Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (19)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Добровольський, В. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-33 
1.


    Сон, А. С.
    Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення [Текст] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 104-106


MeSH-головна:

ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ -- FACULTY, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

2.


   
    Шляхи підвищення мотивації студентів для покращення якості навчання на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету [Текст] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта. - 2012. - № 3. - С. 86-88

Рубрики: Студенты медицинских учебных заведений

   Нейрохирургия--обуч


   Неврология--обуч


   Образование медицинское


Дод.точки доступу:
Сон, А.С.
Добровольський, В.В.
Горанський, Ю.І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


    Добровольський, В. В.
    Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу [Текст] = Some aspects of conflict solution on example of neurology department of odesa national medical university as one of the areas culture of communication and icrease quality of educational process / В. В. Добровольський // Медична освіта. - 2016. - № 3. - С. 52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
КОНФЛИКТ (ПСИХОЛОГИЯ) -- CONFLICT (PSYCHOLOGY)
Анотація: У статті представлені деякі аспекти розв’язання конфліктів, як один із напрямків культури спілкування в колективі та підвищення якості навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету. Ми намагаємося розв’язати конфлікт так, щоб виграли обидві сторони. Про це ми знаємо і до цього прагнемо. До того ж під час вирішення конфліктів можливо краще пізнати лідерів кафедри, з якими довелося спілкуватися в складній ситуації, оволодіти технікою попередження конфліктів та їх розв’язування. Тоді творчий потенціал, енергія, активність, комунікативні установки, якщо їх генератором і акумулятором є конфлікт, піднімуть культуру спілкування на вищий рівень, сприятимуть вирішенню проблем кафедри і університету в період кардинальних реформ у медицині взагалі, так і реформи медичної освіти відповідно
Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.


   
    Опанування студентами практичних навичок як складова частина покращення якості навчального процесу на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету [Текст] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта. - 2011. - № 1. - С. 32-34

Рубрики: Студенты медицинских учебных заведений--обуч

   Образования технология


   Нейрохирургия--обуч


   Неврология--обуч


Дод.точки доступу:
Сон, А. С.
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

5.


   
    Деякі аспекти консультативної роботи, яка проводиться на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського державного медичного університету / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта. - 2011. - № 1. - С. 71-74

Рубрики: Образование медицинское

   Нейрохирургия--обуч


   Неврология--обуч


Дод.точки доступу:
Сон, А. С.
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

6.


   
    Підготовка лікарів-інтернів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету [Текст] / А. С. Сон [та ін.] // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 78-79

Дод.точки доступу:
Сон, А. С.
Лебідь, О. П.
Стоянов, О. М.
Добровольський, В. В.
Хрущ, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


    Сон, А. С.
    Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету [Текст] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов // Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 112-114


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.
Стоянов, О. М.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

8.


    Муратова, Т. М.
    Особливості використання бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету [Текст] / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта. - 2015. - № 1. - С. 81-83


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

9.


    Муратова, Т. М.
    Нові підходи до використання дискусії як форми спілкування на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету = New approaches for discussion as a form of communication in neurology department of Odesa national medical university / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта. - 2015. - № 4. - С. 48-50. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL (методы)
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

10.


    Муратова, Т. М.
    Використання наради як форми колективного спілкування для якісного планування роботи кафедри неврології одеського національного медичного університету на сучасному етапі [Текст] / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта. - 2015. - № 3. - С. 116-118


MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ ИНСТИТУТЫ -- SCHOOLS, MEDICAL (организация и управление)
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

11.


   
    Деякі особливості індивідуальної та самостійної роботи студентів-іноземців під час викладання курсу нервових хвороб [Текст] / С. А. Сон [та ін.] // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 25-28

Рубрики: Неврология--обуч

   Самоподготовки программы


   Студенты медицинских учебных заведений


Дод.точки доступу:
Сон, С. А.
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.
Хомицька, Т. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

12.


