Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Вища освіта (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Карпець, М. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи з 1 по 5
1.

Назва журналу :Медична освіта -2014р.,N 3
Цікаві статті :
Антонів Р. Р. Інноваційні елементи дидактики в процесі навчання лікарів-інтернів зі спеціальності "Урологія”/ Р. Р. Антонів (стр.7-9)
Анчева І. А. Роль віртуальних технологій в якості професійної підготовки медичних працівників/ І. А. Анчева (стр.10-12)
Бабінець Л. С. Ключові аспекти системи підготовки лікаря загальної практики у Словаччині/ Л. С. Бабінець, Н. Є. Боцюк, І. О. Боровик (стр.13-15)
Бабінцева Л. Ю. Онтологічні схеми навчальної інформації для підготовки висококваліфікованих лікарів і провізорів на етапі безперервного професійного розвитку/ Л. Ю. Бабінцева (стр.16-17)
Баранова І. В. Багаторівневий підхід до викладання медичних дисциплін іноземним студентам на кафедрах клінічного профілю/ І. В. Баранова (стр.18-20)
Бензар І. М. Шляхи формування клінічної компетентності у студентів на кафедрі дитячої хірургії із застосуванням різних моделей викладання/ І. М. Бензар (стр.21-24)
Булак Г. В. Сучасні умови організації навчального процесу в медичному вузі/ Г. В. Булак (стр.25-26)
Бурлака Б. С. Перспективи використання підходів гейміфікації при підготовці провізорів-косметологів/ Б. С. Бурлака (стр.27-28)
Вісьтак М. В. Світоглядні орієнтири виховного процесу у вищому навчальному закладі/ М. В. Вісьтак [и др.] (стр.29-30)
Воронич-Семченко Н. М. Особливості викладання фізіології на факультеті підготовки іноземних громадян в умовах модернізації медичної освіти/ Н. М. Воронич-Семченко, І. І. Дубковецька, Ю. В. Бортник (стр.31-33)
Геруш І. В. Роль науково-дослідницької роботи студентів медичних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації в їх становленні як майбутніх фахівців/ І. В. Геруш, І. М. Яремій, О. Ю. Кушнір (стр.34-36)
Гордієнко В. В. Досвід викладання фізіології студентам спеціальності "Педіатрія” за кредитно-модульною системою в Буковинському державному медичному університеті/ В. В. Гордієнко (стр.37-39)
Горлачук Н. В. Підготовка провізорів в університетах Великобританії/ Н. В. Горлачук (стр.40-42)
Дубініна В. Г. Сучасний погляд на значення лекції в навчальному процесі/ В. Г. Дубініна, О. В. Кузнецова, А. І. Рибін (стр.43-45)
Єрошенко Г. А. Розуміння прикладного значення дисципліни "Гістологія, цитологія, ембріологія” як запорука формування клінічного мислення майбутніх фахівців/ Г. А. Єрошенко, Н. В. Гасюк (стр.46-48)
Зарівна Н. О. Методичні аспекти викладання стандартизації лікарських засобів вітчизняним студентам/ Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, Д. Б. Коробко (стр.49-51)
Зевако В. І. Літературна норма у професійному спілкуванні медичних працівників/ В. І. Зевако, А. М. Пришляк, В. Я. Юкало (стр.52-54)
Іоффе О. Ю. Досвід викладання загальної хірургії за кредитно-модульною системою організації навчального процесу/ О. Ю. Іоффе [и др.] (стр.55-60)
Кадобний Т. Б. Філософія формування і розвитку почуттів/ Т. Б. Кадобний, Л. В. Кравчук, І. З. Боцюк (стр.61-63)
Кайдалова А. В. Роль компетентнісного підходу у реалізації завдань системи якості фармацевтичної освіти/ А. В. Кайдалова, О. В. Посилкіна (стр.64-67)
Карбованець О. І. Сучасні підходи до формування мікробіологічних знань студентів вищих медичних навчальних закладів/ О. І. Карбованець (стр.68-71)
Карпець М. В. Роль медичної хімії у формуванні студента-медика/ М. В. Карпець (стр.72-75)
Кліщ Г. І. Використання інтерактивних методів навчання у медичних університетах Австрії/ Г. І. Кліщ (стр.76-79)
Колесник М. Ю. Використання освітніх ресурсів європейського товариства кардіологів у навчальному процесі лікарів-інтернів за фахом "Внутрішні хвороби”/ М. Ю. Колесник (стр.80-82)
Корда І. В. Проблема розвитку критичного мислення у студентів-медиків/ І. В. Корда [и др.] (стр.83-84)
Кравець Н. О. Інтеграція діяльності спеціалізованих відділів як чинник зростання рейтингу вузу/ Н. О. Кравець, Н. Я. Климук (стр.85-88)
