Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (40)Вища освіта (26)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Булах, І. Є.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-41   41-41 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булах І. Є., Войтенко Л. П., Антоненко Ю. П.
Назва : Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід
Паралельн. назви :Quality monitoring in medical education. International practices
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 5-12 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Міжнародна практика оперує різними формами міжнародного моніторингового дослідження. Можна стверджувати про: відсутність єдиного універсального інструменту здійснення міжнародного моніторингового дослідження; наявність різних інструментів міжнародного моніторингового дослідження залежно від його мети та інших вказаних вище ключових понять. Також можна стверджувати, що проведення Міжнародного моніторингового дослідження якості вищої медичної освіти з використанням лише існуючого стандартизованого тесту будь-якої іноземної агенції з оцінки якості рівня знань майбутніх лікарів є недостатнім, оскільки він виконує лише одну функцію – оцінювання, що не вичерпує та не вирішує завдань інших функцій, які повинен включати моніторинг
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Медична освіта -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Булах І. Є. Моніторинг якості медичної освіти. Міжнародний досвід/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Ю. П. Антоненко (стр.5-12)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (2 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.13-18)
Каланжова О. М. Вплив симуляційного навчання на компетентність лікарів акушерів-гінекологів у веденні консервативних пологів при тазовому передлежанні плода/ О. М. Каланжова (стр.19-23)
Кічула М. Я. Структурний аналіз поняття "якість життя" крізь призму якості освіти/ М. Я. Кічула (стр.24-30)
Клименко, Т. М. Цифрова нерівність викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. М. Клименко, Т. В. Сандуляк, О. А. Сердцева (стр.31-35)
Конопкіна Л. І. Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря/ Л. І. Конопкіна [та ін.] (стр.36-38)
Крайдашенко О. В. Фармакотерапія як первинний суб’єкт формування клінічного мислення сучасного магістра фармації/ О. В. Крайдашенко [та ін.] (стр.39-43)
Крицький І. О. Формування професійної компетентності майбутнього лікаря на прикладі студентів медичного факультету ТДМУ/ І. О. Крицький [та ін.] (стр.44-47)
Леженко Г. О. Впровадження онлайн-навчання як шлях удосконалення самостійної роботи студентів на кафедрі педіатрії/ Г. О. Леженко [та ін.] (стр.48-54)
Наконечний А. Й. Антиплагіатна стратегія експертизи декількох наукових праць: авторські алгоритми одномоментної перевірки тез доповідей студентів та молодих вчених із застосуванням інтернет-ресурсів без втрати валідності/ А. Й. Наконечний [та ін.] (стр.55-63)
Петулько А. П. Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ А. П. Петулько [та ін.] (стр.64-66)
Сапожниченко Л. В. Актуальні проблеми теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків при вивченні циклу "Внутрішня медицина" на 6 курсі/ Л. В. Сапожниченко, Ю. В. Козлова (стр.67-69)
Січкоріз О. Є. Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія"/ О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко (стр.70-73)
Федорченко В. І. Навчально-методичне та організаційне забезпечення освітнього процесу для англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія"/ В. І. Федорченко [та ін.] (стр.74-77)
Шевчик Л. О. Застосування квесту як технології практико-орієнтованого навчання студентів медичних вишів/ Л. О. Шевчик, Н. Я. Кравець (стр.78-81)
Юр’єва Л. М. Післядипломна підготовка з фаху "Психіатрія" у профілактиці синдрому емоційного вигоряння серед лікарів-психіатрів/ Л. М. Юр’єва ; Л. М. Юр’єва, С. Г. Носов, А. Є. Ніколенко (стр.82-84)
Dzetsiukh T. I. The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties/ T. I. Dzetsiukh, P. A. Hasyuk (стр.85-88)
Беденюк А. Д. Особистісно-орієнтований підхід як один із основоположних дидактичних принципів викладання дисципліни "Хірургія" на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені проф. Л. Я. Ковальчука Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.89-94)
Золотарьова Ж. М. Обгрунтування заходів профілактики синдрому емоційного вигорання серед студентів-медиків/ Ж. М. Золотарьова (стр.95-98)
Колісник Н. С. Рівень інформованості та ставлення студентів вищих медичних навчальних закладів до проблеми туберкульозу/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.99-102)
Макєєва Н. І. Сучасний стан, проблеми та перспективи викладання педіатрії англомовним студентам/ Н. І. Макєєва [та ін.] (стр.103-105)
Ніколішина Е. В. Клінічний розбір хворого як один із головних етапів практичної підготовки студентів-випускників на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ "УМСА"/ Е. В. Ніколішина, О. М. Бойченко (стр.106-108)
Олексій К. Б. Особливості суб’єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики/ К. Б. Олексій (стр.109-113)
Попко С. С. Методичні принципи викладання теми "Дихальна система" на практичних заняттях з гістології/ С. С. Попко, В. М. Євтушенко (стр.114-116)
Савельєв В. Г. Про методи психології та педагогіки при післядипломній підготовці майбутніх лікарів/ В. Г. Савельєв [та ін.] (стр.117-119)
Спіріна І. Д. Формування компетентностей у студентів-медиків з дисципліни "Психіатрія. Наркологія" за допомогою рольових ігор/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.120-123)
Шулятнікова Т. В. Особливості аудиторної та позааудиторної роботи студентів стоматологічного профілю під час вивчення патоморфології в Запорізькому державному медичному університеті/ Т. В. Шулятнікова (стр.124-127)
Яворський А. М. Досвід запровадження тренінгів з оволодіння практичними навичками комунікацій із пацієнтами на базі окремих закладів охорони здоров’я Івано-Франківської області/ А. М. Яворський (стр.128-131)
Prokop I. A. Specifics of applicants’ selection for training at higher medical schools of Great Britain/ I. A. Prokop, T. V. Savaryn (стр.132-137)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (гемодинаміки, звукових та ультразвукових методів дослідження) (частина 2)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.138-144)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булах І. Є., Войтенко Л. П., Слухай Т. С.
