Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бульбук, О. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-34 
1.


    Сухоребський, Ю. І.
    Використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології [Текст] / Ю. І. Сухоребський, О. І. Бульбук, З. Р. Ожоган // Архів клінічної медицини : науково-практичний журнал. - 2012. - № 1. - С. 110-112

Дод.точки доступу:
Бульбук, О. І.
Ожоган, З. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Бульбук, О. І.
    Особливості та проблеми проведення наукових досліджень у пародонтології [Текст] / О. І. Бульбук // Український стоматологічний альманах. - 2012. - № 2. - С. 103

Рубрики: Стоматологические исследования--организ--тенденции

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Бульбук, О. І.
    Причини розвитку протетичного пародонтиту при протезуванні незнімними конструкціями зубних протезів [Текст] / О. І. Бульбук // Галицький лікарський вісник. - 2010. - Т. 17, № 4. - С. 134-138

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Анкетування студентів у системі забезпечення якості фахової передвищої освіти [Текст] = The quality assurance system of professional preliminary education: the poll of students / О. І. Бульбук [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2022. - N 2. - С. 120-123. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (организация и управление, стандарты, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ УРОВЕНЬ -- EDUCATIONAL STATUS
КАЧЕСТВА КОНТРОЛЬ -- QUALITY CONTROL
Анотація: Завжди залишається актуальним питання якості надання освітніх послуг закладами фахової передвищої освіти. Зокрема, потребують вивчення проблеми, пов’язані з оцінюванням якості освіти не тільки вищими керівними органами, а й безпосередніми учасниками освітнього процесу. З метою реалізації студенто- центрованої системи навчання важливим завданням дирекції Коледжу є забезпечення можливості студентів висловлювати свою думку, пропозиції чи подавати скарги. Для удосконалення освітньо-професійних програм у Коледжі ми використовуємо дані опитування стейк- холдерів, впровадження студентоцентрованої системи навчання, популяризацію та дотримання академічної доброчесності, контроль і підвищення якості викладання. Метою опитування студентів є виявлення їх задоволеності навчанням, освітніми програмами, їх компонентами та якістю надання освітніх послуг, а також прозорістю та об’єктивністю розгляду звернень студентів, рівнем інформаційної підтримки, що повною мірою відповідає студентоцентрованій системі навчання в Коледжі. За результатами опитувань ми отримали дані, які дозволять нам покращити якість навчання, звернути увагу на недоліки, внести на розгляд циклових комісій та Педагогічної ради пропозиції щодо удосконалення освітньо-професійних програм та навчальних програм. Важливим моментом у визначенні ступеня задоволеності якістю викладання є системний підхід, а не разове анкетування. Це дозволяє вести порівняльну аналітичну роботу, отримувати більш об’єктивну інформацію, яка може бути використана і як оціночна, і може служити «поштовхом» для підвищення ефективності роботи Коледжу. Отже, отримання періодичного зворотного зв’язку від здобувачів освіти - обов’язкова складова внутрішнього забезпечення якості освітніх програм
The issue of the quality of educational services provided by professional preliminary education always remains relevant. In particular, they need to study the problem of assessing the quality of education not only by higher governing bodies, but also by direct participants in the educational process. This is especially important today in connection with the introduction of new requirements for the accreditation of educational programs in the field of professional preliminary education, which provides training for professional junior bachelors. In order to implement a student-centered learning system, an important task of the College’s management is to provide students with the opportunity to express their opinions, suggestions or complaints. In addition, it is important to study the use of information and communication technologies in the process of assessing the quality of education, as they allow faster and more efficient organization of this process, involving much less material and human resources
Receiving periodic feedback from students is a mandatory component of internal quality assurance of educational programs. The college should organize periodic student polls, the results of which should have a real impact on the content of teaching and learning. The lack of surveys of direct participants in the educational process or a purely formal approach to their conduct is a disadvantage
Дод.точки доступу:
Бульбук, О. І.
Шулепа, С. Г.
Глов’як, В. Г.
Гвоздецька, Г. С.
Бульбук, О. В.
Рипан, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Імплементація закону "про фахову передвищу освіту" в Івано-Франківському національному медичному університеті [Текст] / О. І. Бульбук [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 2. - С. 144-149. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики:
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM (тенденции)
ДОКУМЕНТАЦИЯ -- DOCUMENTATION (стандарты)Ивано-Франковская область
Анотація: 6 червня 2019 року Верховною Радою України прийнято Закон «Про фахову передвищу освіту». Законом визначено порядок, умови, форми та особливості здобуття фахової передвищої освіти та врегульовано суспільні відносини, що виникають у процесі реалізації конституційного права людини на освіту, прав та обов’язків фізичних і юридичних осіб, які беруть участь у реалізації цього права, а також визначено компетенцію державних органів та органів місцевого самоврядування у сфері фахової передвищої освіти. Нова візія фахової передвищої освіти має на меті вивести її на новий якісний рівень, змінити ставлення людей до цього рівня освіти, забезпечити ринок праці відповідними фахівцями. Сьогодні від успішної реалізації задекларованих положень Закону залежить, чи стане фаховий молодший бакалавр конкурентоспроможним та затребуваним на ринку праці. Імплементація Закону у самому розпалі. Наразі триває реалізація наказу МОН від 24.09.2019 №1228 «Про затвердження плану заходів з організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації Закону України від 6 червня 2019 року № 2745- VIII «Про фахову передвищу освіту»». Імлементація закону «Про фахову передвищу освіту» в Івано-Франківському національному медичному університеті розпочата із приведення документації у відповідність до Закону. Важливим кроком імплементації закону буде розробка нових освітньо-професійних програм для фахових молодших бакалаврів. Проведення системної реформи у сфері фахової передвищої освіти, спрямованої на задоволення освітніх потреб громадян у здобутті якісної освіти з орієнтацією на практичну діяльність, стало нагальною потребою
Дод.точки доступу:
Бульбук, О. І.
Шулепа, С. Г.
Бульбук, О. В.
Гвоздецька, Г. С.
Глов’як, В. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Характеристика ускладнень, що виникають після стоматологічного лікування дефектів твердих тканин зубів / О. В. Бульбук [та ін.] // Соврем. стоматология. - 2019. - N 4. - С. 20-23


