Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гнатюк, Р.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гнатюк М. С., Дзюбановський І. Я., Гнатюк Р. М.
Назва : Особливості локальних імунних реакцій при різних ураженнях жовчного міхура
Місце публікування : Шпитальна хірургія. - Т., 1998. - № 2. - С. 19-22 (Шифр ШУ1/1998/2)
MeSH-головна: ЖЕЛЧНОГО ПУЗЫРЯ БОЛЕЗНИ -- GALLBLADDER DISEASES
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Кадрова політика у галузі охорони здоров’я та рух вищої медичної освіти України до Європейського освітнього простору/ М. В. Банчук [и др.] (стр.6-14)
Вітенко І. С. Якісна підготовка навчальної літератури для студентів медичних та фармацевтичних навчальних закладів - одна із найважливіших складових реалізації вимог болонського процесу/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.15-17)
Ковальчук Л. Я. Шляхи підвищення ефективності навчання в університеті/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.18-28)
Москаленко В. Ф. Забезпечення якості навчання як основа введення кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, Л. І. Остапюк (стр.29-31)
Вороненко Ю. В. Болонський процес і проблеми когнітивізму в медичній освіті/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, В. Г. М’ясников (стр.32-35)
Ждан В. М. Досвід упровадження нових форм організації навчального процесу в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова (стр.36-38)
Запорожан В. М. Перший досвід запровадження КМСОНП в Одеському державному медичному університеті/ В. М. Запорожан, Ю. І. Бажора, В. Й. Кресюн (стр.39-41)
Пашко К. О. Організаційна структура Віденського медичного університету/ К. О. Пашко [и др.] (стр.42-46)
Черних В. П. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Казаков В. М. Методичне забезпечення навчання як один із засобів управління якістю підготовки лікарів при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.48-51)
Ліщенко Н. О. Кредит-година в американській системі вищої освіти/ Н. О. Ліщенко (стр.52-54)
Ковальчук Л. Я. Про удосконалення штатно-організаційної структури та зміни в організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачовського при запровадженні КМСОНП/ Л. Я. Ковальчук, І. Р. Мисула, К. О. Пашко (стр.54-56)
Господарський І. Я. Університетська клініка Віденського медичного університету. Можливості запровадження досвіду в Україні/ І. Я. Господарський, О. І. Яшан (стр.57-60)
Чайковський Ю. Б. Методичне забезпечення викладання гістології, цитології та ембріологи в умовах кредитно-модульної системи/ Ю. Б. Чайковський [и др.] (стр.60-63)
Никоненко О. С. Створення та функціонування системи самонавчання викладачів у вищому навчальному закладі/ О. С. Никоненко [и др.] (стр.64-65)
Усинська О. С. NCLEX-ліцензійний іспит для медичних сестер у США/ О. С. Усинська (стр.66-67)
Нейко Є. М. Навчально-лікувальні бази: проблеми і рішення/ Є. М. Нейко [и др.] (стр.68-69)
Федорців О. Є. Порівняльний аналіз викладання педіатрії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та Віденському медичному університеті/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.70-72)
Колесник Ю. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті впровадження засад Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, В. І. Кривенко, Ю. М. Нерянов (стр.72-74)
Ковальчук Л. Я. Вищій медичній школі України - сучасний підручник/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.75-77)
Лісовий В. М. Реалізація кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Харківському державному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, М. О. Міхалін (стр.78-79)
Пішак В. П. Запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у Буковинському державному медичному університеті: перший досвід, проблеми і перспективи/ В. П. Пішак, М. Ю. Коломоєць, І. В. Геруш (стр.80-82)
Сахарова І. Є. Дискусійні лекції як найновіший спосіб викладання у Віденському медичному університеті/ І. Є. Сахарова (стр.82-84)
Івченко В. К. Досвід організаційного та методичного забезпечення навчального процесу в умовах запровадження кредитно-модульної системи в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, П. Т. Лещинский, С. М. Смирнов (стр.85-86)
Педанов Ю. Ф. Викладання морфофункціональних дисциплін у ВНЗ і-п рівнів акредитації в Україні, деяких Європейських державах і США/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.87-88)
Мінцер О. П. Інтерпретація медичної інформації та перспективи впровадження технологій Болонського процесу/ О. П. Мінцер (стр.89-92)
Лоскутов О. Є. Наш досвід розвитку післядипломної освітньої програми українсько-німецької асоціації ортопедів-травматологів/ О. Є. Лоскутов, М. Л. Головаха (стр.93)
Крекотень О. М. Нові підходи до викладання історії медицини англомовним студентам згідно з європейськими стандартами/ О. М. Крекотень, І. В. Олійник (стр.94)
Яшан О. І. Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті/ О. І. Яшан [и др.] (стр.97-103)
Лепявко А. А. До питання проведення орієнтації студентів при вивченні клінічних дисциплін з медсестринства в університетських шпиталях штату Південна Кароліна, США/ А. А. Лепявко [и др.] (стр.105-107)
Олійник О. В. Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті/ О. В. Олійник [и др.] (стр.108-110)
Шкробот С. І. Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті/ С. І. Шкробот [и др.] (стр.111-115)
Гнатюк Р. М. Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії/ Р. М. Гнатюк [и др.] (стр.116-118)
Хміль С. В. Організація навчального процесу студентів на і курсі медичного факультету в університетах Бельгії/ С. В. Хміль [и др.] (стр.118-121)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пашко К. О., Олійник О. В., Яшан О. І., Шкробот С. І., Гнатюк Р. М., Гнатюк Р. М., Гнатюк Р. М.
