Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Вища освіта (13)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гребеник, М. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 77
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-77 
1.

Назва журналу :Шпитальна хірургія -2010р.,N 4
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Корекція диспластичних змін сполучної тканини та ендотеліальної дисфункції при тромбозі глибоких вен у плановій хірургії/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-8)
Русин В. І. Ендовідеоскопічні втручання в лікуванні гострого тромбофлебіту/ В. І. Русин [и др.] (стр.9-12)
Грубник В. В. Роль селективної проксимальної ваготомії при лапароскопічній фундоплікації за Тупе/ В. В. Грубник [и др.] (стр.13-15)
Погорілий В. В. Роль математичного розрахунку ступеня вісцеро-абдомінальної диспропорції в процесі хірургічного лікування новонароджених із природженими дефектами передньої черевної стінки/ В. В. Погорілий [и др.] (стр.16-17)
Селіванов С. С. Прогноз тяжкості перебігу і наслідку гострого розлитого перитоніту/ С. С. Селіванов [и др.] (стр.18-20)
Хілько С. С. Індекс гіпоксії нейтрофілів периферичної крові як прогностичний критерій оцінки тяжкості печінкової недостаточності та ефективності терапії у хворих при механічній жовтяниці/ С. С. Хілько, П. М. Колбасін, В. М. Старосек (стр.21-23)
Солошенко В. В. Морфологічне обгрунтування доцільності використання культури алофібробластів у шахтарів із поширеними дермальними опіками/ В. В. Солошенко (стр.24-26)
Дейкало І. М. Імунокорекція в комплексному лікуванні хворих на гострий абдомінальний сепсис/ І. М. Дейкало, А. В. Махніцький, М. Б. Соколик (стр.27-30)
Шідловський О. В. Малоінвазивні методики у лікуванні вузлового зоба з кістозною дегенерацією/ О. В. Шідловський, О. І. Карел, В. О. Шідловський (стр.31-34)
Гудима А. А. Морфологічні особливості слизової оболонки стінки шлунка після моделювання кровотечі та ішемічно-реперфузійного пошкодження шлунка і застосування тіотриазоліну/ А. А. Гудима, І. Я. Дзюбановський, М. І. Антонюк (стр.35-39)
Фомін П. Д. Хірургічне лікування гострокровоточивих поліпів шлунка та дванадцятипалої кишки/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.40-42)
Ничитайло М. Ю. Технічні аспекти лапароскопічних операцій на надниркових залозах/ М. Ю. Ничитайло [и др.] (стр.43-48)
Дикий О. Г. Діагностична лапароскопія в умовах інтраабдомінального спайкового процесу/ О. Г. Дикий (стр.49-51)
Шевчук І. М. Результати лікування ферментативного перитоніту у критичних хворих на гострий некротичний панкреатит/ І. М. Шевчук, Т. М. Кузенко, А. Д. Хруник (стр.52-55)
Воровський О. О. Реконструктивно-відновні операції після виконання операцій Гартмана у хворих похилого та старечого віку/ О. О. Воровський (стр.56-59)
Васильєв О. О. Лікування парапанкреатичної флегмони/ О. О. Васильєв (стр.60-61)
Гур’єв С. О. Стан кісткової тканини у хворих на хронічний гепатит із контрактурою Дюпюітрена у віддаленому періоді/ С. О. Гур’єв, Н. І. Іскра, В. Ю. Кузьмін (стр.62-65)
Колкін Я. Г. Тимчасова оклюзія бронха як лікувальний засіб при гострих легенево-плевральних норицях/ Я. Г. Колкін [и др.] (стр.66-68)
Матвійчук Б. О. Відеолапароскопічні операції при гастроезофагеальній рефлюксній хворобі, асоційованій із ковзною грижею стравохідного отвору діафрагми/ Б. О. Матвійчук [и др.] (стр.69-71)
Костирной О. В. Відеоендоскопічна холецистектомія/ О. В. Костирной [и др.] (стр.72-78)
Бондарчук Г. В. Реанімаційна рентгенопрозора каталка в роботі відділень інтенсивної терапії. Досвід організації роботи/ Г. В. Бондарчук [и др.] (стр.79-80)
Гребеник М. В. Розриви серця - хірургічна проблема невідкладної кардіології/ М. В. Гребеник (стр.81-84)
Стець М. М. Вибір методу анестезії при проведенні ендоскопічних транспапілярних втручань/ М. М. Стець [и др.] (стр.85-86)
Буднюк О. О. Профілактика пресорної реакції на інтубацію трахеї у хворих з патологією щитоподібної залози/ О. О. Буднюк (стр.87-89)
Каштальян М. А. Перший досвід сигмокольпопоезу з використанням лапароскопічної техніки/ М. А. Каштальян [и др.] (стр.90-91)
П’ятикоп Г. І. Сучасні аспекти лапароскопічного лікування жовчнокам’яної хвороби/ Г. І. П’ятикоп, Д. В. Овєчкін, Н. А. Маюра (стр.92-93)
Прокопович О. Р. Випадок ізольованого травматичного розриву жовчного міхура/ О. Р. Прокопович (стр.94-95)
До 80-річчя академіка АМН України Михайла Петровича Павловського (стр.96-97)
Дейкало І. М. До 200-річчя з дня народження Миколи Івановича Пирогова (1810-1881)/ І. М. Дейкало [и др.] (стр.98-101)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Швед М. І., Гребеник М. В., Коморовський Р. Р.
