Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)Вища освіта (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Воронцова, Т. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-30 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Запорожан С. Й., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Крицький І. О., Синицька В. О., Бурбела Е. І.
Назва : Осучаснення консультативно-лікарської допомоги дітям на первинному рівні
Паралельн. назви :A modern approach of advisory and medical assistance to children on the primary level
Місце публікування : Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. - Тернопіль, 2018. - N 2. - С. 9-14 (Шифр АУ37/2018/2)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ ПЕРВИЧНАЯ -- PRIMARY HEALTH CARE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
КОНСУЛЬТАТИВНАЯ ПОМОЩЬ -- REFERRAL AND CONSULTATION
РОДИТЕЛИ -- PARENTS
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
МЕДИЦИНСКОЕ ОБСЛЕДОВАНИЕ ОБЯЗАТЕЛЬНОЕ -- MANDATORY TESTING
Анотація: Мета дослідження – оптимізувати лікувально-діагностичну допомогу дітям на первинному рівні за умов перехідного періоду на сучасному етапі медичної реформиВисокий відсоток уперше виявленої серед оглянутих дітей патології та скерування на стаціонарне лікування є показником ефективності такої роботи. Збільшився відсоток самозвернення батьків в обласну дитячу поліклініку з регіонів, де працювала спеціалізована педіатрична мобільна бригада. Інновацією даної бригади стало поєднання первинної і третинної ланок надання медичних послуг, що підвищує ефективність нагляду за здоров’ям дітей
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Волянська Л. А., Воронцова Т. О., Бурбела Е. І., Рогальська Я. В.
Назва : Проблемно-орієнтоване викладання дитячих інфекційних хвороб для студентів медичного факультету на випускному курсі
Паралельн. назви :Рroblem-oriented teaching of childhood infectious diseases for medical students graduate courses
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 27-30 (Шифр МУ7/2020/1)
MeSH-головна: КЛИНИЧЕСКАЯ ПРАКТИКА СТУДЕНТОВ -- CLINICAL CLERKSHIP
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES
ИСТОРИИ БОЛЕЗНИ ПРОБЛЕМНО-ОРИЕНТИРОВАННЫЕ -- MEDICAL RECORDS, PROBLEM-ORIENTED
Анотація: Ґрунтом інновацій у викладанні медицини стало на сьогодні впровадження інтерактивної взаємодiї між тими, хто вчиться, і тими, хто їм допомагає, та проблемно-орієнтоване навчання. Вдосконалення викладання дитячих інфекційних хвороб через впровадження проблемно-орієнтованого підходу до навчання є необхідною вимогою часуСтудентам випускного курсу при вивченні дитячих інфекційних хвороб в основу практичного заняття покладено тематичну (згідно з темою практичного заняття) курацію хворого в присутності лікаря та під контролем викладача. Тобто центральне місце при вивченні курсу займає оригінальна проблема – конкретна хвора дитина з притаманними лише їй особливостями перебігу захворювання. Теоретичні знання в даному випадку мають пройти іспит практикою. Через конкретного пацієнта ініціюється необхідність скласти пазли «теорія і практика». Студент повинен сформулювати правильний діагноз і запропонувати застосування відповідного протоколу діагностики та лікування. Це практично-орієнтоване клінічне завдання дає змогу викладачеві працювати як індивідуально з одним студентом, так і залучати всю академічну групу як учасників консиліуму по даному хворому та мати можливість продемонструвати можливості колективного вирішення проблеми. Викладач у такій уже колективній ролевій грі виконуватиме роль супроводжуючого фасилітатора, а тюнер не обмежується лише роллю джерела знань
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Боярчук О. Р., Чорномидз І. Б., Воронцова Т. О., Кінаш М. І.
