Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гарас, М. Н.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванова Л. А., Гарас М. Н.
Назва : Оптимізація патогенетичного лікування ротавірусних гастроентеритів у дітей раннього віку
Паралельн. назви :Optimization of pathogenetic treatment of rotavirus gastroenteritis in infants
Місце публікування : Ліки України. - 2017. - № 5. - С. 40-44 (Шифр ЛУ4/2017/5)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Регидрон
MeSH-головна: ГАСТРОЭНТЕРИТ -- GASTROENTERITIS
МЛАДЕНЕЦ -- INFANT
РОТАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- ROTAVIRUS INFECTIONS
Анотація: Стаття присвячена дослідженню ефективності пероральної регідратаційної терапії у дітей раннього віку з ротавірусним гастроентеритом із застосуванням препарату Регідрон Оптім. За результатами дослідження було виявлено позитивні результати застосування як засобу пероральної регідратаційної терапії препарату Регідрон Оптім за показниками зменшення тяжкості перебігу та тривалості захворювання, більш швидкою нормалізацією загального стану та ліквідацією основних клінічних симптомів захворювання та зниження необхідності застосування таким хворим інфузійної регідратаційної терапії
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гарас М. Н.
Назва : Ефективність лікування дітей, хворих на бронхіальну астму фенотипу раннього початку залежно від ацетиляторного статусу
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - Чернівці, 2016. - Т. 20, № 3. - С. 45-48 (Шифр БУ5/2016/20/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: У статті на підставі аналізу клінічних даних динаміки нападу та досягнення контролю у дітей із фенотипом бронхіальної астми раннього початку показана залежність ефективності полегшувального та базисного лікування - у пацієнтів із фенотипом бронхіальної астми раннього початку та швидким ацетиляторним статусом.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванова Л. А., Гарас М. Н., Болтенков В. Л., Гук Л. І.
Назва : Випадок харчового ботулізму в підлітка
Місце публікування : Актуальная инфектология. - Донецк, 2015. - № 3. - С. 70-72 (Шифр АУ45/2015/3)
MeSH-головна: БОТУЛИЗМ -- BOTULISM
НЕВРОЛОГИЧЕСКИЕ СИМПТОМЫ ПРИ ПАТОЛОГИЧЕСКИХ СОСТОЯНИЯХ -- NEUROLOGIC MANIFESTATIONS
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванова Л. А., Гарас М. Н., Горбатюк І. Б., Білейчук Р. Ю., Руда Т. Д.
Назва : Кір у дітей, поєднаний з іншими інфекційними захворюваннями
Місце публікування : Інфекційні хвороби. - Тернопіль, 2020. - N 2. - С. 84-87 (Шифр ІУ5/2020/2)
MeSH-головна: КОРЬ -- MEASLES
ИНФЕКЦИОННЫЕ БОЛЕЗНИ -- COMMUNICABLE DISEASES
ДЕТИ -- CHILD
Анотація: Проведено аналіз особливостей кору у поєднанні з іншими інфекційними захворюваннями у дітей на прикладі клінічних випадків. Наведено динаміку кору у пацієнтів з кліщовим бореліозом та ВІЛ-інфекцією під час стаціонарного лікування в інфекційному боксованому відділенні крапельних інфекцій обласної дитячої клінічної лікарні м. Чернівці. Установлено, що при поєднаному перебігу кору та кліщового бореліозу спостерігалися типові клінічні симптоми обох захворювань із посиленням мігруючої еритеми на тлі макулопапульозного висипу. Перебіг кору, ускладненого пневмонією в імуноскомпрометованої ВІЛ-інфікованої дитини на тлі агресивної комбінованої антибіотикотерапії при лікуванні антиретровірусними препаратами характеризувався сприятливим прогнозом.Проведен анализ особенностей кори в сочетании с другими инфекционными заболеваниями у детей на примере клинических случаев. Приведена динамика кори у пациентов с клещевым боррелиозом и ВИЧ-инфекцией во время стационарного лечения в инфекционном боксированном отделении капельных инфекций областной детской клинической больницы г. Черновцы. Установлено, что при совместном течении кори и клещевого боррелиоза наблюдались типичные клинические симптомы обоих заболеваний с усилением мигрирующей эритемы на фоне макулопапулезной сыпи. Течение кори, осложненной пневмонией у имуноскомпрометованого ВИЧ-инфицированного ребенка на фоне агрессивной комбинированной антибиотикотерапии при лечении антиретровирусными препаратами характеризовалось благоприятным прогнозом.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванова Л. А., Гарас М. Н., Горбатюк І. Б., Романчук Л. І.
