Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Калинюк, Н. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Показані документи з 1 по 15
1.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 1
Цікаві статті :
Бойцанюк С. І. Організація лекційного процесу для студентів стоматологічного факультету в умовах навчання за кредитно-модульною системою/ С. І. Бойцанюк
Бурлака Б. С. Застосування комунікаційно-когнитивного підходу "Промислова технологія парфумерно-косметичних засобів" у студентів провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.13-14)
Вовченко М. Б. Вплив різноманітних методів навчання на успішність студентів 1 та 2 курсів при вивченні анатомії людини в ЗДМУ/ М. Б. Вовченко (стр.15-17)
Гарасимів І. М. Особливості викладання медицини катастроф в умовах реформування галузі охорони здоров’я України/ І. М. Гарасимів (стр.18-19)
Горчакова Н. О. Науково-методичні основи викладання фармакології антиангінальних лікарських засобів/ Н. О. Горчакова (стр.20-23)
Данилевич Ю. О. Застосування принципів ейдетики при викладанні дисципліни "Оперативна хірургія та топографічна анатомія"/ Ю. О. Данилевич, М. Ф. Коврига (стр.24-25)
Дейкало І. М. Напрямки організації самостійної роботи студентів медичного ВУЗу в умовах кредитно-модульної системи/ І. М. Дейкало [и др.] (стр.26-28)
Демчук М. Б. Особливості викладання менеджменту та маркетингу у фармації в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. Б. Демчук (стр.29-32)
Дорошенко О. М. Системна оцінка рівня знань курсантів, що навчаються на кафедрах інституту стоматології нмапо імені П. Л. Шулика/ О. М. Дорошенко, Т. М. Волосовець, М. В. Дорошенко (стр.33-34)
Кліщ Г. І. Самостійна робота студента-медика як засіб формування іншомовних вмінь і навичок/ Г. І. Кліщ, Н. О. Федчишин, Н. І. Єлагіна (стр.35-40)
Кормило О. М. Психологічна профілактика синдрому емоційного вигорання у медичних працівників станції швидкої допомоги/ О. М. Кормило [и др.] (стр.41-43)
Кравець Н. Я. Застосування методу моделювання в процесі навчання мікробіологи/ Н. Я. Кравець, І. М. Грод, Л. О. Шевчик (стр.44-47)
Кривенький Т. П. Особливості інтеграції навчального процесу, які спрямовані на підвищення фахової підготовки студентів-стоматологів у ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет/ Т. П. Кривенький [и др.] (стр.48-50)
Кульчицький В. Й. Історико-педагогічні проблеми розвитку патріотичного виховання в Україні ІІ половини XX століття/ В. Й. Кульчицький (стр.51-55)
Куровська В. О. Проблема культури та виховання особистості під час викладання фізіології/ В. О. Куровська (стр.56-59)
Кущ О. Г. Кредитно-модульна система організації навчального процесу на кафедрі мікробіології, вірусологи, імунології Запорізького державного медичного університету для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика’’/ О. Г. Кущ (стр.60-63)
Леськів І. М. Новітні впровадження в педагогічний процес викладання радіології на третьому курсі медичного факультету/ І. М. Леськів [и др.] (стр.64-66)
Манащук Н. В. організація навчального процесу за кредитно-модульною системою для студентів стоматологічного факультету на курсі пародонтології/ Н. В. Манащук, Н. В. Чорній (стр.67-68)
Мізюк В. М. Використання тестового контролю знань студентів при вивченні дисципліни "Внутрішня медицина’’/ В. М. Мізюк (стр.69-70)
Місяченко М. М. Актуальні питання методологічного покращення якості викладання предмета "Внутрішня медицина’’ для студентів стоматологічного факультету/ М. М. Місяченко (стр.71-72)
Нікіфоров О. А. Особливості навчання та рейтингового оцінювання знань студентів-іноземців у вивченні основ клінічної генетики на медичному факультеті за умов кредитно-модульної системи освіти/ О. А. Нікіфоров (стр.73-76)
Омельчук С. Т. Актуальні питання нейропсихонутриціології у професійній підготовці студентів медико-психологічного фаху (частина 1)/ С. Т. Омельчук, Н. В. Велика, Т. І. Аністратенко (стр.77-82)
Перепелиця О. О. Особистісно-Орієнтований підхід в організації позааудиторної роботи учнів на підготовчому відділенні для громадян України Буковинського державного медичного університету/ О. О. Перепелиця (стр.83-85)