Кулаєць В. М. Підвищення ефективності післядипломного етапу практичної підготовки лікарів-інтернів/ В. М. Кулаєць (стр.89-91)
Кулаєць Н. М. Робота студентського наукового гуртка – засіб підвищення рівня знань за умов кредитно-модульної системи навчання/ Н. М. Кулаєць (стр.92-94)
Кульбашна Я. А. Формування професійної компетентності майбутніх стоматологів за результатами досліджень вищих медичних навчальних закладів України/ Я. А. Кульбашна [и др.] (стр.95-99)
Курята О. В. Аналіз досвіду використання протоколів надання медичної допомоги у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету/ О. В. Курята [и др.] (стр.100-104)
Мазур Л. П. Досвід застосування сучасних модифікованих освітніх методик у студентів дистанційної форми навчання/ Л. П. Мазур, С. О. Коноваленко (стр.105-107)
Мудра А. Є. Особливості викладання медичної біохімії студентам-іноземцям/ А. Є. Мудра, О. М. Олещук (стр.108-110)
Нагірний Я. П. Поліпшення якості стоматологічної освіти майбутніх фахівців шляхом впровадження в традиційну систему особистісно-зорієнтованої моделі навчання/ Я. П. Нагірний, Н. В. Гасюк, Н. В. Чорній (стр.111-115)
Педанов Ю. Ф. Проблеми формування світогляду майбутніх фахівців при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, Н. М. Ващенко, А. І. Гоженко (стр.116-119)
Пилипишин О. І. Удосконалення навчально-виховної роботи з іноземними студентами на кафедрі філософії та суспільних дисциплін/ О. І. Пилипишин, С. В. Бондаренко (стр.120-123)
Попович Я. О. Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення загальних принципів трансплантології лікарями-інтернами за фахом "Внутрішні хвороби”/ Я. О. Попович (стр.123-126)
Сандуляк Т. В. Підготовка лікарів за спеціальністю "Неонатологія” для роботи в перинатальних центрах/ Т. В. Сандуляк [и др.] (стр.127-131)
Соколова Л. В. Андрагогічний потенціал професійної освіти/ Л. В. Соколова [и др.] (стр.132-134)
Стаханська О. О. Обґрунтування значення методики ліній практичних навичок для теоретичної та практичної підготовки студентів-медиків/ О. О. Стаханська (стр.135-138)
Гутор Н. С. Психологічні особливості та науково-дослідна компетентність у формуванні майбутніх лікарів-стоматологів/ Н. С. Гутор, А. Б. Бойків (стр.138-139)
Тучак О. І. Методичні аспекти підвищення ефективності викладання фізіології за умов кредитно-модульної системи/ О. І. Тучак (стр.140-141)
Федонюк Л. Я. Навчально-біологічний музей імені І. І. Яременка/ Л. Я. Федонюк (стр.142-145)
Філіпець О. О. Індивідуалізація навчального процесу при викладанні клінічних дисциплін студентам вищого медичного навчального закладу/ О. О. Філіпець (стр.146-148)
Чорній Н. В. Викладання курсу пародонтології в рамках кредитно-модульної системи за методикою єдиного дня/ Н. В. Чорній, Н. В. Манащук (стр.149-150)
Шейко С. О. Значення електрокардіографії в діагностиці тромбоемболії легеневої артерії на первинному рівні медичної допомоги/ С. О. Шейко (стр.151-154)
Шершун Г. Г. Досвід розробки і впровадження віртуальних програм з біохімії в навчальний процес/ Г. Г. Шершун, М. М. Корда (стр.155-156)
Шостакович-Корецька Л. Р. Зворотний зв’язок як інструмент удосконалення якості освіти іноземних студентів у медичних вищих навчальних закладах України/ Л. Р. Шостакович-Корецька [и др.] (стр.157-159)
Шумко Г. І. Досвід організації викладання внутрішньої медицини студентам спеціальності "Медична психологія” на кафедрі внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб Буковинського державного медичного університету в умовах кредитно-модульної системи освіти/ Г. І. Шумко (стр.160-162)
Шумко Б. І. Проблемні питання підготовки студентів за кредитно-модульною системою організації навчального процесу з онкології на додипломному етапі/ Б. І. Шумко, Л. Я. Федонюк, І. О. Малишевський (стр.163-164)
Ярема Н. І. Удосконалення практичної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини № 1/ Н. І. Ярема, Л. В. Наумова, А. О. Боб (стр.165-166)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карпець М. В.
