Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Водославський, В. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бульбук О. І., Глов’як В. Г., Шулепа С. Г., Гвоздецька Г. С., Водославський В. М., Рипан В. І.
Назва : Оцінка ефективності впровадження інтерактивного методу «Навчаючи - навчаюсь» у ФМК ІФНМУ [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Evaluation of the effectiveness of implementing the interactive method «Learning by teaching» at the PMC of IFNMU
Місце публікування : Art of Medicine. - 2023. - N 4. - С. 185-189 (Шифр АУ50/2023/4)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Інтерактивні методи навчання спрямовані на набуття високого рівня знань, самонавчання і самоорганізацію навчальної діяльності. Слово “інтерактив” (пер. з англійської “inter” – “взаємний”, “act” – діяти) означає взаємодіяти. У процесі навчання найбільш доцільно використання, в першу чергу, тих методів, при яких: в студентів розвивається бажання до творчої, продуктивної праці; студенти прагнуть до активних дій, досягають успіхів і мотивують власну поведінку; відпрацьовуються моделі поведінки, необхідні для успішної професійної діяльності. Для роботи в парах, у малих групах, використовують багато інтерактивних прийомів: «Коло ідей», «Акваріум», «Асоціація», «Мікрофон», «Навчаючи – навчаюсь», «Мозковий штурм» та ін. У фаховому медичному коледжі Івано-Франківського національного медичного університету успішно запроваджено інтерактивний метод «Навчаючи – навчаюсь», який дозволив максимально залучити студентів у освітнє середовище та виступити у ролі викладачів-інструкторів. Інтерактивний метод «Навчаючи – навчаюсь» отримав хороший відгук, згідно результатів опитування серед здобувачів освіти, оскільки проводився колегами старшокурсниками. Всі учасники по завершенню тренінгу відмітили важливість отриманих знань та навиків, високо оцінили інноваційну методику навчання, яка руйнує певні рамки між викладачем та студентом. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці студентів є об’єктивною вимогою часу та однією з важливих умов якісної підготовки фахівців на сучасному етапі, проте, жодний з них нічого не вартує без практичної підготовки. Описаний метод дозволяє підвищити комунікацію та професійні вміння, нівелювати фрейми між викладачем і студентом та може якісно використовуватись у навчальному процесі. Дирекція коледжу планує й надалі розвивати цей інтерактивний метод навчання, оскільки це цікавий досвід для усіх: як для випускників, так і для першокурсниківEducation is a dynamic process that needs constant improvement. The absence of modern teaching methods in medical education is a step backward, so their implementation in the educational environment today is of great importance. Traditional education is mostly focused on providing correct answers, while training primarily emphasizes questioning and exploration. In a training session, the instructor plays a crucial role as a facilitator (from the English word "facilitate" - to assist, facilitate, promote). They guide the activities and interactions of participants in learning the topic and achieving the goals of the training. In the Professional Medical College of Ivano-Frankivsk National Medical University, the interactive method «Learning by Teaching» has been successfully implemented in pedagogical practice, allowing students to be maximally involved in the educational environment and take on the role of instructor-teachers. In September 2022, at the initiative of the college management and with the support of the Department of Disaster Medicine and Military Medicine, 24-hour courses on pre-hospital care were conducted for 4th-year students majoring in Nursing (specialty 223). These courses included modern methods for stopping various types of bleeding, providing emergency assistance for pneumothorax, injuries of various degrees and origins, and conducting cardiopulmonary resuscitation. After completing the training, each fourth-year student received a certificate as a pre-hospital care instructor. The next step was conducting workshops and training sessions by student instructors for their junior colleagues. The training was conducted in two stages, one in each academic semester. The first stage included modern methods for stopping various types of bleeding, while the second focused on cardiopulmonary resuscitation. According to this methodology, over 350 students from the 1st to the 3rd year of various specialties, including Dentistry (221), Pharmacy, Industrial Pharmacy (226), and Nursing (223), received training. To illustrate, student instructors began the training by explaining certain aspects, techniques, and algorithms of performing various procedures, followed by practical demonstrations. Each student had the opportunity to reinforce their knowledge by practically using tourniquets, bandages, and conducting resuscitation procedures on modern mannequins, both independently and in pairs with a partner, which also improved their communication skills. The interactive method «Learning by Teaching» received positive feedback from students as it was conducted by their senior peers. All participants, upon completing the training, recognized the importance of the knowledge and skills acquired and highly appreciated the innovative teaching methodology, which breaks down certain boundaries between the teacher and the student. Conclusions: The use of innovative teaching methods in student preparation is an objective requirement of our time and one of the important conditions for the quality training of professionals in the modern era. However, none of these methods are effective without practical training. The described method allows for improved communication and professional skills, eliminates the boundaries between the teacher and the student, and can be effectively used in the educational process
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Водославський В. М., Опрошанська Т. В., Хворост О. П.
