Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Вища освіта (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Касьянова, О. М.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи з 1 по 12
1.

Назва журналу :Медична освіта -2013р.,N 2
Цікаві статті :
Богатирьова Р. В. Основні завдання вищої медичної освіти у процесі формування системи охорони здоров’я України/ Р. В. Богатирьова (стр.5-8)
Осійчук М. С. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої медичної освіти/ М. С. Осійчук (стр.9-13)
Толстанов О. К. Результати діяльності вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів IV рівня акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України у процесі реформування сфери охорони здоров’я на сучасному етапі/ О. К. Толстанов [и др.] (стр.14-18)
Вороненко Ю. В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання/ Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер (стр.19-23)
Волосовець О. П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації/ О. П. Волосовець, І. Є. Булах, Л. П. Войтенко (стр.24-28)
Москаленко В. Ф. Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.29-32)
Осійчук М. С. Національний підручник - важлива складова організації підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах/ М. С. Осійчук [и др.] (стр.33-38)
Jan E. Zejda. Teaching medicine - current experience from the school of medicine in katowice, medical university of silesia, Poland/ E. Zejda Jan (стр.39)
Мороз В. М. Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М. І. Пирогова/ В. М. Мороз [и др.] (стр.40-43)
Запорожан В. М. Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новому етапі впровадження КМСОНП/ В. М. Запорожан [и др.] (стр.44-47)
Думанский Ю. В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім М. Горького/ Ю. В. Думанский, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак (стр.48-50)
Черних В. П. Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація"/ В. П. Черних [и др.] (стр.51-53)
Зіменковський Б. С. Досвід управління якістю вищої медичної та фармацевтичної освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.54-57)
Дзяк Г. В. Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів/ Г. В. Дзяк [и др.] (стр.58-60)
Лісовий В. М. Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородний (стр.61-64)
Ждан В. М. Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів/ В. М. Ждан [и др.] (стр.65-68)
Колесник Ю. М. Деякі аспекти реформування вищої медичної освіти/ Ю. М. Колесник [и др.] (стр.69-72)
Бойчук Т. М. Сервер дистанційного навчання БДМУ - ефективний інструмент організації та контролю самостійної роботи студентів/ Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський (стр.73-76)
Рожко М. М. Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів/ М. М. Рожко [и др.] (стр.77-80)
Хвисюк О. М. Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти/ О. М. Хвисюк [и др.] (стр.81-84)
Івченко В. К. Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій / В. К. Івченко, В. В. Сімрок (стр.85-86)
Бабанін А. А. Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С. І. Георгієвського/ А. А. Бабанін [и др.] (стр.87-88)
Никоненко О. С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.89-91)
Vadachkoria Zurab. Education and assessment of clinical skills at tbilisi state medical university/ Zurab Vadachkoria, Marine Mavaladze, Rima Beriashvili (стр.92-95)
Фомін П. Д. Впровадження болонського процесу у реформуванні навчально- методичних підходів на кафедрах хірургії/ П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський (стр.96-98)
Бєленічев І. Ф. Деякі аспекти проведення модульного контролю з нової дисципліни "Моніторинг лікарських препаратів" у магістрів-лаборантів за допомогою телекомунікаційних технологій/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова (стр.99-101)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк О.М., Марченко В.Г., Касьянова О.М.
