Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (1)Вища освіта (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Височина, І. Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-52 
1.


    Височина, І. Л.
    Проблема гострого середнього отиту в практиці лікаря загальної практики — сімейної медицини: тактика антибіотикотерапії [Текст] / І. Л. Височина, О. Є. Абатуров // Здоровье ребенка. - 2014. - № 5. - С. 101-104


Рубрики: Лекарства-Зиннат (цефуроксима аксетил)

MeSH-головна:
ОТИТ СРЕДНИЙ -- OTITIS MEDIA (лекарственная терапия)
ДЕТИ -- CHILD
ЦЕФУРОКСИМ -- CEFUROXIME (терапевтическое применение)
АНТИБАКТЕРИАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА -- ANTI-BACTERIAL AGENTS (терапевтическое применение)
Дод.точки доступу:
Абатуров, О. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Височина, І. Л.
    Профілактика та лікування ГРВІ в дітей шкільного віку з використанням ентерального рекомбінантного ліпосомального інтерферону Альфа-2b [Текст] / І. Л. Височина, О. Є. Абатуров // Здоровье ребенка. - 2010. - № 4. - С. 49-53

Рубрики: Респираторные инфекции--дети--лек тер--проф

   Липоферон


   Интерферон альфа-2B


Дод.точки доступу:
Абатуров, О.Є.


Знайти схожі

3.


   
    Аналіз рівня домагань і професійної самооцінки лікарів-інтернів першого року навчання як інструмент удосконалення практичних навичок на кафедрі сімейної медицини [Текст] = Level of aspiration and professional self-rating of first year internship doctors analysis as the tool of practical skills improvement at family medicine department / Т. О. Перцева [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 3. - С. 65-67. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY (организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, психология, тенденции)
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ТЕСТЫ -- PSYCHOLOGICAL TESTS (стандарты, статистика)
ЛИЧНОСТИ КАЧЕСТВ САМООЦЕНКА -- PERSONALITY INVENTORY (статистика)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE (статистика)
Анотація: У статті наведено результати психологічного тестування та аналіз рівня домагань і самооцінки професійних компетенцій у лікарів-інтернів, проведеного за методикою Дембо – Рубінштейн у модифікації А. М. Прихожан на кафедрі сімейної медицини Державного закладу «Дніпропетровська медична академія МОЗ України». Виявлено завищені домагання та завищену самооцінку відносно професійних компетенцій у більшості лікарів-інтернів першого року навчання, володіння базисними практичними навичками, зокрема конфлікт між Я-ідеальним та Я-реалістичним у контексті власних професійних здібностей мають 54 % респондентів. Отримані дані дозволяють вчасно розробити методи корекції та контролю якості практичних навичок у лікарів-інтернів
Дод.точки доступу:
Перцева, Т. О.
Височина, І. Л.
Башкірова, Н. С.
Крамарчук, В. В.
Яшкіна, Т. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Височина, І. Л.
    Ефективність превентивного використання флавоноїдів у дітей шкільного віку в комплексі заходів щодо зниження захворюваності на гострі респіраторні захворювання [Текст] / І. Л. Височина, О. Є. Абатуров // Современная педиатрия. - 2017. - N 4. - С. 55-60. - Бібліогр.: с. 60


Рубрики: Протефлазид

   Иммунофлазид


MeSH-головна:
РЕСПИРАТОРНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- RESPIRATORY TRACT INFECTIONS (профилактика и контроль)
АДЪЮВАНТЫ ИММУНОЛОГИЧЕСКИЕ -- ADJUVANTS, IMMUNOLOGIC (прием и дозировка, терапевтическое применение)
РАСТЕНИЙ ЭКСТРАКТЫ -- PLANT EXTRACTS (прием и дозировка, терапевтическое применение)
БИФЛАВОНОИДЫ -- BIFLAVONOIDS (прием и дозировка, терапевтическое применение)
ЛЕЧЕНИЯ РЕЗУЛЬТАТОВ АНАЛИЗ -- TREATMENT OUTCOME
ДЕТИ -- CHILD
Дод.точки доступу:
Абатуров, О. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Височина, І. Л.
    Диференційований вибір та можливості використання стерильного розчину води Адріатичного моря при фізіологічному носовому диханні та при нежитю у дітей [Текст] / І. Л. Височина, О. Є. Абатуров // Современная педиатрия. - 2014. - № 4. - С. 89-94


