Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Вергелес, Т. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.


    Сергета, І. В.
    Психогігієнічна оцінка особливостей емоційного вигорання, астенічного і депресивного станів та агресивності студентів за умов дистанційного (on-line) навчання [Текст] = Psychohygienic assessment of the features of emotional burnout, asthenic and depressive states and aggression of students in the conditions of remote (on-line) education / І. В. Сергета, Т. М. Вергелес // Довкілля та здоров’я. - 2023. - № 1. - С. 19-26. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS (психология, статистика)
ПОЛОВАЯ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ -- SEX DIFFERENTIATION (физиология)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, статистика, тенденции)
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS (физиология)
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA (этиология)
АДАПТАЦИИ ПСИХОСОЦИАЛЬНОЙ НАРУШЕНИЯ -- ADJUSTMENT DISORDERS (профилактика и контроль, этиология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Метою дослідження було здійснення психогігієнічної оцінки особливостей поширення проявів емоційного вигорання, астенічного і депресивного станів та агресивності студентів за умов застосування дистанційної (on-line) організації навчальної діяльності. Матеріали та методи дослідження. Дослідження проводились на базі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Для реалізації поставленої мети використовувався комплекс високоінформативних гігієнічних, медико-соціологічних і психодіагностичних методів, а також методи статистичного аналізу. Результати. Під час розгляду провідних характеристик емоційного вигорання передусім слід було звернути увагу на суттєве збільшення рівня вираження показників фази резистентності (р0,05-0,01), властивих організації навчального процесу відповідно до аудиторного формату, на тлі цілком стабільних показників вираження зазначеної фази (р0,05), характерних для організації навчального процесу згідно з дистанційним форматом. У ході досліджень, спрямованих на визначення корелят астенічного стану, встановлено, що за умов застосування дистанційної форми навчання спостерігалось або зменшення ступеня їх вираження (дівчата), або стабілізація показників на вихідному рівні (юнаки). Під час визначення особливостей змін з боку провідних корелят депресивного стану також привертало увагу те, що за умов використання дистанційного формату організації навчального процесу спостерігалось або суттєве зменшення ступеня їх вираження (дівчата), або стабілізація показників на вихідному рівні (юнаки). У ході аналізу показників агресивних проявів особистості відзначалося, що за умов дистанційного навчання спостерігалися статистично значущі зміни з боку характеристик фізичної агресії (р0,05) і негативізму (р0,05). Висновки. Під час досліджень здійснено психогігієнічну оцінку провідних особливостей особистості студентів в умовах застосування дистанційної форми організації навчальної діяльності. Встановлено, що у разі використання on-line навчання спостерігається суттєве зростання ступеня вираження показників фази напруження емоційного вигорання, стабільний перебіг процесів формування проявів астенічного і депресивного станів, зменшення рівня фізичної агресії на тлі вираженого зростання негативізму у структурі агресивних проявів особистості
The aim of the work was to perform a psychohygienic assessment the characteristics of the spread of emotional burnout’s features, asthenic and depressive states and aggression of students in the conditions of the use of remote (on-line) organization of educational activities. Materials and methods: The research was conducted on the basis of National Pyrohov Memorial Medical University. A complex of highly informative hygienic, medical-sociological and psychodiagnostic methods and the methods of statistical analysis was used. Results: When considering the leading characteristics of emotional burnout, first of all, it was necessary to pay attention to a significant increase in the level of expression of resistance phase indicators (р0.05-0.01), characteristic of the organization of the educational process according to the auditorium format, against the background of completely stable expression indicators of the specified phase (p0.05), characteristic of the organization of the educational process according to the remote format. In the course of research aimed at determining the correlates of the asthenic state, it was established that under the conditions of using the remote form of education, either a decrease in the degree of their expression was observed (young women), or the indicators stabilized at the initial level (young men). When determining the characteristics of changes in the leading correlates of depression, it was noticed that under the conditions of using the remote format of the organization of the educational process, either a significant decrease in the degree of their expression was observed (young women), or the indicators stabilized at the initial level (young men) too. During the analysis of indicators of aggressive personality manifestations, it should be noted that under the conditions of remote education, statistically significant changes were observed in the characteristics of physical aggression (p0.05) and negativism (p0.05). Conclusions: In the course the research the psychohygienic assessment of the personality traits of students in the conditions of application of a remote form of organization of educational activity was carried out. It is established that in the case of use on-line learning there is a significant increase in the degree of expression of the phase of tension of emotional burnout, the stable course of the processes of formation of asthenic and depressive states, a decrease in the level of physical aggression on the background of a pronounced increase in the degree of negativism in the structure of aggressive manifestations
Дод.точки доступу:
Вергелес, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
Шифр: ДУ9/2023/1
   Журнал

Довкілля та здоров’я . - Виходить кожного кварталу
2023р. № 1
Зміст:
Пашинська, С. Л. Багатовимірність поняття «хвороба» у контексті громадського здоров’я (частина 2 – експериментальне дослідження) / С. Л. Пашинська [та ін.]. - С.4-9. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Антомонов М. Ю., Бердник О. В., Скочко Т. П., Рудницька О. П.