Назва : Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”
Паралельн. назви :Environmental implementation of the one state qualification exam. Krok 1. 2018; in specialties of Medicine, stomatology, pharmacy
Місце публікування : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 6-18 (Шифр МУ7/2018/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Мета роботи – прогнозування результатів складання двох компонентів ЄДКІ у 2018/2019 н. р. на підставі аналізу результатів тестування у минулому навчальному році
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лінчевський О. В. , Черненко В. М. , П’ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Назва : Шляхи реформування системи вищої медичної освіти в Україні в сучасних умовах
Паралельн. назви :The ways of higher medical education system reforming in Ukraine in the modern context
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 6-9 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
Анотація: Пошук стандартів вищої медичної освіти є оптимальною стратегією досягнення концептуально нового рівня якості підготовки майбутніх фахівців, основою якого є підготовка медичних працівників відповідно до загальноприйнятих міжнародних норм викладання з урахуванням особливостей та інтересів національної системи охорони здоров’я. Серед першочергових завдань діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти у новому навчальному році будуть приведення змісту комп’ютерних програм для атестації інтернів та слухачів у відповідність до положень сучасних протоколів лікування та стандартів діагностики; приведення навчально-методичного забезпечення навчального процесу у відповідність до змісту сучасних стандартів вищої освіти, сучасних протоколів лікування та стандартів діагностики тощо
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лінчевський О. В., Булах І. Є., Мруга М. Р.
Назва : Аналіз результатів порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів
Паралельн. назви :Comparative study of quality of medical education in Ukraine at the stage of doctors’ postgraduate education outcome analysis
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 10-12 (Шифр МУ7/2017/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT
СРАВНИТЕЛЬНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ ЭФФЕКТИВНОСТИ МЕТОДОВ -- COMPARATIVE EFFECTIVENESS RESEARCH
Анотація: Пріоритетом післядипломної освіти є підготовка фахівців з необхідними професійними знаннями, уміннями та навичками. У статті наведено результати порівняльного дослідження якості медичної освіти в Україні на післядипломному етапі підготовки лікарів. Визначено, що включення субтесту із тестових завдань типу USMLE стимулювало навчальний процес та підготовку до ліцензійного іспиту у вищих навчальних закладах. Проте має місце суттєва різниця між результатами складання субтесту американськими та українськими лікарями-інтернами. Для підвищення вимог до змісту та якості підготовки лікарів-інтернів необхідна реформа інтернатури на всіх її етапах
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. “АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЯКОСТІ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ” (з дистанційним поєднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 12-13 травня 2016 року м. Тернопіль (стр.5-123)
Григоровська С. В. Актуальні питання організації підготовки кадрів у сфері охорони здоров’я/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.6-9)
Григоровська С. В. Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік/ С. В. Григоровська [и др.] (стр.10-12)
Карпінська Л. Г. Інноваційна спрямованість розвитку медичної науки/ Л. Г. Карпінська [и др.] (стр.22-28)
П’ятницький Ю. С. Організація навчального процесу у вищих навчальних закладах Міністерства охорони здоров’я України в умовах впровадження Закону України "Про вищу освіту” (за підсумками моніторингу в 2016 р.)/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.29-35)
Волосовець О. П. PhD програми в охороні здоров’я/ О. П. Волосовець (стр.36-39)
П’ятницький Ю. С. Належне забезпечення вищої освіти навчальною книгою – невід’ємна складова забезпечення якості освітньої діяльності/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.40-49)
П’ятницький Ю. С. Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту”/ Ю. С. П’ятницький [и др.] (стр.50-53)
Корда М. М. Розвиток практично-орієнтованого та симуляційного навчання в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ М. М. Корда [и др.] (стр.54-57)
Barg Wojciech. Cooperation between Medical Universities in Wrocław, Poland and Ternopil, Ukraine, 2009 – 2016/ Barg Wojciech (стр.58-59)
Амосова К. М. Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця/ К. М. Амосова [и др.] (стр.60-63)
Мороз В. М. Сучасні інновації у Вінницькому національному медичному університеті ім. М. І. Пирогова та реалізація закону України "Про вищу освіту”/ В. М. Мороз [и др.] (стр.64-68)
Вороненко Ю. В. Питання розробки освітніх стандартів підготовки фахівців у лікарській резидентурі/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.69-72)
Запорожан В. М. Перспективи впровадження сучасних інновацій в освітню діяльність університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.73-76)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження системи рейтингового оцінювання діяльності викладачів та кафедр у Вищому державному навчальному закладі України "Буковинський державний медичний університет”/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.77-81)
Думанський Ю. В. Раціональні навчальні плани як запорука якісної підготовки магістрів за спеціальністю "Медицина”/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.82-84)
Лісовий В. М. Особливості комунікативного стилю викладачів дисциплін різних навчальних блоків у контексті студентоцентрованого підходу/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.85-89)
Колесник Ю. М. Досвід запровадження моделі проблемно-орієнтованого навчання у Запорізькому державному медичному університеті/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.90-92)
Ждан В. М. Результати зовнішнього і внутрішнього моніторингу якості вищої освіти у ВДНЗУ "Українська медична стоматологічна академія” за 2015 календарний рік/ В. М. Ждан [и др.] (стр.93-97)
Дзяк Г. В. Формування позитивних змін у роботі викладачів академії на підставі анкетування/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.98-101)
Рожко М. М. Компетентнісний підхід у підготовці студентів-медиків/ М. М. Рожко [и др.] (стр.102-106)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у створенні стандарту вищої освіти спеціальності "Фармація”/ В. П. Черних, А. А. Котвіцька, С. В. Огарь (стр.107-109)
Зіменковський Б. С. Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система в контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.110-112)
Іоффе І. В. Досягнення, проблеми та перспективи розвитку державного закладу "Луганський державний медичний університет”/ І. В. Іоффе, С. М. Смірнов (стр.113-116)
Хвисюк О. М. Досвід забезпечення якості освіти в Харківській медичній академії післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.117-119)
Никоненко О. С. Використання методик симуляційного навчання у підвищенні професійної компетенції лікарів та парамедиків на кафедрах ДЗ "ЗМАПО МОЗ України”/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.120-123)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Григоровська С. В., П’ятницький Ю. С., Волосовець О. П., Булах І. Є., Горбань А. Є., Мельник І. В., Фисун Ю. І.