MeSH-головна:
СТОМАТОЛОГИЧЕСКОЙ РЕСТАВРАЦИИ НЕСОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- DENTAL RESTORATION FAILURE
Анотація: Проведені нами дослідження дозволяють константувати, що помилки на етапі вибору методу лікування дефектів твердих тканин зубів призводять до клінічних ситуацій із несприятливим прогнозом для таких зубів аж до їхньої втрати
Дод.точки доступу:
Бульбук, О. В.
Рожко, М. М.
Бульбук, О. І.
Соловей, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Аналіз величини втрати твердих тканин у порожнинах різних груп / О. В. Бульбук [та ін.] // Сучасна стоматологія = Современная стоматология. - 2020. - № 2. - С. 16-19


MeSH-головна:
КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES (диагностика)
ЗУБА КОРОНКА -- TOOTH CROWN (патофизиология)
АНТРОПОЛОГИЯ -- ANTHROPOLOGY (методы)
Анотація: Проведені антропометричні дослідження та розрахунки для дефектів різних груп зубів дозволили оцінити величину втрати твердих тканин зуба при лікуванні пацієнтів із цією патологією. Систематизація отриманих результатів допоможе при розробці методик для оптимізації діагностичного процесу при лікуванні дефектів твердих тканин зубів
Дод.точки доступу:
Бульбук, О. В.
Рожко, М. М.
Бульбук, О. І.
Палійчук, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Особливості виробничої практики з ортопедичної стоматології згідно з кредитно-модульною системою у студентів 4-го курсу [Текст] / З. Р. Ожоган [та ін.] // Галицький лікарський вісник. - 2014. - Т. 21, № 1. - С. 86-87

Дод.точки доступу:
Ожоган, З. Р.
Мізюк, Л. В.
Бульбук, О. І.
Заяць, О. Р.
Сухоребський, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Бульбук, О. В.
    Сучасні підходи до вибору методу стоматологічного лікування дефектів твердих тканин зубів (огляд літератури) [Текст] / О. В. Бульбук, М. М. Рожко, О. І. Бульбук // Art of Medicine. - 2018. - N 2. - С. 130-136. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБЗОР -- REVIEW
СТОМАТОЛОГИЧЕСКАЯ РЕСТАВРАЦИЯ ПОСТОЯННАЯ -- DENTAL RESTORATION, PERMANENT (классификация, методы, стандарты, тенденции)
ЗУБОВ ПОВРЕЖДЕНИЯ -- TOOTH INJURIES (терапия)
БИОМЕДИЦИНСКИЕ И ЗУБОВРАЧЕБНЫЕ МАТЕРИАЛЫ -- BIOMEDICAL AND DENTAL MATERIALS (анализ, терапевтическое применение, фармакология)
Анотація: У статті представлений огляд даних літератури щодо сучасних поглядів на вибір методу відновлення анатомічної форми зуба та матеріалів, які будуть використовуватись. У сучасній клінічній практиці стоматологам для заміщення дефектів твердих тканин зуба запропоновано методики прямої, непрямої і напівпрямої реставрації. На основі аналізу літератури зроблено висновок, що допомогу при виборі методу відновлення зруйнованої коронки зуба та постановці діагнозу може надати індекс руйнування оклюзійної поверхні зуба (ІРОПЗ). Цей індекс використовується і сьогодні в «країнах пострадянського простору». Світова стоматологічна спільнота опирається на інші показники. Зокрема – «intercuspal distance» (міжгорбкову відстань) або класифікацію порожнин SI/STA (що пов’язує місце розташування та розмір порожнин), яка на основі стадії процесу та його локалізації визначає методику лікування. Так як об’єктивно визначитись з методикою лікування жодна з доступних класифікацій не дозволяє, велика увага дослідників приділяється для удосконалення відомих методів оцінки стану зубів та розмірів дефектів для подальшого вірного вибору відновлювальної конструкції та матеріалів для них. Можна підсумувати, що сьогодні наочною є відсутність уніфікованого підходу щодо вибору методів лікування дефектів твердих тканин зубів. Таким чином, проблема вибору методу лікування дефектів твердих тканин зубів потребує досконалого вивчення
Дод.точки доступу:
Рожко, М. М.
Бульбук, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Матейко, Г. Б.
    Національні аспекти виховання студентів вищих медичних навчальних закладів [Текст] / Г. Б. Матейко, О. П. Бойчук, О. І. Бульбук // Галицький лікарський вісник. - 2010. - Т. 17, № 3. - С. 143-145

