургічного лікування/ О. А. Журило, І. В. Ліскіна, А. І. Барбова (стр.50-55)
Платонова І. Л. Показники імунологічної реактивності хворих на деструктивний туберкульоз легень в умовах комплексного поєднання стандартизованих режимів хіміотерапії та еферентних методів лікування/ І. Л. Платонова [и др.] (стр.56-60)
Корнага С. І. Гемодинамічні та електрокардіографічні зміни в процесі антимікобактерійної терапії хворих на туберкульоз легень/ С. І. Корнага (стр.60-63)
Ребенок Ж. О. Особливості терапії інфекційних захворювань/ Ж. О. Ребенок (стр.64-69)
Захаренко С. М. Роль кишкового мікробіоценозу в підтримці здоров’я людини/ С. М. Захаренко (стр.69-76)
Копча В. С. Антибіотикорезистентність пробіотиків: роздуми і факти/ B. C. Копча (стр.76-81)
Юркевич І. В. Роль процесів фукозилювання глікопротеїнів крові у розвитку патологічних станів/ І. В. Юркевич, І. О. Карпов, Ю. Г. Походня (стр.81-87)
Затула М. І. Клінічний випадок токсокарозу людини/ М. І. Затула (стр.88-89)
Коваль А. А. Про ситуацію з трихінельозу у Херсонській області/ А. А. Коваль [и др.] (стр.90-92)
Сокол А. М. Вторинна пелагра та інфекційна патологія/ A. M. Сокол, В. Д. Москалюк, Н. А. Богачик (стр.92-95)
Трихліб В. І. Науково-практична конференція з міжнародною участю «Інфекційні захворювання при надзвичайних ситуаціях»/ В. І. Трихліб, В. В. Грушкевич, В. В. Третьяков (стр.101-104)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бугай Б. Г., Цибік О. О.
Назва : Хронічні запальні захворювання гепатобіліарної системи та ураження нирок. Гепаторенальний синдром: нові концепції і перспективи нівеляції
Місце публікування : Інфекційні хвороби. - 2009. - № 1. - С. 20-25 (Шифр ІУ5/2009/1)
Предметні рубрики: Гепатобилиарной системы болезни-- диагн-- патолог
Гепаторенальный синдром-- диагн-- патолог
Клинические исследования
Нефротический синдром-- этиол
Гепатит хронический-- осл
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Вісник наукових досліджень -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Шманько В. В. Сучасні погляди на етіологію, патогенез і лікування остеоартрозу/ В. В. Шманько [и др.] (стр.4-6)
Дзюбановський І. Я. Апендектомія: лапароскопічна чи відкрита?/ І. Я. Дзюбановський (стр.7-8)
Мисула І. Р. Ефективність витягнення суглобів у хворих з остеоартрозом на санаторно-курортному етапі реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.9-10)
Ташкенбаева Е. Н. Вплив Алопуринолу і гепа-мерц на ефективність терапії хворих із стабільною стенокардією і безсимптомною гіперурикемією/ Е. Н. Ташкенбаева (стр.11-15)
Бабінець Л. С. Використання апаратної рефлексотерапії у вигляді динамічної електронейростимуляції в амбулаторному лікуванні гострих респіраторних захворювань/ Л. С. Бабінець [и др.] (стр.15-17)
Бакалюк Т. Г. Застосування болюсотерапії у хворих з хронічним синовітом/ Т. Г. Бакалюк [и др.] (стр.17-19)
Волянський А. Ю. Стан прооксидантно-антиоксидантного балансу у щурів різного віку за умов імунізації АДП-анатоксином/ А. Ю. Волянський [и др.] (стр.19-22)
Боярчук О. Р. Сучасні підходи до реабілітації дітей з гострою ревматичною лихоманкою/ О. Р. Боярчук (стр.23-24)
Корильчук Н. І. Корекція проявів метаболічного синдрому Х у молодих чоловіків/ Н. І. Корильчук (стр.24-26)
Вакуленко Л. О. Застосування біологічно активної точки Сінь-ше для лікування періомартрозу у хворих на остеохондроз шийного відділу хребта/ Л. О. Вакуленко [и др.] (стр.26-27)
Левицька Л. В. Особливості медичної реабілітації хворих на інфаркт міокарді, ускладнений артеріальною гіпертензією/ Л. В. Левицька (стр.27-30)
Голяченко А. О. Медична реабілітація на сімейних лікарських дільницях/ А. О. Голяченко, І. Р. Мисула, В. Б. Коваль (стр.30-31)
