Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Дубель, Н. І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи з 1 по 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубель Н. І.
Назва : Дослідження впливу дистанційної форми навчання на життєдіяльність студентів-фармацевтів в умовах пандемії COVID-19 [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Study of the influence of distance form of learning on the life activities of students of pharmacists in the convention of the COVID-19 pandemic
Місце публікування : Art of Medicine. - 2022. - N 1. - С. 120-123 (Шифр АУ50/2022/1)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ПАНДЕМИИ -- PANDEMICS
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Тепер проблема дистанційного навчання охоплює практично всі заклади вищої освіти України. Дистанційна освіта розглядається тепер не як один з варіантів освітнього процесу, а також як єдина можлива для навчання форма освіти в умовах пандемії, спричиненої COVID-19. Оскільки невідомо, який проміжок часу ми перебуватимемо ще в зонах з карантинними обмеженнями, а навчальний процес повинен безупинно продовжуватися, тому актуальним є дослідження впливу дистанційної форми навчання на життєдіяльність здобувачів вищої освіти України в умовах пандемії. З цією метою ми провели добровільне анонімне опитування-анкетування 56 вітчизняних студентів IV курсу денної форми навчання фармацевтичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету. В анкеті було запропоновано 8 запитань, які стосувалися впливу дистанційної форми освіти в умовах карантинних заходів через поширення коронавірусної інфекції в Україні на життєдіяльність студентів-фармацевтів. Під час дослідження було використано теоретичний, емпіричний та статистичний методи дослідження. У статті проаналізовано результати онлайн-анкетування студентів щодо впливу дистанційної форми навчання на їх життєдіяльність. Отримані результати свідчать, що понад третина студентів зазначили про помітне збільшення навчального навантаження та емоційне перенапруження при відвідуванні дистанційних занять. Більшість студентів відмітили негативний вплив дистанційного навчання на фізичну активність, сон та пам’ять. Позитивний вплив дистанційної форми навчання більшість респондентів відмітили на харчовий режим. Половина респондентів вважають найкращим варіантом засвоєння матеріалу очну форму та бажають якомога швидше повернутися до звичного режиму навчанняCurrently, the problem of distance learning covers almost all institutions of higher education in Ukraine. The Ministries of Education of all countries of the world, without exception, are forced to respond quickly to changes in everyday life caused by the pandemic, and make adaptive decisions on the organization of the educational process and the provision of distance learning. Distance education is now seen as the only form of education possible in a pandemic caused by COVID-19. As it is unknown how long we will be in quarantine zones, and the educational process must continue, therefore, it is important to study the impact of distance learning on the lives of higher education in Ukraine in a pandemic. To this end, we conducted a voluntary anonymous survey of 56 domestic full-time students of the Department of Pharmacy of Ivano-Frankivsk National Medical University. Theoretical, empirical and statistical research methods were used during the researchSo, summarizing the above, we can conclude that more than a third of students reported a significant increase in workload and emotional stress when attending distance learning. Most students noted the negative impact of distance learning on physical activity, sleep and memory. Most respondents noted the positive impact of distance learning on their diet. Half of the respondents think that the best way to master the material is full-time education and want to return to the usual mode of study as soon as possible
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дубель Н. І.
Назва : Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Formation of professional competencies of future pharmacists in Ivano-Frankivsk national medical university
Місце публікування : Art of Medicine. - 2022. - N 2. - С. 124-129 (Шифр АУ50/2022/2)
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текст. дані
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, PHARMACY
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА -- CREDENTIALING
ОБУЧЕНИЕ ПО СПЕЦИАЛЬНЫМ ПРОГРАММАМ -- CURRICULUM