Дод.точки доступу:
Бойчук, О. П.
Бульбук, О. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Оцінка ефективності впровадження інтерактивного методу «Навчаючи - навчаюсь» у ФМК ІФНМУ [Текст] = Evaluation of the effectiveness of implementing the interactive method «Learning by teaching» at the PMC of IFNMU / О. І. Бульбук [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 4. - С. 185-189. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS (психология)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Інтерактивні методи навчання спрямовані на набуття високого рівня знань, самонавчання і самоорганізацію навчальної діяльності. Слово “інтерактив” (пер. з англійської “inter” – “взаємний”, “act” – діяти) означає взаємодіяти. У процесі навчання найбільш доцільно використання, в першу чергу, тих методів, при яких: в студентів розвивається бажання до творчої, продуктивної праці; студенти прагнуть до активних дій, досягають успіхів і мотивують власну поведінку; відпрацьовуються моделі поведінки, необхідні для успішної професійної діяльності. Для роботи в парах, у малих групах, використовують багато інтерактивних прийомів: «Коло ідей», «Акваріум», «Асоціація», «Мікрофон», «Навчаючи – навчаюсь», «Мозковий штурм» та ін. У фаховому медичному коледжі Івано-Франківського національного медичного університету успішно запроваджено інтерактивний метод «Навчаючи – навчаюсь», який дозволив максимально залучити студентів у освітнє середовище та виступити у ролі викладачів-інструкторів. Інтерактивний метод «Навчаючи – навчаюсь» отримав хороший відгук, згідно результатів опитування серед здобувачів освіти, оскільки проводився колегами старшокурсниками. Всі учасники по завершенню тренінгу відмітили важливість отриманих знань та навиків, високо оцінили інноваційну методику навчання, яка руйнує певні рамки між викладачем та студентом. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці студентів є об’єктивною вимогою часу та однією з важливих умов якісної підготовки фахівців на сучасному етапі, проте, жодний з них нічого не вартує без практичної підготовки. Описаний метод дозволяє підвищити комунікацію та професійні вміння, нівелювати фрейми між викладачем і студентом та може якісно використовуватись у навчальному процесі. Дирекція коледжу планує й надалі розвивати цей інтерактивний метод навчання, оскільки це цікавий досвід для усіх: як для випускників, так і для першокурсників
Education is a dynamic process that needs constant improvement. The absence of modern teaching methods in medical education is a step backward, so their implementation in the educational environment today is of great importance. Traditional education is mostly focused on providing correct answers, while training primarily emphasizes questioning and exploration. In a training session, the instructor plays a crucial role as a facilitator (from the English word "facilitate" - to assist, facilitate, promote). They guide the activities and interactions of participants in learning the topic and achieving the goals of the training. In the Professional Medical College of Ivano-Frankivsk National Medical University, the interactive method «Learning by Teaching» has been successfully implemented in pedagogical practice, allowing students to be maximally involved in the educational environment and take on the role of instructor-teachers. In September 2022, at the initiative of the college management and with the support of the Department of Disaster Medicine and Military Medicine, 24-hour courses on pre-hospital care were conducted for 4th-year students majoring in Nursing (specialty 223). These courses included modern methods for stopping various types of bleeding, providing emergency assistance for pneumothorax, injuries of various degrees and origins, and conducting cardiopulmonary resuscitation. After completing the training, each fourth-year student received a certificate as a pre-hospital care instructor. The next step was conducting workshops and training sessions by student instructors for their junior colleagues. The training was conducted in two stages, one in each academic semester. The first stage included modern methods for stopping various types of bleeding, while the second focused on cardiopulmonary resuscitation. According to this methodology, over 350 students from the 1st to the 3rd year of various specialties, including Dentistry (221), Pharmacy, Industrial Pharmacy (226), and Nursing (223), received training. To illustrate, student instructors began the training by explaining certain aspects, techniques, and algorithms of performing various procedures, followed by practical demonstrations. Each student had the opportunity to reinforce their knowledge by practically using tourniquets, bandages, and conducting resuscitation procedures on modern mannequins, both independently and in pairs with a partner, which also improved their communication skills. The interactive method «Learning by Teaching» received positive feedback from students as it was conducted by their senior peers. All participants, upon completing the training, recognized the importance of the knowledge and skills acquired and highly appreciated the innovative teaching methodology, which breaks down certain boundaries between the teacher and the student. Conclusions: The use of innovative teaching methods in student preparation is an objective requirement of our time and one of the important conditions for the quality training of professionals in the modern era. However, none of these methods are effective without practical training. The described method allows for improved communication and professional skills, eliminates the boundaries between the teacher and the student, and can be effectively used in the educational process
Дод.точки доступу:
Бульбук, О. І.
Глов’як, В. Г.
Шулепа, С. Г.
Гвоздецька, Г. С.
Водославський, В. М.
Рипан, В. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


   
    Розробка валідних тестових завдань із ортопедичної стоматології для ліцензованого випускного іспиту на стоматологічному факультеті [Текст] / О. І. Бульбук [та ін.] // Галицький лікарський вісник. - 2008. - Т. 15, № 3. - С. 97-99

Дод.точки доступу:
Бульбук, О. І.
Ожоган, З. Р.
Федорик, Л. Е.
Локота, Є. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


   
    Спосіб виготовлення безпосереднього знімного протеза [Текст] / О. І. Бульбук, М. Р. Рудик, В. А. Віконець // Галицький лікарський вісник. - 2008. - Т. 15, № 2. - С. 99-102

Дод.точки доступу:
Бульбук, О. І.
Рудик, М. Р.
Віконець, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


   