Назва : Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти
Місце публікування : Медична освіта. - 2013. - № 2. - С. 81-84 (Шифр МУ7/2013/2)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Хвисюк О. М. Актуальні питання неінфекційної епідеміології/ О. М. Хвисюк (стр.8-13)
Марченко В. Г. Семінар-екскурсія як нова форма фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів/ В. Г. Марченко [и др.] (стр.14-17)
Місяк С. А. Особливості підготовки кадрів із реабілітації онкологічних хворих/ С. А. Місяк (стр.18-21)
Лахно О. В. Методика викладання дисципліни "внутрішня медицина" за допомогою застосування кейс-технологій/ О. В. Лахно (стр.22-25)
Хвисюк А. Н. Особенности метаболизма костной ткани при моделировании хронической почечной патологии/ А. Н. Хвисюк [и др.] (стр.26-29)
Демихова Н. В. Коррекция нарушений систолической функции с эксцентрическим ремоделированием левого желудочка у больных с артериальной гипертензией почечного генеза/ Н. В. Демихова (стр.30-34)
Фадеенко Г. Д. Экспрессия апелина и маркеров воспаления в слизистой оболочке пищевода при сочетании гастроэзофагеальной рефлюксной и гипертонической болезней/ Г. Д. Фадеенко, А. Е. Гриднев (стр.35-40)
Гончарь М. О. Коморбідні стани в педіатрії: розвиток підгострого тиреоїдиту в дитини з гострим пієлонефритом/ М. О. Гончарь [и др.] (стр.41-45)
Чернуский В. Г. Экспериментально - клиническое обоснование бронхоконстрикторных свойств провоспалительных цитокинов при бронхиальной астме у детей/ В. Г. Чернуский [и др.] (стр.46-51)
Савво В. М. Особливості взаємозв’язку неспецифічного чинника захисту та мікрофлори кишечнику в дітей з артропатіями/ В. М. Савво, Т. О. Твердохліб (стр.52-56)
Винник Ю. А. Таргетные препараты в терапии рака яичников/ Ю. А. Винник, В. В. Пряников, М. Ю. Неффа (стр.57-63)
Сафонова И. Н. Эхографические изображения и постнатальные результаты при антенатальном выявлении кардиальных аномалий плода/ И. Н. Сафонова (стр.64-71)
Герасименко Е. В. Диагностические аспекты непсихотических нарушений у детей, перенесших кризисные события, метод диагностической сказкотерапии/ Е. В. Герасименко (стр.72-78)
Чернацька О. М. Порівняльна ефективність органопротекторних властивостей телмісартану та лізиноприлу в пацієнтів із артеріальною гіпертензією і цукровим діабетом 2 типу/ О. М. Чернацька (стр.79-83)
Асоян И. Н. Влияние терапии коэнзимом q10 на показатели диссинхронии миокарда и уровни маркеров воспаления у больных с хронической сердечной недостаточностью в сочетании с сахарным диабетом 2 типа/ И. Н. Асоян (стр.84-88)
Ющенко П. Л. Вплив силіконових відбиткових матеріалів на температурні показники слизової оболонки порожнини рота/ П. Л. Ющенко (стр.89-92)
Юбилей профессора Куцевляк Валентины Федоровны (стр.93-94)
Ювілей кафедри поліклінічної педіатрії Харківської медичної академії післядипломної освіти (стр.95-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марченко В. Г., Малахов В. О., Касьянова О. М., Кошелєва Г. М.