Анотація: Стаття присвячена аналізу формування професійних компетентностей майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті (ІФНМУ). Професія фармацевта є соціально важливою, оскільки вона спрямована на збереження та зміцнення здоров’я людей, попередження та профілактику захворювань і має свої характерні особливості. Метою роботи був аналіз формування процесу професійної компетентності майбутнього фармацевта на заняттях з фармацевтичних дисциплін в ІФНМУ. Концепція професійної підготовки передбачає, що структура, зміст та якість фармацевтичної освіти повинні відповідати державним та міжнародним стандартам. Аналіз кваліфікаційних характеристик професій у галузі охорони здоров’я переконує, що для успішної підготовки конкурентоздатного фахівця необхідно підібрати низку загальних та спеціальних компетентностей, сформувати у здобувачів вищої освіти відповідні програмні результати. Всесвітньою організацією охорони здоров’я запропоновано поняття «фармацевт - сім зірок». Для реалізації цього поняття, фармацевт повинен володіти рядом компетенцій, передбачених освітньо-професійною програмою (ОПП) «Фармація, промислова фармація» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» другого (магістерського) рівня. Дана програма орієнтована на сучасні вимоги Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо ролі та місії фармацевта в системі охорони здоров’я, органічно поєднує теоретичну та практичну складові навчання на базах практик в умовах, максимально наближених до реальних. Програма реалізується в логічній послідовності дисциплін навчального плану. У рамках ОПП охарактеризовано ряд програмних компетентностей, якими повинен володіти студент-фармацевтThe development of socio-economic transformations in Ukraine requires and makes new demands on the process of training specialists in the pharmaceutical industry. The profession of pharmacist is socially important and has its own characteristics because it is aimed at maintaining and improving human health, prevention and prophylaxis of diseases. The purpose of this work is to analyze the formation of the process of professional competency of the future pharmacist in classes on pharmaceutical disciplines at Ivano-Frankivsk National Medical University. The object of this research was the professional training of future pharmacists at Ivano-Frankivsk National Medical University. To achieve this goal we have used such methods of scientific analysis as generalization, comparison, systematic and logical analysis. A qualified pharmacist is a healthcare professional who is responsible for the rational use of medicines and makes every effort to provide patients with effective medicines and high-quality pharmaceutical services. The concept of professional training declares that the structure, content and quality of pharmaceutical education must meet national and international standards. The analysis of the qualification characteristics of the professions in the field of health care shows that for the successful training of a competitive specialist it is necessary to select a number of general and special competencies and to form the relevant program results for higher education seekers. The World Health Organization has proposed the Seven-Star Pharmacist concept, according to which the pharmacist must have special knowledge and skills, be responsible in the performance of his professional duties, carefully and dignifiedly treat the patient, because it is about the personal needs of a person who is waiting for professional help. To implement this concept the pharmacist must have a number of competencies provided by the educational and professional program “Pharmacy, Industrial Pharmacy” in the field of knowledge 22 “Health Care”, in specialty 226 “Pharmacy, Industrial Pharmacy” of the second (master’s) level. This program focuses on the current requirements of the World Health Organization for the role and mission of the pharmacist in the health care system. It organically combines theoretical and practical components of training on the bases of practice in conditions as close as possible to real. The program is implemented in a logical sequence of disciplines of the curriculum. A number of program competencies, which must be possessed by a pharmacy student, are characterized within the educational and professional program. Thus, in the formation of the personality of a pharmacy student, who is future master in the field of pharmacy, an important role is given to the professional orientation of education in Ivano-Frankivsk National Medical University, which is not possible without the high-quality theoretical and practical training in basic sciences. The formation of professional competency of future pharmacists takes place in lectures, practical and seminar classes in pharmaceutical disciplines, as well as during training and manufacturing practice in accordance with the curriculum. Their main task is to provide the higher education students with the competencies specified in the standard of higher pharmaceutical education