    Досвід проведення симуляційного навчання з використанням аватарів [Текст] = Experience of simulation training using avatars / І. В. Біцька [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2024. - N 1. - С. 188-190. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
МОДЕЛИ АНАТОМИЧЕСКИЕ -- MODELS, ANATOMIC
ТЕЛА ЧЕЛОВЕКА ТРЕХМЕРНЫЕ ИЗОБРАЖЕНИЯ -- VISIBLE HUMAN PROJECTS
АБДОМИНОПЛАСТИКА -- ABDOMINOPLASTY (использование, методы, обучение, стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Повномасштабна війна й пандемія коронавірусу показали, що інколи єдиним способом навчання та комунікації зі студентами є дистанційний вид роботи. Метою нашого дослідження було представити методику «аватар», або телесимуляцію як альтернативу традиційному навчанню в симуляційних кабінетах. Матеріали та методи. Методика «аватар» запропонована Центром клінічної симуляції Центру медичних освітніх технологій Ризького університету імені Страдіня. Суть методу полягає у такому. Є три камери: в кімнаті симуляції, де знаходиться аватар, роль якого виконує викладач, у викладача, який перевіряє правильність виконання симуляції, і в студента. Останній (студент), який перебуває дистанційно, через камеру дає команди аватару для виконання певної дії. Ще один викладач за іншою камерою або він також може бути в кімнаті симуляції, оцінює правильність виконання завдання. Відбувається комунікація через TEAMS між трьома учасниками. Результати та їх обговорення. Методика аватару була застосована для відпрацювання практичних навиків і проведення нескладних симуляційних сценаріїв в умовах дистанційного навчання зі студентами медичного факультету на модулі «Абдомінальна хірургія», а також із студентами сестринського відділення фахового медичного коледжу ІФНМУ на заняттях із дисципліни «Медсестринство в хірургії». Так, слухачі сестринського відділення відпрацьовували симуляційний сценарій зупинки кровотечі з верхньої кінцівки. Для студентів медичного факультету проводили симуляційний сценарій постановки діагнозу «гострий апендицит». Висновки. У певних ситуаціях (у цьому випадку повномаcштабна війна й карантин) дистанційне навчання є важливою та потрібною формою освітнього процесу навіть у медичних вузах. Віртуальна симуляція дозволяє розвинути клінічне мислення, технічні та мануальні навички, співпрацю з іншими спеціалістами, лідерські навички, комунікативні навики, вміння приймати рішення, брати на себе відповідальність, запам’ятовувати порядок дій, бути готовим до критичних ситуацій
We live in a time of challenges for society, such as full-scale war and the COVID-19 pandemic. These events changed many aspects of our lives, including deeply influencing the educational process in institutions of higher and professional pre-higher education. Over the past four years, there has been an active digitization of education at all levels, we conduct training in mixed and distance formats, and this presents us with new challenges, in particular, how to conduct simulation training with practice of practical skills and abilities in distance learning conditions. Тhe aim. The goal of our work was to present the avatar technique, or telesimulation, as an alternative to traditional training in simulation rooms. We believe that the described technique will be useful for practicing practical skills and simulation scenarios in various medical specialties, and even for conducting OSKI. Materials and methods. To ensure a full-fledged educational process at the Ivano-Frankivsk National Medical University (IFNMU) in remote mode, the platform of the IFNMU website and the Microsoft Teams teamwork center are used, as well as additional sources of communication and communication, namely Facebook, Instagram, Viber, Telegram. Information support is based on the use of "cloud" technology based on the Microsoft Office 365 system. The avatar technique was proposed by the Center for Clinical Simulation of the Center for Medical Educational Technologies of Riga University named after Stradin. The essence of the method is as follows. There are three cameras: in the simulation room, where there is an avatar, whose role is played by the teacher, the teacher, who checks the correctness of the simulation, and the student. A student who is located remotely through the camera gives commands to the avatar to perform a certain action. Another teacher behind another camera, or he may also be in the simulation room, evaluates the correctness of the task. There is communication through TEAMS between three participants. Results. The avatar technique was used to practice practical skills and conduct simple simulation scenarios in the conditions of distance learning with students of the medical faculty on the module "Abdominal surgery", as well as with students of the nursing department of the specialized medical college of IFNMU in classes on the discipline "Nursing in surgery". A simulation scenario of stopping bleeding from the upper extremity was worked out with the students of the nursing department. A simulation scenario of diagnosing acute appendicitis was conducted for students of the Faculty of Medicine. Despite the difficult situations, the full-scale war and the COVID-19 pandemic have turned society towards online learning and forced us to see the benefits of e-learning. It's time to introduce amazing innovations and digital developments into the educational process. Ed Tech standards make changes in the educational process: in training, assessment, certification, etc. This diversified the teaching methodology, interested both students and teachers, and made it multi-vector. Access to online tools has made it possible to take advantage of the time and location flexibility associated with online learning. Conclusions. In certain situations (in this case, full-scale war and quarantine), distance learning is an important and necessary form of the educational process, even in medical schools. Virtual simulation allows you to develop clinical thinking, technical and manual skills, cooperation with other specialists, leadership skills, communication skills, the ability to make decisions, take responsibility, remember the order of actions, and be ready for critical situations
Дод.точки доступу:
Біцька, І. В.
Гвоздецька, Г. С.
Бульбук, О. І.
Глов’як, В. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Бульбук, О. І.
    Принципи розробки тестових завдань для ліцензованого випускного іспиту на стоматологічному факультеті [Текст] / О. І. Бульбук, О. В. Бугерчук, З. Р. Ожоган // Галицький лікарський вісник. - 2008. - Т. 15, № 1. - С. 76-78