Чорна, В. В. До питання готовності вітчизняних лікувально-профілактичних закладів до захисту психічного здоров’я населення України, що постраждало внаслідок воєнних дій / В. В. Чорна. - С.10-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сергета, І. В. Психогігієнічна оцінка особливостей емоційного вигорання, астенічного і депресивного станів та агресивності студентів за умов дистанційного (on-line) навчання / І. В. Сергета, Т. М. Вергелес. - С.19-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Присяжнюк, А. Є. Історичний нарис розвитку епідеміології злоякісних новоутворень: сучасні реалії та перспективи розвитку / А. Є. Присяжнюк, І. О. Черниченко, З. П. Федоренко. - С.27-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Черниченко, І. О. Хімічне забруднення атмосферного повітря і сучасна політика щодо його якості на міжнародному рівні та у провідних країнах світу (огляд літератури та нормативних даних) / І. О. Черниченко [та ін.]. - С.35-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Баленко Н. В., Литвиченко О. М., Бабій В. Ф., Кондратенко О. Є., Главачек Д.О.
Прокопов, В. О. Небезпечні хлорити у питній воді: утворення та видалення з використанням діоксиду хлору У технології водопідготовки / В. О. Прокопов [та ін.]. - С.43-50. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Липовецька О. Б., Куліш Т. В., Костюк В. А., Авраменко Л. П.
Туркіна, В. А. Регламентування у повітряному середовищі біоцидного препарату «LONZABAC GA» за маркерною леткою сполукою / В. А. Туркіна [та ін.]. - С.51-56. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Третьякова О. В., Кузьмінов Б. П., Жук С. Ш.
Полька, Н. С. Теоретичне та практичне значення наукових досліджень Інституту громадського здоров’я НАМН України / Н. С. Полька [та ін.]. - С.57-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Савіна Р. В., Рудницька О. П., Коркач В. С., Мельченко Ю. В., Лейких С. В., Новохацька С. М., Мартищенко Н. В.
Станкевич, В. В. Дослідження впливу сміттєзвалища твердих побутових відходів на здоров’я та умови проживання населення прилеглих населених пунктів / В. В. Станкевич, І. О. Тетеньова, Г. А. Трахтенгерц. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Какура, І. В. Санітарно-епідеміологічна оцінка проєктних рішень щодо сучасного поводження з твердими побутовими відходами / І. В. Какура [та ін.]. - С.67-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Станкевич В. В., Трахтенгерц Г. А., Черевко О. М., Коваль Н. М.
Севальнєв, А. І. Радіаційно-гігієнічний моніторинг у районі Запорізької АЕС в умовах загрози радіаційної небезпеки / А. І. Севальнєв [та ін.]. - С.75-79. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Куцак А. В., Костенецький М. І., Лемешко Л. Т., Волщукова К. В., Тищенко Т. М.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Вергелес, Т. М.
    Рівень суб’єктивного контролю студентів та особливості його змін в умовах використання дистанційної й аудиторної форм організації навчальної діяльності [Текст] = The level of subjective control of students and the peculiarities of its changes in the conditions of the use of distance and classroom forms of organization of educational activities / Т. М. Вергелес // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 606-613. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы, организация и управление)
Анотація: Метою наукової роботи було визначення особливостей змін з боку критеріальних показників рівня суб’єктивного контролю (РСК) сучасних студентів медичних закладів вищої освіти в умовах використання дистанційної (on-line) і аудиторної (off-line) форм організації навчальної діяльності. Наукові дослідження проводили на базі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Психогігієнічну оцінку провідних характеристик РСК здійснювали на основі використання особистісного опитувальника, розробленого Роттером у модифікації Бажіна, Голинкиної та Еткинда. Статистичний аналіз одержаних результатів проводили на основі застосування стандартного пакету прикладних програм багатовимірного статистичного аналізу “Statistica 6.1” (ліцензійний № AXX910A374605FA) з використанням процедур описової статистики. У ході досліджень виявлено, що в структурі провідних ознак РСК особистості студентів переважали показники РСК у галузі досягнень, РСК у галузі здоров’я і хвороби, РСК у галузі міжособистісних відносин та РСК у галузі сімейних відносин. Натомість найменш вираженими слід було вважати показники загальної інтернальності РСК, РСК у галузі невдач та, що стало надто неочікуваним явищем, РСК у галузі навчальних відносин. Слід було звернути увагу на достатньо цікаві явища, які були властиві для різних форматів організації навчальної діяльності. Так, в умовах використання дистанційної форми навчання привертали увагу принаймні декілька об’єктивних позитивно-значущих явищ – суттєве зростання (р(t)0,05-0,01) при on-line формі організації навчального процесу значень показників РСК у галузі здоров’я і хвороби та РСК у галузі досягнень. Разом з тим в умовах застосування аудиторної форми навчання звертали на себе такі позитивно-значущі явища, як суттєве зростання (р(t)0,05-0,01) при off-line формі організації навчального процесу значень показників РСК у галузі міжособистісних відносин та РСК у галузі невдач. У подальшому отримані дані мають бути використані під час розробки методик комплексної гігієнічної оцінки стану адаптаційних ресурсів і функціональних можливостей організму студентів, що ураховують особливості розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості в умовах застосування різних форм організації навчального процесу
The purpose of the scientific work was to determine the characteristics of changes in the criterion indicators of the level of subjective control (LSC) of modern students of medical institutions of higher education in the conditions of using remote (on-line) and auditorium (off-line) forms of organization of educational activities. Scientific research was conducted on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnitsya. Psychohygienic evaluation of the leading characteristics of the LSC was carried out based on the use of a personal questionnaire developed by Rotter in the modification of Bazhin, Golinkina and Etkind. The statistical analysis of the obtained results was carried out on the basis of the application of the standard package of multivariate statistical analysis application programs “Statistica 6.1” (license number AXX910A374605FA) using descriptive statistics procedures. In the course of research, it was found that in the structure of the leading features of the students' personality RSC, indicators of the LSC in the field of achievements, LSC in the field of health and illness, LSC in the field of interpersonal relations, and LSC in the field of family relations prevailed. Instead, the indicators of general internality of LSC, LSC in the field of failures and, which became too unexpected a phenomenon, LSC in the field of educational relations should be considered the least pronounced. It was necessary to pay attention to quite interesting phenomena that were characteristic of various formats of the organization of educational activities. Thus, in the conditions of using the distance form of education, at least several objective positive significant phenomena were noticed – a significant increase of (p(t)0.05-0.01) with the online form of organization of the educational process in the values of LSC indicators in the field of health I and diseases and in the field of achievements. At the same time, in the conditions of using the auditorium form of education, such positively significant phenomena as a significant increase (р(t)0.05-0.01) with the off-line form of organization of the educational process of the values of LSC indicators in the field of interpersonal relations and LSC in the field of failures. In the future, the obtained data should be used during the development of methods of comprehensive hygienic assessment of the state of adaptive resources and functional capabilities of the students’ organism, which take into account the peculiarities of the development of psychophysiological functions and personality traits in the conditions of using different forms of organization of the educational process.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Вергелес, Т. М.