    Солодовникова, Ю. О.
    Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання [Текст] = Application of neurocinema in postgraduate education in distance learning / Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. C. Сон // Медична освіта. - 2020. - № 4. - С. 96-99. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE (методы)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING (методы)
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY (методы, обучение)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ -- EDUCATIONAL TECHNOLOGY (методы, обучение)
КИНОФИЛЬМЫ КАК ТЕМА -- MOTION PICTURES AS TOPIC (использование, тенденции)
Анотація: В умовах пандемії COVID-19 отримання післядипломної освіти змінилося завдяки дистанційному навчанню. Використовуючи програму відеоконференц-звʼязку Microsoft Teams, на кафедрі неврології та нейрохірургії Одеського національного медичного університету інтерни-невропатологи й студенти активно продовжують вивчення неврології. Розбір клінічних випадків після перегляду фільмів, що присвячені неврологічним хворим, тренування у виставленні функціонального та клінічного діагнозів й призначенні лікування доповнюють вимушену нестачу практики з пацієнтами. Нейрокінематограф дозволяє широко охопити такі хвороби, як інсульт, черепно-мозкова травма, хребетно-спинномозкова травма, розсіяний склероз, боковий аміотрофічний склероз, епілепсія, хвороба Паркінсона, хвороба Альцгеймера та ін. Такий сучасний підхід з пильним керівництвом викладачів і можливістю дискусії у режимі реального часу збільшує активність, зацікавленість лікарів-інтернів та студентів
In the face of COVID-19 pandemic, the postgraduate education has been changed due to distance learning. Using Microsoft Teams program, the interns and students of the Department of Neurology and Neurosurgery of Odesa National Medical University continue to study neurology. Analysis of case studies after watching a neurocinema, training in making the diagnosis and administration of treatment are in complement to the forced lacking of clinical practice. Neurocinema provides the opportunity for addressing a broad range of diseases, for instance, stroke, traumatic brain injury, traumatic spinal cord injury, multiple sclerosis, amyotrophic lateral sclerosis, epilepsy, Parkinson’s disease, Alzheimer’s disease etc. A modern approach with the watchful guidance of teachers and the possibility of a discussion in real-time increases the activity and interest of interns and students
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.
Сон, А. С.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

13.


    Добровольський, В. В.
    Ультраструктурні характеристика ішемічного та реперфузійного ушкодження міокарда, його попередження за допомогою аспізолу. [Текст] / В. В. Добровольський, Т. Д. Задорожна, А. П. Король // Вісник морфології. - 2001. - Т. 7, № 1. - С. 106-109


Рубрики: Аспизол--фарм

MeSH-головна:
СЕРДЕЧНО-СОСУДИСТЫЕ БОЛЕЗНИ -- CARDIOVASCULAR DISEASES (лекарственная терапия)
КАРДИОМИОПАТИИ -- CARDIOMYOPATHIES (патофизиология)
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EXPERIMENTAL MEDICINE
Дод.точки доступу:
Задорожна, Т. Д.
Король, А. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

14.


    Добровольський, В. В.
    Експериментальне дослідження протифібриляторних властивостей еуфіліну, курантілу, пентоксіфіліну та ксантинола никотинату [Текст] / В. В. Добровольський // Вісник Вінницького держ. мед. ун-ту. - 2001. - Т. 5, № 1. - С. 18-20


MeSH-головна:
ПРОТИВОАРИТМИЧЕСКИЕ СРЕДСТВА -- ANTI-ARRHYTHMIA AGENTS (анализ, фармакокинетика, фармакология)
ИНФАРКТ МИОКАРДА -- MYOCARDIAL INFARCTION (лекарственная терапия, патофизиология, этиология)
ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- EXPERIMENTAL MEDICINE
Вільних прим. немає

Знайти схожі

15.


   
    Шляхи підвищення якості навчального, лікувального процесів на кафедрі нейрохірургії і неврології одеського державного медичного університету [Текст] / А. С. Сон [та ін.] // Медична освіта. - 2010. - № 4. - С. 19-21.

Рубрики: Образование медицинское

   Нейрохирургия--обуч


   Неврология--обуч


Дод.точки доступу:
Сон, А. С.
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.
Перькова, Г. В.
Стоянов, О. М.
Лебідь, О. П.
Чемересюк, І. Г.
Хрущ, О. В.
Хубєтова, І. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

16.


