Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гаргула, Т. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-22 
1.


    Гнатюк, М. С.
    Морфометрична оцінка особливостей ремоделювання артерій дванадцятипалої кишки при перебігу її виразки в умовах кадмієвої інтоксикації [Текст] / М. С. Гнатюк, Т. І. Гаргула // Вісник наукових досліджень. - 2012. - № 2. - С. 70-72

Рубрики: Двенадцатиперстной кишки язва--тер

   Кадмием отравление--осл


Дод.точки доступу:
Гаргула, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Гаргула, Т. І.
    Особливості дистанційного навчання у медичних ЗВО в умовах пандемії [Текст] / Т. І. Гаргула // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 5-9


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ -- CORONAVIRUS INFECTIONS (эпидемиология)
Анотація: Пандемія COVID-19 змінила всі аспекти життя й навчання у світі й Україні. Карантинні обмеження унеможливили проведення навчального процесу в медичних закладах вищої освіти традиційними методами (усне та письмове опитування, тестування, відвідування лекцій, участь у клінічних розборах пацієнтів та операціях), що викликало перебудову навчального процесу й переходу на дистанційну форму навчання. Метою роботи було висвітлення особливостей організації дистанційного навчання у вищих медичних закладах України в період пандемії на прикладі Тернопільського національного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського. Для ефективного проведення дистанційного навчального процесу використовують Learning management systems онлайн навчальну платформу Moodle. Завдяки динамічності, модульності, гнучкості цієї платформи студенти мають безперервний доступ до навчальних матеріалів, проходять поточний і підсумковий тестовий контроль рівня засвоєння знань і підготовку до складання іспиту Крок-1, Крок-2. Онлайн сервіс Microsoft Teams дає змогу комунікувати викладачу й студентам у режимі реального часу, проводити відеолекції, дискусії, опитування, контроль самопідготовки студентів, підвищувати мотиваційну складову підготовки створенням креативних запитань у Forms, проведенням марафонів на швидкість виконання та ін. Для якісного дистанційного навчального процесу необхідна його цифровізація й інформатизація, командна робота викладачів і студентів, зміна ролі викладача як ментора та координатора, підвищення мотиваційної складової завдяки впровадженню творчих підходів до навчання
Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Особливості ремоделювання структур стінки дванадцятипалої кишки під час перебігу її виразки в умовах дії на організм хлориду алюмінію [Текст] / М. С. Гнатюк [та ін.] // Довкілля та здоров’я. - 2013. - № 3. - С. 13-15


MeSH-головна:
ДВЕНАДЦАТИПЕРСТНОЙ КИШКИ ЯЗВА -- DUODENAL ULCER
АЛЮМИНИЯ СОЕДИНЕНИЯ -- ALUMINUM COMPOUNDS (вредные воздействия)
ХЛОРИДЫ -- CHLORIDES (вредные воздействия)
БОЛЕЗНЬ, МОДЕЛИ НА ЖИВОТНЫХ -- DISEASE MODELS, ANIMAL
Дод.точки доступу:
Гнатюк, М.С.
Гаргула, Т.І.
Кондратюк, В.А.
Лотоцька, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Структурні зміни мікроциркуляторного русла дванадцятипалої кишки при обтураційному холестазі / С. О. Грабчак [та ін.] // Шпит. хірургія. - 2019. - N 4. - С. 59-62


