Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гнатюк, Р.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Огарь С. В. Психологічні фактори процесу адаптації студентів до навчання у вищому навчальному закладі/ С. В. Огарь, Л. В. Пляка (стр.5-7.)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання побічної дії лікарських засобів слухачам факультету підвищення кваліфікації викладачів/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова (стр.7-11.)
Хомазюк Т. А. Виробнича практика "Догляд за хворими". Новітні аспекти викладання за принципами кредитно-модульної системи/ Т. А. Хомазюк [и др.] (стр.11-14.)
Ульянов В. О. Шляхи удосконалення викладання гістології, цитології та ембріології в умовах КМСОНП/ В. О. Ульянов, В. Є. Бреус (стр.14-17.)
Сорокман Т. В. Кредитно-модульна система навчання в педіатрії/ Т. В. Сорокман, С. В. Сокольник, Л. В. Швигар (стр.17-18.)
Сон А. С. Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.19-21.)
Грицан Л. Д. Фахова спрямованість викладання розділу "фазові рівноваги в курсі фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі"/ Л. Д. Грицан, В. І. Кабачний, Т. О. Томаровська (стр.21-24.)
Бондаренко Н. М. Ситуаційні завдання в тестовій формі для самостійної роботи студентів медичних вузів з курсу загальної гістології/ Н. М. Бондаренко, Б. П. Терещук, Є. В. Черешнєва (стр.25-27.)
Ільницька Л. А. Викладання основ доказової медицини як засіб оптимізації навчального процесу на кафедрі медичної діагностики і терапії ФПДО Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького/ Л. А. Ільницька, І. В. Шумлянський, О. Є. Січкоріз (стр.28-30.)
Білай І. М. Проведення заходів для подальшого вдосконалення навчання провізорів-інтернів на базах стажування/ І. М. Білай [и др.] (стр.30-33.)
Гребенник М. В. Деонтологічні аспекти практичної роботи лікарів-інтернів та субординаторів терапевтичного профілю/ М. В. Гребенник [и др.] (стр.33-35.)
Василюк В. М. Основи клінічного мислення і Болонський процес/ В. М. Василюк [и др.] (стр.36-40.)
Іванець Л. М. Розв’язування задач з модулів "Фізична хімія" та "Фармацевтична хімія" як важливий елемент підготовки спеціалістів фармації/ Л. М. Іванець, О. Б. Поляк (стр.40-42.)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання дисциплін "Фізіологія" та "Патоморфологія" для студентів вищих медичних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації/ Н. М. Воронич-Семченко, М. М. Багрій (стр.42-45.)
Бобирьов В. М. Методологія навчального експерименту при викладанні базисної фармакології/ В. М. Бобирьов, Т. О. Дев’яткіна, О. М. Важнича (стр.45-47.)
Чечотіна С. Ю. Про моніторинг безпеки ліків з курсу біоетики/ С. Ю. Чечотіна, Т. О. Чикор, Е. Г. Колот (стр.48-50.)
Кузякіна Н. Є. Використання кросвордів як методу активізації пізнавальної діяльності слухачів/ Н. Є. Кузякіна (стр.51-52.)
Новосьолова Н. Ф. Проблеми навчальної дисципліни "Громадське здоров’я та громадське медсестринство"/ Н. Ф. Новосьолова (стр.53-55.)
Андрейчин С. М. Особливості практичної підготовки студентів на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах кредитно-модульної системи/ С. М. Андрейчин [и др.] (стр.55-57.)
Банадига Н. В. Значення семінарських занять у підготовці лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ Н. В. Банадига, І. О. Рогальський (стр.57-69.)
Білик Л. С. Розвиток комунікативних здібностей у студентів спеціальності "Сестринська справа"/ Л. С. Білик, Н. Є. Слободян (стр.60-61.)
Гнатюк М. С. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.62-64.)
Господарський І. Я. Впровадження іннлваційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.65-67.)
