Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Горлачук, Н. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи з 1 по 16
1.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Антонів Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія”/ Р. Р. Антонів (стр.7-9)
Анчева І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників/ І. А. Анчева (стр.10-12)
Бабінець Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.13-15)
Бабінцева Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку/ Л. Ю. Бабінцева (стр.16-17)
Баранова І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю/ І. В. Баранова (стр.18-20)
Бензар І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання/ І. М. Бензар (стр.21-24)
Булак Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі/ Г. В. Булак (стр.25-26)
Бурлака Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.27-28)
Вісьтак М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі/ М. В. Вісьтак [и др.] (стр.29-30)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти/ Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник (стр.31-33)
Геруш І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців/ І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір (стр.34-36)
Гордієнко В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті/ В. В. Гордієнко (стр.37-39)
Горлачук Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії/ Н. В. Горлачук (стр.40-42)
Дубініна В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.43-45)
Єрошенко Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців/ Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк (стр.46-48)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко (стр.49-51)
Зевако В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників/ В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало (стр.52-54)
Іоффе О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.55-60)
Кадобний Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів/ Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк (стр.61-63)
Кайдалова А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти/ А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна (стр.64-67)
Карбованець О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів/ О. І. Карбованець (стр.68-71)
Карпець М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика/ М. В. Карпець (стр.72-75)
Кліщ Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.76-79)
Колесник М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби”/ М. Ю. Колесник (стр.80-82)
Корда І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків/ І. В. Корда [и др.] (стр.83-84)
Кравець Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу/ Н. О. Кравець, Н. Я. Климук (стр.85-88)
Кулаєць В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів/ В. М. Кулаєць (стр.89-91)
Кулаєць Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання/ Н. М. Кулаєць (стр.92-94)
Кульбашна Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України/ Я. А. Кульбашна [и др.] (стр.95-99)
Курята О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята [и др.] (стр.100-104)
Мазур Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання/ Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко (стр.105-107)
Мудра А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям/ А. Є. Мудра, О. М. Олещук (стр.108-110)
Нагірний Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання/ Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній (стр.111-115)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко (стр.116-119)
Пилипишин О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін/ О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко (стр.120-123)
Попович Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби”/ Я. О. Попович (стр.123-126)
Сандуляк Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах/ Т. В. Сандуляк [и др.] (стр.127-131)
Соколова Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.132-134)
Стаханська О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків/ О. О. Стаханська (стр.135-138)
Гутор Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів/ Н. С. Гутор, А. Б. Бойків (стр.138-139)
Тучак О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи/ О. І. Тучак (стр.140-141)
Федонюк Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка/ Л. Я. Федонюк (стр.142-145)
Філіпець О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу/ О. О. Філіпець (стр.146-148)
Чорній Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня/ Н. В. Чорній, Н. В. Манащук (стр.149-150)
Шейко С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги/ С. О. Шейко (стр.151-154)
Шершун Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес/ Г. Г. Шершун, М. М. Корда (стр.155-156)
Шостакович-Корецька Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.157-159)
Шумко Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Г. І. Шумко (стр.160-162)
Шумко Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський (стр.163-164)
Ярема Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1/ Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб (стр.165-166)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горлачук Н. В.
Назва : Підготовка провізорів в університетах Великобританії
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 40-42 (Шифр МУ7/2014/3)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Медична освіта -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Боярчук О. Р. Питання медичної етики при вивченні пропедевтики педіатрії/ О. Р. Боярчук, О. М. Шульгай, М. І. Кінаш (стр.6-9)
Буряк О. Г. Формування клінічного мислення студентів за допомогою використання ситуаційних завдань/ О. Г. Буряк [та ін.] (стр.10-12)
Козлова Ю. В. Значення загальних та фахових компетентностей у навчанні магістрів у галузі "Стоматологія” на кафедрі патологічної фізіології ДЗ "Дніпропетровська медична академія”/ Ю. В. Козлова [та ін.] (стр.13-17)
Лабій Ю. А. Удосконалення методів представлення лекційного матеріалу для іноземних студентів/ Ю. А. Лабій (стр.18-21)