Рубрики: Аква Марис

MeSH-головна:
РИНИТ -- RHINITIS (лекарственная терапия, профилактика и контроль)
РЕСПИРАТОРНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- RESPIRATORY TRACT INFECTIONS (лекарственная терапия)
ДЫХАНИЕ -- RESPIRATION
ВОДА МОРСКАЯ -- SEAWATER
ДЕТИ -- CHILD
Дод.точки доступу:
Абатуров, О. Є.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Височина, І. Л.
    Вікові особливості імунної системи у дітей із дитячих будинків у стані клінічного здоров’я [Текст] / І. Л. Височина // Здоровье ребенка. - 2013. - № 4. - С. 20-23


MeSH-головна:
МОНИТОРИНГ ИММУНОЛОГИЧЕСКИЙ -- MONITORING, IMMUNOLOGIC
ИММУНИТЕТ -- IMMUNITY
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ПРИЮТЫ ДЛЯ СИРОТ -- ORPHANAGES
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Височина, І. Л.
    Імунний статус соматично здорових дітей шкільного віку з дитячих будинків та його особливості залежно від стану бактеріальної колонізації слизових верхніх дихальних шляхів [Текст] / І. Л. Височина // Здоровье ребенка. - 2012. - № 5. - С. 45-49

Рубрики: Иммунный статус--дети

   Приюты для сирот


   Школьники


   Дыхательных путей слизистая оболочка--дети--микроб


Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Височина, І. Л.
    Адаптація та психолого-імунологічні механізми її забезпечення у вихованців дитячих будинків [Текст] / І. Л. Височина // Перинатологія та педіатрія. - 2013. - № 3. - С. 29-32


MeSH-головна:
ДЕТИ, ПОМЕЩЕННЫЕ В СПЕЦИАЛЬНЫЕ ДЕТСКИЕ УЧРЕЖДЕНИЯ -- CHILD, INSTITUTIONALIZED (психология)
ПРИЮТЫ ДЛЯ СИРОТ -- ORPHANAGES
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
СТРЕСС ПСИХОЛОГИЧЕСКИЙ -- STRESS, PSYCHOLOGICAL (иммунология, психология)
АДАПТАЦИОННЫЙ СИНДРОМ ОБЩИЙ -- GENERAL ADAPTATION SYNDROME (иммунология, психология)
ИММУНИТЕТ -- IMMUNITY
ПСИХОНЕЙРОИММУНОЛОГИЯ -- PSYCHONEUROIMMUNOLOGY
Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Височина, І. Л.
    Адаптація як інтегральна система клініко-анамнестичних, імунологічних та психологічних складових у дітей - вихованців дитячих будинків [Текст] / І. Л. Височина // Здоровье ребенка. - 2013. - № 5. - С. 19-23


