Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Жадан, І. А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи з 1 по 17
1.

Назва журналу :Сімейна медицина -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Ординський В. А. Перевага реформування первинної медико-санітарної допомоги на засадах сімейної медицини (огляд літератури)/ В. А. Ординський (стр.4-6)
Шкала Л. В. Алгоритм підготовки лікарів загальної практики сімейної медицини на додипломному етапі навчання/ Л. В. Шкала [и др.] (стр.7)
Заремба Є. Х. Вдосконалення системи професійної підготовки сімейних лікарів на Україні/ Є. Х. Заремба [и др.] (стр.8-9)
Лысенко Г. И. Внедрение семейной медицины как научной специальности - необходимое условие развития семейной медицины в Украине/ Г. И. Лысенко, В. И. Ткаченко (стр.9-10)
Матюха Л. Ф. Актуальні проблеми на шляху впровадження сімейної медицини/ Л. Ф. Матюха, К. О. Надутий (стр.10-11)
Гойда Н. Г. Організаційні та фінансові моделі закладів сімейної медицини/ Н. Г. Гойда (стр.11-13)
Гойда Н. Г. Про табель оснащення підрозділів закладів охорони здоров’я, що надають первинну медико-санітарну допомогу/ Н. Г. Гойда [и др.] (стр.13-14)
Корж О. М. Навчання сімейних лікарів в амбулаторіях сімейного типу/ О. М. Корж, Т. А. Титова (стр.15)
Кабачний О. Г. Вивчення споживчих переваг та витрат сім’ї на придбання лікарських засобів в умовах впровадження сімейної медицини/ О. Г. Кабачний (стр.15)
Чухрієнко Н. Д. Сучасні проблеми мотивації в підготовці лікаря загальної практики/ Н. Д. Чухрієнко, О. Є. Козлова, І. В. Василевська (стр.16)
Шаповал С. Д. Впровадження нових організаційних форм безперервного навчання лікарів загальної практики/ С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва, Т. О. Ралко (стр.16-17)
Жадан І. А. Досвід роботи факультету загальної практики-сімейної медицини Харківської медичної академії післядипломної освіти/ І. А. Жадан, Н. М. Гріднєва (стр.17)
Попик Г. С. Особенности практической подготовки семейных врачей/ Г. С. Попик [и др.] (стр.18)
Яковцов І. З. Інтегровані підходи до післядипломної підготовки сімейних лікарів із медицини катастроф та військової медицини/ І. З. Яковцов, В. Б. Давидов, О. О. Малиш (стр.18-19)
Парфьонова І. І. Досвід післядипломної підготовки сімейних лікарів на кафедрі менеджменту та економіки ХМАПО/ І. І. Парфьонова [и др.] (стр.19-20)
Скляров Є. Я. Підготовка фахівців із сімейної медицини на 6-му курсі Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького/ Є. Я. Скляров, І. В. Шалько (стр.20-21)
Чернієнко Л. П. Особливості організації роботи відділення сімейної медицини на базу поліклініки ЦРЛ/ Л. П. Чернієнко (стр.22)
Хвисюк М. І. Дотримання стандартів та якість обстеження й лікування хворих у закладах загальної практики-сімейної медицини/ М. І. Хвисюк [и др.] (стр.22-23)
Короп А. Ф. Лікувальні технології при захворюваннях дорослого населення та витрати з місцевого бюджету в різних типах закладів загальної практики-сімейної медицини / А. Ф. Короп, І. І. Павлусенко, В. В. Долгий (стр.23)
Гужва В. И. Пути оптимизации совместной работы медперсонала в АСМ/ В. И. Гужва, В. Д. Гирка (стр.24)
Глушко Л. В. Використання візуальних методів діагностики в клінічних амбулаторних закладах загальної практики-сімейної медицини для покращення профілактики, лікування та диспансеризації населення/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.24-25)
Короп А. Ф. Виявлення захворювань серед населення сільських районів Харківської області в закладах загальної практики-сімейної медицини/ А. Ф. Короп [и др.] (стр.25)
Корж А. Н. проблеми и перспективы семейной медицины/ А. Н. Корж (стр.26)
Снопков Ю. П. Роль Общества (Ассоциации) семейной медицины в совершенствовании первичной медико-санитарной помощи в Харьковской области/ Ю. П. Снопков [и др.] (стр.26-27)
Рогожин Б. А. Про перспективу модель ПМСД/ Б. А. Рогожин [и др.] (стр.27)
Жадан І. А. Особливості післядипломної підготовки лікарів на циклах спеціалізації за фахом "Загальна практика-сімейна медицина"/ Ы. А. Жадан, Н. М. Гріднєва (стр.28)
Хвисюк О. М. Розвиток сімейної медицини й стан спеціалізованої медичної допомоги в амбулаторно-поліклінічних закладах сільських районів Харківської області/ О. М. Хвисюк, А. Ф. Короп, О. М. Зайцев (стр.28-29)
Лисенко Г. І. Досвід підготовки сімейних лікарів на факультеті "Загальна практика-сімейна медицина" НМАПО ім. П. Л. Шупика/ Г. І. Лисенко [и др.] (стр.29-30)
Матюха Л. Ф. Упровадження нового принципу післядипломного навчання сімейних лікарів в регіональних навчально-практичних центрах/ Л. Ф. Матюха [и др.] (стр.30-31)
Асмолов О. К. Перспективи розвитку післядипломної освіти лікарів загальної практики-сімейної медицини/ О. К. Асмолов [и др.] (стр.31)
Цьоха І. О. прогностичні аспекти анамнестичних даних про артеріальну гіпертензію при первинному ішемічному інсульті/ І. О. Цьоха (стр.32-34)
Нетяженко В. З. Добовий профіль ліпідів та артеріального тиску у хворих на ішемічну хворобу серця, асоційовану з артеріальною гіпертензією та цукровим діабетом типу 2/ В. З. Нетяженко, Т. Й. Мальчевська (стр.35)
Нетяженко В. З. Оцінка циркадіанних зрушень системи гомеостазу у хворих на ішемічну хворобу серця, поєднану з артеріальною гіпертензією й цукровим діабетом типу 2/ В. З. Нетяженко, Т. Й. Мальчевська (стр.35-36)
Волошина Е. Б. Реабилитация больных гипертонической болезнью с сопутствующей патологией в практике семейного врача/ Е. Б. Волошина [и др.] (стр.36)
Солєйко О. В. Особливості соматотипів у хворих з хронічною постінфарктною аневризмою серця та супутньою патологією внутрішніх органів/ О. В. Солєйко, О. В. Шипіцина (стр.38-43)
Солейко О. В. Клінічні особливості хронічної постінфарктної аневризми серця в процесі постінфарктного ремоделювання лівого шлуночка/ О. В. Солейко, Г. І. Лисенко (стр.44-46)
Снопков Ю. П. Длительная метаболическая терапия ИБС в практике семейного врача/ Ю. П. Снопков [и др.] (стр.47)