Муратова Т. М. Навчання в інтернатурі за фахом "Неврологія”: сучасні технології та перспективи їх застосування/ Т. М. Муратова [та ін.] (стр.22-26)
Посоленик Л. Я. Актуальні питання підготовки та оцінювання якості знань здобувачів вищої освіти в галузі знань "Охорона здоров’я” шляхом складання тестових іспитів. Напередодні запровадження ЄДКІ/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник, О. В. Авдєєв (стр.27-31)
Римарчук М. І. Формування професійної готовності майбутніх лікарів у контексті впровадження студентоцентрованого підходу/ М. І. Римарчук (стр.32-36)
Рудник В. Т. Самостійна лікарська діяльність при підготовці лікарів-інтернів/ В. Т. Рудник (стр.37-40)
Хламанова Л. І. Проблемно-орієнтоване навчання у вищій медичній освіті/ Л. І. Хламанова, Ю. Б. Чайковський (стр.41-47)
Yelahina N. I. Effective methods in foreign language teaching of medical students/ N. I. Yelahina [та ін.] (стр.48-54)
Sokol M. O. The dynamics and prospects of concepts construction in educational process/ M. O. Sokol, Y. Szempruch (стр.55-60)
Zayikina Т. S. Current challenges during the teaching of clinical disciplines to english-speaking foreign students and the ways to solve them/ Т. S. Zayikina, N. G. Ryndina, G. Yu. Тitova (стр.61-63)
Вацеба Т. С. Досвід проведення і туру олімпіади з ендокринології в Івано-Франківському національному медичному університеті/ Т. С. Вацеба (стр.64-67)
Дубина С. О. Фактори, що впливають на студентську успішність вивчення теоретичної дисципліни/ С. О. Дубина, Д. С. Хапченкова, С. В. Бондаренко (стр.68-70)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна [та ін.] (стр.71-73)
Кліщ І. М. Компетентнісний підхід до підготовки докторів філософії у державному вищому навчальному закладі "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.74-78)
Кондратюк В. Є. Компетентнісний підхід до викладання пропедевтики внутрішньої медицини/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.79-81)
Кульбашна Я. А. Формування синдрому професійного вигорання у викладачів медичних закладів вищої освіти/ Я. А. Кульбашна [та ін.] (стр.82-87)
Мацькевич В. М. Навчання студентів медичного факультету конструктивного критичного аналізу тексту природничих наук із застосуванням педагогічних "боксів”-опитників та методичних вказівок для об’єктивної оцінки достовірності матеріалу/ В. М. Мацькевич, Д. Б. Соломчак (стр.88-91)
Мельник Н. О. Особливості контролю знань студентів-іноземців англомовної форми навчання за допомогою тестових завдань на кафедрі гістології та ембріології Національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ Н. О. Мельник, Г. Ю. Кондаурова (стр.92-95)
Мельничук І. М. Переваги самоосвітньої діяльності майбутніх магістрів медсестринства в умовах дистанційного навчання/ І. М. Мельничук, С. О. Ястремська (стр.96-101)
Павляк А. Я. Досвід проведення практичного заняття з використанням інтерактивних методів формування професійних умінь у майбутніх медичних працівників/ А. Я. Павляк (стр.102-106)
Посохова К. А. Висвітлення проблем раціонального застосування антибіотиків при викладанні фармакології/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.107-110)
П’ятночка І. Т. Сутність лікарської діяльності/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага (стр.111-115)
Радченко В. В. Менторство в системі післядипломної освіти лікаря/ В. В. Радченко (стр.116-120)
Спіріна І. Д. Викладання дисципліни "Основи психології”: сучасний стан та перспективи/ І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Є. С. Фаузі (стр.121-123)
Ханюков О. О. Імплементація симуляційного тренінгу надання невідкладної допомоги для студентів 6 курсу при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина” (огляд літератури та власний досвід)/ О. О. Ханюков [та ін.] (стр.124-130)
Ханюков О. О. Використання методу логічних ігор при викладанні невідкладних станів у структурі дисципліни "Сімейна медицина”/ О. О. Ханюков, О. В. Смольянова (стр.131-134)
Хасхачих Д. А. Використання інтернет-сервісу Socrative для дистанційного навчання студентів/ Д. А. Хасхачих (стр.135-139)
Lukash Y. M. Diagnostics of the level of formation of the professional and communicative competence of future doctors/ Y. M. Lukash (стр.140-147)
Sokol M. О. Basic writing strategies in foreign languages/ M. О. Sokol, O. M. Tsaryk, N. M. Rybina (стр.148-153)
Vykhrushch A. V. Occupational prestige among high school students/ A. V. Vykhrushch, T. I. Horpinich, J. Smyla (стр.154-160)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (теплота, електромагнетизм) (частина 3)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.161-168)
Кушинська М. Є. Науково-педагогічна діяльність професора О. І. Журбіна – завідувача кафедри медичної біології (1949–1970)/ М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко, З. Д. Воробець (стр.169-171)
Урбанович А. М. Кафедра ендокринології Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького: історія та сьогодення/ А. М. Урбанович, О. В. Сафонова, Р. Д. Макар (стр.172-175)
Федонюк Л. Я. Музеї Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського – багатство історичної спадщини навчального закладу/ Л. Я. Федонюк [та ін.] (стр.176-180)
Федчишин Н. О. Роль родини й сімейного виховання в організації освітнього процесу Німеччини і Франції: історія та досвід/ Н. О. Федчишин, О. Г. Пермякова (стр.181-186)
Білавич Г. В. Рецензія на монографію: Горпініч Т. І. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх лікарів в університетах США / Т. І. Горпініч; наук. ред. А. В. Вихрущ. – Тернопіль: ТДМУ, 2018. – 408 с./ Г. В. Білавич (стр.187-188)
Матешук-Вацеба Л. Р. Рецензія на навчальне видання: Гістологія. Цитологія. Ембріологія: підручник / за ред. О. Д. Луцика, Ю. Б. Чайковського. – Вінниця: Нова Книга, 2018. – 592 с./ Л. Р. Матешук-Вацеба (стр.189-1902)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зарівна Н. О., Поляк О. Б., Логойда Л. С., Горлачук Н. В., Паласюк Б. О.
