Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бідучак, А. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-27 
1.


    Бідучак, А. С.
    Аналіз роботи зі зверненнями громадян в Україні та рівні їх контролю [Текст] = Analysis of work with citizen complaints in Ukraine and their levels of control / А. С. Бідучак // Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 6-11. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
РЕТРОСПЕКТИВНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RETROSPECTIVE STUDIES
ОБЩЕСТВЕННОЕ ЗДОРОВЬЕ, НАБЛЮДЕНИЕ И КОНТРОЛЬ -- PUBLIC HEALTH SURVEILLANCE (методы)
ИНФОРМАЦИОННАЯ ПОМОЩЬ ПОТРЕБИТЕЛЮ -- CONSUMER HEALTH INFORMATION (использование, организация и управление, статистика, тенденции)
БОЛЬНОГО ДОПУСК К СВОЕЙ ЛЕЧЕБНОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ -- PATIENT ACCESS TO RECORDS (тенденции, этика)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Скарги громадян є формою безпосереднього управління державними справами та одним із способів контролю за державним управлінням. Через звернення відбувається «діалог» між державою та громадянами, в якому можуть бути відображені як інтереси скаржника, так і інших громадян чи суспільства в цілому. Вимоги громадян – це перш за все джерело інформації та необхідна сила для вирішення поточних або перспективних проблем розвитку сучасної країни. Більшість звернень складається зі скарг і заяв, і за цими поняттями ховаються саме права, які були порушені або не реалізовані, які формально закріплено в українському законодавстві. Зрозуміло, влада не може враховувати звернення всіх і кожного, але їх число по одній і тій же проблемі здатне змусити її не просто ухвалити рішення про усунення конкретного порушення, виправлення конкретного недоліку, але звернути увагу на проблему в масштабах країни. Мета дослідження – проаналізувати організацію роботи зі зверненям громадян та визанчити основні рівні їх контролю. Матеріал і методи. У дослідженні використанно статистичний та медико-епідеміологічний методи. Проведено аналіз бази даних зі зверненнями громадян МОЗ України за 10 років (2013-2022 рр.). Результати дослідження. Встановлено, що за період дослідження в Україні значно збільшилась кількість звернень громадян щодо надання медичної допомоги. Кількість звернень за 2022 рік порівняно з 2013 роком збільшилась на 24,0%. Основні питання звернень громадян стосуються надання медичної допомоги (23,4%), кадрових питань (14,6%); питань направлення на медико-санітарну експертну комісію та лікарсько-консультативну комісію (12,9%) та неправомірних дій медичних працівників (7,7%). Отримані результати підтвердили необхідність розробки та впровадження наукових профілактичних технологій з метою удосконалення організації роботи зі зверненням громадян на регіональному рівні з подальшим впровадженням у роботу медичних закладів. Висновки. Виявлено, що оптимізація роботи зі зверненнями потребує впровадження нової моделі щодо організації роботи із громадянами щодо їхніх звернень. Така модель забезпечить розгляд звернень по суті, з внесенням у єдиний реєстр звернень, враховуючи зворотний зв’язок та моніторинг задоволеності пацієнта
Complaints of citizens are a form of direct management of state affairs and one of the ways of controlling state administration. Through the appeal, a «dialogue» takes place between the state and citizens, in which the interests of the complainant, as well as other citizens or society as a whole, can be reflected. The demands of citizens are, above all, a source of information and a necessary force for solving current or prospective problems of the development of a modern country. Most appeals consist of complaints and statements, and these concepts hide exactly the rights that have been violated or not implemented, which are formally enshrined in Ukrainian legislation. Of course, the government cannot consider everyone's appeals, but their number on the same problem can force it not just to make a decision to eliminate a specific violation, and to correct a specific deficiency, but to pay attention to the problem on a national scale. The purpose of the study is to analyze the organization of work with citizens' appeals and to define the main levels of their control. Material and methods. Statistical and medical-epidemiological methods were used in the study. An analysis of the database with appeals from citizens of the Ministry of Health of Ukraine for 10 years (2013-2022) was carried out. Results and discussion. It was established that during the study period in Ukraine, the number of appeals from citizens regarding the provision of medical assistance increased significantly. The number of appeals for 2022 compared to 2013 increased by 24,0%. The main issues addressed by citizens concern the provision of medical assistance (23,4%), personnel issues (14,6%); issues of referral to the medical and sanitary expert commission and medical advisory commission (12,9%) and illegal actions of medical workers (7,7%). The obtained results confirmed the need for the development and implementation of scientific preventive technologies in order to improve the organization of work with citizens' appeals at the regional level with further implementation in the work of medical institutions. Conclusions. It was found that optimizing work with appeals requires implementing a new model for organizing work with citizens regarding their appeals. Such a model will ensure consideration of appeals on merit, with entry into a single register of appeals, taking into account feedback and monitoring of patient satisfaction
Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Бідучак, А. С.
    Вивчення наявності шкідливих звичок серед населення Чернівецької області [Текст] / А. С. Бідучак // Клінічна та експериментальна патологія. - 2014. - Т.13, № 1. - С. 15-16