Дод.точки доступу:
Бугерчук, О. В.
Ожоган, З. Р.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Принципи педагогічного оцінювання знань студентів згідно з положеннями Болонської декларації [Текст] / Є. Ю. Локота [та ін.] // Науковий вісник Ужгородського університету. - 2008. - № 34. - С. 171-174

Дод.точки доступу:
Локота, Є. Ю.
Бульбук, О. І.
Кошкін, О. Є.
Кучірка, Я. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Впровадження освітнього хабу у фаховому медичному коледжі ІФНМУ [Текст] = Implementation of educational hub at Ivano-Frankivsk national medical university's professional medical college / О. І. Бульбук [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2023. - N 2. - С. 164-169. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление, тенденции)
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- AUDIOVISUAL AIDS (тенденции)
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- DIFFUSION OF INNOVATION
ПОСТЕРЫ -- POSTERS
Анотація: Освітній хаб - це багатофункціональний центр, у якому організовуються заходи навчального характеру, а також організовуються зустрічі та читаються лекції з різних галузей. Тут можна отримати величезний досвід та знання у тій чи іншій сфері. На території хабів можуть розміщуватись спеціальні навчальні курси, на яких можна вивчати та освоїти різноманітні тематики та стати спеціалістом у різних галузях. Засобами цифрових освітніх хабів може здійснюватися підтримка будь-якої освітньої галузі, зокрема галузі «Охорони здоров’я» Навчання під час пандемії та війни спонукало нас до створення онлайн платформи для самоосвіти або освітнього хабу (Education Hub) базі сайту університету. Освітній хаб фахового медичного коледжу - це простір, де студенти могли б навчатися та вдосконалювати свої професійні навички. Викладачі коледжу спільно із дирекцією створили хаб, головна мета якого - якісна організація освітнього процесу. Цільовою аудиторією хабу є студенти фахового медичного коледжу ІФНМУ галузі знань 22 Охорона здоров’я, спеціальності 223 Медсестринство, 221 Стоматологія, 226 Фармація; студенти медичного, стоматологічного факультетів ІФНМУ, студенти інших медичних закладів освіти. Освітній хаб складається із титульної сторінки, сторінок «Медсестринство», «Стоматологія» та «Фармація, на яких розміщені віртуальні навчальні блоки із відео й алгоритмами проведення різноманітних маніпуляцій. Освітній хаб фахового медичного коледжу ІФНМУ є елементом інформаційно-цифрового навчального середовища, що осучаснює та підсилює його, забезпечуючи розвиток навчально-виховного процесу в галузі знань «Охорона здоров’я». Також ця освітня платформа дозволяє реалізувати академічну мобільність усіма учасниками освітнього процесу
The development of technologies transforms, develops, and improves old and creates new forms of human life organization, optimizing and modernizing them. Technologies also influence transformational changes in education and require the joint efforts and collective work of all educators, which necessitates updating approaches to organizing educational processes, determining the renewal of the educational space, and developing a modern educational environment characterized by technological saturation. One of the elements of the information and digital learning environment is the so-called digital (virtual) educational hub. Digital educational hubs can support any educational field, including the «Health care» sector. Learning during the pandemic and war has prompted us to create an online platform for self-education or an Education Hub based on the university website. The target audience of the hub includes students of the specialized medical college of Ivano-Frankivsk National Medical University in the field of knowledge 22 «Health Care», specialties 223 «Nursing», 221 «Dentistry», 226 «Pharmacy»; students of the medical and dental faculties of IFNMU, and students of other medical educational institutions. The Educational hub consists of a homepage that provides general information about the Professional Medical College, Ivano-Frankivsk National Medical University, the goals of the hub, and more. The next page, «Nursing» is designed for students of specialty 223 «Nursing». Virtual learning blocks have been created for students, which contain videos and algorithms for various manipulations, test tasks, materials for preparation for the Krok M exam, tactical medicine guides, and more. From the «Nursing» page, one can navigate to the «Dentistry» page, designed for students of specialty 221 «Dentistry» and the «Pharmacy» page, designed for students of specialty 226 «Pharmacy». As part of the cooperation between the professional medical college of the Ivano-Frankivsk National Medical University and the Andrey Krupinsky Lviv Medical Academy before the war, various events took place. The war has had an impact on our lives. However, our cooperation continues. During times of unstable electricity and constant anxiety for the implementation of academic mobility, we have used the Educational Hub. In particular, professors Natalia Tsubanova, Oleksandra Palahitska, and Natalia Rudakova from the Andriy Krupinsky Lviv Medical Academy posted a series of educational materials on the Educational Hub. Associate Professor Oleksandr Bulbuk (professional medical college of the Ivano-Frankivsk National Medical University) shared his educational materials on dentistry. This ensured free access and the establishment of organized learning opportunities, allowing all interested students from both educational institutions to participate in the educational process regardless of their location and time. The Educational Hub of the Professional Medical College of Ivano-Frankivsk National Medical University is an element of the information and digital learning environment that modernizes and enhances it, providing the development of the educational process in the field of "Healthcare". Additionally, this educational platform enables academic mobility for all participants of the educational process
Дод.точки доступу:
Бульбук, О. І.
Рожко, М. М.
Бульбук, О. О.
Бульбук, О. В.
Коляджин, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.
Шифр: АУ50/2021/2
   Журнал

