Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Гушул, І. Я.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-28 
1.


   
    Статистичні показники епідеміологіі колоректального раку серед населення Чернівецької області, України та світу [Текст] / В. В. Шульгіна [та ін.] // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 2. - С. 145-147

Дод.точки доступу:
Шульгіна, В. В.
Іващук, О. І.
Кравчук, С. Ю.
Гушул, І. Я.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Випадок лікування раку фатерового соска, ускладненого механічною жовтяницею, у пацієнтки старечого віку [Текст] / М. Г. Гнатюк [та ін.] // Харківська хірургічна школа. - 2018. - N 2. - С. 106-108


MeSH-головна:
ЖЕЛЧНОГО ПРОТОКА ОБЩЕГО НОВООБРАЗОВАНИЯ -- COMMON BILE DUCT NEOPLASMS (хирургия)
ФАТЕРОВ СОСОК -- AMPULLA OF VATER (хирургия)
ХОЛЕДОХОСТОМИЯ -- CHOLEDOCHOSTOMY (методы)
АНАСТОМОЗ ХИРУРГИЧЕСКИЙ -- ANASTOMOSIS, SURGICAL (методы)
ОПИСАНИЕ СЛУЧАЕВ -- CASE REPORTS
ПОЖИЛЫЕ -- AGED
Анотація: Резюме. У статті представлено випадок успішного хірургічного лікування раку фатерового соска, ускладненого механічною жовтяницею, у пацієнтки старечого віку. Вважаємо за необхідне трансдуоденальну розширену папілосфінктеротомію доповнювати холедоходуоденоанастомозом, з метою попередження післяопераційних ускладнень, а також для забезпечення відтоку жовчі у просвіт ДПК у разі продовження онкологічного процесу.
Дод.точки доступу:
Гнатюк, М. Г.
Іващук, О. І.
Бодяка, В. Ю.
Петрук, Ю. П .
Чупровська, Ю. Я.
Гушул, І. Я.
Шевченко, С. Ю.
Лянскорунський, М. В.
Криворучко, Д. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Гушул, І. Я.
    Значення трансформуючого фактора росту при пухлинах різної локалізації [Текст] / І. Я. Гушул // Український медичний альманах. - 2009. - Т. 12, № 6. - С. 230-231. - Библиогр.: с.231-231

Рубрики: Новообразования--диагн

   Трансформирующий фактор роста


Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Панкреатодуоденальна резекція у пацієнта літнього віку [Текст] / М. Г. Гнатюк [та ін.] // Харківська хірургічна школа. - 2018. - N 1. - С. 178-181


MeSH-головна:
ПОДЖЕЛУДОЧНОЙ ЖЕЛЕЗЫ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- PANCREATIC NEOPLASMS (диагностика, патофизиология, хирургия)
ЖЕЛТУХА МЕХАНИЧЕСКАЯ -- JAUNDICE, OBSTRUCTIVE (диагностика, патофизиология, хирургия)
ХОЛЕЦИСТОСТОМИЯ -- CHOLECYSTOSTOMY (методы)
ПАНКРЕАТОДУОДЕНЭКТОМИЯ -- PANCREATICODUODENECTOMY (методы)
ПОСЛЕОПЕРАЦИОННЫЕ ОСЛОЖНЕНИЯ -- POSTOPERATIVE COMPLICATIONS (диагностика, диетотерапия, терапия)
ГАСТРОПАРЕЗ -- GASTROPARESIS (диагностика, патофизиология, хирургия)
ПАНКРЕАТОЕЮНОСТОМИЯ -- PANCREATICOJEJUNOSTOMY (методы)
ЕЮНОСТОМИЯ -- JEJUNOSTOMY (методы)
ПИТАНИЕ ЭНТЕРАЛЬНОЕ -- ENTERAL NUTRITION (методы)
ПОЖИЛЫЕ -- AGED
Анотація: У статті наведено випадок хірургічного лікування раку головки підшлункової залози, ускладненого механічною жовтяницею. Представлено деякі технічні особливості виконання панкреатодуоденальної резекції, а саме формування єюностоми, для ентерального харчування пацієнта, що дало змогу ефективно лікувати післяопераційний гастропарез
Дод.точки доступу:
Гнатюк, М. Г.
Іващук, О. І.
Бодяка, В. Ю.
Шевченко, С. Ю.
Гушул, І. Я.
Чупровська, Ю. Я.
Петрук, Ю. П.
Лянскорунський, М. В.
Райчук, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Івашук, О. І.
    Патоморфологічні зміни внутрішніх органів при гострому поширеному перитоніті на тлі раку товстої кишки в експерименті [Текст] / O. I. Івашук, І. Я. Гушул, В. Ю. Бодяка // Клініч. онкологія. - 2016. - № 2. - С. 10-14