Назва : Вплив артеріальної гіпертензії на ремоделювання серця у хворих на інфаркт міокарда
Місце публікування : Вісник Сумського державного університету. - 2008. - № 1. - С. 143-148 (Шифр 94801/2008/1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Український кардіологічний журнал -2017р.,N 6
Цікаві статті :
Свіщенко Є. П. Клініко–демографічні характеристики пацієнтів з уперше виявленою артеріальною гіпертензією: результати дослідження СТАРТ/ Є. П. Свіщенко, Л. А. Міщенко (стр.14-23)
Руденко А. В. Особливості післяінфарктного розриву міжшлуночкової перегородки/ А. В. Руденко, М. Л. Руденко, О. А. Береговий (стр.24-29)
Целуйко В. Й. Результати холтерівського моніторування електрокардіограми у хворих на атеросклероз периферичних артерій нижніх кінцівок та чинники, асоційовані з виявленими порушеннями/ В. Й. Целуйко, О. Д. Ярова (стр.30-37)
Орищин Н. Д. Предиктори ішемічної мітральної недостатності в пацієнтів із систолічною дисфункцією лівого шлуночка після перенесеного інфаркту міокарда/ Н. Д. Орищин, Ю. А. Іванів (стр.38-49)
Воронков Л. Г. Виживаність упродовж 24 місяців та її предиктори в пацієнтів із хронічною серцевою недостатністю і зниженою фракцією викиду лівого шлуночка залежно від статі/ Л. Г. Воронков [и др.] (стр.50-55)
Міхалєва Т. В. Предиктори виникнення рецидиву аритмії в пацієнтів із фібриляцією передсердь неклапанного генезу після відновлення синусового ритму: місце поліморфізму rs10465885 гена конексину–40/ Т. В. Міхалєва [и др.] (стр.56-67)
Залізна Ю. І. Предиктори виникнення рецидиву аритмії після першого епізоду неклапанної фібриляції передсердь при спостереженні протягом 6 місяців/ Ю. І. Залізна, К. О. Міхалєв, О. Й. Жарінов (стр.68-78)
Понич Н. В. Регрес гіпертрофії лівого шлуночка в пацієнтів з критичним аортальним стенозом після протезування аортального клапана/ Н. В. Понич (стр.79-88)
Несукай О. Г. Динаміка показників деформації лівих відділів серця у хворих на гіпертонічну хворобу при довготривалому лікуванні/ О. Г. Несукай, Й. Й. Гіреш (стр.89-95)
Гребеник М. В. Клінічний досвід фармакотерапії аритмій: фокус на етацизин — ефективність і профіль безпечності/ М. В. Гребеник, С. М. Маслій (стр.96-103)
Соколова Л. К. Сахарный диабет и атеросклероз: эпигенетические механизмы патогенеза. Обзор литературы/ Л. К. Соколова [и др.] (стр.104-117)
Віктор Денисович Сиволап (до 75–річчя від дня народження) (стр.118-119)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Український кардіологічний журнал -2008р.,N 6
Цікаві статті :
Целуйко В. И. Возможные причины внезапной кардиальной смерти в Харьковской области/ В. И. Целуйко [и др.] (стр.8-12)
Коваленко В. М. Стан кровотоку в легеневих венах у пацієнтів з гіпертонічною хворобою та в поєднанні з ішемічною хворобою серця/ В. М. Коваленко, О. Г. Несукай, Н. В. Довганич (стр.13-17)
Радченко Г. Д. Пульсовий артеріальний тиск та індекс жорсткості аорти: вплив на прогноз у пацієнтів з артеріальною гіпертензією, що пройшли лікування у спеціалізованому відділенні (результати 5-річного ретроспективного спостереження)/ Г. Д. Радченко, Ю. М. Сіренко (стр.18-27)
Овдиенко Т. Н. Особенности влияния бета-адреноблокаторов на суточный профиль артериального давления и его реакцию на нагрузочные тесты у больных с гипертонической болезнью/ Т. Н. Овдиенко (стр.25-30)
Соколовская Е. А. Оценка эффективности антигипертензивной терапии у больных с гипертонической болезнью с учетом исследования психологического статуса/ Е. А. Соколовская (стр.31-36)
Шумаков В. О. Відновлення функції ендотелію після інфаркту міокарда у хворих з артеріальною гіпертензією/ В. О. Шумаков [и др.] (стр.36-41)
Липовецкий А. Н. Значение санаторного этапа реабилитации в лечении больных с инфарктом миокарда и артериальной гипертензией для восстановления работоспособности/ А. Н. Липовецкий, Л. Н. Бабий, И. К. Следзевская (стр.42-47)
Абрагамович О. О. Вплив небівололу на варіабельність ритму серця у хворих з гострим інфарктом міокарда/ О. О. Абрагамович [и др.] (стр.48-52)
Гребеник М. В. Стратифікація ризику у хворих на інфаркт міокарда із супутнім хронічним обструктивним захворюванням легень за даними спостереження протягом 15 років/ М. В. Гребеник (стр.53-58)
Мітченко О. І. Лептин у хворих з метаболічним синдромом. І. Характеристики лептину у хворих з метаболічним синдромом залежно від ступеня ожиріння та віку/ О. І. Мітченко [и др.] (стр.59-65)
Динник О. Б. Показники дисфункції ендотелію та стан внутрішньосерцевої гемодинаміки у хворих з дифузними захворюваннями печінки/ О. Б. Динник [и др.] (стр.66-74)
Капустян Л. Н. Hsp90 как аутоантиген при дилатационной кардиомиопатии/ Л. Н. Капустян [и др.] (стр.75-78)
Загородний М. І. Вплив карведилолу на ультраструктуру міокарда щурів зі спонтанною артеріальною гіпертензією/ М. І. Загородний [и др.] (стр.79-84)
Волков В. И. Эндокринное старение женщины и проблема сердечно-сосудистой патологии/ В. И. Волков, А. С. Исаева (стр.85-93)
Корнацький В. М. Вплив психоемоційних порушень на розвиток і перебіг серцево-судинної патології/ В. М. Корнацький, І. В. Третяк (стр.94-100)
Бильченко А. В. Заболевания сердца и хронические заболевания почек: возможен ли системный подход?/ А. В. Бильченко (стр.101-106)
Лиманська А. Ю. Основні принципи лікування серцевих аритмій у вагітних/ А. Ю. Лиманська (стр.107-110)
Рекомендації з діагностики та лікування серцевої недостатності Європейського товариства кардіологів (стр.111-127)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребеник М. В., Самогальська О. Є., Лазарчук Т. Б.
Назва : Сучасні підходи до організації навчального процесу на кафедрі терапії і сімейної медицини факультету післядипломної освіти (ФПО)
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 1. - С. 68-71. (Шифр МУ7/2010/1)
Предметні рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации
Врачи семейные
Терапия (дисциплина)-- обуч
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Швед М. І., Маслій С. М., Гребеник М. В., Вівчар Н. М.
Назва : Роль лівого передсердя в аритмогенезі у хворих на інфаркт міокарда із супутнім хронічним обструктивним захворюванням легень
Місце публікування : Вісник наукових досліджень. - 2009. - № 4. - С. 49-51 (Шифр ВУ9/2009/4)
Предметні рубрики: Инфаркт миокарда-- патолог
Легких болезни обструктивные-- патолог
Предсердий фибрилляция-- патолог
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребеник М. В., Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Назва : Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки
Паралельн. назви :Retrospective analysis of “Internal disease” specialty interns’ study and ways of practical training optimization
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 105-109 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Стаття присвячена проблемі підвищення ефективності навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби». Якісна підготовка майбутнього лікаря – пріоритетний напрямок розвитку медичної освіти. Першочергове завдання кафедр післядипломної освіти – поліпшити якість освіти лікаря. Інтернатура укріплює професійну придатність лікаря і визначає її рівень. Особливий акцент робимо на набутих знаннях, навичках та вміннях, а також психологічних якостях молодого спеціаліста, що повинні забезпечити ефективне виконання професійних завдань. Щоби намітити план якісних перемін у навчанні, ми провели анонімне опитування лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» наприкінці І року навчання. Анкету розробили викладачі кафедри. Вона включала 11 питань. Нас цікавили: 1) самооцінка лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» щодо володіння ними практичними навичками на початку і наприкінці очного циклу І року навчання; 2) їхнє бачення шляхів удосконалення (чи набуття) необхідних практичних навичок. Проаналізовано ефективність практичних занять з точки зору розвитку й удосконалення комунікативної компетентності. Розглянуто питання стандартизації медичної практики, що дозволяє систематизувати та впорядкувати знання лікарів-інтернів, що здобуті під час навчання на додипломному рівні. Для оптимізації первинної спеціалізації в інтернатурі процес навчання має носити характер спільної діяльності інтерна з викладачем на всіх етапах навчання. Цьому сприяє невелика кількість інтернів у групі та активне вдосконалення їхніх практичних навичок з опитування, огляду і лікування пацієнтів. Найефективнішими і сучасними формами навчання є соціально-психологічний тренінг та впровадження стандартів медичної практики у професійну діяльність молодих спеціалістів. Постійне використання стандартів медичної допомоги обумовлює теоретичні засади належної клінічної практики європейського зразка. Вважаємо корисною практику вивчення самооцінки лікарів-інтернів їхньої компетентності з метою підготовки в інтернатурі фахівців високого професійного рівня
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребеник М. В., Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Назва : Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки
Паралельн. назви :Retrospective analysis of “Internal disease” specialty interns’ study and ways of practical training optimization
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 105-109 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
ТЕРАПИЯ (ДИСЦИПЛИНА) -- INTERNAL MEDICINE
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребеник М. В., Жегестовська Д. В., Небесна З. М., Крамар С. Б.