    Особливості зв’язку та взаємозалежності характеристик рівня розвитку професійно-значущих психофізіологічних функцій організму студентів у разі застосування дистанційних і аудиторних форм навчання та їх прогностичне значення [Текст] = Peculiarities of the connection and interdependence of the characteristics of the level of development of the professionally significant psychophysiological functions of the students’ body in the case of the use of distance and classroom forms of educatio / Т. М. Вергелес // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 477-485. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
ПРИВЫКАНИЕ ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКОЕ -- HABITUATION, PSYCHOPHYSIOLOGIC (физиология)
МОДЕЛИ СТАТИСТИЧЕСКИЕ -- MODELS, STATISTICAL
ПРОГНОЗИРОВАНИЕ -- FORECASTING
Анотація: Визначення особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентської молоді є неможливим без встановлення особливостей зв’язку та взаємозалежності характеристик рівня розвитку психофізіологічних функцій дівчат і юнаків у разі застосування різноманітних (як аудиторних, так і дистанційних) форм навчання, проведення якого і стало метою наукової роботи. Дослідження передбачали оцінку рівня розвитку психофізіологічних функцій організму студентів і подальше опрацювання отриманих даних із застосуванням процедур кореляційного, факторного і кластерного аналізу на підставі використання пакету програм статистичного аналізу “Statistica 6.1”. Одержані дані засвідчують, що найбільш чітко окреслений взаємозв’язок окремих психофізіологічних функцій за умов організації навчальної діяльності в дистанційному (on-line) форматі у дівчат та юнаків визначається під час аналізу показників швидкості простої та диференційованої зорово-моторної реакції, рухливості нервових процесів і динамічної працездатності, тобто тих характеристик адаптаційних можливостей організму, які відзначають стан зорово-рухової координації, здійснення термінових реакцій у відповідь на зміни стереотипу звичної навчальної діяльності та стійкості до явищ монотонії. Разом з тим найбільш чітко окреслений взаємозв’язок окремих психофізіологічних функцій за умов організації навчальної діяльності в аудиторному (off-line) форматі у дівчат та юнаків визначається під час аналізу показників швидкості простої аудіо-моторної реакції, врівноваженості нервових процесів і динамічної працездатності, тобто тих характеристик адаптаційних можливостей організму, які відзначають стан аудіо-моторної координації, рівня збалансованості основних нервових процесів і стійкості до явищ монотонії. Одержані показники мають бути використані в ході наукового обґрунтування ефективних здоров’язберігаючих технологій
Determining the peculiarities of the processes of psychophysiological adaptation of student youth is impossible without establishing the relationship and interdependence of the characteristics of the level of development of psychophysiological functions of young women and young men in the use of various (classroom and remote) forms of learning. The research included assessment of the level of development of professionally significant psychophysiological functions of students and further processing of the obtained data using procedures of correlation, factor and cluster analysis based on the use of statistical analysis software package Statistica 6.1”. The obtained data show that the most clearly defined correlation under the conditions of organization of educational activities in remote (on-line) format for young women and young men is determined during the analysis of indicators of speed of simple and differentiated visual-motor reaction, mobility of nervous processes and dynamic efficiency, that is, those characteristics of the adaptive capacity of the organism, which note the state of visual-motor coordination, the implementation of urgent reactions in response to changes in the stereotype of normal learning activities and resistance to the phenomena of monotony. However, the most clearly defined correlation in the organization of educational activities in the classroom (off-line) format for young women and young men is determined during the analysis of indicators of the speed of simple audio-motor response, balance of nervous processes and dynamic performance, ie those characteristics of adaptive capabilities of the body, which note the state of audio-motor coordination, the level of balance of major nervous processes and resistance to monotony. The results should be used in the future in the scientific substantiation of effective health technologies
Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Вергелес, Т. М.
