Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (11)Вища освіта (49)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Волосовець, О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 170
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Москаленко В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у національному медичному університеті/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.5-10)
Сергета І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращення адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/ І. В. Сергета [и др.] (стр.11-14)
Яковлева Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни - фармакоекономіки/ Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко (стр.15-18)
Селіхова Л. Г. Особливості дистанційного навчання/ Л. Г. Селіхова (стр.19--21)
Білай І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-24)
Саварин Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/ Т. В. Саварин (стр.25-28)
Губенко І. Я. Психоемоційні аспекти роботи медичних фахівців з пацієнтами/ І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко (стр.28-31)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні і Федеративній Республіці Німеччини/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.31-34)
Грищук Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/ Л. А. Грищук [и др.] (стр.34-36)
Бухтіярова Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/ Н. В. Бухтіярова [и др.] (стр.36-38)
Гіленко І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.39-42)
Пішак В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки/ В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик (стр.43-46)
Сливка Ю. І. Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління/ Ю. І. Сливка, О. В. Олійник (стр.47-49)
Вакалюк І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випускника до державного практично-орієнтованого іспиту/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.50-53)
Івченко Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання/ Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік (стр.54-55)
Прохоров Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів/ Є. В. Прохоров [и др.] (стр.56-57)
Шанайда М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/ М. І. Шанайда (стр.58-60)
Кліщ І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі клінічної фармації і фармакотерапії/ І. М. Кліщ [и др.] (стр.61-63)
Матеріали науково-практичної конференції: "Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів" 24-25 листопада 2006 p. (стр.64-84)
Волосовець О. П. Сучасний підручник - крок до підвищення ефективності навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних закладах України/ О. П. Волосовець, І. С. Вітенко (стр.65-68)
Ковальчук Л. Я. Підручник для вищого медичного навчального закладу. Яким йому бути ?/ Л. Я. Ковальчук, В. О. Шідловський (стр.69-71)
Вітенко І. С. Електронна книга - як важливий методичний аспект сучасної підготовки лікарів і фармацевтів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.72-74)
Лісовий В. М. Сучасний підручник для студентів-медиків: проблеми і пропозиції щодо їхнього вирішення/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.75-76)
Шаповал С. Д. Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.76-78)
Талалаєнко О. М. Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін/ О. М. Талалаєнко [и др.] (стр.78-80)
Мисула І. Р. Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.80-81)
Ліщенко Н. О. Вимоги до сучасного підручника з медсестринства/ Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.82-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вісник фармакології та фармації -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Антипкин Ю. Особенности применения лекарственных средств у детей и фармацевтический рынок Украины/ Ю. Антипкин [и др.] (стр.2-7)
