Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гарас, М. Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Іванова, Л. А.
    Оптимізація патогенетичного лікування ротавірусних гастроентеритів у дітей раннього віку [Текст] = Optimization of pathogenetic treatment of rotavirus gastroenteritis in infants / Л. А. Іванова, М. Н. Гарас // Ліки України. - 2017. - № 5. - С. 40-44. - Бібліогр.: в кінці ст.


Рубрики: Регидрон

MeSH-головна:
ГАСТРОЭНТЕРИТ -- GASTROENTERITIS (терапия, этиология)
МЛАДЕНЕЦ -- INFANT
РОТАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- ROTAVIRUS INFECTIONS (терапия)
Анотація: Стаття присвячена дослідженню ефективності пероральної регідратаційної терапії у дітей раннього віку з ротавірусним гастроентеритом із застосуванням препарату Регідрон Оптім. За результатами дослідження було виявлено позитивні результати застосування як засобу пероральної регідратаційної терапії препарату Регідрон Оптім за показниками зменшення тяжкості перебігу та тривалості захворювання, більш швидкою нормалізацією загального стану та ліквідацією основних клінічних симптомів захворювання та зниження необхідності застосування таким хворим інфузійної регідратаційної терапії
Дод.точки доступу:
Гарас, М. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Гарас, М. Н.
    Ефективність лікування дітей, хворих на бронхіальну астму фенотипу раннього початку залежно від ацетиляторного статусу [Текст] / М. Н. Гарас // Буковинський медичний вісник. - 2016. - Т. 20, № 3. - С. 45-48. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA (лекарственная терапия)
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: У статті на підставі аналізу клінічних даних динаміки нападу та досягнення контролю у дітей із фенотипом бронхіальної астми раннього початку показана залежність ефективності полегшувального та базисного лікування - у пацієнтів із фенотипом бронхіальної астми раннього початку та швидким ацетиляторним статусом.
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Випадок харчового ботулізму в підлітка [Текст] / Л. А. Іванова [и др.] // Актуальная инфектология. - 2015. - № 3. - С. 70-72


MeSH-головна:
БОТУЛИЗМ -- BOTULISM (диетотерапия, лекарственная терапия, патофизиология)
НЕВРОЛОГИЧЕСКИЕ СИМПТОМЫ ПРИ ПАТОЛОГИЧЕСКИХ СОСТОЯНИЯХ -- NEUROLOGIC MANIFESTATIONS
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
Дод.точки доступу:
Іванова, Л. А.
Гарас, М. Н.
Болтенков, В. Л.
Гук, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Кір у дітей, поєднаний з іншими інфекційними захворюваннями / Л. А. Іванова [та ін.] // Інфекційні хвороби. - 2020. - N 2. - С. 84-87


MeSH-головна:
КОРЬ -- MEASLES (патофизиология)
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES (диагностика, патофизиология, терапия)
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Проведено аналіз особливостей кору у поєднанні з іншими інфекційними захворюваннями у дітей на прикладі клінічних випадків. Наведено динаміку кору у пацієнтів з кліщовим бореліозом та ВІЛ-інфекцією під час стаціонарного лікування в інфекційному боксованому відділенні крапельних інфекцій обласної дитячої клінічної лікарні м. Чернівці. Установлено, що при поєднаному перебігу кору та кліщового бореліозу спостерігалися типові клінічні симптоми обох захворювань із посиленням мігруючої еритеми на тлі макулопапульозного висипу. Перебіг кору, ускладненого пневмонією в імуноскомпрометованої ВІЛ-інфікованої дитини на тлі агресивної комбінованої антибіотикотерапії при лікуванні антиретровірусними препаратами характеризувався сприятливим прогнозом.
Проведен анализ особенностей кори в сочетании с другими инфекционными заболеваниями у детей на примере клинических случаев. Приведена динамика кори у пациентов с клещевым боррелиозом и ВИЧ-инфекцией во время стационарного лечения в инфекционном боксированном отделении капельных инфекций областной детской клинической больницы г. Черновцы. Установлено, что при совместном течении кори и клещевого боррелиоза наблюдались типичные клинические симптомы обоих заболеваний с усилением мигрирующей эритемы на фоне макулопапулезной сыпи. Течение кори, осложненной пневмонией у имуноскомпрометованого ВИЧ-инфицированного ребенка на фоне агрессивной комбинированной антибиотикотерапии при лечении антиретровирусными препаратами характеризовалось благоприятным прогнозом.
Дод.точки доступу:
Іванова, Л. А.
Гарас, М. Н.
Горбатюк, І. Б.
Білейчук, Р. Ю.
Руда, Т. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Використання інтерактивних технологій навчання з елементами симуляційного сценарію на післядипломному етапі підготовки інтернів-педіатрів [Текст] / Л. A. Іванова [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2020. - N 3. - С. 20-23


