Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)Вища освіта (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Даниленко, Г. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 41
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-41   41-41 
1.


    Даниленко, Г. М.
    Медичні та психофізіологічні проблеми професійного самовизначення підлітків [Текст] / Г. М. Даниленко, І. В. Межибецька // Медицина сьогодні і завтра. - 2013. - № 3. - С. 45-51

Дод.точки доступу:
Межибецька, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


    Даниленко, Г. М.
    Вплив організації освітнього процесу на розумову працездатність учнів базової школи [Текст] = The influence of the organization of the educational process on the mental capacity of secondary school students / Г. М. Даниленко, Ж. В. Сотнікова-Мелешкіна // Вісник Вінницького нац. мед. ун-ту. - 2020. - Т. 24, № 3. - С. 479-487. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ТРУДОСПОСОБНОСТИ ОЦЕНКА -- WORK CAPACITY EVALUATION
ОБРАЗОВАНИЕ -- EDUCATION (кадры, организация и управление, тенденции)
ШКОЛЫ -- SCHOOLS, PRIMARY AND MIDDLE
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
САМООЦЕНКА -- SELF-ASSESSMENT
ДЕТСКАЯ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, CHILD (кадры, методы, организация и управление, тенденции)
Анотація: Сучасна система освіти характеризується впровадженням новітніх технологій та освітніх проєктів, підвищенням інформаційного та емоційного навантаження, яке супроводжується зниженням ефективності та якості роботи, що визначається за рівнем та динамікою розумової працездатності. Мета дослідження – визначення впливу організації освітнього процесу в базовій школі на розумову працездатність учнів при вивченні предметів різної важкості. У дослідженні прийняли участь 112 учнів середнього шкільного віку, розподілені на 3 групи залежно від програми навчання. За допомогою коректурних проб визначено рівень та динаміку розумової працездатності у циклі вивчення 3-х предметів: математика, українська мова, історія. Паралельно проводилась самооцінка психоемоційного стану за методикою САН та вимірювання пульсу. Статистичну обробку даних здійснювали за допомогою однофакторного дисперсійного аналізу та t-тесту у програмному пакеті IBM SPSS Statistics 20. Встановлено, що освітня програма впливала на рівень розумової працездатності (F=106,7), пульс (F=25,2) та самопочуття (F=4,5; p0,05). Кількісний (382,31±5,46 знаків) та якісний (7,60±0,28 помилок) показники були кращими у дівчат (p0,01). Максимальне зниження обсягу та якості роботи визначалось після уроку історії (відповідно на 27,65±7,24 знаків та на 3,35±0,49 помилок; p0,001). У динаміці вивчення предметів реєструвалось скорочення обсягу розумової працездатності на тлі зниження рівню самопочуття до 1,9 балу (р0,05) та зростання ЧСС до 92,13±2,82 уд./хв. (р0,001). Вивчення математики за експериментальним освітнім проєктом супроводжувалось найвищим відсотком учнів із збереженням або зростанням рівня розумової працездатності, а за традиційною програмою – її зниженням у переважної більшості школярів. При вивченні української мови та історії істотної різниці між типами змін розумової працездатності за умов впровадження різних навчальних програм не встановлено. Таким чином, оптимальна організація освітнього процесу, особливо при вивченні предметів високої важкості, сприяє збереженню та відновленню розумової працездатності та, відповідно, зниженню ознак втоми, що гарантує не тільки достатній рівень академічної успішності, а й менше виснаження функціональних резервів дитячого організму та зниження ризику виникнення шкільної дезадаптації
The modern education system is characterized by the introduction of the latest technologies and educational projects, accompanied by an increase in information and emotional load, which is accompanied by a decrease in the efficiency and quality of work, determined by the level and dynamics of mental performance. The purpose of the study – to determine the impact of the organization of the educational process in primary school on the mental capacity of students in the study of subjects of varying difficulty. The study involved 112 secondary school students, divided into 3 groups depending on the curriculum. With the help of proofreading tests, the level and dynamics of mental performance was determined in a cycle of studying 3 subjects: mathematics, Ukrainian language, history. In parallel, self-assessment of psycho-emotional state was performed according to the method of SAN and pulse measurement. Statistical data processing was performed using one-way analysis of variance and t-test in the software package IBM SPSS Statistics v.20. It was found that the educational program affected the level of mental performance (F=106.7), heart rate (F=25,2) and well-being (F=4,5; p0,05). Quantitative (382.31±5.46 characters) and qualitative (7.60±0.28 errors) indicators were better in girls (p0.01). The maximum decrease in the volume and quality of work was determined after the history lesson (respectively by 27.65±7.24 characters and 3.35±0.49 errors; p0.001). In the dynamics of the study of subjects there was a decrease in mental capacity against the background of a decrease in health to 1.9 points (p0.05) and an increase in heart rate to 92.13±2.82 beats/min (p0.001). The study of mathematics according to the experimental educational project was accompanied by the highest percentage of students with the preservation or increase of the level of mental capacity, and according to the traditional program – its decrease in the vast majority of students. When studying the Ukrainian language and history, no significant difference between the types of changes in mental performance under the conditions of implementation of different curricula has been established. Thus, the optimal organization of the educational process, especially in the study of heavy subjects, helps to preserve and restore mental performance and, consequently, reduce signs of fatigue, which guarantees not only a sufficient level of academic success, but also less depletion of functional reserves of the child’s body and reducing the risk of school maladjustment
Дод.точки доступу:
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Моісеєнко, Р. О.
    Особливості динаміки здоров’я учнів початкової та основної школи [Текст] / Р. О. Моісеєнко, Г. М. Даниленко, Л. І. Пономарьова // Современная педиатрия. - 2013. - № 1. - С. 13-17