Назва : Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін
Паралельн. назви :Peculiarities of simulation teaching of pediatric disciplines
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 28-30 (Шифр МУ7/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті викладено досвід проведення занять з педіатрії у симуляційному центрі Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. Проаналізовано основні переваги симуляційного навчання, та висвітлено методики викладання занять з педіатрії, а зокрема пропедевтичної педіатрії, догляду за хворими та сестринської практики, використовуючи технічні можливості симуляційного центру університету
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федорців О. Є., Левенець С. С., Косовська Т. М., Воронцова Т. О., Синицька В. О., Мороз І. М., Дмитраш Л. М., Федорчак О. Г.
Назва : Медико-соціальні особливості захворювання дітей на бронхіальну астму
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2011. - Т. 15, № 4. - С. 203-206 (Шифр БУ5/2011/15/4)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воронцова Т. О., Косовська Т. М., Левенець С. С.
Назва : Нові напрямки лікування дітей з проблемами травної системи
Місце публікування : Вестник физиотерапии и курортологии. - Євпаторія, 2012. - № 3. - С. 94-94 (Шифр ВУ3/2012/3)
Предметні рубрики: Лямблиоз-- дети-- лек тер
Желчегонные и желчеобразующие средства-- дети-- тер прим
Желчь-- дети
Противопаразитарные средства-- тер прим
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рогальська Я. В., Кубей І. В., Воронцова Т. О., Волянська Л. А., Мудрик У. М., Ярема Н. М., Глушко К. Т.
Назва : Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики
Паралельн. назви :Ways to optimize the practical training of future doctors during the summer production practice
Місце публікування : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 89-92 (Шифр МУ7/2018/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Мета роботи – підвищити ефективність та якість навчання студентів шляхом оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики. Основна частина. Перед вищою медичною освітою стоїть завдання – забезпечити високу професійну підготовку фахівців. Виробнича практика студентів є однією з форм навчального процесу і його суттєвою складовою частиною. Велику роль у становленні особистості майбутнього лікаря відіграє формування ціннісного ставлення до людського життя. Працюючи зі студентами, доцільно акцентувати увагу на тому, що специфіка їх майбутньої професійної діяльності потребує пріоритетного прояву таких моральних якостей, як гуманність, емпатійність, толерантність, чесність, а надто в роботі з такими категоріями, як діти, люди з особливими потребами, безнадійно хворі тощо. В процесі професійної освіти студентів-медиків підготовка різноманітних заходів волонтерських загонів сприяє формуванню людяності, співчуття, навиків психологічної підтримки та спілкування з особливою категорією пацієнтів. Як приклад, наш досвід роботи студентів-медиків у Тернопільському обласному спеціалізованому будинку дитини та соціальному центрі ТБФ “Карітас” під час проходження літньої виробничої практики. Висновок. Формування моральних якостей студентів вищих медичних навчальних закладів – основа особистісного становлення і потребує розробки конкретної моделі та залучення до навчально-виховної роботи різноманітних методик та підходів, рекомендуємо долучати студентів у період літньої виробничої практики до різноманітних заходів волонтерських загонів (відвідування дитячих будинків, онкологічних лікарень для дітей, соціальних організацій тощо) в рамках конструктивного співробітництва
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Корзун В. Н., Воронцова Т. О.
