Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Добровольський, В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-33 
1.


    Муратова, Т. М.
    Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу [Текст] = Individual conversation, as a tool for improving the studying of educational material / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 98-102


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY (обучение)
Анотація: Мета роботи – розглянути питання щодо використання індивідуальної бесіди як інструменту поглибленого вивчення матеріалу і підготовки майбутніх фахівців неврологів. Основна частина. Бесіда – це така форма спілкування, яка застосовується з метою обміну думками, інформацією. Бесіда використовується перш за все як інструмент спільного пошуку оптимального вирішення проблем. Розуміючи, що кожна з бесід не має загальних рецептів, які б забезпечували її високу ефективність в усіх випадках, викладач повинен творчо підходити до спілкування зі студентом. Виходячи з професійної спрямованості, викладачі кафедри ведуть педагогічні бесіди, коли це потрібно, але намагаються останнім часом навчити, підготувати студентів до ведення медичної бесіди лікаря з пацієнтом, яка знадобиться в майбутньому. Лікар-невролог у спілкуванні з пацієнтом, крім лише медичних проблем, повинен багато уваги приділяти вивченню питань, пов’язаних із соціальним середовищем, національними особливостями, ретельно розібратися зі способом життя, умовами проживання та праці, особливостями харчування, наявними спадковими хворобами близьких родичів. Лікар віч-на-віч спілкується з пацієнтом, що сприяє: встановленню контакту, довіри і взаєморозуміння, виникненню спільних поглядів на тактику лікування для досягнення мети – одужання. Лікар і пацієнт стають однодумцями, і лише в такому випадку вони зможуть спільно боротися з хворобою та отримати перемогу над нею. Основні етапи бесіди – це підготовка, встановлення контакту, орієнтація в ситуації обговорення, питання й прийняття спільного рішення, і що особливо важливо для лікаря, вихід з контакту. Дуже важливо завоювати довіру у студента, яка дозволяє в процесі спілкування компенсувати слабкість аргументів та доказів. Дуже важливо тому, що студенти з повагою ставляться до суджень такого викладача, який вміє завоювати авторитет високим професіоналізмом, вмінням заохотити до вивчення предмета, тактом, зовнішністю, інтелектом, вміло поставленою мовою. Дуже важливо використовувати авторитет викладача, який він здобув попередньою роботою зі студентами на кафедрі в університеті та лікарській діяльності. Висновки. Індивідуальна бесіда є дійовою формою взаємодії, яку використовують педагоги під час спілкування зі студентами. Це найчастіше бесіди особливого характеру. Зокрема вирішуються ті завдання, які може поставити собі викладач. І в першу чергу це прищеплення любові до предмета “Неврологія” через індивідуальні досягнення викладача, колективні досягнення в науці й охороні здоров’я (лікувальній справі) колективу кафедри, університету, країни. Педагогу в таких бесідах хочеться, як старшому, вплинути на студента, стимулювати його до поведінки за готовим рецептом. Але практично всі люди не хочуть бути об’єктом виховання. Більшості з них потрібні увага і повага. Педагог повинен цікавитися життям студентів. На довіру молодь найчастіше відповідає довірою. Від студента не слід вимагати нереального, того, що він не зможе на даному етапі зробити. Пропозиції, думки педагога повинні бути конструктивними. Бажано не нав’язувати студенту своїх порад, а оцінку його виснов­кам давати лише в крайніх випадках. Розмову слід вести так, щоб студент сам або зробив потрібний висновок, або попросив педагога поради, як діяти в подібній ситуації
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.
Шифр: ВУ8/2001/7/1
   Журнал