Рубрики: Дети

MeSH-головна:
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Дод.точки доступу:
Даниленко, Г. М.
Пономарьова, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Даниленко, Г. М.
    Дослідження ступеня напруги регуляторних механізмів у донозологічній діагностиці здоров’я дітей, підлітків і молоді [Текст] / Г. М. Даниленко, Л. В. Подрігало // Довкілля та здоров’я. - 2012. - № 1. - С. 53-56

Рубрики: Здоровья состояния показатели--дети--подрост

   Диагностика


Дод.точки доступу:
Подрігало, Л. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Якість життя, що пов’язана зі здоров’ям учнів базової школи за умов обмеженої фізичної та соціальної активності [Текст] = Health-related quality of life of basic school students in conditions of limited physical and social activity / Г. М. Даниленко [та ін.] // Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2020. - N 3. - С. 28-33


MeSH-головна:
КАЧЕСТВО ЖИЗНИ -- QUALITY OF LIFE
ФИЗИЧЕСКИХ ДВИЖЕНИЙ ОГРАНИЧЕНИЕ -- RESTRAINT, PHYSICAL
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
Анотація: Якість життя, що пов’язана зі здоров’ям, як один із критеріїв шкільної адаптації свідчить про її найбільший зрив серед творчо та спортивно здібних учнів, тобто, з одного боку, вони мають накопичений резерв фізичного здоров’я, а з іншого – відхилення від їх «норми життя», що може бути «пусковим механізмом» порушення фізичного та психоемоційного стану
Health-related quality of life testified to its greatest disruption among creative and athletic students, because on the one hand they have an accumulated reserve of physical health, and on the other hand deviations from their “norm of life” can be a “trigger” of physical and psycho-emotional disorders
Дод.точки доступу:
Даниленко, Г. М.
Сотнікова-Мелешкіна, Ж. В.
Шкурапет, Н. І.
Міхановська, Н. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


    Даниленко, Г. М.
    Стан здоров’я та фізичного розвитку учнів професійно-технічних навчальних закладів, які отримують професії у сфері послуг [Текст] / Г. М. Даниленко, I. В. Межибецька, Л. I. Пономарьова // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2013. - № 21. - С. 213-216