Зоря А. В. Ефективність застосування лазеротерапії при патології верхнього відділу травної системи/ А. В. Зоря (стр.31-33)
Шкробот С. І. Стан вільнорадикального окислення ліпідів та антиоксидантної системи захисту у хворих з неврологічними порушеннями при хронічній алкогольній інтоксикації на тлі остеодефіциту/ С. І. Шкробот, Л. С. Мілевська-Вовчук (стр.33-35)
Андрейчин С. М. Сучасні питання етіології, патогенезу та діагностики остеоартрозу/ С. М. Андрейчин, І. І. Ганьбергер (стр.35-38)
Мисула І. Р. Медична реабілітація хворих на хронічний некалькульозний холецистит із зон радіоактивного забруднення внаслідок аварії на ЧАЕС/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.39)
Семчук О. Б. Порівняльна характеристика спектра людського голосу при гострому та хронічному ларингітах/ О. Б. Семчук, В. І. Попович (стр.40-42)
Мартинюк В. Ф. Ефективність роботи спеціалізованого офтальмологічного санаторію як організаційної форми реабілітації хворих з патологією органа зору/ В. Ф. Мартинюк, Н. Б. Мартинюк (стр.42-43)
Крайничин Н. Я. Антиоксиданти замість глюкокортикоїдів при автоімунному тиреоїдиті/ Н. Я. Крайничин (стр.44-45)
Мисула І. Р. Ефекти валкіонтерапії у хворих на ішемічну хворобу серця з гіперліпідемією/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.46-47)
Бугай Б. Г. Порівняльна характеристика ліпоферону та лаферону на тлі комплексної терапії хворих на хронічні гепатити/ Б. Г. Бугай (стр.47-50)
Господарський Ф. Я. Використання фітопрепарату Імупрет в імунореабілітаційному лікуванні хворих на хронічний тонзиліт з частими загостреннями/ Ф. Я. Господарський, Х. О. Господарська, Л. А. Грищук (стр.51-53)
Грубар Ю. О. Сонографія в діагностиці патології колінного суглоба/ Ю. о. Грубар, В. В. Гнатко (стр.54-57)
Нецюк О. Г. Морфологічні зміни оперованого шлунка після різних операцій/ О. Г. Нецюк (стр.57-59)
Воронцова Л. Л. Патогенетичні механізми порушень в системі гемостазу за умов окислювального стресу у хворих на рак гортані/ Л. Л. Воронцова (стр.59-61)
Савельєв С. О. Вплив Н2-блокаторів та інгібіторів протонної помпи на частоту післяопераційних пневмоній у хворих, прооперованих з приводу ускладненої виразки шлунка та дванадцятипалої кишки/ С. О. Савельєв (стр.61-63)
Галей М. М. Доопераційна оцінка клінічних варіантів перебігу обтураційної жовтяниці непухлинного генезу/ М. М. Галей (стр.63-65)
Вірстюк Н. Г. Вплив на Helicobacter pylori ліпідний спектр крові у хворих на виразкову хворобу дванадцятипалої кишки/ Н. Г. Вірстюк, М. М. Соляник (стр.66-68)
Кушнір І. Г. Добовий ритм екскреторної функції нирок після блокади бета-адренорецепторів пропранололом/ І. Г. Кушнір, Г. І. Кокощук (стр.68-70)
Котляренко Л. Т. Роль вегетативного гомеостазу організму в ремоделюванні морфологічних змін клубової кишки білих щурів при отруєнні блідою поганкою/ Л. Т. Котляренко, М. С. Гнатюк (стр.70-72)
Камишний О. М. Вплив введення блокатора NOS N-нітро-L-аргініну на рівень експресії білка p53 у тимусі щурів з експериментальним цукровим діабетом/ О. М. Камишний (стр.72-74)
Тарнавська Л. В. морфологічні зміни епітелію слизової оболонки порожнини рота у хворих на генералізований пародинтит при використанні хірургічних методик/ Л. В. Тарнавська (стр.75-76)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бугай Б. Г., Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Хабарова Н. А.
Назва : Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішніх хвороб
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 2. - С. 39-41 (Шифр МУ7/2008/2)
Предметні рубрики: Студенты медицинских учебных заведений-- обуч
Терапия (дисциплина)-- обуч
Пульмонология-- обуч
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)