MeSH-головна:
ХОЛЕСТАЗ -- CHOLESTASIS (патофизиология)
ДВЕНАДЦАТИПЕРСТНАЯ КИШКА -- DUODENUM (кровоснабжение)
МИКРОЦИРКУЛЯЦИЯ -- MICROCIRCULATION
ЖЕЛТУХА МЕХАНИЧЕСКАЯ -- JAUNDICE, OBSTRUCTIVE
Анотація: Проведеними дослідженнями встановлено, що обтураційний холестаз призводить до вираженого ремоделювання мікроциркуляторного русла дванадцятипалої кишки. На ранніх стадіях змодельованої патології виникає спазм приносних судин гемомікроциркуляторного русла та розширення закапілярних венул та венул, збільшення їх щільності. На 14 та 28 доби обтураційний холестаз ускладнюється розширенням лімфатичних та венозних судин мікроциркуляторного русла, зменшенням кількості гемокапілярів, гіпоксією, дистрофічними, некробіотичними, інфільтративними та склеротичними процесами у стінці дванадцятипалої кишки.
Проведенными исследованиями установлено, что обтурационный холестаз приводит к выраженному ремоделированию микроциркуляторного русла двенадцатиперстной кишки. На ранних стадиях смоделированной патологии возникает спазм приносящих сосудов гемомикроциркуляторного русла и расширения закапилярних венул и венул, увеличение их плотности. На 14 и 28 сутки обтурационный холестаз осложняется расширением лимфатических и венозных сосудов микроциркуляторного русла, уменьшением количества гемокапилляров, гипоксией, дистрофическими, некробиотическими, инфильтративными и склеротическими процессами в стенке двенадцатиперстной кишки.
Дод.точки доступу:
Грабчак, С. О.
Ясіновський, О. Б.
Кріцак, М. Ю.
Гаргула, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Гаргула, Т. І.
    Викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії студентам-іноземцям в дистанційних умовах: переваги і недоліки [Текст] = Teaching of clinical anatomy and operative surgery to foreign students in remote conditions: advantages and disadvantages / Т. І. Гаргула // Клінічна та експериментальна патологія. - 2021. - Т.20, № 1. - С. 98-102. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
МЕДИЦИНА КЛИНИЧЕСКАЯ -- CLINICAL MEDICINE (методы, обучение, организация и управление, тенденции)
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- SURGICAL PROCEDURES, OPERATIVE (методы, обучение, тенденции)
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
СПЕЦИАЛИСТЫ-ИНОСТРАНЦЫ -- FOREIGN PROFESSIONAL PERSONNEL (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Вивчення клінічної анатомії та оперативної хірургії іноземними студентами в умовах дистанційного навчання має як низку переваги, так і недоліки, порівняно з традиційною формою. Використання он-лайн платформи Moodle (з навчальними матеріалами) та сервісу Microsoft Teams дало можливість проводити відеолекцї, семінарські заняття в режимі он-лайн із використанням інтерактивних методів навчання, які сприяють підвищенню мотивації та самостійності в іноземних студентів. “Віртуальне” проведення оперативних втручань при використанні інтерактивного методу – ділової гри дає змогу не лише вивчити етапи проведення операцій, а й закріпити алгоритм дій при різних обставинах. Застосування у навчальному процесі технологій віртуальної і доповненої реальності покращує засвоєння клінічної анатомії, дає можливість вдосконалити її хірургічну складову, що є особливо важливим у період відсутності можливості проведення навчальних операцій
The study of clinical anatomy and operative surgery by foreign students in the context of distance learning has a number of advantages and disadvantages compared to the traditional form. The use of the online platform Moodle (with study materials) and the Microsoft Teams service made it possible to conduct video lectures and seminars online using interactive teaching methods that promote the motivation increase and independence of foreign students. "Virtual" operational interventions using an interactive method is a business game which allows not only to study the stages of operations but also to consolidate the algorithm of actions in different circumstances. The use of virtual and augmented reality technologies in the educational process becomes the clinical anatomy mastering better, makes it possible to improve its surgical component, which is especially important in the absence of the possibility of training operations
Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Особливості ремоделювання артерій передсердь в умовах пострезекційної портальної гіпертензії [Текст] / М. С. Гнатюк [та ін.]. - Електрон. текст. дані // Art of Medicine. - 2021. - N 2. - С. 38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
БОЛЕЗНЬ, МОДЕЛИ НА ЖИВОТНЫХ -- DISEASE MODELS, ANIMAL
ПРЕДСЕРДИЯ РЕМОДУЛИРОВАНИЕ -- ATRIAL REMODELING
АРТЕРИИ -- ARTERIES (анатомия и гистология)
ГИПЕРТЕНЗИЯ ПОРТАЛЬНАЯ -- HYPERTENSION, PORTAL (осложнения, патофизиология, этиология)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета. Вивчити особливості ремоделювання артерій передсердь в умовах пострезекційної портальної гіпертензії.
Пострезекційна портальна гіпертензія призводить до вираженого ремоделювання переважно артерій дрібного калібру передсердь, яке характеризується потовщенням їх стінки, звуженням просвіту, зміною індексів Керногана та Вогенворта, пошкодженням ендотеліоцитів, ендотеліальною дисфункцією, порушенням кровопостачання та трофіки органа, дистрофією, некробіозом клітин і тканин, осередками клітинної інфільтрації та склерозу
Дод.точки доступу:
Гнатюк, М. С.
Гданська, Н. М.
Татарчук, Л. В.
Гаргула, Т. І.
Ясіновський, О. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Гаргула, Т. І.
    Особливості викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії в сучасних умовах [Текст] / Т. І. Гаргула, М. С. Гнатюк // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2021. - N 1. - С. 22-25