Вісник морфології
2001р. Т. 7 № 1
Зміст:
Вернигородський, С. В. Ультраструктурні зміни в легенях при тривалому застосуванні адреноблокаторів. / С. В. Вернигородський, В. В. Біктіміров, А. П. Король. - С.11-15
Богомолець, О. В. Зміни в ультраструктурі плоскої гемангіоми, що виникли під впливом опромінення аргоновим лазером. / О. В. Богомолець, А. А. Стеченко. - С.16-18
Гомоляко, І. В. Хронічний калькульозний холецистит. / І. В. Гомоляко, М. Ю. Ничитайло, І. В. Григорова. - С.21-23
Мететицина, И. П. Влияние новых синтетических производных витамина Е и комплексного витаминного препарата на морфологические признаки эпителия хрусталика. / И. П. Мететицина, Э. В. Мальцев, И. В. Кузьменко. - С.24-26
Вернигородський, В. С. Мікроциркуляторні зміни у хворих на цукровий діабет II типу під впливом лазерної терапії. / В. С. Вернигородський. - С.27-28
Антонюк, С. В. Патоморфологія респіраторного відділу легенів за умов дії низьких концентрацій солі кадмію в експерименті. / С. В. Антонюк. - С.33-36
Руденко, Е. В. Сравнительная характеристика морфологии миксом правого и левого предсердий. / Е. В. Руденко, В. П. Захарова. - С.39-41
Бойко, М. Г. Морфо-функціональна характеристика слинних залоз і слизової оболонки бронхів на етапах формування хронічного обструктивного бронхіту. / М. Г. Бойко, Ю. О. Капустник, Є. О. Курочка. - С.45-47
Губіна-Вакулик, Г. І. Концепція розвитку генітального ендометриозу. / Г. І. Губіна-Вакулик, Л. В. Потапова. - С.51-52
Крысь-Пугач, А. П. Характеристика некоторых параметров позвонков при спондило-эпифизарной дисплазии у детей и подростков по данным рентгенографии / А. П. Крысь-Пугач, В. Ю. Поп. - С.57-59
Паламарчук, О. В. Морфометрические изменения гепатоцитов при воздействии парацетамола или аллилового антиоксидантами. / О. В. Паламарчук. - С.72-74
Запорожець, Т. М. Корекція процесів апоптозу в кістковому мозку комплексом пептидних фрагментів гемоглобіну при хронічному отруєнні свинцем. / Т. М. Запорожець. - С.76-77
Супруненко, С. М. Морфологические особенности заживления мочевого пузыря в ранние сроки после сшивания раны нитью кетгута и дексона. / С. М. Супруненко. - С.80-82
Мороз, Л. В. Морфологічні зміни в печінці при змішаному хронічному гепатиті В і С. / Л. В. Мороз. - С.82-85
Вапничний, В. В. Морфологічні зміни ускладнених форм холециститу та холангіту в експерименті. / В. В. Вапничний, В. М. Шостак, О. С. Вапнична. - С.86-88
Кричковская, Л. В. Профилактическая регуляция структуры и функционального состояния тканей слизистой желудка при язвенной патологии. / Л. В. Кричковская, Т. И. Зекунова. - С.89-92
Тереховська, О. І. При можливості корекції змін у структурі тимуса новонароджених після тривалої антенатальної експозиції малих доз пестициду симазину. / О. І. Тереховська, М. С. пушкар. - С.93-95
Пипа, Л. В. Морфологічні ознаки вродженого токсоплазмозу. / Л. В. Пипа, Л. В. Мороз, М. С. Коблік. - С.96-98
Рауцкіс, В. А. Спосіб покращення кровопостачання яєчка при хірургічному лікуванні крипторхізму. / В. А. Рауцкіс, Г. Я. Костюк. - С.102-105
Добровольський, В. В. Ультраструктурні характеристика ішемічного та реперфузійного ушкодження міокарда, його попередження за допомогою аспізолу. / В. В. Добровольський, Т. Д. Задорожна, А. П. Король. - С.106-109
Незгода, І. І. Морфологічні особливості сальмонельозу у дітей. / І. І. Незгода, В. В. Біктіміров. - С.113-116
Даценко, Г. В. Динаміка ультраструктурних змін альвеоло-капілярного бар’єра легеневої тканини щурів після кріодеструкції шкіри. / Г. В. Даценко. - С.117-120
Погорілий, В. В. Роль міжбатьківської географічної відстані пращурів у виникнення варікоцеле у нащадків. / В. В. Погорілий, Є. В. Максименко, В. П. Сорокоумов. - С.123-124
Ковальська, О. А. Оцінка спадкової схильності до ішемічної хвороби серця за даними дерматогліфічного дослідження. / О. А. Ковальська, В. М. Жебель, М. Ю. Антомонов. - С.135-137
Гусакова, І. В. Психологічні особливості дітей з вегетативною дисфункцією на рубежі 2-3 тисячоліть. / І. В. Гусакова. - С.141-142
Фіщенко, В. О. Функціональний стан хворих у визначенні тактики лікування вертлюгових переломів стегна в похилому та старечому віці. / В. О. Фіщенко, А. І. Цвях, А. В. Макогончук. - С.145-146
Стефаненко, І. С. Прогнозування ризику виникнення ішемічної хвороби серця методом покрокового дискримінантного аналізу. / І. С. Стефаненко, І. В. Гунас. - С.149-151
Сарафинюк, Л. А. Возрастные особенности реографических кривых. / Л. А. Сарафинюк, Н. М. Кириченко, Е. Н. Шаповал. - С.158-159
Конотліцький, В. С. Експериментальне моделювання остеомієліту. / В. С. Конотліцький, Д. С. Солейко, О. Г. Якименко. - С.166-170
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Муратова, Т. М.
    Використання наради як форми колективного спілкування для якісного планування роботи кафедри неврології одеського національного медичного університету на сучасному етапі [Текст] / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 116-118