Назва : Результати галузевого моніторингу діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за основними показниками діяльності за 2015 календарний рік
Паралельн. назви :Results of universities and post-graduate schools of ministry of health of ukraine key indicators monitoring at 2015 year
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 10-12 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У 2015 р. був проведений галузевий моніторинг діяльності вищих навчальних закладів та закладів післядипломної освіти МОЗ України за такими основними показниками діяльності, як: навчально-методична робота, наукова ді¬яльність, кадрова політика, міжнародне, державне та галузеве визнання роботи, виховна робота, лікувальна робота, матеріально-технічне забезпечення.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : П’ятницький Ю. С., Булах І. Є., Мельник І. В., Мруга М. Р., Поліщук М. О., Войтенко Л. П.
Назва : Належна організація атестації випускників – важлива складова реалізації закону України "Про вищу освіту”
Паралельн. назви :The proper organization of certification of graduates as an important component of the law of ukraine “On higher education”
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 50-53 (Шифр МУ7/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Медична освіта -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої пам’яті ректора члена-кореспондента НАМН України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука, "Реалізація закону України"про вищу освіту" у вищій медичній та фармацевтичнійосвіті України" 21-22 травня 2015 року м. Тернопіль (стр.6-98)
Дзюбановський І. Я. Леонід Ковальчук - видатний реформатор медичної освіти та охорони здоров’я України/ І. Я. Дзюбановський (стр.6-8)
Старча Т. М. Сучасні завдання вищої медичної освіти та кадрового забезпечення реформування/ Т. М. Старча [и др.] (стр.9-13)
Старча Т. М. Удосконалення системи ліцензійних іспитів "Крок з" в умовах режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації/ Т. М. Старча [и др.] (стр.14-19)
Волосовець О. П. Особливості підготовки навчальної літератури в сучасних умовах/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.20-29)
Волосовець О. П. Особливості атестації випускників вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів у 2015 році/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.30-33)
Корда Μ. Μ. Шляхи імплементації закону України "Про вищу освіту" в Тернопільському державному медичному університеті/ Μ. Μ. Корда, А. Г. Шульгай, І. М. Кліщ (стр.34-38)
Амосова К. М. Удосконалення методики проведення підсумкового модульного контролю/ К. М. Амосова, Г. В. Мостбауер, С. Ю. Калініна (стр.39-40)
Вороненко Ю. В. Тенденції інтеграції систем підготовки та атестації медичних кадрів у світі та Україні/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.41-45)
Мороз В. М. Імплементація закону України "Про вищу освіту" у Вінницькому національному медичному університеті їм. М. І. Пирогова: реалії та перспективи/ В. М. Мороз [и др.] (стр.46-49)
Лісовий В. М. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів першого курсу ХНМУ - мешканців Луганської та Донецької областей/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.50--52)
Запорожан В. М. Оптимізація освітньої діяльності університету відповідно до законуУкраїни "Про вищу освіту"/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.53-54)
Черних В. П. Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу/ В. П. Черних [и др.] (стр.55-56)
Ждан В. М. Освітня діяльність ВДНЗ України "Українська медична стоматологічна академія" за умов реалізації закону України «Про вищу освіту"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.57-60)
Никоненко О. С. Актуальні питання імплементації закону України "Про вищу освіту" в післядипломній підготовці медичних спеціалістів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.61-63)
Дзяк Г. В. Шляхи підвищення якості навчання на підставі моніторингу анкетування випускників академії/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.66-67)
Бойчук Т. М. Перший досвід впровадження електронного журналу обліку успішності в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.67-72)
Зіменковський Б. С. Підготовка іноземних студентів за спеціальністю "Стоматологія" у контексті євроінтеграції української вищої освіти/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.73-79)
Рожко М. М. З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет"/ М. М. Рожко [и др.] (стр.80-81)
Колесник Ю. М. Деякі питання імплементації закону України "Про вищу освіту" у діяльність вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.82-85)
Вороненка Ю. В. Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір - стратегія, регіональні та локальні рішення/ Ю. В. Вороненка, О. П. Мінцер (стр.86-88)
Хвисюк О. М. Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров’я/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.89-89)
Чекман І. С. Нанофармакологія: науково-методичні основи викладання студентам/ І. С. Чекман (стр.92-93)
Шатило Д. Й. Забезпечення якості освітньої діяльності як шлях реалізації закону України "Про вищу освіту"/ Д. Й. Шатило, С. В. Гордійчук (стр.94-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Старча Т. М., Волосовець О. П., Булах І. Є., П’ятницький Ю. С.
Назва : Удосконалення системи ліцензійних іспитів "Крок з" в умовах режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 14-19 (Шифр МУ7/2015/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Толстанов О. К., Осійчук М. С., Волосовець О. П., П’ятницький Ю. С., Булах І. Є.
Назва : Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 9-12 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Бондаренко Ю. І. Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль/ Ю. І. Бондаренко (стр.5-87)
Бондаренко Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави/ Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька (стр.6-8)
Толстанов О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.9-12)
Осійчук М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників/ М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.13-18)
Осійчук М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.19-24)
Вороненко Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн/ Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук (стр.25-26)
Ковальчук Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливий аспект наступного розвитку охорони здоров’я в Україні/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-33)
Мороз В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.34-37)
Запорожан В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря/ В. М. Запорожан (стр.38-40)
Амосова К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року/ К. М. Амосова [и др.] (стр.41-43)
Лісовий В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома/ В. Μ. Лісовий [и др.] (стр.42-43)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.44-45)
Ждан В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.46-47)
Думанський Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.48-51)
Никоненко О. С. Удосконалення технологій зворотного зв’язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.52-53)
Колесник Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.54-58)
Дзяк Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.59-61)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.62-65)
Зіменковський Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.66-67)
Івченко В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору/ В. К. Івченко [и др.] (стр.68-72)
Рожко М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету/ М. М. Рожко [и др.] (стр.73-74)
Бойчук Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.75-78)
Вороненко Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.79-80)
Децик О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів/ О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова (стр.81-82)
Поканевич О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти/ О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко (стр.83-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Осійчук М. С., Волосовець О. П., Булах І. Є.