Назва : Роль медичної хімії у формуванні студента-медика
Місце публікування : Медична освіта. - 2014. - № 3. - С. 72-75 (Шифр МУ7/2014/3)
MeSH-головна: ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Галицький лікарський вісник -2014р. т.21,N 3
Цікаві статті :
Александрук Н. В. Комплексна терапія сенсоневральної приглухуватості/ Н. В. Александрук (стр.6-8)
Александрук О. Д. Вплив системного стандартного лікування на стан бактеріального заселення шкіри дорослих хворих на атопічний дерматит/ О. Д. Александрук (стр.8-9)
Анчева І. А. Експресія нітроксидсинтази в плацентарній тканині при залізодефіцитній анемії/ І. А. Анчева (стр.10-12)
Возняк А. В. Частота цефалгічного синдрому у дітей шкільного віку/ А. В. Возняк (стр.12-14)
Гашинова К. Ю. Вплив коморбідної патології на частоту госпіталізацій при загостренні на хронічне обструктивне захворювання легень/ К. Ю. Гашинова (стр.15-18)
Герич П. Р. Оптимізація лікування хворих із поєднаною кардіо-респіраторною патологією шляхом диференційованого призначення протизапального препарату рофлуміласт і кардіопротектора кверцетин/ П. Р. Герич, Р. І. Яцишин (стр.18-21)
Гриджук Т. І. Вплив різних режимів хіміотерапії на розвиток медикаментозно-індукованих уражень печінки у хворих на хронічний лімфолейкоз/ Т. І. Гриджук, Н. М. Середюк (стр.21-24)
Кобрин О. П. Особливості стану тканин пародонта у хворих на генералізований пародонтит із хронічною хламідійною інфекцією за результатами клініко-інструментальних досліджень/ О. П. Кобрин (стр.24-26)
Ковалюк А. В. Вивчення механізмів розвитку і особливостей клініки вторинних деформацій у пацієнтів з дефектами зубних рядів/ А. В. Ковалюк, З. Р. Ожоган (стр.27-28)
Костишин А. Б. Особливості показників поверхневої електроміографії в осіб молодого віку/ А. Б. Костишин (стр.29-30)
Купновицька І. Г. Вплив L-аргініну на профіль артеріального тиску та бронхіальну прохідність у хворих на гіпертонічну хворобу, обтяжену легеневою гіпертензією бронхопульмонального ґенезу/ І. Г. Купновицька, Л. А. Дронь (стр.31-34)
Купчак О. І. Поширеність раніше не лікованого апікального періодонтиту у молодих людей, що проживають у міській та сільській місцевості/ О. І. Купчак (стр.34-36)
Мацегора Н. А. Зміни функціонального стану серцево-судинної та дихальної систем при застосуванні лазерної терапії в комплексному лікуванні хворих на артеріальну гіпертензію у поєднанні з ХОЗЛ/ Н. А. Мацегора, А. В. Місюна (стр.36-39)
Морозов О. В. Вплив фізичної активності на окиснювальний дисбаланс при цукровому діабеті 1 типу у дітей/ О. В. Морозов, О. А. Будрейко (стр.39-42)
Оринчак Л. Б. Особливості дебюту розсіяного склерозу серед мешканців Прикарпаття/ Л. Б. Оринчак (стр.42-46)
Оринчак М. А. Вплив комплексного лікування із включенням антиагрегантів на гуморальні показники ендотеліальної дисфункції у хворих на фібриляцію передсердь/ М. А. Оринчак, М. М. Василечко (стр.46-50)
Пахаренко Л. В. Особливості патології репродуктивної системи у жінок із передменструальним синдромом/ Л. В. Пахаренко (стр.50-52)
Побігун Н. Г. Порівняльна характеристика показників кальцієвого гомеостазу при експериментальній гіпофункції щитоподібної залози за умов поєднаної дії хронічного стресу і фізичного навантаження/ Н. Г. Побігун (стр.53-55)