Волосовець О. Сучасні проблеми стану здоров’я дітей та педіатричної фармакотерапії/ О. Волосовець (стр.8-13)
Ципкун А. Фармакологическая характеристика современных токолитиков/ А. Ципкун (стр.14-21)
Перехрестенко П. Особенности лечения анемии при гематологической патологии/ П. Перехрестенко, Ю. Максимов, А. Стариков (стр.22-24)
Козак В. Аналітична характеристика полівітамінних препаратів для жінок під час вагітності та лактації/ В. Козак, Г. Гусева, Т. Конорова (стр.25-32)
Дроговоз С. Сучасний погляд на побічну дію гепатопротекторів/ С. Дроговоз, Т. Соколюк, Х. Саядян (стр.33-35)
Барамидзе К. Проблема фальсификации ЛС на фармацевтическом рынке Грузии/ К. Барамидзе, К. Нароушвили (стр.36-38)
Степаненко А. Досягнення і труднощі переходу системи стандартизації медичних послуг на якісно новий рівень розвитку/ А. Степаненко (стр.39-41)
Інформаційне повідомлення Відділу координації і контролю клінічних випробувань лікарських засобів Державного фармакологічного центру МОЗ України (стр.42-43)
Сучасні рентгеноконтрастні речовини (стр.48-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Клінічна імунологія. Алергологія. Інфектологія -2019р.,N 2
Цікаві статті :
Чернюк Н. В. Сучасні погляди на роль генетичних і епігенетичних факторів у формуванні бронхіальної астми/ Н. В. Чернюк, Р. І. Яцишин, А. Є. Ковальчук (стр.5-10)
Наумова О. А. Аллергическая реакция на никель/ О. А. Наумова (стр.11-15)
Карпушенко Ю. В. Харчова алергія та функціональні захворювання шлунково-кишкового тракту у дітей — синтропія чи інтерференція?/ Ю. В. Карпушенко (стр.16-19)
Родінкова В. В. Чутливість населення до чинників полінозу в Україні за даними молекулярної діагностики алергії ALEX/ В. В. Родінкова, С. Д. Юр’ев (стр.22-26)
Уніфікований клінічний протокол первинної, вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги «Алергічний риніт» (стр.28-40)
Бронхіальна астма, яка тяжко лікується, тяжка астма у підлітків та дорослих. Кишенькове керівництво з лікування і профілактики бронхіальної астми (Global Initiative for Asthma — GINA), листопад 2018 p (стр.43-54)
Антилейкотрієнові препарати: розширені можливості лікування алергічних захворювань (стр.57-60)
Матеріали науково-практичної конференції алергологів Слобожанщини «Актуальні питання виявлення і лікування алергічних захворювань», 12 квітня 2019 р. м. Харків (стр.63-83)
Ананьїна Г. Є. Збереженість пробіотиків і біологічно активних речовин після іммобілізації в альгінатних гранулах і зберігання за низьких температур/ Г. Є. Ананьїна [та ін.] (стр.63)
Антипкін Ю. Г. Ефективність сублінгвальної алерген-специфічної імунотерапії у дітей з березово-харчовим синдромом/ Ю. Г. Антипкін [та ін.] (стр.63-64)
Бабаджан В. Д. Цетиризин в лікуванні кропив’янки: переваги та перспективи застосування/ В. Д. Бабаджан, П. Г. Кравчун, О. С. Єрмак
Бездетко Т. В. Роль кортикостероидов в развитии сопутствующей патологии у больных бронхиальной астмой/ Т. В. Бездетко, Г . В. Еременко, О. Н. Хахуда (стр.64)
Бездетко Т. В. Роль бактеріальної інфекції в перебігу алергічного риніту/ Т. В. Бездетко, Н. С. Волкова (стр.66)
Бильченко О. С. Лекарственноиндуцированные интерстициальные поражения легких/ О. С. Бильченко, Е. А. Красовская, Т. Ю. Химич (стр.66)
Бобело О. Л. Итоги работы приватного медицинского центра/ О. Л. Бобело, Б. М. Пухлик (стр.66-67)
Вакула Д. O. Умови формування та фактори ризику розвитку атопічного дерматиту у дітей раннього віку в Запорізькій області/ Д. O. Вакула (стр.67-68)
Висеканцев І. П. Дослідження впливу умов ліофілізації та вихідних параметрів гелевих гранул на життєздатність іммобілізованих пробіотиків/ І. П. Висеканцев [та ін.] (стр.68)
Волосовець О. П. Атопічний дерматит та анемія у дітей: сучасний погляд на коморбідність/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.69)