Назва : Вплив природних і техногенних чинників на функцію щитоподібної залози (огляд літератури)
Паралельн. назви :Influence of natural and man-made factors on the function of thyroid gland (literature review)
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2019. - № 3. - С. 61-68 (Шифр ДУ9/2019/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБЗОР -- REVIEW
ЩИТОВИДНОЙ ЖЕЛЕЗЫ БОЛЕЗНИ -- THYROID DISEASES
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ФАКТОРЫ ВОЗДЕЙСТВИЯ -- ENVIRONMENTAL EXPOSURE
ИОД -- IODINE
МИКРОЭЛЕМЕНТЫ -- TRACE ELEMENTS
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Аналіз наукових публікацій підтвердив суттєвий вплив медико-соціальних, гігієнічних та екологічних факторів довкілля на епідеміологію йоддефіцитних захворювань, а також відсутність прямої залежності поширення тиреоїдної патології від ступеня йодної недостатності. Екологічні фактори (забруднення повітря, води та ґрунту важкими металами, пестицидами, добривами, радіоактивними ізотопами) значно впливають на виникнення та поширеність захворювань щитоподібної залози. Тривалий вплив факторів, що проявляють струмогенну дію, посилює йододифіцитний стан, суттєво впливає на йодно-тиреоїдний стан та функціонування щитоподібної залози, призводить до підвищення рівня захворюваності на тиреоїдну патологію, особливо у районах, ендемічних за зобом. Проте ріст захворюваності в неендемічних за йоддефіцитом районах України свідчить про те, що дефіцит йоду в ґенезі дифузного нетоксичного зоба не є пріоритетним, а причина порушень - в чисельному дисбалансі мікроелементів. Встановлено, що на виникнення і перебіг захворювання ЩЗ впливають як природні, так і антропогенні фактори навколишнього середовища, та жоден з них не є ізольованим, вони діють у комплексі, нашаровуючись на соціальні і спадкові фактори. Виникнення та поширеність зоба є результатом складної взаємодії ендогенних та численних екзогенних факторів, у тому числі пов'язаних з діяльністю людини. Зоб є багатофакторним захворюванням і може бути індикатором екологічного неблагополуччя населених місць. Лікарі та науковці для розуміння проблеми йодного дефіциту та для розробки більш ефективних підходів до лікування пацієнтів з йодним дефіцитом повинні проводити систематичний аналіз взаємозв’язків між метаболізмом йоду, функцією ЩЗ та деякими мікроелементами на основі даних фізіології, біохімії, молекулярної біології, фармакології, гігієни харчування та доказової медициниAnalysis of the scientific publications confirmed a significant influence of medico-social, hygienic, and environmental factors on the epidemiology of iodine deficiency diseases and as well as an absence of the direct dependence of thyroid pathology on the degree of iodine deficiency. Ecological factors (pollution of air, water, and soil with heavy metals, pesticides, fertilizers, radioactive isotopes) significantly affect the occurence and prevalence of thyroid gland diseases. The long-term effect of the factors, exhibiting the goitrogenic effect, increases the iodine deficiency, significantly affects the iodine-thyroid state and functioning of thyroid gland, and leads to an increase in the incidence of thyroid pathology, especially in goiter endemic areas. However, the growth of morbidity in the iodine deficiency non-endemic regions of Ukraine shows that iodine deficiency is not a prior factor in the genesis of diffuse nontoxic goiter, and the cause of the disorders is in a numerical imbalance of microelements. Both natural and anthropogenic environmental factors were established to affect the occurence and course of thyroid disease, but none of these factors is isolated, they operate in a complex, accumulating on the social and hereditary factors. The occurrence and prevalence of goiter is a result of the complex interaction of endogenous and numerous exogenous factors, including those related to human activity. Goiter is a multifactorial disease and can be an indicator of the environmental disadvantage of the settlements. To understand the problem of iodine deficiency and to develop more effective approaches to the treatment of the patients with iodine deficiency, the doctors and the scientists should conduct a systematic analysis of the relationships between iodine metabolism, thyroid function and some microelements on the basis of the data of physiology, biochemistry, molecular biology, pharmacology, food hygiene, and evidence-based medicine
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воронцова Т. О., Федорців О. Є., Крицький І. О., Гощинський П. В., Дживак В. Г.