Назва : Методика визначення галузевого рейтингу та його показників
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 13-18 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Майданник В. Г., Булах І. Є., Хайтович М. В.
Назва : Ліцензійний інтегрований іспит Крок-2: ефективність у визначенні рівня знань та навичок з педіатрії у студентів 6 курсу ВМНЗ
Місце публікування : Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии. - 2014. - Т. 6, № 1. - С. 45 (Шифр МУ90/2014/6/1)
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
ЛИЦЕНЗИРОВАНИЕ -- LICENSURE
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Международный журнал педиатрии, акушерства и гинекологии -2014р. т.6,N 1
Цікаві статті :
Абатуров О. Є. Актуальні проблеми педіатрії. Матеріали X Конгресу педіатрів України (6-8 жовтня 2014 року, м. Київ)/ О. Є. Абатуров (стр.5-90)
Абатуров О. Є. Фактори ризику розвитку бронхіальної обструкції при гострих бронхітах у дітей раннього віку/ О. Є. Абатуров, О. О. Русакова (стр.5)
Агафонова О. О. Ефективність кларитроміцину при гострих респіраторних захворюваннях у дітей/ О. О. Агафонова, В. В. Дєєв, Л. Л. Петренко (стр.5-6)
Антипкін Ю. Г. Актуальні проблеми педіатрії та шляхи удосконалення педіатричної служби в Україні/ Ю. Г. Антипкін (стр.6)
Антипкін Ю. Г. Ефективність застосування сублінгвальної алерген-специфічної імунотерапії у дітей з бронхіальною астмою, поєднаною з алергічним ринітом/ Ю. Г. Антипкін [и др.] (стр.7)
Антонюк И. В. Роль перинатальных факторов риска на развитие внутрижелудочковых кровоизлияний III-IV степени у глубоко недоношенных новорожденных/ И. В. Антонюк, А. Д. Петрушина (стр.7-8)
Безруков Л. О. Частота генотипів enos за еозинофільного та нееозинофільного фенотипу бронхіальної астми у дітей шкільного віку/ Л. О. Безруков [и др.] (стр.8)
Березенко В. С. Клинико-параклинические особенности течения хронического вирусного гепатита В и С у детей/ В. С. Березенко, Е. В. Царева (стр.8-9)
Березенко В. С. Особенности полиморфизма гена ИЛ-28В у детей с хроническим вирусным гепатитом В и С/ В. С. Березенко, Е. В. Царева (стр.9)
Березенко В. С. Особливості перебігу хронічного гепатиту с у дітей з ізольованою гіперферитинемією/ В. С. Березенко, В. С. Мостовенко, М. Б. Диба (стр.9-10)
Беш Л. В. Вивчення психологічних особливостей підлітків з персистуючою бронхіальною астмою/ Л. В. Беш, О. І. Мацюра (стр.10)
Беш Л. В. Сезонна алергія у дітей: погляд крізь призму часу/ Л. В. Беш [и др.] (стр.10-11)
Бєлашова О. В. Діагностичне значення показників метаболічної активності еозинофілів крові у встановленні фенотипу тяжкої бронхіальної астми у дітей/ О. В. Бєлашова, У. І. Марусик (стр.11-12)
Богмат Л. Ф. Ознаки формування діастолічної дисфункції лівого шлуночка серця підлітків із патологією міокарда/ Л. Ф. Богмат [и др.] (стр.12)
Богмат Л. Ф. Коморбідність при поліартикулярних варіантах ювенільного ревматоїдного артриту в підлітків/ Л. Ф. Богмат, Н. С. Шевченко, М. В. Дем’яненко (стр.12-13)
Богуцька Н. К. Медико-психологічна характеристика тяжкої бронхіальної астми в дітей шкільного віку/ Н. К. Богуцька, Л. В. Колюбакіна, О. В. Власова (стр.13)
Больбот Ю. К. Оптимізація антибактеріальної терапії у дітей з повторними бактеріальними ускладненнями ГРВІ/ Ю. К. Больбот [и др.] (стр.14)
Борисенко М. І. Клініко-експериментальне дослідження впливу етіології хронічної вогнищевої інфекції рото- та носоглотки на структуру захворювань серця/ М. І. Борисенко, Ю. Б. Чайковський, В. В. Бережний (стр.14-15)
Борисенко М. І. Патогенетичне обгрунтування поєднаного застосування корекції зрушень в імунній системі та ліпідному обміні в комплексному лікуванні хронічного гастродуоденіту в дітей/ М. І. Борисенко (стр.15-16)
Буряк В. Н. Влияние герпесвирусов на систему цитокинов при генерализованных формах менингококковой инфекции у детей/ В. Н. Буряк, А. С. Сергиенко (стр.16)
Волосовець О. П. Взаємозв’язок шкіри та імунної системи при атопічних захворюваннях у дітей/ О. П. Волосовець, С. П. Кривопустов, О. В. Павлик (стр.17)
Волосовець О. П. Значення аутосомного та протеасомного протеолізу в патогенезі атопічних захворювань у дітей/ О. П. Волосовець, С. П. Кривопустов, О. В. Ємець (стр.17-18)
Волосовець О. П. Пріоритетні завдання при викладанні неонатології у вищих медичних навчальних закладах зі спеціальності «лікувальна справа»/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.18)
Волосовець О. П. Шляхи та рівні профілактики алергічних захворювань у дітей/ О. П. Волосовець, С. В. Врублевська (стр.19)
Герасименко О. М. Вроджена імунна відповідь на інфекцію h.pylori у дітей з хронічними гастродуоденальними захворюваннями/ О. М. Герасименко (стр.19-20)
Гнатейко О. З. Біологічні, психоемоційні та психосоціальні чинники формування гастродуоденальної патології у дітей/ О. З. Гнатейко, О. Л. Личковська (стр.20)
Кобец Т. В. Комплексное лечение атопического дерматита у детей с использованием препарата «Хофитол»/ Т. В. Кобец [и др.] (стр.21)
Громнацька Н. М. Модифіковані чинники метаболічного синдрому у дітей/ Н. М. Громнацька (стр.21-22)