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Art of Medicine -2022р.,N 1
Цікаві статті :
Атаманюк О. Ю. Транскультурна адаптація та валідація україномовної версії спеціалізованого флебологічного опитувальника оцінки якості життя/ О. Ю. Атаманюк [та ін.] (стр.9-13)
Боцюрко В. І. Лікувально-оздоровчі продукти із фруктово-ягідних порошків та їх використання в медичній практиці/ В. І. Боцюрко [та ін.] (стр.14-17)
Вакалюк І. П. Особливості оксидативного стресу у хворих на гострий інфаркт міокарда із залізодефіцитною анемією/ І. П. Вакалюк, О. С. Бойчук (стр.18-22)
Voloshynovych M. S. The role of dermoscopy in the differential diagnosis of skin diseases caused by human papilloma virus/ M. S. Voloshynovych [та ін.] (стр.23-28)
Гвоздецька Г. С. Зміни імунологічного статусу у вагітних із ранніми гестозами/ Г. С. Гвоздецька (стр.29-32)
Децик О. З. Вплив пандемії COVID-19 на основні показники онкологічної, зокрема онкогінекологічної, захворюваності та смертності в Україні/ О. З. Децик [та ін.] (стр.33-38)
Заяць Л. М. Стан прооксидантної та антиоксидантної систем крові у білих щурів при експериментальному цукровому діабеті/ Л. М. Заяць, Ю. В. Федорченко (стр.39-43)
Куца С. О. КПКТ - радіологічна анатомія порожнини носа та приносових пазух/ С. О. Куца (стр.44-49)
Куравська Ю. В. Ефективність відновлення психо-емоційного та фізичного статусу жінок, які перенесли кесарів розтин, засобами фізичної терапії/ Ю. В. Куравська, М. Г. Аравіцька (стр.50-55)
Лавринович О. М. Особливості дефіциту вітаміну D і його впливу на показники ліпідного обміну у хворих на неалкогольну жирову хворобу печінки в поєднанні з остеоартрозом/ О. М. Лавринович, Н. Г. Вірстюк (стр.56-60)
Локота Ю. Є. Клінічна оцінка атрофічних змін тканин протезного ложа при лікуванні пацієнтів повними знімними пластинковими протезами з використанням озонотерапії/ Ю. Є. Локота (стр.61-67)
Maslovskyi V. I. Analysis of the occurrence of various cardiovascular events in patients with myocardial infarction without st segment elevation during 6th and 12th months/ V. I. Maslovskyi (стр.68-72)
Оріщак І. К. Наслідки програми допоміжних репродуктивних технологій у жінок з гіперпластичними процесами ендометрію/ І. К. Оріщак (стр.73-78)
Остафійчук С. О. Деякі практичні аспекти менеджменту пацієнток з хронічним тазовим болем/ С. О. Остафійчук [та ін.] (стр.79-83)
Парахоняк Р. Л. Залежність інтенсивності больового синдрому після лапароскопічної операції від залишкового об’єму робочого газу в черевній порожнині/ Р. Л. Парахоняк (стр.84-88)
Redushko Yu. V. Study of cytological profile of mucous membrane of prosthetic bed in patients, used by different adhesive agents for fixation of complete removable plate prostheses/ Yu. V. Redushko, T. M. Dmytryshyn (стр.89-97)
Цимбала Е. М. Зміни білкової та ліпідної пероксидації в органах гепатопанкреатобіліарної системи, ферментативних антиоксидантів у щурів за умов перебування на дієтах з надмірним вмістом вуглеводів або жирів/ Е. М. Цимбала, Н. М. Воронич-Семченко (стр.98-102)
Shulyatnikova T. V. Immunohistochemical study of the brain aquaporin-4 in the rat acute liver failure model/ T. V. Shulyatnikova, V. O. Tumanskiy (стр.103-108)
Shchukina O. S. Features of the clinical course of non-ST-segment elevation acute coronary syndrome depending on the indicator of the pulse wave velocity/ O. S. Shchukina (стр.109-114)
Biben A. V. Students’ democratic values formation - a guarantee of higher education quality/ A. V. Biben (стр.115-119)
Дубель Н. І. Дослідження впливу дистанційної форми навчання на життєдіяльність студентів-фармацевтів в умовах пандемії COVID-19/ Н. І. Дубель (стр.120-123)
Кіндратів Е. О. Значення студентського наукового гуртка «Патологічна анатомія» у процесі формування сучасного лікаря/ Е. О. Кіндратів [та ін.] (стр.124-127)
Kostyshyn A. B. The role of environmental education in society’s development/ A. B. Kostyshyn [та ін.] (стр.128-137)
Бакалюк Т. Г. Застосування ударно-хвильової терапії в нейрореабілітації (огляд літератури)/ Т. Г. Бакалюк [та ін.] (стр.138-143)
Григус І. М. Теоретичне обґрунтування засобів фізичної терапії хворих на остеохондроз поперекового відділу хребта/ І. М. Григус [та ін.] (стр.144-148)
Кочерга З. Р. Сучасні погляди на поширеність пневмоній у дітей, роль лабораторної та інструментальної діагностики: огляд літератури/ З. Р. Кочерга [та ін.] (стр.149-153)