Пида В. П. Використання віртуальних програм для викладання фармакології у студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Пида (стр.88-88)
Пішак В. П. Студентське наукове товариство як перша сходинка до формування творчого потенціалу науковця/ В. П. Пішак, М. І. Кривчанська, М. О. Ризничук (стр.89-91)
П’ятночка І. Т. Роль сімейного лікаря в боротьбі з туберкульозом/ І. Т. П’ятночка, С. І. Корнага, В. І. П’ятночка (стр.92-94)
Рогальський І. О. Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті/ І. О. Рогальський [и др.] (стр.95-97)
Семенець А. В. Застосування хмарних технологій при побудові інформаційної інфраструктури медичного ВНЗ/ А. В. Семенець (стр.98-103)
Сон А. С. Педагогічний такт викладача вищого навчального закладу, напрямки рішення/ А. С. Сон, В. В. Добровольський, Ю. І. Горанський (стр.104-106)
Сорокман Т. В. Наукові дослідження як рушійна сила вищої медичної освіти/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.107-109)
Сорокман Т. В. Шляхи удосконалення якості освіти у вищому медичному навчальному закладі/ Т. В. Сорокман [и др.] (стр.110-112)
Федчишин Н. О. Тестування як метод навчання і контролю знань студентів при вивченні німецької мови/ Н. О. Федчишин (стр.113-118)
Шовкова Н. І. Шляхи адаптації проведення виробничої лікарської практики з профілактики стоматологічних захворювань згідно з кредитно-модульною системою навчання на кафедрі дитячої стоматології ІФНМУ/ Н. І. Шовкова (стр.119-120)
Зятковська О. Я. Особливості кредитно-модульної системи навчання студентів фармацевтичного факультету з дисципліни "Лабораторна діагностика’’/ О. Я. Зятковська (стр.121-123)
Кульбашна Я. А. Модель формування професійної компетентності майбутнього стоматолога/ Я. А. Кульбашна, Я. П. Нагірний (стр.124-128)
Тишковець М. П. Багатий доробок науковця/ М. П. Тишковець (стр.129-131)
Завальнюк А. Х. Деякі зауваження до змісту навчального посібника В. Т. Бачинського із співавторами "Первинний огляд трупа на місці виявлення" (Чернівці, 2010)/ А. Х. Завальнюк, І. О. Юхимець, О. Ф. Кравець (стр.132-134)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рогальський І. О., Чорненький М. В., Калинюк Н. М., Сопіга М. О.
Назва : Особливості викладання медико-правових дисциплін на іноземному факультеті
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 1. - С. 95-97 (Шифр МУ7/2014/1)
MeSH-головна: ЮРИСПРУДЕНЦИЯ -- JURISPRUDENCE
ПРАВА ЧЕЛОВЕКА -- HUMAN RIGHTS
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2015р.,N 1
Цікаві статті :
Васюта В. А. Застосування експертних оцінок для аналізу системи профілактики атрофії зорових нервів/ В. А. Васюта (стр.4-7)
Семенюк О. А. Характеристика концептуальної моделі попередження втрати населення працездатного віку на регіональному рівні/ О. А. Семенюк, Я. Л. Гржибовський (стр.8-15)
Дзюба О. М. Порівняльний аналіз стану реформування системи охорони здоров’я в пілотних регіонах України/ О. М. Дзюба, Н. Т. Кучеренко, Л. А. Карамзіна (стр.16-24)
Гасюк Н. В. Шляхи оптимізації діагностичного процесу та прогностичних критеріїв клінічного перебігу генералізованого пародонтиту/ Н. В. Гасюк (стр.25-30)
Січінава Р. М. Захворюваність за окремими класами і нозологічними формами осіб мобілізаційного резерву, евакуйованих у підлітковому віці, у віддаленому періоді після аварії на ЧАЕС/ Р. М. Січінава (стр.31)
Взаємодія "держава-громада" заради здоров’я: зарубіжний досвід боротьби з неінфекційними захворюваннями (стр.35-41)
Рогальський І. О. Антикорупційні заходи при побудові нової системи охорони здоров’я: досвід Республіки Польща/ І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк (стр.42-46)
Петрашик Ю. М. Забезпеченість системи охорони здоров’я медичними закладами та медперсоналом/ Ю. М. Петрашик (стр.47-51)
Толокова Т. І. Персоналістична біоетика у законодавчому регулюванні допоміжних репродуктивних технологій в Україні/ Т. І. Толокова (стр.52-56)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рогальський І. О., Калинюк Н. М.
