Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Дуда, К. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-40   41-42 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стойкевич Г. В., Лебідь О. І., Дуда К. М.
Назва : Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”
Паралельн. назви :Methods of optimization of training of interns to the licensed integrated exam Krok 3
Місце публікування : Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 182-184 (Шифр МУ7/2018/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: Мета роботи – вдосконалення знань та підготовка лікарів-інтернів другого року навчання до складання ліцензійно-інтегрованого іспиту “Крок 3” зі спеціальності “стоматологія”. Основна частина. У статті проаналізовано результати проведення низки тестових контролів у рамках підготовки інтернів другого року навчання до складання ліцензійного іспиту “Крок 3”. Отримані висновки дозволяють створити рекомендації щодо поліпшення результативності в процесі підготовки та збереження знань до моменту складання ліцензійного іспиту. Описано позитивну динаміку результатів написання лікарями-інтернами ректорських контрольних робіт у рамках підготовки до ліцензійного інтегрованого іспиту “Крок 3. Стоматологія”. Поєднання теоретичної підготовки, розбору клінічних ситуаційних задач та комп’ютерного онлайн-тестування дає можливість закріпити знання до моменту написання іспиту. Висновок. Чітка організація навчального процесу під час підготовки лікарів-інтернів та контроль якості складання проміжних іспитів на базі кафедри та ректорських контрольних робіт дасть можливість покращити клінічне мислення, поглибити теоретичні знання, і як результат приведе до збільшення відсоткового співвідношення здачі ліцензійного іспиту “Крок 3. Стоматологія”
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дуда К. М.
Назва : Стоматологічний прийом як фактор стресу для дітей дошкільного віку
Місце публікування : Вісник наукових досліджень. - 2012. - № 4. - С. 56-57 (Шифр ВУ9/2012/4)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Репродуктивне здоров’я жінки -2021р.,N 7/8
Цікаві статті :
Голяновський О. В. Сучасні аспекти проведення кесарева розтину/ О. В. Голяновський [та ін.] (стр.7-16)
Кукуруза І. Л. РЕЗУС-КОНФЛІКТ: профілактуємо за світовими стандартами/ І. Л. Кукуруза [та ін.] (стр.17-22)
Дуда К. М. Вагітність та пологи у жінок з пухлинами центральної нервової системи (Клінічні спостереження)/ К. М. Дуда, В. І. Медведь (стр.23-27)
Корчинська О. О. Досвід ведення вагітності при підозрі на внутрішньоутробну інфекцію (ВУІ) плода в Україні та зарубіжжі/ О. О. Корчинська, О. А. Балога (стр.28-33)
Суханова А. А. Сучасний менеджмент інфекційно-запальних процесів генітального тракту: найближчі і віддалені ефекти для здоров’я жінки (За матеріалами конференції)/ А. А. Суханова (стр.34-36)
Bihun R. V. Characteristics of psycho-emotional manifestations and evaluation of the quality of life indicators in women with ovarian endometrioma combined with pelvic inflammatory diseases/ R. V. Bihun (стр.37-40)
Слєпічко Ю. М. Визначення соматичного статусу у дівчаток, що страждають на хронічний вульвовагініт, у нейтральний період життя/ Ю. М. Слєпічко [та ін.] (стр.41-44)
Мосендз О. В. Тактика ведення дуже ранніх передчасних пологів/ О. В. Мосендз (стр.45-50)
Вдовиченко С. Ю. Акушерські та перинатальні аспекти ретрохоріальних гематом/ С. Ю. Вдовиченко, С. І. Жук, С. М. Сальніков (стр.51-56)
Лакатош П. В. Електронно-мікроскопічні особливості децидуальної оболонки у жінок з передлежанням плаценти/ П. В. Лакатош [та ін.] (стр.57-62)
Федосюк К. В. Психофункціональний стан жінок з аномальною матковою кровотечею на фоні хронічного стресу/ К. В. Федосюк (стр.63-65)
Толстанова Г. О. Фактори ризику виникнення рецидивів міоми матки/ Г. О. Толстанова (стр.66-70)
Медведь В. І. Епітеліоїдна гемангіоендотеліома печінки і вагітність (Огляд літератури та клінічне спостереження)/ В. І. Медведь [та ін.] (стр.71-78)
Моцюк Ю. Б. Кесрів розтин у сучасному акушерстві - необхідність чи модна тенденція? (Огляд літератури)/ Ю. Б. Моцюк (стр.79-83)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дуда К. М., Кліщ І. М., Марущак М. І., Вонс Б. В.
Назва : Рівень прозапальних цитокінів у сироватці крові щурів за умов гострого пародонтиту на тлі цукрового діабету 2 типу
Місце публікування : Вісник проблем біології і медицини. - 2013. - Т. 1, № 4. - С. 318-321 (Шифр ВУ12/2013/1/4)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дуда К. М.