Назва : Семінар-екскурсія як нова форма фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів
Паралельн. назви :Seminar tour: a new form of professional training and advanced training of doctors
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - 2016. - № 2. - С. 14-17 (Шифр ПУ56/2016/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Стаття присвячена проблемам інноваційних форм організації навчання в системі післядипломної освіти. Обгрунтовано дидактичну цінність семінарських занять. Надано визначення поняття «семінар», його мета, завдання, форми, науково-методологічне підгрунтя. Виокремлено характерні риси проведення семінарських занять у системі післядипломної освіти. З’ясовано особливості організації та проведення семінару-екскурсії для лікарів лікувальної фізкультури, лікувальної фізкультури та спортивної медицини й інших спеціальностей лікувального профілю, які навчаються на кафедрі медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури. Висвітлено досвід проведення семінарів-екскурсій як ефективної форми фахової підготовки та підвищення кваліфікації лікарів. Як приклад семінару-екскурсії наведено досвід кафедри медичної реабілітації, спортивної медицини та лікувальної фізкультури з організації цього виду навчання на базі клінічного санаторію «Роща»
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2017р.,N 1
Цікаві статті :
Хвисюк О. М. Логістика змін функціонування ліжкового фонду у великих містах/ О. М. Хвисюк, В. І. Кривобок, Б. А. Рогожин (стр.6-9)
Касьянова О. М. Симуляційне навчання в післядипломній медичній освіті: теоретичний і практичний аспекти/ О. М. Касьянова, К. І. Бодня (стр.10-15)
Білоус Т. М. Досвід упровадження проблемно-орієнтованого навчання під час вивчення дитячих хвороб студентами випускного курсу в межах грантового проекту ERASMUS+ (результати анонімного анкетування)/ Т. М. Білоус, М. Н. Гарас, Г. В. Легкун (стр.16-20)
Єлоєва З. В. Діагностичне і прогностичне значення внутрішньоклітинних збудників у випадку атипової інфекційної патології у дітей/ З. В. Єлоєва, С. О. Матвієнко, М. С. Дяченко (стр.21-26)
Тимошенко Е. С. Клинические особенности пациентов с трудноконтролируемой артериальной гипертензией/ Е. С. Тимошенко, Н. И. Яблучанский (стр.27-32)
Рыспаева Д. Э. Экспрессия топоизомеразы IIА как прогностический маркер у больных первичным раком грудной железы/ Д. Э. Рыспаева [и др.] (стр.32-38)
Сухін В. С. Ефективність гормонотерапії у випадку гормонпозитивної лейоміосаркоми матки/ В. С. Сухін [и др.] (стр.39-43)
Белецкий В. Е. Отдаленные результаты лечения солидных опухолей у детей с использованием свободного и липосомального доксорубицина/ В. Е. Белецкий, А. С. Дудниченко (стр.44-48)
Кальченко А. В. Переломы проксимального отдела бедра у пациентов с сопутствующими заболеваниями/ А. В. Кальченко [и др.] (стр.49-53)
Sorokina I. V. Teratomas: features of the morphological structure and localization/ I. V. Sorokina [и др.] (стр.54-57)
Наконечная О. А. Содержание инозитолфосфатов в крови и моче при гломерулонефрите/ О. А. Наконечная [и др.] (стр.58-61)
Наконечная О. А. Особенности сочетанного действия метилтретбутилового эфира и сниженной температуры на функциональные показатели почек у крыс/ О. А. Наконечная [и др.] (стр.62-65)
Яковлева Е. А. Случай пренатальной диагностики краниоторакоомфалопагов, тактика ведения и перинатальный прогноз/ Е. А. Яковлева [и др.] (стр.66-69)
Гризодуб Д. В. Результаты применения диагностического метода определения индивидуальной совместимости конструкционных материалов бюгельных протезов/ Д. В. Гризодуб, Р. М. Огли Бадалов (стр.70-73)
Лобойко К. М. Показники гемодинаміки у коматозних пацієнтів із гострим порушенням мозкового кровообігу/ К. М. Лобойко (стр.74-80)
Швець А. М. Сучасні аспекти медичного інформування підлітків у випадку профорієнтації/ А. М. Швець (стр.81-85)
Багмут І. Ю. Семінар із міжнародною участю (YEDITEPE UNIVERSITY HEALTHCARE INSTITUTIONS ISTANBUL/TURKEY) "Сучасні погляди на лікування захворювань нирок: Актуальні проблеми трансплантації" до 95-річчя від дня заснування ХМАПО/ І. Ю. Багмут (стр.86-87)
Шармазанова Е. П. История развития рентгенологии в Харькове (1900-1926)/ Е. П. Шармазанова, Н. А. Бортный, В. В. Шаповалова (стр.88-96)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Касьянова О. М., Бодня К. І.
