Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Вільчевська, К. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи з 1 по 5
1.

Назва журналу :Український журнал гематології та трансфузіології -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Дубей Л. Я. Коагуляційні розлади, зумовлені печінковою патологією у дітей/ Л. Я. Дубей [и др.] (стр.5-15)
Іскра Н. І. Клініко-лабораторна характеристика хворих на контрактуру дюпюітрена з патологією гепатобіліарної системи/ Н. І. Іскра (стр.16)
Ющенко П. В. Порівняльне дослідження ефективності препарату GREENVIll та аналогічного лікарського засобу у хворих на гемофілію "А"/ П. В. Ющенко, Є. В. Авер’янов (стр.20-24)
Дубей Л. Я. Європейські принципи організації медико-соціальної допомоги дітям, хворим на гемофілію/ Л. Я. Дубей [и др.] (стр.25-34)
Чугрієв А. М. Служба крові Німеччини/ А. М. Чугрієв, А. І. Котюк (стр.35-39)
Авраменко Е. Г. Случай идиопатического миелофиброза в практике врача гематолога/ Е. Г. Авраменко, И. В. Дичанская (стр.40-43)
Всероссийская научно-практическая конференция с международным участием "Актуальные вопросы гематологии и трансфузиологии" 24-25 октября 2012 г., г. Санкт- Петербург (стр.44)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубей Л. Я., Донська С. Б., Вільчевська К. В., Цимбалюк-Волошин І. П.
Назва : Європейські принципи організації медико-соціальної допомоги дітям, хворим на гемофілію
Місце публікування : Український журнал гематології та трансфузіології. - 2012. - № 3. - С. 25-34 (Шифр УУ31/2012/3)
Предметні рубрики: Гемофилия-- дети
Медицинская помощь-- дети
Социальная поддержка
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 3 (дод.)
Цікаві статті :
Абатуров О. Є. Формування світогляду майбутніх лікарів у контексті біоетики при викладанні медичної генетики/ О. Є. Абатуров [и др.] (стр.9-12)
Авраменко Н. В. Проблеми викладання аспектів репродуктивної медицини на медичному факультеті медичного університету/ Н. В. Авраменко [и др.] (стр.13-15)
Бачук-Понич Н. В. Інтерактивні методи навчання в практиці студентського наукового гуртка/ Н. В. Бачук-Понич, Т. О. Ілащук (стр.16-17)
Безрук Т. О. Міждисциплінарна інтеграція в процесі вивчення клінічних дисциплін/ Т. О. Безрук, В. В. Безрук (стр.18-19)
Бербець А. М. Використання інтерактивних методик при проведенні практичних занять з акушерства та гінекології/ А. М. Бербець (стр.20-22)
Бідзіля П. О. Світоглядна мотивація пізнавальної діяльності/ П. О. Бідзіля, В. А. Жадько (стр.23-26)
Бойчук Т. М. Новітні технології при викладанні дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія” в Буковинському державному медичному університеті/ Т. М. Бойчук [и др.]
Бойчук Т. М. Актуальні питання підготовки іноземних студентів до складання іспитів для підтвердження дипломів на батьківщині випускників/ Т. М. Бойчук [и др.] (стр.30-32)
Борейко Л. Д. Компетентнісний підхід в організації навчального процессу/ Л. Д. Борейко, Ю. С. Букатару, А. І. Перижняк (стр.33-35)
Булик Р. Є. Роль і місце самостійної роботи в навчальній діяльності студента/ Р. Є. Булик, Н. В. Черновська (стр.36-37)
Буряк О. Г. Досвід викладання педіатрії в контексті підготовки спеціалістів первинної медичної допомоги/ О. Г. Буряк, Ю. М. Нечитайло (стр.38-40)
Височанська Т. П. Науково-дослідна робота студентів – важливий елемент підготовки медичних фахівців із дисциплін дерматовенерологічного профілю/ Т. П. Височанська (стр.41-42)
Вовченко М. Б. Адаптація іноземних студентів 1–2 курсів у Запорізькому державному медичному університеті/ М. Б. Вовченко (стр.43-44)
Волосовець О. П. Інноваційні підходи до підготовки лікарів зі спеціальності "Педіатрія” в інтернатурі/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.45-46)
Волосовець А. О. Використання сучасних інтернет-технологій у практиці викладання на кафедрі неврології/ А. О. Волосовець, Н. С. Турчина (стр.47)
Вороненко Ю. В. Моніторинг знань як основа системи контролю якості навчання інтернів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.48)
Гиря О. М. Основні аспекти формування світогляду майбутніх лікарів/ О. М. Гиря (стр.49-52)
Годлевський Л. С. Комп’ютерна iнженерія в дистанційному кредитно-модульному навчанні медичних працівників/ Л. С. Годлевський [и др.] (стр.53-54)