Назва : Рівень імунологічної адаптації в сироватці крові щурів при пародонтиті на тлі цукрового діабету 2 типу
Місце публікування : Медична хімія. - 2014. - Т. 16, № 2. - С. 60-64 (Шифр МУ8/2014/16/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: КРЫСЫ -- RATS
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ, ТИП 2 -- DIABETES MELLITUS, TYPE 2
ИММУНОГЛОБУЛИНЫ -- IMMUNOGLOBULINS
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дуда К. М., Лебідь О. І.
Назва : Поширення стоматологічних захворювань серед дітей віком 6–9 років
Паралельн. назви :The prevalence of dental diseases among children aged 6 to 9 years
Місце публікування : Клінічна стоматологія. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 48-51 (Шифр КУ44/2019/1)
MeSH-головна: КАРИЕС ЗУБОВ -- DENTAL CARIES
ДЕТСКАЯ СТОМАТОЛОГИЯ -- PEDIATRIC DENTISTRY
Анотація: Стоматологічне здоров’я дитячого населення було й залишається актуальною проблемою у сучасному суспільстві. Вже понад 200 років тривають систематичні наукові дослідження карієсу зубів як однієї з найпоширеніших хвороб людини. Поширення карієсу зубів у дітей в період тимчасового прикусу досягає 80–90 %, у період постійного прикусу – 70–80 %, у дорослих – 95–98 %. Мета дослідження – вивчити ураження карієсом зубів та гігієнічний стан ротової порожнини серед дітей 6–9 років. Матеріали і методи. У даній статті наведено результати обстеження 108 учнів віком 6–9 років, серед яких 52 хлопчики та 56 дівчаток (48 та 52 %), а також 42 дитини із школи-інтернату с. Нове село (19 хлопчиків та 23 дівчинки (45 і 55 %)). Вивчали ураження карієсом зубів та гігієнічний стан ротової порожнини серед дітей 6–9 років за індексом поширення, який виражали у відсотках та інтенсивності карієсу зубів за індексом КПВ+кп поверхонь. Результати опрацьовані статистично з використанням критерію Стьюдента. Результати досліджень та їх обговорення. Аналіз результатів дав можливість визначити, що поширення карієсу зубів серед вихованців школи-інтернату становив 96 % при інтенсивності КПВ+кп 6,5, тоді як у дітей із загальноосвітньої школи поширення карієсу дорівнювало показнику 89 % при інтенсивності КПВ+кп 5,8. Захворювання тканини пародонта спостерігали лише в 28,2 % дітей із загальноосвітньої школи та 19,2 % у вихованців із школи-інтернату, а в інших визначали м’який наліт та кровоточивість ясен – 71,8 та 80,8 % відповідно, що свідчить про неправильний догляд за ротовою порожниною та наявність запального процесу в ясних. Висновки. Ми встановили, що показники інтенсивності та поширення карієсу серед дітей 6–9 років досить високий. Тобто цей період життя дитини є важливим для проведення заходів, спрямованих на підвищення резистентності постійних зубів у період змінного прикусу. Вищезазначені дані довели, що серед вихованців з інтернату інтенсивність та поширення каріозних захворювань були вищими, ніж серед дітей із загальноосвітньої школи того ж самого вікуThe dental health of the child population has been and remains an urgent problem in modern society. Systematic scientific research of dental caries as one of the most common human diseases has been going on for more than 200 years. The spread of dental caries in children in the period of temporary bite reaches 80–90 %, in the period of permanent bite – 70–80 %, in adults – 95–98 %. The aim of the study – to learn the caries lesions of the teeth and the hygienic condition of the oral cavity among children 6–9 years old. Materials and Methods. This article presents the results of a survey of 108 pupils aged 6–9 years, including 52 boys and 56 girls (48 and 52 %), as well as 42 children from a boarding school of Nove selo village (19 boys and 23 girls (45 and 55 %)). We studied the caries lesions of the teeth and the hygienic condition of the oral cavity among children 6–9 years of age according to the prevalence index, which was expressed in percent and intensity of caries of the teeth according to the CFE/cf index of the surfaces. The results were processed statistically using Student’s criterion. Results and Discussion. Analysis of the results made it possible to determine that the prevalence of dental caries among the pupils of the boarding school was 96 % with the intensity of the CFE/cf 6.5, while in children with general education the prevalence of caries is equal to 89 % with the intensity of the CFE/cf 5.8. Diseases of periodontal tissue were observed only in 28.2 % of children from secondary school and 19.2 % among pupils from boarding school, while others showed mild blotiness and bleeding gums – 71.8 % and 80.8 %, respectively, which indicates a wrong oral care and the presence of inflammation in the gums. Conclusions. We found that the intensity and prevalence of caries among children 6–9 years old is quite high. That is, this period of the child’s life is important for carrying out activities aimed at increasing the resistance of permanent teeth in the period of mixed bite. The above data showed that among the pupils from the boarding school the intensity and prevalence of carious diseases were higher than among children from general education schools of the same age
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дуда К. М., Лебідь О. І., Стойкевич Г. В.