MeSH-головна:
АДАПТАЦИОННЫЙ СИНДРОМ ОБЩИЙ -- GENERAL ADAPTATION SYNDROME (иммунология, патофизиология, психология)
АДАПТАЦИЯ ФИЗИОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PHYSIOLOGICAL
АДАПТАЦИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКАЯ -- ADAPTATION, PSYCHOLOGICAL
ДАННЫХ СБОР -- DATA COLLECTION
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ПРИЮТЫ ДЛЯ СИРОТ -- ORPHANAGES
РЕБЕНОК ОСИРОТЕВШИЙ -- CHILD, ORPHANED
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Височина, І. Л.
    Постковідний синдром: щодо ризиків розвитку тромботичних ускладнень у хворих з ішемічними ураженнями кінцівок (клінічні випадки) [Текст] / І. Л. Височина, Т. П. Ніколаєнко-Камишова, О. М. Бєсєдін // Медичні перспективи. - 2021. - Т. 26, № 3WМУ10/2021/26/3. - С. 205-211. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
КОРОНАВИРУС -- CORONAVIRUS (действие лекарственных препаратов, метаболизм, патогенность, физиология)
СИНДРОМ -- SYNDROME
КОМОРБИДНОСТЬ -- COMORBIDITY
ТРОМБОЗ -- THROMBOSIS (диагностика, кровь, лекарственная терапия, профилактика и контроль, реабилитация)
ИШЕМИЯ -- ISCHEMIA (диагностика, кровь, лекарственная терапия, профилактика и контроль, реабилитация)
КОНЕЧНОСТИ -- EXTREMITIES (анатомия и гистология, кровоснабжение, патофизиология, физиология)
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
Анотація: Проблема постковидного синдрому в даний час актуальна, оскільки при стабілізації вітальних функцій продовжується процес імунологічного запалення з порушеннями функцій ендотелію, внаслідок чого у хворих з ангіопатіями та васкулопатіями наростають прояви ішемізації тканин. Зазначено, що при коморбідності COVID-19 з гіпертонічною хворобою, ішемічною хворобою серця, цукровим діабетом, системними захворюваннями сполучної тканини значно підвищуються ризики несприятливого перебігу, прогнозу та розвитку судинних ускладнень. Ступінь тяжкості запального процесу та прогнозування ймовірності розвитку ускладнень підтверджуються змінами лабораторних показників, а саме: у загальному аналізі крові – лейкоцитоз, підвищення рівня нейтрофільних гранулоцитів, зниження вмісту гемоглобіну та тромбоцитів; у біохімічних показниках – зниження рівня загального білка, підвищення показників аланінтрансферрази, аспартатамінотрансферрази, лактатдегідрогенази, С-реактивного протеїну, феритину; коагуляційні зміни – підвищення рівня фібриногену, Д-димеру, скорочення активованого часткового тромбопластинового часу. На підставі розглянутих клінічних випадків, з урахуванням сучасних уявлень про особливості розвитку тромботичних ускладнень при COVID-19 інфекції у хворих з ішемічним ураженням кінцівок, доведено необхідність призначення низькомолекулярних гепаринів як препаратів для лікування тромбофілічних станів у пацієнтів з коморбідною патологією. Детальне вивчення гістологічних матеріалів з акцентом зміни на рівні мікроциркуляції в ішемізованих тканинах дозволить розробити алгоритми лікування та профілактики ускладнень. Вирішення цих питань, не лише за наявності COVID-19, а й за будь-яких стресових ситуацій, потребує ретельного уточнення механізмів розвитку ускладнень та своєчасного адекватного комплексного підходу до лікування для покращення та стабілізації стану хворих
Дод.точки доступу:
Ніколаєнко-Камишова, Т. П.
Бєсєдін, О. М.


Знайти схожі

11.


    Височина, І. Л.
    Особливості викладання модуля "Офтальмологія" в межах дисципліни "Загальна медична підготовка" в режимі дистанційного навчання [Текст] = Peculiarities of teaching the module «Ophthalmology» within the discipline «General medical training» in the distance learning / І. Л. Височина, І. В. Василевська // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2021. - N 1. - С. 139-142


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОФТАЛЬМОЛОГИЯ -- OPHTHALMOLOGY (обучение)
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
Анотація: Вітчизняна вища медична освіта нині перебуває в активному пошуку шляхів виходу з кризової ситуації, яка склалася в умовах пандемії COVID-19, та створення зручного для студентів формату набуття знань, особливо опанування практичних навичок, а також персоніфікованого спілкування в онлайн-режимі й базується на поглядах провідних вітчизняних спеціалістів медичної освіти щодо можливостей дистанційного навчання лікарів в режимі онлайн
National higher medical education is currently searching for the ways out of crisis situation in the COVID-19 pandemic and creating a convenient format for students to acquire knowledge especially for mastering practical skills as well as personalized communication based on the view of leading national specialists in medical education concerning the possibilities of distance training of doctors on-line
Дод.точки доступу:
Василевська, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Височина, І. Л.
    Розповсюдженість порушень стану здоров’я у дітей різних вікових груп зі зниженими показниками серцево-судинної системи за даними проби Руф’є [Текст] = Occurrence of health disorders in children of different age groups with decreased cardiovascular system indicators according to the Ruffier Test / І. Л. Височина, Н. С. Башкірова, Є. А. Ахе // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2021. - N 4. - С. 60-63