Гощинський В. Б. Комунікативні бар’єри у відносинах лікаря та пацієнта/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.68-69.)
Дзюбановський І. Я. Дистанційне навчання хірургів у світлі безперервної післядипломної освіти/ І. Я. Дзюбановський [и др.] (стр.70-72.)
Климнюк С. І. Самостійна робота студентів як важливий напрям у підготовці майбутнього фахівця/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.72-73.)
Мазур П. Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх медичних працівників/ П. Є. Мазур [и др.] (стр.74-75.)
Мазур П. Є. Особливості післядипломного навчання молодших спеціалістів з медичною освітою/ П. Є. Мазур, Є. Л. Горошко, О. С. Кузнець (стр.76-77.)
Мазур П. Є. Самостійно-пізнавальна діяльність студентів у контексті Болонського процесу/ П. Є. Мазур, Л. С. Мишаківська, О. С. Кралюк (стр.77-79.)
Мандзій З. П. Модульний підхід до викладання клінічної фармації в умовах кредитно-модульної технології навчання/ З. П. Мандзій [и др.] (стр.80-82.)
Марчишин С. М. Специфіка підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційних рівнів "Магістр фармації" та "Магістр клінічної фармації" на кафедрі фармакогнозії з медичною ботанікою ТДМУ/ С. М. Марчишин [и др.] (стр.83-85.)
Олійник О. В. Завдання вищих навчальних закладів україни щодо продовження Болонського процесу після підписання Будапештсько-Віденської конвенції 2010 року/ О. В. Олійник [и др.] (стр.85-87.)
Пайкуш М. А. Технології забезпечення готовності викладачів теоретичних дисциплін до педагогічної діяльності в умовах кредитно-модульної системи у вищих медичних навчальних закладах/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.87-89.)
Сагаль І. Р. Шляхи покращення підготовки лікарів-інтернів з фаху "Педіатрія"/ І. Р. Сагаль, О. Р. Боярчук (стр.89-91.)
Сміян С. І. Особливості викладання внутрішніх хвороб англомовним студентам-іноземцям в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу/ С. І. Сміян [и др.] (стр.91-93.)
Ткачук О. В. Реалізація ідеї безперервної медичної освіти при викладанні фізіології та патофізіології на засадах кредитно-модульної системи/ О. В. Ткачук [и др.] (стр.94-95.)
Швидкий О. В. Використання та перспективи ділової гри при кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ О. В. Швидкий, Н. В. Будь (стр.96-98.)
Шегедин М. Б. Результати та перспективи впровадження кредитно-модульно-рейтингової системи організації навчального процесу у Львівському державному медичному коледжі ім. Андрея Крупинського/ М. Б. Шегедин, І. С. Смачило (стр.98-100)
Шкробот С. І. Вплив впровадження нових систем навчання та оцінювання на структуру мотивації до навчання студентів вищих медичних навчальних закладів/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.100-103.)
Шкробот С. І. Роль та значення новітніх інформаційних технологій в оптимізації підготовки фахівців-медиків/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.104-106.)
Шпонька І. С. Досвід організації самостійної роботи студентів при впровадженні кредитно-модульної системи навчання на кафедрі патологічної анатомії і судової медицини/ І. С. Шпонька [и др.] (стр.106-108.)
Савула М. М. Кращі університети: результати світового рейтингу/ М. М. Савула, Ю. І. Сливка (стр.108-111.)