Назва : Симуляційне навчання в післядипломній медичній освіті: теоретичний і практичний аспекти
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2017. - N 1. - С. 10-15 (Шифр ПУ56/2017/1)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Висвітлено проблеми підвищення якості післядипломної медичної освіти на основі сучасних форм і методів навчання фахівців. Подано теоретичний опис моделювання в навчальному процесі професійних ситуаційі можливостей їх використання в симуляціях, які забезпечать набуття досвіду слухачами системи післядипломної освіти. Особливу увагу приділено розкриттю специфіки використання системи ситуаційних завдань, навчальних ігор клінічного й організаційно-діяльнісного типу на циклах тематичного удосконалення в післядипломній медичній освіті. Репрезентовано досвід використання симуляційного навчання на кафедрах лабораторного типу Харківської медичної академії післядипломної освіти.Освещены проблемы повышения качества последипломного медицинского образования на основе современных форм и методов обучения специалистов. Представлено теоретическое описание моделирования в учебном процессе профессиональных ситуаций и возможностей их использования в симуляциях, которые обеспечат приобретение опыта слушателями системы последипломного образования. Особое внимание уделено раскрытию специфики использования системы ситуационных задач, учебных игр клинического и организационно-деятельностного типа на циклах тематического усовершенствования в последипломном медицинском образовании. Представлены опыт использования симуляционного обучения на кафедрах лабораторного типа Харьковской медицинской академии последипломного образования.
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Медична освіта -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Дрогомерецька О. І. Інноваційні методи в організації самостійної роботи студентів медичного факультету під час вивчення курсу імунології/ О. І. Дрогомерецька, Г. М. Курилів, В. В. Мигович (стр.5-8)
Ілащук Т. О. Симуляційні технології навчання при вивченні пропедевтики внутрішніх хвороб/ Т. О. Ілащук, Л. В. Мікулець (стр.9-11)
Клименко Т. М. Моделювання клінічних ситуацій - стандарт програми симуляційного навчання лікарів на кафедрі неонатології/ Т. М. Клименко [та ін.] (стр.12-18)
Козлова І. О. Можливості дистанційної форми освіти у післядипломній підготовці лікарів загальної практики - сімейної медицини/ І. О. Козлова, С. В. Федоров (стр.19-23)
Комнацький Б. Ю. Оптимізація та роль самостійної роботи студентів стоматологічного факультету як шлях до підвищення якості освіти/ Б. Ю. Комнацький, А. В. Повшенюк, О. О. Коцюра (стр.24-27)
Корда М. М. Навчально-методичне та матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу на кафедрі медичної біохімії/ М. М. Корда [та ін.] (стр.28-32)
Крицька Г. А. Перспективи та труднощі ефективного використання інноваційних технологій для забезпечення професійної підготовки студентів-медиків при вивченні клінічних дисциплін/ Г. А. Крицька [та ін.] (стр.33-36)
Курінний А. В. Створення та розробка онлайн-курсу на платформі Open edX/ А. В. Курінний, В. В. Вольвач, В. І. Дарій (стр.37-40)
Литвиненко Н. В. Особистість викладача вищого медичного навчального закладу як центральна фігура в модернізації освіти в Україні/ Н. В. Литвиненко [та ін.] (стр.41-45)
Марущак М. І. Публікації у міжнародних рейтингових наукометричних виданнях як критерій ефективності сучасної науки/ М. І. Марущак [та ін.] (стр.46-49)
Михальчук А. М. . Адаптивне навчання керівників закладів охорони здоров’я як передумова формування компетентнісного підходу до їх професійної підготовки/ А. М. Михальчук [та ін.] (стр.50-54)