Дод.точки доступу:
Межибецька, I. В.
Пономарьова, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Антипкін, Ю. Г.
    Внесок науковців в охорону здоров’я дітей і жінок та перспективи вирішення існуючих проблем [Текст] / Ю. Г. Антипкін, Г. М. Даниленко // Журнал Національної академії медичних наук України. - 2018. - Том 24, N 1/2. - С. 43-60


MeSH-головна:
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS (тенденции)
АКУШЕРСТВО -- OBSTETRICS (тенденции)
ГИНЕКОЛОГИЯ -- GYNECOLOGY (тенденции)
ДЕТЕЙ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- CHILD HEALTH SERVICES
ЖЕНЩИН ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- WOMEN'S HEALTH SERVICES
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH
Анотація: У статті представлені основні результати комплексних фундаментальних і прикладних досліджень окремих установ НАМИ України (ДУ «ІПАГ» та ДУ «ОЗДІП»), що відображають виконання науково-дослідних робіт та цільових державних науково-практичних програм з актуальних проблем охорони здоров’я дітей і жінок. Наведені головні досягнення і перспективи щодо покращання здоров’я дітей та жінок, включаючи вагітних і породіль. Вперше у світі вивчено радіаційні ефекти Чорнобильської катастрофи на біологічну систему мати-плацента-плід-дитина та визначені спектр і частота мутацій de novo мінісателітних локусів геному у нащадків ліквідаторів і опромінених внутрішньоутробно дітей. Представлені розробки ДУ «ІПАГ НАМНУ», що стосуються пренатальної діагностики вроджених вад розвитку плода та ранньої хірургічної їх корекції. Надано інформацію про результати досліджень з актуальних питань патогенезу, діагностики та лікування найбільш поширеної тяжкої соматичної патології у дітей (алергічні та аутоімунні захворювання, хронічні вірусні гепатити, хронічні запальні захворювання кишечника, окремі орфанні захворювання). Окреслені сучасні аспекти організації неонатальної та неврологічної допомоги дітям раннього віку. Узагальнено результати досліджень ДУ «ОЗДІП НАМНУ» щодо сучасного стану здоров’я хлопців і дівчат-підлітків, зокрема особливостей стану серцево-судинної, імунної та статевої систем. Відображені розробки ДУ «ІПАГ НАМНУ» щодо збереження здоров’я здорової дитини та зменшення дитячої захворюваності і смертності дітей до 5 років. З напряму акушерства і гінекологія висвітлені результати наукових досліджень з вирішення питань причин та попередження ранніх акушерських втрат (невиношування вагітності), діагностики та лікування доброякісних пухлин репродуктивних органів у жінок, комплексної допомоги вагітним з важкими екстрагенітальними захворюваннями та проведення пологів у жінок з онкологічною патологією, з великим інтергенетичним інтервалом і застосуванням сучасних допоміжних репродуктивних технологій запліднення. Представлені нові підходи до планування сім’ї, збереження здоров’я здорової жінки, розроблено новітні технології оперативної гінекологічної допомоги. В статті відображені окремі фундаментальні розробки з вирішення медичної проблеми педіатрії, акушерства і гінекології, представлені концептуально нові напрями в охороні здоров’я дітей та жінок, такі як: «Неонатальна хірургія перших хвилин життя дитини», «Симультанна оперативна гінекологія», «Онкологія та вагітність», «Кардіохірургічне акушерство», «Нейрохірургічні захворювання та вагітність», «Хвороби крові і перебіг вагітності та пологів».
Дод.точки доступу:
Даниленко, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Роль медичної інформації у набутті професійних навичок студентів-медиків [Текст] / Г. М. Даниленко [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2018. - N 2. - С. 12-15