Волянський А. Ю. Підходи до лікування дітей з хронічною ВЕБ-інфекцією для посилення ефективності імунної відповіді на вакцинацію проти кору/ А. Ю. Волянський [та ін.] (стр.70)
Гольцев К. А. Імунокоригуюча терапія експериментального гострого гнійного перитоніту/ К. А. Гольцев [та ін.] (стр.70-71)
Гольцев А. М. Кріоконсервований лейкоконцентрат кордової крові людини як джерело стовбурових кровотворних клітин для клітинної терапії/ А. М. Гольцев [та ін.] (стр.71)
Дзюбенко С. П. Специфическая диагностика и лечение аллергических заболеваний в контексте приобретения препаратов аллергенов/ С. П. Дзюбенко, Б. М. Пухлик (стр.71)
Зайков С. В. Алергія до контрацептивних засобів/ С. В. Зайков, Т. В. Кириленко, Л. В. Міхей (стр.72)
Зайков С. В. Локальний алергічний риніт: окремий фенотип захворювання?/ С. В. Зайков, Т. В. Кириленко, Л. В. Міхей (стр.72)
Клименко В. А. Фракталкін як маркер тяжкості атопічного дерматиту у дітей раннього віку/ В. А. Клименко, О. М. Ащеулов (стр.72-73)
Клименко В. А. Значення сироваткового тимусного стромального лімфопоетину в патогенезі бронхіальної астми у дітей/ В. А. Клименко, О. С. Кожина (стр.73)
Клименко В. А. Характеристика сенсибілізації до побутових, пилкових та харчових алергенів у дітей, хворих на муковісцидоз/ В. А. Клименко, Н. М. Дробова (стр.73-74)
Гольцев А. М. Лейкоконцентрат кордової крові в лікуванні експериментального атопічного дерматиту/ А. М. Гольцев [та ін.] (стр.74)
Купкіна А. В. Бронхіальна астма у дітей з надлишковою масою тіла та ожирінням: роль мікробіоти у патогенезі та лікуванні/ А. В. Купкіна (стр.74-75)
Лебединець В. В. Імунокоригуючий ефект кордової крові при експериментальному ішемічному інсульті/ В. В. Лебединець [та ін.] (стр.75-76)
Леонова Л. А. Коригування імунних порушень при експериментальному атопічному дерматиті клітинами фетальної печінки/ Л. А. Леонова [та ін.] (стр.76)
Литвинець Л. Я. Роль вегетативної дизрегуляції у формуванні бронхіальної астми у дітей/ Л. Я. Литвинець [та ін.] (стр.76-77)
Матвєєва С. Л. Вузлувата еритема як перший прояв безсимптомного туберкульозу легень/ С. Л. Матвєєва, О. С. Шевченко (стр.77)
Недельська С. М. Особливості терапії та кровопостачання головного мозку у дітей, хворих на бронхіальну астму/ С. М. Недельська, О. Ю. Акулова (стр.77-78)
Піонтковська О. В. Особливості надання спеціалізованої алергологічної допомоги дитячому населенню Харківської області/ О. В. Піонтковська [та ін.] (стр.78)
Серветник А. В. Cенсибілізація до пилку дерев у дітей з респіраторними алергозами/ А. В. Серветник, Л. М. Адарюкова (стр.79)
Стецишин В. Г. Імуномодулююча активність кордової крові при лікуванні експериментального генітального герпесу/ В. Г. Стецишин [та ін.] (стр.79)
Фролова Т. В. Результати незалежного моніторингу впливу поверхневоактивних речовин на організм дитини/ Т. В. Фролова [та ін.] (стр.79-80)
Химич Т. Ю. Лекарственные поражения кожи в терапевтической клинике/ Т. Ю. Химич, О. С. Бильченко, Е. А. Красовская (стр.80)
Шарікадзе О. В. Можливості сучасних симбіотиків у профілактиці алергічних захворювань у новонароджених дітей/ О. В. Шарікадзе (стр.80-81)
Швець О. М. Випадок ведення побічної реакції у хворого на хіміорезистентний туберкульоз легенів/ О. М. Швець, О. С. Шевченко (стр.81)
Шевченко О. С. Побічні ефекти протитуберкульозних препаратів: епідеміологічний стан у Харківській області/ О. С. Шевченко [та ін.] (стр.81)
Шевченко О. С. Випадок реакції гіперчутливості на введення протитуберкульозних препаратів/ О. С. Шевченко [та ін.] (стр.82)
Шумна Т. Є. Визначення ролі колагену 1-го типу у розвитку бронхоспазму у дітей з бронхіальною астмою/ Т. Є. Шумна, О. С. Федосєєва (стр.82-83)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Главный врач -2004р.,N 6
Цікаві статті :
События
Социальные болезни
Исследования
Информация ВОЗ
Дайджест обзор законодательных документов
Систематизированный обзор нормативно-правовых актов за период январь-март 2004 г.
