Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бурак, О. Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.

Назва журналу :Медична освіта -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої пам’яті ректора члена-кореспондента НАМН України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука, "Реалізація закону України"про вищу освіту" у вищій медичній та фармацевтичнійосвіті України" 21-22 травня 2015 року м. Тернопіль (стр.6-98)
Дзюбановський І. Я. Леонід Ковальчук - видатний реформатор медичної освіти та охорони здоров’я України/ І. Я. Дзюбановський (стр.6-8)
Старча Т. М. Сучасні завдання вищої медичної освіти та кадрового забезпечення реформування/ Т. М. Старча [и др.] (стр.9-13)
Старча Т. М. Удосконалення системи ліцензійних іспитів "Крок з" в умовах режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації/ Т. М. Старча [и др.] (стр.14-19)
Волосовець О. П. Особливості підготовки навчальної літератури в сучасних умовах/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.20-29)
Волосовець О. П. Особливості атестації випускників вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів у 2015 році/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.30-33)
Корда Μ. Μ. Шляхи імплементації закону України "Про вищу освіту" в Тернопільському державному медичному університеті/ Μ. Μ. Корда, А. Г. Шульгай, І. М. Кліщ (стр.34-38)
Амосова К. М. Удосконалення методики проведення підсумкового модульного контролю/ К. М. Амосова, Г. В. Мостбауер, С. Ю. Калініна (стр.39-40)
Вороненко Ю. В. Тенденції інтеграції систем підготовки та атестації медичних кадрів у світі та Україні/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.41-45)
Мороз В. М. Імплементація закону України "Про вищу освіту" у Вінницькому національному медичному університеті їм. М. І. Пирогова: реалії та перспективи/ В. М. Мороз [и др.] (стр.46-49)
Лісовий В. М. Особливості соціально-психологічної адаптації студентів першого курсу ХНМУ - мешканців Луганської та Донецької областей/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.50--52)
Запорожан В. М. Оптимізація освітньої діяльності університету відповідно до законуУкраїни "Про вищу освіту"/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.53-54)
Черних В. П. Сучасний стан створення стандартів вищої фармацевтичної освіти на основі компетентнісного підходу/ В. П. Черних [и др.] (стр.55-56)
Ждан В. М. Освітня діяльність ВДНЗ України "Українська медична стоматологічна академія" за умов реалізації закону України «Про вищу освіту"/ В. М. Ждан [и др.] (стр.57-60)
Никоненко О. С. Актуальні питання імплементації закону України "Про вищу освіту" в післядипломній підготовці медичних спеціалістів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.61-63)
Дзяк Г. В. Шляхи підвищення якості навчання на підставі моніторингу анкетування випускників академії/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.66-67)
Бойчук Т. М. Перший досвід впровадження електронного журналу обліку успішності в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.67-72)
Зіменковський Б. С. Підготовка іноземних студентів за спеціальністю "Стоматологія" у контексті євроінтеграції української вищої освіти/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.73-79)
Рожко М. М. З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет"/ М. М. Рожко [и др.] (стр.80-81)
Колесник Ю. М. Деякі питання імплементації закону України "Про вищу освіту" у діяльність вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.82-85)
Вороненка Ю. В. Єдиний медичний (фармацевтичний) освітній простір - стратегія, регіональні та локальні рішення/ Ю. В. Вороненка, О. П. Мінцер (стр.86-88)
Хвисюк О. М. Удосконалення післядипломноі підготовки лікарів - шлях до забезпечення ефективної кадрової політики системи охорони здоров’я/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.89-89)
Чекман І. С. Нанофармакологія: науково-методичні основи викладання студентам/ І. С. Чекман (стр.92-93)
Шатило Д. Й. Забезпечення якості освітньої діяльності як шлях реалізації закону України "Про вищу освіту"/ Д. Й. Шатило, С. В. Гордійчук (стр.94-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рожко М. М., Ерстенюк Г. М., Децик О. З., Бурак О. Л., Струтинський Г. М., Дзвонковська В. В., Капечук В. В., Іванців М. О.