MeSH-головна:
ДЕТИ -- CHILD
ВОЗРАСТНЫЕ ГРУППЫ -- AGE GROUPS
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES
ДИАГНОСТИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ КАРДИОВАСКУЛЯРНЫЕ -- DIAGNOSTIC TECHNIQUES, CARDIOVASCULAR
ПОДРОСТКОВАЯ МЕДИЦИНА -- ADOLESCENT MEDICINE
Анотація: В роботі представлено результати оцінки рівня функціонального резерву серця дітей шкільного віку (від 7 до 17 років) з використанням проби Руфʼє як основної складової медико-педагогічного контролю
Підтверджено, що проба Руфʼє та оцінка функціонального резерву серця дітей шкільного віку є доступним та ефективним інструментом в практиці сімейних лікарів, який дозволяє виявити відхилення в стані здоровʼя
Дод.точки доступу:
Башкірова, Н. С.
Ахе, Є. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Височина, І. Л.
    Особливості змін судинного віку та рівня кардіоваскулярного ризику у пацієнтів з артеріальною гіпертензією та коморбідним хронічним обструктивним захворюванням легень [Текст] / І. Л. Височина, Т. З. Буртняк, В. А. Потабашній // Сімейна медицина. - 2021. - № 2/3. - С. 48-52. - Бібліогр.: с. 52