Гайдай И. Заболеваемость и распространенность заболеваний органов зрения в Украине/ И. Гайдай
Нагорна А. М. Медико-статистичний та етіопатогенетичний аналіз поширеності офтальмологічної патології в Україні/ А. М. Нагорна, С. О. риков, Д. В. Варивончик
Перспективи реформування галузі щодо поступового досягнення загальноєвропейського рівня соціального забезпечення населення
Орда О. М. Розвиток інституту сімейного лікаря в Україні - ключове завдання програми діяльності уряду в галузі охорони здоров’я/ О. М. Орда
Латишев Є. Є. Стан впровадження сімейної медицини в регіонах/ Є. Є. Латишев
Попова О. П. Досвід реформування первинної медико-санітарної допомоги на муніципальному рівні/ О. П. Попова
Надута Г. М. Роль громадських організацій у реформуванні охорони здоров’я міста/ Г. М. Надута
Файда М. М. Досвід роботи сімейного лікаря м.Комсомольськ полтавської області/ М. М. Файда
Матолич Б. М. Досвід впровадження сімейної медицини у Львівській області/ Б. М. Матолич
Юрченко В. І. Досвід Михайлівського району Запорізької області/ В. І. Юрченко
Титаренко О. М. Впровадження сімейної медицини в сільській місцевості/ О. М. Титаренко
Волосовець О. П. Стан виконання регіонами цільового прийому сільської молоді до вищих медичних навчальних закладів та питання підготовки фахівців загальної практики/ О. П. Волосовець
Бондаренко В. В. Досвід впровадження сімейної медицини в Кіровоградській області/ В. В. Бондаренко
Парамонов З. М. Досвід в провадження сімейної медицини в Житомирській області/ З. М. Парамонов
Проект рішення колегії "Досвід реформування первинної медико-санітарної допомоги на муніципальному рівні"
Рудий В. Регуляторна основа для запровадження обов’язкового медичного сстрахування в Україні/ В. Рудий
Маріс Йессе. Порівняння можливого впливу проектів законів України "Про фінансування охорони здоров’я та медичне сстрахування" та "Про загальнообов’язкове державне соціальне медичне страхування" на різні аспекти реформи фінансування в сфері охорони здоров’ України/ Йессе Маріс
Єро Лінако. Критичний аналіз напрямків фінансування та продуктивності у сфері охорони здоров’я країн ЄС/ Лінако Єро
Хеншер Мартин. Больница и внешняя среды: опыт Великобритании/ Мартин Хеншер, Эдуарде Найнджел
Рудий В. М. Законодавство України у сфері боротьби з ВІЛ/СНІДом. Сучасний стан і шляхи вдосконалення/ В. М. Рудий
Пасечнік М. Про деякі підстави звільнень, що можуть кваліфікуватись як звільнення з ініцівтиви власника/ М. Пасечнік
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Медична освіта -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Копитов С. М. Актуалізація методичного забезпечення додипломної підготовки лікарів та провізорів як складова ефективної кадрової політики в галузі охорони здоров’я/ С. М. Копитов [и др.] (стр.7-11)
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір/ Л. Я. Ковальчук (стр.12-20)
Булах І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації/ І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга (стр.20-22)
Волосовець О. П. Створення сучасного підручника - запорука підвищення ефективності навчального процесу/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.23-28)
Вітенко І. С. Вимоги до сучасного українського підручника/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.29-30)
Волосовець О. П. Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.31-36)
Москаленко В. Ф. Про завдання з впровадження Європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в систему підготовки лікарів і провізорів у національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.37-40)
Вороненко Ю. В. Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.41-44)
Запорожан В. М. Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.45-47)
Черних В. П. Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускних кафедрах спеціальності "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.47-48)
Думанський Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.49-51)
Ждан В. М. Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.52-54)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання фармакології блокаторів кальцієвих каналів та В-адреноблокаторів згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко (стр.55-56)
Бойчук Т. М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія"/ Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська (стр.57-58)
Ждан В. М. Впровадження бальної системи атестації лікарів на передатестаційних циклах: переваги і недоліки/ В. М. Ждан [и др.] (стр.58-59)
Запорожан В. М. Досвід післядипломного навчання з гінекологічної ендоскопії при Одеському національному медичному університеті/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.60-61)