Федорівська Л. П. Сучасний стан ерготерапії в Україні/ Л. П. Федорівська [та ін.] (стр.154-160)
Деніна Р. В. Скринька пандори або феномен "No- reflow" (клінічний випадок)/ Р. В. Деніна [та ін.] (стр.161-168)
Цікаві статті :
Повний текст/зовнішній ресурс   (постраничный просмотр) : текст или завантажити  - 4.838 Mb
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Art of Medicine -2022р.,N 2
Цікаві статті :
Aleksandruk O. D. Disease coping issues in patients with chronic allergic skin diseases/ O. D. Aleksandruk (стр.6-10)
Бігун Р. В. Ендометріоїдна хвороба яєчників: фактори ризику прогресування процесу та рецидивів/ Р. В. Бігун, Н. І. Геник (стр.11-16)
Герич О. М. Реакція носових поліпів при алергенспецифічній імунотерапії грибковими алергенами у хворих з назальним поліпозом на фоні грибкової сенсибілізації/ О. М. Герич (стр.17-20)
Голод Н. Р. Результати функціональної здатності м’язів черевного пресу у пацієнток після лапароскопічної холецистектомії в довготривалому періоді реабілітації/ Н. Р. Голод (стр.21-25)
Голубченко О. Ю. Уніфікований алгоритм реабілітації пацієнтів з оклюзійними порушеннями ятрогенного генезу, сполученими з аномаліями прикусу у вертикальній площині/ О. Ю. Голубченко, П. С. Фліс (стр.26-31)
Данильців Л. О. Дослідження структурно-функціональної кислотостійкості емалі постійних зубів у дітей залежно від особливостей вияву різних рівнів тривожності/ Л. О. Данильців, М. М. Рожко (стр.32-36)
Деркач А. Д. Комплекс заходів профілактики плацентарної недостатності після грипу, перенесеного на ранніх термінах вагітності/ А. Д. Деркач, Т. В. Коломійченко (стр.37-42)
Дорофеєва У. С. Особливості безпліддя та його лікування методами дрт у жінок старшого репродуктивного віку/ У. С. Дорофеєва, О. Г. Бойчук (стр.43-47)
Ласитчук О. М. Покращення відновлення епітелію шийки матки та профілактика ускладнень після електрохірургічного лікування/ О. М. Ласитчук [та ін.] (стр.48-52)
Локота Ю. Є. Динаміка показників стану мікробюценозу ротової порожнини при лікуванні пацієнтів повними знімними пластинковими протезами з використанням озонотерапії/ Ю. Є. Локота, І. В. Палійчук (стр.53-62)
Махлинець Н. П. . Хірургічні аспекти комплексного лікування хворих на зубощелепні аномалії на фоні порушень архітектоніки присінка рота/ Н. П. Махлинець (стр.63-66)
Melnyk I. V. Experimental reasoning alloplasty of complicated hernia/ I. V. Melnyk [та ін.] (стр.67-69)
Міщук В. Г. Зміни якості життя та вираженості тривоги і депресії у хворих на дивертикулярну хворобу товстої кишки/ В. Г. Міщук, Т. М. Мізюк, В. В. Міщук (стр.70-74)
Оренчук І. В. Прогнозування маткового фактору непліддя у жінок пізнього репродуктивного віку/ І. В. Оренчук, О. Г. Бойчук (стр.75-79)
Орловська Р. М. Діагностична цінність мультипа- раметричного ультразвукового дослідження у хворих з рекурентним тонзилітом/ Р. М. Орловська, П. Ф. Дудій (стр.80-85)
Процик А. Л. . Роль пробіотиків у лікуванні дисбіозу кишечника у хворих на лямбліоз та аскаридоз/ А. Л. Процик [та ін.] (стр.86-91)
Скакун О. З. Антагоністи РААС у лікуванні артеріальної гіпертензії в пацієнтів із коронавірусною хворобою COVID-19, ускладненою пневмонією/ О. З. Скакун, Н. М. Середюк (стр.92-98)
Фегер О. В. Особливості захворюваності та смертності від злоякісних новоутворень, в тому числі органів дихання, в Україні/ О. В. Фегер, Р. Ю. Погоріляк (стр.99-103)
Федосюк К. В. Корекція гормональних порушень у жінок з аномальними матковими кровотечами в умовах хронічного психоемоційного стресу/ К. В. Федосюк (стр.104-108)
Шапринський В. О. Тонко- та товстокишкові стоми: етіологія та види ускладнень/ В. О. Шапринський [та ін.] (стр.109-112)
Швед М. І. Корекція інсулінорезистентності у хворих на інфаркт міокарда з надлишковою масою тіла та коморбідним метаболічним синдромом/ М. І. Швед, І. О. Ястремська (стр.113-119)
Бульбук О. І. Анкетування студентів у системі забезпечення якості фахової передвищої освіти/ О. І. Бульбук [та ін.] (стр.120-123)
Дубель Н. І. Формування професійної компетентності майбутніх фармацевтів в Івано-Франківському національному медичному університеті / Н. І. Дубель (стр.124-129)
Тягур Р. С. Менеджмент освітніх організацій: закони, принципи, правила/ Р. С. Тягур, М. А. Шуфнарович, С. А. Лісовська (стр.130-135)
Levitsky I. V. Modern aspects of the etiopathogenesis of istmic-cervical insufficiency/ I. V. Levitsky, N. M. Kinash (стр.136-141)
Цікаві статті :
Повний текст/зовнішній ресурс   (постраничный просмотр) : текст или завантажити  - 16.023 Mb
Знайти схожі


 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)