Назва : Результати гістологічного аналізу тромбів, отриманих під час перкутанного коронарного втручання: морфологічні та клінічні паралелі
Паралельн. назви :Histological analysis of thrombi obtained during percutaneous coronary intervention: morphological and clinical interactions
Місце публікування : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2021. - N 1. - С. 53-59 (Шифр ЗУ17/2021/1)
MeSH-головна: КОРОНАРОТРОМБОЗ -- CORONARY THROMBOSIS
ИНФАРКТ МИОКАРДА -- MYOCARDIAL INFARCTION
МОРФОЛОГИЧЕСКИЕ И МИКРОСКОПИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ -- MORPHOLOGICAL AND MICROSCOPIC FINDINGS
ЧРЕСКОЖНОЕ КОРОНАРНОЕ ВМЕШАТЕЛЬСТВО -- PERCUTANEOUS CORONARY INTERVENTION
КОРОНАРНЫЙ СИНДРОМ ОСТРЫЙ -- ACUTE CORONARY SYNDROME
Анотація: В основі патогенезу гострого коронарного синдрому лежить дестабілізація атеросклеротичної бляшки із подальшим тромбозом коронарної артерії. Із введенням у клінічну практику перкутанних коронарних втручань з’явилася можливість не лише швидко та ефективно відновлювати прохідність інфаркт-залежної судини, а й прижиттєво досліджувати структуру коронарних тромбів. Ця інформація є цінною як для поглиблення розуміння патогенезу гострих коронарних подій, так і для прогнозу їх подальшого перебігуThe pathogenesis of acute coronary syndrome is based on the destabilization of atherosclerotic plaque with subsequent thrombosis of the coronary artery. With the introduction of percutaneous coronary interventions in clinical practice it became possible not only to quickly and effectively restore the patency of the infarct-dependent artery, but also to investigate the structure of coronary thrombi in vivo. This information is valuable both for deepening the understanding of the pathogenesis of acute coronary events and for predicting their further course
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Касьянова О. М. Навчально-професійне середовище як чинник формування професійної ідентичності майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я/ О. М. Касьянова [та ін.] (стр.5-10)
Манащук Н. В. Викладання розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини" в умовах дистанційного навчання/ Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, С. І. Бойцанюк (стр.11-13)
Опарін О. А. Особливості клінічного перебігу гастроезофагеальної рефлюксної хвороби поєднано з хронічним обструктивним захворюванням легень/ О. А. Опарін, Н. В. Семенова, Т. М. Опаріна (стр.14-17)
Грищенко О. В. Ефективність превентивних методів та їх комбінацій у профілактиці передчасних пологів/ О. В. Грищенко, С. В. Коровай, І. В. Лахно (стр.18-21)
Жегестовська Д. В. Прогностичний потенціал лейкоцитарних показників у контексті госпітальної смертності серед пацієнтів із гострим інфарктом міокарда/ Д. В. Жегестовська, М. В. Гребеник (стр.22-27)
Косулін С. В. Тактичні підходи до діагностики та лікування гепаторенального синдрому у хворих із бластоматозною механічною жовтяницею/ С. В. Косулін, Ю. О. Вінник, Ю. В. Іванова (стр.28-31)
Леонова Л. А. Сучасний підхід до терапії атопічного дерматиту консервованими клітинами фетальної печінки (експериментальне дослідження)/ Л. А. Леонова [та ін.] (стр.32-38)
Костиренко О. П. Перспективи застосування препарату "Цитеал" у пацієнтів із патологією пародонта/ О. П. Костиренко, І. Ю. Попович, А. В. Марченко (стр.39-42)
Ніконов А. Ю. Використання лазерного зварювання під час негайної реабілітації стоматологічних пацієнтів при повній відсутності зубів/ А. Ю. Ніконов [та ін.] (стр.43-48)
Панкова О. А. Катестатин як регулятор активності симпатичної нервової системи та його вплив на розвиток і прогресування гіпертонічної хвороби та цукрового діабету 2 типу/ О. А. Панкова (стр.49-54)
Російський П. В. Проблемні аспекти складання та отримання інформованої добровільної згоди на ортодонтичне лікування/ П. В. Російський, Ю. О. Ворошилова, Ш. Таравнех (стр.55-59)
Brynza M. S. Features of diagnosis and treatment of a patient with functional dyspersia on the example of clinical case/ M. S. Brynza, M. M. Karavanova, K. A. Lapshyna (стр.60-63)
Гогія М. О. Аналіз причин та факторів ризику летальності постраждалих з абдомінальною травмою/ М. О. Гогія (стр.64-68)
Букулова Н. Ю. Прогнозування перебігу виразкового коліту в дітей на стаціонарному етапі/ Н. Ю. Букулова (стр.69-74)
Золотарьова Т. В. Прогностичне значення катетерної абляції фібриляції передсердь на когнітивні функції у пацієнтів із хронічною серцевою недостатністю/ Т. В. Золотарьова (стр.75-81)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребеник М. В., Левчик О. І., Коцюба О. І., Микуляк В. Р., Бідованець Л. Ю., Дударенко В. А.
Назва : Прихильність жінок до довготривалої вторинної профілактики після інфаркту міокарда
Паралельн. назви :Women’s long-term secondary prevention adherence after the myocardial infarction
Місце публікування : Вісник наукових досліджень. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 21-25 (Шифр ВУ9/2018/1)
MeSH-головна: КОРОНАРНЫЙ СИНДРОМ ОСТРЫЙ -- ACUTE CORONARY SYNDROME
ИНФАРКТ МИОКАРДА -- MYOCARDIAL INFARCTION
СЕРДЦА ЖЕЛУДОЧКА РЕМОДЕЛИРОВАНИЕ -- VENTRICULAR REMODELING
БОЛЬНОЙ, СЛЕДОВАНИЕ РЕКОМЕНДАЦИЯМ ВРАЧА -- PATIENT COMPLIANCE
ПРОФИЛАКТИКА ВТОРИЧНАЯ -- SECONDARY PREVENTION
Анотація: Інфаркт міокарда (ІМ) є причиною високої смертності, інвалідизації та значних фінансових витрат в усіх країнах світу. В Україні щорічно реєструють до 50 тис. випадків ІМ, 50 % із цих пацієнтів помирають упродовж наступних 5 років. Тому оптимізація заходів вторинної профілактики (модифікація стилю життя, прихильність до подальшої медикаментозної терапії) має ключове значення у виживаності цих пацієнтів. Однак комплаєнсу при будь-яких захворюваннях вдається досягнути лише у 20–57 % випадків, і за даними літератури, стать має вплив на його рівень
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребеник М. В., Криськів О. І., Шостак С. Є.