Запорожан В. М. Досвід впровадження принципів доказової медицини в навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології №1 Одеського національного медичного університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.62-63)
Івченко В. К. Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система?/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко (стр.64-65)
Івченко В. К. Інноваційні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.66-68)
Ковальчук Л. Я. Про подальше удосконалення семестрових комплексних тестових іспитів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.69-71)
Колесник Ю. М. Якість підготовки фахівців - головна складова Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.71-74)
Лісовий В. М. Проблема удосконалення фахової підготовки лікарів медико-профілактичного профілю на сучасному етапі в аспекті кредитно-модульної системи/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.74-77)
Лісовий В. М. Порушення адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.78-80)
Лісовий В. М. До питання формування медичної еліти у ВНЗ: проблеми, досвід та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М’ясоєдов (стр.80-82)
Мороз В. М. Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті/ В. М. Мороз [и др.] (стр.83-85)
Москаленко В. Ф. Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти/ В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська (стр.85-87)
Никоненко О. С. Впровадження сучасних форм організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.87-88)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.89-91)
Туманов В. А. Практичне заняття з фармакології засобів із стимулюючим типом дії/ В. А. Туманов [и др.] (стр.91-93)
Хвисюк О. М. Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.93-94)
Хвистюк О. М. Сучасні підходи до підвищення якості освіти у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвистюк [и др.] (стр.94-98)
Швидкий О. В. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на клінічних дисциплінах у Донецькому базовому медичному коледжі/ О. В. Швидкий [и др.] (стр.98-101)
Кліщ Г. І. Політика Австрії в галузі охорони здоров’я і медичної освіти/ Г. І. Кліщ (стр.102-108)
Запорожан В. М. Взаємозв’язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету/ В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов (стр.108-113)
Чупрій К. Л. Окремі питання підготовки фахівців з медичної реабілітації/ К. Л. Чупрій, І. К. Чупрій (стр.113-114)
Заліська О. М. Досвід впровадження системи неперервної освіти провізорів з фармекономіки/ О. М. Заліська [и др.] (стр.115-118)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Здоровье ребёнка -2016р.,N 1
Цікаві статті :
Леженко Г. О. Вибір раціональної антибактеріальної терапії в дітей з бактеріальними захворюваннями органів дихання в умовах зростання рівня антибіотикорезистентності/ Г. О. Леженко, О. Є. Пашкова, Л. І. Пантюшенко (стр.11-17)
Волосовець О. П. Асоціація варіацій генів Pomp, Mtor та Atg5 із ризиком розвитку бронхіальної астми/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.18-24)
Мокія-Сербіна С. О. Нові підходи щодо підвищення морфофункціональної готовності до систематичного шкільного навчання дітей шестирічного віку із залізодефіцитними станами/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.25-29)
Дагаева И. В. Эффективность препарата Чистонос для детей в лечении и профилактике острых респираторных вирусных инфекций у детей дошкольного возраста/ И. В. Дагаева, О. С. Децик (стр.30-33)
Сорокман Т. В. Особливості перебігу гострих респіраторно-вірусних інфекцій у дітей раннього віку з тимомегалією/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.34-38)
Марушко Ю. В. Клиническая эффективность и подбор дозы ибупрофена в педиатрической практике/ Ю. В. Марушко, Ю. И. Тодыка, Е. Ю. Марушко (стр.41-47)
Попович В. І. Порівняльна ефективність рослинного фітонірингового препарату з комплексною дією та синтетичного протизапального засобу в лікуванні дітей з негнійними формами гострого риносинуситу/ В. І. Попович, І. В. Кошель (стр.48-52)
Шадрін О. Г. Недостатність травлення та шляхи його корекції у дітей раннього віку з харчовою непереносимістю/ О. Г. Шадрін, Т. Л. Марушко, Т. Ю. Радушинська (стр.55-62)
Пакулова-Троцька Ю. В. Проблеми соматичної патології в дітей з розладами аутичного спектра/ Ю. В. Пакулова-Троцька, С. Л. Няньковський (стр.63-67)
Кеч Н. Р. Визначення біохімічної активності ферменту N-ацетилтрансферази, продукції гена NAT2 у дітей з екопатологією після проведеної терапії / Н. Р. Кеч (стр.68-71)
Безруков Л. О. Особливості цитологічного складу індукованого мокротиння в дітей шкільного віку, хворих на бронхіальну астму фізичного навантаження/ Л. О. Безруков, Є. П. Ортеменка (стр.72-76)