Назва : Методичні аспекти викладання фізичних методів аналізу вітчизняним студентам
Паралельн. назви :Methodological aspects of teaching of physical methods of analysis for ukrainian students
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 71-73 (Шифр МУ7/2019/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ФАРМАЦИЯ -- PHARMACY
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
Анотація: Мета роботи – вивчення методичних аспектів викладання дисципліни “Фізичні методи аналізу” для студентів 1 курсу фармацевтичного факультету ТДМУ імені І. Я. Горбачевського (денної форми навчання). Основна частина. Навчальна дисципліна “Фізичні методи аналізу” забезпечить студентів знаннями і вміннями щодо якісного та кількісного аналізу речовин, які в майбутньому дозволять компетентно виконувати свої професійні обов’язки у сфері контро­лю якості як субстанцій лікарських речовин (ЛР), так і готових лікарських засобів (ГЛЗ). Також студенти вивчають теоретичні основи вищевказаних методів та їх застосування у фармацевтичній галузі. На практичних заняттях вони знайомляться з Державною Фармакопеєю України [1] – конституцією лікарських засобів, у якій наведені монографії на конкретні субстанції ЛР, на ГЛЗ та описані відповідні методи аналізу, в результаті проведення яких оцінюють якість відповідного АФІ (активного фармацевтичного інгредієнта) тощо. При проведенні випробування “Тотожність” і “Кількісне визначення” субстанцій ЛР студенти визначають їх якісний склад та кількісний вміст, застосовують при цьому підхожі фармакопейні методи. Детальне і ґрунтовне вивчення теоретичних основ фізичних методів аналізу дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, а також реалізувати науково-творчий потенціал студентів, який збагачує їх знаннями і практичними навичками, що безпосередньо будуть використані у майбутній фармацевтичній практиці. Висновки. Таким чином, для підготовки майбутніх магістрів фармації важливе місце займає вивчення фізичних методів аналізу. Інтегруючи закони і методи багатьох наук, ця дисципліна стоїть на сторожі якості лікарських засобів, а значить, і здоров’я людини. Аналіз і введення у педагогічну діяльність сучасних положень, інноваційних прийомів та методів дозволить студентам систематизувати отримані знання та вміння їх використання у професійній діяльності, а також забезпечить їх конкурентоспроможність на міжнародному ринку праці
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медична та клінічна хімія -2018р. т.20,N 4
Цікаві статті :
Luhinich N. M. Effects of melatonin on oxidant and antioxidant status/ N. M. Luhinich, I. V. Gerush, N. P. Grygorieva (стр.5-10)
Татарчук Л. В. Особливості енергозабезпечення м’язової оболонки клубової кишки при резекціях різних об’ємів печінки/ Л. В. Татарчук, А. Г. Шульгай, М. С. Гнатюк (стр.11-16)
Камуть Н. В. Особливості-лікувально-профілактичних заходів у дітей раннього віку, які мають порушення фосфорно-кальцієвого обміну/ Н. В. Камуть (стр.17-23)
Любович О. Є. Інтенсивність процесів ліпідної і білкової пероксидації в динаміці іммобілізаційного стресу на тлі гіпотиреозу/ О. Є. Любович, І. М. Кліщ (стр.24-30)
Kuyun L. O. Levels of proinflammatory and immunosuppressive cytokines in peripheral blood in phlegmonous peritonitis patients/ L. O. Kuyun (стр.31-35)
Никифорук А. Я. Дослідження антиоксидантних властивостей екстракту зі шпинату городнього листя на моделі тетрахлорметанового ураження печінки/ А. Я. Никифорук, Л. С. Фіра, П. Г. Лихацький (стр.36-43)
Яцина О. І. Стан аденілантної системи еритроцитів щурів-самок під впливом тестостерону та естрадіолу за умов експериментального гіперактивного сечового міхура/ О. І. Яцина [та ін.] (стр.44-51)
Shcherba V. V. The influence of thyroid hormones on protein oxidative modification in case of experimental periodontitis/ V. V. Shcherba [et al.] (стр.52-59)
Нечитайло Л. Я. Вміст кадмію і цинку в екосистемі Прикарпаття та вплив кадмієвої інтоксикації на мікроелементний статус організму експериментальних тварин/ Л. Я. Нечитайло (стр.60-65)
Дзюбановський І. Я. Особливості стану прооксидантної системи при експериментальному перитоніті на тлі цукрового діабету/ І. Я. Дзюбановський [та ін.] (стр.66-71)
Горальський Л. П. Порівняльна анатомо-імуногістохімічна характеристика селезінки представників класів птахи і ссавці/ Л. П. Горальський, О. Ф. Дунаєвська, Т. Я. Ярошенко (стр.72-78)