Паращак Г. П. Артеріальні гіпертензії - маски гормонально-активних пухлин надниркових залоз/ Г. П. Паращак, Е. Й. Лапковський, П. Р. Гриник (стр.47-48)
Черешнюк Л. В. Особливості лікування гіпертонічної хвороби в жінок у постклімактеричному періоді, в яких раніше мала місце артеріальна гіпотензія/ Л. В. Черешнюк, Т. М. Щерба (стр.48)
Прихода И. В. Эффективность и безопасность комбинированной терапии Прамистаром и Берлитионом у больных сахарным диабетом, осложненным диабетической энцефалопатией/ И. В. Прихода, В. С. Бондаренко (стр.49-51)
Корж А. Н. Функциональное состояние эндотелия у больных ИБС и сахарным диабетом при дислипопротеидемиях/ А. Н. Корж [и др.] (стр.52)
Корж А. Н. Диагностика и лечение артериальной гипертонии в сочетании с сахарным диабетом в практике семейного врача/ А. Н. Корж [и др.] (стр.52-53)
Лаврова Е. В. Комбинированная сахароснижающая терапия сахарного диабета типа 2 в практике семейного врача/ Е. В. Лаврова [и др.] (стр.53)
Шкала Л. В. Возможность использования противоаритмических свойств омега-3 полиненасыщенных жирных кислот в ранней реабилитации инфаркта миокарда у больных СД типа 2/ Л. В. Шкала, Е. В. Сонина (стр.54)
Кошля В. І. Вплив Небівололу на показники артеріального тиску та ішемію міокарда в пацієнтів із поєднанням гіпертонічної хвороби й стенокардії напруги/ В. І. Кошля [и др.] (стр.54)
Чопей І. В. Вивчення в родинах можливостей антибактеріальної терапії гастродуоденальних захворювань, асоційованих із Helikobakter pylori/ І. В. Чопей, Є. І. Рубцова, Ю. І. Маді (стр.56-58)
Терещенко В. П. Порушення в органах травлення при аномаліях імунної відповіді різного походження: особливості лікувальної тактики/ В. П. Терещенко [и др.] (стр.59-64)
Рудіченко В. М. Раціональний підхід до набуття знань за тематикою "Діпрея" на додипломному етапі підготовки лікарів загальної практики- сімейної медицини/ В. М. Рудіченко (стр.65)
Мельниченко А. Ю. Роль сімейного лікаря в ранній діагностиці онкологічної патології органів репродуктивної сфери/ А. Ю. Мельниченко (стр.65-66)
Жук О. В. Лікувальні та діагностичні технології при запальних захворюваннях статевих органів у жінок у різних типах закладів загальної практики-сімейної медицини/ О. В. Жук (стр.66-67)
Бабинін Д. О. принципи діагностики хворих із інфекціями сечової системи/ Д. О. Бабинін (стр.67)
Пасиешвили Л. М. Тактика ведения больных с синдромом гепато-мегалии в практике семейного врача/ Л. М. Пасиешвили, Л. Н. Бобро (стр.68-70)
Коломієць А. М. Якість спостереження дітей, що знаходяться на диспансерному обліку в сімейного лікаря в амбулаторіях сімейної медицини/ А. М. Коломієць, Л. П. Булага, О. А. Немірова (стр.71-72)
Коренєв М. М. Частота й характер хронічної патології в дітей та підлітків сільської місцевості в практиці сімейного лікаря/ М. М. Коренєв [и др.] (стр.73-75)
Коренев Н. М. Особенности постановки на диспансерный учет и наблюдения детей семейными врачами/ Н. М. Коренев [и др.] (стр.75-76)
Цодікова О. А. Нові підходи до відпрацювання практичних навичок із педіатрії в системі безперервної освіти лікарів загальної практики-сімейної медицини/ О. А. Цодікова [и др.] (стр.76-77)
Бережний В. В. Оптимізація організації самостійної роботи інтернів на циклах педіатрії під час навчання в інтернатурі за фахом 2Загальна практика-сімейна медицина"/ В. В. Бережний [и др.] (стр.77)
Бабініна Л. Я. Щодо питання диференційної діагностики суглобового синдрому/ Л. Я. Бабініна, Л. Ф. Матюха, В. І. Ткаченко (стр.78)
Бабініна Л. Я. Консультування артрологічних хворих в практиці сімейного лікаря/ Л. Я. Бабініна, М. В. Олійник, Л. Ф. Матюха (стр.79)
Лисенко Г. І. Діагностика раннього розвитку атеросклерозу у хворих на ревматоїдний артрит/ Г. І. Лисенко, Л. В. Хіміон (стр.79-80)
Лысенко Г. И. Возможности прогнозирования эффективности лечения ревматоидного артрита/ Г. И. Лысенко, Л. В. Химион, И. В. Крикливый (стр.80)
Чухриенко Н. Д. Исследование эффективности препарата Антифронт у метеозависимых больных с хроническими обструктивными заболеваниями легких и артериальной гипертензией/ Н. Д. Чухриенко [и др.] (стр.81-83)
Лысенко Е. Ю. Лечение пневмоний с затажным течением в амбулаторных условиях семейным врачом/ Е. Ю. Лысенко, Ю. П. Снопков (стр.84)
Корж А. Н. проблемы лечения хронического обструктивного заболевания легких в амбулаторной практике/ А. Н. Корж, С. В. Краснокутский, Н. Н. Васькив (стр.84-85)
Крутько В. С. Участие семейного врача в проведении противотуберкулезных мероприятий/ В. С. Крутько [и др.] (стр.85)
Островський М. М. Порівняльний аналіз рівнів лізоциму бронхоальвеолярного вмісту в процесі комплексного лікування хворих на хронічне обструктивне захворювання легень із включенням препарату Тос-Май/ М. М. Островський [и др.] (стр.86-89)
Лисенко Г. І. Зміни клітинного та гуморального імунітету у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень/ Г. І. Лисенко, Т. О. Ситюк (стр.90-94)
Снопков Ю. П. Роль семейного врача в ведении беременных с бронхиальной астмой/ Ю. П. Снопков [и др.] (стр.94)
Ткаченко В. И. Патогенетические основы частых вирусных инфекций у больных гипотиреозом/ В. И. Ткаченко [и др.] (стр.95)
Голуб А. П. Оптимізація лікування ускладнень кору в дорослих/ А. П. Голуб (стр.96)
Короп О. А. Участь центрів первинної медико-санітарної допомоги в диспансеризації студентів із захворюваннями хірургічного профілю/ О. А. Короп (стр.96-97)
Волошин О. І. Досвід та перспектива впровадження в процес підготовки сімейних лікарів курсу тематичного удосконалення "Клінічна фітотерапія"/ О. І. Волошин, Б. П. Сенюк, Н. М. Малкович (стр.97)
Чайковська В. В. Удосконалення системи надання медичної допомоги людям літнього віку в первинній ланці для підвищення іх стресової стійкості/ В. В. Чайковська, Л. Г. Матвієць (стр.97-98)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жадан І. А., Гріднєва Н. М.