Перцева Т. О. Шляхи вдосконалення викладання клінічних дисциплін в англомовних студентів/ Т. О. Перцева, Л. Ю. Науменко, Р. В. Разумний (стр.55-59)
Потапов В. О. Упровадження інтернет-сервісу socrative у навчальну роботу студентів медичних вузів/ В. О. Потапов [та ін.] (стр.60-63)
Рублевська Н. І. Аналіз ставлення студентів вищого медичного навчального закладу до самостійної роботи як виду навчальної діяльності/ Н. І. Рублевська [та ін.] (стр.64-67)
Симчич Х. С. Безперервний професійний розвиток лікаря як ключовий напрям післядипломної освіти/ Х. С. Симчич, С. В. Федоров (стр.68-71)
Слабкий Г. О. Про необхідність запровадження магістратури з громадського здоров’я за освітньо-науковими програмами/ Г. О. Слабкий, І. С. Миронюк, В. В. Шафранський (стр.72-74)
Сулейман М. М. Впровадження інноваційних методів у навчальний процес фармацевтичного ВУЗу/ М. М. Сулейман (стр.75-78)
Хвисюк О. М. Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти/ О. М. Хвисюк [та ін.] (стр.79-82)
Шостакович-Корецька Л. Р. Методологія проведення занять лікарів-інтернів за тематикою “ВІЛ-інфекція” на основі інтерактивних методів навчання/ Л. Р. Шостакович-Корецька [та ін.] (стр.83-88)
Fedchyshyn N. О. Herbartian ideas in educational theory and practice / N. О. Fedchyshyn, H. І. Klishch, N. І. Yelahina (стр.89-95)
Артьоменко В. В. Перший досвід симуляційного навчання студентів шостих курсів медичних факультетів/ В. В. Артьоменко, В. М. Носенко (стр.96-98)
Бойко Т. В. Досвід підготовки студентів VI курсу до ліцензійного іспиту “Крок-2” на кафедрі внутрішньої медицини № 3/ Т. В. Бойко (стр.99-101)
Бондаренко О. О. Досвід впровадження методу навчання на кафедрі патологічної анатомії, основаного на принципі розбору клінічних випадків (case-based learning). Частина 1: опис методу/ О. О. Бондаренко, Н. С. Петрук, І. С. Шпонька (стр.102-106)
Гнатишина Л. Л. Особливості організації наукової роботи студентів-першокурсників медичного профілю на прикладі роботи студентського наукового гуртка/ Л. Л. Гнатишина, Г. І. Фальфушинська, Л. М. Іванець (стр.107-110)
Господарський І. Я. Стандартизовані пацієнти у навчанні іноземних магістрантів-медичних сестер/ І. Я. Господарський (стр.111-116)
Громова А. М. Роль рольових ігор у вивченні акушерства та гінекології/ А. М. Громова [та ін.] (стр.117-119)
Гудима А. А. Медсестринство в Україні XXI століття - погляд на проблему/ А. А. Гудима (стр.120-123)
Йолтухівський М. В. Рівень нервово-психічної напруги у студентів-медиків I-III курсів навчання / М. В. Йолтухівський [та ін.] (стр.124-129)
Кравченко Г. Б. Аналіз результатів ліцензійного іспиту “Крок-1. Фармація” з дисципліни “Біологічна хімія” серед іноземних студентів національного фармацевтичного університету/ Г. Б. Кравченко, О. А. Красільнікова, В. П. Филимоненко (стр.130-133)
Середюк В. Н. Сучасні комп’ютерні та мультимедійні технології як засіб проблемно-орієнтованого навчання при викладанні кардіології на засадах європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу/ В. Н. Середюк (стр.134-147)
Шульгай А. Г. Роль циклової методичної комісії з хірургічних дисциплін в організації навчального процесу вищих навчальних закладів/ А. Г. Шульгай, В. О. Шідловський, Л. Ю. Іващук (стр.148-152)
Klishch H. I. Quality improvement through quality audit in austrian higher education/ H. І. Klishch, N. О. Fedchyshyn, N. І. Yelahina (стр.153-157)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Хвисюк О. М., Марченко В. Г., Касьянова О. М., Соболєва І. А., Цодікова О. А., Єлоєва З. В., Сергієнко О. І., Бодня К. І., Жеребкін В. В., Гиря М. П.
