Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (3)Вища освіта (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Галій, Л. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 38
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-38 
1.


    Галій, Л. В.
    Історичний аналіз нормативно-правових засад визначення та розподілу обов’язків спеціалістів фармації [Текст] / Л. В. Галій, В. М. Толочко // Фармацевтичний журнал. - 2006. - № 3. - С. 22-28

Рубрики: Фармация--ист

   Фармацевты


Дод.точки доступу:
Толочко, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
Шифр: ВУ18/2002/3(31)
   Журнал

Вісник фармації
2002р. № 3(31)
Зміст:
Мартинов, А. В. Синтез та біологічні властивості імуноглобулінів, ацильованих янтарним ангідридом / А. В. Мартинов, В. П. Черних. - С.13-16
Українець, І. В. Синтез і протитуберкульозна активність N’-арилалкіл- та гетерилалкіламідів N-4-(адамантил-1)-тіазоліл-2-оксамінової кислоти / І. В. Українець, Амер Махер, О. В. Горохова. - С.17-21
Болотов, В. В. Вивчення виділення метоклопраміду з біологічних рідин, його розподілу та збереження в органах отруєних ним тварин / В. В. Болотов, В. П. Мороз. - С.27-29
Зайцев, О. І. Розробка складу та технології таблетованої форми з лікарської субстанції " Декацеол" / О. І. Зайцев, П. Д. Пашнєв, Є. В. Гладух. - С.34-36
Гриценко, С. В. Технологія та дослідження екстемпоральних прописів зборів / С. В. Гриценко, О. І. Тихонов, Л. М. Подорожна. - С.37-41
Ярних, Т. Г. Розробка технології екстемпоральних прописів мазей / Т. Г. Ярних, О. В. Лукієнко, О. С. Данькевич. - С.42-46
Григорчук, О. Ю. Вплив режимів екстракції на вихід діючих речовин шишок хмелю / О. Ю. Григорчук, О. І. Тихонов, Т. А. Грошовий. - С.47-50
Пашнєв, П. П. Розробка технології одержання ферментного препарату - таблеток " Панкреазим" та дослідження їх специфічної дії / П. П. Пашнєв, О. О. Крамаренко. - С.51-54
Ткаченко, А. М. обгрунтування складу та методів контролю якості гелю " Еконазол 1%" для лікування мікозів / А. М. Ткаченко, І. М. Перцев. - С.55-57
Гудзенко, О. П. Організаційні особливості лікарського забезпечення пільгових категорій населення в умовах ринку / О. П. Гудзенко, В. М. Толочко. - С.58-61
Немченко, А. С. Моніторинг цін лікарських препаратів, які закуповуються бюджетними закладами охорони здоров’я / А. С. Немченко, Л. В. Галій. - С.62-66
Посилкіна, О. В. Шляхи удосконалення фінансового аналізу на фармацевтичних підприємствах / О. В. Посилкіна. - С.67-73
Місюрьова, С. В. Вивчення антицитолітичної та антиоксидантної активності глюкозаміну гідрохлориду та його похідних при гострому ураженні печінки тетрахлорметаном / С. В. Місюрьова, І. А. Зупанець, С. Г. Ісаєв. - С.74-77
Немятих, О. Д. Скринінг потенційних протекторів гіпоксії замкнутого простору / О. Д. Немятих. - С.78-81
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