    Добровольський, В. В.
    Ультраструктурні характеристики ішемічного та реперфузійного ушкодження за допомогою трамадолу [Текст] / В. В. Добровольський, О. О. Столярчук, А. П. Король // Український кардіологічний Журнал. - 2001. - № 3. - С. 66-70


MeSH-головна:
ТРАМАДОЛ -- TRAMADOL (фармакология)
МИОКАРДА РЕПЕРФУЗИОННЫЕ ПОВРЕЖДЕНИЯ -- MYOCARDIAL REPERFUSION INJURY (лекарственная терапия)
Дод.точки доступу:
Столярчук, О. О.
Король, А. П.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

17.


   
    Власний досвід використання інформаційно комунікаційних технологій у самостійній роботі студентів під час викладання курсу нервових хвороб [Текст] / А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський // Медична освіта. - 2009. - № 4. - С. 30-33

Рубрики: Информации и коммуникации средства--исп

   Самоподготовки программы


   Неврология--обуч


Дод.точки доступу:
Сон, А. С.
Добровольський, В. В.
Горанський, Ю. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

18.


    Муратова, Т. М.
    Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу [Текст] = Individual conversation, as a tool for improving the studying of educational material / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський // Медична освіта. - 2018. - N 1. - С. 98-102


MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБЩЕНИЕ -- COMMUNICATION
НЕВРОЛОГИЯ -- NEUROLOGY (обучение)
Анотація: Мета роботи – розглянути питання щодо використання індивідуальної бесіди як інструменту поглибленого вивчення матеріалу і підготовки майбутніх фахівців неврологів. Основна частина. Бесіда – це така форма спілкування, яка застосовується з метою обміну думками, інформацією. Бесіда використовується перш за все як інструмент спільного пошуку оптимального вирішення проблем. Розуміючи, що кожна з бесід не має загальних рецептів, які б забезпечували її високу ефективність в усіх випадках, викладач повинен творчо підходити до спілкування зі студентом. Виходячи з професійної спрямованості, викладачі кафедри ведуть педагогічні бесіди, коли це потрібно, але намагаються останнім часом навчити, підготувати студентів до ведення медичної бесіди лікаря з пацієнтом, яка знадобиться в майбутньому. Лікар-невролог у спілкуванні з пацієнтом, крім лише медичних проблем, повинен багато уваги приділяти вивченню питань, пов’язаних із соціальним середовищем, національними особливостями, ретельно розібратися зі способом життя, умовами проживання та праці, особливостями харчування, наявними спадковими хворобами близьких родичів. Лікар віч-на-віч спілкується з пацієнтом, що сприяє: встановленню контакту, довіри і взаєморозуміння, виникненню спільних поглядів на тактику лікування для досягнення мети – одужання. Лікар і пацієнт стають однодумцями, і лише в такому випадку вони зможуть спільно боротися з хворобою та отримати перемогу над нею. Основні етапи бесіди – це підготовка, встановлення контакту, орієнтація в ситуації обговорення, питання й прийняття спільного рішення, і що особливо важливо для лікаря, вихід з контакту. Дуже важливо завоювати довіру у студента, яка дозволяє в процесі спілкування компенсувати слабкість аргументів та доказів. Дуже важливо тому, що студенти з повагою ставляться до суджень такого викладача, який вміє завоювати авторитет високим професіоналізмом, вмінням заохотити до вивчення предмета, тактом, зовнішністю, інтелектом, вміло поставленою мовою. Дуже важливо використовувати авторитет викладача, який він здобув попередньою роботою зі студентами на кафедрі в університеті та лікарській діяльності. Висновки. Індивідуальна бесіда є дійовою формою взаємодії, яку використовують педагоги під час спілкування зі студентами. Це найчастіше бесіди особливого характеру. Зокрема вирішуються ті завдання, які може поставити собі викладач. І в першу чергу це прищеплення любові до предмета “Неврологія” через індивідуальні досягнення викладача, колективні досягнення в науці й охороні здоров’я (лікувальній справі) колективу кафедри, університету, країни. Педагогу в таких бесідах хочеться, як старшому, вплинути на студента, стимулювати його до поведінки за готовим рецептом. Але практично всі люди не хочуть бути об’єктом виховання. Більшості з них потрібні увага і повага. Педагог повинен цікавитися життям студентів. На довіру молодь найчастіше відповідає довірою. Від студента не слід вимагати нереального, того, що він не зможе на даному етапі зробити. Пропозиції, думки педагога повинні бути конструктивними. Бажано не нав’язувати студенту своїх порад, а оцінку його виснов­кам давати лише в крайніх випадках. Розмову слід вести так, щоб студент сам або зробив потрібний висновок, або попросив педагога поради, як діяти в подібній ситуації
Дод.точки доступу:
Добровольський, В. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