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


    Солодовникова, Ю. О.
    Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання [Текст] = Application of neurocinema in postgraduate education in distance learning / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
КИНОФИЛЬМЫ КАК ТЕМА -- MOTION PICTURES AS TOPIC (использование, тенденции)
Анотація: В умовах пандемії COVID-19 отримання післядипломної освіти змінилося завдяки дистанційному навчанню. Використовуючи програму відеоконференц-звʼязку Microsoft Teams, на кафедрі неврології та нейрохірургії Одеського національного медичного університету інтерни-невропатологи й студенти активно продовжують вивчення неврології. Розбір клінічних випадків після перегляду фільмів, що присвячені неврологічним хворим, тренування у виставленні функціонального та клінічного діагнозів й призначенні лікування доповнюють вимушену нестачу практики з пацієнтами. Нейрокінематограф дозволяє широко охопити такі хвороби, як інсульт, черепно-мозкова травма, хребетно-спинномозкова травма, розсіяний склероз, боковий аміотрофічний склероз, епілепсія, хвороба Паркінсона, хвороба Альцгеймера та ін. Такий сучасний підхід з пильним керівництвом викладачів і можливістю дискусії у режимі реального часу збільшує активність, зацікавленість лікарів-інтернів та студентів
In the face of COVID-19 pandemic, the postgraduate education has been changed due to distance learning. Using Microsoft Teams program, the interns and students of the Department of Neurology and Neurosurgery of Odesa National Medical University continue to study neurology. Analysis of case studies after watching a neurocinema, training in making the diagnosis and administration of treatment are in complement to the forced lacking of clinical practice. Neurocinema provides the opportunity for addressing a broad range of diseases, for instance, stroke, traumatic brain injury, traumatic spinal cord injury, multiple sclerosis, amyotrophic lateral sclerosis, epilepsy, Parkinson’s disease, Alzheimer’s disease etc. A modern approach with the watchful guidance of teachers and the possibility of a discussion in real-time increases the activity and interest of interns and students
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.
Сон, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Власний досвід використання інформаційно комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів під час викладання курсу нервових хвороб [Текст] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 30-33

Рубрики: Информации и коммуникации средства--исп

   Самоподготовки программы


   Неврология--обуч


Дод.точки доступу:
Сон, А. С.
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта. - 2011. - № 1. - С. 71-74