Назва : Антикорупційні заходи при побудові нової системи охорони здоров’я: досвід Республіки Польща
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - 2015. - № 1. - С. 42-46. - ISSN 1681-2786 (Шифр ВУ14/2015/1). - ISSN 1681-2786
Примітки : Библиогр.: с.45-46
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ -- HEALTH CARE REFORM
СТРАХОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ -- INSURANCE, HEALTH
УКРАИНА -- UKRAINE
ПОЛЬША -- POLAND
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Медичне право -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Exter A. Guidelines for Reviewing National P/ A. Exter, G. A. Goryainov (стр.11-22)
Демченко І. С. E-здоров’я в Україні: правові питання та перспективи впровадження/ І. С. Демченко (стр.23-33)
Лемеха Р. І. Об’єктивна сторона складу злочину «неналежне виконання професійних обов’язків медичним працівником»/ Р. І. Лемеха (стр.34-43)
Мамедов В. Г. Формирование биоэтики и медицинского права в Азербайджане как единой комплексной науки/ В. Г. Мамедов, В. Я. Мамедова (стр.44-58)
Сенюта І. Я. Правовий звичай як джерело права та регулятор відносин у сфері надання медичної допомоги/ І. Я. Сенюта (стр.59-70)
Франчук В. В. Особливості запитань у постановах слідчих про призначення судово-медичної експертизи у випадках порушень медичними працівниками своїх професійних обов’язків/ В. В. Франчук [та ін.] (стр.71-82)
Порядок оплати праці медичних працівників за законодавством України (стр.83-86)
МІЖНАРОДНІ ТА РЕГІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ В СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я І ПРАКТИКА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ (стр.87-91)
Спільна заява ООН і ВООЗ про припинення дискримінації у закладах охорони здоров’я (27 червня 2017) (стр.87-90)
Справа «Темченко проти України» (стр.90-111)
МЕДИЧНЕ ПРАВО В ДОКУМЕНТАХ: НАЦІОНАЛЬНІ АКТИ (стр.112-119)
Щодо порядку надання медичної допомоги іноземцям та особам без громадянства (17.01.2014 р. № 4-0-2-14/7.1) (стр.112-113)
Щодо питань проведення медичного огляду та спеціальної перевірки (28.04.2017 р. № 3.02-19/739-17/11719) (стр.114)
Щодо застосування у роботі медичних працівників Наказу МОЗ України № 110 від 14.02.2012 р. (стр.115-116)
Роз’яснення Міністерства соціальної політики України деяких питань оплати праці на виконання Закону України від 06.12.2016 р. № 1774-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (12.01.2017 р.) (стр.117-119)
З юридичної практики (стр.120-147)
Міністерство охорони здоров’я України (стр.148-178)
Методичні рекомендації з питань перетворення закладів охорони здоров’я з бюджетних установ у комунальні некомерційні підприємства (14.04.2017 р. № 9) (стр.148-164)
Статут комунального некомерційного підприємства Х. міської ради «Стоматологічна поліклініка №____» (стр.165-178)
Досвід викладання медичного і фармацевтичного права в Полтавському юридичному інституті Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого (стр.179-180)
Сенюта Ірина Ярославівна (стр.181-184)
Золотий ювілей Всесвітньої асоціації медичного права. 23-й щорічний Міжнародний конгрес з медичного права (стр.193-195)
Створення Комітету медичного і фармацевтичного права та біоетики Національної асоціації адвокатів України (стр.196)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Франчук В. В., Калинюк Н. М., Зозуля В. М., Калинюк Б. М.
Назва : Особливості запитань у постановах слідчих про призначення судово-медичної експертизи у випадках порушень медичними працівниками своїх професійних обов’язків
Паралельн. назви :Peculiarities of Questions, Foreseen by Resolutions on Appointment of Forensic - Medical Examination in Cases of Violations of Professional Duties by Medical Professionals
Місце публікування : Медичне право. - 2017. - N 2. - С. 71-82 (Шифр МУ77/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СУДЕБНАЯ МЕДИЦИНА -- FORENSIC MEDICINE
СУДЕБНЫЕ СЛУЧАИ -- LEGAL CASES
Анотація: Досліджено матеріали 231 комісійної судово-медичної експертизи, призначеної у випадках неналежного надання медичної допомоги, виконані у Тернопільському та Житомирському обласних бюро судово-медичної експертизи. З постанов про призначення цих експертиз проаналізовано 2185 запитань, які слідчі ставили з метою встановити конкретні обставини медичного інциденту, що підлягали доказуванню. Знайдені, виокремлені та докладно висвітлені недоліки у змісті, формулюваннях і редакції запитань, які слідчі направляли для експертного вирішення. Окреслено способи розширення можливостей судово-медичної експертизи під час розслідування справ, пов’язаних з порушеннями медичними працівниками своїх професійних обов’язків
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта -2018р.,N 1
Цікаві статті :
Алєксєєнко О. А. Навчальна демонстрація автопсії як метод проведення практичного заняття з патоморфології/ О. А. Алєксєєнко [та ін.] (стр.5-7)
Бобрук С. В. Шляхи покращення навчання з метою попередження психоемоційних порушень у студентів-медиків вищих медичних закладів/ С. В. Бобрук (стр.8-10)