Назва : Досвід роботи факультету загальної практики-сімейної медицини Харківської медичної академії післядипломної освіти
Місце публікування : Сімейна медицина: Наук.-практ. журн./ Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л. Шупика МОЗ України, Укр. асоц. сімейної медицини. - Київ, 2007. - № 3. - С. 17 (Шифр СУ21/2007/3)
Предметні рубрики: Врачи семейные
Интернатура и резидентура
Образование медицинское, повышение квалификации
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Жадан І. А., Гріднєва Н. М.
Назва : Особливості післядипломної підготовки лікарів на циклах спеціалізації за фахом "Загальна практика-сімейна медицина"
Місце публікування : Сімейна медицина: Наук.-практ. журн./ Київ. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л. Шупика МОЗ України, Укр. асоц. сімейної медицини. - Київ, 2007. - № 3. - С. 28 (Шифр СУ21/2007/3)
Предметні рубрики: Семейная практика
Врачи семейные-- обуч
Образование медицинское, повышение квалификации
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 3
Цікаві статті :
Андрющенко В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9)
Бєленічев І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10)
Бірюков В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13)
Бондар Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15)
Горчакова Н. О. Взаємозв’язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17)
Єршова-Бабенко І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22)
Ковальчук Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23)
Колоскова О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26)
Крицький І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29)
Лимар Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31)
Лісовий В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32)
Лісовий В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36)
Лупальцов В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38)
Марченко В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40)
Мойсеєнко В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43)
Москаленко Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47)
Нарійчук М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52)
Нерянов Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54)
Пашко К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56)
Свінціцький А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61)
Сергета І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65)
Сологор І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68)
Тащук В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70)
Фомін П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О. О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72)
Хара М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76)
Хвисюк О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78)
Холодкова О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81)
Чекман І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84)
Чекман І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86)
Черкасов В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89)
Чорна І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93)
Шальнова-Козаченко О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров’я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98)
Швед М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100)
Шевчук С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101)
Багрій М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105)
Котляренко Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108)
Господарський І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111)
Пришляк А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114)
Господарський І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119)
Ткаченко П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Жадан І. А.
Назва : Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 77-78 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметні рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Копитов С. М. Актуалізація методичного забезпечення додипломної підготовки лікарів та провізорів як складова ефективної кадрової політики в галузі охорони здоров’я/ С. М. Копитов [и др.] (стр.7-11)
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації концепції розвитку Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського на шляху його входження у світовий освітній простір/ Л. Я. Ковальчук (стр.12-20)
Булах І. Є. Проблеми оцінювання знань студентів у контексті вимог болонської декларації/ І. Є. Булах, О. П. Волосовець, М. Р. Мруга (стр.20-22)
Волосовець О. П. Створення сучасного підручника - запорука підвищення ефективності навчального процесу/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.23-28)
Вітенко І. С. Вимоги до сучасного українського підручника/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.29-30)
Волосовець О. П. Про стан виховної роботи у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації МОЗ України/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.31-36)
Москаленко В. Ф. Про завдання з впровадження Європейських стандартів та директив із внутрішньої та зовнішньої гарантії якості в систему підготовки лікарів і провізорів у національному медичному університеті імені О. О. Богомольця/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.37-40)
Вороненко Ю. В. Безперервний професійний розвиток лікарів і провізорів - нові принципи побудови системи/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.41-44)
Запорожан В. М. Англомовне навчання як стимулятор якості освіти та міжнародних контактів/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.45-47)
Черних В. П. Підготовка студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання на випускних кафедрах спеціальності "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.47-48)
Думанський Ю. В. Освоєння студентами практичних навичок при кредитно-модульній організації навчального процесу: проблеми та пошук шляхів їх вирішення/ Ю. В. Думанський, О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.49-51)
Ждан В. М. Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.52-54)
Чекман І. С. Науково-методичні основи викладання фармакології блокаторів кальцієвих каналів та В-адреноблокаторів згідно з кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, А. М. Пузиренко (стр.55-56)
Бойчук Т. М. Основні принципи та положення індивідуальної роботи студента при навчанні за кредитно-модульною системою з дисципліни "Гістологія, цитологія та ембріологія"/ Т. М. Бойчук, Л. Я. Федонюк, А. А. Ходоровська (стр.57-58)