Назва : Первинна спеціалізація (інтернатура) "Загальна практика - сімейна медицина": реалії сьогодення і перспективи розвитку
Місце публікування : Медична освіта. - 2012. - № 1. - С. 162-164 (Шифр МУ7/2012/1)
Предметні рубрики: Семейная практика-- обуч
Интернатура и резидентура
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гребеник М. В., Масик О. М., Самогальська О. Є.
Назва : Нове положення про атестацію лікарів: перший досвід запровадження та міркування з удосконалення
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 2. - С. 146-148 (Шифр МУ7/2010/2)
Предметні рубрики: Аттестация
Врачи
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Международный неврологический журнал -2016р.,N 3
Цікаві статті :
Пономарев В.В. Лабораторные биомаркеры ранней диагностики болезни Паркинсона/ В. В. Пономарев, А. В. Бойко, О. А. Ионова (стр.17-22)
Карабань И.Н. Сосудистый паркинсонизм: возможность и/или объективная реальность/ И. Н. Карабань (стр.25-31)
Мальцев Д.В. Сучасні підходи до діагностики герпесвірусних нейроінфекцій (науковий огляд)/ Д. В. Мальцев, С. К. Євтушенко (стр.32-45)
Кобись Т.О. Прогностичне значення клінічних та нейровізуалізаційних факторів ризику активності перебігу розсіяного склерозу/ Т. О. Кобись (стр.46-51)
Chang W.H. Применение препарата Церебролизин в сочетании с реабилитационными мероприятиями способствует восстановлению двигательных функций у пациентов с тяжелым их нарушением после инсульта/ W. H. Chang [и др.] (стр.52-65)
Смолко Д.Г. Рівень антитіл до NMDA-рецепторів у хворих із хронічною недостатністю мозкового кровообігу/ Д. Г. Смолко (стр.66-68)
Евтушенко И.А. Адъювантная терапия при хроническом болевом синдроме (научный обзор)/ И. А. Евтушенко, В. В. Марусиченко (стр.71-75)
Савченко Е.А. МР-семиотика синдрома Вернике-Корсакова у пациентов с ВИЧ/ Е. А. Савченко [и др.] (стр.76-80)
Parnetti L. Применение холина альфосцерата при лечении когнитивного угасания и острого нарушения мозгового кровообращения: анализ опубликованных клинических данных/ L. Parnetti, F. Amenta, V. Gallai (стр.83-95)
Абдрахманова М.Г. Эффективность противоотечной терапии при инсультах/ М. Г. Абдрахманова [и др.] (стр.96-100)
Мищенко Т.С. Современные подходы к фармакотерапии мигрени/ Т. С. Мищенко, В. Н. Мищенко (стр.103-111)
Цымбалюк В.И. Хирургическое лечение больных с синдромом грудного выхода, обусловленным изменениями в передней лестничной мышце/ В. И. Цымбалюк [и др.] (стр.112-117)
Нікішкова І.М. ЕЕГ-ознаки ризику розвитку симптомного інсульту в пацієнтів із множинними "німими" інфарктами мозку/ І. М. Нікішкова, В. М. Міщенко, Л. П. Забродіна (стр.118-122)
Тріщинська М.А. Актуальні аспекти взаємозв’язків між судиноруховою функцією ендотелію та артеріальним тиском в осіб з початковими проявами хронічної ішемії мозку/ М. А. Тріщинська [и др.] (стр.123-130)
Морозова О.Г. Мигрень: новые международные критерии постановки диагноза и принципы терапии, основанные на доказательной медицине и собственном клиническом опыте/ О. Г. Морозова (стр.131-138)
Тези науково-практичної конференції з міжнародною участю "Сучасні аспекти клінічної неврології" - 2016 (стр.139-172)
Бараненко О.М. Досвід лікування загострення розсіяного склерозу у дітей/ О. М. Бараненко [и др.] (стр.139-140)
Безуглова И.О. Нарушение оксидантной и липидотранспортной систем у больных с сахарным диабетом 2-го типа и диабетической энцефалопатией/ И. О. Безуглова (стр.140)
Васильєва І.Г. Інформативність дослідження герпесвірусних інфекцій для диференційної діагностики патологій головного мозку/ І. Г. Васильєва [и др.] (стр.140-141)
Глушко А.В. Клініко-параклінічні особливості перебігу геморагічного інсульту при приєднанні супутньої патології у мешканців міста Полтави/ А. В. Глушко, Н. В. Литвиненко (стр.141)
Горева Г.В. Клініко-нейропсихологічне співставлення когнітивного дефіциту із показниками церебральної гемодинаміки при різних підтипах синдрому помірних когнітивних порушень/ Г. В. Горева [и др.] (стр.141-142)
Гостєва Г.В. Досвід проведення тромболітичної терапії при ішемічному інсульті/ Г.В Гостєва (стр.142)
Гребеник М.В. Динаміка когнітивного функціонування у хворих в ранньому післяопераційному періоді/ М. В. Гребеник, І. І. Салій (стр.142-143)
Гриб В.А. Оцінка рівня нейронспецифічної енолази як прогностичний критерій перебігу раннього відновного періоду ішемічного інсульту/ В. А. Гриб, В. Р. Герасимчук, О. Я. Михалойко (стр.143)
Дельва І.І. Патологічна втома у пацієнтів, які перенесли ішемічний інсульт/ І. І. Дельва, М. Ю. Дельва, Н. В. Литвиненко (стр.143-144)
Дзяк Л.А. Особенности нарушений кровообращения при травме шейного отдела спинного мозга/ Л. А. Дзяк, Н. Н. Сальков, Е. С. Цуркаленко (стр.144)
Дзяк Л.А. Церебральная гемодинамика у пациентов с артериовенозными мальформациями/ Л. А. Дзяк, Е. С. Цуркаленко (стр.144-145)
Евтушенко С.К. От клинически изолированного синдрома к достоверной диагностике рассеянного склероза и его эффективной терапии у детей/ С. К. Евтушенко (стр.145-147)
Здесенко І.В. Корекція постінсультних когнітивних розладів/ І. В. Здесенко (стр.147)
Кальбус А.И. Уровень тревожности у больных миастенией/ А. И. Кальбус [и др.] (стр.147-148)
Кальбус А.И. Депрессивные нарушения у больных миастенией/ А. И. Кальбус [и др.] (стр.148)
Коленко О.І. Питання ефективної ранньої реабілітації хворих із гострим ішемічним інсультом/ О. І. Коленко, І. О. Чемерис (стр.148-149)
Лапшина Л.А. Особливості клінічного перебігу больових синдромів у хворих на мозковий інсульт/ Л. А. Лапшина, І. О. Лапшина (стр.149)
Мар’єнко Л.Б. Можливості прогнозування перебігу епілепсії у дорослих після першого неспровокованого нападу/ Л. Б. Мар’єнко (стр.149-150)
Мар’єнко К.М. Проблеми діагностики та лікування епілепсії в практиці сімейного лікаря/ К. М. Мар’єнко (стр.150)
Марковская Е.В. Содержание аспартатаминотрансферазы и аланинаминотрансферазы в сыворотке крови в зависимости от формы рассеянного склероза/ Е. В. Марковская (стр.150-151)
Насалик Р.Б. Зміни параметрів церебральної гемодинаміки у хворих із гідроцефалією при хронічній ішемії мозку/ Р. Б. Насалик, С. І. Шкробот (стр.151-152)
Некрасова Н.О. Допплерографічні ознаки різних ступенів спондилогенної вертебробазилярної недостатності у хворих молодого віку/ Н. О. Некрасова (стр.152)
Піддубна О.О. Ятрогенні аспекти ураження нервової системи при лікувані хронічних лейкозів/ О. О. Піддубна, Н. В. Литвиненко (стр.152-153)
Пітик М.І. Поширеність спадкових хвороб нервово-м’язової системи серед дитячого населення Прикарпаття/ М. І. Пітик, І. І. Ліскевич (стр.153)
Пітик М.І. Ураження нервової системи у дітей при бореліозі/ М. І. Пітик, М. В. Шашала, В. В. Ставникович (стр.153-154)
Погорєлов О.В. Використання габапентину при синдромі зап’ястного каналу/ О. В. Погорєлов [и др.] (стр.154-155)