Праць Г. Б. Променеві методи діагностики при плануванні дентальної імплантації і на етапах хірургічної реабілітації/ Г. Б. Праць [и др.] (стр.56-59)
Рєзніченко Л. С. Оцінка біобезпечності субстанції напочастинок заліза in vitro та in vivo/ Л. С. Рєзніченко [и др.] (стр.59-62)
Рожко-Гунчак О. М. Стан стоматологічного здоров’я дітей, які проживають в регіоні Карпат/ О. М. Рожко-Гунчак (стр.62-65)
Романишин С. С. Динаміка клінічних показників у хворих на генералізований пародонтит II ступеня в ранні та віддалені терміни під впливом зинаксину/ С. С. Романишин (стр.65-68)
Федик О. М. Променева діагностика злоякісних пухлин стопи/ О. М. Федик [и др.] (стр.68-71)
Федоров С. В. Якість життя хворих із серцевою недостатністю ішемічного ґенезу/ С. В. Федоров (стр.72-74)
Дзвонковська В. В. Діагностика позакишкових проявів неспецифічного виразкового коліту/ В. В. Дзвонковська, Т. Т. Дзвонковська (стр.75-76)
Штик М. І. Випадок правця на грунті стороннього тіла носового ходу із гострою хімічною перфорацією носової перегородки у нещелепної дитини/ М. І. Штик [и др.] (стр.77-79)
Александрук Н. В. Концепція самостійної роботи студента при вивченні професійних хвороб/ Н. В. Александрук, М. П. Стовбан (стр.80-81)
Варна О. М. Організація лекційного процесу з аптечної технології ліків в умовах навчання за кредитно-модульною системою/ О. М. Варна, М. І. Федоровська (стр.81-84)
Волошин М. М. Особливості проведення практичних занять з клінічного мислення на кафедрі загальної хірургії/ М. М. Волошин (стр.84-84)
Губіна Н. В. Особливості проведення виробничої практики зі спеціалізації «Використання лікарських препаратів у клінічній практиці» на фармацевтичному факультеті в рамках Болонської системи/ Н. В. Губіна (стр.85-87)
Дмитренко І. А. Методи і засоби підвищення якості навчання студентів на клінічній кафедрі стоматологічного факультету/ І. А. Дмитренко (стр.87-89)
Карпець М. В. Застосування новітніх педагогічних технологій для організації практичних занять з дисципліни «Біологічна та біоорганічна хімія»/ М. В. Карпець (стр.89-91)
Костюк І. Р. Студентський науковий гурток із дитячої терапевтичної стоматології як форма науково-дослідницької роботи студентів на кафедрі дитячої стоматології Івано-Франківського національного медичного університету/ І. Р. Костюк (стр.91-93)
Макойда І. Я. Актуальність впровадження циклу «Фтизіатрія» в навчальну програму для студентів 6-го курсу медичного факультету у світлі епідеміологічної ситуації в Україні/ І. Я. Макойда, М. М. Островський (стр.93-94)
Мельник Д. О. Самоперевірка та підвищення ефективності засвоєння матеріалу з використанням комп’ютерного тестування дня іноземних студентів/ Д. О. Мельник (стр.95-97)
Ромаш Н. І. Керівництво самостійною роботою студентів на клінічних дисциплінах/ Н. І. Ромаш [и др.] (стр.97-98)
Семкович Я. В. Практичний досвід упровадження елементів дистанційного навчання в післядипломну підготовку лікарів/ Я. В. Семкович (стр.99-101)
Сологуб В. А. Впровадження кредитно-модульної системи при викладанні спеціалізації «Лікарські рослини і фітотерапія»/ В. А. Сологуб (стр.101-102)