Назва : Амінокислотний склад трави зірочника середнього
Місце публікування : Український журнал клінічної та лабораторної медицини. - 2011. - Т. 6, № 2. - С. 129-130 (Шифр УУ42/2011/6/2)
Предметні рубрики: Растения лекарственные
Аминокислоты
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Art of Medicine -2023р.,N 4
Цікаві статті :
Volynskyi D. A. sST 2 as a marker of the treatment of patients after myocardial infarction with accompanying arterial hypertension on the background of treatment with meldonium and folic acid/ D. A. Volynskyi [та ін.] (стр.10-16)
Голод Н. Р. Динаміка рівня тривожності пацієнтів до та після холецистектомії в гострому періоді реабілітації під впливом реабілітаційної програми/ Н. Р. Голод, Б. М. Вервега (стр.17-22)
Грицик Н. Ю. Ефективність екстрактів тирличу ваточниковидного за умов гострого парацетамолового гепатиту у щурів/ Н. Ю. Грицик, Г. М. Ерстенюк (стр.23-29)
Деркач К. Д. Ретроспективний аналіз клініко-анамнестичних особливостей пацієнтів з ускладненнями після алогерніопластики/ К. Д. Деркач (стр.30-33)
Дяків І. Б. Ендокринологічні захворювання у хворих на рак ендометрію/ І. Б. Дяків [та ін.] (стр.34-40)
Кіндратів Е. О. Патологічні зміни плаценти при діагностованому COVID-2019 під час вагітності: сонографічно- морфологічна кореляція/ Е. О. Кіндратів [та ін.] (стр.41-47)
Коритко З. І. Вплив фізичної реабілітації на перебіг захворювання та психоемоційний стан пацієнтів із ревматоїдним артритом/ З. І. Коритко, М. І. Майструк (стр.48-53)
Кулаєць Н. М. Особливості структурно-функціонального стану серця та рівнів NT- proBNP і sST 2 у пацієнтів із серцевою недостатністю та фібриляцією передсердь/ Н. М. Кулаєць, В. М. Кулаєць, В. Н. Середюк (стр.54-59)
Купновицька І. Г. Клінічні особливості перебігу та функціональний стан серцево-судинної системи у хворих на стабільну ішемічну хворобу серця, поєднану з цукровим діабетом 2 типу, залежно від кількості уражених коронарних артерій/ І. Г. Купновицька [та ін.] (стр.60-68)
Куравська Ю. С. Обґрунтування особливостей реабілітаційних втручань упродовж вагітності та післяпологового періоду/ Ю. С. Куравська [та ін.] (стр.69-75)
Марштупа О. С. Алгоритм вибору методики роз’єднання анатомічних компонентів черевної стінки у поєднанні з алопластикою при післяопераційних вентральних грижах гігантських розмірів/ О. С. Марштупа (стр.76-81)
Makhlynets N. P. Complete rehabilitation of orthodontic patients and prevention of recurrences/ N. P. Makhlynets [та ін.] (стр.82-87)
Михалойко І. С. Клініко-патогенетичне обгрунтування використання глікозаміногліканів у лікуванні хворих на гломерулонефрит/ І. С. Михалойко, Р. І. Яцишин, І. Я. Михалойко (стр.88-93)
Нагорна О. Б. Оцінка якості життя дітей, що потребують неонкологічної паліативної допомоги/ О. Б. Нагорна, Л. Л. Примачок (стр.94-101)
Ногас А. О. Динаміка показників якості життя, пов’язаної зі здоров’ям пацієнтів із ревматоїдним артритом у результаті впливу програми фізичної терапії/ А. О. Ногас (стр.102-107)