Назва : Ефективність корекції дієтичного харчування дітей із функціональними захворюваннями шлунково-кишкового тракту харчовими продуктами для спеціальних медичних цілей
Паралельн. назви :Foods for special medical purposes in correction effectiveness of dietary nutrition of children with functional bowel disorders
Місце публікування : Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 12-16 (Шифр АУ37/2021/2)
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ДИЕТОТЕРАПИЯ -- DIET THERAPY
ПИТАНИЯ РЕЖИМА КОНТРОЛЬ -- DIET SURVEYS
ЖЕЛУДОЧНО-КИШЕЧНЫЕ БОЛЕЗНИ -- GASTROINTESTINAL DISEASES
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Під нашим спостереженням перебували 50 дітей шкільного віку від 8 до 13 років. Вони були поділені на дві групи. Першу групу склали 18 дітей із функціональними закрепами та синдромом подразненого кишечника, вони отримували комплексне лікування відповідно до протоколів МОЗ України. У другій групі (32 дітей) на тлі комплексного лікування відповідно до протоколів МОЗ України було додано шрот насіння льону. У комплексному лікуванні його застосовували в дозі 1 чайна ложка на 50–100 мл рідини 3 рази на день. Тривалість курсу лікування становила від 2 до 3 тижнів, з повторним призначенням через 1 місяць. Оцінку результатів було проведено на 2-й та 4-й тижніВключення шроту насіння льону в комплексну терапію функціональних закрепів та синдрому подразненого кишечника у дітей сприяє нормалізації випорожнень, знижує больовий і диспептичний синдроми і ​​покращує якість життя хворих. Особливо цінним є призначення шроту льону для завершення гострих чи досягнення надійної і тривалої ремісії хронічних патологічних процесів та вторинної профілактикиThe aim of the study – to learn the effectiveness of including flaxseed meal in the diet of children with functional constipation and irritable bowel syndromeThe inclusion of flaxseed meal in the complex therapy of functional constipation and irritable bowel syndrome in children helps to normalize stool, reduces pain and dyspeptic syndromes and improves the quality of life of patients. Especially valuable is the prescription of flax meal to complete acute or achieve reliable and long-term remission of chronic pathological processes and secondary prevention
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Левенець С. С., Косовська Т. М., Никитюк С. О., Воронцова Т. О.
Назва : Фактори ризику гіперреактивності дихальних шляхів у дітей із бронхіальною астмою
Паралельн. назви :Risk factors of respiratory hyperreactivity in children with bronchial asthma
Місце публікування : Актуальні питання педіатрії, акушерства та гінекології. - Тернопіль, 2020. - N 1. - С. 17-22 (Шифр АУ37/2020/1)
MeSH-головна: АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA
ДЕТИ -- CHILD
МЕТЕОРОЛОГИЧЕСКИЕ ФАКТОРЫ -- METEOROLOGICAL CONCEPTS
БРОНХОВ БОЛЕЗНИ -- BRONCHIAL DISEASES
БРОНХОВ ГИПЕРРЕАКТИВНОСТЬ -- BRONCHIAL HYPERREACTIVITY
Анотація: Мета дослідження – виявити та вивчити фактори, що свідчать про наявну осмотичну гіперреактивність бронхів у дітей із бронхіальною астмою: проживання у вогких приміщеннях зі стінами, покритими цвіллю, поблизу відкритих водойм (річки, озера, стави), залежність загострень хвороби від вологої погоди, пори рокуУ дітей з інтермітуючим перебігом бронхіальної астми вираження осмотичної гіперреактивності бронхів найчастіше відмічається у пори року з підвищеною вологістю. Діти з атопією при персистуючому та інтермітуючому перебігу бронхіальної астми частіше проживають у місцях із підвищеною вологістю і мають загострення під час вологої погоди та в періоди з підвищеною вологістю, ніж діти без проявів атопіїThe aim of the study – to identify and study the factors that indicate the existing osmotic hyperreactivity of the bronchi in children with bronchial asthma: living in damp rooms with moldy walls, near open water (rivers, lakes, ponds), the dependence of disease exacerbations on wet weather, seasonIn children with intermittent bronchial asthma, the expression of osmotic hyperreactivity of the bronchi is most often observed in seasons with high humidity. Children with atopy with persistent and intermittent asthma are more likely to live in areas with high humidity and have exacerbations during wet weather and periods with high humidity than children without atopy
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мочульська О. М., Боярчук О. Р., Кінаш М. І., Воронцова Т. О., Волянська Л. А.