Назва : Організаційна структура Віденського медичного університету
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 42-46 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Университеты
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яшан О. І., Пашко К. О., Шкробот С. І., Гнатюк Р. М., Олійник О. В.
Назва : Особливості викладання оториноларингології у Віденському медичному університеті
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 97-103 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Оториноларингология-- обуч
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Олійник О. В., Пашко К. О., Шкробот С. І., Гнатюк Р. М., Яшан О. І., Гнатюк Р. М., Гнатюк Р. М., Яшан О. І.
Назва : Викладання анестезіології та інтенсивної медицини у Віденському медичному університеті
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 108-110 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Анестезиология-- обуч
Образование медицинское
Реаниматология-- обуч
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шкробот С. І., Пашко К. О., Яшан О. І., Гнатюк Р. М., Гнатюк Р. М., Олійник О. В., Гнатюк Р. М., Олійник О. В.
Назва : Про деякі особливості викладання неврологи у Віденському медичному університеті
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 111-115 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Неврология-- обуч
Образование медицинское
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гнатюк Р. М., Шкробот С. І., Пашко К. О., Яшан О. І., Олійник О. В., Яшан О. І., Олійник О. В.
Назва : Особливості викладання психологи, психотерапії та психіатрії
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 2. - С. 116-118 (Шифр МУ7/2006/2)
Предметні рубрики: Психология медицинская-- обуч
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Клінічна анатомія та оперативна хірургія -2004р. т.3,N 1
Цікаві статті :
Ахтемійчук Ю. Т. Про роботу редколегії журналу "клінічна анатомія та оперативна хірургія" в 2003 році та контент-аналіз джерельної бази/ Ю. Т. Ахтемійчук, В. П. Пішак (стр.7)
Скрипніков М. С. Золотарьова Тамара ВасилівнА (1912-19881)/ М. С. Скрипніков, О. М. Проніна (стр.9-10)
Чайковський Ю. Б. Топографо-анатомічні особливості каналу лицевого нерва і сигмоподібної пазухи в соскоподібних відростках заданими комп’ютерної томографії/ Ю. Б. Чайковський, А. С. Кушнір (стр.11-16)
Костюк О. Г. Морфологічні зміни в нирках при експериментальному рецидивному гострому панкреатиті (набрякова форма)/ О. Г. Костюк (стр.17-19)
Соколов В. В. Соматотипологическая характеристика здоровых детей периода второго детства/ В. В. Соколов [и др.] (стр.20-24)
Спариш Д. Є. Топографія середньої скроневої гілки лицевого нерва залежно від типу лиця/ Д. Є. Спариш (стр.25-27)
Гнатюк М. С. Особливості просторових змін камер серця новонароджених при внутрішньоутробному інфікуванні/ М. С. Гнатюк, Ю. О. Данилович, P. M. Гнатюк (стр.28-31)
Кулачек Ф. Г. Гістоморфолопчна характеристика розвитку системної запальної реакції та абдомінального сепсису/ Ф. Г. Кулачек [и др.] (стр.32-39)
Пішак В. П. Характеристика функціонального стану нирок у гострому періоді експериментальної політравми/ В. П. Пішак, А. О. Коган (стр.40-45)
Сіліна Т. М. Деякі особливості колагеноутворення в яєчниках/ Т. М. Сіліна (стр.46-48)
Ахтемійчук Ю. Т. Топографо-анатомічні особливості стравохідно-шлункового переходу людини/ Ю. Т. Ахтемійчук, Ю. В. Товкач (стр.49-53)
Боднар О. Б. Гемолімфангіома бокової ділянки шиї у дитини/ О. Б. Боднар [и др.] (стр.54-56)
Роговой Ю. Е. Способ препарирования нефронов/ Ю. Е. Роговой [и др.] (стр.57-58)
Хурані І. Ф. Новий метод експертизи постмастектомічного синдрому/ І. Ф. Хурані, В. І. Півторак, Б. А. Болюх (стр.59-61)
Масна З. З. Застосування променевих методів дослідження при вивченні анатомічних особливостей щелепно-лицевої ділянки/ З. З. Масна (стр.62-64)
Ковешніков В. Г. Стандарти у вивченні анатомії людини і шляхи їх реалізації у навчальному процесі/ В. Г. Ковешніков [и др.] (стр.65-68)