Назва : Оцінка стану тканин пародонта у старшокласників
Паралельн. назви :Analysis of periodontal tissue in high school students
Місце публікування : Вісник наукових досліджень. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 95-97 (Шифр ВУ9/2018/3)
MeSH-головна: ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
ПОДРОСТКОВАЯ МЕДИЦИНА -- ADOLESCENT MEDICINE
Анотація: Аналіз пародонтологічного статусу школярів міста Стрия показує низький рівень гігієни порожнини рота, що, у свою чергу, впливає на розвиток захворювань тканин пародонтаЗа результатами проведених досліджень можна зробити висновок, що в підлітків даного віку встановлено високий рівень захворювань тканин пародонта, що спричинене низьким рівнем індивідуальної гігієни порожнини рота, наявністю каріозних порожнин на контактних поверхнях молярів, неякісних реставрацій, скупченням зубів у фронтальній і бічних ділянках щелеп
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дуда К. М., Кліщ І. М.
Назва : Остеоіндуктивні препарати для заміщення кісткових дефектів у стоматології
Паралельн. назви :Osteoinductive preparations for replacement of bone defects in dentistry
Місце публікування : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - Тернопіль, 2019. - N 2. - С. 7-11 (Шифр ЗУ17/2019/2)
MeSH-головна: ОССЕОИНТЕГРАЦИЯ -- OSSEOINTEGRATION
АЛЬВЕОЛЯРНОЙ КОСТИ ТРАНСПЛАНТАЦИЯ -- ALVEOLAR BONE GRAFTING
Анотація: В статті вивчено проблему дефіциту кісткової тканини альвеолярного гребеня як ускладнення стоматологічних захворювань, що утруднює подальшу імплантацію. Висвітлено загальні дані про матеріали, які застосовують для заміщення дефектів кісткової тканини в щелепно-лицевій ділянці. Обґрунтовано репаративні властивості матеріалів, що пришвидшують остеоінтеграцію. Проаналізовано позитивні властивості та недоліки препаратів кожної з існуючих груп залежно від походженняThe article deals with the problem of bone marrow defects of the alveolar crest as complication of dental diseases, which complicates further implantation. We have covered general data on the materials used to replace bone marrow defects in the maxillofacial area. The reparative properties of materials accelerating osteointegration are substantiated. Positive properties and disadvantages of preparations of each of the existing groups depending on origin are analyzed
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дуда К. М., Лебідь О. І., Стойкевич Г. В.
Назва : Особливості ураження тканин пародонта у пацієнтів із цукровим діабетом 2 типу
Паралельн. назви :Features of periodontal tissue damage in patients with 2 type diabetes mellitus
Місце публікування : Вісник наукових досліджень. - Тернопіль, 2017. - N 3. - С. 74-76 (Шифр ВУ9/2017/3)
MeSH-головна: ДИАБЕТ САХАРНЫЙ, ТИП 2 -- DIABETES MELLITUS, TYPE 2
ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
Анотація: У статті представлено результати клінічного обстеження тканин пародонта у людей із цукровим діабетом 2 типу. Мета дослідження – вивчити особливості перебігу захворювань тканин пародонта за індексними показниками в осіб із цукровим діабетом 2 типу
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лебідь О. І., Федірко Г. В., Дуда К. М.
Назва : Особливості проведення методики проведення занять на кафедрі стоматології Навчально-наукового інституту післядипломної освіти Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського
Паралельн. назви :Features of teaching methods at the Department of Dentistry of the Research Institute of Postgraduate Education of I. Horbachevsky Ternopil State Medical University
Місце публікування : Клінічна стоматологія. - Тернопіль, 2016. - N 4. - С. 34-35 (Шифр КУ44/2016/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА -- INTERNSHIP AND RESIDENCY
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дуда К. М., Вонс Б. В., Кліщ І. М.
Назва : Особливості перебігу вільнорадикальних процесів і стану антиоксидантної системи у щурів за умов експериментального гострого пародонтиту на тлі цукрового діабету типу 2
Місце публікування : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2013. - № 2. - С. 84-89 (Шифр З031814/2013/2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Лебідь О. І., Дуда К. М.