MeSH-головна:
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБМЕН МЕДИЦИНСКОЙ ИНФОРМАЦИЕЙ -- HEALTH INFORMATION EXCHANGE (использование, тенденции)
НАУЧНЫЕ ИССЛЕДОВАНИЯ -- RESEARCH (стандарты, тенденции)
ПРОГРАММЫ КОНТРОЛЯ УРОВНЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СТУДЕНТОВ -- COMPETENCY-BASED EDUCATION (методы, организация и управление, стандарты, тенденции)
Анотація: Визначено, що студенти вищого медичного навчального закладу під час підготовки до занять опираються здебільшого на методичні посібники, матеріали аудиторних занять, протоколи МОЗ України. Водночас як вітчизняна, так і закордонна наукова продукція не знаходить широкої аудиторії серед студентства. Цей факт потребує розроблення заходів стосовно популяризації результатів наукових досліджень серед студентів та їх активне залучення в навчальний процес.
Определено, что студенты высшего медицинского учебного заведения при подготовке к занятиям опираются в основном на методические пособия, материалы аудиторных занятий, протоколы МЗ Украины. При этом как отечественная, так и зарубежная научная продукция не находит широкой аудитории среди студенчества. Данный факт требует разработки мероприятий по популяризации результатов научных исследований среди студентов и их активное вовлечение в учебный процесс.
Дод.точки доступу:
Даниленко, Г. М.
Водолажський, М. Л.
Летяго, Г. В.
Кошман, Т. В.
Романова, Н. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Даниленко, Г. М.
    Проблеми професійного самовизначення сучасних старшокласників / Г. М. Даниленко, А. М. Швець // Довкілля та здоров’я. - 2017. - N 3. - С. 34-38


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ПРОФЕССИИ ВЫБОР -- CAREER CHOICE
Анотація: У статті розкрито поняття і зміст професійного самовизначення в підлітковому віці, наведені результати дослідження процесу формування професійного самовизначення старшокласників.
В статье раскрыто понятие и содержание профессионального самоопределения в подростковом возрасте, приведены результаты исследования процесса формирования профессионального самоопределения старшеклассников.
Дод.точки доступу:
Швець, А. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


   
    Збереження здоров’я як фундамент успішності професійного самовизначення підлітків [Текст] / Г. М. Даниленко [та ін.] // Міжнародний журнал педіатрії, акушерства та гінекології. - 2017. - Т. 11, № 4. - С. 8-12. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ЗДОРОВЬЕ -- HEALTH
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ЗНАЧИМОСТЬ ЛИЧНОСТИ -- PROFESSIONAL ROLE
Анотація: Вивчення медико-соціальних проблем формування та збереження здоров'я підлітків на етапі їхнього професійного самовизначення. Вивчення сучасних аспектів формування професійного вибору підлітків свідчить про необхідність удосконалення їхнього медико-психологічного супроводу на всіх етапах професійного самовизначення. Вирішення цього завдання є дієвим способом збереження здоров'я молоді та підвищення її працездатності
Дод.точки доступу:
Даниленко, Г. М.
Меркулова, Т. В.
Швець, А. М.
Меркулов, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


    Даниленко, Г. М.
    Психофізіологічні особливості самовизначення підлітків, що опановують різні професії / Г. М. Даниленко, Т. В. Меркулова, І. В. Межибецька // Довкілля та здоров’я. - 2020. - N 2. - С. 4-8


MeSH-головна:
ПРОФЕССИИ ВЫБОР -- CAREER CHOICE
ПОДРОСТКОВ ПСИХОЛОГИЯ -- PSYCHOLOGY, ADOLESCENT
Анотація: Відповідність педагогічного навантаження функціональним можливостям підлітків у поєднанні зі стійкістю їх організму до факторів навчального процесу залежить від обраного професійного напрямку та статі учнів. Кваліфікаційні вимоги до операторської діяльності передбачають мобілізацію нервової системи для своєчасного реагування на подразник. Для оволодіння цією професією важливою якістю є здатність працювати в умовах обмеженого часу, уміння переключати та розподіляти достатній обсяг уваги. Серед представників друкарської та перукарської спеціальностей більш рoзвинутими були такі професійно значимі функції як просторові відношення та уміння оперувати просторовими уявленнями
Особливості змін у функціональному стані організму підлітків, які освоюють різні спеціальності, зумовлені впливом специфічних умов виробництва. Найбільш чутливими до специфічної дії навчально-виробничого середовища є зміна рівня розумової працездатності, оперативної пам’яті, врівноваження нервових процесів
Дод.точки доступу:
Меркулова, Т. В.
Межибецька, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Коренєв, М. М.
    Підсумки науково-практичної конференції з міжнародною участю "Моніторинг здоров’я школярів: міжсекторальна взаємодія лікарів, педагогів, психологів" (21-22 жовтня 2009 р., м. Харків) [Текст] / М. М. Коренєв, Г. М. Даниленко // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2010. - Т. 72, № 2. - С. 40-41