Кривега Л. Г. Удосконалення викладання гістології органів порожнини рота/ Л. Г. Кривега, С. М. Білаш, Г. А. Ярошенко (стр.69-70)
Горбатюк Д. Л. Деякі аспекти клінічної анатомії (до 10-річчя створення кафедри оперативної хірургії і клінічної анатомії Київського медичного институту УАНМ)/ Д. Л. Горбатюк (стр.71-72)
Александрова Е. М. Історія кафедри патологічної анатомії та судової медицини Буковинської державної медичної академії/ Е. М. Александрова [и др.] (стр.73-81)
Кравченко О. В. Історія кафедри акушерства, гінекології та перинатології Буковинської державної медичної академії/ О. В. Кравченко, С. М. Ясніковська (стр.81-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 1
Цікаві статті :
Нейко В. Є. Досвід Івано-Франківського державного медичного університету в підходах щодо уніфікації вимог до практичних навиків студентів/ В. Є. Нейко [и др.] (стр.5-7)
Мисула І. Р. Організація навчального процесу в американській медсестринській школі/ І. Р. Мисула, О. В. Олійник (стр.7-11)
Казаков В. М. Порівняльний аналіз систем оцінювання навчальної діяльності студентів медичних ВНЗ при кредитно-модульній організації навчального процесу/ В. М. Казаков [и др.] (стр.12-16)
Губенко І. Я. Проблемні питання підготовки фахівців сімейної медицини/ І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко, О. В. Борисенко (стр.16-19)
Жмурський С. І. Проблеми в оцінюванні знань студентів за Болонською системою освіти/ С. І. Жмурський, М. Г. Лебединець (стр.20-21)
Білай І. М. Особливості проведення занять із загальних проблем сучасної фармакотерапії для студентів фармацевтичного факультету/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-25)
Кулянда І. С. До питання організації обліку, оцінювання і контролю знань студентів у вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації/ І. С. Кулянда [и др.] (стр.25-28)
Радченко О. М. Рейтингова оцінка знань студентів: досвід та перспективи/ О. М. Радченко (стр.28-30)
Ребров Б. О. Багаторівнева підготовка - найважливіший принцип засвоєння практичних навичок лікарями-інтернами/ Б. О. Ребров [и др.] (стр.30-33)
Олійник О. В. Особливості кваліфікаційної системи медичних сестер в США/ О. В. Олійник, І. Р. Мисула (стр.33-35)
Давидович О. В. Особливості викладання основ геронтології у світлі впровадження засад Болонської системи освіти/ О. В. Давидович [и др.] (стр.36-37)
Стаднюк Л. А. Сучасний стан та перспективи геріатричної підготовки лікарів, середнього медичного персоналу та волонтерів/ Л. А. Стаднюк [и др.] (стр.38-40)
Гнатюк М. С. Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.40-42)
Врублевська С. В. Інноваційні процеси у системі освіти/ С. В. Врублевська (стр.43-48)
Сандер С. В. Викладання питань судинної хірургії на єдиній хірургічній кафедрі/ С. В. Сандер (стр.49-51)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Республіці Сербії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.51-54)
Потапенков М. О. Шляхи оптимізації навчального процесу на випускних кафедрах хірургії медичних вузів/ М. О. Потапенков, С. Г. Гривенко (стр.55-58)
Приходько В. Ю. Післядипломне навчання лікарів-геріатрів згідно з вимогами Болонського процесу/ В. Ю. Приходько [и др.] (стр.58-61)
Крекотень О. М. Основні психогігієнічні чинники, які впливають на формування здоров’я студентської молоді/ О. М. Крекотень (стр.61-63)
Рязанов Д. Ю. Заходи щодо підвищення ефективності організації циклів тематичного удосконалення лікарів-хірургів/ Д. Ю. Рязанов, С. А. Сицинский, С. А. Потопов (стр.64-66)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гнатюк М. С., Данилевич Ю. О., Гнатюк Р. М., Слабий О. Б., Ковальчук М. Ф., Шев’як П. І.
Назва : Особливості засвоєння практичних навичок при вивченні оперативної хірургії та топографічної анатомії
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 1. - С. 40-42 (Шифр МУ7/2007/1)
Предметні рубрики: Хирургия оперативная-- обуч
Анатомия-- обуч
Студенты-- обуч-- психол
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)