    Комплексна фізіолого-гігієнічна оцінка основних режимних елементів навчальної і позанавчальної діяльності студентів закладів вищої медичної освіти за умов організації дистанційного навчання [Текст] = Complex physiological and hygienic assessment of the main regime elements of educational and extracurricular activities of students of institutions of higher medical education in the conditions of distance learning / Т. М. Вергелес, І. В. Сергета // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2021. - Т. 25, № 1. - С. 138-146. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
ЧЕЛОВЕЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HUMAN ACTIVITIES (обучение, психология, тенденции)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH (кадры, тенденции, этика)
Анотація: Фізіолого-гігієнічна оцінка особливостей основних режимних елементів навчальної та позанавчальної діяльності дівчат і юнаків, які перебувають у закладах вищої освіти, є суттєвим компонентом наукових досліджень, котрі передбачають встановлення чинників ризику щодо імовірного розвитку негативних зрушень з боку функціональних можливостей та адаптаційних ресурсів їх організму. Дослідження, на підставі застосування методик анкетування та структурованого інтерв’ювання, проводили на базі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова, де під наглядом протягом періоду спостережень знаходились 110 студентів, які навчались відповідно на 1 і 3 курсах. Аналіз отриманих даних та їх прогностична оцінка передбачали застосування процедур описової статистики на основі використання стандартизованого пакету прикладних програм статистичного аналізу “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). У ході проведених досліджень здійснена комплексна фізіолого-гігієнічна оцінка основних режимних елементів навчальної та позанавчальної діяльності студентів закладів вищої медичної освіти за умов організації дистанційного навчання та виявлені провідні їх відмінності від аналогічних характеристик під час використання традиційних форм організації навчання. Встановлено, що частка показників щодо тривалості безперервної навчальної діяльності студентства, які вважають несприятливими та такими, котрі перевищують максимально припустимий його часовий діапазон (понад 9 годин, від 8 до 9 годин і від 7 до 8 годин), за умов застосування дистанційного формату була меншою, ніж питома вага аналогічних показників за умов аудиторного навчання. Разом з тим цілком протилежна картина реєструється під час аналізу даних щодо особливостей навчально-значущої підготовки до проведення практичних занять, що здійснюються у домашніх умовах. Серед студентів, які навчаються дистанційно, суттєво нижчими потрібно було вважати і дані, які відображували показники щодо тривалості динамічного компоненту в структурі добового бюджеті часу. У ході проведення суб’єктивно-значущої узагальненої оцінки режиму повсякденної діяльності дівчат і юнаків, виявлено, що більш напруженим його слід вважати за умов застосування дистанційних технологій навчання. Одержані результати в подальшому мають застосовуватися як для розробки методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів організму студентів, що ураховують особливості їх повсякденної діяльності, так і під час наукового обґрунтування ефективного використання здоров’язберігаючих технологій у закладах вищої медичної освіти
Physiological and hygienic assessment of the main regime elements of educational and extracurricular activities of young girls and young boys in higher education is an essential component of research, which involves identifying risk factors for the likely development of negative changes in the functionality and adaptive resources of their organism. The research, based on the application of questionnaires and structured interviews, was conducted on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, where under supervision during the observation period were 110 students who studied on 1 and 3 courses. The analysis of the obtained data and their prognostic evaluation involved the use of descriptive statistics procedures based on the use of a standardized package of statistical analysis applications “Statistica 6.1 for Windows” (licensed № ВXXR901E245722FA). In the course of the research a comprehensive physiological and hygienic assessment of the main regime elements of educational and extracurricular activities of students of higher medical education in the organization of distance learning and identified their leading differences from similar characteristics when using traditional forms of education. It was found that the share of indicators on the duration of continuous study activities of students, which are considered unfavorable and those that exceed its maximum allowable time range (more than 9 hours, from 8 to 9 hours and from 7 to 8 hours), under the use of distance format was lower than the proportion of similar indicators in the classroom. At the same time, the opposite picture is registered during the analysis of data on the features of educational and meaningful preparation for practical classes carried out at home. Among distance learning students, data that reflected the indicators of the duration of the dynamic component in the structure of the daily time budget had to be considered significantly lower. In the course of a subjectively significant generalized assessment of the daily activities of young girls and young boys, it was found that it should be considered more intense in terms of the use of distance learning technologies. The obtained results should be further used both for the development of methods for comprehensive assessment of the state of adaptive resources of students, taking into account the peculiarities of their daily activities, and during the scientific substantiation of effective use of health technologies in higher medical education
Дод.точки доступу:
Сергета, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: ВУ80/2022/26/4
   Журнал

Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - Періодичність не визначена
2022р. Т. 26 № 4
Зміст:
Романенко, Я. І. Токсичність та антиоксидантна активність похідних 4-гідразинохіноліну / Я. І. Романенко, (Богдан) А. М. Козир. - С.528-533. - Бібліогр.: в кінці ст.
Онашко, Ю. М. Визначення положення отворів лицевого відділу черепа відносно краніологічних точок і кісткових орієнтирів залежно від лицевого індексу людини зрілого віку / Ю. М. Онашко [та ін.]. - С.534-539. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вовк О. Ю., Дубина С. О., Сосонна Л. О., Якименко Р. О.
Поліщук, Т. В. Плазмові рівні галектину-3 у мешканок Подільського регіону України без ознак серцево- судинної патології носіїв різних варіантів кодуючого гена (LGALS-3, rs 2274273) / Т. В. Поліщук. - С.540-544. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кременська, Л. В. Маркетинговий аналіз лікарських засобів на основі діючої речовини звіробій звичайний (Hypericum perforatum L.) / Л. В. Кременська [та ін.]. - С.545-549. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Злагода В. С., Криклива С. Д., Баліцька О. П., Балинська М. В., Клімас Л. А.
Остренюк, Р. С. Рівень гідроген сульфіду та морфологічні зміни в аорті щурів під впливом вітаміну D в умовах модуляції системи H2S / цистатіонін-гама-ліаза / Р. С. Остренюк, Н. В. Заічко. - С.550-556. - Бібліогр.: в кінці ст.