Назва : З досвіду реалізації міжнародних освітніх проектів у ДВНЗ "Івано-франківський національний медичний університет"
Місце публікування : Медична освіта. - 2015. - № 2. - С. 80-81 (Шифр МУ7/2015/2)
MeSH-головна: МЕЖДУНАРОДНЫЙ ОБМЕН В ОБЛАСТИ ОБРАЗОВАНИЯ -- INTERNATIONAL EDUCATIONAL EXCHANGE
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк (стр.5-10)
Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/ В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер (стр.11-16)
Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/ О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова (стр.17-22)
Зарівна Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти/ Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук (стр.23-27)
Кожем’яка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/ М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов (стр.28-34)
Корда Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.35-40)
Мосула Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук (стр.41-46)
Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/ О. М. Мочульська (стр.47-53)
Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/ Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук (стр.54-58)
Савич А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання/ А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин (стр.59-63)
Gashynova E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma/ E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel (стр.64-68)
Vorona I. I. History of tutoring as effective methods of educational process/ I. I. Vorona, H. Ya. Kitura (стр.69-74)
Zhyznomirska O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects/ O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv (стр.75-80)
Боярчук О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів/ О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.81-86)
Козлова Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія»/ Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна (стр.87-93)
Маража І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря/ І. О. Маража, І. В. Жулкевич (стр.94-99)
Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.100-106)
Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига (стр.107-111)
Дігтяр В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти/ В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська (стр.112-116)
Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/ Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський (стр.117-121)
Нецюк О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній (стр.122-127)
Потапова Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті/ Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко (стр.128-132)
Шкробот С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання/ С. І. Шкробот [та ін.] (стр.133-137)
Kosenko V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care/ V. M. Kosenko (стр.138-142)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Медична освіта -2021р.,N 3
Цікаві статті :
Білавич Г. В. Питання розвитку іншомовної освіти в державах закордоння крізь вимір наукового дискурсу українських компаративістів (кінець ХХ – початок ХХІ ст.)/ Г. В. Білавич [та ін.] (стр.5-10)
Бойчук І. Д. Особливості підготовки фахівців лабораторної діагностики до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок М» у фаховому коледжі/ І. Д. Бойчук, В. А. Болух, І. О. Першко (стр.11-16)
Бойчук А. В. Особливості навчального процесу на кафедрі акушерства та гінекології післядипломної освіти в контексті інтеграції до європейського освітнього простору/ А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська (стр.17-22)
Бондар О. В. Емоційне вигорання і питання професійної психологічної підготовки лікарів-онкологів/ О. В. Бондар, А. І. Рибін, А. О. Пацков (стр.23-30)
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, Ж. М. Золотарьова, Н. Б. Федорків (стр.31-39)
Журавльова Л. В. Досвід дистанційного навчання студентів-іноземців на клінічній кафедрі медичного закладу вищої освіти в умовах пандемії COVID-19/ Л. В. Журавльова [та ін.] (стр.40-48)
Мартинюк В. М. Впровадження освітніх інтерактивних технологій у навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології/ В. М. Мартинюк [та ін.] (стр.49-52)
Посохова К. А. Особливості викладання дисципліни «Побічна дія ліків» (курс за вибором) на медичному факультеті/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.53-57)