Назва : Інституційний розвиток вищого медичного навчального закладу як основа забезпечення якості вищої медичної освіти
Паралельн. назви :Institutional development of higher education institutions as a basis for quality assurance in higher medical education
Місце публікування : Медична освіта (Тернопіль). - 2017. - № 2. - С. 79-82 (Шифр МУ7/2017/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
Предметні рубрики: Методы обучения и организация учебного процесса
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
ОБУЧЕНИЕ -- TEACHING
КАЧЕСТВА ПОВЫШЕНИЕ -- QUALITY IMPROVEMENT
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ -- EDUCATION, MEDICAL, CONTINUING
Анотація: Представлена діяльність ХМАПО щодо організації ефективної взаємодії з об’єктами зовнішнього середовища, забезпечення попиту на освітні послуги, створення інформаційно збагаченого освітнього середовища, нарощування ресурсного потенціалу та створення гнучкої системи управління. Такі інституційні зміни зумовили необхідність розробки, обговорення та затвердження цільового проекту розвитку ХМАПО, реалізація якого забезпечить отримання позитивного результату та характеризує перехід навчального закладу на вищий щабель діяльності. Висновок. Інституційні зміни виявляються у підвищенні кваліфікації персоналу, творчій реалізації освітніх завдань, у повному використанні ресурсного потенціалу, залученні додаткових ресурсів
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2020р.,N 3
Цікаві статті :
Бєлоусова О. Ю. Сьогодення та майбутнє педіатричної гастроентерології й нутриціології - від новонародженого до підлітка/ О. Ю. Бєлоусова, О. О. Рожнов (стр.5-10)
Ткач С. І. Професіограма як засіб формування та розвитку професійної компетентності лікарів-профпатологів/ С. І. Ткач, О. М. Касьянова (стр.11-16)
Манащук Н. В. Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу з циклу "Хвороби пародонта"/ Н. В. Манащук [та ін.] (стр.17-19)
Іванова Л. А. Використання інтерактивних технологій навчання з елементами симуляційного сценарію на післядипломному етапі підготовки інтернів-педіатрів/ Л. A. Іванова [та ін.] (стр.20-23)
Летяго Г. В. Медична освіта дистанційно в розрізі сучасних умов/ Г. В. Летяго [та ін.] (стр.24-28)
Скрипник І. М. Використання дистанційних методів навчання в медичній освіті/ І. М. Скрипник [та ін.] (стр.29-32)
Залізняк М. С. Досвід використання інтерактивного методу навчання на занятті "Зміни слизової оболонки ротової порожнини при дерматозах з аутоімунним компонентом"/ М. С. Залізняк [та ін.] (стр.33-36)
Сідь Є. В. Маркери системної запальної відповіді як предиктори систолічної дисфункції лівого шлуночка в пацієнтів зі STEMI/ Є. В. Сідь, Н. Ф. Єфіменко, В. В. Литвиненко (стр.37-42)
Серіков К. В. Персоніфікована інтенсивна терапія гіперергічних порушень енергоструктурного статусу в пацієнтів з ішемічним мозковим інсультом/ К. В. Серіков (стр.43-49)
Клименко Т. М. Роль неонатального сепсису у формуванні патології дитячого віку/ Т. М. Клименко [та ін.] (стр.50-54)
Снопкова Л. В. Сучасні особливості лікування хронічного ендометриту в жінок репродуктивного віку/ Л. В. Снопкова [та ін.] (стр.55-59)
Филенко Я. М. Клініко-патогенетичне значення гормонів жирової тканини/ Я. М. Филенко (стр.60-66)
Швець Ю. М. Поєднана ендокринна патологія в пацієнта з некомпактною кардіоміопатією/ Ю. М. Швець, І. І. Октябрьова (стр.67-71)
Мургузов М. А. Роль оксидативного стресса в патогенезе коморбидного течения гастроэзофагеальной рефлюксной болезни и синдрома ночного апноэ сна/ М. А. Мургузов (стр.72-76)
Демидова П. І. Порівняльна оцінка мікроструктури дентину зубів при комбінованому використанні низькоінтенсивного лазерного випромінювання та апіпродуктів методом растрової електронної мікроскопії/ П. І. Демидова (стр.77-81)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткач С. І., Касьянова О. М.