Рубрики: Конференции

   Школьники, службы охраны здоровья


Дод.точки доступу:
Даниленко, Г. М.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Поворознюк, В. В.
    Стан фактичного харчування, фізичний розвиток та формування піка кісткової маси у дітей та підлітків, які мешкають у великому промисловому центрі [Текст] / В. В. Поворознюк, Г. М. Даниленко, А. Б. Віленський // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2002. - № 3. - С. 44-49


MeSH-головна:
КОСТИ ПЛОТНОСТЬ -- BONE DENSITY (физиология)
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ДЕТЕЙ ПИТАНИЯ ФИЗИОЛОГИЯ -- CHILD NUTRITIONAL PHYSIOLOGICAL PHENOMENA (физиология)
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT (физиология)
ПРОМЫШЛЕННОСТЬ -- INDUSTRY (тенденции)
Дод.точки доступу:
Даниленко, Г. М.
Віленський, А. Б.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Даниленко, Г. М.
    Стан здоров’я дітей в умовах загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / Г. М. Даниленко, Г. О. Бориско, Л. І. Пономарьова // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2003. - № 5. - С. 43-47

Рубрики: Школьники

   Дети


   Здоровья состояния обследования--дети


Дод.точки доступу:
Бориско, Г. О.
Пономарьова, Л. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


    Даниленко, Г. М.
    Вплив родини на харчову поведінку сучасних українських підлітків [Текст] = A family influence on the eating behavior of modern Ukrainian adolescents / Г. М. Даниленкo, Л. В. Пoдрігалo, O. Г. Авдієвська // Український журнал дитячої ендокринології. - 2020. - N 4. - С. 20-30. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT (физиология)
СЕМЕЙНЫЕ ОТНОШЕНИЯ -- FAMILY RELATIONS (этнология)
ПИЩЕВОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- FEEDING BEHAVIOR (психология, этика)
ПИЩЕВЫЕ ПРИВЫЧКИ -- FOOD HABITS (психология, этика)
ПОДРОСТКОВ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ СЛУЖБЫ -- ADOLESCENT HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции)
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета — визначити вікові та статеві особливості впливу родини на формування харчової поведінки підлітків у великому промисловому місті в умовах сприятливого для розвитку учнів освітнього середовища. Матеріали та методи. Проведено анонімне анкетування 1505 учнів 11 закладів загальної середньої освіти зі сприятливим для розвитку учнів освітнім середовищем м. Дніпро у лютому‑березні 2019 р. У дослідженні взяли участь 422 учні 6‑х класів (вказали свою стать 197 хлопчиків та 213 дівчаток), 482 учні 7‑х класів (271 хлопчик та 333 дівчинки) та 784 учні 9‑х класів (243 хлопчики та 216 дівчаток). Досліджено чинники, які формують харчову поведінку сучасних українських підлітків. Проаналізовано частоту вживання певних продуктів харчування, які надають інформацію щодо моделі харчування підлітків. Результати. За даними анкетування, частота щоденного вживання цукерок становила 28 %, тістечок — 18 %, м’яса — 50 %, ковбасних виробів — 30 %, риби — 10 %, молока — 43 %, свіжих овочів — 62 %, свіжих фруктів — 55 %, продуктів, які можуть бути потенційно шкідливими для вживання підлітками: чіпсів або сухариків — 7 %, хот‑догів — 4 %, кетчупу та соусів — 12 %. Установлено, що неповна родина була чинником ризику частішого споживання підлітками «фаст‑фуду» (F = 9,8; p = 0,02), «вуличної» їжі (F = 17,3; p  0,001), чіпсів і сухариків (F 
Objective — to determine a family’s influence on the formation of eating behavior of adolescents in a large industrial city in health promoting school. Materials and methods. Anonymous survey have been conducted of 1505 students of eleven general secondary education institutions with a health promoting school for students in Dnipro in February‑March 2019. The study involved 422 6th graders (197 boys and 213 girls), 482 7th graders (271 boys and 333 girls) and 784 9th graders (243 boys and 216 girls). Results. The study analyzed the frequency of consumption of certain foods, which in our opinion provide information about the diet of this age group. Frequency of daily consumption of sweets 28 %, cakes 18 %, meat 50 %, sausages 30 %, fish 10 %, milk 43 %, fresh vegetables 62 % and fruits 55 %, and, of course, products that can be potentially harmful for use by teenagers: crisps or crackers 7 %, hot dogs 4 %, ketchup and sauces 12 %. It was also found that the single‑parent family was a risk factor for more intensive consumption by adolescents of «fast food» (F = 9.8; p = 0.02), food for taken out (F = 17.3; p  0.001), crisps, crackers (F 
Дод.точки доступу:
Пoдрігалo, Л. В.
Авдієвська, О. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