Касіянчук В. Д. Сухий продукт топінамбура - ефективний напівфабрикат для виробництва продукції лікувально-профілактичного призначення/ В. Д. Касіянчук (стр.103-104)
Кощинець О. Б. Ресурсне забезпечення офтальмологічної служби в Івано-Франківській області як важлива складова її доступності хворим на первинну глаукому/ О. Б. Кощинець (стр.104-108)
Левченко В. А. Шляхи попередження гіпертонічних кризів на догоспітальному етапі, на ранніх стадіях гіпертонічної хвороби/ В. А. Левченко (стр.108-110)
Ничитайло М. Ю. В. Постхолецистектомічний синдром - етіологія, діагностика, хірургічне лікування/ М. Ю. В. Ничитайло [и др.] (стр.111-113)
Савчук О. В. Стан мережі та кадрового забезпечення стоматологічної служби в м.Києві/ О. В. Савчук (стр.114-116)
Шейко С. О. Лікування гіпотиреозу у вагітних в практиці сімейного лікаря/ С. О. Шейко (стр.117-118)
Шеремета Л. М. Побічна дія засобів для місцевої анестезії при їх клінічному застосуванні/ Л. М. Шеремета (стр.119-120)
Іваночко Н. Я. Аспекти клінічного перебігу та оперативного лікування хворих з тромбозом мезенгеріальних судин/ Н. Я. Іваночко (стр.121-123)
Кашівська Р. С. Медикаментозне лікування хвороб пародонта. Групи препаратів, механізм їх дії, показання та протипоказання до використання. Частина VI. Протигрибкові і сульфаніламідні препарати. Огляд літератури/ Р. С. Кашівська [и др.] (стр.123-127)
Куса О. М. Медико-соціальні аспекти проблеми внутрішньоутробного парвовірусного інфікування, акушерські та перинатальні наслідки/ О. М. Куса, О. М. Макарчук (стр.128-132)
Шевчук-Будз У. І. Остеопороз як один із системних проявів хронічного обструктивного захворювання легень/ У. І. Шевчук-Будз, Г. З. Корж (стр.132-134)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Медична освіта -2016р.,N 4
Цікаві статті :
Вепрюк Ю. М. Роль мультимедійних технологій у поліпшенні викладання та засвоєння патофізіології/ Ю. М. Вепрюк, Ю. Є. Роговий (стр.5-7)
Волощук Н. І. Міждисциплінарна інтеграція як фактор удосконалення викладання фармакології у медичному виші/ Н. І. Волощук [та ін.] (стр.8-11)
Дубінін С. І. Застосування інноваційних технологій як запорука підвищення ефективності та якості навчання у вищій школі/ С. І. Дубінін [та ін.] (стр.12-14)
Дуда К. М. Оптимізація методики викладання стоматологічних дисциплін на кафедрі стоматології навчально-наукового інституту післядипломної освіти/ К. М. Дуда, Г. В. Федірко, О. І. Лебідь (стр.15-16)
Корда Μ. Μ. Симуляційне навчання у медицині - складова частина у процесі підготовки лікаря-спеціаліста/ Μ. Μ. Корда [та ін.] (стр.17-20)
Маланчук Л. М. Методика проведення занять з фантомним моделюванням на базовому етапі вивчення гінекології/ Л. М. Маланчук [та ін.] (стр.21-23)
Андрейчин С. М. Досвід освоєння практичних навичок студентами на кафедрі пропедевтики внутрішньої медицини в умовах симуляційного центру/ С. М. Андрейчин [та ін.] (стр.24-27)
Боярчук О. Р. Особливості симуляційного навчання при вивченні педіатричних дисциплін/ О. Р. Боярчук [та ін.] (стр.28-30)
Бурмас Н. І. Дослідження навчальної мотивації у студентів першого курсу тернопільського державного медичного університету імені І. Я. Горбачевського / Н. І. Бурмас [та ін.] (стр.31-33)
Вацеба М. О. Ефективні складові якісної оцінки клінічного мислення студентів у процесі вивчення внутрішньої медицини/ М. О. Вацеба (стр.34-36)