Погорєлов О.В. Клінічні особливості та інтрацеребральний кровообіг у пацієнтів з вертеброгенними синдромами та головним болем при мануальній терапії/ О. В. Погорєлов [и др.] (стр.155)
Погорєлов О.В. Особливості проведення електроенцефалографії при пароксизмальних епілептичних та інших станах/ О. В. Погорєлов [и др.] (стр.155-156)
Погорєлов О.В. Електрофізіологічні маркери мігрені та пароксизмальних станів при профілактичному лікуванні/ О. В. Погорєлов [и др.] (стр.156)
Сагайдак Л.О. Біль нижнього відділу спини у хворих різного віку із супутнім ожирінням/ Л. О. Сагайдак, С. І. Шкробот (стр.156-157)
Салій З.В. Структура когнітивних розладів у хворих з наслідками черепно-мозкової травми/ З. В. Салій (стр.157-158)
Салій М.І. Когнітивне функціонування у хворих із лакунарним інсультом залежно від типу церебральної атрофії/ М. І. Салій, С. І. Шкробот (стр.158)
Салій З.В. Характеристика когнітивного функціонування у хворих з наслідками черепно-мозкової травми різних вікових груп/ З. В. Салій, С. І. Шкробот (стр.158-159)
Сікорська М.В. Застосування радіальної ударно-хвильової терапії при больових синдромах плеча після мозкового інсульту/ М. В. Сікорська [и др.] (стр.159)
Сікорська М.В. Досвід застосування мікрополяризації в лікуванні хворих з неврологічними захворюваннями/ М. В. Сікорська [и др.] (стр.159-160)
Скрипко Л.А. Зв’язок між ступенем ураження мієліну периферичних нервів та рівнем антитіл до периферичного мієлінового білка 22 у хворих на ЦД 2-го типу, ускладнений діабетичною полінейропатією/ Л. А. Скрипко, Н. Т. Сегін (стр.160)
Соловьева Е.Т. Когнитивные нарушения у ВИЧ-инфицированных лиц, перенесших менингоэнцефалиты различной этиологии/ Е. Т. Соловьева, Е. Л. Товажнянская, О. И. Каук (стр.160-161)
Старовойтова Г.О. Особливості прогресування когнітивних порушень у пацієнтів з хворобою Паркінсона/ Г. О. Старовойтова [и др.] (стр.161-162)
Сулій Л.М. Клініко-нейрофізіологічна оцінка когнітивних порушень та професійної дезадаптації у пацієнтів з хронічною ішемією головного мозку/ Л. М. Сулій [и др.] (стр.162)
Ткачук Н.П. Розлади сну у хворих із синдромом неспокійних ніг, особливості лікування/ Н. П. Ткачук, Т. В. Кліщ, А. В. Сорохман (стр.162-163)
Третяк І.Б. Мікрохірургічні денерваційні втручання при різних формах спастичної кривошиї/ І. Б. Третяк [и др.] (стр.163)
Yavorska N.P. The development of self-reported questionnaire for patients with suspected peripheral nervous system disorders/ N. P. Yavorska, V. V. Smilevska (стр.163-164)
Харіна К.В. Аналіз частоти больових синдромів у хворих, які перенесли інсульт (за даними медичної документації)/ К. В. Харіна, Н. Б. Балкова (стр.164)
Чеботарьова Л.Л. Об’єктивізація функціональних порушень у хворих з вертебробазилярною недостатністю/ Л. Л. Чеботарьова [и др.] (стр.164-165)
Школьник В.М. Особливості формування когнітивних порушень у хворих у віддаленому періоді черепно-мозкової травми/ В. М. Школьник, Г. Д. Фесенко (стр.165-166)
Шульга О.Д. Рівень сечової кислоти як потенційний маркер активності та функціональної неспроможності у пацієнтів з розсіяним склерозом/ О. Д. Шульга (стр.166)
Шульга О.Д. Валідація україномовної версії шкали Patient Determined Disease Steps при розсіяному склерозі/ О. Д. Шульга (стр.167-172)
Поздравляем с юбилеем академика С. Гроппа! (стр.176)
Поздравляем с юбилеем С.К. Евтушенко (стр.177-180)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk O. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Вепрюк Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології/ Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий (стр.5-7)
Волощук Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.8-11)
Дубінін С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі/ С. І. Дубінін [та ін.] (стр.12-14)
Дуда К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь (стр.15-16)
Корда Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.17-20)
Маланчук Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології/ Л. М. Маланчук [та ін.] (стр.21-23)
Андрейчин С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру/ С. М. Андрейчин [та ін.] (стр.24-27)
Боярчук О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.28-30)
Бурмас Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.] (стр.31-33)
Вацеба М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини/ М. О. Вацеба (стр.34-36)
Гребеник М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі/ М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів (стр.37-40)
Дмитрук О. М. . Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук (стр.41-44)
Зозуляк Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика”/ Н. В. Зозуляк (стр.45-46)
Карпець М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи/ М. В. Карпець (стр.47-49)
Куровська В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології/ В. О. Куровська (стр.50-52)
Литвинова О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я/ О. Н. Литвинова [та ін.] (стр.53-55)
Савка І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання/ І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк (стр.56-58)
Славопас В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій/ В. А. Славопас (стр.59-61)
Цвях А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії/ А. І. Цвях [та ін.] (стр.62-63)
Швед М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни/ М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак (стр.64-67)
Швець Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець (стр.68-70)
Кадобний Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова (стр.71-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Пам’яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука (стр.6-7)
Андреев І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі/ І. А. Андреев (стр.8-10)
Анісімов В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні/ В. Ю. Анісімов [и др.] (стр.11-13)
Боярчук О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів/ О. Р. Боярчук [и др.] (стр.14-17)
Вдовиченко Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості/ Ю. П. Вдовиченко [и др.] (стр.18-20)
Верещагіна Н. Я. Проведення об’єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів/ Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема (стр.21-23)
Волощук Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк (стр.24-26)
Галюк В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії/ В. М. Галюк (стр.27-29)
Герасимчук М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної фізіології/ М. Р. Герасимчук (стр.30-33)
Головчак І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти/ І. С. Головчак (стр.34-36)
Грозав А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі/ А. М. Грозав, О. О. Перепелиця (стр.37-40)
Губіна Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи/ Н. В. Губіна (стр.41-43)