Боярчук О. Р. Особливості викладання предмета "Основи раціонального харчування" на кафедрі дитячих хвороб з дитячою хірургією/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.11-15)
Гевкалюк Н. О. Компетентнісний підхід у професійній підготовці лікарів-стоматологів дитячих/ Н. О. Гевкалюк (стр.16-18)
Гусєв В. М. Шляхи оптимізації додипломного навчання на кафедрі акушерства та гінекології/ В. М. Гусєв, В. М. Астахов, Є. О. Шевченко (стр.19-21)
Зеленюк В. Г. Ефективність методу "ділова гра" на заняттях з аптечної технології лікарських засобів/ В. Г. Зеленюк, О. М. Горошко, О. Ю. Ткачук (стр.22-25)
Ільницька О. М. Актуальність післядипломної освіти медичних працівників у державних закладах охорони здоров’я України (1 повідомлення)/ О. М. Ільницька [та ін.] (стр.26-29)
Корольова Т. В. Стан сформованості професійно-етичної культури майбутнього лікаря/ Т. В. Корольова (стр.30-34)
Машейко І. В. Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів/ І. В. Машейко [та ін.] (стр.35-38)
Мисула І. Р. Шляхи вдосконалення викладання медичної реабілітації в сучасних умовах/ І. Р. Мисула [та ін.] (стр.39-42)
Пилипчук В. І. Роль інноваційних технологій у навчанні з циклу "Хірургія" студентів 6-го курсу медичного факультету/ В. І. Пилипчук (стр.43-45)
Рогальський І. О. Особливості викладання медичного права для студентів-медиків/ І. О. Рогальський, Н. М. Калинюк (стр.46-49)
Скробач Н. В. Шляхи підвищення якісного рівня вищої освіти/ Н. В. Скробач [та ін.] (стр.50-54)
Ткаченко А. С. Чи варто використовувати наукометричний m-коефіцієнт на додаток до індексу Гірша при оцінці наукового вкладу викладачів медичних університетів?/ А. С. Ткаченко [та ін.] (стр.55-57)
Топол І. О. Впровадження онлайн-курсу як елементу дистанційної форми навчання у навчальний процес кафедри мікробіології, вірусології та імунології/ І. О. Топол (стр.58-61)
Kulbashna Ya. A. The role of game technology in advancing of future dentists’ professional vocabulary competence formation process/ Ya. A. Kulbashna, V. O. Zakharova (стр.62-67)
Zhdan V. M. Implementation of main interactive teaching methods in training of medical specialist/ V. M. Zhdan [et al.] (стр.68-71)
Гнатюк М. С. Особливості засвоєння практичних навичок лікарями хірургічних спеціальностей при вивченні ендоскопічної хірургії/ М. С. Гнатюк [та ін.] (стр.72-74)
Кастнерова М. Синдром вигорання - важлива проблема підготовки медичних сестер (досвід Південної Чехії)/ М. Кастнерова [та ін.] (стр.75-78)
Колесник Т. В. Використання майстер-класів для формування навичок виконання медичних маніпуляцій на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини/ Т. В. Колесник, О. В. Смольянова (стр.79-81)
Ленчук Т. Л. Реалізація дидактичних принципів у практиці наукової підготовки іноземних студентів до навчання в медичному університеті/ Т. Л. Ленчук (стр.82-86)
Лихацька Г. В. Методологія викладання гастроентерології студентам з англомовною формою навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 2/ Г. В. Лихацька (стр.87-90)
Мєсоєдова В. А. Студентський науковий гурток на кафедрі клінічної анатомії та оперативної хірургії як шлях до вдосконалення професійних навиків майбутнього лікаря/ В. А. Мєсоєдова (стр.91-94)
Мисула І. Р. Досвід викладання англомовним студентам на кафедрі медичної реабілітації за кредитно-модульною системою/ І. Р. Мисула, О. Я. Зятковська, Т. Г. Бакалюк (стр.95-97)
Муратова Т. М. Індивідуальна бесіда як інструмент покращення опанування навчального матеріалу/ Т. М. Муратова, В. В. Добровольський (стр.98-102)
Павлюк Т. В. Особливості емоційної сфери медичних працівників/ Т. В. Павлюк, Т. І. Толокова (стр.103-107)
Петрушанко Т. О. Досвід позааудиторної роботи зі студентами на кафедрі терапевтичної стоматології/ Т. О. Петрушанко [та ін.] (стр.108-111)
Посохова К. А. Подання інформації про побічну дію лікарських засобів при викладанні фармакології/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.112-114)
Спіріна І. Д. Досвід використання кросвордів при викладанні дисципліни "Психіатрія. Наркологія"/ І. Д. Спіріна [та ін.] (стр.115-118)
Швед М. І. Досвід використання віртуальних навчально-самоконтролюючих програм у симуляційно-тренінговій підготовці студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги/ М. І. Швед [та ін.] (стр.119-124)
Dudko O. G. Managing "Traumatology and orthopedics" educational course for foreign students in Bukovynian State Medical University/ O. G. Dudko (стр.125-128)
Logoyda L. S. Methological aspects of teaching of standardization of medicines for foreign students/ L. S. Logoyda, N. O. Zarivna, D. B. Korobko (стр.129-133)
Смольська Л. Ю. Рецензія на наукове видання: Закалюжний М. М. Клінічна латина з англійськими та українськими відповідниками / Мирослав Закалюжний, Михайло Андрейчин, Роман Коморовський. - Тернопіль : ТДМУ, 2017. - 832 с./ Л. Ю. Смольська (стр.134-135)
Дідух В. Д. До 100-річчя від дня смерті Івана Пулюя/ В. Д. Дідух [та ін.] (стр.136-140)
Fedonyuk L. Ya. Educational Biological Museum of Medical Biology Department - valuable treasure and pride of the university/ L. Ya. Fedonyuk, S. S. Podobivsky, O. M. Yarema (стр.141-145)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Рогальський І. О., Калинюк Н. М.