Гребеник М. В. Досвід організації навчання в інтернатурі/ М. В. Гребеник, Т. Б. Лазарчук, О. І. Криськів (стр.37-40)
Дмитрук О. М. . Сучасні інноваційно-технологічні прийоми та шляхи поліпшення вивчення теми “Гострий апендицит та його ускладнення” студентами медичного факультету / О. М. Дмитрук (стр.41-44)
Зозуляк Н. В. Організація самостійної роботи студентів при вивченні предмета “Сестринська практика”/ Н. В. Зозуляк (стр.45-46)
Карпець М. В. Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи/ М. В. Карпець (стр.47-49)
Куровська В. О. Критерії сучасності лекції з фізіології/ В. О. Куровська (стр.50-52)
Литвинова О. Н. Ділова гра як метод оптимізації активного навчання слухачів курсів післядипломної підготовки з організації охорони здоров’я/ О. Н. Литвинова [та ін.] (стр.53-55)
Савка І. Г. Досвід підготовки іноземних громадян з англомовною формою навчання/ І. Г. Савка, С. Д. Савка, С. В. Юрнюк (стр.56-58)
Славопас В. А. Аналіз стану підготовки майбутніх медичних сестер засобами комп’ютерних технологій/ В. А. Славопас (стр.59-61)
Цвях А. І. Роль симуляційних технологій у процесі викладання травматології та ортопедії/ А. І. Цвях [та ін.] (стр.62-63)
Швед М. І. Симуляційна методика підготовки студентів на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги - важлива складова в якісному та комплексному засвоєнні навчального матеріалу з дисципліни/ М. І. Швед, Р. М. Ляхович, Я. М. Кіцак (стр.64-67)
Швець Л. С. Досвід викладання медичної біології англомовним студентам / Л. С. Швець (стр.68-70)
Кадобний Т. Б. Ліквідація громадсько-культурних організацій на Тернопільщині напередодні другої світової війни/ Т. Б. Кадобний, Н. В. Гуменна, К. М. Мельникова (стр.71-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Карпець М. В.
Назва : Особливості контролю знань студентів при вивченні медичної хімії в умовах кредитно-трансферної системи
Паралельн. назви :Features of the control of students’ knowledge in the study of medical chemistry in a credit-transfer system
Місце публікування : Медична освіта. - 2016. - № 4. - С. 47-49 (Шифр МУ7/2016/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ -- STUDENTS, HEALTH OCCUPATIONS
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Згідно з принципами європейської кредитно-трансферної системи навчання поточний контроль знань на кафедрі біологічної і медичної хімії ІФНМУ здійснюється на кожному занятті. Для систематичного контролю і стимулювання регулярного навчання студентів на заняттях викладач оцінює всі форми роботи. Рейтингова система оцінювання успішності та визначення академічного рейтингу студентів забезпечує реалізацію дидактичного принципу свідомості студентів у навчанні, активізує навчальну роботу протягом семестру, спонукає студентів працювати систематично та самостійно. Дуже важливо формувати у студентів-медиків у процесі навчання системний підхід до розуміння функціонування організму в цілому і його взаємодію з навколишнім середовищем, розвивати в них логічне мислення, а також уміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, прогнозувати
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)