Пилипчук Т. П. особливості вільнорадикального окиснення при експериментальному синдромі тривалого стиснення/ Т. П. Пилипчук, І. Я. Криницька, М. І. Марущак (стр.79-85)
П’ятночка В. І. Особливості про- й антиоксидантної системи та обміну сполучної тканини в пацієнтів із післяопераційною вентральною грижею за умов коморбідності/ В. І. П’ятночка, Н. А. Мельник (стр.86-93)
Корда М. М. Вплив солей важких металів і гліфосату на ліпідний обмін/ М. М. Корда, Є. Б. Дмухальська, Т. Я. Ярошенко (стр.94-98)
Курило Х. І. Вплив фітокомпозиції на основі козлятника лікарського і галевіту на метаболічні зміни у тварин з інсулінорезистентністю, індукованою дексаметазоном/ Х. І. Курило [та ін.] (стр.99-106)
Паращук Е. А. Дослідження летких компонентів бедринцю ломикамневого (Pimpinella saxifraga L.)/ Е. А. Паращук, С. М. Марчишин, Л. В. Слободянюк (стр.107-113)
Козир Г. Р. Дослідження амінокислотного складу чорнобривців трави екстракту сухого/ Г. Р. Козир (стр.114-119)
Малюванчук С. В. Дослідження морфолого-анатомічних ознак Ajuga reptans L. трави/ С. В. Малюванчук, А. Р. Грицик, М. В. Мельник (стр.120-124)
Сініченко А. В. Вміст сапонінів у листках і кориневищах з коренями культивованих видів роду Primula L./ А. В. Сініченко [та ін.] (стр.125-129)
Кузьмак І. П. Деякі показники білкового обміну в щурів, отруєних блідою поганкою/ І. П. Кузьмак (стр.130-135)
Пінкевич В. О. Дослідження елементного складу груші звичайної листя сорту Ноябрська/ В. О. Пінкевич, О. М. Новосел (стр.136-140)
Бондарчук В. І. Гуморальні зміни у крові досліджуваних тварин при гіпертонічному типі запальної реакції за умов експериментального гастродуоденіту/ В. І. Бондарчук (стр.141-145)
Горлачук Н. В. Хромато-мас-спектрометричний аналіз тіанептину в сечі/ Н. В. Горлачук, Л. М. Мосула, Н. О. Зарівна (стр.146-152)
Кедик А. В. Гендерні особливості жирнокислотного та ліпідного спектра плазми крові в мешканців рівнинних населених пунктів Закарпатської області з різним трофологічним статусом/ А. В. Кедик, М. В. Рішко (стр.153-158)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горлачук Н. В., Мосула Л. М., Зарівна Н. О.
Назва : Хромато-мас-спектрометричний аналіз тіанептину в сечі
Паралельн. назви :Chromatography-mass-spectrometry analysis of tianeptine in urine
Місце публікування : Медична та клінічна хімія. - Тернопіль, 2018. - Том 20, N 4. - С. 146-152 (Шифр МУ92/2018/20/4)
Предметні рубрики: Тианептин
коаксил
MeSH-головна: АНТИДЕПРЕССАНТЫ -- ANTIDEPRESSIVE AGENTS
Анотація: Коаксил (тіанептин) є антидепресантом нового покоління із селективно-серотонінергічною дією. Останнім часом в Україні відзначається значне збільшення немедичного використання атипового трициклічного антидепресанту – тіанептину. За даними вітчизняних наркологів та психіатрів, ним зловживають наркомани. У літературних джерелах є відомості про те, що цей лікарський засіб поєднує в собі властивості опію, героїну та кокаїну. Приймання тіанептину у великих дозах (400−600 мг внутрішньовенно) призводить до стану ейфорії і дає наркотичний ефект у декілька разів сильніший, ніж героїн та кокаїн
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горлачук Н. В., Зарівна Н. О., Мосула Л. М.
Назва : Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам
Паралельн. назви :Methodological aspects of teaching toxicological and forensic chemistry for domestic students
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 24-28 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Викладено основні методичні підходи до викладання дисципліни «Судова та токсикологічна хімія» вітчизняним студентам фармацевтичного факультету, спеціальності «Фармація». Базовими завданнями вищої школи є підготовка фахівців, що володіють глибокими знаннями фундаментальних та прикладних дисциплін і вміють творчо застосовувати ці знання для вирішення різноманітних завдань. Розроблена дисципліна включає курс лекцій, методичні вказівки до практичних робіт і підготовки до лекцій та занять, які доступні в системі Moodle. Лекційний курс представлений у вигляді мультимедійних презентацій з десяти тем та охоплює класифікацію токсичних речовин, методи ізолювання отрут із біологічного матеріалу, їх ідентифікацію та кількісне визначення. Дисципліна включає дванадцять практичних робіт, на яких проводять хіміко-токсикологічний аналіз та судово-токсикологічне дослідження обʼєктів біологічного походження на наявність і вміст отруйних речовин різної природи і характеру
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горлачук Н. В., Зарівна Н. О., Мосула Л. М.