MeSH-головна:
ГИПЕРТЕНЗИЯ -- HYPERTENSION (врожденный, кровь, терапия, этнология)
ЛЕГКИХ БОЛЕЗНЬ ХРОНИЧЕСКАЯ ОБСТРУКТИВНАЯ -- PULMONARY DISEASE, CHRONIC OBSTRUCTIVE (кровь, лекарственная терапия, рентгенография, терапия)
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ ФУНКЦИОНАЛЬНЫЕ НАРУШЕНИЯ -- CARDIOVASCULAR DECONDITIONING (генетика, действие лекарственных препаратов, иммунология, физиология)
Анотація: Лікарю загальної практики-сімейної медицини необхідно обов’язково проводити оцінювання КВР за шкалою SCORE як скринінгової методики. За наявності коморбідного ХОЗЛ значущим стає фактор тривалості захворювання, що є додатковим фактором ризику та впливає на тяжкість КВР. Незалежно від коморбідної патології АГ та ХОЗЛ у пацієнтів наявна невідповідність між судинним та хронологічним віком, що є предиктором розвитку серцево-судинних захворювань
Дод.точки доступу:
Буртняк, Т. З.
Потабашній, В. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Височина, І. Л.
    Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України" очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування) [Текст] = Distance learning at the department of family medicine, Dnipropetrovsk medical academy, Ministry of Health of Ukraine, through the eyes of second-year medical students (analysis of the results of the anonymous survey) / І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 5-9. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE (методы, обучение)
СТУДЕНТЫ 1-2 КУРСОВ МЕДИНСТИТУТА -- STUDENTS, PREMEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ПОДГОТОВИТЕЛЬНОЕ -- EDUCATION, PREMEDICAL (методы)
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES (использование)
Анотація: Інформаційні комп’ютерні технології стали невід’ємною частиною освітянського процесу сучасного покоління студентів, у тому числі і студентів медичних ВНЗ, за складних протипандемічних умов, що обумовило напрямок дійсного дослідження, а саме аналіз думки студентів медичних вузів щодо використання дистанційного навчання в умовах карантину під час пандемії COVID-19. Саме тому метою нашого дослідження було провести аналіз результатів анонімного анкетування студентів 2 курсу стоматологічного факультету ДЗ «ДМА», щодо виправдання власних сподівань у відношенні до якості підготовки в дистанційному форматі в умовах карантину COVID-19 під час вивчення дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини», що дозволить дати оцінку формату on-line викладання очима студентів. Для реалізації вищезазначеної мети було проведено анонімне онлайн-опитування 2-х груп іноземних (російськомовних) студентів 2 курсу (n = 45 студентів) за допомогою платформи Google Form. Узагальнення результатів анонімного анкетування констатувало наявність різного рівня оцінювання (в балах від 1 до 10) такої складової, як виправдання власних сподівань щодо якості підготовки в дистанційному форматі – інтерквартильний розподіл середньої становив 8 балів (МЕ = 8 Q1; Q3 (7; 9,75)), але якість рівня покращення власних практичних компетенцій – лише 5,5 бала (МЕ = 5,5 Q1; Q3 (5; 8)). Найчастішою пропозицією для покращення якості навчання, на думку студентів 2 курсу стоматологічного факультету, є збільшення можливостей для відпрацювання практичних навичок та професійних компетенцій. У переважній більшості студенти 2 курсу стоматологічного факультету мають думку щодо отримання позитивного досвіду навчання в дистанційному форматі, розцінюючи його як нагоду для саморозвитку та самостійного поглиблення теоретичної бази знань. Студенти 2 курсу стоматологічного факультету при вивченні дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини» вважають, що дистанційна форма навчання може бути лише доповненням до очної частини, а не як тривала самостійна одиниця освітнього процесу, отже, специфіка обраної професії пов’язана з необхідністю засвоєння і вдосконалення практичних навичок та професійних компетенцій.
Information computer technologies have become an integral part of the educational process of the modern generation of students, including students of medical universities, in complex pandemic conditions, which led to the direction of this study, namely the analysis of the opinion of students of medical universities on the use of distance learning in quarantine during the COVID-19 pandemic. That is why the purpose of our study was to analyze the results of an anonymous questionnaire survey of second year students of the Faculty of Dentistry of Dnipropetrovsk Medical Academy, in order to meet their own expectations regarding the quality of training in a remote format in the COVID-19 quarantine during the study of the discipline “Propaedeutics of Internal Medicine”, which will assess the format of on-line teaching through the “students’ eyes”. To achieve the above goal, an anonymous online research was conducted on 2 groups of foreign (Russian-speaking) second year students (n = 45 students) using the Google Form platform. Summarizing the results of the anonymous survey stated that there is a different level of assessment (in points from 1 to 10) such a component as the justification of own expectations regarding the quality of training in a remote format – the distribution of the average was 8 points (ME = 8 Q1; Q3 (7; 9,75 )), but the quality of the level of improvement to own practical skills – only 5.5 points (ME = 5.5 Q1; Q3 (5, 8)). A frequent suggestion to improve the quality of education, according to the second year students of the Faculty of Dentistry, is to increase opportunities for practicing skills and professional competencies. In the majority of second year students of the Faculty of Dentistry have an opinion on receiving positive experience of study in a distance format, considering it as an opportunity for self-development and independent deepening of the knowledgebase. The second year students of the Faculty of Dentistry, while studying the discipline “Propaedeutics of Internal Medicine”, consider that the distance form of education can only be an addition to the full-time part, not as a long independent unit of the educational process, so the specificity of the chosen profession is associated with the need to learn and improve practical skills and professional competencies
Дод.точки доступу:
Авраменко, І. В.
Башкірова, Н. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Височина, І. Л.
    Спосіб життя як професійна парадигма відношення до власного здоров’я [Текст] / І. Л. Височина, В. В. Крамарчук // Бібліотека сімейного лікаря та сімейної медсестри. - 2018. - № 5. - С. 54-55


MeSH-головна:
ЖИЗНИ СТИЛЬ -- LIFE STYLE (этнология)
ВРАЧИ -- PHYSICIANS (тенденции)
ОЦЕНКА ВОЗДЕЙСТВИЯ НА ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH IMPACT ASSESSMENT (тенденции)
ОТНОШЕНИЕ К ЗДОРОВЬЮ -- ATTITUDE TO HEALTH
Анотація: Провідний вплив (більше 80%) на смертність в Україні мають неінфекційні захворювання (НІЗ), контроль яких, пов’язаний з досить простими та потужними інструментами раннього попередження та зниження глобальних ризиків цих хвороб, а також підвищенням мотивації пацієнтів до корекції способу життя
На підставі анкетування лікарів первинної ланки надання медичної допомоги (ПМД) провести аналіз їх оцінки способу життя та визначити найбільш значущі фактори ризику, які за суб’єктивною думкою провайдерів медичних послуг на первинній ланці, мають найбільший вплив на стан їх власного здоров’я
У дослідженні взяли участь 186 лікарів ПМД, із них 37 чоловіків (20%) та 149 жінок (80%). Для вивчення способу життя лікарів використовувався авторський опитувальник, що включав запитання із дослідження STEPS ВООЗ - загальнонаціональне дослідження для вивчення поширеності факторів ризику неінфекційних захворювань (НІЗ)
Дод.точки доступу:
Крамарчук, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики [Текст] / О. Є. Абатуров [та ін.] // Медична освіта. - 2014. - № 3 (дод.). - С. 9-12

