Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Бідучак, А. С.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-27 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бідучак А. С.
Назва : Хвороби системи кровообігу як світова проблема
Місце публікування : Український терапевтичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 95-100 (Шифр УУ21/2014/1)
MeSH-головна: СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES
ВСЕМИРНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- WORLD HEALTH ORGANIZATION
НАЦИОНАЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- NATIONAL HEALTH PROGRAMS
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бідучак А. С., Курик М. В., Доманчук Т. І., Янченко С. М.
Назва : Вивчення наявності шкідливих звичок серед населення Чернівецької області
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2014. - Т.13, № 3. - С. 245-246 (Шифр КУ27/2014/Т.13/3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бідучак А. С.
Назва : Ставлення медичних працівників до здорового способу життя
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 1. - С. 178-181 (Шифр БУ5/2014/18/1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бідучак А. С.
Назва : Вивчення наявності шкідливих звичок серед населення Чернівецької області
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2014. - Т.13, № 1. - С. 15-16 (Шифр КУ27/2014/13/1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бідучак А. С.
Назва : Оптимізація профілактики поведінкових чинників ризику в практиці медичного працівника
Місце публікування : Лікарська справа. - 2015. - № 1/2. - С. 112-115. - ISSN 0049-6804 (Шифр ЛУ2/2015/1/2). - ISSN 0049-6804
MeSH-головна: СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES
МЕДИЦИНСКАЯ ПРАКТИЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL PRACTICE
ПОВЕДЕНИЕ СОТРУДНИЧЕСТВА -- COOPERATIVE BEHAVIOR
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бідучак А. С.
Назва : Дослідження та аналіз поінформованості медичних працівників з питань реформування охорони здоров’я
Паралельн. назви :Investigation and analysis of the awareness of medical workers on questions of health protection reform
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2019. - Т. Т.18, № 1. - С. 169-171 (Шифр КУ27/2019/Т.18/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПРАКТИКА -- PUBLIC HEALTH PRACTICE
МЕДИЦИНСКИЕ УСЛУГИ, ПОТРЕБНОСТИ НАСЕЛЕНИЯ -- HEALTH SERVICES NEEDS AND DEMAND
Анотація: Мета роботи - вивчити та проаналізувати серед медичних працівників Чернівецької області обізнаність та ставлення до реформування галузі охорони здоров'я. Матеріал і методи. Розроблено спеціальну анкету щодо обізнаності медичних працівників з питань реформування охорони здоров'я. Під час аналізу отриманих даних застосовано медико-статистичний та соціологічний методи дослідження. Результати. Проаналізовано стан обізнаності та ставлення медичних працівників Чернівецької області до реформування охорони здоров'я. Висновки. Питання реформування охорони здоров'я вимагає доопрацювання, достатнього фінансування й інформування лікарів та населення загалом про те, як зміниться надання медичних послуг після впровадження реформиObjective - to study and analyze the awareness and attitude to the health protection reform among medical workers of the Chernivtsi region. Material and methods. A questionnaire on the awareness of health workers on health care reform has been developed. When analyzing the data obtained, medical-statistical and sociological research methods were applied. Results. The state of awareness and attitude of health workers of the Chernivtsi region to the health care reform has been analyzed. Conclusions. The issue of health care reform requires correcting, sufficient funding and informing doctors and the inhabitants as a whole about medical service alterations when the reform is implemented
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бідучак А. С.