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
АНАТОМИЯ -- ANATOMY (обучение)
ХИРУРГИЧЕСКИЕ ОПЕРАЦИИ -- SURGICAL PROCEDURES, OPERATIVE (обучение)
Анотація: Упровадження європейських стандартів у процес підготовки компетентних, висококваліфікованих лікарів-спеціалістів, здатних використовувати здобуті під час навчання теоретичні знання в практичній діяльності, викликало підвищення вимог до якості їх фахового становлення. Клінічна анатомія та оперативна хірургія — це дисципліна, яка дає змогу студентам застосувати на практиці клінічне мислення, адже лише на основі знань про анатомічні особливості будови певної ділянки тіла людини можна обрати вдалу оперативну тактику лікування. Метою роботи було висвітлення особливостей викладання клінічної анатомії та оперативної хірургії на кафедрі оперативної хірургії та клінічної анатомії Тернопільського національного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського та способи їх удосконалення в сучасних умовах. На кафедрі приділяють увагу не лише теоретичній, а й практичній складовій підготовки студентів. Студенти самостійно проводять навчальні оперативні втручання на експериментальних тваринах, закріплюючи таким чином теоретичні знання та здобуваючи практичні навички, навчаються працювати в команді, виконують щоразу інші функціональні обов’язки членів операційної бригади, а в післяопераційному періоді спостерігають за реакцією організму на оперативне втручання. Перехід навчального процесу на дистанційну форму з упровадженням онлайн-платформи Microsoft Teams створив можливість проводити заняття в режимі реального часу, а застосування інтерактивного методу ділової гри дав змогу «віртуально» проводити навчальні оперативні втручання. Використання технології віртуальної і доповненої реальності допомагають глибше вивчити предмет, набути досвіду, до якого студенти не мають доступу, особливо в умовах карантинних обмежень.
Дод.точки доступу:
Гнатюк, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Гаргула, Т. І.
    Використання інформаційно-комунікаційних технологій та інтерактивних методів навчання у медичних закладах вищої освіти в умовах дистанційного навчання [Текст] = Use of information and communication technologies and interactive teaching methods in medical universities in distance learning / Т. І. Гаргула, М. С. Гнатюк // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2021. - N 1. - С. 143-146


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ -- INFORMATION SYSTEMS
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ -- INTERACTIVE TUTORIAL
Анотація: Пандемія COVID-19 призвела до перебудови освітнього процесу і переходу вищих медичних навчальних закладів із традиційної на дистанційну форму навчання. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій сприяє ефективному впровадженню дистанційного навчання не лише завдяки стрімкому технологічному прогресу, покращенню якості і доступності Інтернет-мережі, а й формуванню професійно орієнтованих знань, умінь і навичок; створенню умов для самооцінки, покращення якості підготовки студента
The COVID-19 pandemic has led to a restructuring of the educational process and the transition of higher medical education from traditional to distance learning. The use of modern information and communication technologies contributes to the effective implementation of distance learning not only due to rapid technological progress, improving the quality and accessibility of the Internet, but also the formation of professionally oriented knowledge, skills and abilities; creating conditions for self-assessment, improving the quality of student training
Дод.точки доступу:
Гнатюк, М. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Гаргула, Т. І.
    Зміни структурно-просторової організації артерій дванадцятипалої кишки при експериментальній виразці та кадмієвій інтоксикації [Текст] / Т. І. Гаргула // Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2012. - № 2. - С. 175


Знайти схожі

10.


    Гнатюк, М. С.
    Порівняльна характеристика особливостей структурної організації дванадцятипалої кишки у собак та свиней [Текст] / М. С. Гнатюк, Т. І. Гаргула // Клінічна та експериментальна патологія. - 2012. - Т. 11, № 1. - С. 44-46

Дод.точки доступу:
Гаргула, Т. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)