Дод.точки доступу:
Абатуров, О. Є.
Височина, І. Л.
Петренко, Л. Л.
Герасименко, О. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Височина, І. Л.
    Формат підготовки сімейних лікарів з питань паліативної допомоги в Дніпропетровському регіоні [Текст] / І. Л. Височина, С. І. Вальчук, І. В. Василевська // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 2. - С. 12-18. - Бібліогр. в кінці ст.


Рубрики: Днепропетровский регион

MeSH-головна:
ПАЛЛИАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- PALLIATIVE CARE (методы, организация и управление, тенденции)
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY (обучение, организация и управление, стандарты)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (тенденции)
УКРАИНА -- UKRAINE
Анотація: Первая в истории глобальная резолюция по паллиативной медицинской помощи WHA 67.19 была разработана совсем недавно, в 2014 году, где впервые задекларирована необходимость улучшения доступа к паллиативной медицинской помощи во всем мире. В статье авторами проанализированы тенденции изменения и состояние системы медицинской помощи неизлечимым пациентам в мире и Украине. Показано, что сегодня интегральной составляющей развития и реформирования различных систем здравоохранения на всех уровнях оказания медицинской помощи стало прогрессивное развитие системы паллиативной и хосписной помощи (ПХП) населению во многих странах. Поскольку по уровню предоставления ПХД в сегодняшнем мире оценивают цивилизованность государства и гуманность общества в целом, эта проблема привлекла внимание центральных (Украина) и региональных (город Днепр) органов государственной власти, что нашло отражение в поиске новых медицинских и образовательных инициатив. Потребностью времени стала необходимость сосредоточить внимание семейных врачей на вопросе, что паллиативная помощь является квалификационной составляющей их повседневной работы, что позволит вывести помощь неизлечимым больным с периферии внимания их многокомпонентной работы, а также позволит четко выстроить взаимодействие между первичным и вторичным звеном, в частности, с хосписными отделениями специализированных больниц. Описан опыт реализации совместного проекта нового формата подготовки семейных врачей по вопросам паллиативной помощи, реализованный кафедрой семейной медицины ФПО ГУ «ДМА» и КНП "Городская клиническая больни­ца № 2" Днепровского городского совета. Расширить границы возможностей преподавания проблемных вопросов паллиативной медицины, которые в существующей программе подготовки семейных врачей вторичной специализации составляют всего лишь 0,6% учебного времени, помогают инновационные формы проведения занятий, а многокомпонентный формат изучения вопросов паллиативной помощи, реализованный, в том числе, с поддержкой директора КНП "Городская клиническая больница № 2" Днепровского городского совета (посещение хосписных и паллиативных отделений вторичного уровня оказания медицинской помощи, структурированный нормативный блок по оказанию ПХП в Украине, отработка вопросов маршрутизации пациентов, интерактивные методики преподавания и т.д.) оставляет в памяти врачей-слушателей не только сущностное наполнение, но и глубокий эмоциональный след, что позволяет повысить мотивацию врачей-слушателей, улучшить координацию работы между первичным и вторичным звеном по оказанию пал­лиативной помощи и повысить качество преподавания
Дод.точки доступу:
Вальчук, С. І.
Василевська, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Абатуров, О. Є.
    Алгоритм диференційованого вибору лікарських засобів при терапії гострого простого бронхіту у дітей [Текст] / О. Є. Абатуров, І. Л. Височина, Н. М. Токарєва // Перинатологія та педіатрія. - 2019. - № 2. - С. 46-50. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
БРОНХИТ -- BRONCHITIS (лекарственная терапия)
АЛГОРИТМЫ -- ALGORITHMS