Гончарова Н. Г. Новітні форми самостійної роботи студентів при підготовці майбутніх лікарів на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова [и др.] (стр.55-58)
Грищенко О. В. Особливості навчання "дорослої” аудиторії в системі післядипломної освіти/ О. В. Грищенко, В. В. Бобрицька, С. В. Коровай (стр.59-61)
Громовик Б. П. До 50-річчя кафедри організації та економіки фармації Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Б. П. Громовик [и др.] (стр.62-65)
Губка В. О. Організація навчального процесу для студентів та лікарів-інтернів на кафедрі госпітальної хірургії/ В. О. Губка (стр.66-67)
Гулей Л. О. Особливості викладання дисципліни "Дерматологія. Венерологія” студентам спеціальності "Педіатрія”/ Л. О. Гулей, О. І. Денисенко (стр.68-70)
Доля В. С. Формування світогляду майбутніх провізорів/ В. С. Доля, В. І. Мозуль, О. В. Мазулін (стр.71-73)
Ждан В. М. Теоретичні й методологічні аспекти безперервної післядипломної медичної освіти/ В. М. Ждан [и др.] (стр.74-78)
Івченко В. К. Формування особистісно-професійної компетентності майбутніх лікарів/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Р. В. Разумний (стр.79-82)
Івченко В. К. Використання інноваційних навчальних технологій у процесі викладання основних медичних клінічних дисциплін/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Т. А. Сіротченко (стр.83-86)
Ілащук Т. О. Методологічні аспекти організації самостійної роботи студента при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб у Буковинському державному медичному університеті в сучасних умовах/ Т. О. Ілащук, О. П. Микитюк (стр.87-90)
Камишний О. М. Особливості організації самостійної роботи студентів за кредитно-модульною системою на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ О. М. Камишний [и др.] (стр.91-92)
Кірсанова О. В. Особливості навчального процесу для освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр” зі спеціальності "Лабораторна діагностика”/ О. В. Кірсанова [и др.] (стр.93-97)
Ковальчук Л. Я. Досвід викладання дисципліни "Хірургія” за кредитно-модульною системою/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.98-100)
Колесник Ю. М. Професійно-етична складова та "етичний кодекс лікаря України” у формуванні світогляду майбутнього медичного спеціаліста/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.101-103)
Колесник Ю. М. Роль рейтингового оцінювання діяльності викладача в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.104-105)
Колесник Ю. М. Шляхи формування мотиваційно-світоглядної сфери студентів медичних вищих навчальних закладів/ Ю. М. Колесник, В. В. Чугунов, Ю. М. Нерянов (стр.106-108)
Корнієнко Г. В. Деякі проблеми базового циклу інтернатури з дитячої хірургії/ Г. В. Корнієнко, В. О. Дмитряков, М. О. Скалозубов (стр.109-111)
Кравченко В. І. Аналіз захворюваності працівників охорони здоров’я за звертальністю у медустанови м. Запоріжжя/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.112-113)
Кравченко В. І. Проведення виробничої практики в ЗДМУ за вимогами кредитно-модульної системи/ В. І. Кравченко [и др.] (стр.114-115)
Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський (стр.116-118)
Кудієвський А. В. Психологічні та філософські погляди на сімейну медицину випускників медичного вузу/ А. В. Кудієвський [и др.] (стр.119-121)
Кущ О. Г. Аналіз результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання фахівців зі спеціальності "Лабораторна діагностика” (бакалавр) при вивченні мікробіології, вірусології, імунології в Запорізькому державному медичному університеті/ О. Г. Кущ, О. В. Морозова (стр.122-134)
Лашкул Д. А. Використання інтерактивних технологій при вивченні внутрішніх хвороб як умова інтенсифікації освітнього процессу/ Д. А. Лашкул (стр.125-127)
Леженко Г. О. Інноваційні процеси у навчанні студентів за спеціальністю "Стоматологія”/ Г. О. Леженко, Ю. Г. Резніченко, С. В. Врублевська (стр.128-130)
Леженко Г. О. Впровадження стратегії інтегрованого ведення хвороб дитячого віку в навчальний процес на кафедрі госпітальної педіатрії і дитячих інфекційних хвороб/ Г. О. Леженко [и др.] (стр.131-133)
Мисула І. Р. Актуальність впровадження елективного курсу "Основи натуропатії” у навчальний процес для студентів медичного факультету на кафедрі медичної реабілітації/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.134-138)