Сарафинюк, Л. А. Особливості взаємозв’язків між реоенцефалографічними й антропометричними показниками у волейболістів мезоморфного соматотипу / Л. А. Сарафинюк, Д. О. Меркулова. - С.557-561. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малиш, Т. Ю. Оцінка поширеності та клінічних особливостей когнітивних розладів у хворих на Лайм-бореліоз в залежності від стадії та форми захворювання / Т. Ю. Малиш [та ін.]. - С.562-566. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Тріщинська М. А., Панасюк О. Л., Костюченко А. В., Титаренко Н. В.
Миндзів, К. В. Клініко-лабораторні зміни та фактор росту фібробластів у хворих на міокардит / К. В. Миндзів, Н. І. Ярема. - С.567-572. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зверхановський, О. А. Клінічне обґрунтування методу лікування хворих з повною адентією та профілактики супутніх протезних стоматитів / О. А. Зверхановський, А. В. Денисюк. - С.573-575. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вернигородський, С. В. Гломувенозна мальформація шкіри лівого гомілково-ступневого суглобу: клінічний випадок та огляд літератури / С. В. Вернигородський, О. Г. Костюк, А. О. Костюков. - С.576-579. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванов, В. П. Варіабельність рівня N-кінцевого фрагменту мозкового натрійуретичного пропептиду у плазмі в пацієнтів з гіпертонічною хворобою з та без хронічної коронарної хвороби / В. П. Іванов, М. М. Закревська. - С.580-585. - Бібліогр.: в кінці ст.
Vaskiv, O. V. Optimization of pharmacotherapy of gestational hypertension / O. V. Vaskiv [та ін.]. - С.586-591. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Hryhorenko A. P., Horbatiuk O. H., Dudikova L. V., Shatkovska A. S., Binkovska A. N.
Моцюк, В. М. Вплив бактеріальної транслокації та системного запалення на нутритивний стан, стан скелетних м’язів і виживання хворих на цироз печінки / В. М. Моцюк, Н. О. Пентюк. - С.592-599. - Бібліогр.: в кінці ст.
Заічко, Н. В. Андрагогіка у вищій медичній освіті: особливості впровадження на фундаментальних та клінічних дисциплінах / Н. В. Заічко [та ін.]. - С.600-605. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевчук С. В., Заічко К. О., Самборська І. А., Штатько О. І.
Вергелес, Т. М. Рівень суб’єктивного контролю студентів та особливості його змін в умовах використання дистанційної й аудиторної форм організації навчальної діяльності / Т. М. Вергелес. - С.606-613. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зуб, В. О. Стан надання онкологічної допомоги населенню України в умовах воєнного часу / В. О. Зуб, А. С. Котуза. - С.614-617. - Бібліогр.: в кінці ст.
Yastrub, A. M. Comparative toxicological and hygienic assessment and combined action of modern fungicides based on azoxystrobin, pydiflumetofen, propiconazole / A. M. Yastrub. - С.618-623. - Bibliogr. at the end of the art.
Одарчук, І. В. Клініко-етіологічна характеристика небактерійних менінгітів у дітей Хмельницького регіону / І. В. Одарчук. - С.624-627. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чорна, В. В. Імплементація європейського досвіду щодо діджиталізації закладів охорони здоров’я України з надання психологічної та психіатричної допомоги населенню в сучасних умовах / В. В. Чорна [та ін.]. - С.628-632. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Серебреннікова О. А., Ангельська В. Ю., Махнюк В. М., Махнюк В. В., Ларченко І. В.
Березюк, О. Р. Опитувальник порівняльного індексу почуття неповноцінності: переклад, валідизація та досвід використання в Україні / О. Р. Березюк [та ін.]. - С.633-636. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Фільц О. О., Грабчак В. І., Сірко Р. І.
Ковтун, Г. І. Сучасні тенденції та регіональні особливості інвалідності внаслідок хвороб системи кровообігу в Україні / Г. І. Ковтун, Н. М. Орлова. - С.637-643. - Бібліогр.: в кінці ст.
Ткаченко, Т. В. Гостра декомпенсація цирозу печінки та гостра-на-хронічну печінкова недостатність: діагностичні та прогностичні критерії, стратегія лікування / Т. В. Ткаченко, С. В. Шевчук, Н. П. Масік. - С.644-652. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кулицька, О. В. Знахідки щодо розвитку та анатомії підборіддя: огляд літератури / О. В. Кулицька [та ін.]. - С.653-656. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шувалов С. М., Шкільняк Л. І., Лонський К. Л.
Горовий, В. І. Еволюція методик гемостазу ложа простати при черезміхуровій простатектомії у хворих на доброякісну гіперплазію простати (огляд літератури) / В. І. Горовий [та ін.]. - С.657-662. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шапринський В. О., Капшук О. М., Морару-Бурлеску Р. П., Довгань І. І., Маласаєв М. О., Балацький О. Р., Тагеєв В. Р.
Дудник, В. М. Патології коронарних артерій у дітей та їх клінічне значення / В. М. Дудник [та ін.]. - С.663-669. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Зборовська О. О., Демянишина В. В., Попов В. П.
Мельник, О. В. Роль ACTN3 R/X та АСЕ І/D у розвитку витривалості у спортсменів / О. В. Мельник [та ін.]. - С.670-675. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сорокіна Н. О., Лісчишин Г. В., Мельник В. А., Ботаневич Є. О., Сухань Д. С., Людкевич Г. П.