Ждан В. М. Впровадження бальної системи атестації лікарів на передатестаційних циклах: переваги і недоліки/ В. М. Ждан [и др.] (стр.58-59)
Запорожан В. М. Досвід післядипломного навчання з гінекологічної ендоскопії при Одеському національному медичному університеті/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.60-61)
Запорожан В. М. Досвід впровадження принципів доказової медицини в навчальний процес на кафедрі акушерства і гінекології №1 Одеського національного медичного університету/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.62-63)
Івченко В. К. Майбутнє післядипломної освіти: болонський процес чи кредитно-модульна система?/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, Ю. І. Налапко (стр.64-65)
Івченко В. К. Інноваційні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.66-68)
Ковальчук Л. Я. Про подальше удосконалення семестрових комплексних тестових іспитів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.69-71)
Колесник Ю. М. Якість підготовки фахівців - головна складова Болонського процесу/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.71-74)
Лісовий В. М. Проблема удосконалення фахової підготовки лікарів медико-профілактичного профілю на сучасному етапі в аспекті кредитно-модульної системи/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.74-77)
Лісовий В. М. Порушення адаптації студентів першого курсу до навчальної діяльності у вищому навчальному закладі/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.78-80)
Лісовий В. М. До питання формування медичної еліти у ВНЗ: проблеми, досвід та перспективи/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. В. М’ясоєдов (стр.80-82)
Мороз В. М. Результати впровадження нових технологій навчання за кредитно-модульною системою у Вінницькому національному медичному університеті/ В. М. Мороз [и др.] (стр.83-85)
Москаленко В. Ф. Формування професійної компетентності майбутнього фармацевта в умовах кредитно-модульної системи освіти/ В. Ф. Москаленко, І. В. Ніженковська, О. В. Вельчинська (стр.85-87)
Никоненко О. С. Впровадження сучасних форм організації навчання у практику післядипломної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.87-88)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Швейцарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.89-91)
Туманов В. А. Практичне заняття з фармакології засобів із стимулюючим типом дії/ В. А. Туманов [и др.] (стр.91-93)
Хвисюк О. М. Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.93-94)
Хвистюк О. М. Сучасні підходи до підвищення якості освіти у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвистюк [и др.] (стр.94-98)
Швидкий О. В. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою на клінічних дисциплінах у Донецькому базовому медичному коледжі/ О. В. Швидкий [и др.] (стр.98-101)
Кліщ Г. І. Політика Австрії в галузі охорони здоров’я і медичної освіти/ Г. І. Кліщ (стр.102-108)
Запорожан В. М. Взаємозв’язок мотивації досягнень та успіхів у навчанні у студентів медичного факультету/ В. М. Запорожан, Л. Р. Нікогосян, К. В. Аймедов (стр.108-113)
Чупрій К. Л. Окремі питання підготовки фахівців з медичної реабілітації/ К. Л. Чупрій, І. К. Чупрій (стр.113-114)
Заліська О. М. Досвід впровадження системи неперервної освіти провізорів з фармекономіки/ О. М. Заліська [и др.] (стр.115-118)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Жадан І. А.
Назва : Впровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів
Місце публікування : Медична освіта. - 2011. - № 2. - С. 93-94 (Шифр МУ7/2011/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское, повышение квалификации-- тенденции
Образование дистанционное-- организ
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Медична освіта -2012р.,N 2
Цікаві статті :
Моісеєнко Р. О. Інтеграція додипломної та післядипломної підготовки лікарів та провізорів - вимога успішної реалізації реформ у сфері охорони здоров’я/ Р. О. Моісеєнко [и др.] (стр.6-10)
Ковальчук Л. Я. Результати реалізації новітніх методик організації навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського та плани на майбутнє/ Л. Я. Ковальчук (стр.11-17)
Вороненко В. В. Попередні підсумки запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних навчальних закладах та шляхи подальшого удосконалення його організації/ В. В. Вороненко [и др.] (стр.18-22)
Москаленко В. Ф. Ранжування діяльності університетів як ключовий інструмент підвищення якості медичної освіти/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.23-25)
Вітенко І. С. Основні проблеми покращення забезпечення студентів-медиків сучасною навчально-методичною літературою/ І. С. Вітенко [и др.] (стр.26-30)
Вороненко Ю. В. Концептуальні питання розробки стандартів вищої освіти для підготовки лікарів/ Ю. В. Вороненко [и др.] (стр.31-34)
Запорожан В. М. Узагальнення досвіду використання нових технологій для якісної підготовки майбутніх фахівців/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.35-38)
Думанський Ю. В. Організаційно-методичні аспекти практичної підготовки студентів у Донецькому національному медичному університеті при кредитно-модульній системі навчання: проблеми та перспективи/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.39-41)
Мороз В. М. Модернізація вищої медичної освіти в контексті Болонської конвенції - ідея, мета та реалії/ В. М. Мороз [и др.] (стр.42-45)
Черних В. П. Сучасні підходи до оновлення стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.46-48)
Зіменковський Б. С. Рейтинг як складова системи управління якістю підготовки лікарів і провізорів/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.49-51)
Дзяк Г. В. Особистісні якості та соціальні пріоритети викладачів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.52-54)
Мінцер О. П. Безперервний медичний професійний розвиток - нові стратегії передавання знань/ О. П. Мінцер [и др.] (стр.55-56)
Лісовий В. М. Використання новітніх технологій для особистісної підготовки студентів у ХНМУ/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.57-58)
Ждан В. М. Особливості маркетингової політики вищого навчального закладу в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ В. М. Ждан [и др.] (стр.59-60)
Колесник Ю. М. Якість освіти - показник відповідальності перед суспільством/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов, В. М. Компанієць (стр.61-63)
Бойчук Т. М. Досвід впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.64-67)
Чекман І. С. Нанофармакологія: викладання на додипломному етапі студентам медичних факультетів/ І. С. Чекман (стр.68)