Назва : Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам
Паралельн. назви :Methodological aspects of teaching toxicological and forensic chemistry for domestic students
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 24-28 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ХИМИЯ -- CHEMISTRY
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Медична освіта -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Бурак О. Л. Вплив пандемії COVID-19 на соціальні аспекти життя студентів-іноземців/ О. Л. Бурак, І. В. Стовбан, Н. В. Стицюк (стр.5-10)
Величко В. І. Впровадження доказової медицини у навчання студентів-медиків/ В. І. Величко, Д. О. Лагода, Я. І. Венгер (стр.11-16)
Дралова О. А. Сучасні технології у викладанні дисципліни «Дитячі інфекційні хвороби» у закладах вищої освіти/ О. А. Дралова, О. В. Усачова, О. В. Конакова (стр.17-22)
Зарівна Н. О. Академічна доброчесність – основа для забезпечення якісної освіти/ Н. О. Зарівна, О. Б. Поляк, Н. В. Горлачук (стр.23-27)
Кожем’яка М. О. Організація роботи студентського наукового товариства в умовах дистанційного формату забезпечення освітнього процесу/ М. О. Кожем’яка, М. Л. Головаха, М. С. Лісунов (стр.28-34)
Корда Μ. Μ. Дистанційне навчання – вимушений захід чи вимога часу (на прикладі тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України)?/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.35-40)
Мосула Л. М. Досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання/ Л. М. Мосула, Т. В. Кучер, Н. В. Горлачук (стр.41-46)
Мочульська О. М. Особливості дистанційного навчання на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України (аналіз результатів анкетування студентів)/ О. М. Мочульська (стр.47-53)
Романюк Л. Б. Деякі аспекти контролю якості освіти на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології в умовах дистанційного навчання/ Л. Б. Романюк, Н. І. Ткачук (стр.54-58)
Савич А. О. Методичні аспекти викладання вибіркової дисципліни «Нутриціологія» для студентів фармацевтичного факультету денної форми навчання/ А. О. Савич, Л. В. Слободянюк, С. М. Марчишин (стр.59-63)
Gashynova E. Yu. The role of video matherials in studying the immunopathogenesis of bronchial asthma/ E. Yu. Gashynova, V. V. Rodionova, O. S. Khmel (стр.64-68)
Vorona I. I. History of tutoring as effective methods of educational process/ I. I. Vorona, H. Ya. Kitura (стр.69-74)
Zhyznomirska O. Ya. Formation of emotional intelligence of personality: medical and psychological aspects/ O. Ya. Zhyznomirska, M. O. Levkiv (стр.75-80)
Боярчук О. Р. Особливості та перспективи дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін на етапі додипломної підготовки лікарів/ О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.81-86)
Козлова Ю. В. Значення компетентностей студента медичного вищого закладу освіти у науково-освітньому процесі з дисципліни «Патофізіологія»/ Ю. В. Козлова, Н. С. Трясак, А. Ю. Ляліна (стр.87-93)
Маража І. О. Роль педагогіки в клінічній практиці лікаря/ І. О. Маража, І. В. Жулкевич (стр.94-99)
Yelahina N. I. Innovative methods of teaching professional english to medical students/ N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn (стр.100-106)
Бакалець О. В. Ретроспективний аналіз методології планування вибіркових дисциплін із функціональної діагностики на кафедрі функціональної і лабораторної діагностики Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош, С. В. Дзига (стр.107-111)
Дігтяр В. А. Формування практичних навичок студентів-педіатрів у медичних закладах вищої освіти/ В. А. Дігтяр, О. Г. Садовенко, М. О. Камінська (стр.112-116)
Кліманський Р. П. Особливості проведення державної атестації випускників медичного університету в умовах карантинних обмежень/ Р. П. Кліманський, О. В. Самойленко, В. В. Долинський (стр.117-121)
Нецюк О. Г. Здобуття практичних навиків і теоретичних знань з “Ендоскопії” в умовах пандемії COVID-19. Світовий досвід / О. Г. Нецюк, А. Д. Беденюк, В. Б. Доброродній (стр.122-127)
Потапова Т. М. Досвід підготовки та складання студентами-провізорами єдиного державного кваліфікаційного іспиту в умовах карантину та дистанційного навчання у Дніпровському державному медичному університеті/ Т. М. Потапова, Н. В. Логвиненко (стр.128-132)
Шкробот С. І. Курс за вибором «Актуальні проблеми цереброваскулярної патології» – особливості впровадження в умовах дистанційного навчання/ С. І. Шкробот [та ін.] (стр.133-137)
Kosenko V. M. The potential capacity of the “Infection control” discipline in the formation of responsible attitude to the patient safety among master nurses in the process of providing medical and preventive care/ V. M. Kosenko (стр.138-142)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зарівна Н. О., Поляк О. Б., Горлачук Н. В.
