Пошуковий запит: (<.>A=Жадько, С. В.$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи з 1 по 18 |
>1.
| Мнушко З. Н. Изучение предпочтений потребителей ОТС-препаратов для лечения простудных заболеваний/З. Н. Мнушко, И. А. Грекова, С. В. Жадько // Провизор. -Харьков, 1999,N № 22.-С.23-26
|
>2.
| Фармацевтичний журнал - 2005г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>3.
| Мнушко З. М. Інновації у фармації: наука, практика, навчальний процес/З. М. Мнушко, М. М. Слободянюк, С. В. Жадько // Фармацевтичний журнал, 2005,N № 6.-С.6-11
|
>4.
| Фармацевтичний журнал - 2008г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>5.
| Слободенюк М. М. Брендинг у діяльності фармацевтичних підприємств/М. М. Слободенюк, С. В. Жадько // Фармацевтичний журнал, 2008,N № 1.-С.10-16
|
>6.
| Український журнал клінічної та лабораторної медицини - 2010г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>7.
| Слободянюк М. М. Науково-методичні підходи до оптимізації фінансування інноваційного портфелю фармацевтичного підприємства/М. М. Слободянюк, С. В. Жадько, О. С. Самборський // Український журнал клінічної та лабораторної медицини, 2010,N № 2.-С.58-62
|
>8.
| Український журнал клінічної та лабораторної медицини - 2010г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>9.
| Слободянюк М. М. Оцінка ринкових позицій лікарських препаратів на основі концепції капіталу бренду/М. М. Слободянюк, М. М. Самборський, С. В. Жадько // Український журнал клінічної та лабораторної медицини, 2010,N № 3.-С.107-113
|
>10.
| Український журнал клінічної та лабораторної медицини - 2013г. т.8,N 1 (Введено оглавление)
|
>11.
| Жадько С. В. Сучасні аспекти позиціонування лікарських препаратів на фармацевтичному ринку/С. В. Жадько // Український журнал клінічної та лабораторної медицини, 2013. т.Т. 8,N № 1.-С.52-56
|
>12.
| Мнушко З. М. Аналіз забезпеченості населення України флебопротекторними лікарськими препаратами/З. М. Мнушко, Мунес Алабдулла Джома Халіл, С. В. Жадько // Український журнал клінічної та лабораторної медицини, 2013. т.Т. 8,N № 1.-С.219-223
|
>13.
| Соціальна фармація в охороні здоров’я - 2019г. т.5,N 1 (Введено оглавление)
|
>14.
| Малий В. В. Обгрунтування маркетингових рішень і підходів до підвищення ринкового потенціалу гепатотропного лікарського засобу/В. В. Малий, Муса Істаніс Марвек Медхат, С. В. Жадько // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2019. т.Том 5,N № 1.-С.69-76
|
>15.
| Соціальна фармація в охороні здоров’я - 2020г. т.6,N 1 (Введено оглавление)
|
>16.
| Пестун І. В. Теоретичне обгрунтування та практична реалізація концепції кадрового маркетингу у фармації/І. В. Пестун, Г. С. Бабічева, С. В. Жадько // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2020. т.Том 6,N № 1.-С.40-49
|
>17.
| Соціальна фармація в охороні здоров’я - 2021г. т.7,N 1 (Введено оглавление)
|
>18.
| Маркетингове дослідження рівня сприяння раціональному використанню лікарських засобів фармацевтичними працівниками в Україні/С. В. Жадько [та ін.] // Соціальна фармація в охороні здоров’я. -Х., 2021. т.Том 7,N № 1.-С.42-53
|
|