Ракаєва А. Є. Вплив засобів фізичної терапії на показники рівноваги та ризику падіння як нереспіраторних проявів постковідного синдрому в пацієнтів похилого віку з саркопенією/ А. Є. Ракаєва, М. Г. Аравіцька (стр.108-114)
Саєнко О. В. Динаміка постіммобілізаційних функціональних обмежень орофаціальної зони у пацієнтів після перелому нижньої щелепи під впливом реабілітаційних засобів/ О. В. Саєнко, М. Г. Аравіцька (стр.115-120)
Сарапук Р. І. Динаміка показників активностей повсякденного життя у жінок похилого віку з наслідками перелому дистального метаепіфізу променевої кістки та деменцією під впливом реабілітаційного втручання/ Р. І. Сарапук (стр.121-127)
Свіргун М. В. Роль стресу, нейроцитолізу, порушень ангіогенезу та синаптогенезу в розвитку ранньої покд у пацієнтів, які перенесли ендопротезування кульшового суглобу під спінальною анестезією/ М. В. Свіргун, А. І. Семененко (стр.128-133)
Середюк Н. М. Досвід використання пероральної форми аденозину у пацієнтів із нестабільною стенокардією/ Н. М. Середюк [та ін.] (стр.134-138)
Скрипко В. Д. Прокальцитонін та С-реактивний білок - маркери прогнозу інфекційно-гнійних післяопераційних ускладнень у хворих на колоректальний рак/ В. Д. Скрипко, Д. В. Бачинський (стр.139-141)
Ткачук О. Л. Порівняльний аналіз аргону та CO2 як інсуфляційних газів у пневмо- перитонеумі при лапароскопічній холецистектомії/ О. Л. Ткачук [та ін.] (стр.142-146)
Ожоган З. Р. Оптимізація комплексної діагностики та прогнозування хвороб скронево-нижньощелепних суглобів шляхом оцінювання вірогідності прогресування/ З. Р. Ожоган, А. В. Крохмаль (стр.147-153)
Fedorchenko Yu. V. Peculiarities of respiratory cellular implications in strepto- zotocin-induced diabetes: a focus on type i alveolocytes/ Yu. V. Fedorchenko, N. T. Sahan, O. V. Antymys (стр.154-157)
Ханюков О. О. Андрогенний статус і тяжкість перебігу серцевої недостатності в чоловіків із ішемічною хворобою серця: комплексний аналіз/ О. О. Ханюков, О. В. Бучарський (стр.158-162)
Чобей А. С. Визначення антибіотикочутливості домінуючих мікробних асоціацій ротової рідини у пацієнтів з дефектами зубних рядів, мешканців Закарпатської області/ А. С. Чобей [та ін.] (стр.163-167)
Shevchuk Y. V. Occupational therapy interventions to improve occupational participation and reduce the risk of falls in elderly people with osteoarthritis/ Y. V. Shevchuk (стр.168-173)
Шурма А. І. Шкала для прогнозування ускладнень у хворих на гострий перитоніт/ А. І. Шурма, Ф. В. Гринчук (стр.174-179)
Яцишин Р. І. Втома та якість життя у пацієнтів із системною склеродермією: порівняльне дослідження/ Р. І. Яцишин, Н. В. Чернюк (стр.180-184)
Бульбук О. І. Оцінка ефективності впровадження інтерактивного методу «Навчаючи - навчаюсь» у ФМК ІФНМУ/ О. І. Бульбук [та ін.] (стр.185-189)
Василюк Н. В. Необхідність засвоєння алгоритму «MARCH» здобувачами медичної післядипломної освіти/ Н. В. Василюк [та ін.] (стр.190-196)