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Мета — розробити алгоритм диференційованого вибору лікарських засобів для терапії гострого простого бронхіту (ГПБ) у дітей на стаціонарному етапі надання медичної допомоги та вивчити ефективність зазначеного алгоритму. Пацієнти та методи. На основі кореляційного аналізу та послідовного аналізу Вальда розроблено алгоритм диференційованого вибору лікарських засобів (рекомбінантний інтерферон альфа-2Р; пробіотичні бактерії Bacillussubtilis; бактеріальні лізати ОМ-85; екстракт листя плюща звичайного) для терапії дітей з ГПБ. Результати. Диференційоване призначення лікарських засобів при ГПБ у дітей сприяло швидшому нівелюванню розвитку катарального і запального синдромів, відновленню показників неспецифічного імунітету. За результатами впровадження в практичну ланку охорони здоров’я алгоритму дій лікаря за необхідності підсилення стандартної терапії ГПБ у дітей, ефективність використання та вірогідність отримання кінцевого результату становила 75-86%. Висновки. Особливості роботи системи неспецифічного захисту респіраторного тракту в дітей віком від 1 до 6 років із ГПБ, їх клініко-анамнестичні характеристики та динаміка перебігу ГПБ за шкалою тяжкості проявів захворювання (BSS) обгрунтовують необхідність підсилення стандартної терапії ГПБ в умовах стаціонарного лікування. Патогенетично обгрунтовано можливість введення препаратів рекомбінантних інтерферонів, пробіотиків, бактеріальних лізатів та екстракту листя плюща в дітей віком від 1 до 6 років із ГПБ, для відновлення показників неспецифічного імунітету, на основі доведеної їх клініко-імунологічної ефективності та впливу на основні клінічні ознаки ГПБ за шкалою BSS
Purpose — to develop and study the effectiveness of the author’s algorithm of differential choice as regards medicines in the inpatient therapy for acute bronchitis in children. Patients and methods. On the basis of correlation analysis and sequential Wald’s analysis, the algorithm of differential choice of medicines (recombinant interferon alpha-2P; probiotical agent Bacillus subtilis; bacterial lysates OM-85; Ivy extract) which are to be used in management of children with acute simple bronchitis (ASB) was developed. The differential administration of medicines for management of ASB in children was shown to lead to the faster resolution of catarrhal and inflammatory syndromes, as well as contribute to the restoration of non-specific immunity indicators. The results of introduction of the algorithm of doctor’s actions into healthcare practice have demonstrated that the estimated effectiveness of usage and likelihood of acquiring the final result are equal to 75-86%. Conclusions. Features of functioning of the system of non-specific respiratory tract defense in children of 1 to 6 years old with ASB, their clinical and anamnestic characteristics, as well as dynamics of ASB course according to BSS justify the necessity to reinforce standard inpatient therapy of ASB. The administration of recombinant interferon, probiotical agents, bacterial lysates and Ivy extract for children of 1to 6 years old with ASB in order to restore non-specific immunity was pathogenetically justified based on proved clinical and immunologic effectiveness along with their influence on major clinical signs of acute bronchitis according to Bronchitis severity score (BSS)
Дод.точки доступу:
Височина, І. Л.
Токарєва, Н. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Височина, І. Л.
    Психологічна складова якості життя дітей – вихованців дитячих будинків та дітей шкіл-інтернатів [Текст] / І. Л. Височина, О. Є. Абатуров // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 2009. - Т. 13, № 1/2. - С. 337

Дод.точки доступу:
Абатуров, О. Є.


Знайти схожі

20.


    Абатуров, О. Є.
    Імунологічна ефективність застосування препарату Флавозід® у дітей шкільного віку - вихованців дитячих будинків [Текст] / О. Є. Абатуров, І. Л. Височина // Перинатологія та педіатрія. - 2008. - № 3. - С. 97-100

Рубрики: Респираторные инфекции--дети--иммунол--кровь--проф

   Флавозид


Дод.точки доступу:
Височина, І. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-52 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)