Рожко М. М. З досвіду впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу в Івано-Франківському національному медичному університеті/ М. М. Рожко [и др.] (стр.69-71)
Хвисюк О. М. Підвищення якості навчання практичним навичкам у післядипломній медичній освіті з використанням муляжів та тренінгових класів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.72-74)
Івченко В. К. Інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі в державному закладі "Луганський державний медичний університет"/ В. К. Івченко [и др.] (стр.75-78)
Никоненко О. С. Сучасні навчальні технології у практиці післядипломної медичної освіти/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.79-80)
Іоффе О. Ю. Актуальні проблеми опанування практичних навичок на кафедрі загальної хірургії на засадах Болонської декларації/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.81-84)
Олійник Е. В. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу з онкології на медичному факультеті/ Е. В. Олійник, Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк (стр.85-86)
Федчишин Н. О. Модель підготовки майбутнього вчителя в педагогіці Гербартіанців/ Н. О. Федчишин (стр.87-91)
Пахаренко Л. В. Досвід викладання акушерства та гінекології в умовах кредитно-модульної системи/ Л. В. Пахаренко, С. Л. Стефанко (стр.92-93)
Скрипник Н. В. До проблеми духовного виховання студентів медичних вузів/ Н. В. Скрипник, П. Ф. Дубій, Н. В. Пасєчко (стр.94-97)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2011р.,N 3
Цікаві статті :
Вороненко В. В. Аналіз державної політики України щодо регулювання фізичної ядерної та радіаційної безпеки/ В. В. Вороненко, Ю. М. Скалецький, В. Ф. Торбін (стр.5-9)
Коренев Н. М. Динамика состояния здоровья детского населения Харьковской области за период 2005-2010 гг./ Н. М. Коренев [и др.] (стр.10-13)
Хвисюк О. М. Упровадження дистанційних форм навчання на етапі післядипломної освіти лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.14-16)
Кратенко І. С. Досвід упровадження дистанційної форми навчання в умовах переходу до болонської системи підготовки лікарів-епідеміологів/ І. С. Кратенко, А. П. Подаваленко, Т. О. Чумаченко (стр.17-19)
Сидоров Д. Ю. Упровадження елементів дистанційної освіти в роботу кафедр післядипломної освіти лікарів/ Д. Ю. Сидоров, В. І. Смирнова, І. В. Шоп (стр.20-22)
Пушкарь С. Н. Медицинская информационная система хирургического отделения онкологического центра/ С. Н. Пушкарь [и др.] (стр.23-25)
Хвисюк О. М. Університетська клініка - це майбутнє післядипломної освіти лікарів-стоматологів/ О. М. Хвисюк, Е. Д. Діасамідзе (стр.26-28)
Марченко В. Г. Інтенсифікація навчального процесу на сучасному етапі модернізації системи освіти/ В. Г. Марченко, К. А. Степанченко (стр.29-31)
Куцевляк В. Ф. Опыт работы с врачами-интернами на кафедре стоматологии, терапевтической стоматологии/ В. Ф. Куцевляк [и др.] (стр.32-35)
Шаповалова В. О. Фармацевтичне право: судово-фармацевтичне вивчення протипоказань до застосування допоміжних репродуктивних технологій для жінок з адиктивною залежністю/ В. О. Шаповалова [и др.] (стр.36-39)
Кулик В. Л. Показатели вареабельности сердечного ритма на этапах терапии пациентов с пароксизмальной и персистирующей фибриляцией предсердий на эпизодах синусового ритма в зависимости от продолжительности корригированого интервала QT/ В. Л. Кулик, Л. А. Мартимьянова, Н. И. Яблучанский (стр.40-44)
Роздильськая О. Н. Клиническая характеристика больных с хроническими облитерирующими заболеваниями артерий нижних конечностей и артериальной гипертензией, принимавших участие в ликвидации последствий аварии на Чернобыльской атомной электростанции/ О. Н. Роздильськая [и др.] (стр.45-49)
Даценко И. Б. Система абилитации подростков с мозговой дисфункцией и нарушением формирования личности по органическому типу/ И. Б. Даценко (стр.50-54)
Яковцов Е. П. Алгоритм выбора метода пластики послеоперационных вентральных грыж с учетом измерения внутрибрюшного давления/ Е. П. Яковцов, С. К. Рамалданов (стр.55-57)
Короп О. А. Застосування стандартів профілактики, діагностики і лікування хворих на гнійно-запальні захворювання м’яких тканин хірургічного профілю в амбулаторно-поліклінічних закладах та їх удосконалення/ О. А. Короп (стр.58-62)
Бойко В. В. Особенности лечебно-диагностической тактики при сочетанной закрытой абдоминальной травме/ В. В. Бойко [и др.] (стр.63-69)
Любченко А. В. Иммунологический статус детей с костно-деструктивной патологией височно-нижечелюстного сустава/ А. В. Любченко (стр.70-74)
Сафонова І. М. Диференційна ультразвукова діагностика причин субінволюції матки у післяпологовому періоді/ І. М. Сафонова [и др.] (стр.75-79)
Мысько С. Я. Ятрогенная травма мочеточника - оптимальный выбор лечения/ С. Я. Мысько (стр.80-85)
Гризодуб В. І. Оптимізація ортопедичного лікування хворих із повною адентією/ В. І. Гризодуб [и др.] (стр.86-90)
Профессор Куцевляк Валентина Федоровна (К 70-летнему юбилею) (стр.91)
Професор Пєєв Борис Іванович (До 70-літнього ювілею) (стр.92)
Профессор Белоусов Юрий Владимирович (К 75-летнему юбилею) (стр.93-94)
Пам’яті професора. Топоров Генадій Миколайович (стр.95-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Медична освіта -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Богатирьова Р. В. Основні завдання вищої медичної освіти у процесі формування системи охорони здоров’я України/ Р. В. Богатирьова (стр.5-8)
Осійчук М. С. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої медичної освіти/ М. С. Осійчук (стр.9-13)
Толстанов О. К. Результати діяльності вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів IV рівня акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України у процесі реформування сфери охорони здоров’я на сучасному етапі/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.14-18)
Вороненко Ю. В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.19-23)
Волосовець О. П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Л. П. Войтенко (стр.24-28)
Москаленко В. Ф. Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.29-32)
Осійчук М. С. Національний підручник - важлива складова організації підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.33-38)
Jan E. Zejda. Teaching medicine - current experience from the school of medicine in katowice, medical university of silesia, Poland/ E. Zejda Jan (стр.39)
Мороз В. М. Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.40-43)
Запорожан В. М. Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новому етапі впровадження КМСОНП/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.44-47)
Думанский Ю. В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького/ Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак (стр.48-50)