Купновицька І. Г. З досвіду викладання дисципліни "основи біоетики" студентам спеціальності "Фізична терапія, ерготерапія"/ І. Г. Купновицька [та ін.] (стр.197-200)
Яремій С. І. Вивчення поширення інфекцій засобами математичного моделювання у закладах фахової передвищої медичної освіти/ С. І. Яремій [та ін.] (стр.201-208)
Клименко М. О. Цереброкардіальний континуум у постінсультних хворих/ М. О. Клименко, В. О. Зюзін, В. Я. Усов (стр.209-215)
Kravets O. V. Features of anestesia provision in maxillo-facial surgery in patients with complicated medical history (literature review)/ O. V. Kravets [та ін.] (стр.216-222)
Недоступ І. С. Стрес у дітей внутрішньо переміщених осіб і шляхи його подолання (огляд літератури)/ І. С. Недоступ [та ін.] (стр.223-229)
Nykolaichuk K. Ya. Clinical case of hereditary hemorrhagic angiomatosis in dermatological patient/ K. Ya. Nykolaichuk [та ін.] (стр.230-233)
Цікаві статті :
Повний текст/зовнішній ресурс   (постраничный просмотр) : Текст или завантажити  - 29.636 Mb
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Український журнал клінічної та лабораторної медицини -2011р. т.6,N 2
Цікаві статті :
Дмитрієвська І. Д. Доцільність створення та розробка технології нової лікарської форми рослинних препаратів — суха настойка/ І. Д. Дмитрієвська [и др.] (стр.4-8)
Клименко І. В. Системні помилки в практиці гігієни рук: виявлення, наслідки та шляхи усунення. Повідомлення 2: технічні помилки при обробці рук/ І. В. Клименко (стр.9-16)
Яковлева Л. В. L-карнитин: свойства, препараты, медицинское применение/ Л. В. Яковлева [и др.] (стр.17-24)
Рощупкин А. О. Временные особенности фармакотерапии/ А. О. Рощупкин (стр.25-28)
Згржебловская Л. В. Модифицированная инфузионная терапия, адреномиметическая коррекция и частота развития инфекционных осложнений у пострадавших с тяжелой политравмой/ Л. В. Згржебловская (стр.29-33)
Матолінець Н. В. Динаміка прозапального інтерлейкіну-2 при множинній скелетній травмі / Н. В. Матолінець, Л. Є. Лаповець (стр.34-38)
Щокіна К. Г. Кардіопротекторний ефект рекомбінантного антагоніста рецепторів інтерлейкіну-1 на моделі інфаркту міокарда/ К. Г. Щокіна [и др.] (стр.30-43)
Гамишаев Д. Связь между NT-pro BNP и показателями тканевого допплеровского исследования с распространенностью коронарной болезни сердца у больных с нестабильной стенокардией/ Д. Гамишаев (стр.44-48)
Боброннікова Л. Р. Роль порушень біоенергетичного метаболізму у хворих з поєднаним перебігом хронічного холециститу та гіпертонічної хвороби/ Л. Р. Боброннікова, Л. В. Журавльова (стр.49-54)
Сергієнко С. М. Зміни ліпідного й вуглеводного обмінів та гемокоагуляції у вагітних з метаболічним синдромом/ С. М. Сергієнко [и др.] (стр.55-60)
Антіпова С. В. Аналіз вираженості лімфоцитопенії залежно від тривалості променевої терапії та стадії поширеності злоякісного процесу/ С. В. Антіпова [и др.] (стр.61-63)
Безрук В. А. Состояние эндотоксинсвязывающей системы у больных с доброкачественными и злокачественными опухолями гортаноглотки/ В. А. Безрук, Л. Л. Воронцова (стр.64-67)