Назва : Особливості викладання медичного права для студентів-медиків
Паралельн. назви :Peculiarities of medical law teaching for medical students
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 1. - С. 46-49 (Шифр МУ7/2018/1)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКОЕ ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВО -- LEGISLATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Анотація: Мета роботи – дослідження особливостей викладання дисципліни “Медичне право України” для студентів-медиків. Основна частина. У статті досліджено проблемні моменти викладання дисципліни “Медичне право України” для студентів неюридичних спеціальностей, зокрема для студентів-медиків. Проаналізовано окремі аспекти навчальної програми з медичного права. Обґрунтовано необхідність вдосконалення методів та технологій викладання медичного права для студентів-медиків. Визначено, що вітчизняна нормативно-правова база має положення, що регулюють права громадян у сфері охорони здоров’я. Однак євроінтеграційний вектор розвитку нашої країни, збільшення обсягів міждержавних обмінів, розвиток ринкових відносин, потребує вивчення та ревізії вітчизняного права, врахування кращого світового досвіду участі професійних і громадських організацій щодо захисту прав медичних працівників та пацієнтів, зобов’язує науковців і законодавчі органи удосконалювати нормативну базу в галузі охорони здоров’я. А впровадження та вивчення її у вищих навчальних закладах забезпечить імплементацію медичного права в систему права України. Висновки. Доведено, що навчальна дисципліна “Медичне право України” включає в себе норми інших галузей права, що регулюють суспільні відносини, учасниками яких є медичні працівники та пацієнти. Це надає змогу студентам-медикам вивчити та знати ази конституційного, цивільного, адміністративного, кримінального законодавства
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2019р.,N 1
Цікаві статті :
Левицька Л. В. Результати впровадження інноваційної програми кардіореабілітації хворих на інфаркт міокарда з коморбідною патологією/ Л. В. Левицька (стр.4-11)
Лотоцька О. В. Якість питної води як одна з детермінант громадського здоров’я в західному регіоні України/ О. В. Лотоцька, В. А. Кондратюк, С. В. Кучер (стр.12-18)
Самойленко А. В. Потреба працівників заводу «Дніпроспецсталь» в стоматологічній ортопедичній допомозі/ А. В. Самойленко, І. В. Возна (стр.19-24)
Холявка В. З. Сучасні аспекти, фактори впливу і перспективи розвитку медичного та лікувально-оздоровчого туризму в Україні/ В. З. Холявка [та ін.] (стр.25-33)
Самоходський В. М. Алгоритм реалізації організаційно-економічних передумов доказового скринінгу та лікувального менеджменту в межах закладів охорони здоров’я трьох рівнів/ В. М. Самоходський [та ін.] (стр.34-43)
Чопчик В. Д. Формування медичних бізнес-процесів у стоматологічному центрі на принципах державно-приватного партнерства/ В. Д. Чопчик, Н. М. Орлова (стр.44-49)
Січкоріз О. Є. Результати порівняльного дослідження показників якості стоматологічної освіти на післядипломному етапі підготовки за спеціальністю «стоматологія» (первинна спеціалізація та передатестаційний цикл)/ О. Є. Січкоріз [та ін.] (стр.50-54)
Пискливець Т. І. Муніципальне замовлення як механізм реформування охорони здоров’я міста Тернополя за умов децентралізації/ Т. І. Пискливець [та ін.] (стр.55-61)
Савка І. Г. Про права медичних працівників під час надання медичної допомоги в контексті реформування системи охорони здоров’я/ І. Г. Савка, Н. М. Калинюк (стр.62-67)
Голяченко О. М. До 90-річчя видатного вченого доктора медичних наук, професора Ярослава Володимировича Ганіткевича/ О. М. Голяченко (стр.68)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Савка І. Г., Калинюк Н. М.