Art of Medicine . - Виходить кожного кварталу
2021р. N 2 . - Електрон. текст. дані
Зміст:
Андрійчук, О. Я. Вплив фізичної терапії на якість життя пацієнтів з коморбідними станами / О. Я. Андрійчук [та ін.]. - С.7-14. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ульяницька Н. Я., Якобсон О. О., Грейда Н. Б., Майструк М. І.
Біцька, І. В. Ультразвукова кавітація в лікуванні трофічних виразок / І. В. Біцька [та ін.]. - С.15-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Василюк С. М., Гудивок В. І., Дмитрук О. М., Осадець В. С., Козань Я. І., Слюсар В. Т.
Vakaliuk, I. P. Efficacy of trimetazidine in patients with acute coronary syndromes and co-morbidities / I. P. Vakaliuk, Iyad Alghzawi. - С.20-25. - Bibliogr. at the end of the art.
Vakaliuk, I. P. Clinical features of the rehabilitation period after the previos myocardial infarction and decompensated heart failure with account of cardiovascular risk factors / I. P. Vakaliuk, K. V. Levandovska, N. B. Tymochko. - С.26-31. - Bibliogr. at the end of the art.
Вервега, Б. М. Стан мікробіоти та морфологічні зміни тонкої кишки при експериментальному гострому поширеному перитоніті на тлі стрептозотоциніндукованого цукрового діабету / Б. М. Вервега. - С.32-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гнатюк, М. С. Особливості ремоделювання артерій передсердь в умовах пострезекційної портальної гіпертензії / М. С. Гнатюк [та ін.]. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гданська Н. М., Татарчук Л. В., Гаргула Т. І., Ясіновський О. Б.
Децик, О. І. Нітрозо-оксидативні процеси в органах травної системи при дії L-аргініну та аміногуанідину за умов експериментального цукрового діабету / О. І. Децик [та ін.]. - С.44-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Панчишин О. Б., Фоменко І. С., Бондарчук Т. І., Скляров П. О., Ільницька Х. М., Денисенко Н. В., Скляров О. Я.
Дідоха, І. В. Вплив засобів фізичної терапії на рівень кінезіофобії, соматичні маркери саркопенії та показники ризику падіння у осіб похилого віку з хворобою Паркінсона / І. В. Дідоха, М. Г. Аравіцька. - С.50-58. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заяць, О. В. Вплив показників системи оксиду азоту, сірководню, маркерів антиоксидантного гомеостазу та кісткового метаболізму ротової рідини на стоматологічне здоров’я дітей із легким йододефіцитом, латентним залізодеффіцитом і поєднаним мікроелементозом / О. В. Заяць, Н. М. Воронич-Семченко. - С.59-65. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kostyshyn, A. B. Features of diagnosis and treatment of patients with reduced bite height / A. B. Kostyshyn. - С.66-70. - Bibliogr. at the end of the art.
Костишин, Н. М. Оцінка мінеральної щільності великогомілкової кістки щурів за умови моделювання штучної менопаузи та впливу загальної вібрації / Н. М. Костишин. - С.71-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Костюк, І. Р. Зміни біохімічних показників перебудови кісткової тканини щелепи експериментальних тварин під впливом запропонованої пасти, призначеної для місцевого лікування хронічного гранулюючого періодонтиту постійних зубів у дітей / І. Р. Костюк, В. М. Костюк, Г. Д. Семенюк. - С.77-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Куравська, Ю. С. Вплив засобів фізичної терапії на ознаки дорсопатій у жінок, які перенесли кесарів розтин / Ю. С. Куравська. - С.84-91. - Бібліогр.: в кінці ст.
Луцик, А. П. Діагностичне значення інтерлейкіну-6 та д-димеру при запальних захворюваннях кишківника / А. П. Луцик, Д. В. Шорікова. - С.92-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маліборська, С. В. Техніка ICG/NIR при картографуванні лімфатичних вузлів у хворих на колоректальний рак / С. В. Маліборська [та ін.]. - С.97-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Голотюк В. В., Партикевич Ю. Д., Терен Т. І.
Марцінів, В. В. Порівняння динаміки с-реактивного білка, кортизолу та інтерлейкіну-6 в хірургії молочної залози після загального знеболення або його комбінації з пекторальною чи грудною паравертебральною блокадою / В. В. Марцінів. - С.103-110. - Бібліогр.: в кінці ст.
Sumariuk, B. M. Orthostyle or modern neurosis: mental and behavioural changes in people with an obsessive desire for healthy eating / B. M. Sumariuk, N. V. Grinko, I. H. Herasymiuk. - С.111-115. - Bibliogr. at the end of the art.
Смородська, О. М. Поширеність раку легень: від локального до глобального / О. М. Смородська [та ін.]. - С.116-123. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Москаленко Ю. В., Винниченко О. І., Привалова А. О., Костюченко В. В.
Соломаха, К. В. Рекомендації щодо відвідування водних комплексів під час пандемії COVID-19 / К. В. Соломаха. - С.124-128. - Бібліогр.: в кінці ст.
Солоджук, Ю. І. Клінічні особливості загоєння ран у післяопераційному періоді хірургічного лікування атрофії коміркового відростка верхньої щелепи та частини нижньої щелепи у жінок в постменопаузальному періоді / Ю. І. Солоджук, М. М. Рожко, О. Г. Денисенко. - С.129-134. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тудоси, В. Г. Методики дослідження функціонального стану вестибулярного апарату у дітей з сенсоневральною втратою слуху / В. Г. Тудоси [та ін.]. - С.135-139. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чурпій І. К., Войчишин Л. І., Заставна О. М., Голод Н. Р., Янів О. В., Кравчук М. І.
Шаповал, С. Д. Різновиди діагностованих мікроорганізмів у хворих на бешиху / С. Д. Шаповал, Л. А. Василевська. - С.140-143. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бульбук, О. І. Імплементація закону "про фахову передвищу освіту" в Івано-Франківському національному медичному університеті / О. І. Бульбук [та ін.]. - С.144-149. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шулепа С. Г., Бульбук О. В., Гвоздецька Г. С., Глов’як В. Г.
Князевич-Чорна, Т. В. Особливості дистанційного навчання іноземних студентів-медиків під час карантину / Т. В. Князевич-Чорна [та ін.]. - С.150-154. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кіндратів Е. О., Андріїв А. В., Жураківська О. Я., Антимис О. В.
Остафійчук, С. О. Формування комунікативних навичок у студента-медика / С. О. Остафійчук. - С.155-159. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сас, І. А. Досвід викладання дисципліни "фармацевтична хімія" іноземним студентам спеціальності "фармація, промислова фармація" / І. А. Сас. - С.160-164. - Бібліогр.: в кінці ст.
Snizhko, T. B. Formation and evaluation Features of clinical thinking in distance learning students / T. B. Snizhko [та ін.]. - С.165-169. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Vorobiy V. D., Snizhko S. S., Churpiy I. K., Shpilchak L. Ya.
Тимрук-Скоропад, К. А. Оцінювання якості викладання та навчання у студентів спеціальності "фізична терапія, ерготерапія": адаптація української версії анкети ETLQ / К. А. Тимрук-Скоропад, Л. М. Ціж, Ю. О. Павлова. - С.170-179. - Бібліогр.: в кінці ст.
Палієнко, М. В. Комплексна оцінка факторів ризику вегетативних дисфункцій у школярів та можливості їх корекції (огляд літератури) / М. В. Палієнко, З. Р. Кочерга. - С.180-184. - Бібліогр.: в кінці ст.
Професор В. Г. Шлопов – видатний представник вітчизняної патологічної анатомії (до 80-річчя від дня народження). - С.185-188
Повний текст/зовнішній ресурс   (постраничный просмотр) : текст или завантажити  - 21.003 Mb
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
Шифр: АУ50/2018/2
   Журнал