Ходак, Т. В. Постнатальний нейрогенез в нейропроліферативних ділянках головного мозку / Т. В. Ходак, В. О. Тихолаз, В. М. Шевченко. - С.676-680. - Бібліогр.: в кінці ст.
Fishchenko, V. О. Current problems and perspectives of the treatment of cartilage injuries using mesenchymal stem cells / V. О. Fishchenko [та ін.]. - С.681-686. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Botsul O. V., Shuvalova N. S., Deryabina О. G., laremyn S. Yu., Fishchenko О. V., Bielieha O. V.
Ryabov, T. V. Relationship of odontometric and cephalometric indicators. Review of literary sources / T. V. Ryabov. - С.687-691. - Bibliogr. at the end of the art.
Кучерук, А. М. Набряк-набухання головного мозку: огляд літератури / А. М. Кучерук [та ін.]. - С.692-698. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Березовський А. М., Постоловський Л. Ю., Міронов Є. В., Тереховська О. І., Шевчук С. М., Черних М. О.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: ВУ80/2022/26/3
   Журнал

Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - Періодичність не визначена
2022р. Т. 26 № 3
Зміст:
Шапринський, В. В. Морфологічні особливості структурної перебудови атеросклеротичної бляшки у хворих з оклюзійно-стенотичними захворюваннями магістральних артерій інфраренального відділу аорти / В. В. Шапринський, О. Г. Урван. - С.354-358. - Бібліогр.: в кінці ст.
Козир, (Богдан) А. М. Цитотоксична активність 7-R-4-заміщених хіноліну / А. М. Козир (Богдан), Я. І. Романенко. - С.359-364. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kaminsky, R. F. Electronic-microscopic changes of the heart of old rats with hyperhomocystemia / R. F. Kaminsky. - С.365-368. - Bibliogr. at the end of the art.
Малачкова, H. В. Вивчення взаємодій між поліморфізмом гена CFH та фенотипом пігментного епітелію сітківки при віковій дегенерації макули / H. В. Малачкова, Мохаммад Машхур Мохаммад Маса’дех. - С.369-375. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вітер, У. В. Морфологічні зміни екзокринної частини підшлункової залози при іммобілізаційному стресі на тлі гіпотиреозу / У. В. Вітер [та ін.]. - С.376-379. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лихацький П. Г., Тупол Л. Д., Грималюк О. І.
Гнатів, Ю. В. Синдром гіперосмолярної гіпогідратації в експерименті: особливості морфологічних порушень тканин головного мозку щурів при розладах гомеостазу різного ступеня тяжкості / Ю. В. Гнатів. - С.380-384. - Бібліогр.: в кінці ст.
Kusliy, Yu. Yu. Comparative characteristics of damage to clothing and external damage to a imitator of the human body using pistols "Fort 12R" / Yu. Yu. Kusliy [та ін.]. - С.385-391. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Mishalov V. D., Gunas I. V., Shkolnikov V. S., Hel A. P.
Біляєва, К. С. Ефективність прийому вітаміну D у підлітків з цукровим діабетом 1 типу / К. С. Біляєва, М. В. Власенко. - С.392-396. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондарчук, О. В. Аналіз клінічної ефективності превентивної терапії у вагітних жінок із помірним ожирінням і порушенням метаболізму вітаміну Д / О. В. Бондарчук. - С.397-404. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гомон, М. Л. Вплив внутрішньовенної інфузії лідокаїну на перебіг періопераційного періоду у дітей віком до 7 років / М. Л. Гомон, О. С. Гончарук, Г. М. Мазур. - С.405-410. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малачкова, Н. В. Вплив поліморфізму rs2010963 гена VEGFA на відповідь лікування “вологої” форми вікової макулярної дегенерації / Н. В. Малачкова, Осама Мохаммад Мітеб Аль-Джаррах. - С.411-417. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гур’єв, С. О. Вплив хірургічного лікування у пацієнтів з переломами проксимального відділу стегна під час пандемії COVID-19 / С. О. Гур’єв, П. В. Танасієнко, Є. О. Скобенко. - С.418-422. - Бібліогр.: в кінці ст.
Koteliukh, M. Yu. Characteristics of the post-infarction period in obese patients after percutaneous coronary intervention / M. Yu. Koteliukh. - С.423-428. - Bibliogr. at the end of the art.
Хіміч, С. Д. Досвід лікування хворих з ускладненими формзми жовчно-кам’яної хвороби на тлі цирозу печінки / С. Д. Хіміч, Ф. T. Муравйов. - С.429-432. - Бібліогр.: в кінці ст.
Усенко, О. Ю. Складні випадки лікування пухлин заочеревинного простору / О. Ю. Усенко [та ін.]. - С.433-438. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сидюк А. В., Клімас А. С., Сидюк О. Є., Савенко Г. Ю., Тесля О. Т.
Панібратюк, О. А. Аналіз небажаних лікарських реакцій терапії антикоагулянтами та бззовими препаратами при ІХС на тлі фібриляції передсердь / О. А. Панібратюк, О. О. Яковлева. - С.439-447. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кот, А. О. Обґрунтування раціональних принципів герніоабдоміноплзстики у пацієнтів з надлишками вентральних тканин / А. О. Кот. - С.448-453. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельник, А. В. Хімія в стоматології / А. В. Мельник, О. В. Смірнова, О. Г. Сулім. - С.454-457. - Бібліогр.: в кінці ст.
Тозюк, О. Ю. Формування та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету / О. Ю. Тозюк [та ін.]. - С.458-461. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Кривов’яз О. В., Гуцол В. В., Коваль В. М.