Назва : Про права медичних працівників під час надання медичної допомоги в контексті реформування системи охорони здоров’я
Паралельн. назви :To the rights of the medical practitioners in the context of the reforming of the health system
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2019. - N 1. - С. 62-67 (Шифр ВУ14/2019/1)
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ КАЧЕСТВО -- QUALITY OF HEALTH CARE
МЕДИЦИНСКОЙ ПОМОЩИ ОКАЗАНИЕ -- DELIVERY OF HEALTH CARE
ЗДОРОВЬЯ ИНДИВИДУАЛЬНОГО ОХРАНА -- PERSONAL HEALTH SERVICES
Анотація: Мета: з’ясувати існуючі права медичних працівників, передбачені чинним законодавством, з огляду на реформування системи охорони здоров’я. Матеріали і методи. Методологічною основою дослідження виступає сукупність загальних та спеціальних наукових методів пізнання. Чинні нормативно-правові акти, що проаналізовано за допомогою комплексу методів: порівняльно-правового, структурно-логічного, системно-аналітичного, формально-логічного та методу теоретичного аналізу з дотриманням принципів біотичних норм і правил; формулювання і систематизація висновків. Результати. Аналіз чинних нормативно-правових актів дає підстави стверджувати, що права медичних працівників слід розмежувати на дві групи: загальні та спеціальні. До загальних прав медичних працівників належать ті, які гарантують певні умови їх професійної діяльності, охорону здоров’я, соціальний захист, зокрема право на: належні умови професійної діяльності; обов’язкове страхування; створення медичних наукових товариств чи професійних спілок; судовий захист; соціальну допомогу; скорочений робочий день і додаткову відпустку; пільгові умови пенсійного забезпечення та пільгове надання житла; першочергову медичну допомогу тощо. До спеціальних прав належать такі, які передбачені виключно для медичного працівника як спеціального суб’єкта. Серед таких прав необхідно виокремити: право про надання інформації про пацієнта без його згоди чи згоди його законного представника; право на відмову від подальшого ведення пацієнта; право здійснювати медичне втручання без згоди пацієнта або його законних представників. Чинне національне законодавство у галузі охорони здоров’я потребує вдосконалення. Одним із кроків на цьому шляху стала би імплементація передбаченого міжнародними нормативними актами права лікаря на заперечення під час виконання своїх професійних обов’язків. Висновки. Права лікаря при наданні медичної допомоги слід розділити на загальні та спеціальні. Передбачені чинним національним законодавством професійні права медичних працівників не завжди забезпечуються державними гарантіями і мають почасти декларативний характер. Це зумовлено відсутністю розроблених підзаконних актів, які повинні забезпечити механізм їх реалізації з урахуванням вимог сьогодення. Застосування зарубіжного досвіду, імплементація міжнародних стандартів у національне законодавство, зокрема щодо реалізації лікарем права на заперечення з міркувань совісті, забезпечить більш професійну захищеність лікаря та підвищить якість надання медичної допомогиPurpose: definition of the rights of medical workers while medical aid in the context of reformation of the health care system. Materials and Methods. The methodological basis of the research is a set of general and special scientific methods of cognition. The current normative-legal acts, analyzed using a set of methods: comparative-legal, structural-logical, system-analytical, formal-logical and method of theoretical analysis, observing the principles of biotic norms and rules; formulation and systematization of conclusions. Results. The analysis of the current normative-legal acts gives grounds to confirm that the rights of medical workers should be divided into two groups: general and special. The general rights of medical workers include working conditions, the protection of their health, social protection, the right to appropriate conditions of professional activity; the right to establish medical scientific societies, trade unions and other public organizations; the right to judicial protection; the right to medical activities in accordance with specialty and qualification; the right to confirm qualification, retraining in the appropriate institutions and establishments. The special rights of a health worker should include the following: the right to provide information about the patient without his consent or the consent of his legal representative; the right to refuse the further care of a patient; the right to medical intervention without the consent of the patient and/or his legal representatives. Conclusions. The rights of a doctor while medical aid should be divided into general and special. The professional rights of a doctor, which are noted in the current national legislation, are, for the most part, declarative. This is due to the lack of developed by-law acts, which should provide the mechanism for their implementation, taking into account the requirements of nowadays. The application of foreign experience, the implementation of international standards into national legislation, in particular regarding the implementation of doctor’s right to object on the grounds of conscience, will provide more professional protection of a doctor and improve the quality of medical care
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Волосовець А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів/ А. О. Волосовець [та ін.] (стр.5-8)
Волосовець О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів/ О. П. Волосовець [та ін.] (стр.9-12)
Павленко О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів/ О. В. Павленко [та ін.] (стр.13-16)
Андрющенко В.П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету/ В. П. Андрющенко [та ін.] (стр.17-20)
Беденюк А.Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука/ А. Д. Беденюк [та ін.] (стр.21-23)
Горлачук Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам/ Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула (стр.24-28)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк (стр.29-33)
Іванькова Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів/ Н. А. Іванькова, О. А. Рижов (стр.34-42)
Коваленко Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку/ Η. П. Коваленко [та ін.] (стр.43-48)
Першко І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії»/ І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук (стр.49-55)
Шульгай А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії/ А. Г. Шульгай [та ін.] (стр.56-64)
Pakholchuk О. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT/ О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov (стр.65-68)
Savchuk В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad/ В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn (стр.69-73)
Voloshchuk N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying/ N. I. Voloshchuk [та ін.] (стр.74-78)
Калинюк Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі/ Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський (стр.79-83)
Кінаш І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки/ І. О. Кінаш (стр.84-88)
Кондратюк В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах/ В. Є. Кондратюк [та ін.] (стр.89-93)
Мудрик У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу/ У. М. Мудрик [та ін.] (стр.94-99)
Тріщ В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників/ В. І. Тріщ (стр.100-104)
Гребеник М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки/ М. В. Гребеник [та ін.] (стр.105-109)
Посохова К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів/ К. А. Посохова [та ін.] (стр.110-113)
Скритиков П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс»/ П. М. Скритиков [та ін.] (стр.114-117)
Kulbashna Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization/ Ya. A. Kulbashna [та ін.] (стр.118-125)
Bilovus L. I. Cognitive features of pedagogical communication/ L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn (стр.126-130)
Kim L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects/ L. A. Kim, O. O. Nefodov (стр.131-136)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калинюк Н. М., Рогальський Т. О.