Назва : Ефекти вітамінів A, E, D, порушення їх обміну та оцінка рівня вітамінної забезпеченості в дітей (огляд літератури)
Місце публікування : Сучасна педіатрія. Україна. - Київ, 2021. - N 2. - С. 58-66 (Шифр СУ66/2021/2)
Примітки : Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-головна: АВИТАМИНОЗЫ -- AVITAMINOSIS
ДЕТИ -- CHILD
ОБЗОР -- REVIEW
Анотація: Вітаміни — це група біологічно високоактивних, низькомолекулярних органічних сполук різної хімічної природи, які практично не синтезуються в організмі людини або синтезуються в недостатніх для повного забезпечення кількостях, переважно надходять з їжею і є життєво необхідними для забезпечення перебігу, регуляції метаболічних процесів в організмі. Вітаміни є мікронутрієнтами, які належать до числа есенціальних факторів харчування, їх вміст у продуктах харчування невеликий, як правило, у межах від 10 мг до 100 мг на 100 г. Вітаміни мають виняткову властивість — здатність до високої біологічної активності в малих дозах, при цьому не є джерелом енергії або пластичного матеріалу, біологічні каталізатори життєво-важливих функцій організму. За фізико-хімічними властивостями та розчинністю вітаміни А, Е, D належать до жиророзчинних, характеризуються термостабільністю, стійкі до дії кислот і лугів, їх основна характеристика полягає в здатності сприяти засвоєнню макро- і мікроелементів. Вітаміни А, Е, D необхідні на всіх етапах росту і розвитку дитячого організму, процесах адаптації. Основними видами порушення обміну вітамінів є авітаміноз, гіпо-, гіпер- і дисвітаміноз, полігіповітаміноз. Важливим є постійний контроль за достатнім вмістом кожного з вітамінів у повсякденному харчовому раціоні дітей. Відомі такі методи оцінки вітамінної забезпеченості: клінічний, біохімічний, розрахунку вмісту вітамінів
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федорців О. Є., Чабан О. С., Воронцова Т. О.
Назва : Соціоетіологічні чинники розвитку гіпотрофії у дітей раннього віку на сучасному етапі
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Київ, 2001. - № 3. - С. 22-25 (Шифр ВУ14/2001/3)
MeSH-головна: ДЕТИ -- CHILD
ПИЩЕВАРИТЕЛЬНОЙ СИСТЕМЫ БОЛЕЗНИ -- DIGESTIVE SYSTEM DISEASES
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Воронцова Т. О.
Назва : Фізіотерапевтичні аспекти лікування хворих дітей із затримкою фізичного розвитку
Місце публікування : Вісник наукових досліджень: Наук.- практ. журн./ Тернопільська держ. мед. акад. ім. І.Я. Горбачевського. - 2007. - № 4. - С. 22-23 (Шифр ВУ9/2007/4)
Предметні рубрики: Дети, физического развития отклонения
Физиотерапия
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федорців О. Є., Воронцова Т. О., Волинська Л. А., Цідилко У. М., Никитюк С. О., Синицька В. О., Стеценко В. В.
Назва : Застосування основ доказової медицини в навчальному процесі на кафедрі педіатрії
Місце публікування : Медична освіта. - 2005. - № 4. - С. 31-33 (Шифр МУ7/2005/4)
Предметні рубрики: Медицина доказательная
Педиатрия-- организ
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федорців О. Є., Лобода В. Ф., Пашко К. О., Балацька Н. І., Воронцова Т. О., Цідилко У. М., Никитюк С. О.
Назва : Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 70-72 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Педиатрия-- обуч
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Федорців О. Є., Цідилко У. М., Воронцова Т. О.
Назва : Вплив поширеності та тривалості грудного вигодовування на захворюванність дітей першого року життя
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Київ, 2001. - № 4. - С. 39-41 (Шифр ВУ14/2001/4)
MeSH-головна: ГРУДНОЕ ВСКАРМЛИВАНИЕ -- BREAST FEEDING
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Левенець С. С., Волянська Л. А., Воронцова Т. О., Косовська Т. М., Сагаль І. Р.