Назва : Використання інтерактивних технологій навчання з елементами симуляційного сценарію на післядипломному етапі підготовки інтернів-педіатрів
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 3. - С. 20-23 (Шифр ПУ56/2020/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ВАКЦИНАЦИЯ -- VACCINATION
Анотація: Наведено переваги та складнощі використання інтерактивних технологій навчання на післядипломному етапі підготовки лікарів, а також особливості впровадження симуляційного сценарію як варіанта симулювання клінічної практики, тобто імітації одного або кількох аспектів практичної діяльності. Власний досвід продемонстровано на прикладі методики проведення практичного заняття «Основи імунізації дітей» для лікарів-інтернів першого року навчання зі спеціальності «Педіатрія». Актуальність обраної теми визначалася недостатнім охопленням плановими щепленнями дитячого та дорослого населення та спалахами вакцинкерованих інфекційних захворювань останнім часом. Заняття проводили за стандартною схемою, водночас основні етапи містили використання інтерактивних технологій та елементи симуляційного навчання (серед яких робота в малих групах із «зануренням у середовище», використання принципів зворотного зв’язку за результатами симуляційного сценарію), презентацію результатів анкетування батьків щодо ставлення до вакцинації, а також залучення матерів пацієнтів профільних неонатальних відділень. Методика проведення практичного заняття з використанням інтерактивних технологій та елементами симуляційного сценарію на післядипломному етапі навчання є особливою педагогічною стратегією, що дає змогу вдосконалити практичний напрям підготовки майбутніх лікарів, зменшити інтервал між теоретичними знаннями та клінічною практикою, а також ефективно сформувати в молодого фахівця пізнавальну активність, самостійність, комунікативність, відчуття необхідності постійного самовдосконалення
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Білоус Т. М., Гарас М. Н., Легкун Г. В.
Назва : Досвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування)
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2017. - N 1. - С. 16-20 (Шифр ПУ56/2017/1)
MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Наведено результати анонімного опитування студентів-випускників медичного університету, які вивчали педіатрію з елементами впровадження проблемно-орієнтованого навчання у межах грантового проекту ERASMUS + ТАМЕ (тренінг з уникнення лікарських помилок). Установлено, що, на думку студентів-випускників, основними позитивними рисами проблемно-орієнтованої методики вивчення дитячих хвороб є: командний характер роботи, можливість відкритої дискусії, реалістичність та практична спрямованість випадків, мультидисциплінарний підхід до віртуального пацієнта з розвитком клінічного мислення, а також можливість самостійного прийняття рішень і аналіз їх адекватності. Зазначено, що 86–92 % випускників запропонували розширити впровадження методики проблемно-орієнтованого навчання на випускному курсі за рахунок використання розгалужених варіантів клінічних випадків.Приведены результаты анонимного опроса студентов-выпускников медицинского университета, изучавшие педиатрию с элементами внедрения проблемно-ориентированного обучения в рамках грантового проекта ERASMUS + ТАМЕ (тренинг по предотвращению врачебных ошибок). Установлено, что, по мнению студентов-выпускников, основными положительными чертами проблемно-ориентированной методики изучения детских болезней являются: командный характер работы, возможность открытой дискуссии, реалистичность и практическая направленность случаев, мультидисциплинарный подход к виртуальному пациенту с развитием клинического мышления, а также возможность самостоятельного принятия решений и анализ их адекватности. Отмечено, что 86-92% выпускников предложили расширить внедрение методики проблемно-ориентированного обучения на выпускном курсе за счет использования разветвленных вариантов клинических случаев.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Безруков Л. О., Гарас М. Н.
Назва : Неспецифічна гіперреактивність бронхів у школярів із атопічним та неатопічним фенотипами бронхіальної астми
Місце публікування : Астма та алергія: науково-практичний журнал. - Київ: ДУ "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г.Яновського АМН України", 2015. - № 1. - С. 13-16 (Шифр АУ22/2015/1)
MeSH-головна: АСТМА БРОНХИАЛЬНАЯ -- ASTHMA
ФЕНОТИП -- PHENOTYPE
БРОНХОВ ГИПЕРРЕАКТИВНОСТЬ -- BRONCHIAL HYPERREACTIVITY
ДЕТИ -- CHILD
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Безруков Л. О., Тарнавська С. І., Гарас М. Н., Шахова О. О.
Назва : Показники лабільності бронхів у дітей із атопічним і неатопічним фенотипом бронхіальної астми залежно від ацетиляторного статусу
Місце публікування : Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 1. - С. 12-15 (Шифр БУ5/2014/18/1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 61/С 96
Автор(и) : Гарас М. Н., Сажин С. І.
Назва : Окремі показники гуморальної ланки імунітету у школярів з тяжким персистуючим перебігом бронхіальної астм
Колективи : "Сьогодення та майбутнє медицини", міжнар. наук. конф. студ. та молодих вчених
Місце публікування : "Сьогодення та майбутнє медицини", міжнар. наук. конф. студ. та молодих вчених. Матеріали VI Міжнародної наукової конференції студентів та молодих вчених "Сьогодення та майбутнє медицини", 9-10 квіт. 2009 р./ гол. ред. Мороз В. М., ред.: В. В. Петрушенко, І. М. Макарчук, С. А. Мовчан ; відп. секр. С. Г. Полінкевич. - 2009. - С. 87 (Шифр 61/С 96-239883)
УДК : 61 + 61(06)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванова Л. А., Гарас М. Н., Марусик У. І., Болтенкова А. А.
Назва : Особливості перебігу інвазивних діарей у дітей на сучасному етапі
Місце публікування : Актуальная инфектология. - Донецк, 2015. - № 3. - С. 34-37 (Шифр АУ45/2015/3)
MeSH-головна: ДИАРЕЯ -- DIARRHEA
САЛЬМОНЕЛЛЕЗЫ -- SALMONELLA INFECTIONS
ДИЗЕНТЕРИЯ БАЦИЛЛЯРНАЯ -- DYSENTERY, BACILLARY
ШИГЕЛЛА ДИЗЕНТЕРИЙНАЯ -- SHIGELLA DYSENTERIAE
ДЕТИ -- CHILD
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)