Свиридюк В. З. Житомирський інститут медсестринства - навчальний заклад нового типу з європейськими стандартами освіти (до 135-річчя заснування закладу)/ В. З. Свиридюк [и др.] (стр.112-116.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Вісник наукових досліджень -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Воронич-Семченко Н. М. Застосування препарату "Йодод-100" для корекції психофізіологічних розладів у дітей з латентним гіпотиреозом/ Н. М. Воронич-Семченко (стр.3-5)
Бабінець Л. С. Математична модель прогнозування остеодефіциту у хворих на хронічний панкреатит/ Л. С. Бабінець (стр.6-8)
Благіна І. І. Функціональний стан ендотелію у хворих на ревматоїдний артрит залежно від наявності атеросклеротичного ураження судин/ І. І. Благіна (стр.8-11)
Вакуленко Д. В. Шляхи керування процесом ремоделювання кісткової тканини у хворих на остеопороз за допомогою масажу/ Д. В. Вакуленко (стр.12-14)
Міщук В. Г. Оцінка ефективності препарату енерлів в лікуванні хворих на хронічний гепатит і цироз печінки/ В. Г. Міщук, Е. Й. Лапковський, Н. А. Масюк (стр.14-16)
П’ятночка І. Т. Диференціально-діагностична значимість проби Манту при легеневих захворюваннях/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага, Н. В. Корнага (стр.16-18)
Самогальська О. Є. Порівняльний аналіз поширеності та особливостей перебігу цирозу печінки серед чоловіків та жінок/ О. Є. Самогальська, Н. В. Карпенко (стр.19-20)
Якубова М. М. Особливості ускладнених форм ішемічного інсульту залежно від поліморфізму генів FII, FV,MTHFR/ М. М. Якубова (стр.21-24)
Грубар Ю. О. Діагностика та лікування розсікаючого остеохондриту в контексті профілактики розвитку остеоартрозу колінного суглоба/ Ю. О. Грубар, Ю. С. Сморщок (стр.25-27)
Лучанко П. І. Соціально-демографічний портрет донорських кадрів Тернопільщини/ П. І. Лучанко, П. В. Гриза (стр.27-29)
Ван Пин. Клінічний аналіз гістерекомій із застосуванням лапароскопії підвісного типу/ Пин Ван, Л. І. Воробйова, Д. Б. Кривокульський (стр.30-32)
Попович В. І. Деякі біохімічні показники сироватки крові у хворих на хронічний гнійний синусит з обтяженим гепатологічним анамнезом/ В. І. Попович, Н. В. Василюк (стр.32-34)
Нагірний Я. П. Вплив ендокринної системи на показники мінерального обміну у хворих з травматичними переломами нижньої щелепи/ Я. П. Нагірний, Н. В. Чорній (стр.35-39)
Булавенко О. В. Особливості тиреоїдного гомеостазу у жінок репродуктивного віку з недостатністю лютеїнової фази/ О. В. Булавенко, А. О. Ісламова (стр.40-41)
Бойчук А. В. Ефективність різних методів лікування посткастраційного синдрому в корекції змін гемостазу та ліпідограми/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.41-44)
Смірнова В. Л. Прогнозування захворюваності в неповних сім’ях/ В. Л. Смірнова (стр.44-47)
Пішак В. П. Стрес-індуковані зміни про- та антиоксидантного стану крові старих щурів за умов уведення синтетичного біорегулятора за різних режимів освітлення/ В. П. Пішак, Ю. В. Ломакіна (стр.48-50)
Петрушенко В. В. Активність панкреатичних ферментів в умовах раннього гострого експериментального панкреатиту/ В. В. Петрушенко (стр.50-52)
Гнатюк М. С. Особливості локальних імунних реакцій в шлунку при пілоростенозі/ М. С. Гнатюк, В. В. Франчук, Р. М. Гнатюк (стр.52-53)
Марченко Н. В. Визначення залишкового монометра і вивчення мікроструктури базису знімного пластикового протеза, армованого поліетиленом/ Н. В. Марченко (стр.54-55)