Назва : Параметри зросту у дітей з бронхіальною астмою
Місце публікування : Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2009. - Т. 71, № 1. - С. 16-18 (Шифр ПУ2/2009/71/1)
Предметні рубрики: Астма бронхиальная-- дети
Тела конституция-- дети
Рост-- дети
Возрастные факторы
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. В. Банчук [и др.] (стр.6-14)
Вітенко І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников (стр.32-35)
Ждан В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті/ В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. О. Пашко [и др.] (стр.42-46)
Черних В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Казаков В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.48-51)
Ліщенко Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. О. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.54-56)
Господарський І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні/ І. Я. Господарський, О. І. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Б. Чайковський [и др.] (стр.60-63)
Никоненко О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.64-65)
Усинська О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. С. Усинська (стр.66-67)
Нейко Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.68-69)
Федорців О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.70-72)
Колесник Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.75-77)
Лісовий В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи/ В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов (стр.85-86)
Педанов Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.87-88)
Мінцер О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу/ О. П. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха (стр.93)
Крекотень О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами/ О. М. Крекотень, І. В. Олійник (стр.94)
Яшан О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. І. Яшан [и др.] (стр.97-103)
Лепявко А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США/ А. А. Лепявко [и др.] (стр.105-107)
Олійник О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. В. Олійник [и др.] (стр.108-110)
Шкробот С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії/ Р. М. Гнатюк [и др.] (стр.116-118)
Хміль С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. В. Хміль [и др.] (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Сучасна педіатрія -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Вітаємо з 85-річчям професора... Лайка Андрія Афанасійовича (стр.5-7)
Іванова Л. А. Клініко-параклінічні маркери активності запального процесу при гострих тонзилофарингітах у дітей/ Л. А. Іванова, І. Б. Горбатюк, Ір. Б. Горбатюк (стр.8-12)
Волосівська Ю. М. Функціональний стан гепатобіліарної системи в новонароджених дітей з проявами гіпербілірубінемії при перинатальній патології/ Ю. М. Волосівська, Ю. Д. Годованець (стр.13-20)
Фазылова А. Ш. Характеристика экзокринной функции поджелудочной железы у недоношенных новорожденных/ А. Ш. Фазылова [и др.] (стр.21-25)
Мартинюк В. Ю. Патофізіологічні механізми розвитку епілепсії та особливості епілептогенезу в незрілому мозку/ В. Ю. Мартинюк, Т. К. Знаменська, В. Б. Швейкына (стр.26-39)
Охотнікова О. М. Сучасні підходи до лікування запальних захворювань кишечника в дітей відповідно до останніх рекомендацій Європейської організації з вивчення хвороби Крона і коліту, Європейського товариства дитячих гастроентерологів, гепатологів та нутриціологів/ О. М. Охотнікова [та ін.] (стр.40-57)
Мочульська О. М. Ефекти вітамінів A, E, D, порушення їх обміну та оцінка рівня вітамінної забезпеченості в дітей (огляд літератури)/ О. М. Мочульська [та ін.] (стр.58-66)
Дорош О. І. Дисемінована форма хвороби Ердгейма-Честера. Клінічний випадок/ О. І. Дорош [та ін.] (стр.67-82)
Хапченкова Д. С. Параліч Белла: літературна довідка та власний клінічний випадок/ Д. С. Хапченкова, С. О. Дубина, К. Ю. Єна (стр.83-87)
Веласко І. Йод як незамінний нутрієнт протягом перших 1000 днів життя/ І. Веласко, С. К. Бат, М. П. Рейман (стр.88-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Довкілля та здоров’я -2019р.,N 3
