Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Вергелес, Т. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи з 1 по 8
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вергелес Т. М.
Назва : Рівень суб’єктивного контролю студентів та особливості його змін в умовах використання дистанційної й аудиторної форм організації навчальної діяльності
Паралельн. назви :The level of subjective control of students and the peculiarities of its changes in the conditions of the use of distance and classroom forms of organization of educational activities
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 4. - С. 606-613 (Шифр ВУ80/2022/26/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Метою наукової роботи було визначення особливостей змін з боку критеріальних показників рівня суб’єктивного контролю (РСК) сучасних студентів медичних закладів вищої освіти в умовах використання дистанційної (on-line) і аудиторної (off-line) форм організації навчальної діяльності. Наукові дослідження проводили на базі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова. Психогігієнічну оцінку провідних характеристик РСК здійснювали на основі використання особистісного опитувальника, розробленого Роттером у модифікації Бажіна, Голинкиної та Еткинда. Статистичний аналіз одержаних результатів проводили на основі застосування стандартного пакету прикладних програм багатовимірного статистичного аналізу “Statistica 6.1” (ліцензійний № AXX910A374605FA) з використанням процедур описової статистики. У ході досліджень виявлено, що в структурі провідних ознак РСК особистості студентів переважали показники РСК у галузі досягнень, РСК у галузі здоров’я і хвороби, РСК у галузі міжособистісних відносин та РСК у галузі сімейних відносин. Натомість найменш вираженими слід було вважати показники загальної інтернальності РСК, РСК у галузі невдач та, що стало надто неочікуваним явищем, РСК у галузі навчальних відносин. Слід було звернути увагу на достатньо цікаві явища, які були властиві для різних форматів організації навчальної діяльності. Так, в умовах використання дистанційної форми навчання привертали увагу принаймні декілька об’єктивних позитивно-значущих явищ – суттєве зростання (р(t)0,05-0,01) при on-line формі організації навчального процесу значень показників РСК у галузі здоров’я і хвороби та РСК у галузі досягнень. Разом з тим в умовах застосування аудиторної форми навчання звертали на себе такі позитивно-значущі явища, як суттєве зростання (р(t)0,05-0,01) при off-line формі організації навчального процесу значень показників РСК у галузі міжособистісних відносин та РСК у галузі невдач. У подальшому отримані дані мають бути використані під час розробки методик комплексної гігієнічної оцінки стану адаптаційних ресурсів і функціональних можливостей організму студентів, що ураховують особливості розвитку психофізіологічних функцій та особливостей особистості в умовах застосування різних форм організації навчального процесуThe purpose of the scientific work was to determine the characteristics of changes in the criterion indicators of the level of subjective control (LSC) of modern students of medical institutions of higher education in the conditions of using remote (on-line) and auditorium (off-line) forms of organization of educational activities. Scientific research was conducted on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnitsya. Psychohygienic evaluation of the leading characteristics of the LSC was carried out based on the use of a personal questionnaire developed by Rotter in the modification of Bazhin, Golinkina and Etkind. The statistical analysis of the obtained results was carried out on the basis of the application of the standard package of multivariate statistical analysis application programs “Statistica 6.1” (license number AXX910A374605FA) using descriptive statistics procedures. In the course of research, it was found that in the structure of the leading features of the students' personality RSC, indicators of the LSC in the field of achievements, LSC in the field of health and illness, LSC in the field of interpersonal relations, and LSC in the field of family relations prevailed. Instead, the indicators of general internality of LSC, LSC in the field of failures and, which became too unexpected a phenomenon, LSC in the field of educational relations should be considered the least pronounced. It was necessary to pay attention to quite interesting phenomena that were characteristic of various formats of the organization of educational activities. Thus, in the conditions of using the distance form of education, at least several objective positive significant phenomena were noticed – a significant increase of (p(t)0.05-0.01) with the online form of organization of the educational process in the values of LSC indicators in the field of health I and diseases and in the field of achievements. At the same time, in the conditions of using the auditorium form of education, such positively significant phenomena as a significant increase (р(t)0.05-0.01) with the off-line form of organization of the educational process of the values of LSC indicators in the field of interpersonal relations and LSC in the field of failures. In the future, the obtained data should be used during the development of methods of comprehensive hygienic assessment of the state of adaptive resources and functional capabilities of the students’ organism, which take into account the peculiarities of the development of psychophysiological functions and personality traits in the conditions of using different forms of organization of the educational process.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сергета І. В., Вергелес Т. М.