Грохотов, В. А. Проблеми забезпечення якості стоматологічної допомоги (за матеріалами соціологічного опитування лікарів-стоматологів) / В. А. Грохотов. - С.462-466. - Бібліогр.: в кінці ст.
Дмитрієв, К. Д. Вплив фармакотерапії тіотропієм/олодатеролом на показники якості життя у пацієнтів на ХОЗЛ залежно від поліморфізму Arg16Gly гена ADRB2 / К. Д. Дмитрієв, Ю. М. Мостовой, Н. С. Слепченко. - С.467-471. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зуб, В. О. Оцінка ефективності програм профілактики та боротьби з онкологічними захворюваннями (на прикладі областей центру України) / В. О. Зуб. - С.472-476. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вергелес, Т. М. Особливості зв’язку та взаємозалежності характеристик рівня розвитку професійно-значущих психофізіологічних функцій організму студентів у разі застосування дистанційних і аудиторних форм навчання та їх прогностичне значення / Т. М. Вергелес. - С.477-485. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кушта, А. О. Психоемоційний стан пацієнтів з раком порожнини рота та ротоглотки / А. О. Кушта. - С.486-490. - Бібліогр.: в кінці ст.
Петрушенко, В. В. Проблема поширеності, тромбопрофілактики тз діагностичних стратегій тромбоемболій у пацієнтів з COVID-19 / В. В. Петрушенко [та ін.]. - С.491-496. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Войстрик В. І., Гребенюк Д. І., Левадний О. В.
Мельник, О. В. Роль PPARGC1A та поліморфізму RS8192678 у становленні результативності спортсменів / О. В. Мельник [та ін.]. - С.497-501. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сорокіна Н. О., Лісчишин Г. В., Музичук О. М., Ботаневич Є. О., Сухань Д. С., Людкевич Г. П.
Rybin, A. I. Personificated use of radiation therapy for the vulvar cancer patients / A. I. Rybin. - С.502-506. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гунас, М. M. Роль конституціональних особливостей будови тіла у виникненні та перебігу множинного склерозу (огляд літератури) / М. M. Гунас. - С.507-511. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чобей, С. М. Хіміопроменева терапія в лікуванні місцево поширеного раку прямої кишки / С. М. Чобей [та ін.]. - С.512-518. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Куценко А. Ю., Язиков О. С., Бедей Н. В., Павук Ф. М.
Мазур, О. П. Сторінки історії Вінницької психоневрологічної лікарні в книжкових пам’ятках / О. П. Мазур. - С.519-522. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: ВУ80/2021/25/1
   Журнал

Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - Періодичність не визначена
2021р. Т. 25 № 1
Зміст:
Кучеренко, О. М. Значущість антропо-соматотипологічних параметрів у дівчат пубертатного віку в прогнозуванні аномальних маткових кровотеч / О. М. Кучеренко, Г. В. Чайка, О. І. Масік. - С.6-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мальченко, О. В. Експериментальне дослідження механізмів аналізуючої дії похідного 4-метил-2,2-діксо-1Н- 2Ае,1-бензотіазин-3-карбонової кислоти (сполука N1-9) у щурів / О. В. Мальченко, Н. І. Волощук, О. В. Грималовська. - С.12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Оленович, О. А. Патогенетичні аспекти розвитку тубулоінтерстиційного синдрому за алоксан-індукованого експериментального цукрового діабету / О. А. Оленович. - С.17-21. - Бібліогр.: в кінці ст.
Федосеева, О. В. Морфогенез щитоподібної залози щурів раннього віку після пренатальної дїї дексаметазону / О. В. Федосеева. - С.22-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Бондаренко, П. С. Дослідження протизапальної та жарознижувальної активності поліморфної модифікації похідного N-(трифлуорометилфеніл)-4-гідрокси-2,2-діоксо-1Н-2λ6,1-бензотіазин-3-карбоксаміду у щурів / П. С. Бондаренко, Η. І. Волощук. - С.27-31. - Бібліогр.: в кінці ст.
Покидько, М. І. Черезшкірні мініінвазивні методи як етапні “step-up” інтервенції в комплексному лікуванні рідинних скупчень у пацієнтів з гострим панкреатитом / М. І. Покидько [та ін.]. - С.32-39. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Форманчук Т. В., Вознюк О. В., Гончаренко О. В., Форманчук А. М., Кириченко О. О.
Сенківська, Л. І. Клінічна та ауксологічна характеристика дефіциту гормону росту у дітей південного регіону України / Л. І. Сенківська, М. Л. Аряєв. - С.40-44. - Бібліогр.: в кінці ст.
Суходоля, А. І. Особливості перебігу післяопераційного періоду та післяопераційні наслідки лівобічної геміколектомії у пацієнтів з ожирінням / А. І. Суходоля [та ін.]. - С.45-49. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Керничний В. В., Балицький В. В., Суходоля С. А., Лі Б. Е.
Kryvoviaz, Yu. О. Features of lipid, carbohydrate metabolism and renal function in patients with type 1 diabetes and different levels of albumin in the urine depending on the level of cystatin C / Yu. О. Kryvoviaz [та ін.]. - С.50-56. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Shevchuk N. A., Dzevulska I. V., Bandurka N. М., Shevchuk Yu. G.
Андреева, О. Г. Тривожно-депресивний синдром у хворих з ураженням центральної нервової системи герпесвірусами / О. Г. Андреева [та ін.]. - С.57-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Янченко В. І., Василик В. С., Дьяченко П. А., Муравська Л. В.