Няньковський С. Л. Оцінка нутритивного статусу школярів 1-11-х класів міста Львова/ С. Л. Няньковський, І. П. Пасічнюк (стр.77-81)
Личковська О. Л. Біопсихосоціальна модель формування гастродуоденальної патології у дітей/ О. Л. Личковська (стр.82-87)
Охотникова Е. Н. Синдром обструкции дыхательных путей у детей : трудные вопросы - верные решения/ Е. Н. Охотникова (стр.88-96)
Больбот Ю. К. Критерии диагностики и выбора стартовой антибактериальной терапии внебольничных пневмоний у детей согласно современным стандартам/ Ю. К. Больбот (стр.99-103)
Абатуров А. Е. Клиническое значение избыточного содержания лактозы в диете (часть 1)/ А. Е. Абатуров, А. А. Никулина, Ю. В. Демиденко (стр.104-109)
Кутасевич Я. Ф. Адъювантная терапия больных хроническими дерматозами с применением крема Бедан/ Я. Ф. Кутасевич, И. А. Олейник (стр.110-113)
Крамарев С. А. Рациональная антибиотикотерапия заболеваний респираторного тракта у детей/ С. А. Крамарев (стр.114-118)
Попович С. В. Вибрукол, Энгистол, Лимфомиозот - биорегуляционный подход в педиатрической практике/ С. В. Попович (стр.121-125)
Абатуров А. Е. Транзиторный неонатальный сахарный диабет, ассоциированный с нарушением импринтинга хромосомы 6Q24. Часть 2. Эпидемиология, этиология и патогенез/ А. Е. Абатуров [и др.] (стр.126-132)
Каримаджанов И. А. Диагностика и лечение внебольничной пневмонии у детей/ И. А. Каримаджанов, Г. Х. Исканова, Н. А. Исраилова (стр.133-138)
Мокия-Сербина С. А. Внутривенные иммуноглобулины : механизм действия и возможности клинического применения в педиатрии/ С. А. Мокия-Сербина (стр.141-147)
Наконечний А. Й. Хірургічна корекція пахвинних гриж в дітей із застосуванням міні-інвазивного методу Pirs/ А. Й. Наконечний, А. С. Кузик, Р. А. Наконечний (стр.148-151)
Спахи О. В. Диагностика и лечение пахово-мошоночных грыж у детей/ О. В. Спахи, Е. П. Копылов, А. П. Пахольчук (стр.152-154)
Кузнецова Е. Д. Особенности преподавания темы "Белково-энергетическая недостаточность у детей" англоязычным студентам/ Е. Д. Кузнецова (стр.155-159)
Абатуров А. Е. Механизм действия активированных азотосодержащих метаболитов в респираторном тракте. Противовоспалительное действие (часть 2)/ А. Е. Абатуров, А. П. Волосовец, А. Е. Худяков (стр.160-164)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Медичні перспективи -2018р. т.23,N 1
Цікаві статті :
Трясак Н. С. Участь дендритних клітин у розвитку атеросклерозу вінцевих судин в експерименті/ Н. С. Трясак (стр.4-8)
Борзих Н. О. Електрофізіологічне дослідження хірургічно відновленого серединного нерва (експериментальне дослідження)/ Н. О. Борзих, С. С. Страфун, С. І. Савосько (стр.9-14)
Abdunaser A. M. Zabida. Endothelial function, systemic inflammation and cardiac hemodynamics in different age patients with post infarction chronic heart failure/ A. M. Abdunaser Zabida (стр.P. 15-22)
Rosits’ka O. A. Variants of clinical course of ischemic cerebrovascular disease in patients with multifocal vascular lesions/ O. A. Rosits’ka (стр.P. 23-30)
Пославська О. В. Морфометричний аналіз панцитокератин-негативних неопластичних ушкоджень лімфатичних вузлів шиї/ О. В. Пославська [та ін.] (стр.30-37)
Кріштафор А. А. Профілактика і лікування когнітивних порушень,зумовлених бойовою травмою, завдяки протекції енергетичної забезпеченності клітин реамберином/ А. А. Кріштафор (стр.37-42)
Сорокіна О. Ю. Порівняльна характеристика динаміки показників метаболічної відповіді у фази перебігу опікової хвороби залежно від термінів початку оперативного лікування/ О. Ю. Сорокіна, Ж. В. Філіп (стр.42-49)
Shostakovych-Koretska L.R. Morphological characteristics of brain lesions in hiv positive patients/ L. R. Shostakovych-Koretska [et al.] (стр.P.50-55)
Степанов Ю. М. Особливості макроскопічного стану слизової оболонки верхніх відділів шлунково-кишкового тракту в пацієнтів з печінковою та позапечінковою портальною гіпертензією/ Ю. М. Степанов, М. В. Чалий, О. В. Сімонова (стр.56-62)
Івах В. І. Віддалені результати органозберігаючого лікування лейоміоми матки в поєднанні з ендометріозом/ В. І. Івах (стр.63-69)
Захаров С. В. Цитокіновий профіль у хворих на ранній прихований сифіліс/ С. В. Захаров (стр.71-75)
Колесник Т. В. Динамика показателей упруго-эластических свойств артериальной стенки у пациентов с морбидным ожирением после проведения бариатрического лечения/ Т. В. Колесник [и др.] (стр.76-81)
Хрустальова Л. О. Аналіз рівня тривожності у хворих з реваскуляризацією міокарда порівняно з консервативними підходами до лікування ішемічної хвороби серця/ Л. О. Хрустальова (стр.82-89)