Назва : Особливості клінічних проявів ураження тканин пародонта у підлітків на тлі аліментарно-конституціонального ожиріння
Паралельн. назви :Features of clinical manifestations of perodontal tissue damage in adolescents on the area of alimentary-constitutional obesity
Місце публікування : Клінічна стоматологія. - Тернопіль, 2017. - N 3. - С. 57-62 (Шифр КУ44/2017/3)
MeSH-головна: ПЕРИОДОНТА БОЛЕЗНИ -- PERIODONTAL DISEASES
ПОДРОСТКИ -- ADOLESCENT
ОЖИРЕНИЕ -- OBESITY
Анотація: У статті представлено результати клінічного обстеження тканин пародонта у підлітків на тлі аліментарно-конституціонального ожирінняМета дослідження – вивчити особливості перебігу захворювань тканини пародонта за клінічними показниками в осіб з аліментарно-конституціональним ожирінням. Матеріали і методи. У результаті проведеного обстеження 95 підлітків віком 16–18 років було включено для вивчення особливостей перебігу запальних захворювань тканин пародонта (76 осіб із аліментарноконституціональним ожирінням (АКО) та 19 підлітків із гармонійним фізичним розвитком). Для уточнення діагнозу надмірної маси тіла визначали масу та ріст пацієнта, а також вимірювали окружність талії та стегон. Надалі розрахували індекс маси тіла (ІМТ) як співвідношення маси тіла в кг до квадрата величини росту в м2 . Діагноз надмірної маси тіла підтверджували при ІМТ менше 30 кг/м2. Оцінку стану тканин пародонта здійснювали за суб’єктивними й об’єктивними критеріями (клінічні показники, індексна оцінка). Для верифікації патологічного процесу в пародонті використовували класифікацію М. Ф. Данилевського (1994). Стан тканин пародонта описували за допомогою традиційної індексної оцінки. Статистичну обробку результатів проводили з використанням загальноприйнятих методів варіаційної статистики за допомогою персонального комп’ютера з використанням пакета статистичних програм Statistica 8,0 (Statsoft, США). Рівень вірогідності оцінювали на рівні 95 % (р0,05) з використанням t-критерію Стьюдента. Висновки. Клінічні показники стану тканин пародонта на тлі аліментарно-конституціонального ожиріння (індекси Федорова–Володкіної, Green–Vermillion, Sillness–Loe, показник CPITN) значно погіршуються, порівняно з відповідними показниками у контрольній групі підлітків без АКО, що вказує на вплив аліментарно-конституціонального ожиріння на клінічний перебіг, вираження та тяжкість запального процесу і доцільність проведення своєчасної та ефективної фармакотерапії
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стойкевич Г. В., Лебідь О. І., Погорецька Х. В., Дуда К. М., Пацкань Л. О.
Назва : Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету
Паралельн. назви :Features of teaching section "Endodontist diseases" within the course "Therapeutic dentistry" for 3rd year students of faculty of dentistry
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2017. - N 4. - С. 98-100 (Шифр МУ7/2017/4)
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
СТОМАТОЛОГИЯ ЛЕЧЕБНО-ВОССТАНОВИТЕЛЬНАЯ -- DENTISTRY, OPERATIVE
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Стойкевич Г. В., Лебідь О. І., Погорецька Х. В., Дуда К. М., Пацкань Л. О.
Назва : Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету
Паралельн. назви :Features of teaching section “Endodontist diseases” within the course “Therapeutic dentistry” for 3rd year students of faculty of dentistry
Місце публікування : Медична освіта. - 2017. - № 4. - С. 98-100 (Шифр МУ7/2017/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ СТОМАТОЛОГИЧЕСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, DENTAL
СТОМАТОЛОГИЧЕСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, DENTAL
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ -- SCHOOLS, HEALTH OCCUPATIONS
СТОМАТОЛОГИЯ -- DENTISTRY
Анотація: Мета роботи – формування у студентів індивідуального підходу до кожного пацієнта, лікарського мислення, мотивації щодо вивчення матеріалу та постійного вдосконалення і поповнення теоретичних знаньОсновна частина. У статті подано особливості методики викладання розділу “Періодонтит” у курсі “Терапевтична стомато­логія” студентам, які навчаються на стоматологічному факультеті, з урахуванням вимог кредитно-трансферної системи навчання. Стаття розкриває проблему підготовки висококваліфікованих лікарів-стоматологів на профільних клінічних кафедрах у вищих медичних навчальних закладах. Поєднання теоретичної підготовки з можливістю попрактикуватись на реальних пацієнтах з відповідною клінічною ситуацією дає можливість закріпити знання і готувати компетентних майбутніх лікарів з дисципліни “Стоматологія”Висновок. Чітка організація навчального процесу під час викладання розділу “Періодонтит” для студентів третього курсу стоматологічного факультету дозволить здобути відмінні практичні навички та вміння, а також створити міцне теоретичне підґрунтя, яке дасть можливість готувати кваліфікованих лікарів-стоматологів
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дуда К. М., Федірко Г. В., Лебідь О. І.