Назва : Психогігієнічна оцінка особливостей емоційного вигорання, астенічного і депресивного станів та агресивності студентів за умов дистанційного (on-line) навчання
Паралельн. назви :Psychohygienic assessment of the features of emotional burnout, asthenic and depressive states and aggression of students in the conditions of remote (on-line) education
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2023. - № 1. - С. 19-26 (Шифр ДУ9/2023/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ПОЛОВАЯ ДИФФЕРЕНЦИАЦИЯ -- SEX DIFFERENTIATION
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЭМОЦИИ -- EMOTIONS
АСТЕНИЯ -- ASTHENIA
АДАПТАЦИИ ПСИХОСОЦИАЛЬНОЙ НАРУШЕНИЯ -- ADJUSTMENT DISORDERS
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Метою дослідження було здійснення психогігієнічної оцінки особливостей поширення проявів емоційного вигорання, астенічного і депресивного станів та агресивності студентів за умов застосування дистанційної (on-line) організації навчальної діяльності. Матеріали та методи дослідження. Дослідження проводились на базі Вінницького національного медичного університету імені М.І. Пирогова. Для реалізації поставленої мети використовувався комплекс високоінформативних гігієнічних, медико-соціологічних і психодіагностичних методів, а також методи статистичного аналізу. Результати. Під час розгляду провідних характеристик емоційного вигорання передусім слід було звернути увагу на суттєве збільшення рівня вираження показників фази резистентності (р0,05-0,01), властивих організації навчального процесу відповідно до аудиторного формату, на тлі цілком стабільних показників вираження зазначеної фази (р0,05), характерних для організації навчального процесу згідно з дистанційним форматом. У ході досліджень, спрямованих на визначення корелят астенічного стану, встановлено, що за умов застосування дистанційної форми навчання спостерігалось або зменшення ступеня їх вираження (дівчата), або стабілізація показників на вихідному рівні (юнаки). Під час визначення особливостей змін з боку провідних корелят депресивного стану також привертало увагу те, що за умов використання дистанційного формату організації навчального процесу спостерігалось або суттєве зменшення ступеня їх вираження (дівчата), або стабілізація показників на вихідному рівні (юнаки). У ході аналізу показників агресивних проявів особистості відзначалося, що за умов дистанційного навчання спостерігалися статистично значущі зміни з боку характеристик фізичної агресії (р0,05) і негативізму (р0,05). Висновки. Під час досліджень здійснено психогігієнічну оцінку провідних особливостей особистості студентів в умовах застосування дистанційної форми організації навчальної діяльності. Встановлено, що у разі використання on-line навчання спостерігається суттєве зростання ступеня вираження показників фази напруження емоційного вигорання, стабільний перебіг процесів формування проявів астенічного і депресивного станів, зменшення рівня фізичної агресії на тлі вираженого зростання негативізму у структурі агресивних проявів особистостіThe aim of the work was to perform a psychohygienic assessment the characteristics of the spread of emotional burnout’s features, asthenic and depressive states and aggression of students in the conditions of the use of remote (on-line) organization of educational activities. Materials and methods: The research was conducted on the basis of National Pyrohov Memorial Medical University. A complex of highly informative hygienic, medical-sociological and psychodiagnostic methods and the methods of statistical analysis was used. Results: When considering the leading characteristics of emotional burnout, first of all, it was necessary to pay attention to a significant increase in the level of expression of resistance phase indicators (р0.05-0.01), characteristic of the organization of the educational process according to the auditorium format, against the background of completely stable expression indicators of the specified phase (p0.05), characteristic of the organization of the educational process according to the remote format. In the course of research aimed at determining the correlates of the asthenic state, it was established that under the conditions of using the remote form of education, either a decrease in the degree of their expression was observed (young women), or the indicators stabilized at the initial level (young men). When determining the characteristics of changes in the leading correlates of depression, it was noticed that under the conditions of using the remote format of the organization of the educational process, either a significant decrease in the degree of their expression was observed (young women), or the indicators stabilized at the initial level (young men) too. During the analysis of indicators of aggressive personality manifestations, it should be noted that under the conditions of remote education, statistically significant changes were observed in the characteristics of physical aggression (p0.05) and negativism (p0.05). Conclusions: In the course the research the psychohygienic assessment of the personality traits of students in the conditions of application of a remote form of organization of educational activity was carried out. It is established that in the case of use on-line learning there is a significant increase in the degree of expression of the phase of tension of emotional burnout, the stable course of the processes of formation of asthenic and depressive states, a decrease in the level of physical aggression on the background of a pronounced increase in the degree of negativism in the structure of aggressive manifestations
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вергелес Т. М.