Назва : Професіограма як засіб формування та розвитку професійної компетентності лікарів-профпатологів
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2020. - N 3. - С. 11-16 (Шифр ПУ56/2020/3)
MeSH-головна: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ -- PROFESSIONAL COMPETENCE
ПСИХИЧЕСКОЕ ЗДОРОВЬЕ -- MENTAL HEALTH
ВРАЧИ -- PHYSICIANS
Анотація: Актуальність зазначеного питання зумовлена необхідністю безперервного професійного розвитку фахівців галузі охорони здоров’я в сучасних умовах її реформування, що передбачає формування і сталий розвиток професійної компетентності лікарів. Цілеспрямованість окресленого процесу забезпечать відповідні кваліфікаційні характеристики лікарів, зокрема зі спеціальності «Професійна патологія». Підґрунтям для формування і розвитку професійної компетентності лікарів-профпатологів може бути професіограма, особливості якої висвітлено в цій статті. Отже, метою статті є визначення можливостей використання професіограми на переддипломному та післядипломному навчанні лікарів-профпатологів. Професіограма розглядається як документ, де подано комплексний, систематизований і всебічний опис об’єктивних характеристик професії та сукупності її вимог до індивідуально-психологічних особливостей людини. Для виокремлення різноманітних аспектів досліджуваного питання використано методи проблемно-цільового та проблемно-орієнтованого аналізу нормативних, інструктивно-директивних документів і методичної літератури. Результатом є розроблена професіограма лікаря-профпатолога, яка складається з блоків: домінуючі види діяльності (зміст праці); психограма; знання і галузі застосування професійних знань; історія професії та професії, що можуть підійти людині певного типу особистості. Кожен блок характеризує особливості професійної діяльності лікаря-профпатолога. Доведено, що професіограма лікаря-профпатолога висвітлює особливості цієї спеціальності та дає змогу фахівцям прийняти рішення про можливість опанування цією професією. Для вищої медичної освіти професіограма є орієнтиром у визначенні змісту підготовки фахівця, для післядипломної — задоволенням освітніх і професійних потреб слухачів
Знайти схожі

11.

Назва журналу :Проблеми безперервної медичної освіти та науки -2021р.,N 2
Цікаві статті :
Касьянова О. М. Навчально-професійне середовище як чинник формування професійної ідентичності майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я/ О. М. Касьянова [та ін.] (стр.5-10)
Манащук Н. В. Викладання розділу "Захворювання слизової оболонки ротової порожнини" в умовах дистанційного навчання/ Н. В. Манащук, Н. В. Чорній, С. І. Бойцанюк (стр.11-13)
Опарін О. А. Особливості клінічного перебігу гастроезофагеальної рефлюксної хвороби поєднано з хронічним обструктивним захворюванням легень/ О. А. Опарін, Н. В. Семенова, Т. М. Опаріна (стр.14-17)
Грищенко О. В. Ефективність превентивних методів та їх комбінацій у профілактиці передчасних пологів/ О. В. Грищенко, С. В. Коровай, І. В. Лахно (стр.18-21)
Жегестовська Д. В. Прогностичний потенціал лейкоцитарних показників у контексті госпітальної смертності серед пацієнтів із гострим інфарктом міокарда/ Д. В. Жегестовська, М. В. Гребеник (стр.22-27)
Косулін С. В. Тактичні підходи до діагностики та лікування гепаторенального синдрому у хворих із бластоматозною механічною жовтяницею/ С. В. Косулін, Ю. О. Вінник, Ю. В. Іванова (стр.28-31)
Леонова Л. А. Сучасний підхід до терапії атопічного дерматиту консервованими клітинами фетальної печінки (експериментальне дослідження)/ Л. А. Леонова [та ін.] (стр.32-38)