19.
Шифр: МУ7/2015/3
   Журнал

Медична освіта
2015р. № 3 . - 68.62, р.
Зміст:
Афанасенко, О. В. Історико-культурні хронотопи як аспект теоретико-пізнавальної діяльності при підготовці студентів фармацевтичного профілю / О. В. Афанасенко. - С.7-11
Боднарчук, В. О. Оновлення навчально-методичних видань - важлива складова організації навчального процесу на кафедрі педіатрії / В. О. Боднарчук. - С.12-18
Ваколюк, Л. М. Гігієнічні аспекти професійного становлення та ефективної практичної діяльності лікаря-стоматолога / Л. М. Ваколюк. - С.19-21
Господарський, І. Я. Післядипломна освіта в австрії та її порівняння з Україною / І. Я. Господарський, Н. В. Харченко, А. Р. Вайда. - С.22-25
Дерезюк, А. В. Деякі аспекти сучасної педагогіки медичної освіти / А. В. Дерезюк. - С.26-28
Козак, Д. В. Викладання дисциплін на кафедрі фізичної реабілітації, здоров’я людини та фізичного виховання за напрямом підготовки “Здоров’я людини” / Д. В. Козак, Н. О. Давибіда. - С.29-32
Кривов’яз, О. В. Використання міжпредметної інтеграції при підготовці студентів фармацевтичного факультету до державної атестації / О. В. Кривов’яз, Ю. О. Томашевська, М. С. Гарник. - С.33-35
Криськів, О. І. Складові якісної інтернатури з фаху “Внутрішні хвороби” / О. І. Криськів [и др.]. - С.36-38
Інші автори: Лазарчук Т. Б., Бабінець Л. С., Творко В. М.
Курінний, А. В. Проблематика медичного та гомеопатичного дискурсів у викладанні курсу за вибором “Гомеопатичні лікарські засоби” / А. В. Курінний. - С.39-41
Малахова, С. М. Європейські стандарти підготовки сучасних фахівців-медиків відповідно до вимог Болонської декларації / С. М. Малахова. - С.42-44
Марценюк, В. П. Наукова та інноваційна діяльність Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (2013-2014 рр.) / В. П. Марценюк [и др.]. - С.45-54
Інші автори: Шевчук О. О., Закрутько Л. І., Соколова Л. В.
Мороз, В. М. Проблеми гендерного паритету у вищій медичній освіті / В. М. Мороз, Ю. Й. Гумінський, Л. В. Фоміна. - С.55-58
Одинцова, В. М. Методи стимулювання і мотивації навчальної діяльності студентів при вивченні фармакогнозії / В. М. Одинцова, О. М. Денисенко. - С.59-62
Олещук, О. М. Сучасні аспекти викладання фармакології для студентів за спеціальністю “Медико-профілактична справа” / О. М. Олещук, В. В. Черняшова, І. І. Герасимець. - С.63-66
Павлишин, Г. А. Кейс-метод навчання у медичній освіті / Г. А. Павлишин, Т. В. Бігуняк, Т. В. Саварин. - С.67-69
Поканевич, О. В. Проблемно-орієнтована освіта / О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко. - С.70-72
Сван, О. Б. Особливості викладання дисципліни “Домедична допомога в екстремальних ситуаціях” іноземним студентам / О. Б. Сван. - С.73-78