Рубрики: Образование медицинское

   Нейрохирургия--обуч


   Неврология--обуч


Дод.точки доступу:
Сон, А. С.
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Добровольський, В. В.
    Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу [Текст] = Some aspects of conflict solution on example of neurology department of odesa national medical university as one of the areas culture of communication and icrease quality of educational process / В. В. Добровольський // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
Анотація: У статті представлені деякі аспекти розв’язання конфліктів, як один із напрямків культури спілкування в колективі та підвищення якості навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету. Ми намагаємося розв’язати конфлікт так, щоб виграли обидві сторони. Про це ми знаємо і до цього прагнемо. До того ж під час вирішення конфліктів можливо краще пізнати лідерів кафедри, з якими довелося спілкуватися в складній ситуації, оволодіти технікою попередження конфліктів та їх розв’язування. Тоді творчий потенціал, енергія, активність, комунікативні установки, якщо їх генератором і акумулятором є конфлікт, піднімуть культуру спілкування на вищий рівень, сприятимуть вирішенню проблем кафедри і університету в період кардинальних реформ у медицині взагалі, так і реформи медичної освіти відповідно
Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.


   
    Деякі особливості індивідуальної та самостійної роботи студентів-іноземців під час викладання курсу нервових хвороб [Текст] / С. А. Сон [та ін.] // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 25-28

Рубрики: Неврология--обуч

   Самоподготовки программы


   Студенты медицинских учебных заведений


Дод.точки доступу:
Сон, С. А.
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.
Хомицька, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Добровольський, В. В.
    Експериментальне дослідження протифібриляторних властивостей еуфіліну, курантілу, пентоксіфіліну та ксантинола никотинату [Текст] / В. В. Добровольський // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 2001. - Т. 5, № 1. - С. 18-20


MeSH-головна:
ПРОТИВОАРИТМИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- ANTI-ARRHYTHMIA AGENTS (анализ, фармакокинетика, фармакология)
ИНФАРКТ МИОКАРДА -- MYOCARDIAL INFARCTION (лекарственная терапия, патофизиология, этиология)
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EXPERIMENTAL MEDICINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.
Шифр: МУ7/2015/3
   Журнал