Назва : Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти
Паралельн. назви :Optimization of teaching methods of dental sciences at the department of dentistry of the research institute of postgraduate education
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 15-16 (Шифр МУ7/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, DENTAL, CONTINUING
Анотація: У статті наведений аналіз даних методичної літератури та власного досвіду, розкрито суть проблематики проведення занять для лікарів-інтернів першого та другого років навчання. Висвітлено застосування сучасних методик у різних частинах освітнього процесу, які базуються на самостійній роботі лікаря-інтерна. Основним завданням викладачів є підготовка лікарів-стоматологів, здатних в умовах робочого процесу клінічно мислити, проводити постановку діагнозу та складати план лікування. Використання нових методик освіти підвищує якісний рівень знань інтернів і зацікавленість в обраній професії
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Медична хімія -2014р. т.16,N 2
Цікаві статті :
Макарчук В. А. Особливості розподілу S-100B і гліального фібрилярного кислого протеїну в головному мозку та підшлунковій залозі щурів за умов панкреатичної енцефалопатії/ В. А. Макарчук, Г. О. Ушакова (стр.5-12)
Вельчинська О. В. Протипухлинна активність хіміко-біологічних аддуктів 1,1-біс-(метилпіримідин-2’, 4’-діон-1’-іл)-2-бромо-2’-хлороетиленів/ О. В. Вельчинська (стр.13-17)
Кущ О. Г. Вуглеводний код антигенпрезентуючих клітин плаценти/ О. Г. Кущ (стр.17-21)
Андрейчин Ю. М. Оцінка біохімічних маркерів ремоделювання кісткової тканини у хворих на верхньощелепний синусит/ Ю. М. Андрейчин, О. В. Хлєбан (стр.22-25)
Іваночко Р. Б. Стан системи NO-синтаза/аргіназа й оксидативних процесів у лімфоцитах крові хворих із хронічною нирковою недостатністю до та після сеансу гемодіалізу/ Р. Б. Іваночко, О. Я. Скляров (стр.26-30)
Лимар Л. Є. Сучасні підходи до прегравідарної підготовки жінок з порушеннями менструальної функції на тлі хронічних захворювань травної системи/ Л. Є. Лимар (стр.31-34)
Сухомлин Т. А. Біохімічні зміни в сполучній тканині легень за умов опікової хвороби та їх корекція препаратом "Ліпін”/ Т. А. Сухомлин, Л. Г. Нетюхайло (стр.35-37)
П’ятницький Ю. С. Експериментальне вивчення антигенних властивостей кріоксенодерми/ Ю. С. П’ятницький, О. М. Олещук, Ю. І. Бондаренко (стр.38-41)
Грабовська О. І. Інтенсивність оксидативного стресу крові щурів за розвитку карциноми Герена та введення цисплатину/ О. І. Грабовська, С. В. Кириченко, Н. І. Штеменко (стр.42-46)
Твердохліб Н. О. Морфологічна характеристика слизової оболонки порожнини рота при механічній жовтяниці за умов застосування коригувальних впливів/ Н. О. Твердохліб (стр.47-51)
Максимлюк В. І. Дисфункція щитоподібної залози на фоні вузлових утворів/ В. І. Максимлюк (стр.52-54)
Маслак Г. С. Експонування a1,2-фукоантигенiв на лімфоцитах хворих на iстинну полiцитемiю та сублейкемiчний мiєлоз/ Г. С. Маслак (стр.55-59)
Дуда К. М. Рівень імунологічної адаптації в сироватці крові щурів при пародонтиті на тлі цукрового діабету 2 типу/ К. М. Дуда (стр.60-64)
Zahayko A. L. Prospects for the JNK Kinase Inhibitors Use in the Treatment of Dyslipidemic Conditions/ A. L. Zahayko, H. B. Kravchenko, Yu. І. Kochubey (стр.65-70)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Назва журналу :Медична освіта -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Булах І. Є. Напередодні запровадження ЄДКІ. КРОК 1. 2018; спеціальності "Медицина”, "Стоматологія”, "Фармація”/ І. Є. Булах, Л. П. Войтенко, Т. С. Слухай (стр.6-18)
Андрейчин М. А. Практичні навички для студентів медичного факультету на кафедрі інфекційних хвороб з епідеміологією: нові підходи та оптимізація навчання/ М. А. Андрейчин [та ін.] (стр.19-21)
Бєленічев І. Ф. Форми контролю в медичному ВНЗ України: старий – новий усний іспит/ І. Ф. Бєленічев [та ін.] (стр.22-25)
Білий А. К. Онлайн-підготовка студентів до ліцензійного іспиту "КРОК 1. Фармація” з органічної хімії: поточний стан, перспективи впровадження/ А. К. Білий, О. Ю. Воскобойнік, С. І. Коваленко (стр.26-30)
Венгер О. П. Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.31-35)
Волощук Н. І. Позааудиторна робота студента: невикористаний резерв або джерело дидактичних інновацій/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.36-40)
Дроненко В. Г. Дослідження комунікативної компетентності майбутніх лікарів/ В. Г. Дроненко (стр.41-47)
Кліщ І. М. Особливості впровадження процесу комерціалізації результатів наукових досліджень у закладах вищої медичної освіти/ І. М. Кліщ [та ін.] (стр.48-51)
Колодницька О. Д. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови (за професійним спрямуванням) у студентів медичних ВНЗ за допомогою інтерактивних технологій і методів навчання/ О. Д. Колодницька (стр.52-55)