MeSH-головна:
КИШЕЧНИКА НОВООБРАЗОВАНИЯ -- INTESTINAL NEOPLASMS (осложнения)
ПЕРИТОНИТ -- PERITONITIS (этиология)
КЛЕТОК АДГЕЗИЯ -- CELL ADHESION
Анотація: У статті представлено результати експериментального дослідження патоморфологічних змін внутрішніх органів, а також динаміки фібринолітичної та протеолітичної активності очеревини, видового складу і популяційного рівня мікроорганізмів перитонеального ексудату за гострого поширеного перитоніту на тлі злоякісного новоутворення товстої кишки. Отримані результати патоморфологічного дослідження вказують на появу дрібновогнищевих осередків центролобулярного колікваційного некрозу печінкової тканини, підвищення відсотка колабованих клубочків ниркової тканини. Наявність злоякісного новоутворення товстої кишки за гострого поширеного перитоніту призводить до вірогідного переважання показників фібринолітичної та протеолітичної активності очеревини із негативною динамікою впродовж усього терміну дослідження. Такий «онкологічний перитоніт» характеризується вірогідним збільшенням кількості висіяних штамів K. pneumoniae, мікроорганізмів роду Proteus, дріжджоподібних грибів роду Candida, ростом S. aureus, а також зростанням популяційного рівня E. coli, K. pneumoniae, мікроорганізмів роду Proteus та Streptococcus, дріжджоподібних грибів роду Candida.
Дод.точки доступу:
Гушул, І. Я.
Бодяка, В. Ю.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Гушул, І. Я.
    Мікробіологічні особливості перебігу гострого поширеного перитоніту на тлі раку товстої кишки [Текст] / І. Я. Гушул // Клінічна анатомія та оперативна хірургія. - 2015. - Т. 14, № 4. - С. 21


MeSH-головна:
ПЕРИТОНИТ -- PERITONITIS (микробиология, патофизиология)
КИШЕЧНИКА НОВООБРАЗОВАНИЯ -- INTESTINAL NEOPLASMS (осложнения)
БОЛЕЗНЬ, МОДЕЛИ НА ЖИВОТНЫХ -- DISEASE MODELS, ANIMAL
КРЫСЫ -- RATS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Особливості перебігу та лікування гострого поширеного перитоніту онкологічного генезу / O. I. Іващук [и др.] // Шпит. хірургія. - 2016. - № 3. - С. 21-26


MeSH-головна:
КОЛОРЕКТАЛЬНЫЕ НОВООБРАЗОВАНИЯ -- COLORECTAL NEOPLASMS (осложнения)
ПЕРИТОНИТ -- PERITONITIS (патофизиология, хирургия)
Дод.точки доступу:
Іващук, О. І.
Гушул, І. Я.
Бодяка, В. Ю.
Унгурян, В.П.
Постевка, І.Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


    Гушул, І. Я.
    експресія рецепторів естрогену та прогестерону у хворих на колоректальний рак [Текст] / І. Я. Гушул, О. П. Пересунько // Український морфологічний альманах : Наук.-практ. журн. - 2009. - № 4. - С. 35-36. - Библиогр.: с.36-36

Рубрики: Колоректальные новообразования--диагн

   Рецепторы эстрогенов--биосинт


   Рецепторы прогестерона--биосинт


Дод.точки доступу:
Пересунько, О. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


   
    Гліома низької злоякісності: зміна в тактиці лікування. Роль променевої терапії / Р. В. Сенютович [та ін.] // Галицький лікарський вісник. - 2009. - Т. 16, № 4. - С. 139-141