Дзига С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського/ С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош (стр.44-45)
Дубініна В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.46-49)
Іващук О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі/ О. І. Іващук [и др.] (стр.50-51)
Кишкан І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія"/ І. Г. Кишкан (стр.52-55)
Кліщ Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.56-59)
Костюк І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти/ І. Р. Костюк (стр.60-62)
Кравець Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу ImageJ в курсі вивчення медичної інформатики/ Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук (стр.63-67)
Кравчук Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP./ Л. В. Кравчук [и др.] (стр.68-73)
Кульчицький В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття)/ В. Й. Кульчицький (стр.74-78)
Кущ О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика"/ О. Г. Кущ (стр.79-81)
Литвинова О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі/ О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв (стр.82-84)
Манащук Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи/ Н. В. Манащук (стр.85-86)
Махобей К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro/ Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький (стр.87-91)
Мерецький В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології/ В. М. Мерецький (стр.92-94)
Молодовець О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту/ О. Б. Молодовець (стр.95-98)
Оринчак М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять/ М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк (стр.99-100)
Палійчук І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі/ І. В. Палійчук (стр.101-103)
Платонова О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін/ О. М. Платонова (стр.104-106)
Романова Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів/ Ю. Г. Романова [и др.] (стр.107-111)
Сон А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов (стр.112-114)
Фальфушинська Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах/ Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук (стр.115-117)
Федяк І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів/ І. О. Федяк (стр.118-121)
Філіпець Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін/ Н. Д. Філіпець [и др.] (стр.122-123)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.124-127)
Холодкова О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини/ О. Л. Холодкова [и др.] (стр.128-131)
Чорній Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Н. В. Чорній (стр.132-134)
Шлімкевич І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах/ І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук (стр.135-138)
Якименко О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери/ О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков (стр.139-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Медична освіта -2013р.,N 4
Цікаві статті :
Андрієвський І. Ю. Сучасні підходи до формування та розвитку знань через впровадження новітніх технологій/ І. Ю. Андрієвський (стр.5-8)
Вельчинська О. В. Схематизація як один з прийомів візуалізації теоретичних постулатів хімічної науки при вивченні "летких” отрут в курсі "Токсикологічна хімія”/ О. В. Вельчинська (стр.9-12)
Воскобойнік О. Ю. Оптимізація навчального процесу з органічної хімії у студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ О. Ю. Воскобойнік (стр.13-15)
Герасимець І. І. Досвід та перспектива викладання дисципліни "Медична хімія” у медсестер-бакалаврів дистанційної форми навчання/ І. І. Герасимець (стр.16-18)
Геряк С. М. Формування компетентності молодих лікарів шляхом створення реальних життєвих ситуацій для студентів/ С. М. Геряк (стр.19-20)
Горпініч Т. І. Методика навчання англомовного читання майбутніх фармацевтів з урахуванням індивідуально-когнітивних стилів/ Т. І. Горпініч (стр.21-26)
Гребеник М. В. Горизонти співпраці нмапо імені П. Л. Шупика та ТДМУ імені і. Я. Горбачевського/ М. В. Гребеник, О. Р. Боярчук (стр.27-29)
Гук О. М. Проблема зміцнення здоров’я шкільної молоді в системі підготовки вчителів фізичної культури в Україні у період 1917–1939 рр/ О. М. Гук (стр.30-33)
Донченко Н. В. Сучасні методи навчання при викладанні технології ліків на сучасному етапі розвитку вищої медичної школи/ Н. В. Донченко (стр.34-36)
Ільченко С. І. Особливості організації сестринської практики англомовних студентів в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Ільченко, О. С. Коренюк, Т. В. Ярошевська (стр.37-39)
Кирилів М. В. Організація навчальної діяльності у формі малих груп при вивченні хімічних дисциплін у вищій школі/ М. В. Кирилів, І. Р. Бекус, А. Є. Демид (стр.40-42)
Ковальчук А. П. Актуальні питання викладання онкології для студентів медичних вузів та формування клінічного мислення у майбутніх лікарів/ А. П. Ковальчук (стр.43-47)
Корнага С. І. Етика і деонтологія в навчальному процесі студента-медика/ С. І. Корнага, О. В. Денефіль, З. П. Мандзій (стр.48-50)
Краснов В. В. Проблеми формування соціально-особистісних компетенцій при підготовці лікарів/ В. В. Краснов (стр.51-53)
Кульчицький В. Й. Особистісно-орієнтований підхід до виховання у педагогічних ідеях В. Сухомлинського/ В. Й. Кульчицький (стр.54-57)
Матвійчук Б. О. Шляхи підвищення ефективності навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Хірургія” на очному циклі інтернатури/ Б. О. Матвійчук [и др.] (стр.58-60)
Михалків М. М. Реалізація міждисциплінарної інтеграції при вивченні хімічних дисциплін студентами фармацевтичного факультету/ М. М. Михалків [и др.] (стр.61-65)
Поляцко К. Г. Методика оцінки оволодіння практичними навичками інтернами-хірургами на кафедрі хірургії післядипломної освіти/ К. Г. Поляцко (стр.66-68)
Сон А. С. Особливості підвищення якості підготовки викладачів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського Національного Медичного Університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, Г. В. Перькова (стр.69-71)
Трач-Росоловська С. В. Особливості організації та проведення навчання англомовних іноземних студентів на курсі судової медицини ТДМУ імені І. Я. Горбачевського/ С. В. Трач-Росоловська (стр.72-74)
Унгурян Л. М. Мотивація студентів у процесі навчання, шляхи мотивації до навчання/ Л. М. Унгурян, Г. В. Чернецька, М. С. Образенко (стр.75-77)
Федчишин Н. Є. Методичні аспекти навчального процесу з іноземними студентами на кафедрі соціальної медицини, організації та економіки охорони здоров’я з медичною статистикою/ Н. Є. Федчишин (стр.78-81)
Федчишин Н. О. Гербартіанство і соціальна педагогіка: забуті сторінки/ Н. О. Федчишин (стр.82-85)
Фурдела М. Я. Досвід організації підготовки студентів-іноземців до складання ліцензійних інтегрованих іспитів "КРОК”/ М. Я. Фурдела (стр.86-88)