Назва : Особливості зв’язку та взаємозалежності характеристик рівня розвитку професійно-значущих психофізіологічних функцій організму студентів у разі застосування дистанційних і аудиторних форм навчання та їх прогностичне значення
Паралельн. назви :Peculiarities of the connection and interdependence of the characteristics of the level of development of the professionally significant psychophysiological functions of the students’ body in the case of the use of distance and classroom forms of educatio
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2022. - Т. 26, № 3. - С. 477-485 (Шифр ВУ80/2022/26/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ПРИВЫКАНИЕ ПСИХОФИЗИОЛОГИЧЕСКОЕ -- HABITUATION, PSYCHOPHYSIOLOGIC
МОДЕЛИ СТАТИСТИЧЕСКИЕ -- MODELS, STATISTICAL
ПРОГНОЗИРОВАНИЕ -- FORECASTING
Анотація: Визначення особливостей перебігу процесів психофізіологічної адаптації студентської молоді є неможливим без встановлення особливостей зв’язку та взаємозалежності характеристик рівня розвитку психофізіологічних функцій дівчат і юнаків у разі застосування різноманітних (як аудиторних, так і дистанційних) форм навчання, проведення якого і стало метою наукової роботи. Дослідження передбачали оцінку рівня розвитку психофізіологічних функцій організму студентів і подальше опрацювання отриманих даних із застосуванням процедур кореляційного, факторного і кластерного аналізу на підставі використання пакету програм статистичного аналізу “Statistica 6.1”. Одержані дані засвідчують, що найбільш чітко окреслений взаємозв’язок окремих психофізіологічних функцій за умов організації навчальної діяльності в дистанційному (on-line) форматі у дівчат та юнаків визначається під час аналізу показників швидкості простої та диференційованої зорово-моторної реакції, рухливості нервових процесів і динамічної працездатності, тобто тих характеристик адаптаційних можливостей організму, які відзначають стан зорово-рухової координації, здійснення термінових реакцій у відповідь на зміни стереотипу звичної навчальної діяльності та стійкості до явищ монотонії. Разом з тим найбільш чітко окреслений взаємозв’язок окремих психофізіологічних функцій за умов організації навчальної діяльності в аудиторному (off-line) форматі у дівчат та юнаків визначається під час аналізу показників швидкості простої аудіо-моторної реакції, врівноваженості нервових процесів і динамічної працездатності, тобто тих характеристик адаптаційних можливостей організму, які відзначають стан аудіо-моторної координації, рівня збалансованості основних нервових процесів і стійкості до явищ монотонії. Одержані показники мають бути використані в ході наукового обґрунтування ефективних здоров’язберігаючих технологійDetermining the peculiarities of the processes of psychophysiological adaptation of student youth is impossible without establishing the relationship and interdependence of the characteristics of the level of development of psychophysiological functions of young women and young men in the use of various (classroom and remote) forms of learning. The research included assessment of the level of development of professionally significant psychophysiological functions of students and further processing of the obtained data using procedures of correlation, factor and cluster analysis based on the use of statistical analysis software package Statistica 6.1”. The obtained data show that the most clearly defined correlation under the conditions of organization of educational activities in remote (on-line) format for young women and young men is determined during the analysis of indicators of speed of simple and differentiated visual-motor reaction, mobility of nervous processes and dynamic efficiency, that is, those characteristics of the adaptive capacity of the organism, which note the state of visual-motor coordination, the implementation of urgent reactions in response to changes in the stereotype of normal learning activities and resistance to the phenomena of monotony. However, the most clearly defined correlation in the organization of educational activities in the classroom (off-line) format for young women and young men is determined during the analysis of indicators of the speed of simple audio-motor response, balance of nervous processes and dynamic performance, ie those characteristics of adaptive capabilities of the body, which note the state of audio-motor coordination, the level of balance of major nervous processes and resistance to monotony. The results should be used in the future in the scientific substantiation of effective health technologies
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вергелес Т. М., Сергета І. В.