Черних В. П. Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.51-53)
Зіменковський Б. С. Досвід управління якістю вищої медичної та фармацевтичної освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.54-57)
Дзяк Г. В. Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.58-60)
Лісовий В. М. Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородний (стр.61-64)
Ждан В. М. Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів/ В. М. Ждан [и др.] (стр.65-68)
Колесник Ю. М. Деякі аспекти реформування вищої медичної освіти/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.69-72)
Бойчук Т. М. Сервер дистанційного навчання БДМУ - ефективний інструмент організації та контролю самостійної роботи студентів/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.73-76)
Рожко М. М. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів/ М. М. Рожко [и др.] (стр.77-80)
Хвисюк О. М. Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.81-84)
Івченко В. К. Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій / В. К. Івченко, В. В. Сімрок (стр.85-86)
Бабанін А. А. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С. І. Георгієвського/ А. А. Бабанін [и др.] (стр.87-88)
Никоненко О. С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.89-91)
Vadachkoria Zurab. Education and assessment of clinical skills at tbilisi state medical university/ Zurab Vadachkoria, Marine Mavaladze, Rima Beriashvili (стр.92-95)
Фомін П. Д. Впровадження болонського процесу у реформуванні навчально- методичних підходів на кафедрах хірургії/ П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський (стр.96-98)
Бєленічев І. Ф. Деякі аспекти проведення модульного контролю з нової дисципліни "Моніторинг лікарських препаратів" у магістрів-лаборантів за допомогою телекомунікаційних технологій/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова (стр.99-101)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2013р.,N 3
Цікаві статті :
Хвисюк М. І. Історія, сучасність, перспективи розвитку Харківської медичної академії післядипломної освіти/ М. І. Хвисюк [и др.] (стр.6-10)
Хвисюк О. М. Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика – сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.11-13)
Белоусов Ю. В. Этапы становления харьковской школы детской гастроэнтерологии/ Ю. В. Белоусов [и др.] (стр.14-16)
Пархоменко Л. К. Школа підліткової медицини: інтерактивні методи навчання/ Л. К. Пархоменко [и др.] (стр.17-18)
Ждан В. М. Актуальність упровадження інноваційних комп’ютерних технологій у післядипломній освіті/ В. М. Ждан [и др.] (стр.19-21)
Павлов О. О. Післядипломна освіта: сучасні тенденції розвитку та перспективи/ О. О. Павлов, В. І. Більченко, М. Є. Тимченко (стр.22-24)
Лысенко В. И. Использование технологии тайм-менеджмента в работе и жизни врача и педагога/ В. И. Лысенко, С. В. Лысенко (стр.25-27)
Ждан В. М. Новітні інформаційні технології як запорука успішної підготовки майбутнього лікаря/ В. Μ. Ждан [и др.] (стр.28-29)
Щербакова В. В. Упровадження принципів доказової медицини в практичну діяльність акушера-гінеколога/ В. В. Щербакова [и др.] (стр.30-31)
Овчаренко Л. С. Використання методу ділової гри в післядипломній медичній освіті лікарів-педіатрів/ Л. С. Овчаренко [и др.] (стр.32-34)
Савво В. М. Опыт преподавания разделов по питанию детей раннего возраста в программе обучения врача-педиатра и семейного врача/ В. М. Савво, Т. А. Филонова, Ю. В. Сороколат (стр.35-37)
Георгіянц М. А. Практичні аспекти оптимізації навчання лікарів дитячих анестезіологів та лікарів суміжних спеціальностей/ М. А. Георгіянц [и др.] (стр.38-39)
Глушко Л. В. Аспекти професійної підготовки лікарів загальної практики — сімейної медицини на Прикарпатті/ Л. В. Глушко [и др.] (стр.40-42)
Бодня К. І. Шляхи підвищення професійної підготовки ентомологів на післядипломному етапі/ К. І. Бодня, Л. В. Газзаві-Рогозіна (стр.43-44)
Клигуненко О. М. Вибір та наукове обґрунтування змісту і методів навчання з медицини невідкладних станів у сімейних лікарів/ О. М. Клигуненко [и др.] (стр.45-47)
Гарюк О. Г. Оптимизация обучения врачей-отоларингологов на 3D-моделях полости носа и околоносовых пазух/ О. Г. Гарюк, А. Ю. Меркулов, А. С. Нечипоренко (стр.48-50)
Велигоцкий Я. Н. Актуальные проблемы современной торакоабдоминальной хирургии/ Я. Η. Велигоцкий (стр.51-54)
Демин Ю. А. К вопросам преподавания курса офтальмологии: современные аспекты/ Ю. А. Демин, Ю. В. Коваленко, Е. А. Шкиль (стр.55-57)
Тондий Л. Д. О самостоятельной работе врачей - слушателей циклов последипломного образования/ Л. Д. Тондий, Е. Л. Закревская, О. Л. Тондий (стр.58-60)
Гончарова Е. Ю. Структурный анализ и социально-демографическая характеристика современного контингента врачей-курсантов опорной кафедры наркологии ХМАПО/ Е. Ю. Гончарова (стр.61-64)
Клименко Т. М. Викладання перинатальних інфекцій лікарям-неонатологам із різним досвідом практичної роботи за методикою проблемного інтерактивного навчання/ Т. Μ. Клименко [и др.] (стр.65-69)
Куроедова В. Д. Нові освітні технології післядипломного навчання лікарів-ортодонтів України/ В. Д. Куроедова [и др.] (стр.70-72)
Рожко М. М. Глибина засвоєння знань за оцінкою субтестів результатів «Крок 3. Стоматологія» на кафедрі стоматології ФПОІФНМУ/ М. М. Рожко [и др.] (стр.73-75)
Самойленко А. В. Щодо проблеми підготовки лікарів-інтернів до складання ліцензійного іспиту «Крок 3. Стоматологія» / А. В. Самойленко [и др.] (стр.76-79)
Сон А. С. Підготовка лікарів-інтернів на кафедрі нейрохірургії і неврології Одеського національного медичного університету/ А. С. Сон [и др.] (стр.78-79)
Болотная Л. А. Применение интерактивных методов обучения в последипломном образовании дерматовенерологов/ Л. А. Болотная, В. С. Калашникова (стр.80-82)
Кочін І. В. Вибір аксіологічної та етично-духовної стратегії становлення сучасної української вищої медичної освіти/ І. В. Кочін [и др.] (стр.83-86)
Ткач Ю. І. Юридичні основи післядипломної підготовки медичних фахівців лабораторій (чи існують біологічні спеціальності?)/ Ю. І. Ткач (стр.87-89)
Опарин А. Г. Лекция: новые подходы и классические принципы/ А. Г. Опарин [и др.] (стр.90-91)
Куроедова В. Д. Підняття ролі вітчизняної школи ортодонтів на всіх етапах післядипломного навчання лікарів-ортодонтів/ B. Д. Куроедова [и др.] (стр.92-94)
Спузяк М. І. Українська школа безперервної післядипломної освіти в радіології (трирічний досвід проведення курсів)/ М. І. Спузяк, О. П. Шармазанова (стр.95-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Жеребкін В.В., Жадан І. А., Грищенко О. В., Бодня К. І., Соболева І. А., Сергієнко О. І.