Dudnyk, V. М. Immune thrombocytopenia in a newborn – a clinical case in pediatrics / V. М. Dudnyk [та ін.]. - С.62-64. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Izyumets O. I., Furman V. G., Kutsak О. V., Stetsun O. O.
Олексіенко, І. В. Соціально-анамнестичний та клінічний аналіз вагітних із виразковим колітом / І. В. Олексіенко. - С.65-69. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванкова, А. В. Клініко-інструментальний профіль хворих на гіпертонічну хворобу ІІ стадії з різними варіантами екстрасистолій відповідно до рівня апеліну-13 / А. В. Іванкова, Н. В. Кузьмінова, В. П. Іванов. - С.70-75. - Бібліогр.: в кінці ст.
Костенко, С. Б. Порівняльний аналіз показників поширеності ускладнень при препаруванні зубів під різні типи ортопедичних конструкцій з використанням класичних та мінімально-інвазивних протоколів / С. Б. Костенко [та ін.]. - С.76-82. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Накашидзе Г. Н., Богдан І. М., Костенко О. Є., Пензелик І. В.
Усенко, О. Ю. Спосіб лікування дуоденальних нориць / О. Ю. Усенко, Я. Ю. Войтів, І. С. Терешкевич. - С.83-87. - Бібліогр.: в кінці ст.
Horbatiuk, O. Using pentoxifylline, arginine hydrochloride, levocarnitine and rheosorbilact solutions for correction of fetoplacental dysfunction in pregnant women with preeclampsia / О. Horbatiuk [та ін.]. - С.88-93. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Hryhorenko A., Shatkovska А., Binkovska A., Vaskiv O., Herych O., Garbuziuk V., Ropotan A.
Сидюк, О. Є. Передопераційне введення кортикостероїдів в торакальній анестезіології / О. Є. Сидюк [та ін.]. - С.94-96. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сидюк А. В., Клімас А. С., Савенко Г. Ю.
Лопушанський, О. М. Обгрунтування методики виготовлення марлевих тупферів залежно від мети використання / О. М. Лопушанський [та ін.]. - С.97-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Сандер С. В., Рубан М. М., Феджага О. П., Крошка В. М.
Заболотна, І. І. Спосіб прогнозування виникнення пришийкового карієсу та клиноподібного дефекту зубів у молодих людей / І. І. Заболотна. - С.102-106. - Бібліогр.: в кінці ст.
Остапенко, В. М. Евтаназія та самогубство: медико-соціальний дискурс / В. М. Остапенко, І. В. Лантух, А. П. Лантух. - С.107-112. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шевчук, Т. І. Структура соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів / Т. І. Шевчук [та ін.]. - С.113-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мартинець Л. А., Зарішняк І. М., Хлєстова С. С., Васенко Т. Б., Спрут О. В.
Чорна, В. В. Обґрунтування санітарно-епідеміологічної складової до нової редакції державних будівельних норм України “Заклади охорони здоров’я” щодо проектування психіатричних лікарень з урахуванням міжнародного досвіду / В. В. Чорна [та ін.]. - С.118-125. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Махнюк В. М., Чайка Г. В., Юрченко С. Т., Ковалів М. О.
Брехлічук, П. П. Особливості патернів поширеності, розподілу та підходів до лікування травматичних уражень щелепно-лицевої ділянки в умовах пандемії COVID-19 / П. П. Брехлічук, М. Ю. Гончарук-Хомин. - С.126-131. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шапринський, В. О. Нові підходи до надання допомоги хворим хірургічного профілю в умовах пандемії “COVID-19” на базі Військово-медичного клінічного центру Центрального регіону / В. О. Шапринський [та ін.]. - С.132-137. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Верба А. В., Шапринський Є. В. , Марцинковський І. П., Шалипн С. М.
Вергелес, Т. М. Комплексна фізіолого-гігієнічна оцінка основних режимних елементів навчальної і позанавчальної діяльності студентів закладів вищої медичної освіти за умов організації дистанційного навчання / Т. М. Вергелес, І. В. Сергета. - С.138-146. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лантух, І. В. Медичні дослідження та їх етична природа / І. В. Лантух, Η. Ф. Меркулова, В. М. Остапенко. - С.147-151. - Бібліогр.: в кінці ст.
Малишевська, О. С. Оцінка ризику виникнення негативних ефектів у здоров’ї населення від процесу механічної переробки вторинних полімерів / О. С. Малишевська. - С.152-156. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кальниш, В. В. Особливості оцінки психофізіологічних характеристик військових льотчиків при здійсненні періодичного контролю їх професійно важливих якостей / В. В. Кальниш [та ін.]. - С.157-164. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Трінька І. С., Пашковський С. М., Коваль Н. В., Бомк О. В., Тищенко В. К.
Шаповал, І. І. Показники активності захворювання, стану здоров’я та якості життя у хворих на анкілозивний спондиліт, асоційований з фіброміалгією / І. І. Шаповал. - С.165-170. - Бібліогр.: в кінці ст.
Льовкіна, О. Л. Сучасний погляд лікаря акушер-гінеколога на особливості раціону вагітних / О. Л. Льовкіна. - С.171-174. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лисенко, Д. А. Гематологічні показники периферичної крові як фактори прогнозу у пацієнтів з COVID-19 (огляд літератури) / Д. А. Лисенко, І. І. Андрушко, І. П. Гунько. - С.175-180. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, Л. Г. Внесок М. І. Пирогова у формування основних принципів медичного забезпечення військ і системи управління медичною службою на війні / Л. Г. Коваленко, М. І. Юкальчук, К. Ф. Антощук. - С.181-186. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)