Шатило В. Й. Інтеграція вищої медичної освіти до європейських стандартів/ В. Й. Шатило (стр.89-95)
Рецензія на підручник "Хірургія” авторського колективу за редакцією чл.-кор. НАМН України, д-ра мед. наук, проф. Л. Я. Ковальчука (стр.96-99)
Провідному закладу післядипломної освіти НМАПО імені П. Л. Шупика – 95 років (стр.100-102)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Медична освіта -2012р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Основні здобутки та подальші перспективи розвитку кафедри хірургії №1 ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України"/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.6-7)
Мельничук І. М. Методологічний аналіз професіоналізації майбутнього медичного працівника у вищому навчальному закладі/ І. М. Мельничук (стр.8-12)
Беденюк А. Д. Доктрина ведення навчального процесу у державних вищих медичних навчальних закладах згідно з кредитно-модульною системою/ А. Д. Беденюк (стр.13-14)
Саварин Т. В. Використання тестового контролю та тестових завдань у навчанні іноземної мови студентів немовних вищих навчальних закладів/ Т. В Саварин, І. Р. Бекус (стр.15-18)
Гнатюк М. С. Особливості взаємозв’язків між успішністю студентів та їх психофізіологічними станами/ М. С. Гнатюк, Л. В. Татарчук, Р. М. Гнатюк (стр.19-22)
Марценюк В. П. Обгрунтування значення веб-порталу навчально-методичних матеріалів для теоретичної та практичної підготовки студенті-іноземців у вивченні іноземної (української) мови за професійним спрямуванням/ В. П. Марценюк, Г. В. Жмудська (стр.23-26)
Бондаренко С. В. Застосування тестових технологій під час вивчення суспільних дисциплін студентами ТДМУ ім. І. Я. Горбачевського/ С. В. Бондаренко [и др.] (стр.27-29)
Лисюк Р. М. Актуальні питання викладання фармакогнозії студентам англомовного відділення в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Р. М. Лисюк, Р. Є. Дармограй (стр.30-31)
Кочін І. В. Організація та вдосконалення навчального процесу на кафедрі цивільного захисту та медицини катастроф системи післядипломної медичної освіти/ І. В. Кочін [и др.] (стр.32-35)
Кульчицький В. Й. Формування професіогенезу особистості студентів медичних вузів України/ В. Й. Кульчицький (стр.36-39)
Моцар В. В. Особливості викладання курсу неонатології студентам англомовної форми навчання/ В. В. Моцар, І. А. Трофімова (стр.40-44)
Пахаренко Л. В. Особливості викладання елективного курсу "Ендоскопічні технології і акушерстві та гінекології" для студентів VІ курсу факультету підготовки іноземних громадян/ Л. В. Пахаренко (стр.45-47)
Огарь С. В. Сучасний стан виробничої практики у підготовці фахівців з вищою фармацевтичною освітою в Україні/ С. В. Огарь, О. Я. Барковська (стр.48-50)
Лелека М. В. Історичні аспекти і перспективи використання міжнародних освітніх технологій з фармакоекономіки для спеціалістів охорони здоров’я в Україні/ М. В. Лелека [и др.] (стр.51-54)
Маланчук С. Л. Використання засад доказової медицини при вивченні питань застосування оральних контрацептивів/ С. Л. Маланчук [и др.] (стр.55-57)
Вієвський А. М. Необхідність удосконалення післядипломної освіти лікарів у світлі впровадження новітніх технологій профілактики вживання психоактивних речовин у дітей та підлітків/ А. М. Вієвський (стр.58-64)
Скрипник Н. В. Гуманітарний аспект підготовки лікарів у вищих медичних закладах освіти/ Н. В. Скрипник, Н. В. Пасєчко (стр.65-67)
Гуда Н. В. Особливості викладання навчальної дисципліни "Основи косметичної хірургії" студентам V курсу фармацевтичного факультету зі спеціальності 7.112002 "Технологія парфумерно-косметичних засобів" на курсі комбустіології кафедри загальної та оперативної хірургії з топографічною анатомією ТДМУ імені І. Я. Горбачевського/ Н. В. Гуда, В. В. Бігуняк (стр.68-72)
Яшан О. І. Досвід навчально-методичної роботи кафедри оториноларингології/ О. І. Яшан [и др.] (стр.73-76)
Олійник О. В. Досвід створення лікарні Вроцлавської медичної академії з огляду на проблеми реформування медичної галузі в Україні/ О. В. Олійник (стр.77-78)
Кліщ Г. І. Післядипломна освіта лікарів в Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.79-84)
Паласюк Г. Б. Підготовка докторів наук з медсестринства в університетах Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.85-89)
Мартинюк Л. П. Шляхи оптимізації практичних занять з внутрішньої медицини для студентів 5 та 6 курсів медичного факультету в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Л. П. Мартинюк, Н. В. Грималюк, О. А. Прокопович (стр.90-92)
Маланчук Л. М. Сучасні підходи до викладання окремих питань акушерства та гінекології/ Л. М. Маланчук [и др.] (стр.93-95)
Творко В. М. Досвід викладання елективного курсу "Медичні апарати і системи" для субординаторів медичного факультету/ В. М. Творко, І. О. Боровик (стр.96-98)
Дорофєєв А. Е. Досвід організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах Польщі/ А. Е. Дорофєєв, Т. В. Мягкова, Джоанна Хоростовська-Винімко (стр.99-101)
Мисула І. Р. Перспектива підготовки лікарів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.102-106)
Нагірний Я. П. Перспективи розвитку стоматологічного факультету/ Я. П. Нагірний (стр.107-108)
Соколова Л. В. Перспективи розвитку фармацевтичного факультету/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, П. Г. Лихацький (стр.109-112)
Корда М. М. Навчання іноземних студентів в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського: історія і перспективи/ М. М. Корда (стр.113-119)
Гребеник М. В. Атестація лікарів: акцент на безперервність самоосвіти/ М. В. Гребеник, О. М. Масик, О. Р. Боярчук (стр.120-123)
Бабінець Л. С. Аналіз чинників розвитку наукового потенціалу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. С. Бабінець, О. М. Сопель, К. О. Пашко (стр.124-126)
Пашко К. О. У майбутнє рухаємося з упевненістю. Перспективи розвитку навчально-наукового інституту фармакології, гігієни та медичної біохімії ім. М. П. Скакуна/ К. О. Пашко, О. І. Острівка, С. І. Яворська (стр.127-130)
Вадзюк С. Н. Історія, сьогодення та перспективи розвитку інституту медико-біологічних проблем ДВНЗ "Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України"/ С. Н. Вадзюк, І. Я. Папінко, І. Б. Паньків (стр.131-133)
Волков К. С. Становлення навчально-наукового інституту Морфології/ К. С. Волков (стр.134-137)
Бондаренко Ю. І. Інформаційно-прикладне моделювання в навчальному процесі з поглядом у майбутнє/ Ю. І. Бондаренко, С. В. Дзига (стр.138-141)
Ястремська С. О. Історія та перспективи розвитку ННІ Медсестринства Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського/ С. О. Ястремська [и др.] (стр.142-145)
Посохова К. А. Викладання фармакології - деякі підсумки і перспективи/ К. А. Посохова, О. М. Олещук, О. О. Шевчук (стр.146-150)