Дрижак В. І. Здобутки кафедри онкології, променевої діагностики і терапії та радіаційної медицини за 25 років її діяльності/ В. І. Дрижак [и др.] (стр.56-57)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Вісник наукових досліджень -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Павлюст Л. П. Механізми транспорту іонів в еритроцитах та їх стан за психічних захворювань/ Л. П. Павлюст, А. В. Шкаволяк, І. Ю. Лерчук (стр.4-6)
Жулкевич І. В. Перспективи застосування в онкології ліпосомальної форми доксорубіцину - "Ліподокс"/ І. В. Жулкевич [и др.] (стр.7-11)
Панасюк О. В. Результати визначення антимікобактеріальної активності меропенему/ О. В. Панасюк [и др.] (стр.12-13)
Швед М. І. Особливості структурно-функціонального стану серця у хворих на анкілозивний спондилоартрит/ М. І. Швед, О. В. Горська, Н. І. Козій (стр.14-16)
Мерецький В. М. Фітотерапевтичний комплекс 2Глюкофіт" як засіб корекції порушень імунного статусу при експериментальному цукровому діабеті/ В. М. Мерецький (стр.16-18)
Волошин П. В. Диференційні особливості клінічного перебігу гострих порушень мозкового кровообігу у хворих на цукровий діабет залежно від його типу/ П. В. Волошин [и др.] (стр.19-21)
Дем’яненко В. В. Лямбліоз: оцінка методів діагностики лямбліозної інвазії/ В. В. Дем’яненко, М. І. Шкільна (стр.21-23)
Мальчевська Т. Й. Циркадність артеріального тиску у хворих з різними формами ішемічної хвороби серця, асоційованої із артеріальною гіпертензією/ Т. Й. Мальчевська (стр.23-26)
Власенко М. В. Кореляційні зв’язки показників розмірів щитоподібної залози та показників тиреоїдного статусу у підлітків подільського регіону/ М. В. Власенко (стр.26-28)
Гутор Н. С. Антибіотикочутливість штамів мікроорганізмів, виділених від хворих на постекстракційні альвеоліти/ Н. С. Гутор, Р. М. Рубас (стр.29-33)
Гриценко С. Й. Вплив епросартану та фенофібрату на варіабельність серцевого ритму та дисперсію інтервалу QT у пацієнтів із післяінфарктним кардіосклерозом, асоційованим із гіперурикемією/ С. Й. Гриценко (стр.33-36)
Корнага С. І. Функції дихання і кровообігу у хворих на туберкульоз легень при лікуванні хіміопрепаратами і преднізолоном/ С. І. Корнага (стр.36-39)
Олійник Я. В. Порушення перекисного окислення ліпідів та їх корекція у дітей, хворих на атопічний дерматит/ Я. В. Олійник (стр.3942)
Ільницька Л. І. Клініко-біохімічні зрушення при туберкульозі у підлітків в умовах хіміоозонотерапії/ Л. І. Ільницька (стр.42-44)
Победьонна Г. П. Особливості стану імунної системи у хворих на бронхіальну астму різних ступенів тяжкості/ Г. П. Победьонна, Л. О. Будовська, О. Г. Солона (стр.44-45)
Лисенко Г. І. Зміни клітинного і гуморального імунітету у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень до та після комплексної медикаментозної терапії з застосуванням препарату "Арбідол"./ Г. І. Лисенко, Т. О. Ситюк (стр.46-49)
Колбастна Л. П. Стан центральних компонентів стрес-реалізовуючої системи у дітей на санаторно-курортному етапі лікування у віддалені терміни при використанні комплексної терапії/ Л. П. Колбастна, Т. П. Сатаєва, Л. Ю. Зоря (стр.50-52)
Мальована І. В. Вплив гнійних середніх отитів на обмін сполучнотканинних елементів/ І. В. Мальована (стр.53-54)
Струк В. Ф. Концентрація Б-туморнекротичного фактора у сироватці крові вагітних, інфікованих гепатитом G/ В. Ф. Струк (стр.55-57)
Польова С. П. Лапароскопія - сучасний метод діагностики та лікування гінекологічної патології у дівчаток-підлітків, інфікованих мікобактеріями туберкульозу/ С. П. Польова, Ю. В. Крупенна, В. І. Сливка (стр.57-58)