Назва : Комплексна фізіолого-гігієнічна оцінка основних режимних елементів навчальної і позанавчальної діяльності студентів закладів вищої медичної освіти за умов організації дистанційного навчання
Паралельн. назви :Complex physiological and hygienic assessment of the main regime elements of educational and extracurricular activities of students of institutions of higher medical education in the conditions of distance learning
Місце публікування : Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2021. - Т. 25, № 1. - С. 138-146 (Шифр ВУ80/2021/25/1)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ЧЕЛОВЕЧЕСКАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ -- HUMAN ACTIVITIES
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ГИГИЕНА -- OCCUPATIONAL HEALTH
Анотація: Фізіолого-гігієнічна оцінка особливостей основних режимних елементів навчальної та позанавчальної діяльності дівчат і юнаків, які перебувають у закладах вищої освіти, є суттєвим компонентом наукових досліджень, котрі передбачають встановлення чинників ризику щодо імовірного розвитку негативних зрушень з боку функціональних можливостей та адаптаційних ресурсів їх організму. Дослідження, на підставі застосування методик анкетування та структурованого інтерв’ювання, проводили на базі Вінницького національного медичного університету ім. М. І. Пирогова, де під наглядом протягом періоду спостережень знаходились 110 студентів, які навчались відповідно на 1 і 3 курсах. Аналіз отриманих даних та їх прогностична оцінка передбачали застосування процедур описової статистики на основі використання стандартизованого пакету прикладних програм статистичного аналізу “Statistica 6.1 for Windows” (ліцензійний № ВXXR901E245722FA). У ході проведених досліджень здійснена комплексна фізіолого-гігієнічна оцінка основних режимних елементів навчальної та позанавчальної діяльності студентів закладів вищої медичної освіти за умов організації дистанційного навчання та виявлені провідні їх відмінності від аналогічних характеристик під час використання традиційних форм організації навчання. Встановлено, що частка показників щодо тривалості безперервної навчальної діяльності студентства, які вважають несприятливими та такими, котрі перевищують максимально припустимий його часовий діапазон (понад 9 годин, від 8 до 9 годин і від 7 до 8 годин), за умов застосування дистанційного формату була меншою, ніж питома вага аналогічних показників за умов аудиторного навчання. Разом з тим цілком протилежна картина реєструється під час аналізу даних щодо особливостей навчально-значущої підготовки до проведення практичних занять, що здійснюються у домашніх умовах. Серед студентів, які навчаються дистанційно, суттєво нижчими потрібно було вважати і дані, які відображували показники щодо тривалості динамічного компоненту в структурі добового бюджеті часу. У ході проведення суб’єктивно-значущої узагальненої оцінки режиму повсякденної діяльності дівчат і юнаків, виявлено, що більш напруженим його слід вважати за умов застосування дистанційних технологій навчання. Одержані результати в подальшому мають застосовуватися як для розробки методик комплексної оцінки стану адаптаційних ресурсів організму студентів, що ураховують особливості їх повсякденної діяльності, так і під час наукового обґрунтування ефективного використання здоров’язберігаючих технологій у закладах вищої медичної освітиPhysiological and hygienic assessment of the main regime elements of educational and extracurricular activities of young girls and young boys in higher education is an essential component of research, which involves identifying risk factors for the likely development of negative changes in the functionality and adaptive resources of their organism. The research, based on the application of questionnaires and structured interviews, was conducted on the basis of National Pirogov Memorial Medical University, where under supervision during the observation period were 110 students who studied on 1 and 3 courses. The analysis of the obtained data and their prognostic evaluation involved the use of descriptive statistics procedures based on the use of a standardized package of statistical analysis applications “Statistica 6.1 for Windows” (licensed № ВXXR901E245722FA). In the course of the research a comprehensive physiological and hygienic assessment of the main regime elements of educational and extracurricular activities of students of higher medical education in the organization of distance learning and identified their leading differences from similar characteristics when using traditional forms of education. It was found that the share of indicators on the duration of continuous study activities of students, which are considered unfavorable and those that exceed its maximum