Шальмін О. С. Особливості цитокінового профілю у хворих на хіміорезистентний туберкульоз легень/ О. С. Шальмін [и др.] (стр.68-71)
Валиева С. Т. Уровень экспрессии CD95-рецепторов апоптоза лимфоцитов как критерий ранней диагностики бронхиальной астмы у детей/ С. Т. Валиева [и др.] (стр.72-75)
Аскерова Дж. М. Применение мексидола у новорожденных детей с синдромом задержки внутриутробного развития при коррекции гипоксически-ишемических поражений центральной нервной системы/ Дж. М. Аскерова (стр.76-78)
Любченко А. В. Нутритивный статус у детей с анкилозом височно-нижнечелюстного сустава/ А. В. Любченко (стр.79-81)
Корниенко В. И. Влияние аммониевых солей n-(3-метил-7-ацетилметилксантинил-8-)пиперазинияна течение флогогенной воспалительной реакции/ В. И. Корниенко [и др.] (стр.82-85)
Вітохіна Н. В. Стан аденілнуклеотидної системи при застосуванні потенційного антигіпоксанта МІГУ-2 на моделі шахтної травми/ Н. В. Вітохіна [и др.] (стр.86-91)
Фомина К. А. Состояние нейроэндокринной системы и ее функциональных резервов при хроническом воздействии на организм толуола в различные возрастные периоды/ К. А. Фомина (стр.92-96)
Власенко І. О. Результат лікування захворювань пародонту у хворих на цукровий діабет із застосуванням лікарських плівок «Метронім-плівка» / І. О. Власенко [и др.] (стр.97-101)
Власова Г. И. Современные аспекты профессионального подхода к индивидуальной диагностике скрытого кариеса/ Г. И. Власова, Д. А. Василенко (стр.102-104)
Дмитрієвський Д. І. Розробка оптимального складу та технології таблеток аронії методом прямого пресування/ Д. І. Дмитрієвський, О. Д. Немятих (стр.105-110)
Гербіна Н. А. Розробка методики ідентифікації та кількісного визначення діакамфу в ректальних супозиторіях/ Н. А. Гербіна [и др.] (стр.111-114)
Галкін О. Ю. Розробка методів контролю якості та дослідження галенового препарату для лікування та профілактики алопеції/ О. Ю. Галкін, А. Г. Котов (стр.115-119)
Толочко В. М. Основні проблеми організаційно-управлінської діяльності персоналу аптечних закладів/ В. М. Толочко, А. В. Кайдалова, Т. О. Артюх (стр.120-124)
Стрилец О. П. Маркетинговые исследования комбинированных антигипертензивных препаратов на фармацевтическом рынке Украины/ О. П. Стрилец, Ю. Л. Стрельникова (стр.125-128)
Водославський В. М. Амінокислотний склад трави зірочника середнього/ В. М. Водославський, Т. В. Опрошанська, О. П. Хворост (стр.129-130)
Кривов’яз О. В. Розробка раціональної технології настою з плодів шипшини травневої/ О. В. Кривов’яз [та ін.] ; О. В. Кривов’яз [и др.] (стр.131-134)
Савченкова Л. В. Вплив аронії чорноплідної на стан енергетичного гомеостазу щурів з тетрахлорметановим гепатитом/ Л. В. Савченкова, В. В. Рокотянська (стр.135-138)
Кравченко С. А. Фиксирующие растворы в электронно-микроскопическом исследовании тканей легких/ С. А. Кравченко (стр.139-143)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)