Yehudina Ye. D. Disturbance of the muskoloskeletal system in Juvenile ankylosing spondylitis and disease developed in the adulthood (involvement of spine and sacroiliac joints)/ Ye. D. Yehudina [et al.] (стр.90-95)
Слаутенко Є. Г. Нові інструменти оцінки небезпеки для здоров’я населення від забруднення атмосферного повітря свинокомплексами/ Є. Г. Слаутенко (стр.96-100)
Шостакович-Корецька Л. Р. Досвід створення реєстру хворих на хронічні вірусні гепатити в Дніпропетровському регіоні для оптимізації реєстрації, спостереження і лікування хворих/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.101-107)
Задорожна А. Г. Фармакоекономічна оцінка представників сучасних назальних кортикостероїдів у лікуванні алергічного риніту/ А. Г. Задорожна, О. В. Макаренко (стр.107-112)
Дитятковський В. А. Аналіз розповсюдженості атопічних хвороб серед дитячого населення/ В. А. Дитятковський, А. А. Кулієва, К. П. Бовсуновська (стр.113-120)
Тимченко А. С. Фиброз костного мозга - основа миелофиброза: патогенез, прогностическое значение и обоснование антифиброгенных лечебных стратегий/ А. С. Тимченко, А. Ю. Залесский (стр.121-133)
Hojouj M. I. M. Breast cancer and body weight index: the role of L-carnitine in prediction of answer to treatment and outcome of tumor in patients with obesity (review of literature)/ M. I. M. Hojouj [et al.] (стр.P.134-138)
Semyonova L. S. Anton Chekhov and his literary works as sources of studying humanism in medicine/ L. S. Semyonova, I. N. Klimenko (стр.P.139-144)
Волосовець О. П. Рецензія на національний підручник "Педіатрія" для студентів вищих навчальних закладів III-IVрівнів акредитаціїї зі спеціальності 7.12010005-стоматологія/ О. П. Волосовець (стр.145-146)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Сучасний розвиток вищої медичної та фармацевтичної освіти й проблемні питання/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-13)
Волосовець О. П. Сучасні тенденції розвитку медичної науки/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.13-15)
Ковальчук Л. Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.16-20)
Вітенко І. С. Роль навчальної книги в підготовці медичних і фармацевтичних кадрів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.21-24)
Москаленко В. Ф. Створення інноваційного навчально-виховного середовища як складової підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.24-26)
Мисула І. Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.27-30)
Мисула І. Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів)/ І. Р. Мисула, О. Є. Федорців (стр.30-32)
Пішак В. П. Болонський процес: крок вперед чи втрата вітчизняних надбань вищої школи?/ В. П. Пішак, Р. Є. Булик, Ю. І. Бажора (стр.33-35)
Черних В. П. Досвід і перспективи проведення практичної підготовки студентів НФаУ за кордоном / В. П. Черних [и др.] (стр.35-37)
Ждан В. М. Підготовка стоматологів в Україні і Болонський процес/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.37-39)
Марценюк В. П. Впровадження в навчальний процес комп’ютерних технологій/ В. П. Марценюк (стр.40-42)
Запорожан В. М. Десятирічний досвід навчання іноземних студентів англійською мовою: досягнення і проблеми/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, Ю. І. Бажора (стр.42-45)
Запорожан В. М. Про підвищення кваліфікації викладачів у світлі євроінтеграційних процесів/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.46-48)
Колесник Ю. М. Забезпечення дистанційної форми навчання у ЗДМУ на базі єдиного інформаційного комплексу/ Ю. М. Колесник, О. А. Рыжов, Ю. М. Нерянов (стр.49-51)
Колесник Ю. М. Рейтингова система як спосіб підвищення активності викладачів та роботи кафедр в контексті Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, Є. М. Кривенко (стр.52-53)
Лісовий В. М. Біоетика та іі значення в підготовці лікаря загальної практики/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.54-55)
Нейко Є. М. Болонський процес і система організації практичної підготовки студентів/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.56-57)
Коломоєць М. Ю. Нові кроки медичної освіти України на шляху інтеграції в європейський простір/ М. Ю. Коломоєць, В. П. Пішак, І. В. Геруш (стр.58-61)
Васюк В. Л. Десятилітній досвід програми обміну знаннями між Буковинським державним медичним університетом та Шведською клінікою Ангельхольм/ В. Л. Васюк, І. Й. Сидорчук (стр.62-63)
Полеся Т. Л. Порівняльний аналіз успішності студентів за рейтинговою системою ECTS при впровадженні кредитно-модульної системи навчання/ Т. Л. Полеся, С. П. Жученко, В. В. Швець (стр.64-66)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення безперервної медичної освіти в Україні/ Т. О. Перцева, В. І. Снісарь (стр.66-68)