Слободянюк Л. В. Формування сучасної концепції викладання вибіркової дисципліни «Фітотерапія» при підготовці студентів фармацевтичного факультету/ Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин, А. О. Савич (стр.58-63)
Шанайда М. І. Студентська науково-дослідна робота як компонент реалізації студентоцентрованого підходу в освітньому процесі/ М. І. Шанайда (стр.64-71)
Bandas І. А. Pros and cons of distance learning for medical students under quarantine conditions/ І. А. Bandas, L. M. Palytsia, O. A. Skobeieva (стр.72-76)
Вадзюк С. Н. Вплив лекції на засвоєння навчального матеріалу з нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк, Л. В. Татарчук (стр.77-80)
Ворона І. І. . Професійно-комунікативна культура майбутніх лікарів крізь призму фахової освіти/ І. І. Ворона, Г. Я. Кітура, О. А. Маковська (стр.81-86)
Гуменна І. Р. Використання міждисциплінарного підходу до формування академічної комунікативної компетенції студентів медичних закладів вищої освіти/ І. Р. Гуменна, Я. М. Нахаєва, В. В. Шацький (стр.87-91)
Нахаєва Я. М. Формування професійної компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема/ Я. М. Нахаєва, І. Р. Гуменна, В. В. Шацький (стр.92-96)
Розман І. І. Педагогічна компаративістика та формування читацької компетентності на уроках зарубіжної літератури/ І. І. Розман (стр.97-100)
Свірчевська Л. М. Методичні аспекти викладання і роль навчальної дисципліни «Фармацевтичне та медичне товарознавство» в системі підготовки майбутніх фахівців фармації/ Л. М. Свірчевська, О. Г. Мороз, Ж. В. Осінська (стр.101-105)
Yelahina N. I. Methods of learning professional english vocabulary by medical students/ N. I. Yelahina, N. О. Fedchyshyn (стр.106-112)
Zalipska J. Ya. Linguistic and informative features of studying the theme “Professional communication a physician and a patient with symptoms diseases of digestive system’s organs” of discipline “Professional medical communication of a doctor with a patient in ukrainian language”/ J. Ya. Zalipska, A. S. Sverstiuk (стр.113-118)
Фіра Л. С. Самостійна робота інтернів як один із напрямів удосконалення фахівців фармацевтичної галузі/ Л. С. Фіра [та ін.] (стр.119-122)
Моцюк Ю. Б. Складові нової академічної культури науково-педагогічних працівників/ Ю. Б. Моцюк (стр.123-128)
Fedchyshyn N. О. Old age as a pedagogical problem/ N. О. Fedchyshyn [та ін.] (стр.129-133)
Fedoniuk L. Ya. The educational museums of l Horbachevsky Ternopil national medical university and their role in the educational process of future nursing specialists/ L. Ya. Fedoniuk [та ін.] (стр.134-141)
Savaryn Т. V. Synonymy in anatomical terminology/ Т. V. Savaryn, I. A. Prokop, O. A. Makovska (стр.142-147)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурак О. Л., Стовбан І. В., Стицюк Н. В.
Назва : Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців
Паралельн. назви :Influence of COVID-19 pandemic on the social aspects of foreign student’s lives
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 5-10 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
СОЦИАЛЬНЫЕ ПРОБЛЕМЫ -- SOCIAL PROBLEMS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
Анотація: Пандемія COVID-19 має істотний вплив на соціальне життя студентів-іноземців, які навчаються на третьому курсі Івано-Франківського національного медичного університету, спеціальність «Лікувальна справа». Проведено онлайн-опитування 144 студентів за допомогою Google Forms у березні 2021 р. Більше половини опитаних студентів (53,5 %) вказали, що повністю обмежили свою соціальну активність. Третина студентів (36,1 %) вказала, що зараз менше спілкуються з друзями, особливо студенти чоловічої статі (47,7 % проти 22,0 % серед осіб жіночої статі). Водночас спілкування з родиною практично не змінилося або навіть збільшилося (зрозуміло, що тут йдеться про онлайн-спілкування). Переважна більшість опитаних (74,8 %) студентів вказала, що дотримуються всіх карантинних заходів, і обов’язкових, і рекомендованих. Решта дотримується лише обов’язкових. Більшість студентів (64,6 %) вважає карантинні заходи, які впроваджені на момент опитування, адекватними до епідеміологічної ситуації. Щодо вакцинації, то відповіді достовірно відрізнялися, залежно від статі (χ2=13,085, df=3, р=0,000). Дівчата-студентки вдвічі частіше, ніж хлопці-студенти, вказували, що будуть вакцинуватися за першої ж можливості. Тоді як студенти частіше вказували, що будуть вакцинуватися, але пізніше. Не хочуть вакцинуватися 10,7 % опитаних чоловіків та 2,4 % опитаних