Назва : Академічна доброчесність - основа для забезпечення якісної освіти
Паралельн. назви :Academic integrity – the basis for providing quality education
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 23-27 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: У статті висвітлено питання, що стосуються академічної доброчесності у вищих навчальних закладах. Проаналізовано основні її проблеми введення у навчальний процес як денної, так і заочної форм навчання за спеціальністю «Фармація, промислова фармація». Дослідження базувалося на вивченні матеріалів, з якими автори ознайомилися при проходженні наукового стажування «Академічна доброчесність», яке організовувала польсько-українська фундація «Інститут Міжнародної Академічної і Наукової Співпраці» й із відкритих джерел інформації та власного досвіду. У статті наведено основні принципи, правила і критерії у сфері академічної доброчесності, що дозволять, на нашу думку, отримати якісне навчання студентів, яке повинно базуватися на більш високих вимогах та стандартах вищої школи. Як результат – отримаємо молоде покоління з глибокими знан­нями та моральними цінностями, чіткою відповідальністю за свої дії, а також зародженням нової суспільної свідомості, багатої на нові ідеї, що зроблять їх конкурентоспроможними на світовому ринку нових проектів і досліджень. Детальне і ґрунтовне ознайомлення з основами академічної доброчесності дасть можливість найповніше зрозуміти її в студентській спільноті, яка, на нашу думку, успішно проаналізує та засвоїть новий матеріал, зробить свої висновки і внесе пропозиції щодо запровадження обов’язкових принципів і норм академічної доброчесності, а також введення різних санкцій за їх недотримання, що стане, якраз, запорукою якісної освіти. Саме їхні пропозиції дозволять нам, науково-педагогічним працівникам, зрозуміти проблему з точки зору студента. Крім того, це дозволить викладачу будувати тісний взаємозв’язок із здобувачами вищої освіти, постійно орієнтуватися на потреби студента, що позитивно, на нашу думку, позначиться на загальному засвоєнні навчальної дисципліни.The article covers issues related to “Academic Integrity” in higher education. Its main problems of introduction into the educational process of both full-time and part-time education in the specialty “Pharmacy, Industrial Pharmacy” are analyzed. The research was based on the study of materials that the authors got acquainted with during the scientific internship “Academic Integrity”, orga­ni­zed by the Polish-Ukrainian Foundation “Institute of International Academic and Scientific Cooperation” and from open sources of information and personal experience. The article presents the basic principles, rules and criteria in the field of “Academic Integrity”, which, in our opinion, will allow to obtain quality student education, which should be based on higher requirements and standards of higher education. As a result, we will have a young generation with deep knowledge and moral values, clear responsibility for their actions, as well as the emergence of a new public consciousness, rich in new ideas that will make them competitive in the global market of new projects and research. Detailed and thorough acquaintance with the basics of “Academic Integrity” will give the opportunity to fully understand it in the student community, which, in our opinion, will successfully analyze and learn new material, draw conclusions and make suggestions for the introduction of mandatory principles and norms of “Academic Integrity”, as well as the introduction of various sanctions for non-compliance, which will be just the key to quality education. It is their suggestions that will allow us, scientific and pedagogical workers, to understand the problem from the point of view of the student. In addition, it will allow the teacher to build a close relationship with higher education students, constantly focus on the needs of the student, which, in our opinion, will have a positive impact on the overall development of the discipline
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мосула Л. М., Кучер Т. В., Горлачук Н. В.
Назва : Досвід викладання вибіркової дисципліни "Основи хімічної метрології" при підготовці майбутніх провізорів в умовах дистанційного навчання
Паралельн. назви :Experience of teaching the elective course “Bases of chemical metrology” in distance learning at training of future pharmacists
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 41-46 (Шифр МУ7/2021/2)
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ -- EDUCATION, PHARMACY
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТАНДАРТЫ КОНТРОЛЬНЫЕ -- REFERENCE STANDARDS
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метрология
Анотація: У статті представлений перший досвід викладання вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології» в умовах дистанційного навчання для студентів 2 курсу фармацевтичного факультету Тернoпільського нaціoнaльного медичного університету імені І. Я. Гoрбaчевськoгo (спеціальність 226 «Фармація, промислова фармація», денної форми навчання). Курс за вибором «Основи хімічної метрології» закладає основи всіх видів вимірювань у хімії, статистичної обробки результатів хімічного аналізу та визначення валідності результатів кількісного визначення хімічних сполук. Зазначена дисципліна є важливою складовою всебічного розвитку майбутнього фахівця фармацевтичної галузі. У важких для освітнього процесу реаліях, спричинених пандемією COVID-19, ТНМУ імені І. Я. Горбачевського створив належні умови для повноцінного дистанційного навчання студентів. Студенти мали змогу активно взаємодіяти з викладачем, працюючи в програмі Microsoft Teams у режимі живого спілкування та використовуючи матеріали СДО Moodle, одержувати змістовні, актуальні та ефективні знання. У статті відображено структуру вибіркової дисципліни «Основи хімічної метрології», особливості проведення лекцій, практичних занять та організації самостійної роботи студентів. Узагальнивши набутий досвід викладання в умовах карантину, автори виокремили позитивні та негативні сторони дистанційної форми навчання. Також висвітлено основні проблемні питання при вивченні зазначеної дисципліни та показані шляхи їх вирішення. Визначено теми, що потребують доопрацювання з метою полегшення розуміння їх студентами. Запропоновано, поряд із традиційним вивченням статистичної обробки результатів аналізу хімічного експерименту, в майбутньому застосовувати комп’ютерні програми математико-статистичної обробки даних, такі, як Microsoft Excel і Statistica, що мають великий набір статистичних функцій та засобів візуальної інтерпретації одержаних результатівThe article represents the first experience of teaching the elective course “Bases of Chemical Metrology” in distance learning for second-year students of the Faculty of Pharmacy I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy”, full-time study). The elective course “Bases of Chemical Metrology” forms the bases of all types of measurements in chemistry, statistical processing of chemical analysis results and determining the validity of chemical compounds quantitative determination results. This course is an important component of the comprehensive development of the future specialist in the pharmaceutical field. In the difficult realities for the educational process caused by the COVID-19 pandemic, I. Horbachevsky TNMU has created appropriate conditions for full-fledged distance learning. Students have the opportunity for actively interaction with the teacher, while working in the Microsoft Teams program in the form of live communication and using the materials of SDE Moodle, that gain meaningful, relevant and effective knowledge. The article have been represented the structure of the elective course “Bases of Chemical Metrology”, specifics of lectures, practical classes and organization of independent work of students. Summarizing the experience of teaching during quarantine, the authors have been selected the advantages and disadvantages of distance learning
Знайти схожі

13.