Назва : Аналіз роботи зі зверненнями громадян в Україні та рівні їх контролю
Паралельн. назви :Analysis of work with citizen complaints in Ukraine and their levels of control
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2023. - Т. 27, № 4. - С. 6-11 (Шифр БУ5/2023/27/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: РЕТРОСПЕКТИВНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RETROSPECTIVE STUDIES
ОБЩЕСТВЕННОЕ ЗДОРОВЬЕ, НАБЛЮДЕНИЕ И КОНТРОЛЬ -- PUBLIC HEALTH SURVEILLANCE
ИНФОРМАЦИОННАЯ ПОМОЩЬ ПОТРЕБИТЕЛЮ -- CONSUMER HEALTH INFORMATION
БОЛЬНОГО ДОПУСК К СВОЕЙ ЛЕЧЕБНОЙ ДОКУМЕНТАЦИИ -- PATIENT ACCESS TO RECORDS
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Скарги громадян є формою безпосереднього управління державними справами та одним із способів контролю за державним управлінням. Через звернення відбувається «діалог» між державою та громадянами, в якому можуть бути відображені як інтереси скаржника, так і інших громадян чи суспільства в цілому. Вимоги громадян – це перш за все джерело інформації та необхідна сила для вирішення поточних або перспективних проблем розвитку сучасної країни. Більшість звернень складається зі скарг і заяв, і за цими поняттями ховаються саме права, які були порушені або не реалізовані, які формально закріплено в українському законодавстві. Зрозуміло, влада не може враховувати звернення всіх і кожного, але їх число по одній і тій же проблемі здатне змусити її не просто ухвалити рішення про усунення конкретного порушення, виправлення конкретного недоліку, але звернути увагу на проблему в масштабах країни. Мета дослідження – проаналізувати організацію роботи зі зверненям громадян та визанчити основні рівні їх контролю. Матеріал і методи. У дослідженні використанно статистичний та медико-епідеміологічний методи. Проведено аналіз бази даних зі зверненнями громадян МОЗ України за 10 років (2013-2022 рр.). Результати дослідження. Встановлено, що за період дослідження в Україні значно збільшилась кількість звернень громадян щодо надання медичної допомоги. Кількість звернень за 2022 рік порівняно з 2013 роком збільшилась на 24,0%. Основні питання звернень громадян стосуються надання медичної допомоги (23,4%), кадрових питань (14,6%); питань направлення на медико-санітарну експертну комісію та лікарсько-консультативну комісію (12,9%) та неправомірних дій медичних працівників (7,7%). Отримані результати підтвердили необхідність розробки та впровадження наукових профілактичних технологій з метою удосконалення організації роботи зі зверненням громадян на регіональному рівні з подальшим впровадженням у роботу медичних закладів. Висновки. Виявлено, що оптимізація роботи зі зверненнями потребує впровадження нової моделі щодо організації роботи із громадянами щодо їхніх звернень. Така модель забезпечить розгляд звернень по суті, з внесенням у єдиний реєстр звернень, враховуючи зворотний зв’язок та моніторинг задоволеності пацієнтаComplaints of citizens are a form of direct management of state affairs and one of the ways of controlling state administration. Through the appeal, a «dialogue» takes place between the state and citizens, in which the interests of the complainant, as well as other citizens or society as a whole, can be reflected. The demands of citizens are, above all, a source of information and a necessary force for solving current or prospective problems of the development of a modern country. Most appeals consist of complaints and statements, and these concepts hide exactly the rights that have been violated or not implemented, which are formally enshrined in Ukrainian legislation. Of course, the government cannot consider everyone's appeals, but their number on the same problem can force it not just to make a decision to eliminate a specific violation, and to correct a specific deficiency, but to pay attention to the problem on a national scale. The purpose of the study is to analyze the organization of work with citizens' appeals and to define the main levels of their control. Material and methods. Statistical and medical-epidemiological methods were used in the study. An analysis of the database with appeals from citizens of the Ministry of Health of Ukraine for 10 years (2013-2022) was carried out. Results and discussion. It was established that during the study period in Ukraine, the number of appeals from citizens regarding the provision of medical assistance increased significantly. The number of appeals for 2022 compared to 2013 increased by 24,0%. The main issues addressed by citizens concern the provision of medical assistance (23,4%), personnel issues (14,6%); issues of referral to the medical and sanitary expert commission and medical advisory commission (12,9%) and illegal actions of medical workers (7,7%). The obtained results confirmed the need for the development and implementation of scientific preventive technologies in order to improve the organization of work with citizens' appeals at the regional level with further implementation in the work of medical institutions. Conclusions. It was found that optimizing work with appeals requires implementing a new model for organizing work with citizens regarding their appeals. Such a model will ensure consideration of appeals on merit, with entry into a single register of appeals, taking into account feedback and monitoring of patient satisfaction
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бідучак А. С.