жінок. Питання вакцинації студентів-іноземців є актуальним та потребує комплексних зусиль представників як урядових структур, так і навчальних закладів для його реалізації.The COVID-19 pandemic has a significant impact on the social life of foreign students studying in the third year of Ivano-Frankivsk National Medical University, specialty “Medicine”. An online questioning of 144 students was conducted using Google Forms in March 2021. More than half of the surveyed students (53.5 %) stated that they limited their social activity. One third of students (36.1 %) indicated that now they communicate less with friends, especially among males (47.7 % vs. 22.0 % among females). At the same time, communication with the family has not changed and even increased (of course it is about online communication). Mostly surveyed students (74.8 %) indicated that they adhere to all quarantine measures, both mandatory and recommended. The rest of students adhere only mandatory measures. Mostly students (64.6 %) consider the quarantine measures implemented at the time of the survey are adequate to the epidemiological situation. Regarding vaccination, the responses differed significantly depending on gender (χ2=13.085, df=3, p=0.000). Among students’ part of female who would like to take vaccination as soon as possible is in two times higher than part of male. Whereas male students more often indicated that they would take vaccination, but later. 1.7 % of surveyed male and 2.4 % of surveyed female do not want to be vaccinated. The issue of foreign students’ vaccination is relevant and requires a comprehensive effort of representatives of both government agencies and educational institutions to implement it
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бурак О. Л., Золотарьова Ж. М., Федорків Н. Б.
Назва : Вплив пандемії Covid-19 на якість навчання: результати опитування студентів-іноземців
Паралельн. назви :The impact of the covid-19 pandemic on the education quality: results of foreign students survey
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 3. - С. 31-39 (Шифр МУ7/2021/3)
MeSH-головна: ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
КОРОНАВИРУС -- CORONAVIRUS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Як свідчать результати дослідження, переважна більшість опитаних студентів (65,3 %) вважає, що пандемія COVID-19 мала негативний вплив на навчання. Проте абсолютна більшість опитаних (79,2 %) вважає, що дистанційний формат був єдиним варіантом навчання в сучасних умовах. Студенти (84,8 %) позитивно оцінюють якість дистанційного навчання в університеті. Однак респонденти чоловічої статі в цілому краще оцінюють онлайн-навчання, ніж опитані жіночої статі (χ2=9,263, df=3, p=0,026). Найбільше схвальних відгуків отримали онлайн-лекції (95,1 %). Привертає увагу те, що 85,4 % респондентів вважають, що більшість лекцій може бути он-лайн навіть після карантину. Проведення практичних занять, особливо з клінічних дисциплін, отримало менше схвальних відгуків від студентів. Основною причиною низьких оцінок, на думку респондентів, є неможливість опанувати практичні навички повною мірою в онлайн-форматі. Важливим аспектом діяльності університету в епоху пандемії було налагодження комунікації зі студентами. Як показали результати опитування, половина студентів мала достатньо інформації щодо організації навчання в нових умовах. Водночас третина респондентів вказала, що інформації було недостатньо. Позитивним, на наш погляд, є високий рівень задоволеності студентів комунікацією з викладачами. Так, більше 20 % опитаних позитивно оцінили взаємодію з викладачами в умовах дистанційного навчання. Позитивним є також те, що в умовах онлайн-навчання зменшилася кількість пропущених занять. Спосіб відпрацювання занять був чітким і зрозумілим для половини студентів (49,3 %). Проте четверта частина опитаних вказала, що мали труднощі з відпрацюванням пропусків – частіше респонденти чоловічої статі (30,1 % проти 17,1 % серед жінок, χ2=12,17, df=3, р=0,001). Ще одним складним завданням для викладачів було проведення підсумкових модульних контролів в онлайн-форматі. Студенти ж переважно (68,1 %) позитивно оцінили такі заняття, особливо опитані особи чоловічої статі (74,8 % проти 51,2 % серед опитаних жіночої статі). Однак третина опитаних (30,6 %) вважає, що викладачі по-різному проводили модулі, частіше студенти жіночої статі (46,3 % проти 24,3 % серед опитаних чоловічої статі, χ2=7,517, df=2, р=0,023). Серед