Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Добровольський, В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.


   
    Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету [Текст] / А. С. Сон [та ін.] // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 19-21.

Рубрики: Образование медицинское

   Нейрохирургия--обуч


   Неврология--обуч


Дод.точки доступу:
Сон, А. С.
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.
Перькова, Г. В.
Стоянов, О. М.
Лебідь, О. П.
Чемересюк, І. Г.
Хрущ, О. В.
Хубєтова, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Шляхи підвищення мотивації студентів для покращення якості навчання на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету [Текст] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 86-88

Рубрики: Студенты медицинских учебных заведений

   Нейрохирургия--обуч


   Неврология--обуч


   Образование медицинское


Дод.точки доступу:
Сон, А.С.
Добровольський, В.В.
Горанський, Ю.І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Сон, А. С.
    Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету [Текст] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 112-114


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.
Стоянов, О. М.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

4.


    Сон, А. С.
    Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення [Текст] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 104-106


MeSH-головна:

ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


    Солодовникова, Ю. О.
    Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання [Текст] = Application of neurocinema in postgraduate education in distance learning / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
КИНОФИЛЬМЫ КАК ТЕМА -- MOTION PICTURES AS TOPIC (использование, тенденции)
Анотація: В умовах пандемії COVID-19 отримання післядипломної освіти змінилося завдяки дистанційному навчанню. Використовуючи програму відеоконференц-звʼязку Microsoft Teams, на кафедрі неврології та нейрохірургії Одеського національного медичного університету інтерни-невропатологи й студенти активно продовжують вивчення неврології. Розбір клінічних випадків після перегляду фільмів, що присвячені неврологічним хворим, тренування у виставленні функціонального та клінічного діагнозів й призначенні лікування доповнюють вимушену нестачу практики з пацієнтами. Нейрокінематограф дозволяє широко охопити такі хвороби, як інсульт, черепно-мозкова травма, хребетно-спинномозкова травма, розсіяний склероз, боковий аміотрофічний склероз, епілепсія, хвороба Паркінсона, хвороба Альцгеймера та ін. Такий сучасний підхід з пильним керівництвом викладачів і можливістю дискусії у режимі реального часу збільшує активність, зацікавленість лікарів-інтернів та студентів
In the face of COVID-19 pandemic, the postgraduate education has been changed due to distance learning. Using Microsoft Teams program, the interns and students of the Department of Neurology and Neurosurgery of Odesa National Medical University continue to study neurology. Analysis of case studies after watching a neurocinema, training in making the diagnosis and administration of treatment are in complement to the forced lacking of clinical practice. Neurocinema provides the opportunity for addressing a broad range of diseases, for instance, stroke, traumatic brain injury, traumatic spinal cord injury, multiple sclerosis, amyotrophic lateral sclerosis, epilepsy, Parkinson’s disease, Alzheimer’s disease etc. A modern approach with the watchful guidance of teachers and the possibility of a discussion in real-time increases the activity and interest of interns and students
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.
Сон, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.
Шифр: ПУ56/2013/3
   Журнал

Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 3 . - 37.59, р.
Зміст:
Хвисюк, М. І. Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти / М. І. Хвисюк [и др.]. - С.6-10
Інші автори: Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Більченко О. В., Карпенко В. Г., Кривобок В. I., Рогожин Б. А.
Хвисюк, О. М. Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика – сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання / О. М. Хвисюк [и др.]. - С.11-13
Інші автори: Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Грищенко О. В., Бодня К. І., Соболева І. А., Сергієнко О. І.
Белоусов, Ю. В. Этапы становления харьковской школы детской гастроэнтерологии / Ю. В. Белоусов [и др.]. - С.14-16
Інші автори: Белоусова О. Ю., Бабаджанян Е. Н., Волошина Л. Г., Павленко Н. В., Солодовниченко И. Г., Шутова Е. Б., Ганзий Е. Б., Волошин К. В., Савицкая Е. В.
Пархоменко, Л. К. Школа підліткової медицини: інтерактивні методи навчання / Л. К. Пархоменко [и др.]. - С.17-18
Інші автори: Страшок Л. А., Завеля Э. М. , Ісакова М. Ю., Глібова Т. О., Єщенко А. В.
Ждан, В. М. Актуальність упровадження інноваційних комп’ютерних технологій у післядипломній освіті / В. М. Ждан [и др.]. - С.19-21
Інші автори: Бабаніна М. Ю., Ткаченко М. В., Кітура Є. М., Шилкіна Л. М., Волченко Г. В., Лебідь В. Г.
Павлов, О. О. Післядипломна освіта: сучасні тенденції розвитку та перспективи / О. О. Павлов, В. І. Більченко, М. Є. Тимченко. - С.22-24
Лысенко, В. И. Использование технологии тайм-менеджмента в работе и жизни врача и педагога / В. И. Лысенко, С. В. Лысенко. - С.25-27
Ждан, В. М. Новітні інформаційні технології як запорука успішної підготовки майбутнього лікаря / В. Μ. Ждан [и др.]. - С.28-29
Інші автори: Шилкіна Л. М., Штемпель В. Ю., Бабаніна М. Ю., Іваницький I. В., Ткаченко М. В.
Щербакова, В. В. Упровадження принципів доказової медицини в практичну діяльність акушера-гінеколога / В. В. Щербакова [и др.]. - С.30-31
Інші автори: Щербаков А. Ю., Новикова О. О. , Шаповал Д. М.
Овчаренко, Л. С. Використання методу ділової гри в післядипломній медичній освіті лікарів-педіатрів / Л. С. Овчаренко [и др.]. - С.32-34
Інші автори: Самохін І. В., Вертегел А. О., Андрієнко Т. Г., Жихарева Н. В.
Савво, В. М. Опыт преподавания разделов по питанию детей раннего возраста в программе обучения врача-педиатра и семейного врача / В. М. Савво, Т. А. Филонова, Ю. В. Сороколат. - С.35-37
Георгіянц, М. А. Практичні аспекти оптимізації навчання лікарів дитячих анестезіологів та лікарів суміжних спеціальностей / М. А. Георгіянц [и др.]. - С.38-39
Інші автори: Одинець І. Ю., Раскова Т. Ю., Корсунов В. А., Лисенко Л. С.
Глушко, Л. В. Аспекти професійної підготовки лікарів загальної практики — сімейної медицини на Прикарпатті / Л. В. Глушко [и др.]. - С.40-42
Інші автори: Гавриш Т. Ю., Чаплинська Н. В., Позур Н. З.
Бодня, К. І. Шляхи підвищення професійної підготовки ентомологів на післядипломному етапі / К. І. Бодня, Л. В. Газзаві-Рогозіна. - С.43-44
Клигуненко, О. М. Вибір та наукове обґрунтування змісту і методів навчання з медицини невідкладних станів у сімейних лікарів / О. М. Клигуненко [и др.]. - С.45-47
Інші автори: Муризіна О. Ю., Єхалов В. В., Станін Д. М.
Гарюк, О. Г. Оптимизация обучения врачей-отоларингологов на 3D-моделях полости носа и околоносовых пазух / О. Г. Гарюк, А. Ю. Меркулов, А. С. Нечипоренко. - С.48-50
Велигоцкий, Я. Н. Актуальные проблемы современной торакоабдоминальной хирургии / Я. Η. Велигоцкий. - С.51-54
Демин, Ю. А. К вопросам преподавания курса офтальмологии: современные аспекты / Ю. А. Демин, Ю. В. Коваленко, Е. А. Шкиль. - С.55-57
Тондий, Л. Д. О самостоятельной работе врачей - слушателей циклов последипломного образования / Л. Д. Тондий, Е. Л. Закревская, О. Л. Тондий. - С.58-60