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Бідучак, А. С.
    Детермінанти конфлікту медицини та суспільства (огляд літератури) [Текст] = Determinants of the medicine and society conflict (literature review) / А. С. Бідучак // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т.21, № 3. - С. 53-60. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СОЦИАЛЬНЫЕ ДЕТЕРМИНАНТЫ ЗДОРОВЬЯ -- SOCIAL DETERMINANTS OF HEALTH (тенденции, этика)
КОНФЛИКТЫ ИНТЕРЕСОВ -- CONFLICT OF INTEREST
МЕДИЦИНА -- MEDICINE (организация и управление, тенденции)
СОЦИОЛОГИЯ -- SOCIOLOGY (тенденции)
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS (этика)
ОБЗОР ЛИТЕРАТУРЫ КАК ТЕМА -- REVIEW LITERATURE AS TOPIC
Анотація: Мета роботи – проаналізувати дані літературних джерел щодо детермінантів і причин виникнення конфліктів медицини та суспільства. Висновки. На підставі аналізу літератури виділено основні детермінанти та причини виникнення конфліктних ситуацій медицини та суспільства, які впливають на відносини між лікарем та пацієнтом, що мають особистісний характер, оскільки стосуються найбільшої цінності людини – її здоров’я
Purpose – to analyze the data of literature sources as to the determinants and causes of medicine and society conflict. Conclusions. On the basis of literature review, the main determinants and causes of conflict situations in medicine and society, which influence on the relations between a doctor and a patient, and are of a personal nature, so far as they concern the greatest value of a person – his health, have been distinguished
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Бідучак, А. С.
    Дослідження та аналіз поінформованості медичних працівників з питань реформування охорони здоров’я [Текст] = Investigation and analysis of the awareness of medical workers on questions of health protection reform / А. С. Бідучак // Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 1. - С. 169-171. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM (методы, организация и управление, тенденции)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER (организация и управление, тенденции)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование, стандарты)
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПРАКТИКА -- PUBLIC HEALTH PRACTICE
МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND (организация и управление, статистика, тенденции)
Анотація: Мета роботи - вивчити та проаналізувати серед медичних працівників Чернівецької області обізнаність та ставлення до реформування галузі охорони здоров'я. Матеріал і методи. Розроблено спеціальну анкету щодо обізнаності медичних працівників з питань реформування охорони здоров'я. Під час аналізу отриманих даних застосовано медико-статистичний та соціологічний методи дослідження. Результати. Проаналізовано стан обізнаності та ставлення медичних працівників Чернівецької області до реформування охорони здоров'я. Висновки. Питання реформування охорони здоров'я вимагає доопрацювання, достатнього фінансування й інформування лікарів та населення загалом про те, як зміниться надання медичних послуг після впровадження реформи
Objective - to study and analyze the awareness and attitude to the health protection reform among medical workers of the Chernivtsi region. Material and methods. A questionnaire on the awareness of health workers on health care reform has been developed. When analyzing the data obtained, medical-statistical and sociological research methods were applied. Results. The state of awareness and attitude of health workers of the Chernivtsi region to the health care reform has been analyzed. Conclusions. The issue of health care reform requires correcting, sufficient funding and informing doctors and the inhabitants as a whole about medical service alterations when the reform is implemented
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Бідучак, А. С.
    Епідеміологічні особливості хвороб системи кровообігу в Україні й Чернівецькій області [Текст] / А. С. Бідучак, І. Д. Шкробанець, С. І. Леонець // Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 3 (2ч.). - С. 100-103