Корда М. М. Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності/ М. М. Корда [та ін.] (стр.56-58)
Кривов’яз О. В. Розвиток спеціальних (фахових) компетентностей як шлях до покращення якості практичної підготовки студентів/ О. В. Кривов’яз [та ін.] (стр.59-63)
Мартинюк В. М. Використання сценаріїв з елементами клінічної фармакології при вивченні окремих тем з акушерства та гінекології/ В. М. Мартинюк, Л. О. Краснянська, С. Л. Маланчук (стр.64-66)
Малиновський А. В. . Переваги сучасних симуляційних і мультимедійних технологій у викладанні хірургічних хвороб і ендоскопічної хірургії студентам та курсантам післядипломної освіти/ А. В. Малиновський, А. С. Ставничий, М. Н. Майоренко (стр.67-70)
Мокія-Сербіна С. О. Удосконалення підготовки лікарів загальної практики – сімейної медицини з питань амбулаторної педіатрії/ С. О. Мокія-Сербіна, В. В. Чечель (стр.71-72)
Перцева Т. О. Інтерактивні технології навчально-пізнавальної діяльності – інноваційні методики змішаного навчання/ Т. О. Перцева [та ін.] (стр.73-76)
Подплєтня О. А. . Інноваційні технології в професійній освіті: сучасні тенденції та практика впровадження/ О. А. Подплєтня, Т. М. Потапова, В. Ю. Слєсарчук (стр.77-80)
Поліщук І. П. Переддипломна практика з акушерства та гінекології студентів коледжу за спеціальністю "Лікувальна справа” та ефективність її проведення/ І. П. Поліщук (стр.81-84)
Разнатовська О. М. Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання/ О. М. Разнатовська [та ін.] (стр.85-88 )
Рогальська Я. В. Шляхи оптимізації практичної підготовки майбутніх лікарів під час проходження літньої виробничої практики/ Я. В. Рогальська [та ін.] (стр.89-92)
Сандуляк Т. В. Як подолати недостатню мовну та цифрову компетентності викладачів і слухачів у післядипломній освіті/ Т. В. Сандуляк [та ін.] (стр.93-98)
Степанов Ю. М. Вдосконалення форм і методів післядипломного навчання лікарів по модулю "Гастроентерологія”/ Ю. М. Степанов [та ін.] (стр.99-101)
Швед М. І. Основні напрямки підготовки іноземних студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.102-107)
Шостакович-Корецька Л. Р. Інноваційні методи навчання у підготовці учасників професійно-орієнтованих олімпіад/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.108-112)
Шульгай А. Г. Міждисциплінарна інтеграція як складова проблемно-орієнтованого навчання у медичному університеті/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.113-116)
Яременко О. Б. Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління/ О. Б. Яременко [та ін.] (стр.117-120)
Kozyolkin О. А. Organization of educational researches of students at the department of nervous diseases/ О. А. Kozyolkin, S. О. Medvedkova (стр.121-123)
Беденюк А. Д. Етапи практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені професора Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.124-126)
Болух В. А. Сучасні математичні моделі в термодинаміці біологічних процесів/ В. А. Болух (стр.127-131)
Калашченко С. І. Домедична допомога як базова складова у формуванні компетентностей фахівців з фізичної терапії та ерготерапії/ С. І. Калашченко [та ін.] (стр.132-135)
Корнякова В. В. Оцінювання якості знань молодших медичних спеціалістів засобами тестового контролю/ В. В. Корнякова, О. Р. Боярчук, О. М. Мочульська (стр.136-140)
Коробчанський В. О. Актуальні питання формування мотивації до навчання у студентів Харківського національного медичного університету/ В. О. Коробчанський [та ін.] (стр.141-144)
Паласюк Г. Б. Специфіка підготовки педагогічного персоналу для медсестринської освіти в Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк (стр.145-152)
Підгірний В. В. Організація навчального процесу провізорів-інтернів на кафедрі фармації навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ В. В. Підгірний, Л. С. Фіра, М. Б. Чубка (стр.153-156)
Разумний Р. В. Проблеми підготовки англомовних студентів-стоматологів на профільних кафедрах та шляхи їх вирішення/ Р. В. Разумний, О. О. Фастовець, Є. Л. Альберт (стр.157-160)
Растворов О. А. Вмотивованість як чинник формування професійної спрямованості у студентів медичного ВНЗ/ О. А. Растворов, І. О. Растворов (стр.161-165)
Рублевська Н. І. Оцінка студентами ефективності самостійної роботи при вивченні гігієнічних дисциплін/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.166-168)
Сафонова О. В. Круглий стіл як один із методів формування майбутнього лікаря/ О. В. Сафонова, А. М. Урбанович (стр.169-171)
Семенець А. В. Про засоби СДО Moodle для підготовки навчальних матеріалів для курсів хімічного та фармацевтичного спрямування/ А. В. Семенець [та ін.] (стр.172-177)