Назва : Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі
Паралельн. назви :Conceptual principles of integration of legal and professional-practical training of future medical professionals
Місце публікування : Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 79-83 (Шифр МУ7/2020/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Анотація: У статті обґрунтовано концептуальні засади міждисциплінарної інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі: наявність ґрунтовних правових знань та вмінь студентів у медичній галузі є обʼєктивною основою для формування відповідних професійних компетентностей; оволодіння методологічними правовими знаннями забезпечує ґрунтовну професійно-практичну підготовку з можливістю її постійного поповнення й дотримання прав людини у сфері охорони здоров’я, а також і в майбутній професійній діяльності; послідовне оволодіння правовими знаннями та вміннями є основою розвитку критичного мислення у майбутніх фахівців медичної галузі і їх професійного розвитку, формуючи їх професійну ідентичність; професійна спрямованість правової підготовки майбутніх фахівців медичної галузі запобігає формуванню лише вузькопрофесійних інтересів, що зумовлює дотримання основних прав людини у сфері охорони здоров’я; необхідність забезпечення неперервності правової підготовки майбутніх фахівців медичної галузі ґрунтується на застосуванні інтегративного підходу для систематизації знань і вмінь майбутніх фахівців медичної галузі у сфері охорони здоров’я; реалізація інтегрованої системи правової та професійно-практичної підготовки формує професійну культуру майбутніх фахівців медичної галузі; аналіз чинного національного законодавства з питань захворювання медичних працівників на коронавірусну хворобу COVID-19. Обґрунтовано ефективність і доцільність застосування технології критичного мислення, що становить педагогічну складову процесу підготовки майбутніх студентів-медиків на засадах міждисциплінарної інтеграції. Доведено, що пролонговане вдосконалення і поєднання правових та професійно-практичних навичок дає підстави для якісної підготовки майбутнього фахівця медичної галузі у медичних закладах вищої освіти
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калинюк Н. М., Рогальський І. О.
Назва : Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі
Паралельн. назви :Conceptual principles of integration of legal and professional-practical training of future medical professionals
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2020. - N 3. - С. 79-83 (Шифр МУ7/2020/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ -- EDUCATION, PUBLIC HEALTH PROFESSIONAL
Знайти схожі

14.

Назва журналу :Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Жулкевич І. В. Вплив коморбідних станів на виживаність чоловіків, хворих на рак гортані, – підсумки десятирічного спостереження/ І. В. Жулкевич, Л. М. Скакун, І. Й. Галайчук (стр.5-12)
Гандзюк Н. М. Основні тенденції і прогнозні оцінки смертності та захворюваності на онкогінекологічну патологію у жінок репродуктивного віку в Україні й Тернопільській області/ Н. М. Гандзюк, Н. О. Теренда (стр.13-17)
Теренда Н. О. Безсоння як фактор ризику розвитку мозкового інсульту/ Н. О. Теренда, Н. Я. Фарійон (стр.18-23)
Литвинова О. Н. Інтеграційний аспект вибору стратегії збереження здоров’я: роль детермінант здоров’я/ О. Н. Литвинова, О. І. Качмар (стр.24-28)
Теренда Н. О. Професійне вигорання – одна з невирішених проблем системи охорони здоров’я/ Н. О. Теренда, Т. Б. Павлів, О. А. Теренда (стр.29-33)
Романюк Н. Є. Стратегічні завдання та перспективи розвитку центрів громадського здоров’я в Україні/ Н. Є. Романюк [та ін.] (стр.34-40)
Козьолкін О. А. Оцінка показників якості життя у хворих на вертеброгенні больові синдроми попереково-крижового рівня та їх залежність від ступеня вираження неврологічних розладів/ О. А. Козьолкін, С. О. Медвєдкова, М. П. Пухальський (стр.41-44)
Чорна В. В. Гігієнічні заходи з оптимізації умов функціонування закладів охорони здоров’я та профілактики захворювань медичних працівників/ В. В. Чорна, Л. Б. Фурман, В. М. Подолян (стр.45-52)
Венгер О. П. Впровадження в систему навчального процесу програм для студентів-парамедиків на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології Тернопільського національного медичного університету/ О. П. Венгер [та ін.] (стр.53-56)
Ващук В. В. Гігієна рук як запорука безпеки лікування: сучасний стан проблеми та перспективи освітньої діяльності/ В. В. Ващук [та ін.] (стр.57-61)
Михайленко П. М. Інформаційні та інституційні ресурси формування державної політики у сфері охорони здоров’я в Україні/ П. М. Михайленко, Ю. М. Скалецький, С. В. Протас (стр.62-68)
Іванюк А. В. Концептуальні напрями формування управління регіональним медичним центром на принципах державно-приватного партнерства/ А. В. Іванюк (стр.69-73)
Калинюк Н. М. Право ембріона/плода на життя в контексті громадського здоров’я/ Н. М. Калинюк, Т. Б. Кадобний, А. Т. Бучко (стр.74-78)
Лотоцька О. В. Моніторинг поверхневих водних ресурсів в Україні та його законодавча основа/ О. В. Лотоцька, Л. О. Бицюра (стр.79-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


15.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калинюк Н. М., Кадобний Т. Б., Бучко А. Т.