allowable time range (more than 9 hours, from 8 to 9 hours and from 7 to 8 hours), under the use of distance format was lower than the proportion of similar indicators in the classroom. At the same time, the opposite picture is registered during the analysis of data on the features of educational and meaningful preparation for practical classes carried out at home. Among distance learning students, data that reflected the indicators of the duration of the dynamic component in the structure of the daily time budget had to be considered significantly lower. In the course of a subjectively significant generalized assessment of the daily activities of young girls and young boys, it was found that it should be considered more intense in terms of the use of distance learning technologies. The obtained results should be further used both for the development of methods for comprehensive assessment of the state of adaptive resources of students, taking into account the peculiarities of their daily activities, and during the scientific substantiation of effective use of health technologies in higher medical education
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Довкілля та здоров’я -2023р.,N 1
Цікаві статті :
Пашинська С. Л. Багатовимірність поняття «хвороба» у контексті громадського здоров’я (частина 2 – експериментальне дослідження)/ С. Л. Пашинська [та ін.] (стр.4-9)
Чорна В. В. До питання готовності вітчизняних лікувально-профілактичних закладів до захисту психічного здоров’я населення України, що постраждало внаслідок воєнних дій/ В. В. Чорна (стр.10-18)
Сергета І. В. Психогігієнічна оцінка особливостей емоційного вигорання, астенічного і депресивного станів та агресивності студентів за умов дистанційного (on-line) навчання/ І. В. Сергета, Т. М. Вергелес (стр.19-26)
Присяжнюк А. Є. Історичний нарис розвитку епідеміології злоякісних новоутворень: сучасні реалії та перспективи розвитку/ А. Є. Присяжнюк, І. О. Черниченко, З. П. Федоренко (стр.27-34)
Черниченко І. О. Хімічне забруднення атмосферного повітря і сучасна політика щодо його якості на міжнародному рівні та у провідних країнах світу (огляд літератури та нормативних даних)/ І. О. Черниченко [та ін.] (стр.35-42)
Прокопов В. О. Небезпечні хлорити у питній воді: утворення та видалення з використанням діоксиду хлору У технології водопідготовки/ В. О. Прокопов [та ін.] (стр.43-50)
Туркіна В. А. Регламентування у повітряному середовищі біоцидного препарату «LONZABAC GA» за маркерною леткою сполукою/ В. А. Туркіна [та ін.] (стр.51-56)
Полька Н. С. Теоретичне та практичне значення наукових досліджень Інституту громадського здоров’я НАМН України/ Н. С. Полька [та ін.] (стр.57-61)
Станкевич В. В. Дослідження впливу сміттєзвалища твердих побутових відходів на здоров’я та умови проживання населення прилеглих населених пунктів/ В. В. Станкевич, І. О. Тетеньова, Г. А. Трахтенгерц (стр.62-66)
Какура І. В. Санітарно-епідеміологічна оцінка проєктних рішень щодо сучасного поводження з твердими побутовими відходами/ І. В. Какура [та ін.] (стр.67-74)
Севальнєв А. І. Радіаційно-гігієнічний моніторинг у районі Запорізької АЕС в умовах загрози радіаційної небезпеки/ А. І. Севальнєв [та ін.] (стр.75-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту -2021р. т.25,N 1
Цікаві статті :
Кучеренко О. М. Значущість антропо-соматотипологічних параметрів у дівчат пубертатного віку в прогнозуванні аномальних маткових кровотеч/ О. М. Кучеренко, Г. В. Чайка, О. І. Масік (стр.6-11)
Мальченко О. В. Експериментальне дослідження механізмів аналізуючої дії похідного 4-метил-2,2-діксо-1Н- 2Ае,1-бензотіазин-3-карбонової кислоти (сполука N1-9) у щурів/ О. В. Мальченко, Н. І. Волощук, О. В. Грималовська (стр.12-16)
Оленович О. А. Патогенетичні аспекти розвитку тубулоінтерстиційного синдрому за алоксан-індукованого експериментального цукрового діабету / О. А. Оленович (стр.17-21)
Федосеева О. В. Морфогенез щитоподібної залози щурів раннього віку після пренатальної дїї дексаметазону/ О. В. Федосеева (стр.22-26)
Бондаренко П. С. Дослідження протизапальної та жарознижувальної активності поліморфної модифікації похідного N-(трифлуорометилфеніл)-4-гідрокси-2,2-діоксо-1Н-2λ6,1-бензотіазин-3-карбоксаміду у щурів / П. С. Бондаренко, Η. І. Волощук (стр.27-31)
Покидько М. І. Черезшкірні мініінвазивні методи як етапні “step-up” інтервенції в комплексному лікуванні рідинних скупчень у пацієнтів з гострим панкреатитом/ М. І. Покидько [та ін.] (стр.32-39)
Сенківська Л. І. Клінічна та ауксологічна характеристика дефіциту гормону росту у дітей південного регіону України/ Л. І. Сенківська, М. Л. Аряєв (стр.40-44)
Суходоля А. І. Особливості перебігу післяопераційного періоду та післяопераційні наслідки лівобічної геміколектомії у пацієнтів з ожирінням/ А. І. Суходоля [та ін.] (стр.45-49)