переваг дистанційного навчання слід відзначити впровадження навчальної платформи Microsoft Teams. Так, більшість опитаних (87,8 %) вважає платформу зручною у використанні. Крім того, абсолютна більшість респондентів (75,7 %) вважає, що нам слід продовжити використання платформи і після закінчення карантину. Слід зауважити, що в умовах карантину студенти почали значно активніше користуватися веб-сайтом університету для отримання навчальної інформації. Більшість опитаних (72,2 %) вважає наш веб-сайт зручним для використання. Крім відповідей на запитання анкети, ми просили надати нам зворотний зв’язок щодо покращення проведення онлайн-занять. Більшість студентів (69,4 %) написала нам свої пропозиції. Найбільше студентів турбує оволодіння практичними навичками, і часто вони писали про необхідність ширшого використання відеоматеріалів з демонстрацією різних практичних навичок. Ще одним поширеним варіантом пропозицій з боку студентів було збільшення часу на підготовку до іспиту «Крок 1», який вони мають складати в кінці семестру.Mostly students (65.3 %) believes that the COVID-19 pandemic had a negative impact on learning according to the results of our survey. Also, mostly students (79.2 %) agree that distance learning was the only way out in current conditions. Students (84.8 %) positively evaluate the organization of distance learning at the university. However, males evaluate distance learning generally better than females (χ2=9.263, df=3, p=0.026). Online lectures received the most positive feedback (95.1 %). It is noteworthy that 85.4 % of respondents believe that most lectures can be online even after quarantine. Conducting practical classes, especially in clinical disciplines, received less positive feedback from students. The main reason for low grades is the inability to master practical skills in full online. An important aspect of the university activity in the pandemic era was to establish communication with students. According to the results of the survey, half of the students had enough information about the organization of education in the new environment. At the same time, a third of respondents indicated that the information was insufficient. Positive, in our opinion, is the high level of student satisfaction with communication with teachers. Thus, more than 20 % of respondents positively assessed the interaction with teachers during distance learning. In the conditions of distance learning the number of missed classes has decreased. The way of missed classes reworking was understandable for half of the students (49.3 %). However, a quarter of respondents indicated that they had difficulty completing the passes - more often male respondents (30.1 % vs 17.1 % among women, χ2=12.17, df=3, p=0.001). Another difficult task for teachers was to conduct final module assessment in online format. Students mostly (68.1 %) positively evaluated such classes, especially male respondents (74.8 % vs 512 % among female respondents). However, a third of respondents (30.6 %) believe that teachers conducted modules in different ways, more often female respondents (46.3 % vs 243 % among male respondents, χ2=7.517, df=2, p=0.023). Among the advantages of distance learning is the introduction of the Microsoft Teams training platform. Mostly respondents (87.8 %) consider the platform easy to use. In addition, most respondents (75.7 %) believe that we should continue to use the platform after the quarantine. During quarantine, students began to use the university’s website more actively to obtain educational information. Most of respondents (72.2 %) find our website easy to use. Except answering the questionnaire, we asked students how we can improve online classes. Most students (69.4 %) gave us a feedback. Most students are concerned about the practical skills acquisition and often they have written about the need for greater use of video materials demonstrating various practical skills. Another common answer was to increase the time to prepare for the “Krok 1” exam, which they must take at the end of the semester
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Art of Medicine -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Атаманюк О. Ю. Транскультурна адаптація та валідація україномовної версії спеціалізованого флебологічного опитувальника оцінки якості життя/ О. Ю. Атаманюк [та ін.] (стр.9-13)