Назва : Право ембріона/плода на життя в контексті громадського здоров’я
Паралельн. назви :The right of the embryo/fetus to life in the context of public health
Місце публікування : Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров’я України. - Тернопіль, 2021. - N 2. - С. 74-78 (Шифр ВУ14/2021/2)
MeSH-головна: ЖИЗНИ ЧЕЛОВЕЧЕСКОЙ НАЧАЛО (РЕЛИГ) -- BEGINNING OF HUMAN LIFE
ЭМБРИОНА УДАЛЕНИЕ -- EMBRYO DISPOSITION
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- ETHICS, MEDICAL
ОБЩЕСТВЕННОЕ ЗДОРОВЬЕ, НАБЛЮДЕНИЕ И КОНТРОЛЬ -- PUBLIC HEALTH SURVEILLANCE
РЕПРОДУКЦИЯ -- REPRODUCTION
Анотація: Проаналізовано чинні нормативно-правові акти, що дають можливість систематизувати аргументацію різних підходів до розуміння та реалізації цього права. Запропоновано поділ аргументів на дві групи: ті, що підтверджують право ембріона/плода на життя, і ті, що обмежують (заперечують) це право. З’ясовано, що Україна є прихильником позиції про те, що право на життя у людини виникає з моменту народження. Проте інші держави закріплюють право на життя ще ненародженої дитини шляхом уточнення правового припису з вказівкою, що право особи на життя виникає з моменту зачаття або ж внутрішньоутробного розвитку. Доведено, що репродуктивні права тісно повʼязані з найважливішим основним особистим правом людини – правом на життя. Взаємозвʼязок права на життя з репродуктивними правами очевидний при розгляді правового режиму штучного переривання вагітності, при визначенні моменту виникнення життя та правового режиму плода чи ембріона. Здійснений аналіз міжнародних, регіональних та національних стандартів у сфері охорони здоров’я формує невирішену на сучасному етапі соціально-економічного, культурного і духовного розвитку суспільства суперечність з питань верховенства прав ненародженої дитини. Ця проблематика може бути усунена шляхом поступової гуманізації соціуму, реалізації принципу поваги до людської гідностіДоведено, що право на життя ембріона/плода людини в контексті громадського здоров’я забезпечує природне існування особи, має велике значення в системі прав і є основним досягненням світової спільноти. Обґрунтовано доцільність подальших наукових розробок із питань вдосконалення правового регулювання права ембріона/плода на життя на рівні національного законодавстваThe article analyzes the current regulations, which made it possible to systematize the argumentation of different approaches to understanding and implementing this right. The division of arguments into two groups is proposed: those that confirm the right of the embryo (fetus) to life and those that limit (deny) this right. It was found that Ukraine is a supporter of the position that the right to life arises from the moment of birth. However, other states enshrine the right to life of the unborn child by clarifying the legal provision stating that a person’s right to life arises from the moment of conception or in utero. It is proved that reproductive rights are closely related to the most important basic personal human right - the right to life. The relationship between the right to life and reproductive rights is obvious when considering the legal regime of abortion, when determining the moment of life, when determining the legal regime of the fetus or embryo. The analysis of international, regional and national standards in the field of health care forms an unresolved conflict at the current stage of socio-economic, cultural and spiritual development of society on the rule of the rights of the unborn child. This issue can be eliminated through the gradual humanization of society, the implementation of the principle of respect for human dignityIt has been proven that the right to life of a human embryo (fetus) in the context of public health ensures the natural existence of a person, is of great importance in the system of rights and is a major achievement of the world community. The expediency of further scientific research on improving the legal regulation of the right of the embryo (fetus) to life at the level of national legislation is substantiated
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)