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (обучение)
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION (использование, методы)
Анотація: Наведено переваги та складнощі використання інтерактивних технологій навчання на післядипломному етапі підготовки лікарів, а також особливості впровадження симуляційного сценарію як варіанта симулювання клінічної практики, тобто імітації одного або кількох аспектів практичної діяльності. Власний досвід продемонстровано на прикладі методики проведення практичного заняття «Основи імунізації дітей» для лікарів-інтернів першого року навчання зі спеціальності «Педіатрія». Актуальність обраної теми визначалася недостатнім охопленням плановими щепленнями дитячого та дорослого населення та спалахами вакцинкерованих інфекційних захворювань останнім часом. Заняття проводили за стандартною схемою, водночас основні етапи містили використання інтерактивних технологій та елементи симуляційного навчання (серед яких робота в малих групах із «зануренням у середовище», використання принципів зворотного зв’язку за результатами симуляційного сценарію), презентацію результатів анкетування батьків щодо ставлення до вакцинації, а також залучення матерів пацієнтів профільних неонатальних відділень. Методика проведення практичного заняття з використанням інтерактивних технологій та елементами симуляційного сценарію на післядипломному етапі навчання є особливою педагогічною стратегією, що дає змогу вдосконалити практичний напрям підготовки майбутніх лікарів, зменшити інтервал між теоретичними знаннями та клінічною практикою, а також ефективно сформувати в молодого фахівця пізнавальну активність, самостійність, комунікативність, відчуття необхідності постійного самовдосконалення
Дод.точки доступу:
Іванова, Л. А.
Гарас, М. Н.
Горбатюк, І. Б.
Романчук, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Білоус, Т. М.
    Досвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування) / Т. М. Білоус, М. Н. Гарас, Г. В. Легкун // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2017. - N 1. - С. 16-20


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (оборудование)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Наведено результати анонімного опитування студентів-випускників медичного університету, які вивчали педіатрію з елементами впровадження проблемно-орієнтованого навчання у межах грантового проекту ERASMUS + ТАМЕ (тренінг з уникнення лікарських помилок). Установлено, що, на думку студентів-випускників, основними позитивними рисами проблемно-орієнтованої методики вивчення дитячих хвороб є: командний характер роботи, можливість відкритої дискусії, реалістичність та практична спрямованість випадків, мультидисциплінарний підхід до віртуального пацієнта з розвитком клінічного мислення, а також можливість самостійного прийняття рішень і аналіз їх адекватності. Зазначено, що 86–92 % випускників запропонували розширити впровадження методики проблемно-орієнтованого навчання на випускному курсі за рахунок використання розгалужених варіантів клінічних випадків.
Приведены результаты анонимного опроса студентов-выпускников медицинского университета, изучавшие педиатрию с элементами внедрения проблемно-ориентированного обучения в рамках грантового проекта ERASMUS + ТАМЕ (тренинг по предотвращению врачебных ошибок). Установлено, что, по мнению студентов-выпускников, основными положительными чертами проблемно-ориентированной методики изучения детских болезней являются: командный характер работы, возможность открытой дискуссии, реалистичность и практическая направленность случаев, мультидисциплинарный подход к виртуальному пациенту с развитием клинического мышления, а также возможность самостоятельного принятия решений и анализ их адекватности. Отмечено, что 86-92% выпускников предложили расширить внедрение методики проблемно-ориентированного обучения на выпускном курсе за счет использования разветвленных вариантов клинических случаев.
Дод.точки доступу:
Гарас, М. Н.
Легкун, Г. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Безруков, Л. О.
    Неспецифічна гіперреактивність бронхів у школярів із атопічним та неатопічним фенотипами бронхіальної астми [Текст] / Л. О. Безруков, М. Н. Гарас // Астма та алергія : науково-практичний журнал. - 2015. - № 1. - С. 13-16


MeSH-головна:
АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA (классификация, патофизиология)
ФЕНОТИП -- PHENOTYPE
БРОНХОВ ГИПЕРРЕАКТИВНОСТЬ -- BRONCHIAL HYPERREACTIVITY (диагноз, патофизиология)
ДЕТИ -- CHILD
Дод.точки доступу:
Гарас, М. Н.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Показники лабільності бронхів у дітей із атопічним і неатопічним фенотипом бронхіальної астми залежно від ацетиляторного статусу [Текст] / Л. О. Безруков [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 1. - С. 12-15

Дод.точки доступу:
Безруков, Л. О.
Тарнавська, С. І.
Гарас, М. Н.
Шахова, О. О.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.
61
С 96


"Сьогодення та майбутнє медицини", міжнар. наук. конф. студ. та молодих вчених (2009 ; Вінниця)

    Гарас, М. Н.
    Окремі показники гуморальної ланки імунітету у школярів з тяжким персистуючим перебігом бронхіальної астм [Текст] / М. Н. Гарас, С. І. Сажин // Матеріали VI Міжнародної наукової конференції студентів та молодих вчених "Сьогодення та майбутнє медицини", 9-10 квіт. 2009 р. / гол. ред. Мороз В. М., ред.: В. В. Петрушенко, І. М. Макарчук, С. А. Мовчан ; відп. секр. С. Г. Полінкевич. - 2009. - С. 87
УДК
Дод.точки доступу:
Мороз, В. М. \гол. ред.\
Петрушенко, В. В. \ред.\
Макарчук, І. М. \ред.\
Довгань, О. В. \ред.\
Мовчан, С. А. \ред.\
Полінкевич, С. Г. \відп. секр.\
Сажин, С. І.
"Сьогодення та майбутнє медицини", міжнар. наук. конф. студ. та молодих вчених(2009 ; Вінниця)


Знайти схожі

10.


   
    Особливості перебігу інвазивних діарей у дітей на сучасному етапі [Текст] / Л. А. Іванова [и др.] // Актуальная инфектология. - 2015. - № 3. - С. 34-37


MeSH-головна:
ДИАРЕЯ -- DIARRHEA (патофизиология, этиология)
САЛЬМОНЕЛЛЕЗЫ -- SALMONELLA INFECTIONS (патофизиология)
ДИЗЕНТЕРИЯ БАЦИЛЛЯРНАЯ -- DYSENTERY, BACILLARY (патофизиология)
ШИГЕЛЛА ДИЗЕНТЕРИЙНАЯ -- SHIGELLA DYSENTERIAE (патогенность)
ДЕТИ -- CHILD
Дод.точки доступу:
Іванова, Л. А.
Гарас, М. Н.
Марусик, У. І.
Болтенкова, А. А.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)