Art of Medicine . - Виходить кожного кварталу
2018р. N 2
Зміст:
Саволюк, С. І. Вдосконалення хірургічного лікування первинних пахвинних гриж шляхом застосування модифікованої методики преперитонеальної алогерніопластики / С. І. Саволюк, М. Ю. Крестянов, А. Ю. Глаголєва. - С.6-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коломаченко, В. І. Динаміка плазмового рівня кортизолу та інсуліну при артропластиці кульшового суглобу / В. І. Коломаченко. - С.12-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Литвинець, Є. А. Дослідження стану ендотелію судин у хворих на сечокам’яну хворобу / Є. А. Литвинець, Н. Т. Скоропад. - С.23-27. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коцюбинська, Ю. З. Етно-територіальні та гендерні особливості потоку папілярних ліній середніх та проксимальних фаланг пальців рук / Ю. З. Коцюбинська. - С.28-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гринів, О. І. Патогенетичні механизми формування стійкої артеріальної гіпертензії при хронічному психоемоційному напруженні та шляхи корекції / О. І. Гринів. - С.35-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Артюх, С. В. Оцінка ефективності хрономодульованої радіохіміотерапії у хворих на місцево-поширений рак голови та шиї / С. В. Артюх, О. М. Cухіна, В. П. Старенький. - С.43-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бабкіна, О. П. Динаміка патологічних змін в тканинах тонкої кишки при механічній травмі / О. П. Бабкіна [та ін.]. - С.50-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ушко Я. А., Коробко І. С., Зозуляк В. О.
Мельничук, Л. В. Ензимотерапія та вітамінокорекція антиоксидантного дисбалансу при пієлонефриті на тлі дисплазії сполучної тканини / Л. В. Мельничук [та ін.]. - С.57-62. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Цимбаліста О. Л., Ерстенюк Г. М., Матвіїв Л. Є., Доценко Л. Є.
Єрко, І. П. Пізні ускладнення імплантації кава-фільтру типу "Осот" (на основі власних клінічних спостережень) / І. П. Єрко, С. В. Попов, А. С. Любченко. - С.63-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вакалюк, І. І. Ефективність диференційованої гепатопротекторної терапії у хворих на неалкогольний стеатогепатит на тлі стабільної ішемічної хвороби серця / І. І. Вакалюк, Н. Г. Вірстюк. - С.69-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сабадош, Р. В. Поширеність феномена Рейно в осіб молодого віку / Р. В. Сабадош, Н. М. Ризюк, М. Д. Ризюк. - С.76-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Струк, О. А. Дослідження вмісту основних груп біологічно активних речовин Filipendula hexapetala Gilib / О. А. Струк. - С.82-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чертенко, Т. Н. Иммунный профиль диффузных астроцитарных опухолей высокой степени злокачественности и его влияние на развитие рецидивов / Т. Н. Чертенко, И. И. Яковцова. - С.87-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Альаркан, Мохаммад Ахмад. Клінічні особливості перебігу піодермій / Мохаммад Ахмад Альаркан. - С.94-97. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чурпій, І. К. Логопедичний масаж у дітей із особливими потребами / І. К. Чурпій, М. В. Фіцич. - С.98-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саволюк, С. І. Методологічні основи організації самостійної підготовки в умовах інноваційного навчально-інформаційного простору / С. І. Саволюк, В. А. Ходос, Р. О. Балацький. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Саволюк, С. І. Сучасні технології підвищення ефективності самостійної роботи при організації та плануванні навчального процесу / С. І. Саволюк, В. М. Лисенко, М. Ю. Крестянов. - С.106-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Купновицька, І. Г. Використання інтерактивної моделі навчання студентів клінічної фармакології та клінічної фармації методом конкурентних груп / І. Г. Купновицька [та ін.]. - С.112-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Фітковська І. П., Клименко В. І., Губіна Н. В.
Феденько, С. М. Дослідження стану фінансування фармацевтичного забезпечення онкологічних хворих на територіальному рівні / С. М. Феденько. - С.116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Олещук, О. М. Використання кейс-методу у викладанні фармакології для студентів медичного факультету / О. М. Олещук [та ін.]. - С.123-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чорномидз А. В., Маланчук С. Л., Драпак О. Я., Іванків Я. І.
Бульбук, О. В. Сучасні підходи до вибору методу стоматологічного лікування дефектів твердих тканин зубів (огляд літератури) / О. В. Бульбук, М. М. Рожко, О. І. Бульбук. - С.130-136. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гайова, І. М. Секрети активного довголіття плодів бузини чорної / І. М. Гайова. - С.137-142. - Бібліогр.: в кінці ст.
Терен, Т. І. Характеристика захворюваності та огляд даних хіміотерапевтичного лікування злоякісних пухлин головного мозку / Т. І. Терен [та ін.]. - С.143-148. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Горошко С. С., Перкатюк І. М., Граф Є. В.
Тимофійчук, І. Р. Участь статевих гормонів в патогенетичних механізмах розвитку хвороби Альцгеймера / І. Р. Тимофійчук [та ін.]. - С.149-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Савчук Т. П., Семененко С. Б., Слободян К. В., Боштан С. В.
Островський, М. М. Новітні проблеми лікування хронічного обструктивного захворювання легень в пульмологічній практиці / М. М. Островський, М. О. Кулинич-Міськів, І. О. Савеліхіна. - С.157-165. - Бібліогр.: в кінці ст.
Скакун, О. З. Клінічний випадок відкритої артеріальної протоки, ускладненої синдромом Ейзенменгера, у пацієнтки з недосконалим остеогенезом / О. З. Скакун, С. В. Федоров, О. С. Вербовська. - С.166-172. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: АУ50/2023/2
   Журнал