Спіріна І. Д. Оптимізація процесу викладання дисципліни "Психіатрія. Наркологія” в сучасних умовах/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.178-181)
Стойкевич Г. В. Шляхи оптимізації підготовки лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту "КРОК 3”/ Г. В. Стойкевич, О. І. Лебідь, К. М. Дуда (стр.182-184)
Voloshyna L. O. Development of empathic abilities in medical students/ L. O. Voloshyna [та ін.] (стр.185-190)
Саварин Т. В. Розвиток вищої освіти Греції (на прикладі університету ім. Аристотеля в м. Салоніках)/ Т. В. Саварин, Ю. Ю. Яриш, О. В. Денефіль (стр.191-195)
До 80-річчя від дня народження доктора медичних наук, професора Василя Миколайовича Василюка (стр.196-197)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Вепрюк Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології/ Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий (стр.5-7)
Волощук Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.8-11)
Дубінін С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі/ С. І. Дубінін [та ін.] (стр.12-14)
Дуда К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь (стр.15-16)
Корда Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.17-20)
Маланчук Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології/ Л. М. Маланчук [та ін.] (стр.21-23)
Андрейчин С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру/ С. М. Андрейчин [та ін.] (стр.24-27)
Боярчук О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.28-30)
Бурмас Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.] (стр.31-33)
Вацеба М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини/ М. О. Вацеба (стр.34-36)
Гребеник М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі/ М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів (стр.37-40)
Дмитрук О. М. . Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук (стр.41-44)
Зозуляк Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика”/ Н. В. Зозуляк (стр.45-46)
Карпець М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи/ М. В. Карпець (стр.47-49)
Куровська В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології/ В. О. Куровська (стр.50-52)
Литвинова О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я/ О. Н. Литвинова [та ін.] (стр.53-55)
Савка І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання/ І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк (стр.56-58)
Славопас В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій/ В. А. Славопас (стр.59-61)
Цвях А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії/ А. І. Цвях [та ін.] (стр.62-63)
Швед М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни/ М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак (стр.64-67)
Швець Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець (стр.68-70)
Кадобний Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова (стр.71-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


19.

Назва журналу :Медична освіта -2017р.,N 4
Цікаві статті :
Бабінець Л. С. Оптимізація практичної підготовки фахівців сімейної медицини на додипломному рівні навчання/ Л. С. Бабінець [та ін.] (стр.5-8)
Герасимюк І. Є. Новітні технології як прогресивний метод покращення компетентнісного навчання предмета "Анатомія людини" за умов інтернаціоналізації вищої освіти/ І. Є. Герасимюк [та ін.] (стр.9-13)
Грицан Л. Д. Багатоваріантні та комплексні задачі як засоби перевірки якості засвоєння програмного матеріалу з фізичної та колоїдної хімії у вищому фармацевтичному навчальному закладі/ Л. Д. Грицан (стр.14-17)
Дмитришин Т. М. На шляху професійного зростання лікарів-стоматологів-інтернів: тенденція, виклики та перспектива на майбутнє/ Т. М. Дмитришин (стр.18-25)
Заєць Т. А. Аспекти навчання студентів методів функціональної діагностики в гастроентерології аспекти/ Т. А. Заєць (стр.26-28)
Корда М. М. Досвід застосування телемедичних технологій на первинному рівні медичної допомоги/ М. М. Корда [та ін.] (стр.29-33)
Криницька І. Я. Інновації у медичній освіті: інтегративний підхід до діагностики, лікування та профілактики захворювань/ І. Я. Криницька [та ін.] (стр.34-37)
Марущак М. І. Викладання в медичному університеті на засадах лідерства/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.38-41)
Олеськова Г. Г. Академічна освіта сестринського персоналу Німеччини: реалії сьогодення і перспективи/ Г. Г. Олеськова (стр.42-47)
Сабатовська І. С. Педагогічні умови використання активних методів навчання у процесі підготовки фахівців медичного профілю/ І. С. Сабатовська, М. А. Селезньов (стр.48-52)
Тозюк О. Ю. Компетентнісно-інтегративний підхід у професійній підготовці майбутніх провізорів/ О. Ю. Тозюк (стр.53-57)
Фіра Д. Б. Симуляційне навчання студентів як один із перспективних методів формування та вдосконалення професійних хірургічних навичок у майбутніх лікарів/ Д. Б. Фіра (стр.58-61)