Назва журналу :Медична та клінічна хімія -2021р. т.23,N 3
Цікаві статті :
Цимбала Е. М. Вплив греліну і лептину на показники метаболічного синдрому за умов висококалорійних дієт в експерименті/ Е. М. Цимбала (стр.5-9)
Лихацький П. Г. Дослідження активності енергетичних процесів у щурів за умов тютюново-нітритної інтоксикації після застосування карболайну/ П. Г. Лихацький [та ін.] (стр.10-18)
Штокайло К. Б. Клінічні та імунологічні прояви поєднаних бореліозів у працівників лісових господарств Тернопільської області/ К. Б. Штокайло [та ін.] (стр.19-25)
Вівсяна І. В. Клініко-лабораторна характеристика коморбідного перебігу цукрового діабету 2 типу з надмірною масою тіла/ожирінням та артеріальною гіпертензією/ І. В. Вівсяна, М. І. Марущак (стр.26-35)
Котвицька А. А. Розвиток пародонтального синдрому в щурів за умов стрептозоциніндукованої діабетичної нейропатії/ А. А. Котвицька [та ін.] (стр.36-41)
Гнатюк М. С. Зміни вмісту макроелементів у кістках скронево-нижньощелепного суглоба при його діабетичному ушкодженні/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.42-47)
Чечет О. М. Доклінічні випробування препарату “Біомагн” на лабораторних тваринах та з використанням культури інфузорій tetrahymena pyriformis/ О. М. Чечет, В. Л. Коваленко, О. С. Гайдей (стр.48-56)
Швед М. І. Особливості порушень вуглеводного та ліпідного метаболізму у хворих на гострий інфаркт міокарда з нормальною і підвищеною масою тіла/ М. І. Швед, І. О. Ястремська (стр.57-62)
Денефіль О. В. Оксидативні механізми розвитку адреналінового пошкодження міокарда у щурів різної статі/ О. В. Денефіль [та ін.] (стр.63-67)
Горлачук Н. В. Визначення тіанептину та морфіну в сечі хроматографічними методами/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.68-73)
Мусієнко В. А. Особливості коморбідного перебігу цукрового діабету 2 типу та гіпотиреозу: лабораторні дані/ В. А. Мусієнко, М. І. Марущак (стр.74-79)
Зарівна Н. О. Розробка методики визначення якісного складу амінокислот у рідкому екстракті чебрецю повзучого/ Н. О. Зарівна, Л. С. Фіра, Т. А. Грошовий (стр.80-83)
Свередюк Ю. А. Зміни вмісту нітрит-аніона в міокарді шлуночків та передсердь щурів за умов розвитку електролітно-стероїдної кардіоміопатії/ Ю. А. Свередюк [та ін.] (стр.84-88)
Гецько Н. В. Особливості функціонального стану печінки у щурів різного віку за умови дії тютюнового диму на тлі застосування натрій глутамату/ Н. В. Гецько, Т. Я. Ярошенко (стр.89-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Горлачук Н. В., Зарівна Н. О., Мосула Л. М.
Назва : Визначення тіанептину та морфіну в сечі хроматографічними методами
Паралельн. назви :Detection of tianeptine and morphine in urine by chromatographic methods
Місце публікування : Медична та клінічна хімія. - Тернопіль, 2021. - Том 23, N 3. - С. 68-73 (Шифр МУ92/2021/23/3)
MeSH-головна: АНТИДЕПРЕССАНТЫ -- ANTIDEPRESSIVE AGENTS
ХРОМАТОГРАФИЯ -- CHROMATOGRAPHY
МОРФИН -- MORPHINE
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тианептин
Анотація: В Україні та й у всьому світі спостерігають зростання використання психотропних речовин, які в основному впливають на центральну нервову систему. Відповідно до цього, підвищується кількість гострих отруєнь даними препаратами. З токсикологічної точки зору, найбільш значущими є трициклічні антидепресанти і наркотичні засоби. Причинами отруєння можуть бути застосування при суїцидах та з метою одурманення, передозування під час лікування та безконтрольне приймання препаратів для самолікування. Тому в останні роки помітно зростає науковий інтерес у токсикологічній практиці до вивчення антидепресантів та наркотичних речовин. Ситуація ускладнюється тим, що їх приймають спільно з наркотичними засобами або іншими психоактивними речовинамиIn Ukraine and around the world there is an increase in the use of psychotropic substances, which mainly affect the central nervous system. Accordingly, the number of acute poisonings by these drugs increases. From a toxicological point of view, tricyclic antidepressants and narcotics are the most important. Causes of poisoning can be the use of suicide and intoxication, overdose during treatment and uncontrolled use of drugs due to self-medication, In recent years, there has been a growing scientific interest in toxicological practice in the study of antidepressants and drugs. The situation is complicated by their joint use with drugs or other psychoactive substances
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Медична та клінічна хімія -2022р. т.24,N 1
Цікаві статті :
Гнатойко К. В. Дослідження гепатопротекторної активності екстрактів миколайчиків плоских/ К. В. Гнатойко, А. Р. Грицик (стр.5-8)
Ларіонов В. Б. Простагландиновий і брадикініновий механізми анальгетичної та протизапальної дії пропоксазепаму: дані молекулярного докінгу/ В. Б. Ларіонов [та ін.] (стр.9-19)