Мороз В. М. Моніторинг якості освіти при впровадженні кредитно-модульної системи у ВНМУ імені М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.138-139)
Наварчук Н. М. Дуалізм і біхевіоризм кредитно-модульної системи/ Н. М. Наварчук (стр.140-143)
Нагорна Н. В. Досвід використання методів інтерактивного навчання у післядипломній медичній освіті/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.144-146)
Нагорна Н. В. Особливості роботи кафедри педіатрії науково-навчального інституту післядипломної освіти Донецького національного медичного університету – опорної за спеціальністю "Дитяча гематологія”/ Н. В. Нагорна [и др.] (стр.147-149)
Нерянов Ю. М. Актуальні питання формування світогляду майбутніх фахівців – стоматологів/ Ю. М. Нерянов [и др.] (стр.150-151)
Никоненко О. С. Удосконалення практичних навичок у студентів VI курсу в контексті кредитно-модульної системи на кафедрі госпітальної хірургії/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.152-154)
Ніцович І. Р. Особливості організації самостійної роботи студентів/ І. Р. Ніцович, О. А. Андрієць (стр.155-156)
Павленко О. В. Сучасні підходи до оцінки рівня знань слухачів за спеціальністю "Стоматологія”/ О. В. Павленко, Т. М. Волосовець, І. П. Мазур (стр.157-159)
Павлюченко М. І. Кредитно-модульна система і клінічне мислення/ М. І. Павлюченко (стр.160-161)
Пюрик В. П. Виробнича практика з хірургічної стоматології в умовах кредитно-модульної системи навчання/ В. П. Пюрик [и др.] (стр.162-165)
Резніченко Н. Ю. Курс косметології та естетичної медицини в післядипломній освіті дерматовенерологів/ Н. Ю. Резніченко (стр.166-168)
Сажин С. І. Дистанційне навчання як елемент самопідготовки студентів до занять з педіатричних дисциплін/ С. І. Сажин (стр.169-171)
Семеняк А. В. Викладання дисципліни "Акушерство та гінекологія” для студентів за спеціальністю "Медична психологія”/ А. В. Семеняк, О. А. Андрієць (стр.172-174)
Сидорчук А. С. Активізація самонавчання студентів медичного профілю в межах компетентнісного підходу у викладанні теоретичних та клінічних дисциплін/ А. С. Сидорчук [и др.] (стр.175-177)
Сирцов В. К. Кореляційний аналіз показників успішності із показниками професійної мотивації студентів Запорізького державного медичного університету при вивченні курсу гістології, цитології та ембріології/ В. К. Сирцов, Л. В. Макєєва, О. І. Потоцька (стр.178-180)
Сирцов В. К. Аналіз викладання медико-біологічних дисциплін за спеціальностями "Лікувальна справа” і "Педіатрія” в Запорізькому державному медичному університеті в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу/ В. К. Сирцов [и др.] (стр.181-184)
Сорокман Т. В. Hаукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.185-187)
Тихоновський О. В. Міжкультурне спілкування як частина педагогічного спілкування з урахуванням національно-психологічних особливостей іноземних студентів/ О. В. Тихоновський (стр.188-190)
Фастовець О. О. Cистема рейтингової оцінки студентів-стоматологів за умов кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Фастовець, Р. А. Котелевський (стр.191-193)
Чебан В. І. Особливості способу життя, соціальної адаптації студентів-медиків та технології їх оздоровлення/ В. І. Чебан, О. А. Оленович, С. П. Соболь (стр.194-197)
Шостакович-Корецька Л. Р. Використання методу міждисциплінарного проекту в конкурентних групах при вивченні теми "ВІЛ-інфекція” для студентів VI курсу медичного факультету/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.198-200)
Шпонька І. С. Реальність, проблеми, шляхи вдосконалення навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.201-203)
Шумна Т. Є. Досвід підвищення мотивації до навчання у студентів IV та VI курсів медичного факультету на кафедрі факультетської педіатрії/ Т. Є. Шумна (стр.204-207)
Бабієнко В. В. Використання соціальних мереж при викладанні освітніх дисциплін/ В. В. Бабієнко, Ю. Г. Романова (стр.208-210)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Український медичний часопис -2020р. т.1,N 6
Цікаві статті :
Телеміст "Лікування пацієнтів з COVID-19. Практичний досвід лікарів опорних лікарень" (стр.5-8)
