Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)Вища освіта (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Кашуба, М. О.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи з 1 по 20
 1-20    21-32 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашуба М. О., Кондратюк В. А., Бойчук Б. Р., Дністрян С. С.
Назва : Про підходи до оцінки впливу бавовняного пилу на органи дихання робітників
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - Київ, 2001. - № 4. - С. 40-43 (Шифр ДУ9/2001/4)
MeSH-головна: ДЫХАТЕЛЬНАЯ СИСТЕМА -- RESPIRATORY SYSTEM
ПЫЛЬ -- DUST
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вісник наукових досліджень -2006р.,N 2
Цікаві статті :
Каліновська І. В. Дослідження гормонального статусу вагітних при різних формах фетоплацентарної недостатності в ранньому ембріональному періоді/ І. В. Каліновська (стр.5-6.)
Фактори ризику застосування кесаревого розтину при слабкості пологової діяльності, що розвинулась на тлі патологічного прелімінарного періоду (стр.6-7.)
Дослідження частоти та структури репродуктивних втрат у жінок з екстрагенітальною патологією (стр.8-9.)
Гутман Л. Б. Акушерські та кардіологічні аспекти ведення вагітності і профілактики перинатальної патології при первинній легеневій гіпертензії/ Л. Б. Гутман, О. О. Мініна, К. Г. Апресова (стр.9-11.)
Роль поліклінічно-амбулаторних служб в підтримці тривалого успішного грудного вигодовування (стр.11-14.)
Особливості матково-плацентарного та плодового кровообігу у вагітних з кардіоміопатіями (стр.14-15.)
Малиновська К. С. Використання тесту з 6-хвилинною ходьбою для оцінки міокардіального резерву у вагітних з вадами серця/ К. С. Малиновська (стр.15-17.)
Вержанська Т. Р. Клінічні особливості та морфофункціональний стан серця у вагітних з аневризматичним вип’ячуванням міжпередсердної перетинки/ Т. Р. Вержанська, К. С. Малиновська, О. О. Мініна (стр.17-18.)
Пап С. О. Ультразвукова діагностика затримки внутрішньоутробного розвитку плода у вагітних з гіпертонічною хворобою/ С. О. Пап (стр.18-19.)
Вплив внутрішньоутробної гіпоксії на стан серцевої гемодинаміки у новонароджених (стр.19-20.)
Прогнозування виникнення нейроциркуляторної астенії (НЦА) та її впливу на розвиток порушень репродуктивного здоров’я у жінок фертильного віку (стр.20-22.)
Фартушок Т. В. Особливості перебігу вагітності у жінок з наявністю урогенітальної інфекції/ Т. В. Фартушок (стр.22-24.)
Кожухар Г. В. Дослідження NO-синтазної, ксантиноксидазної, ароматазної активності та вмісту фактора 1а, що індукується гіпоксією, в плаценті при синдромі уповільненого росту та недостатності живлення плода/ Г. В. Кожухар (стр.25-27.)
Міклін О. П. Розродження жінок кримської популяції з поперечнозвуженим тазом/ О. П. Міклін, А. М. Рибалка, В. О. Заболотнов (стр.27-29.)
Маркін Л. Б. Особливості фетальної біофізичної активності при виникненні меконіальної аспірації у плода/ Л. Б. Маркін, І. М. Копійчук (стр.29-30.)
Двуліт М. П. Визначення білків плаценти для діагностики та прогнозування плацентарної недостатності у вагітних з артеріальною гіпертензією/ М. П. Двуліт (стр.31-32.)
Мокрик О. М. Морфологічні особливості плацентарного бар’єру у жінок, радіаційно опромінених в пре- та пубертатному періодах/ О. М. Мокрик, Т. Д. Задорожна (стр.32-34.)
Шафарчук В. М. Імунологічні особливості материнсько-плодових взаємовідносин при артеріальній гіпертензії у вагітних/ В. М. Шафарчук (стр.34-35.)
Беседін В. М. Вплив бактеріального вагінозу під час вагітності на стан плода та новонародженого/ В. М. Беседін, О. С. Рачкевич, К. Ю. Ісаєва (стр.35-37.)