Цікаві статті :
Сердюк А. М. Втрачені роки потенційного життя серед населення України як індикатор визначення пріоритетних завдань охорони здоров'я/ А. М. Сердюк, С. С. Карташова (стр.4-10 )
Калиниченко Д. О. Кількісна оцінка репродуктивного потенціалу жінок раннього фертильного віку/ Д. О. Калиниченко (стр.11-16)
Степанова Є. І. Психологічні особливості дітей, переміщених із зони збройного конфлікту на південному сході України/ Є. І. Степанова [та ін.] (стр.17-22)
Івахно О. П. Сучасний стан захворюваності дітей на сальмонельози в Україні/ О. П. Івахно, І. П. Козярін (стр.23-27)
Корольова Н. Д. Поширеність паління серед студентів-медиків/ Н. Д. Корольова [та ін.] (стр.28-30)
Ярошенко Ж. С. Здоров’я дітей – мешканців радіаційно-забруднених територій, народжених після Чорнобильської катастрофи/ Ж. С. Ярошенко (стр.31-37)
Бондаренко Ю. Г. Епідеміологічна оцінка впливу нітратів питної води децентралізованих джерел водопостачання на здоров’я дітей раннього віку у Черкаській області/ Ю. Г. Бондаренко [та ін.] (стр.38-41)
Прокопов В. О. Вплив хлороформу питної води на онкологічну захворюваність населення Кіровоградщини/ В. О. Прокопов, О. Б. Липовецька (стр.42-46)
Орєхова О. В. Сучасна модель інтегральної оцінки ризику захворюваності з тимчасовою втратою працездатності у працівників сучасної гірничометалургійної галузі України/ О. В. Орєхова, О. І. Павленко (стр.47-51)
Черниченко І. О. Захворюваність на рак молочної залози і роль стійких хлорорганічних забруднювачів навколишнього середовища (аналіз даних літератури)/ І. О. Черниченко [та ін.] (стр.52-60)
Корзун В. Н. Вплив природних і техногенних чинників на функцію щитоподібної залози (огляд літератури)/ В. Н. Корзун, Т. О. Воронцова (стр.61-68)
Makhniuk V. M. Implementation of measures for minimization of environmental impact and preservation of public health at modern domestic sugar-refineries within the directives 2008/50/EU/ V. M. Makhniuk [та ін.] (стр.69-75)
Тарасюк В. С. І перевірка знань, і аналіз ситуацій/ В. С. Тарасюк (стр.76-78)
Хоменко І. М. Актуальна і своєчасна монографія/ І. М. Хоменко (стр.78-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Медична освіта -2005р.,N 4
Цікаві статті :
Яковлєв Л. В. Роль фармакоекономіки в підготовці сучасних фахівців фармації/ Л. В. Яковлєв, Н. В. Бездітко (стр.4-7)
Скакун М. П. Клінічна епідеміологія як важливий фактор реформування вищої медичної освіти в Україні/ М. П. Скакун (стр.8-11)
Швед М. І. Медична освіта на шляху до доказової медицини: постановка проблеми та шляхи її вирішення/ М. І. Швед [и др.] (стр.12-14)
Мисула І. Р. Впровадження методів доказової фізіотерапії в клінічну практику лікарів-фізіотерапевтів/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.17-18)
Банадига Н. В. Впровадження принципів доказової медицини у навчальний процес на кафедрі педіатрії ФПО/ Н. В. Банадига [и др.] (стр.19-22)
Гощинський В. Б. Впровадження елементів доказовості у викладання основ сімейної медицини на додипломному рівні-вимога часу/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.23-26)
Дзюбановський І. Я. Доказова медицина в навчальному процесі на етапі післядипломної освіти лікарів-хірургів/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.27-29)
Галникіна С. О. Методи впровадження основ доказової медицини у навчальний процес курсу дерматології/ С. О. Галникіна, О. І. Хара (стр.29-30)
Федорців О. Є. Застосування основ доказової медицини в навчальному процесі на кафедрі педіатрії/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.31-33)
Жмурський С. І. Математичне моделювання дидактичних модулів 3 курсу медичної біофІзики згідно 3 вимогами болонського процесу/ С. І. Жмурський [и др.] (стр.37-44)
Турчин М. В. Студентська "Історія хвороби" з офтальмології/ М. В. Турчин, Т. А. Табалюк, К. В. Гнатко (стр.46-48)
Квасніцький М. В. Історія викладання нейрохірургії в Тернопільському державному медичному університеті/ М. В. Квасніцький, А. А. Скляр (стр.49-51)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)