Назва : Досвід проведення циклів спеціалізації за фахом «Загальна практика – сімейна медицина» за очно-заочною формою навчання
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2013. - № 3. - С. 11-13 (Шифр ПУ56/2013/3)
MeSH-головна: СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА -- FAMILY PRACTICE
ВРАЧИ СЕМЕЙНЫЕ -- PHYSICIANS, FAMILY
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Коломійченко Ю. А., Жеребкін В. В., Жадан І. А.
Назва : Досвід проведення заочного циклу спеціалізації за фахом «Загальна практика – сімейна медицина»
Місце публікування : Здобутки клінічної і експериментальної медицини. - 2014. - № 1. - С. 167 (Шифр З031814/2014/1)
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 2
Цікаві статті :
Бондаренко Ю. І. Матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю "Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України", присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевского (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), 15-16 травня 2014 року м. Тернопіль/ Ю. І. Бондаренко (стр.5-87)
Бондаренко Ю. І. Іван Горбачевський - український вчений світової слави/ Ю. І. Бондаренко, Я. І. Гонський, О. В. Лотоцька (стр.6-8)
Толстанов О. К. Аспекти підготовки й підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів у вищих навчальних закладах IV рівня акредитації та закладах післядипломної освіти МОЗ України/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.9-12)
Осійчук М. С. Методика визначення галузевого рейтингу та його показників/ М. С. Осійчук, О. П. Волосовець, І. Є. Булах (стр.13-18)
Осійчук М. С. Моніторинг як важлива складова покращення якості освіти/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.19-24)
Вороненко Ю. В. Досвід НМАПО імені П. Л. Шупика щодо підвищення кваліфікації за очно-заочною формою з елементами дистанційного навчання у форматі он-лайн/ Ю. В. Вороненко, Є. Є. Латишев, В. М. Михальчук (стр.25-26)
Ковальчук Л. Я. Реорганізація післядипломної освіти – важливий аспект наступного розвитку охорони здоров’я в Україні/ Л. Я. Ковальчук (стр.27-33)
Мороз В. М. Досягнення та перспективи організації навчального процесу в контексті європейської інтеграції у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.34-37)
Запорожан В. М. Інноваційні підходи до підготовки сучасного лікаря/ В. М. Запорожан (стр.38-40)
Амосова К. М. Оцінка знань студентів-випускників за результатами державного іспиту 2012/2013 навчального року/ К. М. Амосова [и др.] (стр.41-43)
Лісовий В. М. Проблеми організації навчання у рамках програми отримання подвійного диплома/ В. Μ. Лісовий [и др.] (стр.42-43)
Черних В. П. Компетентнісний підхід у розробці стандартів вищої фармацевтичної освіти/ В. П. Черних [и др.] (стр.44-45)
Ждан В. М. "Болонський процес" і Україна : реалії, міфи і перспективи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.46-47)
Думанський Ю. В. Застосування сучасних педагогічних технологій для підвищення якості підготовки лікарів у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького/ Ю. В. Думанський [и др.] (стр.48-51)
Никоненко О. С. Удосконалення технологій зворотного зв’язку в організації самостійної роботи лікарів у післядипломній освіті/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.52-53)
Колесник Ю. М. Реалії і перспективи Болонського реформування у ВНЗ України/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.54-58)
Дзяк Г. В. Досвід роботи щодо підвищення якості підготовки іноземних студентів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.59-61)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.62-65)
Зіменковський Б. С. Кредитно-модульна система у контексті реформування англомовного навчання іноземних студентів на додипломному етапі у Львівському національному медичному університеті ім. Данила Галицького/ Б. С. Зіменковський [и др.] (стр.66-67)
Івченко В. К. Фундаменталізація як основа підготовки майбутнього лікаря у контексті Європейського освітнього простору/ В. К. Івченко [и др.] (стр.68-72)
Рожко М. М. З досвіду роботи навчально-практичних центрів університету/ М. М. Рожко [и др.] (стр.73-74)
Бойчук Т. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі Буковинського державного медичного університету/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.75-78)
Вороненко Ю. В. Шляхи подолання негативних наслідків трансформації знань у системі післядипломної медичної освіти – створення професійної спіралі знань/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.79-80)
Децик О. З. Актуальність формування інтегральних знань та навичок з паліативної допомоги у майбутніх лікарів/ О. З. Децик, Г. М. Ерстенюк, Ж. М. Золотарьова (стр.81-82)
Поканевич О. В. Деякі аспекти формування особистості студента за умов впровадження кредитно - модульної системи освіти/ О. В. Поканевич, М. М. Матяш, Л. І. Худенко (стр.83-87)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболева І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Назва : Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 2. - С. 62-65 (Шифр МУ7/2014/2)
MeSH-головна: ВРАЧИ ОБЩЕЙ ПРАКТИКИ -- GENERAL PRACTITIONERS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Знайти схожі

16.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Пам’яті ректора Тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського члена-кореспондента НАМИ України, заслуженого діяча науки і техніки України, професора Леоніда Якимовича Ковальчука (стр.6-7)
Андреев І. А. Викладання епідеміології внутрішньолікарняних інфекцій на сучасному етапі/ І. А. Андреев (стр.8-10)
Анісімов В. Ю. Становлення та розвиток фармацевтичної освіти в Південному регіоні/ В. Ю. Анісімов [и др.] (стр.11-13)
Боярчук О. Р. Досвід Грузії у реалізації концепції безперервного професійного розвитку лікарів/ О. Р. Боярчук [и др.] (стр.14-17)
Вдовиченко Ю. П. Реалізація андрагогічних принципів у професійному розвитку особистості/ Ю. П. Вдовиченко [и др.] (стр.18-20)