Art of Medicine . - Виходить кожного кварталу
2023р. N 2 . - Електрон. текст. дані
Зміст:
Huk, V. O. The influence of the plant adaptogene "Victorin" on the functional state of the cardiovascular system in persons with increased thermal sensitivity / V. O. Huk, S. N. Vadzyuk. - С.8-13. - Bibliogr. at the end of the art.
Випасняк, І. П. Якість життя жінок після кесаревого розтину, що перенесли коронавірусну хворобу упродовж вагітності, як показник ефективності програми фізичної терапії / І. П. Випасняк, З. М. Остап’як, Ю. О. Полатайко. - С.14-19. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гнатюк, М. С. Вікові особливості ремоделювання артерій передміхурової залози в умовах етанолової інтоксикації / М. С. Гнатюк [та ін.]. - С.20-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Монастирська Н. Я., Татарчук Л. В., Нестерук С. О.
Григус, І. М. Корекція рухового стереотипу жінок з цукровим діабетом і типу, які перенесли кесарів розтин, засобами фізичної терапії / І. М. Григус. - С.24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Грицик, Н. Ю. Вивчення гострої токсичності екстрактів тирличу ваточниковидного / Н. Ю. Грицик, Г. М. Ерстенюк. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Данильченко, С. І. Параметри якості життя жінок з ендопротезованим кульшовим суглобом у післяпологовому періоді (абдомінальне пологорозрішення) як критерій ефективності програми фізичної терапії / С. І. Данильченко, С. М. Канигіна. - С.35-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Доскалюк, Б. В. Комплексний вплив вітаміну Д3 та альфа-токоферол ацетату на мікроциркуляторне русло легень при експериментальному Індукуваннi системної склеродермії / Б. В. Доскалюк, Л. М. Заяць. - С.40-45. - Бібліогр.: в кінці ст.
Karatieieva, S. Yu. Anthropometric data of the professional football players of Bukovyna / S. Yu. Karatieieva. - С.46-50. - Bibliogr. at the end of the art.
Куцик, Р. В. Вплив екстрактів лікарських та пряно-ароматичних рослин на протигрибкову дію флюконазолу щодо Candida Albicans та Candida Tropicalis, виділених від пацієнтів з кандидозними протезними стоматитами / Р. В. Куцик [та ін.]. - С.51-59. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Огієнко Т. Ю., Челій А. О., Пюрик Я. В., Гайошко О. Б.
Лісецька, І. С. Вплив паління на показники глутатіон-залежних ферментів ротової рідини в осіб підліткового та юнацького віку / І. С. Лісецька, М. М. Рожко. - С.60-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Макарчук, О. М. Структурно-функціональні параметри ендометрію та яєчникової тканини у пацієнток з порушеним репродуктивним потенціалом та ожирінням / О. М. Макарчук [та ін.]. - С.65-71. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Римарчук М. І., Островська О. М., Оріщак І. К., Геник Н. І., Андрієць О. А., Прудніков П. М., Остафійчук С. О.
Макевич, Н. В. Синергічна взаємодія екстрактів рути садової ruta graveolens L. з еритроміцином щодо шкірних ізолятів mls-резистентних стафілококів / Н. В. Макевич, Р. В. Куцик. - С.72-80. - Бібліогр.: в кінці ст.
Маліборська, С. В. Аналіз факторів ризику рецидиву та продовження хвороби у хворих на колоректальний рак / С. В. Маліборська, В. В. Голотюк. - С.81-86. - Бібліогр.: в кінці ст.
Махлинець, Н. П. Використання препаратів на основі гіалуронової кислоти у комплексному лікуванні порушень архітектоніки присінка рота / Н. П. Махлинець. - С.87-90. - Бібліогр.: в кінці ст.
Nesterenko, I. R. Clinical markers of hypertension in the left renal vein system / I. R. Nesterenko, V. L. Nesterenko, A. Y. Pavliak. - С.91-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Ногас, А. О. Оцінка функції руки у пацієнтів із ревматоїдним артритом у результаті застосування фізичної терапії / А. О. Ногас. - С.98-103. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ожоган, З. Р. Роль клінічних показників у програмі обстеження пацієнтів для оптимізації комплексної діагностики та прогнозування хвороб скронево-нижньощелепних суглобів / З. Р. Ожоган, А. В. Крохмаль. - С.104-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Павляк, А. Я. Прогностичне значення показників комплексної оцінки тяжкості хворого з абдомінальним сепсисом / А. Я. Павляк, Н. Я. Іваночко. - С.110-115. - Бібліогр.: в кінці ст.
Русанов, А. П. Оцінка терапевтичного альянсу в пацієнтів з адгезивним капсулітом та міофасціальним больовим синдромом після фізичної терапії / А. П. Русанов, В. В. Вітомський. - С.116-122. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хребтій, Я. В. Диференційований підхід при лікуванні гострих флотуючих венозних тромбозів системи нижньої порожнистої вени / Я. В. Хребтій. - С.123-126. - Бібліогр.: в кінці ст.
Човганюк, О. С. Ризик розвитку серцево-судинних ускладнень у хворих на артеріальну гіпертензію з метаболічним синдром / О. С. Човганюк [та ін.]. - С.127-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гаман І. О., Оринчак М. А., Василечко М. М., Кочержат О. І.
Шеремета, Л. М. Зміни структури добового профілю артеріального тиску у жінок з метаболічним синдромом, які перенесли кесарів розтин, під впливом засобів фізичної терапії / Л. М. Шеремета, З. М. Остап’як. - С.132-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Shulyatnikova, T. V. Immunohistochemical expression of Gfap, Gs, Aqp4, Alzheimer-2-astrocytosis and brain ammonia levels in deceased septic patients without liver failure and those with sepsis-associated liver injury / T. V. Shulyatnikova, V. O. Tumanskiy. - С.138-145. - Bibliogr. at the end of the art.
Yashchyshyn, Z. M. Aromatherapy in the treatment of seasonal respiratory viral infections / Z. M. Yashchyshyn, V. I. Horoshko, S. I. Danylchenko. - С.146-151. - Bibliogr. at the end of the art.
Василюк, С. М. Погляд хірурга на тромбоз ворітної вени у пацієнтів із цирозом печінки / С. М. Василюк [та ін.]. - С.152-157. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гудивок В. І., Лаб’як І. Р., Павлюк Н. М., Атаманюк В. М.
Ковтун, Г. І. Проблеми та вектори розвитку донорства і трансплантації органів в Україні / Г. І. Ковтун. - С.158-163. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бульбук, О. І. Впровадження освітнього хабу у фаховому медичному коледжі ІФНМУ / О. І. Бульбук [та ін.]. - С.164-169. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рожко М. М., Бульбук О. О., Бульбук О. В., Коляджин Т. І.
Кіндратів, Е. О. Формування мотивацї у студентів при оволодінні дисципліною "Патоморфологія" / Е. О. Кіндратів [та ін.]. - С.170-174. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гурик З. Я., Чуйко Н. Я., Малофій Л. С., Костюк В. М.
Стецьків, А. О. Методика застосування розрахункових задач під час вивчення аналітичної хімії / А. О. Стецьків [та ін.]. - С.175-179. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Стецьків Л. В., Рущак Н. І., Сікорин У. Б.
Тягур, Р. С. Менеджмент освітніх організацій: функції управління / Р. С. Тягур, М. А. Пачків, С. А. Лісовська. - С.180-185. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ханюков, О. О. Шляхи підвищення мотивації до навчання в іноземних здобувачів вищої медичної освіти на клінічній кафедрі / О. О. Ханюков, О. В. Смольянова. - С.186-192. - Бібліогр.: в кінці ст.
Basenko, L. I. Methods and indicators for evaluating the effectiveness of physical therapy for preschool children with autism / L. I. Basenko, K. A. Tymruk-Skoropad. - С.193-204. - Bibliogr. at the end of the art.
Botiakova, V. V. Prevalence of burnout syndrome in healthcare workers in north and South America, and Asia from 2018 to 2022 / V. V. Botiakova. - С.205-213. - Bibliogr. at the end of the art.
Кузенко, О. Й. Ерготерапія та фізична терапія в інклюзивній освіті / О. Й. Кузенко [та ін.]. - С.214-223. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Петрик О. М., Тимощук О. В., Вайда О. В., Янів О. В., Голод Н. Р., Китайгородська О. М.
Купріненко, О. В. Реабілітація і профілактика медіального великогомілкового стрес-синдрому у військовослужбовців / О. В. Купріненко, К. А. Тимрук-Скоропад. - С.224-233. - Бібліогр.: в кінці ст.
Рачинська, І. В. Вплив гострої коронавірусної хвороби на печінкову тканину (огляд літератури) / І. В. Рачинська, О. С. Хухліна, О. Є. Мандрик. - С.234-237. - Бібліогр.: в кінці ст.
Starikov, V. I. The side effects of immune checkpoint inhibitor therapy on the thyroid gland / V. I. Starikov. - С.238-241. - Bibliogr. at the end of the art.
Токменко, І. І. Вплив тривалого стресу на активність ензимів крові в умовах війни в Україні / І. І. Токменко, Г. І. Малишевська, Н. О. Постернак. - С.242-247. - Бібліогр.: в кінці ст.
Юрценюк, О. С. Вплив війни на психічне здоров’я українців: чинники формування невротичних та стрес-асоційованих психічних розладів. сучасний стан питання / О. С. Юрценюк, Б. М. Сумарюк. - С.248-251. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волошинович, М. С. Клінічний випадок рецидивуючого невуса / М. С. Волошинович [та ін.]. - С.252-255. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Голотюк В. В., Бойчук Т. Р., Гірник Г. Є., Матковська Н .Р.
Гончар, М. Г. Реорганізація селищної лікарні в умовах війни / М. Г. Гончар [та ін.]. - С.256-259. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Чурпій І. К., Федорика Р. Я., Пилипа Л. А.
Kononenko, M. G. Retifanlimab-induced thyroid gland dysfunction and colitis (case report) / M. G. Kononenko, I. D. Duzhiy, Y. V. Moskalenko. - С.260-263. - Bibliogr. at the end of the art.
Повний текст/зовнішній ресурс   (постраничный просмотр) : текст или завантажити  - 11.583 Mb
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)