Медична освіта
2015р. № 3 . - 68.62, р.
Зміст:
Афанасенко, О. В. Історико-культурні хронотопи як аспект теоретико-пізнавальної діяльності при підготовці студентів фармацевтичного профілю / О. В. Афанасенко. - С.7-11
Боднарчук, В. О. Оновлення навчально-методичних видань - важлива складова організації навчального процесу на кафедрі педіатрії / В. О. Боднарчук. - С.12-18
Ваколюк, Л. М. Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря-стоматолога / Л. М. Ваколюк. - С.19-21
Господарський, І. Я. Післядипломна освіта в австрії та її порівняння з Україною / І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда. - С.22-25
Дерезюк, А. В. Деякі аспекти сучасної педагогіки медичної освіти / А. В. Дерезюк. - С.26-28
Козак, Д. В. Викладання дисциплін на кафедрі фізичної реабілітації, здоров’я людини та фізичного виховання за напрямом підготовки “Здоров’я людини” / Д. В. Козак, Н. О. Давибіда. - С.29-32
Кривов’яз, О. В. Використання міжпредметної інтеграції при підготовці студентів фармацевтичного факультету до державної атестації / О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська, М. С. Гарник. - С.33-35
Криськів, О. І. Складові якісної інтернатури з фаху “Внутрішні хвороби” / О. І. Криськів [и др.]. - С.36-38
Інші автори: Лазарчук Т. Б., Бабінець Л. С., Творко В. М.
Курінний, А. В. Проблематика медичного та гомеопатичного дискурсів у викладанні курсу за вибором “Гомеопатичні лікарські засоби” / А. В. Курінний. - С.39-41
Малахова, С. М. Європейські стандарти підготовки сучасних фахівців-медиків відповідно до вимог Болонської декларації / С. М. Малахова. - С.42-44
Марценюк, В. П. Наукова та інноваційна діяльність Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (2013-2014 рр.) / В. П. Марценюк [и др.]. - С.45-54
Інші автори: Шевчук О. О., Закрутько Л. І., Соколова Л. В.
Мороз, В. М. Проблеми гендерного паритету у вищій медичній освіті / В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна. - С.55-58
Одинцова, В. М. Методи стимулювання і мотивації навчальної діяльності студентів при вивченні фармакогнозії / В. М. Одинцова, О. М. Денисенко. - С.59-62
Олещук, О. М. Сучасні аспекти викладання фармакології для студентів за спеціальністю “Медико-профілактична справа” / О. М. Олещук, В. В. Черняшова, І. І. Герасимець. - С.63-66
Павлишин, Г. А. Кейс-метод навчання у медичній освіті / Г. А. Павлишин, Т. В. Бігуняк, Т. В. Саварин. - С.67-69
Поканевич, О. В. Проблемно-орієнтована освіта / О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко. - С.70-72
Сван, О. Б. Особливості викладання дисципліни “Домедична допомога в екстремальних ситуаціях” іноземним студентам / О. Б. Сван. - С.73-78
Сельський, П. Р. Алгоритм статистичної обробки та аналізу результатів тестування для оцінки якості тесту / П. Р. Сельський. - С.79-82
Цицюра, Р. І. Концепція підготовки студентів-медиків за програмою офіцера запасу / Р. І. Цицюра. - С.83-85
Черкасов, В. Г. Навчальний комплекс для вивчення дисципліни “Анатомія людини” в медичних університетах / В. Г. Черкасов [и др.]. - С.86-89
Інші автори: Дзевульська І. В., Тимошенко І. О., Ковальчук О. І.
Черкасов, В. Г. Анатомічна лекція як важливий засіб формування корпоративної академічної культури / В. Г. Черкасов [и др.]. - С.90-93
Інші автори: Остапюк Л. І., Дзевульська І. В., Ковальчук О. І.
Швець, В. М. Динаміка професійної спрямованості студентів Запорізького державного медичного університету / В. М. Швець. - С.94-96
Yaremchuk, O. Z. Peculiarities of educational and pedagogical process organization at universities / О. Z. Yaremchuk [и др.]. - С.97-99
Інші автори: Habor Η. Н., Krynytska I. Ya., Kulitska М. I., Shevchuk О. О.
Бабенко, А. Д. Впровадження основних положень навчального плану з предмета курс за вибором “Сучасні технології застосування незнімної ортодонтичної техніки” на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету для студентів-субординаторів / А. Д. Бабенко. - С.100-102
Бразалук, О. З. Організація навчального процесу викладання дисциплін “Медична хімія” та “Біоорганічна хімія” для іноземних студентів і курсу медичних та стоматологічного факультетів за умов кредитно-трансферної системи навчання / О. З. Бразалук [и др.]. - С.103-106
Інші автори: Маслак Г. С., Серебритська Л. Ф., Черноусова Н. М.
Гаїна, Ж. М. Досвід використання інноваційних технологій для активізації пізнавальної діяльності студентів під час викладання фармакогнозії / Ж. М. Гаїна. - С.107-110
Корда, І. В. Інноваційні методи проведення семінарських занять в іноземних студентів при вивченні акушерства та гінекології / І. В. Корда [и др.]. - С.110-112
Інші автори: Геряк С. М., Багній Н. І., Стельмах О. Є., Кузів І. Я., Петренко Н. В.
Мерецький, В. М. Роль самостійної роботи студентів в організації навчального процесу / В. М. Мерецький. - С.113-115
Муратова, Т. М. Використання наради як форми колективного спілкування для якісного планування роботи кафедри неврології одеського національного медичного університету на сучасному етапі / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.116-118
Напрєєнко, О. К. Історична послідовність та інтегративний підхід у викладанні психіатрії та наркології в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця / О. К. Напрєєнко [и др.]. - С.119-124
Інші автори: Селюков Г. І., Напрєєнко Н. Ю., Дупленко П. Ю., Бурса А. І.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)