Сельський, П. Р. Алгоритм статистичної обробки та аналізу результатів тестування для оцінки якості тесту / П. Р. Сельський. - С.79-82
Цицюра, Р. І. Концепція підготовки студентів-медиків за програмою офіцера запасу / Р. І. Цицюра. - С.83-85
Черкасов, В. Г. Навчальний комплекс для вивчення дисципліни “Анатомія людини” в медичних університетах / В. Г. Черкасов [и др.]. - С.86-89
Інші автори: Дзевульська І. В., Тимошенко І. О., Ковальчук О. І.
Черкасов, В. Г. Анатомічна лекція як важливий засіб формування корпоративної академічної культури / В. Г. Черкасов [и др.]. - С.90-93
Інші автори: Остапюк Л. І., Дзевульська І. В., Ковальчук О. І.
Швець, В. М. Динаміка професійної спрямованості студентів Запорізького державного медичного університету / В. М. Швець. - С.94-96
Yaremchuk, O. Z. Peculiarities of educational and pedagogical process organization at universities / О. Z. Yaremchuk [и др.]. - С.97-99
Інші автори: Habor Η. Н., Krynytska I. Ya., Kulitska М. I., Shevchuk О. О.
Бабенко, А. Д. Впровадження основних положень навчального плану з предмета курс за вибором “Сучасні технології застосування незнімної ортодонтичної техніки” на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету для студентів-субординаторів / А. Д. Бабенко. - С.100-102
Бразалук, О. З. Організація навчального процесу викладання дисциплін “Медична хімія” та “Біоорганічна хімія” для іноземних студентів і курсу медичних та стоматологічного факультетів за умов кредитно-трансферної системи навчання / О. З. Бразалук [и др.]. - С.103-106
Інші автори: Маслак Г. С., Серебритська Л. Ф., Черноусова Н. М.
Гаїна, Ж. М. Досвід використання інноваційних технологій для активізації пізнавальної діяльності студентів під час викладання фармакогнозії / Ж. М. Гаїна. - С.107-110
Корда, І. В. Інноваційні методи проведення семінарських занять в іноземних студентів при вивченні акушерства та гінекології / І. В. Корда [и др.]. - С.110-112
Інші автори: Геряк С. М., Багній Н. І., Стельмах О. Є., Кузів І. Я., Петренко Н. В.
Мерецький, В. М. Роль самостійної роботи студентів в організації навчального процесу / В. М. Мерецький. - С.113-115
Муратова, Т. М. Використання наради як форми колективного спілкування для якісного планування роботи кафедри неврології одеського національного медичного університету на сучасному етапі / Т. М. Муратова, В. В. Добровольський. - С.116-118
Напрєєнко, О. К. Історична послідовність та інтегративний підхід у викладанні психіатрії та наркології в національному медичному університеті імені О. О. Богомольця / О. К. Напрєєнко [и др.]. - С.119-124
Інші автори: Селюков Г. І., Напрєєнко Н. Ю., Дупленко П. Ю., Бурса А. І.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