Верещагіна Н. Я. Проведення об’єктивних структурованих клінічних іспитів - важлива складова контролю знань студентів/ Н. Я. Верещагіна, Т. Ю. Чернець, Н. З. Ярема (стр.21-23)
Волощук Н. І. Запровадження нетрадиційних методів навчання як засіб підготовки студентів-медиків нової генерації/ Н. І. Волощук, О. С. Пашинська, О. М. Денисюк (стр.24-26)
Галюк В. М. Сучасні мультимедійні методи навчання іноземних студентів як спосіб підвищення якості знань при вивченні абдомінальної хірургії/ В. М. Галюк (стр.27-29)
Герасимчук М. Р. Роль дидактичних ігор у процесі вивчення патологічної фізіології/ М. Р. Герасимчук (стр.30-33)
Головчак І. С. Напрямки вдосконалення викладання на післядипломному етапі освіти/ І. С. Головчак (стр.34-36)
Грозав А. М. Методичні підходи щодо зниження напруження адаптаційних процесів у студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі/ А. М. Грозав, О. О. Перепелиця (стр.37-40)
Губіна Н. В. Інтерактивна форма навчання в процесі спеціалізації з клінічної фармації на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи/ Н. В. Губіна (стр.41-43)
Дзига С. В. Впровадження елективного курсу "Функціональна діагностика" у навчальний процес студентів медичного факультету тдму їм. і. я. горбачевського/ С. В. Дзига, О. В. Бакалець, Н. Б. Бегош (стр.44-45)
Дубініна В. Г. Особливості навчання англомовних студентів на клінічних кафедрах/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.46-49)
Іващук О. І. Завдання та перспективи організації навчального процесу з онкології на післядипломному етапі/ О. І. Іващук [и др.] (стр.50-51)
Кишкан І. Г. Активне використання сервера дистанційного навчання БДМУ - важливий фактор успішної підготовки студентів із фармакології до ЛП "Крок 1. Стоматологія"/ І. Г. Кишкан (стр.52-55)
Кліщ Г. І. Форми організації навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.56-59)
Костюк І. Р. Адаптація методики проведення практичного заняття "Захист історії хвороби" на V курсі стоматологічного факультету на кафедрі дитячої стоматології іфнму до умов кредитно-модульної системи освіти/ І. Р. Костюк (стр.60-62)
Кравець Н. О. Застосування відкритого програмного комплексу ImageJ в курсі вивчення медичної інформатики/ Н. О. Кравець, А. В. Семенець, Н. Я. Климук (стр.63-67)
Кравчук Л. В. Суспільно-політичні аспекти системи освіти на Тернопільщині в 1939-1941 PP./ Л. В. Кравчук [и др.] (стр.68-73)
Кульчицький В. Й. Ретроспективний аналіз дефініції "Патріотизм" у соціально- педагогічному аспекті (друга половина XX століття)/ В. Й. Кульчицький (стр.74-78)
Кущ О. Г. Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дисципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика"/ О. Г. Кущ (стр.79-81)
Литвинова О. Н. Якість медичної допомоги - основна професійна орієнтація при підготовці фахівця у вищій школі/ О. Н. Литвинова, Ю. М. Петрашик, К. Є. Юріїв (стр.82-84)
Манащук Н. В. Виробнича практика з пародонтології в умовах кредитно-модульної системи/ Н. В. Манащук (стр.85-86)
Махобей К. М. Роль наукової діяльності Івана Яковича Горбачевського у дослідженні синтезу сечової кислоти в організмі ссавців й in vitro/ Κ. Μ. Махобей, М. В. Чорненький (стр.87-91)
Мерецький В. М. Сучасні аспекти викладання клінічної фармакології/ В. М. Мерецький (стр.92-94)
Молодовець О. Б. Реалізація міжпредметної інтеграції при викладанні і пропедевтики внутрішніх хвороб на прикладі хронічного гастриту/ О. Б. Молодовець (стр.95-98)
Оринчак М. А. Оптимізація педагогічного процесу шляхом взаємовідвідування занять/ М. А. Оринчак, О. С. Човганюк, І. І. Вакалюк (стр.99-100)
Палійчук І. В. Досвід дистанційного навчання лікарів-стоматологів на післядипломному етапі/ І. В. Палійчук (стр.101-103)
Платонова О. М. Перспективи застосування технологій дистанційного навчання при викладанні педіатричних дисциплін/ О. М. Платонова (стр.104-106)
Романова Ю. Г. Впровадження наукових розробок у навчальний процес - запорука якості підготовки студентів-стоматологів/ Ю. Г. Романова [и др.] (стр.107-111)
Сон А. С. Формування і розвиток педагогічного такту викладача медичного університету/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, О. М. Стоянов (стр.112-114)
Фальфушинська Г. І. Віртуальні навчальні програми з хімічних дисциплін в організації навчального процесу в медичних закладах/ Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець, Г. Я. Загричук (стр.115-117)
Федяк І. О. Особливості викладання предмета "Фармацевтичне правознавство" у сучасній системі підготовки провізорів/ І. О. Федяк (стр.118-121)
Філіпець Н. Д. Висвітлення принципів безпеки лікарських засобів при викладанні медичних дисциплін/ Н. Д. Філіпець [и др.] (стр.122-123)
Хвисюк О. М. Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.124-127)
Холодкова О. Л. Болонський процес у вищій медичній освіті та особливості його втілення в контексті викладання анатомії людини/ О. Л. Холодкова [и др.] (стр.128-131)
Чорній Н. В. Самостійна робота студентів як складова частина у підготовці спеціаліста в умовах кредитно-модульної системи навчання/ Н. В. Чорній (стр.132-134)
Шлімкевич І. В. Методологічні особливості контролю знань студентів в науково-педагогічному контексті навчання за кредитно- модульною системою у вищих медичних закладах/ І. В. Шлімкевич, О. Я. Царук (стр.135-138)
Якименко О. О. Дистанційна освіта - потужна складова екопедагогіки, вебінар - важливий елемент освітньої ноосфери/ О. О. Якименко, О. Я. Тягай, В. С. Бірюков (стр.139-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Жеребкін В. В., Жадан І. А., Соболєва І. А., Бодня К. І., Грищенко О. В., Сергієнко О. І., Бортний М. О., Коломійченко Ю. А., Пересада Н. О.
Назва : Інноваційні освітні технології в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 4. - С. 124-127 (Шифр МУ7/2014/4)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)