   
    Моніторинг здоров’я дітей та підлітків в умовах школи [Текст] / М. М. Коренєв [та ін.] // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 1999. - № 5. - С. 19-20


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
Дод.точки доступу:
Коренєв, М. М.
Даниленко, Г. М.
Бориско, Г. О.
Мустецов, М. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


    Даниленко, Г. М.
    Медичні проблеми формування, збереження і зміцнення здоров’я школярів [Текст] / Г. М. Даниленко // Лікарська справа. - 2001. - № 1. - С. 128-131


MeSH-головна:
ШКОЛЬНИКИ -- SCHOOL STUDENTS
ЗДОРОВЬЯ СОСТОЯНИЕ -- HEALTH STATUS
Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Даниленко, Г. М.
    Гігієнічні та медикo-сoціальні oсoбливoсті збереження здoрoв'я учнів закладів загальнoї середньoї oсвіти у сучасній рoдині [Текст] = Hygienic and medico-social features of health preservation in the schoolchildren at the institutions of secondary education in modern family / Г. М. Даниленко, Л. В. Пoдрігалo, O. Г. Авдієвська // Довкілля та здоров’я. - 2019. - № 4. - С. 24-30. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
СЕМЬИ ЗДОРОВЬЕ -- FAMILY HEALTH (статистика, тенденции, этика)
ДЕТИ -- CHILD
ДЕТЕЙ РАЗВИТИЕ -- CHILD DEVELOPMENT
ШКОЛЬНИКИ, СЛУЖБЫ ОХРАНЫ ЗДОРОВЬЯ -- SCHOOL HEALTH SERVICES (организация и управление, тенденции)
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ -- SOCIAL ADJUSTMENT
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета: Дослідження гігієнічних та медико-соціальних чинників ризику погіршення здоров’я учнів закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО) у обласному центрі, малому місті та сільській місцевості. Методи: Дослідження проведено на підставі скринінг-анкетування батьків учнів ЗЗСО на батьківських зборах: 224 родини двох шкіл обласного центра, 109 родин семи ЗССО малого міста і 208 родин п’яти ЗЗСО сільської місцевості. Результати: Серед учнiв початкової школи ЗЗСО питома вага неповних сiмей становила 14,5 %. В родинах, де був вiдсутнiй батько, дiти мали бiльш високу поширенiсть розладiв психiки та поведiнки (p0,01), захворювань кiстково-м'язової системи та сполучної тканини. Психологiчний мiкроклiмат у сiм’ї впливав на показники варiабельностi серцевого ритму – пiдвищується iндекс централiзацiї – у дітей, де мiкроклiмат спокiйний, вiн дорiвнює 5,1±0,6, де є конфлiктнi стани – 8,7±1,5 (p0,05). Наявнiсть у домi тварини позитивно вiдобразилась на показниках бiологiчної адаптацiї – дiти , у яких є тварини, мали у бiльшостi гармонiйнi типи адаптацiйних реакцiй. Несприятливим соцiальним чинником оточуючого середовища для розвитку дiтей є палiння та вживання алкоголю батьками. На час дослiдження палили 66,9 % батькiв i 28,1 % матерiв, вживали алкоголь 84,1 % батькiв i 76,7 % матерiв. Загальний рiвень шкiльної адаптацiї першокласникiв був вищим в родинах, де рiвень доходiв батьки розцiнили як “достатнiй”. Дiти, батьки яких були фiнансово бiльш спроможнi, мали в два рази менший рiвень захворювань на вродженi аномалiї (F