   
    Впровадження дистанційної форми навчання в систему післядипломної освіти: проблемні питання сьогодення [Текст] = Implementing the distance learning in the system of postgraduate education: problem issues of modernity / Л. В. Галій [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2019. - N 3. - С. 14-20. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, PHARMACY, CONTINUING (методы)
Анотація: Проаналізовано деякі аспекти розвитку післядипломної освіти фахівців фармації та медицини в Україні, підкреслена виправданість освіти крізь все життя, наголошено на актуальності впровадження дистанційних форм навчання в систему підвищення кваліфікації провізорів та лікарів. Розглянуто концепцію розвитку післядипломної освіти фахівців фармації та медицини в Україні в світі Постанови Кабінету Міністрів України № 302 від 28.03.2018 р. «Про затвердження Положення про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я». Висвітлено деякі особливості та складнощі впровадження дистанційної форми навчання в нашій країні та запропоновані можливості їх подолання шляхом адаптації принципів та методів дистанційних форм освіти до національних особливостей нашої держави. Докладно описані етапи попередньої підготовки кафедри — навчання викладачів, забезпечення технічними засобами, створення методичного забезпечення тощо. Викладено головне досягнення колективу кафедри — практичний досвід зі створення дистанційного курсу «Фармацевтична технологія» для Спеціалізації (Інтернатури) зі спеціальності «Загальна фармація», окреслені основні проблеми та визначені особливості роботи під час його підготовки. За результатами роботи розроблено: алгоритм створення дистанційного курсу, відокремлені основні складнощі та особливості, які виникали під час його створення; висвітлено актуальність вирішення таких важливих питань, як захист інтелектуальної власності, необхідність адаптування свідомості викладачів до сучасних форм навчання, потреба у підготовці принципово нового навчального матеріалу у вигляді контенту
The article analyzes some aspects of the development of postgraduate education of pharmacy specialists and medicine in Ukraine, emphasized the feasibility of lifelong education, notes the relevance of introducing distance learning into the system of advanced training of pharmacists and doctors. The concept of the development of postgraduate education of pharmacy and medicine specialists in Ukraine in the light of the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No. 302 of March 28, 2018 “On Approval of the Regulation on the System of Continuing Professional Development of Healthcare Professionals” was considered. Some of the difficulties and features of the introduction of distance learning in our country are highlighted and the possibilities of overcoming them by adapting the principles and methods of distance learning to the national characteristics of our state are proposed. The stages of the preliminary preparation of the department for the introduction of distance education are described in detail — the training of teacher’s staff, the preparation of the material base, the creation of methodological support, et all. The article reveals the main achievement of the department staff — practical experience in creating a distance course “Pharmaceutical Technology” for Specialization (Internships) in the specialty “General Pharmacy”, outlines the main problems and highlights the features that have arisen during its preparation. According to the results, the algorithm for creating a distance course is highlighted, the main difficulties that arose during its creation are highlighted, the relevance of solving such important issues as: intellectual property protection, the need to adapt teachers’ consciousness to modern forms of education, the need to prepare fundamentally new educational material kind of content
Дод.точки доступу:
Галій, Л. В.
Шульга, Л. І.
Якущенко, В. А.
Нартов, П. В.
Бур’ян, К. О.
Багам, С. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Галій, Л. В.
    Впровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту (на прикладі Національного фармацевтичного університету) [Текст] = Implementation of distance learning in pharmaceutical education (on example of National university of pharmacy) / Л. В. Галій, Т. М. Серопян // Фармацевтичний часопис. - 2017. - N 3. - С. 112-117


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
Анотація: Узагальнення вимог нормативно-правових документів МОН України та визначення методологічних засад впровадження дистанційного навчання у фармацевтичну освіту. Матеріали і методи. Системний метод, порівняльний та нормативно-правовий аналіз, метод педагогічного експерименту. Результати й обговорення. На прикладі Національного фармацевтичного університету (м. Харків) узагальнено етапи та конкретні заходи щодо виконання вимог нормативно-правових документів МОН України з впровадження дистанційного навчання. Описано організаційне, науково-методичне, кадрове, матеріально-технічне та інформаційне забезпечення університету. На підставі запропонованих авторами методологічних засад дистанційного навчання розроблено графік навчального процесу та здійснено координацію педагогічного експерименту, у якому взяли участь 63 здобувачі вищої освіти та 17 кафедр університету. Висновки. Запропоновані та опрацьовані під час педагогічного експерименту методологічні засади дистанційного навчання забезпечують прозорість та постійний контроль як за освітньою діяльністю здобувачів вищої освіти, так і за її супроводженням з боку тьюторів. Досвід впровадження дистанційного навчання у Національному фармацевтичному університеті (м. Харків) може бути використаний іншими вузами, які забезпечують підготовку спеціалістів фармації
Дод.точки доступу:
Серопян, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Немченко, А. С.
    Державне регулювання фармацевтичної діяльності: аналіз діючих переліків лікарських засобів [Текст] / А. С. Немченко, Л. В. Галій // Фармацевтичний журнал. - 2002. - № 4. - С. 31-36