Громнацька Н. М. Вегетативне забезпечення серцевої діяльності у дітей з метаболічним синдромом/ Н. М. Громнацька (стр.22)
Дедишин Л. П. Артеріальна гіпертензія та патологія нирок у дітей: оптимізація діагностики/ Л. П. Дедишин (стр.23)
Денисова М. Ф. Порівняльна клініко-параклінічна характеристика виразкового коліту і хвороби крона у дітей/ М. Ф. Денисова [и др.] (стр.23-24)
Дудник В. М. Особливості клінічного перебігу та гемодинамічні розлади у дітей з вродженими вадами серця після оперативної корекції/ В. М. Дудник, О. О. Зборовська (стр.24)
Дудник В. М. Вторинна міопатія у дітей, хворих на ювенільний ревматоїдний артрит/ В. М. Дудник, О. В. Березницький, Ю. В. Вижга (стр.24-25)
Дудник В. М. Скринінговий пульсоксиметричний тест у новонароджених, як метод раннього виявлення критичних вроджених вад серця/ В. М. Дудник [и др.] (стр.25-26)
Дудник В. М. Використання ТЕІ-ідексу при оцінці функції міокарда у новонароджених за даними тканинної доплерографії/ В. М. Дудник [и др.] (стр.26)
Дудник В. М. Клініко-епідеміологічні особливості перебігу бронхіальної астми у дітей/ В. М. Дудник, К. В. Хромих (стр.26-27)
Дудник В. М. Особливості клінічного перебігу виразкової хвороби дванадцятипалої кишки у дітей в залежності від наявності інфікування helicobacter pylori/ В. М. Дудник, Н. О. Буглова, Т. Л. Маланіна (стр.27-28)
Дудник В. М. Гістіоцитарний синдром у дітей/ В. М. Дудник, В. Г. Фурман (стр.28)
Дудник В. М. Клініко-параклінічні особливості аутосомно-домінантного полікістозу нирок у дітей/ В. М. Дудник, Г. Ю. Звенігородська, Г. С. Гумінська (стр.28-29)
Дудник В. М. Оцінка ефективності базисної терапії у дітей, хворих на ЮРА/ В. М. Дудник [и др.] (стр.29)
Єгоров О. О. Стан здоров’я новонароджених і дітей, які народилися у матерів після органозберігаючого лікування пограничних пухлин і ранньої онкологічної патології яєчників/ О. О. Єгоров (стр.30)
Іванусь С. Г. Особливості фізичного розвитку у дітей та підлітків з артеріальною гіпертензією/ С. Г. Іванусь, Н. М. Крамаренко (стр.31)
Ізюмець О. І. Оцінка ступеня тяжкості аспіраційного синдрому у новонароджених з перинатальним пошкодженням ЦНС/ О. І. Ізюмець, Л. І. Лайко, О. В. Шевчук (стр.32)
Квашніна Л. В. До своєчасного виявлення первинної артеріальної гіпертензії у дітей шкільного віку/ Л. В. Квашніна, Т. Б. Ігнатова (стр.32-33)
Кобец Т. В. Динамика интегральных гематологических индексов крови у детей с обструктивным бронхитом/ Т. В. Кобец [и др.] (стр.33)
Колоскова О. К. Особливості реактивності та активності запалення дихальних шляхів у хворих на бронхіальну астму школярів з урахуванням поліморфізму гена ENOS/ О. К. Колоскова [и др.] (стр.34)
Кончаковська Т. В. Профілактика болю та стресу у новонароджених/ Т. В. Кончаковська, О. М. Бакаєва, Д. М. Костюкова (стр.34-35)
Коренєв М. М. Організаційні питання медичного забезпечення юнаків на етапах підготовки до військовій служби/ М. М. Коренєв [и др.] (стр.35)
Костюк О. О. Профілактика та лікування ранньої неонатальної інфекції/ О. О. Костюк [и др.] (стр.35)
Костюкова Д. М. Пароксизмальні стани неепілептичного ґенезу у глибоко недоношених дітей: клініко-інструментальні паралелі/ Д. М. Костюкова [и др.] (стр.36-37)
Крамаренко Н. М. Ефективність інгаляційної терапії декасаном у часто хворіючих дітей/ Н. М. Крамаренко, С. Г. Іванусь (стр.37)
Кривопустов С. П. Концепція проліків у сучасній та майбутній педіатрії/ С. П. Кривопустов (стр.38)
Круглікова І. В. Інфікованість вірусами герпесу дітей, хворих на гломерулонефрит/ І. В. Круглікова, С. П. Фоміна, І. В. Багдасарова (стр.38-39)
Крючко Т. О. Поліморфізм генів регуляторних білків PPAR-Γ2 як маркер захисту метаболічних порушень печінки у дітей з ожирінням/ Т. О. Крючко [и др.] (стр.39)
Крючко Т. О. Вплив генетичного поліморфізму TLR 4 на перебіг хронічного пієлонефриту у дітей/ Т. О. Крючко [и др.] (стр.39-40)
Крючко Т. О. Стан нейрогуморальної регуляції у дітей з гастроезофагеальною рефлюксною хворобою/ Т. О. Крючко [и др.] (стр.40)
Кулешов О. В. Стан центральної гемодинаміки у дітей з пролапсом мітрального клапана/ О. В. Кулешов (стр.41)
Лакша О. Т. Стратегія діагностики та лікування дітей з ВШК та постгеморагічною гідроцефалією/ О. Т. Лакша [и др.] (стр.41-42)
Лебець І. С. Накопичення ознак ювенільного ревматоїдного артриту (ЮРА) на першому році захворювання/ І. С. Лебець [и др.] (стр.42)
Литвинець Л. Я. Цитогенетичні особливості каріотипу дітей з різним ступенем контролю над бронхіальною астмою/ Л. Я. Литвинець, О. Б. Синоверська (стр.43)
Майданник В. Г. Глобальні тенденції розвитку наукових досліджень в клінічній педіатрії/ В. Г. Майданник (стр.43-44)
Майданник В. Г. Поширеність в Україні метаболічного синдрому серед дітей із надлишковою масою тіла (багатоцентрове дослідження)/ В. Г. Майданник [и др.] (стр.44-45)
Майданник В. Г. Ліцензійний інтегрований іспит Крок-2: ефективність у визначенні рівня знань та навичок з педіатрії у студентів 6 курсу ВМНЗ/ В. Г. Майданник, І. Є. Булах, М. В. Хайтович (стр.45)
Майданник В. Г. Динаміка частоти пароксизмальної вегетативної недостатності серед дітей міста Києва за останні 10 років/ В. Г. Майданник [и др.] (стр.46)