20.
Шифр: МУ7/2016/3
   Журнал

Медична освіта
2016р. № 3 . - 96.11, р.
Зміст:
Бурлака, Б. С. Використання сучасних технологій комунікацій для оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрі технології ліків / Б. С. Бурлака, Фаді Ал Зедан. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Перспективність застосування новітніх та "забутих” методів викладання фармакології у вищій школі / Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. В. Грималовська. - С.8-11. - Бібліогр.: в кінці ст.
Вороненко, Ю. В. Післядипломна медична освіта – нові горизонти й перспективи / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер, О. В. Палагін. - С.12-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Мельничук, І. М. Реальність та перспективи впровадження на сучасному етапі дистанційного навчання у сферу охорони здоров’я / І. М. Мельничук, С. О. Ястремська. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Солодовник, О. В. Основні аспекти концепції фахової підготовки молодшого медичного спеціаліста, здатного до безперервного професійного самовдосконалення / О. В. Солодовник. - С.21-25. - Бібліогр.: в кінці ст.
Чоп’як, В. В. Опис корисної моделі на клінічних кафедрах (для отримання патенту України): авторські погляди / В. В. Чоп’як [та ін.]. - С.26-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вергун А. Р., Яворська О. Я., Вергун О. М.
Шухтін, В. В. Реформування вищої освіти в Україні / В. В. Шухтін [та ін.]. - С.29-34. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Котюжинська С. Г., Лєбєдєва Т. Л., Шухтіна І. М.
Бєленічев, І. Ф. Професійний портрет викладача дистанційного навчання в медичному і фармацевтичному ВНЗ / І. Ф. Бєленічев [та ін.]. - С.35-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Моргунцова С. А., Рижов О. А., Бухтіярова Н. В., Горбачова С. В., Риженко В. П.
Бугай, Б. Г. Межі серцевої тупості: протиріччя між істиною і канонічними правилами перкусії в пропедевтиці внутрішніх хвороб / Б. Г. Бугай [та ін.]. - С.38-43. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Андрейчин С. М., Чернець Т. Ю., Члек М. В., Бількевич Н. А., Руда М. М., Верещагіна Н. Я., Ярема Н. З., Кавецька Н. А., Ганьбергер І. І., Кучер С. В.
Велика, А. Я. Особливості професійного вибору студентів-провізорів / А. Я. Велика, О. О. Перепелиця. - С.44-47. - Бібліогр.: в кінці ст.
Волощук, Н. І. Науково-методичні основи викладання фармакології лікарських засобів, що впливають на процеси згортання крові / Н. І. Волощук [та ін.]. - С.48-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Денисюк О. М., Данильчук В. В., Біговщиць С. В.
Добровольський, В. В. Деякі аспекти розв’язання конфліктів на прикладі кафедри неврології Одеського національного медичного університету, як один із напрямків культури спілкування та підвищення якості навчального процесу / В. В. Добровольський. - С.52-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Загричук, Г. Я. Організація практичної підготовки студентів-провізорів при вивченні органічної хімії / Г. Я. Загричук, А. Є. Демид. - С.56-61. - Бібліогр.: в кінці ст.
Канівець, С. В. Шляхи оптимізації викладання дисципліни "Невідкладна медична допомога” для молодших спеціалістів з медичною освітою / С. В. Канівець, О. Є. Денисик. - С.62-66. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кривошей, О. В. Сучасні методи викладання фармацевтичної хімії / О. В. Кривошей. - С.67-70. - Бібліогр.: в кінці ст.
Левків, М. О. Застосування кейс-методу у фаховій підготовці студентів-іноземців на кафедрі терапевтичної стоматології / М. О. Левків. - С.71-74. - Бібліогр.: в кінці ст.
Прилипко, Н. А. Організаційно-методичні підходи викладання іноземним англомовним студентам на фармацевтичному факультеті Одеського національного медичного університету / Н. А. Прилипко [та ін.]. - С.75-77. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Вишницька І. В., Унгурян Л. М., Бєляєва О. І.
Родіонова, В. В. Досвід підготовки студентів до участі у Всеукраїнській студентській олімпіаді з клінічної імунології та алергології (підсумки викладачів та погляд студентів) / В. В. Родіонова [та ін.]. - С.78-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Коваленко О. М., Ніколаєнко-Камишова Т. П., Собко С. В., Хмель О. С.
Семенець, А. В. Про оновлення "Інформаційної системи перевірки знань у медичній освіті” / А. В. Семенець, С. Б. Чеканов. - С.82-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання "рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі "Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна [та ін.]. - С.90-92. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Рокутов С. В., Тимофєєв Р. М., Шорніков А. В.
Стеченко, О. В. Проблема академічної чесності в навчальному процесі та науці: досвід Національного медичного університету імені О. О. Богомольця / О. В. Стеченко. - С.93-98. - Бібліогр.: в кінці ст.
Суховолець, І. О. Особливості проведення лекційних занять з розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини” для студентів-іноземців / І. О. Суховолець. - С.99-101. - Бібліогр.: в кінці ст.
Хобзей, М. К. Деякі аспекти первинної експертизи наукових праць на наявність академічного плагіату / М. К. Хобзей, А. Р. Вергун. - С.102-105. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шишка, І. В. Роль матеріально-технічної бази та науково-педагогічного забезпечення в підготовці лікаря майбутнього (сімейного лікаря) / І. В. Шишка, А. В. Кудієвський. - С.106-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Колесник, М. Ю. Роль соціальних мереж у дистанційній освіті лікарів на післядипломному етапі / М. Ю. Колесник, І. С. Качан. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кадобний, Т. Б. Передумови, завдання і форми радянізації освіти на Тернопільщині у вересні 1939 – червні 1941 року / Т. Б. Кадобний, Л. О. Кравчук, К. М. Мельникова. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-33 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)