Гінчицька Л. В. Гормонозамісні препарати в комплексному лікуванні постоваріоектомічного остеопорозу/ Л. В. Гінчицька (стр.58-61)
Зіставна оцінка вегетативного балансу при різних моделях експериментального гіпотиреозу (стр.62-64)
П’ятковський Т. І. Колонізаційні властивості Aerococcus viridans - основи пробіотика А-бактерин/ Т. І. П’ятковський, С. І. Климнюк, Г. М. Кременчуцький (стр.64-66)
Степанчук В. В. Структура хроноритмів екскреторної функції нирок у білих щурів впродовж циклу місяця/ В. В. Степанчук, В. М. Магаляс, Ю. Є. Роговий (стр.66-67)
Кучма І. О. Імуномодулюючи властивості ліпополісахаридів Bacillus alvei/ І. О. Кучма [и др.] (стр.68-69)
Кучма І. Ю. Ступінь впливу альфа-фероценілвмісних гетероциклічних сполук на гематологічні показники експериментальних тварин/ І. Ю. Кучма [и др.] (стр.69-71)
Пороховська Н. В. Мембранопротекторна та антиоксидантна властивість корвітину при експериментальному імунокомплексному процесі/ Н. В. Пороховська [и др.] (стр.71-73)
Бойків А. Б. Стан перекисного окислення ліпідів та активність антиокиснювальної системи у крові щурів з різним типом запальної реакції після введення кардіотоксичної дози адреналіну/ А. Б. Бойків (стр.74-77)
Щепотін І. Б. Доцільність проведення біопсії пограничних лімфатичних вузлів для прогнозування метастатичного ураження аксилярного колектора у хворих на ранній рак грудної залози/ І. Б. Щепотін [и др.] (стр.78-79)
Матюшина Н. М. Досвід морфологічної діагностики метастазів раку молочної залози у регіонарні лімфатичні вузли/ Н. М. Матюшина [и др.] (стр.80-81)
Володько Н. А. Експресія цитокінів ЧНП, ТФР-бета та глутатіону в зразках раку яєчників, клінічно чутливих або резистентних до дії цисплатину/ Н. А. Володько [и др.] (стр.81-85)
методи діагностики і лікування лімфогенних метастазів у хворих на меланому шкіри , М. І. Домбрович, О. А. Болюх (стр.85-88)
Батюк С. І. Діагностичні можливості ультразвукового дослідження при метастазах раку прямої кишки в регіонарні лімфатичні вузли/ С. І. Батюк [и др.] (стр.89-90)
Фільченков О. О. Молекулярні механізми пухлинного лімфангіогенезу/ О. О. Фільченков (стр.90-95)
Солодянникова О. І. Радіонуклідний спосіб дослідження стану сторожових лімфатичних вузлів у хворих на рак молочної залози/ О. І. Солодянникова, І. І. Смоланка, Г. Г. Сукач (стр.96-97)
Угляр Ю. В. Лактувіт в комплексному лікуванні хворих на колоректальний рак/ Ю. В. Угляр [и др.] (стр.97-99)
Бабанли Ш. Р. Клініко-морфологічні фактори метастазування раку шийки матки/ Ш. Р. Бабанли [и др.] (стр.99-102)
Гурська В. А. Результати терапії порушень чоловічого пубертату в умовах йодного дефіциту за модифікованими схемами №1, 2, 3/ В. А. Гурська (стр.30)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Медична освіта -2008р.,N 3
Цікаві статті :
Хоменко Л. О. Аналіз якості тестових завдань з дитячої терапевтичної стоматології до ліцензійного державного тестового іспиту "Крок 2. Стоматологія"/ Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва (стр.7-12)
Гнатюк Р. М. Успішність студентів при вивченні психіатрії залежно від психофізіологічних особливостей/ P. M. Гнатюк (стр.12-14)
Авдеев О. В. Концепція викладання клінічних дисциплін на кафедрі терапевтичної і дитячої стоматології за методикою єдиного дня/ О. В. Авдеев, М. М. Якимець, Н. В. Чорній (стр.15-17)
Мерецький В. М. Організація викладання клінічної фармакології в контексті впровадження кредитно-модульної технології/ В. М. Мерецький (стр.18-20)