Дод.точки доступу:
Сенютович, Р. В.
Унгурян, В. П.
Гушул, І. Я.
Олійник, Е. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Гушул, І. Я.
    Ефективність проведення онлайн занять із дисципліни «Радіологія» [Текст] = Efficiency of teaching online in the discipline «Radiology» / І. Я. Гушул // Клінічна та експериментальна патологія. - 2024. - Т. 23, № 1. - С. 93-96. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ -- MODELS, EDUCATIONAL
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (организация и управление, статистика, тенденции)
РАДИОЛОГИЯ МЕДИЦИНСКАЯ -- NUCLEAR MEDICINE (методы, обучение, организация и управление, статистика, тенденции)
ОБРАЗОВАНИЕ, СИСТЕМА ОЦЕНОК -- EDUCATIONAL MEASUREMENT (методы, статистика)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета роботи - здійснити порівняльний аналіз рівня знань студентів після онлайн та офлайн вивчення дисципліни «Радіологія» за результатами складання заключного модульного контролю. Матеріали та методи. Аналіз здійснено за результатами складання заключного модульного контролю 548 студентами, яких розподілили на дві групи: групу порівняння (236 студентів, які навчалися та складали заключний модульний контроль в офлайн-режимі) та основну групу (312 студентів, які навчаїися в онлайн-режимі), розподілену на дві підгрупи. Перша - студенти, які складали заключний модульний контроль в онлайн-режимі, друга-ті, що складали заключний модульний контроль в офлайн-режимі. Складання заключного модульного контролю відбувало ся у три етапи: тестування за допомогою серверу'дистанційного навчання moodle, виконання практичної навички (опис рентгенограми, комп ’ютерної або магнітно-резонансної томограми) та усне опиту вання. Всі етапи оцінювали за п ятибальною системою з подальшою конвертацією оцінки у бали. Результати. За даними аналізу, результати складання модульного контролю в онлайн-режимі набагато кращі, ніж в офлайн-режимі, що доводить вірогідне переважання відсотка оцінки «5» та менший відсоток оцінки «2». При складанні заключного модульного контролю в офлайн-режимі результати гірші (переважають оцінки «2» та зменшується відсоток оцінок «5»). Кількість набраних балів за тестовий комп ’ютерний контроль та усне опитування в кожній групі відповідає тій же закономірності, що пояснюється можливістю студента скористатися джерелами інформації або підказкою іншої особи при складанні модульного контролю в онлайн-режимі. Однак при складанні практичних навичок у вигляді комп ’ютерного контролю кількість набраних балів у підгру пах студентів вірогідно не відрізняється, що пов’язано з обмеженням часу' відповіді на кожне запитання і технічним ускладненням використання інших джерел інформації. Отже, онлайн -навчання, попри свої недоліки має переваги, а в деяких випадках, як під час довготривалого карантину, є незамінним. Проведене дослідження доводить його ефективність, проте є певні запитання щодо об’єктивності оцінки рівня знань студентів, що вказує на необхідність проведення проміжного та заключного модульного контролів виключно в офлайн-режимі. Висновок. Важливість та необхідність онлайн-навчання є беззаперечними, проте для його ефективності необхідно проводити періодичний контроль рівня знань студентів виключно в офлайн-режимі
The purpose of the work - to cany out a comparative analysis of the level of students ’ knowledge after online and offline study of the discipline «Radiology·» based on the results of the final module control. Materials and methods. The analysis was carried out according to the results of the final module test by 548 students, who were divided into nro groups: a comparison group (236 students who studied and took the final module test offline) and the main group (312 students who studied online) divided into two subgroups. The first group - students who took the final module control in the online mode, the second - those who took the final module control in the offline mode. The final modular control was accomplished in three stages: testing using the moodle distance learning server, performance of practical skills (description of X-ray, computer or magnetic resonance imaging) and oral interview. All stages were evaluated according to a five-scores system with subsequent conversion of the evaluation into grades. The results. According to the analysis, the results of completing the modular control online are much better than in the offline mode, which proves the probable predominance ofthe percentage ofthe grade «5» and less percentage of the grade «2». When completing the final modular control in the offline mode, the results are worse («2» grades prevail and the percentage of «5» decreases). The number of the received grades for the test computer control and the oral survey in each group corresponds to the same pattern, which is explained by the student’s ability to use sources of information or prompting by another person when completing the modular control in the online mode. However, when checking-up practical skills in the form of computer control, the number of the received grades in the subgroups of students probably does not differ, which is due to the limitation of time to answer each question and the technical complexity of using other sources of information. Therefore, online teaching, despite its shortcomings, has advantages, and in some cases, as during a long-term quarantine, it is indispensable. The conducted research proves its effectiveness, but there are certain questions regarding the objectivity of assessing the level of students 'knowledge, which indicates the need to conduct intermediate andfinal module tests exclusively in offline mode. Conclusion. The importance and necessity of online education is indisputable, however, for its effectiveness, it is necessary to monitor periodically the level ofstudents ’knowledge exclusively in the offline mode
Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)