Майданник В. Г. Зв’язок у дітей з вегето-судинною дисфункцією з гіпертензією клінічних проявів з порушенням мозкового кровообігу/ В. Г. Майданник, М. В. Хайтович, Е. С. Суходольська (стр.46-47)
Мавропуло Т. К. Особливості реєстрації і аналізу серцевих звуків новонароджених дітей/ Т. К. Мавропуло, С. О. Мокія-Сербіна, В. А. Шелевицька (стр.47)
Мамалуй Н. І. Еволюція ревматичної лихоманки (РЛ) у дітей за 40 років (1970-2013)/ Н. І. Мамалуй (стр.48)
Марушко Ю. В. Особливості добового моніторингу артеріального тиску у дітей з коморбідною патологією гастродуоденальної зони та первинною артеріальною гіпертензією/ Ю. В. Марушко [и др.] (стр.48-49)
Марушко Ю. В. Комплексне лікування хронічного гастродуоденіту у дітей з використанням цинку сульфату/ Ю. В. Марушко, А. О. Асонов (стр.49)
Матвієнко І. М. Клінічне дослідження безпечності, ефективності та переносимості продуктів дитячого харчування «Сирок дитячий «Агуша» та Йогурт дитячий «агуша» у дітей раннього віку/ І. М. Матвієнко, Ю. А. Маковкіна, О. М. Кравченко (стр.50)
Мителева Т. Ю. Гигиеническая регламентация компьютерных игр – от теории к практике/ Т. Ю. Мителева (стр.50-51)
Мітюряєва І. О. Значення міофасціальних дисфункцій у дітей з пароксизмальною вегетативною недостатністю на фоні патології шийного відділу хребта/ І. О. Мітюряєва [и др.] (стр.51)
Мітюряєва І. О. Стан мікроциркуляторного русла у дітей, хворих на цукровий діабет 1 типу, на фоні хронічної патології ЛОР-органів/ І. О. Мітюряєва [и др.] (стр.52)
Мітюряєва І. О. Стан мікроциркуляції у хворих з пароксизмальною вегетативною недостатністю на фоні патології щитоподібної залози/ І. О. Мітюряєва [и др.] (стр.52-53)
Мітюряєва І. О. Використання інноваційної психокорекційної програми в комплексному лікуванні різних проявів вегетативних дисфункцій у дітей/ І. О. Мітюряєва [и др.] (стр.53)
Мітюряєва І. О. Вплив міофасціальних дисфункцій на стан церебральної гемодинаміки при патології шийного відділу хребта у хворих з пароксизмальною вегетативною недостатністю/ І. О. Мітюряєва [и др.] (стр.54)
Мітюряєва И. А. Оптимизация диагностики и коррекции вегетативных дисфункций у детей в зависимости от наличия патологии дыхательной системы/ И. А. Мітюряєва [и др.] (стр.54-55)
Мітюряєва И. А. Эффективность комплексного санаторно-курортного лечения вегетативных дисфункций у детей на фоне патологии дыхания/ И. А. Мітюряєва [и др.] (стр.55-56)
Мітюряєва І. О. Клініко-інструментальні особливості пароксизмальної вегетативної недостатності у дітей на фоні патології щитоподібної залози/ І. О. Мітюряєва [и др.] (стр.56)
Михайлова Е. А. Структура комплаенса у детей, больных сахарным диабетом 1 типа, и его роль в обеспечении самоконтроля/ Е. А. Михайлова, Д. А. Мителев (стр.57)
Михайлова Е. А. Соматические маски депрессии у детей в период полового созревания/ Е. А. Михайлова [и др.] (стр.57-58)
Михайлова Е. А. К проблеме нарушений пищевого поведения у детей в пубертате (социально - педиатрический и нейропсихиатрический аспекты)/ Е. А. Михайлова [и др.] (стр.58-59)
Мокія-Сербіна С. О. Правові аспекти вирішення конфліктів між лікарями- педіатрами та батьками дітей-пацієнтів/ С. О. Мокія-Сербіна, Т. К. Мавропуло, М. К. Золотарьова (стр.59)
Мокія-Сербіна С. О. Клініко-параклінічна характеристика залізодефіцитних станів у дітей 5-6 років, що готуються до вступу в школу/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.59-60)
Муквич Е. Н. Особенности микроциркуляции у детей с системными заболеваниями соединительной ткани/ Е. Н. Муквич [и др.] (стр.60-61)
Неділько В. П. Невирішені питання організації охорони здоров’я дитячого населення України/ В. П. Неділько (стр.61)
Неділько В. П. Проблемні питання шкільної педіатрії/ В. П. Неділько (стр.61-2)
Недоступ І. С. Сучасна клініко-інструментальна характеристика хронічних гастродуоденальних захворювань у дітей шкільного віку/ І. С. Недоступ [и др.] (стр.62-63)
Неділько В. П. Здоров’я дітей та їх шкільна успішність/ В. П. Неділько, С. А. Руденко (стр.62)
Нечитайло Д. Ю. Стан мікроциркуляції у дітей шкільного віку з артеріальною гіпертензією/ Д. Ю. Нечитайло, Т. М. Міхєєва (стр.63-64)
Омельченко Л. І. Чинники ризику тяжких судинних ускладнень системного червоного вовчаку у дітей/ Л. І. Омельченко [и др.] (стр.64)
Павлишин Г. А. Предиктори уражень органів-мішеней у підлітків, хворих на артеріальну гіпертензію/ Г. А. Павлишин [и др.] (стр.64-65)
Павликівська Б. М. Патогенетичне обґрунтування застосування препарату «Кратал для дітей» при кардіоваскулярних порушеннях у дітей з субклінічним гіпотиреозом/ Б. М. Павликівська [и др.] (стр.65-65)
Платонова О. М. Особливості клінічного перебігу функціональних захворювань кишечника у дітей шкільного віку/ О. М. Платонова, О. Г. Шадрін (стр.66)
Погребная А. А. Абдоминальное ожирение на фоне низкой физической работоспособности как фактор высокого риска артериальной гипертензии у юношей 14-17 лет/ А. А. Погребная [и др.] (стр.67)
Пилюк І. І. Корекція мікроелементного складу крові у дітей, які часто хворіють на гострі респіраторні захворювання/ І. І. Пилюк, Г. Б. Матейко, О. Д. Шустакевич (стр.67-68)