Яблучанський М. І. Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи/ М. І. Яблучанський [и др.] (стр.69-70)
Краснов В. В. До питання про уніфікацію навчальних планів підготовки медичних фахівців України і Європи/ В. В. Краснов (стр.71-72)
Шаповал С. Д. Технології зворотнього зв’язку як складова моніторингу якості навчального процесу в системі післядипломної освіти/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.73-74)
Стродумова Н. П. Старі і нові проблеми в підготовці сімейного лікаря/ Н. П. Стродумова [и др.] (стр.75-76)
Гуменюк О. М. Управління особистісно орієнтованою професійною підготовкою фахівців медичного профілю/ О. М. Гуменюк [и др.] (стр.77-78)
Волосовець О. П. Актуальні питання забезпечення навчального процесу з педіатрії за кредитно-модульною системою/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.79-81)
Чекман І. С. Удосконалення викладання питань контролю за безпекою ліків при медичному застосуванні на етапі до-та післядипломної освіти/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.82-84)
Цимбалюк В. Методика викладання нейрохірургії у вищій школі/ В. Цимбалюк [и др.] (стр.84-86)
Лупальцов В. І. Викладання хірургії на стоматологічному факультеті в умовах реалізації Болонської декларації: реалії, проблеми, перспективи/ В. І. Лупальцов, О. В. Лях, А. І. Ягнюк (стр.87-89)
Лоскутов О. Є. Десятирічний досвід спільної роботи з університетськими клініками німеччини з післядипломної підготовки фахівців з травматології та ортопедії/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха, О. Є. Олійник (стр.89-91)
Годлевський Л. С. Сучасні інформаційні технології в удосконаленні післядипломного навчання: досвід та перспективи українсько-казахської співпраці/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.91-93)
Дзюбановський І. Я. Сучасні технології підготовки лікарів на післядипломному етапі/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.93-95)
Скляров О. Я. Досвід і перспективи взаємозв’язків кафедри біохімії ЛНМУ імені Данила Галицького і Люблінської медичної академії імені Фелікса Скубічевського/ О. Я. Скляров, Т. М. Макаренко, І. С. Фоменко (стр.95-97)
Вадзюк С. Н. Ведення занять на кафедрах фізіології Віденського та Тернопільського медичних університетів/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.97-98)
Олійник О. В. Особливості професійних обов’язків медичних сестер у США та Австрії/ О. В. Олійник [и др.] (стр.99-100)
Хомік Є. В. Адаптація коледжу до Болонської системи освіти/ Є. В. Хомік, І. Д. Бойчук (стр.101-103)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. В. Банчук [и др.] (стр.6-14)
Вітенко І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников (стр.32-35)
Ждан В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті/ В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. О. Пашко [и др.] (стр.42-46)
Черних В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Казаков В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.48-51)
Ліщенко Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. О. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.54-56)
Господарський І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні/ І. Я. Господарський, О. І. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Б. Чайковський [и др.] (стр.60-63)
Никоненко О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.64-65)
Усинська О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. С. Усинська (стр.66-67)
Нейко Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.68-69)
Федорців О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.70-72)
Колесник Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.75-77)
Лісовий В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи/ В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов (стр.85-86)
Педанов Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.87-88)
Мінцер О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу/ О. П. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха (стр.93)
Крекотень О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами/ О. М. Крекотень, І. В. Олійник (стр.94)
Яшан О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. І. Яшан [и др.] (стр.97-103)
Лепявко А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США/ А. А. Лепявко [и др.] (стр.105-107)
Олійник О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. В. Олійник [и др.] (стр.108-110)
Шкробот С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії/ Р. М. Гнатюк [и др.] (стр.116-118)
Хміль С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. В. Хміль [и др.] (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk O. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)