Kryvoviaz Yu. О. Features of lipid, carbohydrate metabolism and renal function in patients with type 1 diabetes and different levels of albumin in the urine depending on the level of cystatin C/ Yu. О. Kryvoviaz [та ін.] (стр.50-56)
Андреева О. Г. Тривожно-депресивний синдром у хворих з ураженням центральної нервової системи герпесвірусами/ О. Г. Андреева [та ін.] (стр.57-61)
Dudnyk V. М. Immune thrombocytopenia in a newborn – a clinical case in pediatrics/ V. М. Dudnyk [та ін.] (стр.62-64)
Олексіенко І. В. Соціально-анамнестичний та клінічний аналіз вагітних із виразковим колітом/ І. В. Олексіенко (стр.65-69)
Іванкова А. В. Клініко-інструментальний профіль хворих на гіпертонічну хворобу ІІ стадії з різними варіантами екстрасистолій відповідно до рівня апеліну-13/ А. В. Іванкова, Н. В. Кузьмінова, В. П. Іванов (стр.70-75)
Костенко С. Б. Порівняльний аналіз показників поширеності ускладнень при препаруванні зубів під різні типи ортопедичних конструкцій з використанням класичних та мінімально-інвазивних протоколів/ С. Б. Костенко [та ін.] (стр.76-82)
Усенко О. Ю. Спосіб лікування дуоденальних нориць/ О. Ю. Усенко, Я. Ю. Войтів, І. С. Терешкевич (стр.83-87)
Horbatiuk O. Using pentoxifylline, arginine hydrochloride, levocarnitine and rheosorbilact solutions for correction of fetoplacental dysfunction in pregnant women with preeclampsia/ О. Horbatiuk [та ін.] (стр.88-93)
Сидюк О. Є. Передопераційне введення кортикостероїдів в торакальній анестезіології/ О. Є. Сидюк [та ін.] (стр.94-96)
Лопушанський О. М. Обгрунтування методики виготовлення марлевих тупферів залежно від мети використання/ О. М. Лопушанський [та ін.] (стр.97-101)
Заболотна І. І. Спосіб прогнозування виникнення пришийкового карієсу та клиноподібного дефекту зубів у молодих людей/ І. І. Заболотна (стр.102-106)
Остапенко В. М. Евтаназія та самогубство: медико-соціальний дискурс/ В. М. Остапенко, І. В. Лантух, А. П. Лантух (стр.107-112)
Шевчук Т. І. Структура соціокомунікативної компетентності майбутніх лікарів/ Т. І. Шевчук [та ін.] (стр.113-117)
Чорна В. В. Обґрунтування санітарно-епідеміологічної складової до нової редакції державних будівельних норм України “Заклади охорони здоров’я” щодо проектування психіатричних лікарень з урахуванням міжнародного досвіду/ В. В. Чорна [та ін.] (стр.118-125)
Брехлічук П. П. Особливості патернів поширеності, розподілу та підходів до лікування травматичних уражень щелепно-лицевої ділянки в умовах пандемії COVID-19/ П. П. Брехлічук, М. Ю. Гончарук-Хомин (стр.126-131)
Шапринський В. О. Нові підходи до надання допомоги хворим хірургічного профілю в умовах пандемії “COVID-19” на базі Військово-медичного клінічного центру Центрального регіону/ В. О. Шапринський [та ін.] (стр.132-137)
Вергелес Т. М. Комплексна фізіолого-гігієнічна оцінка основних режимних елементів навчальної і позанавчальної діяльності студентів закладів вищої медичної освіти за умов організації дистанційного навчання/ Т. М. Вергелес, І. В. Сергета (стр.138-146)
Лантух І. В. Медичні дослідження та їх етична природа/ І. В. Лантух, Η. Ф. Меркулова, В. М. Остапенко (стр.147-151)
Малишевська О. С. Оцінка ризику виникнення негативних ефектів у здоров’ї населення від процесу механічної переробки вторинних полімерів/ О. С. Малишевська (стр.152-156)
Кальниш В. В. Особливості оцінки психофізіологічних характеристик військових льотчиків при здійсненні періодичного контролю їх професійно важливих якостей/ В. В. Кальниш [та ін.] (стр.157-164)
Шаповал І. І. Показники активності захворювання, стану здоров’я та якості життя у хворих на анкілозивний спондиліт, асоційований з фіброміалгією/ І. І. Шаповал (стр.165-170)
Льовкіна О. Л. Сучасний погляд лікаря акушер-гінеколога на особливості раціону вагітних/ О. Л. Льовкіна (стр.171-174)
Лисенко Д. А. Гематологічні показники периферичної крові як фактори прогнозу у пацієнтів з COVID-19 (огляд літератури)/ Д. А. Лисенко, І. І. Андрушко, І. П. Гунько (стр.175-180)
Коваленко Л. Г. Внесок М. І. Пирогова у формування основних принципів медичного забезпечення військ і системи управління медичною службою на війні / Л. Г. Коваленко, М. І. Юкальчук, К. Ф. Антощук (стр.181-186)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту -2022р. т.26,N 4
Цікаві статті :
Романенко Я. І. Токсичність та антиоксидантна активність похідних 4-гідразинохіноліну / Я. І. Романенко, (Богдан) А. М. Козир (стр.528-533)
Онашко Ю. М. Визначення положення отворів лицевого відділу черепа відносно краніологічних точок і кісткових орієнтирів залежно від лицевого індексу людини зрілого віку/ Ю. М. Онашко [та ін.] (стр.534-539)