Починок Т. В. Стан органів травної системи при дисплазії сполучної тканини у дітей/ Т. В. Починок [и др.] (стр.68)
Резніченко Ю. Г. Патологія антенатального періоду як фактор ризику формування патології серцево-судинної системи у дітей/ Ю. Г. Резніченко, М. А. Волошин, О. М. Лебединець (стр.69)
Савицкая Е. В. Эффективность пробиотической терапии в комплексном лечении сочетанной патологии/ Е. В. Савицкая (стр.69-70)
Сергета І. В. Рівень навчальної адаптації дівчат і юнаків, які перебувають в сучасних закладах освіти, та проблеми комплексної оцінки стану здоров’я учнів шкільного віку і підлітків/ І. В. Сергета [и др.] (стр.70)
Сергета Д. П. Особливості кореляційних зв’язків критеріальних ознак фізичного розвитку новонароджених дітей та морфофункціональних характеристик організму, медико-соціальних і анамнестичних показників їх матерів/ Д. П. Сергета (стр.71)
Сіротченко Т. А. Формування харчової поведінки у дітей раннього віку як варіант профілактики надлишкової ваги/ Т. А. Сіротченко [и др.] (стр.71-72)
Слєпов О. К. Затримка внутрішньоутробного розвитку у новонароджених з гастрошизисом/ О. К. Слєпов, Н. І. Грасюкова, О. П. Пономаренко (стр.72)
Сміщук В. В. До профілактики жовчнокам’яної хвороби у дітей/ В. В. Сміщук, О. В. Тяжка (стр.72-73)
Стенкова Н. Ф. сУЧАСНІ АСПЕКТИ ПРОФІЛАКТИКИ РАХІТУ/ Н. Ф. Стенкова [и др.] (стр.73)
Таран О. М. Критерії результативності застосування індукторів інтерферону в профілактиці і лікуванні гострих респіраторних вірусних інфекцій у дітей раннього віку/ О. М. Таран [и др.] (стр.74)
Токарчук Н. І. L–карнітин у комплексній терапії білково-енергетичної недостатності у дітей раннього віку/ Н. І. Токарчук [и др.] (стр.74-75)
Токарчук Н. І. Аналіз статусу вітаміну D залежно від індексу маси тіла (ІМТ) при рахіті у дітей першого року життя/ Н. І. Токарчук, М. М. Пугач (стр.75)
Токарчук Н. І. Визначення маркерів гострої фази запалення при позагоспітальній пневмонії у дітей раннього віку/ Н. І. Токарчук, Ю. В. Гарлінська, Л. С. Старинець (стр.76)
Токарчук Н. І. Показники рівня прокальцитоніну при гострому пієлонефриті у дітей раннього віку/ Н. І. Токарчук, І. В. Одарчук, М. М. Мургіна (стр.76-77)
Токарчук А. Ю. Медико-психологическое сопровождение врачом- психологом (педагогическим психологом) пациентов детских хирургических отделений: характеристика эмоционального состояния/ А. Ю. Токарчук (стр.77)
Тяжка О. В. Особливості перебігу алергічних захворювань у дітей на фоні застосування вітаміну д у комплексній терапії в різні періоди хвороби/ О. В. Тяжка, З. В. Сельська (стр.78)
Фоміна С. П. Наслідки стероїдорезистентного нефротичного синдрому у дітей/ С. П. Фоміна, І. В. Багдасарова, В. М. Непомнящий (стр.78-79)
Фоміна С. П. Лікування дітей, хворих на гломерулонефрит з нефротичним синдромом, при супутньому вірусному гепатиті В/ С. П. Фоміна, І. В. Багдасарова, О. В. Лавренчук (стр.79)
Фофанова О. В. Корекція метаболічних порушень та енергодефіциту у дітей з бронхіальною астмою/ О. В. Фофанова [и др.] (стр.80)
Фролова Т. В. Екологічні чинники впливу на рівень фізичного розвитку дітей та підлітків Харківського регіону/ Т. В. Фролова [и др.] (стр.80-81)
Хайтович М. В. Діагностична ефективність методу домашнього моніторування артеріального тиску для виявлення артеріальної гіпертензії у дітей та підлітків/ М. В. Хайтович [и др.] (стр.81)
Хайтович М. В. Проблемні питання діагностики лабільної артеріальної гіпертензії у дітей/ М. В. Хайтович, Л. І. Місюра, Т. П. Прохорович (стр.82)
Ходаківська С. П. Досвід застосування послідовної антигелікобактерної терапії у дітей з хронічним гастродуоденітом/ С. П. Ходаківська [и др.] (стр.82-83)
Хоптяна О. І. Гастрошизис: фактори ризику, особливості пренатальної діагностики/ О. І. Хоптяна, М. М. Маціпура (стр.83)
Цимбаліста О. Л. Характеристика мікробного спектру пневмонії, ускладненої гнійним ендобронхітом, у дітей раннього віку, які лікувались у відділенні інтенсивної терапії/ О. Л. Цимбаліста [и др.] (стр.84)
Цимбаліста О. Л. Аналіз медіани йодурії у дітей з проявами метаболічного синдрому з різних клімато-географічнихрайонів Прикарпаття/ О. Л. Цимбаліста [и др.] (стр.84-85)
Цимбаліста О. Л. Мікробний пейзаж аспірату трахеобронхіального дерева у дітей раннього віку, хворих на ускладнену пневмонію/ О. Л. Цимбаліста [и др.] (стр.85)
Чайковська Г. С. Стан імуноадаптаційних реакцій організму у школярів при захворюваннях шлунково-кишкового тракту/ Г. С. Чайковська [и др.] (стр.86)
Шатинська Т. В. Діагностичне значення маркерів міокардіального пошкодження у дітей із антрацикліновою кардіоміопатією/ Т. В. Шатинська, О. Б. Синоверська (стр.86-87)
Шунько Є. Є. Догляд, спрямований на розвиток в інтенсивному виходжуванні недоношених новонароджених/ Є. Є. Шунько [и др.] (стр.87)
Шунько Є. Є. Сучасні напрямки медичної допомоги новонародженим в Україні/ Є. Є. Шунько [и др.] (стр.88)
Шутова О. В. Структура патології гастродуоденальної зони у дітей з жовчнокам’яною хворобою/ О. В. Шутова [и др.] (стр.88-89)