Костиренко О. П. Перспективи застосування препарату "Цитеал" у пацієнтів із патологією пародонта/ О. П. Костиренко, І. Ю. Попович, А. В. Марченко (стр.39-42)
Ніконов А. Ю. Використання лазерного зварювання під час негайної реабілітації стоматологічних пацієнтів при повній відсутності зубів/ А. Ю. Ніконов [та ін.] (стр.43-48)
Панкова О. А. Катестатин як регулятор активності симпатичної нервової системи та його вплив на розвиток і прогресування гіпертонічної хвороби та цукрового діабету 2 типу/ О. А. Панкова (стр.49-54)
Російський П. В. Проблемні аспекти складання та отримання інформованої добровільної згоди на ортодонтичне лікування/ П. В. Російський, Ю. О. Ворошилова, Ш. Таравнех (стр.55-59)
Brynza M. S. Features of diagnosis and treatment of a patient with functional dyspersia on the example of clinical case/ M. S. Brynza, M. M. Karavanova, K. A. Lapshyna (стр.60-63)
Гогія М. О. Аналіз причин та факторів ризику летальності постраждалих з абдомінальною травмою/ М. О. Гогія (стр.64-68)
Букулова Н. Ю. Прогнозування перебігу виразкового коліту в дітей на стаціонарному етапі/ Н. Ю. Букулова (стр.69-74)
Золотарьова Т. В. Прогностичне значення катетерної абляції фібриляції передсердь на когнітивні функції у пацієнтів із хронічною серцевою недостатністю/ Т. В. Золотарьова (стр.75-81)
Цікаві статті :
Знайти схожі


12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Касьянова О. М., Разумна А. Г., Каруник К. Д., Стриженко Т. О.
Назва : Навчально-професійне середовище як чинник формування професійної ідентичності майбутніх фахівців сфери охорони здоров’я
Місце публікування : Проблеми безперервної медичної освіти та науки. - Х., 2021. - N 2. - С. 5-10 (Шифр ПУ56/2021/2)
MeSH-головна: ЗДРАВООХРАНЕНИЯ КАДРЫ -- HEALTH MANPOWER
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ МЕДИЦИНА -- OCCUPATIONAL MEDICINE
Анотація: Підготовка сучасних фахівців сфери охорони здоров’я у закладах вищої освіти передбачає цілеспрямоване формування їхньої нормативної професійної ідентичності, яка забезпечуватиме сталість подальшої професіоналізації особистості фахівця. Для формування професійної ідентичності у вишах як завдання освітньо-професійного процесу важливо відтворювати відповідні педагогічні умови, однією з яких є створення й організація функціонування навчально-професійного середовища як майданчика для професійно-комунікативного самоствердження та професійного самовизначення майбутнього фахівця. Створення та функціонування навчально-професійного середовища в сучасних закладах вищої освіти актуалізується у двох формах: реальній (контактній) та віртуальній (дистанційній). Педагогічне управління формуванням професійної ідентичності в умовах навчально-професійного середовища передбачає організацію його функціонування, виконання студентами навчально та професійно обґрунтованих завдань, спрямування педагогічного замовлення фахівцям, які входитимуть до цього середовища та забезпечуватимуть реалізацію процесів становлення ідентичності через професійну самопрезентацію студентів і фахівців, через експертне оцінювання та фасилітацію студентів фахівцями, а також рефлексивним самоаналізом студентів та фаховим аналізом, здійсненим експертами, відповідності професійного вибору студентів, що правитиме за основу для подальшого вдосконалення освітньо-професійного процесу вищої школи. Забезпечення педагогічної готовності викладачів-лікарів до створення навчально-професійного середовища здійснюється в межах циклового підвищення кваліфікації, яке зарекомендувало свою ефективність
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)