Поліщук Т. В. Плазмові рівні галектину-3 у мешканок Подільського регіону України без ознак серцево- судинної патології носіїв різних варіантів кодуючого гена (LGALS-3, rs 2274273)/ Т. В. Поліщук (стр.540-544)
Кременська Л. В. Маркетинговий аналіз лікарських засобів на основі діючої речовини звіробій звичайний (Hypericum perforatum L.)/ Л. В. Кременська [та ін.] (стр.545-549)
Остренюк Р. С. Рівень гідроген сульфіду та морфологічні зміни в аорті щурів під впливом вітаміну D в умовах модуляції системи H2S / цистатіонін-гама-ліаза/ Р. С. Остренюк, Н. В. Заічко (стр.550-556)
Сарафинюк Л. А. Особливості взаємозв’язків між реоенцефалографічними й антропометричними показниками у волейболістів мезоморфного соматотипу/ Л. А. Сарафинюк, Д. О. Меркулова (стр.557-561)
Малиш Т. Ю. Оцінка поширеності та клінічних особливостей когнітивних розладів у хворих на Лайм-бореліоз в залежності від стадії та форми захворювання/ Т. Ю. Малиш [та ін.] (стр.562-566)
Миндзів К. В. Клініко-лабораторні зміни та фактор росту фібробластів у хворих на міокардит/ К. В. Миндзів, Н. І. Ярема (стр.567-572)
Зверхановський О. А. Клінічне обґрунтування методу лікування хворих з повною адентією та профілактики супутніх протезних стоматитів/ О. А. Зверхановський, А. В. Денисюк (стр.573-575)
Вернигородський С. В. Гломувенозна мальформація шкіри лівого гомілково-ступневого суглобу: клінічний випадок та огляд літератури/ С. В. Вернигородський, О. Г. Костюк, А. О. Костюков (стр.576-579)
Іванов В. П. Варіабельність рівня N-кінцевого фрагменту мозкового натрійуретичного пропептиду у плазмі в пацієнтів з гіпертонічною хворобою з та без хронічної коронарної хвороби/ В. П. Іванов, М. М. Закревська (стр.580-585)
Vaskiv O. V. Optimization of pharmacotherapy of gestational hypertension/ O. V. Vaskiv [та ін.] (стр.586-591)
Моцюк В. М. Вплив бактеріальної транслокації та системного запалення на нутритивний стан, стан скелетних м’язів і виживання хворих на цироз печінки/ В. М. Моцюк, Н. О. Пентюк (стр.592-599)
Заічко Н. В. Андрагогіка у вищій медичній освіті: особливості впровадження на фундаментальних та клінічних дисциплінах/ Н. В. Заічко [та ін.] (стр.600-605)
Вергелес Т. М. Рівень суб’єктивного контролю студентів та особливості його змін в умовах використання дистанційної й аудиторної форм організації навчальної діяльності/ Т. М. Вергелес (стр.606-613)
Зуб В. О. Стан надання онкологічної допомоги населенню України в умовах воєнного часу/ В. О. Зуб, А. С. Котуза (стр.614-617)
Yastrub A. M. Comparative toxicological and hygienic assessment and combined action of modern fungicides based on azoxystrobin, pydiflumetofen, propiconazole/ A. M. Yastrub (стр.618-623)
Одарчук І. В. Клініко-етіологічна характеристика небактерійних менінгітів у дітей Хмельницького регіону/ І. В. Одарчук (стр.624-627)
Чорна В. В. Імплементація європейського досвіду щодо діджиталізації закладів охорони здоров’я України з надання психологічної та психіатричної допомоги населенню в сучасних умовах/ В. В. Чорна [та ін.] (стр.628-632)
Березюк О. Р. Опитувальник порівняльного індексу почуття неповноцінності: переклад, валідизація та досвід використання в Україні/ О. Р. Березюк [та ін.] (стр.633-636)
Ковтун Г. І. Сучасні тенденції та регіональні особливості інвалідності внаслідок хвороб системи кровообігу в Україні/ Г. І. Ковтун, Н. М. Орлова (стр.637-643)
Ткаченко Т. В. Гостра декомпенсація цирозу печінки та гостра-на-хронічну печінкова недостатність: діагностичні та прогностичні критерії, стратегія лікування/ Т. В. Ткаченко, С. В. Шевчук, Н. П. Масік (стр.644-652)
Кулицька О. В. Знахідки щодо розвитку та анатомії підборіддя: огляд літератури/ О. В. Кулицька [та ін.] (стр.653-656)
Горовий В. І. Еволюція методик гемостазу ложа простати при черезміхуровій простатектомії у хворих на доброякісну гіперплазію простати (огляд літератури)/ В. І. Горовий [та ін.] (стр.657-662)
Дудник В. М. Патології коронарних артерій у дітей та їх клінічне значення/ В. М. Дудник [та ін.] (стр.663-669)
Мельник О. В. Роль ACTN3 R/X та АСЕ І/D у розвитку витривалості у спортсменів/ О. В. Мельник [та ін.] (стр.670-675)
Ходак Т. В. Постнатальний нейрогенез в нейропроліферативних ділянках головного мозку/ Т. В. Ходак, В. О. Тихолаз, В. М. Шевченко (стр.676-680)
Fishchenko V. О. Current problems and perspectives of the treatment of cartilage injuries using mesenchymal stem cells/ V. О. Fishchenko [та ін.] (стр.681-686)
Ryabov T. V. Relationship of odontometric and cephalometric indicators. Review of literary sources/ T. V. Ryabov (стр.687-691)
Кучерук А. М. Набряк-набухання головного мозку: огляд літератури/ А. М. Кучерук [та ін.] (стр.692-698)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту -2022р. т.26,N 3
Цікаві статті :