Maslovskyi V. I. Features of the structural and functional condition of the myocardium depending on ST2 and troponine I plasma levels in NSTEMI patients/ V. I. Maslovskyi (стр.20-25)
Бурбан О. І. Дослідження з визначення кількісного вмісту кверцетину в комбінованому гелі для лікування променевих ушкоджень шкіри/ О. І. Бурбан, Л. І. Вишневська (стр.26-31)
Дацко В. А. Ефективність L-орнітину L-аспартату в попередженні ендотоксикозу і порушень мітохондріального дихання при гострому токсичному гепатиті/ В. А. Дацко [та ін.] (стр.32-38)
Тихонович К. В. Корекція кокарнітом патологічних змін у слинних залозах щурів за умов діабетичної нейропатії/ К. В. Тихонович [та ін.] (стр.39-45)
Блажченко В. В. Вплив цинк сульфату, тіосульфату натрію, ліпоєвої кислоти і таурину на обмін гідроген сульфіду в нирках щурів з дієтіндукованим ожирінням/ В. В. Блажченко, Н. В. Заічко (стр.46-52)
Гнатюк М. С. Зміни цитокінового профілю та ураження міокарда за умов пострезекційної портальної гіпертензії/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.53-57)
Дуюн І. Ф. Визначення вмісту каротиноїдів у деревію пагорбового та деревію подового суцвіттях/ І. Ф. Дуюн, С. М. Марчишин (стр.58-62)
Кіщук В. М. Дослідження ефірної олії Phyla scaberrima (Juss. ex Pers.) Moldenke листків/ В. М. Кіщук [та ін.] (стр.63-67)
Кириченко І. В. Дослідження впливу екстракту маруни дівочої (Tanacetum parthenium L.) на стан суглобів щурів з модельованим ад’ювантним артритом/ І. В. Кириченко, О. Я. Міщенко (стр.68-76)
Зарівна Н. О. Визначення кількісного вмісту амінокислот у рідкому екстракті чебрецю повзучого, вибір критеріїв прийнятності/ Н. О. Зарівна, Н. В. Горлачук (стр.77-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зарівна Н. О., Горлачук Н. В.
Назва : Визначення кількісного вмісту амінокислот у рідкому екстракті чебрецю повзучого, вибір критеріїв прийнятності
Паралельн. назви :Determination of quantitative content of amino acids in liquid extract of creeping thyme, choice of criteria of acceptability
Місце публікування : Медична та клінічна хімія. - Тернопіль, 2022. - Том 24, N 1. - С. 77-80 (Шифр МУ92/2022/24/1)
MeSH-головна: ТИМЬЯН -- THYMUS PLANT
РАСТЕНИЙ ЭКСТРАКТЫ -- PLANT EXTRACTS
СПЕКТРОФОТОМЕТРИЯ -- SPECTROPHOTOMETRY
АМИНОКИСЛОТЫ -- AMINO ACIDS
Анотація: Згідно з даними літератури, відомо, що чебрець повзучий (ЧП) містить різноманітний комплекс біологічно активних речовин. Серед біологічно активних речовин трави чебрецю вагомо представлені флавоноїди, фенолкарбонові кислоти, полісахариди, яким властива протизапальна, муколітична, секретолітична, противірусна та антимікробна дія. У попередніх дослідженнях встановлено також наявність у сировині амінокислот, які виконують важливі функції в організмі людини. В останні роки суттєво зросла кількість досліджень, пов’язаних з їх вивченням. Фармацевтична розробка нового фармакологічного засобу на основі густого екстракту ЧП і ефірної олії чебрецю звичайного передбачала одержання рідкого екстракту ЧП, який отримали відповідно підібраним способом з максимальним збереженням і відтворенням біологічно активних речовин цієї лікарської рослинної сировини. У попередній роботі висвітлено питання щодо ідентифікації амінокислот у досліджуваному екстракті й обрано ідентифікаційний маркер якості рідкого екстракту ЧП – гліцин. Проте для його стандартизації необхідно визначити не тільки їх якісний склад, а й кількісний вміст, що дозволить у подальшому запропонувати показники якості рідкого екстракту ЧП і обрати відповідні критерії прийнятностіAccording to the literature, it is known that creeping thyme (CT) contains a diverse complex of biologically active substances (BAS). Important flavonoids, phenolic acids, polysaccharides characterized by anti-inflammatory, mucolytic, secretolytic, antiviral and antimicrobial action are among the BAS of thyme herb. Previous studies have also established the presence of amino acids in raw materials that perform important functions in the human body. In recent years, the number of studies related to their study has increased significantly. Pharmaceutical development on the basis of thick extract of CT and essential oil of thyme involved obtaining a liquid extract of CT, which was obtained by a suitably selected method with maximum preservation and reproduction of BAS of this medicinal plant material. In the previous work, we covered the issue of identification of amino acids in the studied extract and selected the identification marker of the quality of liquid extract of CT – glycine. However, for its standardization it is necessary to determine not only their qualitative composition, but also the quantitative content, which will further offer indicators of quality of liquid extract of the state of emergency and choose the appropriate eligibility criteria
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)