MeSH-головна:
ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИЕ ПРЕПАРАТЫ -- PHARMACEUTICAL PREPARATIONS (анализ)
УЧРЕЖДЕНИЯ, РЕГУЛИРОВАНИЕ И КОНТРОЛЬ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ -- FACILITY REGULATION AND CONTROL (законодательство и юриспруденция, организация и управление, тенденции)
Дод.точки доступу:
Галій, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Галій, Л. В.
    Дослідження діяльності організацій професійного фармацевтичного самоврядування за кордоном [Текст] / Л. В. Галій, Т. Ф. Музика // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2021. - Том 7, № 1. - С. 12-17


MeSH-головна:
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY (кадры, организация и управление)
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОСТЬ -- PROFESSIONAL AUTONOMY
СОЕДИНЕННЫЕ ШТАТЫ АМЕРИКИ -- UNITED STATES
ЕВРОПА -- EUROPE
Дод.точки доступу:
Музика, Т. Ф.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Толочко, В. М.
    Дослідження організації праці провізора аптеки [Текст] / В. М. Толочко, Л. В. Галій, В. Ю. Васілін // Фармацевтичний журнал. - 2007. - № 3. - С. 48-55

Рубрики: Аптеки

   Фармацевты


   Кадрами управление


Дод.точки доступу:
Галій, Л. В.
Васілін, В. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Галій, Л. В.
    Еволюція мотиваційних теорій з управління персоналом та їх вплив на визначення завдань та обов’язків спеціалістів фармації [Текст] / Л. В. Галій, В. М. Толочко // Фармацевтичний журнал. - 2008. - № 3. - С. 59-64

Рубрики: Фармация

   Кадрами управление


Дод.точки доступу:
Толочко, В. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Толочко, В. М.
    Загальні аспекти та специфіка вітчизняного фармацевтичного маркетингу [Текст] / В. М. Толочко, Ю. П. Медведєва, Л. В. Галій // Провизор. - 2008. - № 5. - С. 4-7

Рубрики: Экономика фармацевтическая

   Украина


   Фармацией управление--организ--эконом


Дод.точки доступу:
Медведєва, Ю. П.
Галій, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Галій, Л. В.
    Методичні та організаційні проблеми упровадження дистанційної форми навчання у фармацевтичну освіту [Текст] / Л. В. Галій, Т. М. Серопян // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2017. - Том 3, № 3. - С. 3-11


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY (методы, организация и управление)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление)
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, организация и управление)
Анотація: Мета: узагальнення та аналіз результатів педагогічного експерименту з упровадження дистанційного навчання у Національному фармацевтичному університеті. Матеріали та методи. Педагогічний експеримент, системний та порівняльний аналізи. Результати дослідження. На прикладі Національного фармацевтичного університету (м. Харків) описана методологія проведення дворічного педагогічного експерименту з упровадження дистанційного навчання. 26 % студентів, що були залучені до експерименту, не змогли адаптуватися до нової форми навчання. Водночас спостерігався певний феномен, пов’язаний з високими показниками якісної успішності студентів, які продовжили участь в експерименті. Найбільш суттєвою методичною проблемою упровадження дистанційного навчання стала невідповідність обсягу запланованої навчальної діяльності студентів (кількості індивідуальних завдань і контрольних заходів) та часу на опанування дисципліни. Запропоновано збалансувати зазначені показники шляхом обмеження кількості дисциплін, кількості тем та індивідуальних і контрольних завдань на кожен кредит дисципліни. У семестровому графіку навчального процесу дистанційних студентів доцільно передбачити періодичні тижневі перерви (після проходження 2-3 дистанційних курсів). Важливою організаційною проблемою стала відсутність нормативів педагогічного навантаження для роботи з дистанційними студентами, що знижує мотивацію тьюторів до супроводження дистанційних курсів. Висновки. Результати складання навчальних сесій студентами, які брали участь у педагогічному експерименті, довели ефективність технологій дистанційного навчання. Однак потребують вирішення виявлені нами методичні та організаційні проблеми
Дод.точки доступу:
Серопян, Т. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-38 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)