Матеріали науково-практичної конференції "Доказова медицина та удосконалення охорони здоров’я в Україні" 10-11 квітня 2008 р. (стр.21-80)
Зайцева К. А. Основні принципи доказової медицини та їх застосування в ході експрес-діагностики функціонального стану організму підлітків, що навчаються у профільних ліцеях/ К. А. Зайцева, І. В. Сергета (стр.44-46)
Редько Т. І. Кластерний аналіз особливостей перебігу рекурентного депресивного розладу серед жінок на тлі інволюції у контексті провідних положень доказової медицини/ Т. І. Редько (стр.56-58)
Сергета І. В. Концептуальний підхід до використання медичної статистики як основи доказової медицини в ході проведення гігієнічних досліджень/ І. В. Сергета, Н. В. Малачкова (стр.62-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Журнал сучасного лікаря. Мистецтво лікування -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Стаднюк Л. А. Цукровий діабет другого типу та ризик розвитку серцево-судинних захворювань: перспектива інтеграції лікаря та викладача. Випуск 2/ Л. А. Стаднюк (стр.7-14)
Бобров В. А. Лечение артериальной гипертензии: гендерные подходы/ В. А. Бобров, И. В. Давыдов (стр.19-26)
Терапевтичний підхід до лікування гіпертензії у пацієнтів окремих груп. Частина ІІ (стр.29-37)
Клінічні протоколи надання медичної допомоги (стр.43-46)
Долженко М. Н. Диабетическое сердце: диагностика, лечение, прогноз. Часть II/ М. Н. Долженко, Н. А. Перепельченко (стр.48-53)
Посохова К. А. Патогенез судинних ускладнень при цукровому діабеті: роль системи оксиду азоту/ К. А. Посохова, М. І. Швед, О. О. Чернухіна (стр.54-58)
Кравченко И. Г. Гипергомоцистеинемия - косвенный маркер атеросклероза/ И. Г. Кравченко (стр.59-61)
Пиріг Л. А. Взаємоінтеграція клінічної нефрології та кардіології/ Л. А. Пиріг (стр.62-64)
Топчий И. И. Альтернативные механизмы развития артериальной гипертензии при хронической болезни почек и возможные направления их коррекции/ И. И. Топчий (стр.65-69)
Головач І. Ю. Комбіновані аналгетичні препарати в симптоматичній терапії больового синдрому у ревматологічних хворих/ І. Ю. Головач (стр.72-75)
Бильченко А. В. Ингибиторы АПФ. Критерии выбора в клинической практике/ А. В. Бильченко (стр.77-80)
Мищенко Т. С. Новые возможности в лечении головной боли/ Т. С. Мищенко, И. В. Реминяк (стр.81-83)
Гроссу В. Опыт применения препарата Кардонат в лечении функциональных нарушений сердечного ритма при нейровегетативных дисфункциях у детей/ В. Гроссу (стр.84-87)
Ткаченко М. М. Контрастні засоби в рентгенодіагностиці та комп’ютерній томографії/ М. М. Ткаченко, О. Л. Маньковська (стр.90-96)
Дмитрієв Д. В. Обгрунтування щодо застосування ревмоксикаму для знеболення в післяопераційному періоді у дітей/ Д. В. Дмитрієв (стр.99-100)
Головач І. Ю. Сучасні принципи застосування мелоксикаму в клінічній практиці/ І. Ю. Головач (стр.101-103)
Використання нестероїдних протизапальних препаратів (НПЗП): питання серцево-судинної безпеки (стр.104-106)
Антонов С. В. Сутність та особливості медичних послуг/ С. В. Антонов (стр.119-120)
Гнатюк Р. Мобільність, яка окрилює/ Р. Гнатюк (стр.121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Мистецтво лікування -2009р.,N 6
Цікаві статті :
Свищенко Е. П. Профилактика инсульта: существуют ли различия между антигипертензивными препаратами?/ Е. П. Свищенко (стр.9-10)
Первентивна кардіологія в Європі: від Європейського кардіологічного конгресу в Мюнхені, 2008 до Європейського кардіологічного конгресу в Барселоні, 2009 (стр.11-16)