Дод.точки доступу:
Шкробанець, І. Д.
Леонець, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Бідучак, А. С.
    Оптимізація профілактики поведінкових чинників ризику в практиці медичного працівника [Текст] / А. С. Бідучак // Лікарська справа = Врачебное дело. - 2015. - № 1/2. - С. 112-115 . - ISSN 0049-6804


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES (профилактика и контроль)
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE (организация и управление)
ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Бідучак, А. С.
    Оцінка поінформованості населення з питань профілактики хронічних неінфекційних захворювань та здорового способу життя [Текст] / А. С. Бідучак // Буковинський медичний вісник. - 2013. - Т. 17, № 4. - С. 206-209

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Бідучак, А. С.
    Ставлення медичних працівників до здорового способу життя [Текст] / А. С. Бідучак // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 1. - С. 178-181

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Бідучак, А. С.
    Характеристика стилів поведінки медичного персоналу у конфліктних ситуаціях [Текст] = Characteristics of behaviour styles of medical personnel in conflict situations / А. С. Бідучак, В. В. Горачук, Н. В. Гопко // Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - С. 3-8. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
БОЛЬНИЦА-ВРАЧ ОТНОШЕНИЯ -- HOSPITAL-PHYSICIAN RELATIONS
ВРАЧИ-РУКОВОДЯЩИЕ РАБОТНИКИ -- PHYSICIAN EXECUTIVES (организация и управление)
Анотація: Розвиток особистості медичних керівників, особливо стилю управління, є важливою умовою ефективності управлінської діяльності медичних закладів. Стилі керівництва відображають системи методів, прийомів і поведінки, які керують діяльністю в цілому і характерні для керівників закладів охорони здоров’я. Мета дослідження – визначити стилі управління в конфліктних ситуаціях серед медичних працівників та обґрунтувати роль і місце керівника в ефективному управлінні медичним закладом. Матеріали та методи. У дослідженні шляхом прямого індивідуального опитування (анонімні індивідуальні інтерв’ю) вивчено думку 582 медичних працівників (422 (72,5%) лікарів і 160 (27,5%) медсестер) у лікарнях та центрах первинної медикосанітарної допомоги (ПМСД) Чернівецької області. Анкетування було спрямоване на поглиблене вивчення конфліктних ситуацій у медичних колективах, дозволяючи учасникам вільно, без тиску висловлювати свою думку. Результати. Виділено основні стилі управління, характерні для особистості медичного керівника: авторитарний, ліберальний та демократичний, які формуються у процесі діяльності та здатні змінюватися протягом трудової діяльності; їх можна коригувати та розвивати, враховуючи культурні цінності, індивідуальні особливості та традиції медичної організації. Встановлено, що в конфліктній ситуації для керівників медичних установ характерний авторитарний стиль, який не передбачає колегіальності та будь-яких заперечень із боку співробітників (для лікарів – 69,2%, для медсестер – 28,4%); для заступників керівників найбільш притаманний підлеглий стиль поведінки (лікарі – 30,6%, медсестри – 60,2%), а серед медсестер-керівників трапляється агресивний (16,4%). Висновок. Стиль управління керівника медичної організації є суто індивідуальним явищем, яке визначається специфічними характеристиками конкретної особистості, відображає особливості роботи з колегами по роботі та пацієнтами, а також технологію прийняття рішень саме цією особистістю
The development of the personality of medical managers, especially the management style, is an important condition for the management effectiveness of medical institutions. Leadership styles reflect the systems of methods, techniques and behaviour that guide activities as a whole and are typical for the leaders of health care institutions
Дод.точки доступу:
Горачук, В. В.
Гопко, Н. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Бідучак, А. С.
    Хвороби системи кровообігу як світова проблема [Текст] / А. С. Бідучак // Український терапевтичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 95-100


MeSH-головна:
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES (профилактика и контроль, этиология)
ВСЕМИРНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- WORLD HEALTH ORGANIZATION
НАЦИОНАЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- NATIONAL HEALTH PROGRAMS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)