Боцюрко В. І. Лікувально-оздоровчі продукти із фруктово-ягідних порошків та їх використання в медичній практиці/ В. І. Боцюрко [та ін.] (стр.14-17)
Вакалюк І. П. Особливості оксидативного стресу у хворих на гострий інфаркт міокарда із залізодефіцитною анемією/ І. П. Вакалюк, О. С. Бойчук (стр.18-22)
Voloshynovych M. S. The role of dermoscopy in the differential diagnosis of skin diseases caused by human papilloma virus/ M. S. Voloshynovych [та ін.] (стр.23-28)
Гвоздецька Г. С. Зміни імунологічного статусу у вагітних із ранніми гестозами/ Г. С. Гвоздецька (стр.29-32)
Децик О. З. Вплив пандемії COVID-19 на основні показники онкологічної, зокрема онкогінекологічної, захворюваності та смертності в Україні/ О. З. Децик [та ін.] (стр.33-38)
Заяць Л. М. Стан прооксидантної та антиоксидантної систем крові у білих щурів при експериментальному цукровому діабеті/ Л. М. Заяць, Ю. В. Федорченко (стр.39-43)
Куца С. О. КПКТ - радіологічна анатомія порожнини носа та приносових пазух/ С. О. Куца (стр.44-49)
Куравська Ю. В. Ефективність відновлення психо-емоційного та фізичного статусу жінок, які перенесли кесарів розтин, засобами фізичної терапії/ Ю. В. Куравська, М. Г. Аравіцька (стр.50-55)
Лавринович О. М. Особливості дефіциту вітаміну D і його впливу на показники ліпідного обміну у хворих на неалкогольну жирову хворобу печінки в поєднанні з остеоартрозом/ О. М. Лавринович, Н. Г. Вірстюк (стр.56-60)
Локота Ю. Є. Клінічна оцінка атрофічних змін тканин протезного ложа при лікуванні пацієнтів повними знімними пластинковими протезами з використанням озонотерапії/ Ю. Є. Локота (стр.61-67)
Maslovskyi V. I. Analysis of the occurrence of various cardiovascular events in patients with myocardial infarction without st segment elevation during 6th and 12th months/ V. I. Maslovskyi (стр.68-72)
Оріщак І. К. Наслідки програми допоміжних репродуктивних технологій у жінок з гіперпластичними процесами ендометрію/ І. К. Оріщак (стр.73-78)
Остафійчук С. О. Деякі практичні аспекти менеджменту пацієнток з хронічним тазовим болем/ С. О. Остафійчук [та ін.] (стр.79-83)
Парахоняк Р. Л. Залежність інтенсивності больового синдрому після лапароскопічної операції від залишкового об’єму робочого газу в черевній порожнині/ Р. Л. Парахоняк (стр.84-88)
Redushko Yu. V. Study of cytological profile of mucous membrane of prosthetic bed in patients, used by different adhesive agents for fixation of complete removable plate prostheses/ Yu. V. Redushko, T. M. Dmytryshyn (стр.89-97)
Цимбала Е. М. Зміни білкової та ліпідної пероксидації в органах гепатопанкреатобіліарної системи, ферментативних антиоксидантів у щурів за умов перебування на дієтах з надмірним вмістом вуглеводів або жирів/ Е. М. Цимбала, Н. М. Воронич-Семченко (стр.98-102)
Shulyatnikova T. V. Immunohistochemical study of the brain aquaporin-4 in the rat acute liver failure model/ T. V. Shulyatnikova, V. O. Tumanskiy (стр.103-108)
Shchukina O. S. Features of the clinical course of non-ST-segment elevation acute coronary syndrome depending on the indicator of the pulse wave velocity/ O. S. Shchukina (стр.109-114)
Biben A. V. Students’ democratic values formation - a guarantee of higher education quality/ A. V. Biben (стр.115-119)
Дубель Н. І. Дослідження впливу дистанційної форми навчання на життєдіяльність студентів-фармацевтів в умовах пандемії COVID-19/ Н. І. Дубель (стр.120-123)
Кіндратів Е. О. Значення студентського наукового гуртка «Патологічна анатомія» у процесі формування сучасного лікаря/ Е. О. Кіндратів [та ін.] (стр.124-127)
Kostyshyn A. B. The role of environmental education in society’s development/ A. B. Kostyshyn [та ін.] (стр.128-137)
Бакалюк Т. Г. Застосування ударно-хвильової терапії в нейрореабілітації (огляд літератури)/ Т. Г. Бакалюк [та ін.] (стр.138-143)
Григус І. М. Теоретичне обґрунтування засобів фізичної терапії хворих на остеохондроз поперекового відділу хребта/ І. М. Григус [та ін.] (стр.144-148)
Кочерга З. Р. Сучасні погляди на поширеність пневмоній у дітей, роль лабораторної та інструментальної діагностики: огляд літератури/ З. Р. Кочерга [та ін.] (стр.149-153)
Федорівська Л. П. Сучасний стан ерготерапії в Україні/ Л. П. Федорівська [та ін.] (стр.154-160)
Деніна Р. В. Скринька пандори або феномен "No- reflow" (клінічний випадок)/ Р. В. Деніна [та ін.] (стр.161-168)
Цікаві статті :
Повний текст/зовнішній ресурс   (постраничный просмотр) : текст или завантажити  - 4.838 Mb
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Децик О. З., Бурак О. Л., Кольцова Н. І., Митник З. М., Ковальчук Р. Є.