Шапринський В. В. Морфологічні особливості структурної перебудови атеросклеротичної бляшки у хворих з оклюзійно-стенотичними захворюваннями магістральних артерій інфраренального відділу аорти/ В. В. Шапринський, О. Г. Урван (стр.354-358)
Козир (Богдан) А. М. Цитотоксична активність 7-R-4-заміщених хіноліну/ А. М. Козир (Богдан), Я. І. Романенко (стр.359-364)
Kaminsky R. F. Electronic-microscopic changes of the heart of old rats with hyperhomocystemia/ R. F. Kaminsky (стр.365-368)
Малачкова H. В. Вивчення взаємодій між поліморфізмом гена CFH та фенотипом пігментного епітелію сітківки при віковій дегенерації макули/ H. В. Малачкова, Мохаммад Машхур Мохаммад Маса’дех (стр.369-375)
Вітер У. В. Морфологічні зміни екзокринної частини підшлункової залози при іммобілізаційному стресі на тлі гіпотиреозу/ У. В. Вітер [та ін.] (стр.376-379)
Гнатів Ю. В. Синдром гіперосмолярної гіпогідратації в експерименті: особливості морфологічних порушень тканин головного мозку щурів при розладах гомеостазу різного ступеня тяжкості/ Ю. В. Гнатів (стр.380-384)
Kusliy Yu. Yu. Comparative characteristics of damage to clothing and external damage to a imitator of the human body using pistols "Fort 12R"/ Yu. Yu. Kusliy [та ін.] (стр.385-391)
Біляєва К. С. Ефективність прийому вітаміну D у підлітків з цукровим діабетом 1 типу/ К. С. Біляєва, М. В. Власенко (стр.392-396)
Бондарчук О. В. Аналіз клінічної ефективності превентивної терапії у вагітних жінок із помірним ожирінням і порушенням метаболізму вітаміну Д/ О. В. Бондарчук (стр.397-404)
Гомон М. Л. Вплив внутрішньовенної інфузії лідокаїну на перебіг періопераційного періоду у дітей віком до 7 років/ М. Л. Гомон, О. С. Гончарук, Г. М. Мазур (стр.405-410)
Малачкова Н. В. Вплив поліморфізму rs2010963 гена VEGFA на відповідь лікування “вологої” форми вікової макулярної дегенерації/ Н. В. Малачкова, Осама Мохаммад Мітеб Аль-Джаррах (стр.411-417)
Гур’єв С. О. Вплив хірургічного лікування у пацієнтів з переломами проксимального відділу стегна під час пандемії COVID-19/ С. О. Гур’єв, П. В. Танасієнко, Є. О. Скобенко (стр.418-422)
Koteliukh M. Yu. Characteristics of the post-infarction period in obese patients after percutaneous coronary intervention/ M. Yu. Koteliukh (стр.423-428)
Хіміч С. Д. Досвід лікування хворих з ускладненими формзми жовчно-кам’яної хвороби на тлі цирозу печінки/ С. Д. Хіміч, Ф. T. Муравйов (стр.429-432)
Усенко О. Ю. Складні випадки лікування пухлин заочеревинного простору/ О. Ю. Усенко [та ін.] (стр.433-438)
Панібратюк О. А. Аналіз небажаних лікарських реакцій терапії антикоагулянтами та бззовими препаратами при ІХС на тлі фібриляції передсердь/ О. А. Панібратюк, О. О. Яковлева (стр.439-447)
Кот А. О. Обґрунтування раціональних принципів герніоабдоміноплзстики у пацієнтів з надлишками вентральних тканин/ А. О. Кот (стр.448-453)
Мельник А. В. Хімія в стоматології/ А. В. Мельник, О. В. Смірнова, О. Г. Сулім (стр.454-457)
Тозюк О. Ю. Формування та реалізація індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти фармацевтичного факультету/ О. Ю. Тозюк [та ін.] (стр.458-461)
Грохотов В. А. Проблеми забезпечення якості стоматологічної допомоги (за матеріалами соціологічного опитування лікарів-стоматологів)/ В. А. Грохотов (стр.462-466)
Дмитрієв К. Д. Вплив фармакотерапії тіотропієм/олодатеролом на показники якості життя у пацієнтів на ХОЗЛ залежно від поліморфізму Arg16Gly гена ADRB2/ К. Д. Дмитрієв, Ю. М. Мостовой, Н. С. Слепченко (стр.467-471)
Зуб В. О. Оцінка ефективності програм профілактики та боротьби з онкологічними захворюваннями (на прикладі областей центру України)/ В. О. Зуб (стр.472-476)
Вергелес Т. М. Особливості зв’язку та взаємозалежності характеристик рівня розвитку професійно-значущих психофізіологічних функцій організму студентів у разі застосування дистанційних і аудиторних форм навчання та їх прогностичне значення/ Т. М. Вергелес (стр.477-485)
Кушта А. О. Психоемоційний стан пацієнтів з раком порожнини рота та ротоглотки/ А. О. Кушта (стр.486-490)
Петрушенко В. В. Проблема поширеності, тромбопрофілактики тз діагностичних стратегій тромбоемболій у пацієнтів з COVID-19/ В. В. Петрушенко [та ін.] (стр.491-496)
Мельник О. В. Роль PPARGC1A та поліморфізму RS8192678 у становленні результативності спортсменів/ О. В. Мельник [та ін.] (стр.497-501)
Rybin A. I. Personificated use of radiation therapy for the vulvar cancer patients/ A. I. Rybin (стр.502-506)
Гунас М. M. Роль конституціональних особливостей будови тіла у виникненні та перебігу множинного склерозу (огляд літератури)/ М. M. Гунас (стр.507-511)
Чобей С. М. Хіміопроменева терапія в лікуванні місцево поширеного раку прямої кишки/ С. М. Чобей [та ін.] (стр.512-518)
Мазур О. П. Сторінки історії Вінницької психоневрологічної лікарні в книжкових пам’ятках/ О. П. Мазур (стр.519-522)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)