Корда М. М. Досвід і перспективи навчання студентів, вдосконалення наукових пошуків і досліджень на кафедрі медичної біохімії в системі новітніх технології/ М. М. Корда [и др.] (стр.151-154)
Бондар Я. Я. Впровадження інноваційних технологій та перспективи розвитку кафедри патологічної анатомії в умовах модернізації і реформування вищої медичної освіти/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.155-157)
Файфура В. В. Сторінки історії студентського наукового гуртка кафедри патологічної фізіології/ В. В. Файфура [и др.] (стр.158-161)
Гребеник М. В. Первинна спеціалізація (інтернатура) "Загальна практика - сімейна медицина": реалії сьогодення і перспективи розвитку/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.162-164)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Медична освіта -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Вороненко В. В. Аналіз міжнародних документів щодо забезпечення попередження та реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру/ В. В. Вороненко, Ю. М. Скалецький, В. Ф. Торбін (стр.6-11)
Ковальчук Л. Я. Навчальна дисципліна "медичне право" як невід’ємна складова підготовки лікаря в сучасних умовах в Україні/ Л. Я. Ковальчук, А. Д. Беденюк, М. В. Чорнецький (стр.12-14)
Гребеник М. В. Дистанційна форма навчання в післядипломній освіті: реалії і перспективи/ М. В. Гребеник [и др.] (стр.15-19)
Унгурян Л. М. Застосування тестової системи оцінки знань у навчальному процесі/ Л. М. Унгурян, М. С. Образенко (стр.20-22)
Кліщ Г. І. Особливості організації практичної підготовки студентів у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.23-30)
Кушик М. Л. До питання обміну досвідом: культура і наука без кордонів/ М. Л. Кушик (стр.31-34)
Паласюк Г. Б. Впровадження магістратури з медсестринства - крок вперед на шляху реформування медичної освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк (стр.35-39)
Скрипко В. Д. Особливості використання імітаційних систем навчання у післядипломній підготовці спеціалістів хірургічного профілю/ В. Д. Скрипко [и др.] (стр.40-41)
Абдуллаєв Р. Я. Роль діагностичних алгоритмів у післядипломній підготовці лікарів-спеціалістів ультразвукової діагностики/ Р. Я. Абдуллаєв [и др.] (стр.42-43)
Акуліна О. О. Організаційно-методичні особливості викладання кольпоскопії на етапі післядипломної освіти/ О. О. Акуліна (стр.44-46)
Бабов Є. Д. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної стоматології ОНМедУ/ Є. Д. Бабов [и др.] (стр.47-48)
Бесполудіна Г. В. Концептуальні засади методики викладання права серед курсантів передатестаційних циклів з організації та управління охороною здоров’я/ Г. В. Бесполудіна [и др.] (стр.49-52)
Бородаєв І. Є. Викладання хірургії в умовах кредитно-модульної системи/ І. Є. Бородаєв [и др.] (стр.53-54)
Воробйов Є. О. Шляхи оптимізації проведення лікарської виробничої практики з внутрішньої медицини у студентів 4 курсу медичних вузів в умовах болонського процесу/ Є. О. Воробйов [и др.] (стр.55-58)
Григор’єва Т. Г. Сучасні аспекти післядипломної підготовки лікарів із комбустіології та пластичної хірургії/ Т. Г. Григор’єва [та ін.] ; Т. Г. Григор’єва [и др.] (стр.59-61)
Грищенко О. В. Особливості технології фахової підготовки слухачів системи післядипломної освіти/ О. В. Грищенко [и др.] (стр.63-64)
Громов О. В. Шляхи покращення практичної підготовки студентів-стоматологів після впровадження кредитно-модульної технології/ О. В. Громов [и др.] (стр.65-66)
Грона Н. В. Значення науково-дослідної роботи в болонській системі навчання студентів та її організація на кафедрі внутрішньої медицини/ Н. В. Грона [и др.] (стр.67-69)
Гудз І. М. Досвід навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян на кафедрі загальної хірургії в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. М. Гудз [и др.] (стр.70-72)
Даценко І. Б. Особливості інтегративного підходу в удосконаленні післядипломної освіти лікарів за фахом "Неврологія"/ І. Б. Даценко, Т. А. Літовченко (стр.73-75)
Дубініна В. Г. Оцінка навчання іноземних студентів в умовах кредитно-модульної системи/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін, О. В. Кузнецова (стр.76-78)
Думанський Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.79-81)
Каськова Л. Ф. Підготовка висококваліфікованого спеціаліста - основа впровадження кредитно-модульної системи навчання/ Л. Ф. Каськова [и др.] (стр.82-84)
Клименко Т. М. Удосконалення післядипломної підготовки лікарів суміжних спеціальностей на циклі "Інноваційні технології виходжування, діагностики та лікування патології новонароджених"/ Т. М. Клименко [и др.] (стр.85-87)
Клименко Т. М. Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу при навчанні методики реанімації новонароджених у пологовій залі/ Т. М. Клименко, О. А. Сердцева, Т. В. Сандуляк (стр.88-91)
Климнюк С. І. Організація роботи мікробіологічного гуртка на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.92-94)
Коломієць В. В. Деонтологічні аспекти навчання студентів внутрішньої медицини в умовах болонської системи/ В. В. Коломієць [и др.] (стр.95-98)
Лобас В. М. Підвищення професійного рівня керівників медичних закладів - підгрунтя реформування галузі/ В. М. Лобас [и др.] (стр.99-101)
Лосєв О. О. Викладання "Дитячої хірургії" в Одеському національному медичному університеті/ О. О. Лосєв, М. Г. Мельниченко (стр.102-104)
Машталір М. А. Особливості впровадження кредитно-модульної системи для студентів стоматологічного факультету/ М. А. Машталір [и др.] (стр.105-106)
Мітін Ю. В. Післядипломна підготовка лікаря оториноларинголога/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.107-109)
Мітін Ю. В. Фахова підготовка студентів на кафедрі оториноларингології/ Ю. В. Мітін [и др.] (стр.110-112)
Ніженковська І. В. Особливості тестового контролю знань при вивченні "летких" отрут в курсі "токсикологічна хімія" в умовах кредитно-модульної системи освіти/ І. В. Ніженковська [и др.] (стр.113-116)
Нікітіна О. О. Вдосконалення ботанічної освіти фармацевтів-провізорів за вимогами кредитно-модульної системи навчання/ О. О. Нікітіна, О. Ю. Таллер, М. Г. Скворець (стр.117-119)
Перцева Т. О. Ноосферно-екологічний імператив як основа сучасного світогляду лікаря профілактичної медицини/ Т. О. Перцева [и др.] (стр.120-122)
Рибіцька Л. Н. Організація навчального процесу за кредитно-модульною системою при вивченні медичної біології/ Л. Н. Рибіцька [и др.] (стр.123-124)
Родинський О. Г. Досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні фізіології/ О. Г. Родинський [и др.] (стр.125-128)
Хоменко Л. О. Створення типової навчальної програми з дисципліни "Пропедевтика дитячої терапевтичної стоматології" відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання/ Л. О. Хоменко, О. І. Остапко, І. М. Голубєва (стр.129-131)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-60   61-77 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)