Хиць А. Р. Дитяча ревматологія: особливості лікування ювенільного ідіопатичного артриту та системного червоного вовчаку у світлі сучасних реформ охорони здоров’я/ А. Р. Хиць (стр.10-13)
Стасишин О. В. Сучасний погляд на функцію системи гемостазу/ О. В. Стасишин (стр.14-16)
Стасишин О. В. Спадкові порушення в системі гемостазу: фокус на сучасні можливості діагностики/ О. В. Стасишин (стр.17-19)
Дубенко А. С. Психогенні неепілептичні стани (PNES) - мультидисциплінарна проблема/ А. С. Дубенко, М. В. Небока (стр.21-25)
Хиць А. Р. Менеджмент больового синдрому в осіб похилого віку: фокус на нестероїдні протизапальні препарати/ А. Р. Хиць (стр.27-30)
Круглий стіл "Інфекції верхніх дихальних шляхів та фітоніринг" (стр.33-35)
Гашинова К. Ю. Ацетилцистеїн: можливості пневмопротекторного та муколітичного ефектів при лікуванні пацієнтів із COVID-19/ К. Ю. Гашинова (стр.36-39)
Бурчинський С. Г. Тривога в ангіоневрології: нові можливості фармакотерапії/ С. Г. Бурчинський (стр.40-42)
Ситнік П. О. Коронавірусна хвороба 2019 (COVID-19) та вагітність: огляд літератури/ П. О. Ситнік, П. О. Ситнік (стр.43-49)
Хиць А. Американська асоціація серця 2020 р.: оновлений гайдлайн щодо серцево-легеневої реанімації дітей/ А. Хиць (стр.50-53)
Вільчевська К. В. Досвід раннього початку лікування у пацієнтів з інгібіторною формою гемофілії А в умовах обмежених ресурсів/ К. В. Вільчевська (стр.55-58)
Рецензія на навчальний посібник Атлас-довідник "Неврологія" О. Л. Сідєлковського (стр.59-63)
Логаніхіна К. Ю. Можливості мультиспіральної комп’ютерної томографії у діагностиці синдрому компресії хребтової артерії/ К. Ю. Логаніхіна [та ін.] (стр.64-67)
Перехрестенко П. М. Стан заготівлі та використання тромбоцитарних компонентів крові в Україні/ П. М. Перехрестенко, О. М. Аладьєва, В. М. Самусь (стр.68-70)
Юдін О. Ю. Лікувати неможливо відмовити/ О. Ю. Юдін (стр.71-72)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Вільчевська К. В.
Назва : Досвід раннього початку лікування у пацієнтів з інгібіторною формою гемофілії А в умовах обмежених ресурсів
Місце публікування : Український медичний часопис. - 2020. - Т. 1, № 6. - С. 55-58 (Шифр УУ13/2020/1/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ГЕМОФИЛИЯ A -- HEMOPHILIA A
ДЕТИ -- CHILD
СВЕРТЫВАНИЯ КРОВИ ФАКТОРОВ ИНГИБИТОРЫ -- BLOOD COAGULATION FACTOR INHIBITORS
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
Анотація: Поява інгібіторів до концентратів факторів згортання крові — важлива клінічна проблема при лікуванні пацієнтів з гемофілією. Несвоєчасний початок лікування потребує більшої кількості ін’єкцій для зупинки кровотечі. Крім того, наявність циркулюючих нейтралізуючих антитіл проти факторів згортання крові VIII чи IX інактивує білки фактора згортання крові, тим самим значно знижуючи їх клінічну ефективність. Внаслідок цього спостерігається тяжкий перебіг захворювання з рецидивуючими і спонтанними гемартрозами, що призводить до артропатії, порушення рухливості. Дуже важливо дотримуватися строків дослідження рівня інгібітора на самому початку терапії концентратами фактора згортання крові. У Центрі патології гемостазу Національної дитячої спеціалізованої лікарні МОЗ України «Охматдит» варіанти лікування перед його початком обговорюються з батьками пацієнта. Оскільки у дітей із вперше виявленим захворюванням найвищий ризик появи інгібітора, ми пропонуємо батькам дітей із тяжкою формою гемофілії протягом періоду введення перших 50 доз факторів приїжджати для контролю в наш центр. Рекомендуємо проводити контроль після початку введення, через 5 введень препарату (до 20 доз) і потім через кожні 10 введень до 50 введень. На жаль, не всі батьки дотримуються такого режиму, але в останні 4 роки нам все ж таки вдавалося покращити ранню діагностику інгібітора, своєчасно вжити лікувальних заходів для запобігання наростанню його титру. Розвиток інгібітора досліджується за допомогою аналізу Бетезда (Bethesda) у модифікації Неймегена (Nijmegen). Скринінг у дітей проводимо перед операціями та неінвазивними процедурами, при зміні препаратів (плазмові на рекомбінантні або навпаки). У цій публікації ділимося своїм досвідом спостереження і контролю рівня інгібітора у чотирьох пацієнтів
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)