Должны ли рекомендации по ведению больных артериальной гипертензией стать проще? (стр.18-20)
Жарінов О. Й. Успадковані каналопатії та міокардіальні причини раптової серцевої смерті/ О. Й. Жарінов (стр.23-28)
Маджиони А. П. Исследование GISSI-HF: дополнительные данные - влияние розувастатина на частоту возникновения фибрилляции предсердий/ А. П. Маджиони, Г. Крийнс (стр.31-32)
Глин Р.Дж. JUPITER: опыт применения розувастатина для первичной профилактики у пациентов в возрастной группе › 70 лет/ Р. Дж. Глин, П. М. Ридкер (стр.32-34)
Дзяк Г. В. Тактика ведения пациентов с фибрилляцией предсердий/ Г. В. Дзяк (стр.37-40)
Диагностика и лечение фибрилляции предсердий. Рекомендации рабочей группы по нарушениям сердечного ритма Украинского научного общества кардиологов, Киев, 2009 г. (стр.41-49)
Тодуров Б. М. післяопераційна фібриляція передсердь/ Б. М. Тодуров [и др.] (стр.50-51)
Ягенський А. В. Загальні принципи діагностики тахіаритмій у практиці сімейного лікаря/ А. В. Ягенський (стр.54-57)
Бильченко А. В. Лечение больных с метаболическим синдромом/ А. В. Бильченко (стр.58-60)
Тодуров Б. М. Новые технологии в кардиохирургии/ Б. М. Тодуров (стр.61-64)
Зиньковский М. Ф. Гипоплазия правого желудочка, сопровождающая различные врожденные пороки сердца/ М. Ф. Зиньковский, Р. Р. Сейдаметов (стр.65-70)
Середюк Н. М. Терапевтична ефективність комплексних гомеопатичних засобів аккардіум і сольвенцій у хворих на ішемічну хворобу серця/ Н. М. Середюк [и др.] (стр.71-74)
Золотарева Н. А. Эффективность применения капсул хондровит у больных с дегенеративно-дистрофическими заболеваниями суставов/ Н. А. Золотарева (стр.75-76)
Тащук В. К. Електрокардіографія/ В. К. Тащук (стр.78-81)
"Оскар" для медичної еліти України (стр.94)
Гнатюк Р. 13 кроків до щастя/ Р. Гнатюк (стр.99)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Мистецтво лікування -2009р.,N 9/10
Цікаві статті :
Гаєвська Г. Серцева недостатність: діагностика, медикаментозне та хірургічне лікування/ Г. Гаєвська (стр.10-23)
Головач И. Ю. II Российская научно-практическая конференция "Терапевтические проблемы пожилого пациента"/ И. Ю. Головач (стр.24-27)
Багдасарова И. В. Клиническая эффективность энтеросорбции при микробно-воспалительных и иммунокомплексных заболеваниях почек у детей/ И. В. Багдасарова [и др.] (стр.58-60)
Руденко А. В. Актуальные вопросы хирургического лечения ишемической болезни сердца/ А. В. Руденко (стр.61-63)
SYNTAX TRIAL - чрезшкірне коронарне втручання порівняно з аортокоронарним шунтуванням при вираженій ішемічній хворобі серця (стр.64-67)
Головач І. Ю. Еволюція бісфосфонатів: сходження на вершину/ І. Ю. Головач (стр.68-74)
Пішель В. Я. Удосконалення раннього виявлення перших ознак психотичних розладів/ В. Я. Пішель [и др.] (стр.75-77)
Шманько В. В. Сучасні погляди на застосування противірусних засобів для профілактики та лікування гострих респіраторних інфекцій/ В. В. Шманько [и др.] (стр.78-81)
Академик Евгений Чазов в альма матер (стр.95)
Виленский Ю. Стетоскоп академика Стражеско/ Ю. Виленский (стр.96-97)
Гнатюк Р. Чому корисно їсти апельсини? Або 15 правил здорового серця/ Р. Гнатюк (стр.100-101)
Міжнародна конференція "Боротьба з серцево-судинними захворюваннями та інсультом: плануючи більш здорове майбутнє європеців". 10 вересн 2009р. Брюссель (стр.102-109)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Лазоришинець В. В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.5-10.)