Ястремська С. О. Концептуальні засади професійної підготовки майбутніх магістрів сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах засобами дистанційного навчання/ С. О. Ястремська (стр.62-65)
Likhacheva N. V. Optimization of the educational process for advanced assistance of newborn with perinatal pathology of the nervous system/ N. V. Likhacheva [та ін.] (стр.66-69)
Бойко Т. В. Досвід освоєння практичних навичок та особливості індивідуальної роботи студентів 5 курсу медичного факультету на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.70-73)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 2: аналіз результатів впровадження/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.74-76)
Волошина О. Б. Опрацювання різних методик викладання диференційної діагностики есенціальної резистентної та псевдорезистентної артеріальної гіпертензії для лікарів-інтернів зі спеціальності "Загальна практика – сімейна медицина"/ О. Б. Волошина [та ін.] (стр.77-80)
Колісник Н. С. Організація навчального процесу на кафедрі фтизіатрії ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"/ Н. С. Колісник [та ін.] (стр.81-84)
Кущ О. Г. Дистанційне навчання в системі медичної освіти (перший досвід кафедри нормальної фізіології ЗДМУ)/ О. Г. Кущ [та ін.] (стр.85-89)
Паласюк Г. Б. Використання технологій кооперативного навчання у професійній підготовці медичних сестер Австрії/ Г. Б. Паласюк, Б. М. Паласюк, Н. М. Ярема (стр.90-94)
Радецька Л. В. Досвід організації самостійної роботи студентів iv курсу у процесі вивчення внутрішньої медицини/ Л. В. Радецька [та ін.] (стр.95-97)
Стойкевич Г. В. Особливості викладання розділу "Захворювання ендодонта" в курсі "Терапевтична стоматологія" для студентів ІІІ курсу стоматологічного факультету/ Г. В. Стойкевич [та ін.] (стр.98-100)
Prokop I. A. The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students/ I. A. Prokop (стр.101-106)
Воробець З. Д. Окремі сторінки історії медичної біології у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ З. Д. Воробець, М. Є. Кушинська, О. Я. Чупашко (стр.107-111)
Дідух В. Д. Історія становлення та розвитку медичної фізики (частина 1)/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.112-118)
Саварин Т. В. Організація медичної освіти на західноукраїнських землях у другій половині XVIII – XIX ст./ Т. В. Саварин (стр.119-126)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Назва журналу :Медичні аспекти здоров’я жінки -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Ткаченко Р. А. Современная профилактика, диагностика и лечение послеоперационных инфекций в акушерстве и гинекологии/ Р. А. Ткаченко, В. В. Каминский (стр.5-11)
Галич С. Р. ІІІ міждисциплінарний науковий конгрес «Актуальні питання інтенсивної терапії та анестезіологічного забезпечення в акушерстві, гінекології та неонатології»/ С. Р. Галич (стр.12-13)
Медведь В. І. Висока легенева гіпертензія у вагітних: материнські та перинатальні аспекти/ В. І. Медведь, М. Є. Кирильчук, К. М. Дуда (стр.14-17)
Черний В. И. Венозный тромбоэмболизм в акушерстве: диагностика и интенсивная терапия/ В. И. Черний (стр.18-20)
Буднюк А. А. HELLP-синдром: диагностика, осложнения и особенности лечения/ А. А. Буднюк (стр.22-23)
Гриценко С. Н. Синдром Мендельсона/ С. Н. Гриценко (стр.24-26)
Антифосфоліпідний синдром: сучасний погляд на добре відому проблему (стр.27-29)
Сучасна хірургія матки: від гістероскопії до лапаротомії. Огляд конференції «Нове обличчя гінекологічної хірургії» 2017 (стр.31-33)
Єфіменко О. О. Гіперпролактинемія: міждисциплінарний альянс/ О. О. Єфіменко, О. Ю. Михайленко (стр.34-38)
Физическая активность, а не снижение веса, связана с улучшением выживаемости при ишемической болезни сердца (стр.38)
Привычное невынашивание беременности: особенности диагностики и лечения. Обзор рекомендаций Европейского общества репродуктологии и эмбриологии (стр.40-45)
Кондратюк В. К. Оптимизация ведения пациенток с дисплазией эпителия шейки матки на фоне гиперпролиферативных заболеваний тела матки/ В. К. Кондратюк [та ін.] (стр.46-51)
Шатковська А. С. Особливості функції щитоподібної залози при вагітності/ А. С. Шатковська [та ін.] (стр.52-57)
Репродуктивна хірургія у медичному центрі «Мати та дитина» (стр.60-62)
Баранова В. В. Оцінка якості життя у жінок високого кардіологічного ризику з варикозною хворобою у післяпологовому періоді/ В. В. Баранова, А. Ю. Ліманська, Ю. В. Давидова (стр.63-68)
Оценена связь между варикозным расширением вен и риском развития тромбоза глубоких вен (стр.68)
Дифференциальная диагностика острой боли в животе на примере клинического случая (стр.69-72)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-20    21-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)