Назва : Детермінанти конфлікту медицини та суспільства (огляд літератури)
Паралельн. назви :Determinants of the medicine and society conflict (literature review)
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т.21, № 3. - С. 53-60 (Шифр КУ27/2022/21/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СОЦИАЛЬНЫЕ ДЕТЕРМИНАНТЫ ЗДОРОВЬЯ -- SOCIAL DETERMINANTS OF HEALTH
КОНФЛИКТЫ ИНТЕРЕСОВ -- CONFLICT OF INTEREST
МЕДИЦИНА -- MEDICINE
СОЦИОЛОГИЯ -- SOCIOLOGY
ВРАЧ-БОЛЬНОЙ ОТНОШЕНИЯ -- PHYSICIAN-PATIENT RELATIONS
ОБЗОР ЛИТЕРАТУРЫ КАК ТЕМА -- REVIEW LITERATURE AS TOPIC
Анотація: Мета роботи – проаналізувати дані літературних джерел щодо детермінантів і причин виникнення конфліктів медицини та суспільства. Висновки. На підставі аналізу літератури виділено основні детермінанти та причини виникнення конфліктних ситуацій медицини та суспільства, які впливають на відносини між лікарем та пацієнтом, що мають особистісний характер, оскільки стосуються найбільшої цінності людини – її здоров’яPurpose – to analyze the data of literature sources as to the determinants and causes of medicine and society conflict. Conclusions. On the basis of literature review, the main determinants and causes of conflict situations in medicine and society, which influence on the relations between a doctor and a patient, and are of a personal nature, so far as they concern the greatest value of a person – his health, have been distinguished
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бідучак А. С., Горачук В. В., Гопко Н. В.
Назва : Характеристика стилів поведінки медичного персоналу у конфліктних ситуаціях
Паралельн. назви :Characteristics of behaviour styles of medical personnel in conflict situations
Місце публікування : Клінічна та експериментальна патологія. - 2022. - Т. 21, № 4. - С. 3-8 (Шифр КУ27/2022/21/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: БОЛЬНИЦА-ВРАЧ ОТНОШЕНИЯ -- HOSPITAL-PHYSICIAN RELATIONS
ВРАЧИ-РУКОВОДЯЩИЕ РАБОТНИКИ -- PHYSICIAN EXECUTIVES
Анотація: Розвиток особистості медичних керівників, особливо стилю управління, є важливою умовою ефективності управлінської діяльності медичних закладів. Стилі керівництва відображають системи методів, прийомів і поведінки, які керують діяльністю в цілому і характерні для керівників закладів охорони здоров’я. Мета дослідження – визначити стилі управління в конфліктних ситуаціях серед медичних працівників та обґрунтувати роль і місце керівника в ефективному управлінні медичним закладом. Матеріали та методи. У дослідженні шляхом прямого індивідуального опитування (анонімні індивідуальні інтерв’ю) вивчено думку 582 медичних працівників (422 (72,5%) лікарів і 160 (27,5%) медсестер) у лікарнях та центрах первинної медикосанітарної допомоги (ПМСД) Чернівецької області. Анкетування було спрямоване на поглиблене вивчення конфліктних ситуацій у медичних колективах, дозволяючи учасникам вільно, без тиску висловлювати свою думку. Результати. Виділено основні стилі управління, характерні для особистості медичного керівника: авторитарний, ліберальний та демократичний, які формуються у процесі діяльності та здатні змінюватися протягом трудової діяльності; їх можна коригувати та розвивати, враховуючи культурні цінності, індивідуальні особливості та традиції медичної організації. Встановлено, що в конфліктній ситуації для керівників медичних установ характерний авторитарний стиль, який не передбачає колегіальності та будь-яких заперечень із боку співробітників (для лікарів – 69,2%, для медсестер – 28,4%); для заступників керівників найбільш притаманний підлеглий стиль поведінки (лікарі – 30,6%, медсестри – 60,2%), а серед медсестер-керівників трапляється агресивний (16,4%). Висновок. Стиль управління керівника медичної організації є суто індивідуальним явищем, яке визначається специфічними характеристиками конкретної особистості, відображає особливості роботи з колегами по роботі та пацієнтами, а також технологію прийняття рішень саме цією особистістюThe development of the personality of medical managers, especially the management style, is an important condition for the management effectiveness of medical institutions. Leadership styles reflect the systems of methods, techniques and behaviour that guide activities as a whole and are typical for the leaders of health care institutions
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Таралло В. Л., Горський П. В., Бідучак А. С.
Назва : Визначення ресурсів при плануванні заходів щодо укріплення здоров’я населення
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2012. - Т. 16, № 2. - С. 185-193 (Шифр БУ5/2012/16/2)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-27 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)