Ковальчук Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.10-14.)
Банчук М. В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.14-22.)
Вітенко І. С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою/ І. С. Вітенко (стр.23-31.)
Ждан В. М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.32-33.)
Запорожан В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.34-36.)
Зіменковський Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.37-39.)
Івченко В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов (стр.39-40.)
Казаков В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.40-44.)
Колесник Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.44-46.)
Лісовий В. М. Про розвиток міжнародних зв’язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський (стр.47-49.)
Москаленко В. Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О. О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.50-53.)
Нейко Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів/ Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров (стр.54-55.)
Никоненко О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.56-57.)
Пішак В. П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу/ В. П. Пішак [и др.] (стр.58-60.)
Хвисюк О. М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін (стр.61-63.)
Черних В. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.63-65.)
Чекман І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна (стр.65-67.)
Галникіна С. О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології/ С. О. Галникіна (стр.67-68.)
Горбатюк С. М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ С. М. Горбатюк [и др.] (стр.69-71.)
Господарський І. Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.72-74.)
Грошовий Т. А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.75-77.)
Гудима А. А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф/ А. А. Гудима [и др.] (стр.78-80.)
Гуменюк О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір/ О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.81-83.)
Дрижак В. І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія"/ В. І. Дрижак [и др.] (стр.83-85.)
Дубініна В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.86-87.)
Дубініна В. Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.88-89.)
Козинець Г. П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих"/ Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук (стр.90-92.)
Костильов О. В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань/ О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко (стр.92-94.)
Лохматова Н. М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку/ Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова (стр.94-96.)
Павлишин Г. А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії/ Г. А. Павлишин [и др.] (стр.97-99.)
Пашко К. О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології/ К. О. Пашко [и др.] (стр.100-101.)
Пашко К. О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України/ К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова (стр.102-104.)
Педанов Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.105-106.)
Січкоріз О. Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров’я західного регіону України (2007-2009 рр.)/ О. Є. Січкоріз [и др.] (стр.107-109.)
Федорців О. Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.109-111.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. В. Банчук [и др.] (стр.6-14)
Вітенко І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников (стр.32-35)
Ждан В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті/ В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. О. Пашко [и др.] (стр.42-46)
Черних В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Казаков В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.48-51)
Ліщенко Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. О. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.54-56)
Господарський І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні/ І. Я. Господарський, О. І. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Б. Чайковський [и др.] (стр.60-63)
Никоненко О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.64-65)
Усинська О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. С. Усинська (стр.66-67)
Нейко Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.68-69)
Федорців О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.70-72)
Колесник Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.75-77)
Лісовий В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи/ В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов (стр.85-86)
Педанов Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.87-88)
Мінцер О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу/ О. П. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха (стр.93)
Крекотень О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами/ О. М. Крекотень, І. В. Олійник (стр.94)
Яшан О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. І. Яшан [и др.] (стр.97-103)
Лепявко А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США/ А. А. Лепявко [и др.] (стр.105-107)
Олійник О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. В. Олійник [и др.] (стр.108-110)
Шкробот С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії/ Р. М. Гнатюк [и др.] (стр.116-118)
Хміль С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. В. Хміль [и др.] (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)