Гончарова, Е. Ю. Структурный анализ и социально-демографическая характеристика современного контингента врачей-курсантов опорной кафедры наркологии ХМАПО / Е. Ю. Гончарова. - С.61-64
Клименко, Т. М. Викладання перинатальних інфекцій лікарям-неонатологам із різним досвідом практичної роботи за методикою проблемного інтерактивного навчання / Т. Μ. Клименко [и др.]. - С.65-69
Інші автори: Сандуляк Т. В., Сердцева О. А., Карапетян О. Ю.
Куроедова, В. Д. Нові освітні технології післядипломного навчання лікарів-ортодонтів України / В. Д. Куроедова [и др.]. - С.70-72
Інші автори: Галич Л. Б., Головко Н. В., Сірик В. А., Куроедова К. Д., Чикор Т. О., Макарова О. М.
Рожко, М. М. Глибина засвоєння знань за оцінкою субтестів результатів «Крок 3. Стоматологія» на кафедрі стоматології ФПОІФНМУ / М. М. Рожко [и др.]. - С.73-75
Інші автори: Пелехан Я. І., Косенко С. В., Сорока О. Б., Павелко Н. М., Музиченко Н. І., Ільницька О. М., Іванова Н. С.
Самойленко, А. В. Щодо проблеми підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту «Крок 3. Стоматологія» / А. В. Самойленко [и др.]. - С.76-79
Інші автори: Фастовець О. О., Орищенко В. Ю., Романюта І. А.
Сон, А. С. Підготовка лікарів-інтернів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету / А. С. Сон [и др.]. - С.78-79
Інші автори: Лебідь О. П., Стоянов О. М., Добровольський В. В., Хрущ О. В.
Болотная, Л. А. Применение интерактивных методов обучения в последипломном образовании дерматовенерологов / Л. А. Болотная, В. С. Калашникова. - С.80-82
Кочін, І. В. Вибір аксіологічної та етично-духовної стратегії становлення сучасної української вищої медичної освіти / І. В. Кочін [и др.]. - С.83-86
Інші автори: Акулова О. М., Сидоренко П. І., Гут Т. М., Шило І. Ф., Василенко В. М., Ільїна В. М., Гайволя О. О., Трошин Д. О.
Ткач, Ю. І. Юридичні основи післядипломної підготовки медичних фахівців лабораторій (чи існують біологічні спеціальності?) / Ю. І. Ткач. - С.87-89
Опарин, А. Г. Лекция: новые подходы и классические принципы / А. Г. Опарин [и др.]. - С.90-91
Інші автори: Опарин А. А., Федченко Ю. Г., Лаврова Н. В., Двояшкина Ю. И., Яковенко Е. Д., Кореновский И. П., Триполка С. А., Хоменко Л. А.
Куроедова, В. Д. Підняття ролі вітчизняної школи ортодонтів на всіх етапах післядипломного навчання лікарів-ортодонтів / B. Д. Куроедова [и др.]. - С.92-94
Інші автори: Галич Л. Б., Головко Н. В., Сірик В. А., Куроедова К. Д., Чикор Т. О., Макарова О. М.
Спузяк, М. І. Українська школа безперервної післядипломної освіти в радіології (трирічний досвід проведення курсів) / М. І. Спузяк, О. П. Шармазанова. - С.95-96
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


   
    Підготовка лікарів-інтернів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету [Текст] / А. С. Сон [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 78-79

Дод.точки доступу:
Сон, А. С.
Лебідь, О. П.
Стоянов, О. М.
Добровольський, В. В.
Хрущ, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету [Текст] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта. - 2011. - № 1. - С. 32-34

Рубрики: Студенты медицинских учебных заведений--обуч

   Образования технология


   Нейрохирургия--обуч


   Неврология--обуч


Дод.точки доступу:
Сон, А. С.
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Муратова, Т. М.
    Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету [Текст] / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 81-83


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Муратова, Т. М.
    Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету = New approaches for discussion as a form of communication in neurology department of Odesa national medical university / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 48-50. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)