Яблонь О. С. Ефект сальбутамолу на легеневу механіку та тривалість Проведення штучної вентиляції легень у дітей, народжених з низькою масою тіла/ О. С. Яблонь, О. В. Мазулов, К. Т. Берцун (стр.89)
Яблонь О. С. Актуальні питання організації медичної допомоги новонародженим у Вінницькій області/ О. С. Яблонь [и др.] (стр.89-90)
Яблонь О. С. Катамнез екстремально недоношених новонароджених у Вінницькій області/ О. С. Яблонь [и др.] (стр.90)
Мітюряєва І. О. Вплив рецидивуючої патології дихальної системи на розвиток вегетативних дисфункцій у дітей та ефективність їх корекції/ І. О. Мітюряєва [и др.] (стр.91-97)
Майданник В. Г. Toll-подобные рецепторы и почки/ В. Г. Майданник (стр.98-108)
Діагностика та лікування артеріальної гіпертензії у дітей та підлітків (методичні рекомендації) (стр.109)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Медична освіта -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Богатирьова Р. В. Основні завдання вищої медичної освіти у процесі формування системи охорони здоров’я України/ Р. В. Богатирьова (стр.5-8)
Осійчук М. С. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої медичної освіти/ М. С. Осійчук (стр.9-13)
Толстанов О. К. Результати діяльності вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів IV рівня акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України у процесі реформування сфери охорони здоров’я на сучасному етапі/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.14-18)
Вороненко Ю. В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.19-23)
Волосовець О. П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Л. П. Войтенко (стр.24-28)
Москаленко В. Ф. Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.29-32)
Осійчук М. С. Національний підручник - важлива складова організації підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.33-38)
Jan E. Zejda. Teaching medicine - current experience from the school of medicine in katowice, medical university of silesia, Poland/ E. Zejda Jan (стр.39)
Мороз В. М. Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.40-43)
Запорожан В. М. Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новому етапі впровадження КМСОНП/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.44-47)
Думанский Ю. В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького/ Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак (стр.48-50)
Черних В. П. Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.51-53)
Зіменковський Б. С. Досвід управління якістю вищої медичної та фармацевтичної освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.54-57)
Дзяк Г. В. Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.58-60)
Лісовий В. М. Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородний (стр.61-64)
Ждан В. М. Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів/ В. М. Ждан [и др.] (стр.65-68)
Колесник Ю. М. Деякі аспекти реформування вищої медичної освіти/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.69-72)
Бойчук Т. М. Сервер дистанційного навчання БДМУ - ефективний інструмент організації та контролю самостійної роботи студентів/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.73-76)
Рожко М. М. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів/ М. М. Рожко [и др.] (стр.77-80)
Хвисюк О. М. Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.81-84)
Івченко В. К. Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій / В. К. Івченко, В. В. Сімрок (стр.85-86)
Бабанін А. А. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С. І. Георгієвського/ А. А. Бабанін [и др.] (стр.87-88)
Никоненко О. С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.89-91)
Vadachkoria Zurab. Education and assessment of clinical skills at tbilisi state medical university/ Zurab Vadachkoria, Marine Mavaladze, Rima Beriashvili (стр.92-95)
Фомін П. Д. Впровадження болонського процесу у реформуванні навчально- методичних підходів на кафедрах хірургії/ П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський (стр.96-98)
Бєленічев І. Ф. Деякі аспекти проведення модульного контролю з нової дисципліни "Моніторинг лікарських препаратів" у магістрів-лаборантів за допомогою телекомунікаційних технологій/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова (стр.99-101)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волосовець О.П., Булах І.Є., Войтенко Л.П.
Назва : Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 24-28 (Шифр МУ7/2013/2)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москаленко В.Ф., Яворовський О.П., Булах І.Є., Остапюк Л. І.
Назва : Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 29-32 (Шифр МУ7/2013/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Москаленко В.Ф., Волосовець О.П., Яворовський О.П., Остапюк Л. І., Булах І. Є., Мельник І. В.
Назва : Методологія і структура 5-річного навчального плану підготовки лікарів за нормативним (6-річним) терміном навчання
Місце публікування : Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 7-9 (Шифр МУ7/2012/3)
Предметні рубрики: Образование медицинское-- обуч
Знайти схожі

 1-20    21-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)