Назва : Вплив пандемії COVID-19 на основні показники онкологічної, зокрема онкогінекологічної, захворюваності та смертності в Україні [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :The COVID-19 pandemic influence on the main indicators of oncological, in particular oncogynecological, morbidity and mortality in Ukraine
Місце публікування : Art of Medicine. - 2022. - N 1. - С. 33-38 (Шифр АУ50/2022/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS
ОНКОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL ONCOLOGY
ЗАБОЛЕВАЕМОСТЬ, ЧАСТОТА СЛУЧАЕВ -- PREVALENCE
ПОЛОВ СООТНОШЕНИЕ -- SEX RATIO
ГИНЕКОЛОГИЧЕСКОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ -- GYNECOLOGICAL EXAMINATION
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Пандемія COVID-19 крім прямого впливу на систему охорони здоров’я через високу захворюваність та смертність від коронавірусу має і непрямий - через зменшення доступності медичної допомоги для населення. Мета. Проаналізувати динаміку основних показників онкологічної, у т. ч. онкогінекологічної, захворюваності і смертності в Україні за п’ять років. Методи. За даними Національного канцер-реєстру України вивчили зміни основних показників онкологічної, зокрема онкогінекологічної, захворюваності та смертності у 2016-2020 рр. Результати. Встановлено, що у 2020 році в Україні суттєво знизилась захворюваність на усі ЗН (темпи убутку -25,0 %), у т. ч. онкогінекологічні (-18,1-21,8 %), рівно як і смертність від них (-11,9 % та 8,9-11,6 % відповідно). Виявлено, що, попри деяке зниження летальності до року від ЗН за 2016 -2019 роки (з 30,6 % до 27,1%), постійне зменшення з 24,9% до 20,8 % у 2020 році частки онкопатології, виявленої під час профілактичних оглядів, на тлі доведеного сильного зворотного взаємозв’язку між цими показниками (rxy = -0,89) загрожує в подальшому зростанням виявлення ЗН на пізніх стадіях. З’ясовано, що групою ризику пізнього виявлення онко- патології є чоловіки, оскільки серед них спостерігались нижчі, ніж серед жінок, рівні виявлення ЗН на профілактичних оглядах (в 1,7 разу) та вищі - дорічної летальності (в 1,7 разу) і смертності від них (в 1,5 разу), у той час як тренди показників онкогінекологічної патології практично не відрізнялась від аналогічних для усіх ЗН. Висновки. Необхідно розробити та реалізувати невідкладні управлінські заходи із удосконалення організації охоплення населення цільовими профілактичними оглядами в умовах пандемії, у першу чергу на рівні первинної медичної допомогиThe COVID-19 pandemic, in addition to direct impact on the health care system due to high morbidity and mortality from coronavirus, also has an indirect impact due to reduced access to health care for the population. Thus, during the pandemic period, the number of preventive visits to doctors decreased significantly due to the fear of getting infected in the health care facility, on the way to it, in the queue for a doctor, etc. In many countries, patients have had difficulty accessing health care due to congestion of medical staff with coronavirus patientsThe results of our research indicate an alarming tendency of preventive measures quality declining, further complicated by the pandemic, and threatens to increase the oncological diseases detection in late stages in the coming years. So, it is necessary to work out and implement urgent management actions to improve the organization of the population coverage by target preventive examinations in time of pandemic, especially on primary health care level
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)