Objective: We studied the hygienic and medico-social risk factors of health deterioration in the schoolchildren at the institutions of secondary education (ISE) in an oblast center, a small town, and a rural area. Methods: The study was conducted on the basis of a screening survey of the parents of the schoolchildren at the parent meeting at the ISE: 224 families of two ISE in the oblast center, 109 families of seven small towns ISE, and 208 families of five rural ISE. Results: The proportion of single-parent families was 14.5% among the schoolchildren of the elementary school of the ISE. In the families without a father, the children had a higher prevalence of mental and behavioral disorders (p 0.01), diseases of musculoskeletal system and connective tissue. Psychological microclimate in the family affected the variability indices of the heart rate. The centralization index rises. In the children from the families where the microclimate is calm, it makes up 5.1 ± 0.6, where there are conflict states - 8.7 ±15, (p0.05). The presence of animal at home had a positive effect on the indicators of biological adaptation. The majority of those children had the most harmonious types of adaptive reactions. Smoking and alcohol consumption among the parents were the unfavourable social factors of the environment for the development of the children. At the time of the study,66.9% of parents and 28.1% of mothers smoked, 84.1% of parents and 76.7% of mothers consumed alcohol. The overall level of school adaptation of the first graders was higher in the families where the parents considered their income level as a “sufficient” one. Children whose parents were financially more capable had twice the rate of birth defects (F
Дод.точки доступу:
Пoдрігалo, Л. В.
Авдієвська, O. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.


    Даниленко, Г. М.
    Промоція здоров’я та харчовий статус підлітків великого промислового міста [Текст] / Г. М. Даниленко, О. Г. Авдієвська // Український журнал дитячої ендокринології. - 2021. - N 4. - С. 27-33. - Бібліогр. наприкінці ст.


MeSH-головна:
ПИЩЕВОЙ СТАТУС -- NUTRITIONAL STATUS
ПИЩЕВОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- FEEDING BEHAVIOR
ТЕЛА МАССЫ ИНДЕКС -- BODY MASS INDEX
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ГОРОДСКОГО НАСЕЛЕНИЯ ЗДОРОВЬЕ -- URBAN HEALTH
Анотація: Мета роботи — обґрунтування шляхів промоції здоров’я учнів закладів загальної середньої освіти, на підставі визначення харчового статусу з урахуванням індексу маси тіла (ІМТ) підлітків великого промислового міста
Промоція здоров’я та формування навичок здорового способу життя серед молоді мають бути першочерговими завданнями. Слід приділити більше уваги формам і методам організації харчування дітей та підлітків, удосконалювати технології медичного і психолого-педагогічного супроводу, надавати рекомендації батькам щодо збереження здоров’я та правильного харчування
Дод.точки доступу:
Авдієвська, О. Г.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

20.


    Даниленко, Г. М.
    Тендерні особливості розумової працездатності школярів на етапі переходу з початкової до основної школи [Текст] / Г. М. Даниленко, Т. В. Пересипкіна // Biomedical and Biosocial Anthropology. - 2009. - № 13. - С. 8-10

Дод.точки доступу:
Пересипкіна, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-20    21-41   41-41 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)