Зміни системи гемостазу вагітних з антифосфоліпідним синдромом в динаміці (стр.37-39.)
Богачов Е. І. Особливості гістологічної структури міометрія у жінок з прееклампсією, розроджених кесаревим розтином/ Е. І. Богачов (стр.39-41.)
Венцківський Б. М. Особливості патогенезу невиношування вагітності в терміні 22-28 тижнів/ Б. М. Венцківський, Л. А. Жабіцька (стр.41-44.)
Семенина Г. Б. Особливості перебігу вагітності, пологів, післяпологового періоду та аналіз стану потомства у жінок із синдромом полікістозних яєчників в анамнезі/ Г. Б. Семенина, В. М. Беседін, Б. З. Стах (стр.45-47.)
Ревенько О. О. Стан мікробіоценозу у жінок репродуктивного віку з пухлиноподібними ураженнями яєчників/ О. О. Ревенько, В. К. Кондратюк (стр.48-50.)
Динамічна оцінка показників мікробіоценозу репродуктивного тракту у жінок в віддалені терміни після мікрохірургічного та ендохірургічного лікування неплідності (стр.50-52.)
(стр.53-55.)
Маляр В. А. Лікування лейоміом матки методом емболізації маткових артерій з використанням препарату "Емболін"/ В. А. Маляр, О. М. Русин (стр.55-58.)
Карякіна О. Л. Особливості перебігу вагітності та пологів у жінок із лейоміомою матки/ О. Л. Карякіна, Н. М. Рожковська (стр.58-60.)
Макарчук О. М. Прогнозування імовірності розвитку плацентарної недостатності у вагітних з лікованим непліддям в анамнезі/ О. М. Макарчук, О. Г. Бойчук (стр.60-62.)
Макарчук О. М. Шляхи оптимізації лікування залізодефіцитної анемії, поєднаної з гестозами, з використанням ліпосомальної та ензимотерапії/ О. М. Макарчук, Т. Б. Сніжко (стр.62-63.)
Макарчук О. М. Оцінка функціональної здатності печінки у вагітних з непліддям ендокринного генезу/ О. М. Макарчук, Н. Г. Яцишин (стр.64-65.)
Нові підходи до антибактеріальної терапії пневмонії у вагітних (стр.66-68.)
Берегуляк О. О. Ефективність нового етапного способу застосування Естрожелю, Клімодієну, Клімадинону для профілактики і лікування посткастраційного синдрому/ О. О. Берегуляк (стр.68-71.)
Дослідження ефективності нового етапного способу профілактики і лікування посткастраційного синдрому в експерименті на щурах (стр.71-73.)
Особливості комбінованого терапевтично-хірургічного лікування генітального ендометріозу (стр.73-74.)
Бойчук А. В. Стан системи імунного захисту у хворих із загостренням хронічного аднекситу на тлі різних видів місцевого лікування/ А. В. Бойчук, Т. І. Кулініч (стр.75-77.)
Петренко Н. В. Корекція ендокринних порушень у жінок залежно від стану щитоподібної залози/ Н. В. Петренко (стр.77-80.)
Корекція гормональних змін при дисфункціональних маткових кровотечах (ДМК) у жінок репродуктивного віку з хронічними захворюваннями шлунково-кишкового тракту (ХЗШКТ) (стр.80-81.)
Геряк С. М. Ефективність застосування гелю "Тітірол" у породіль при післяопераційних та післяпологових ранах/ С. М. Геряк, Н. В. Ревчук (стр.81-82.)
Гормональний гомеостаз у жінок з неплідністю після хірургічного лікування (стр.83-85.)
Особливості кальцій-фосфорного обміну у жінок з лейоміомою матки впродовж першого року після пологів (стр.85-87.)
Застосування специфічних імуноглобулінів для лікування цитомегаловірусної і герпетичної інфекцій у вагітних жінок (стр.87-90.)
Особливості протиінфекційного імунітету цервікального слизу шийки матки та мікробіоценозу піхви у породілей з лейоміомою (стр.90-92.)
Скрипченко Н. Я. Гормональний статус жінок з лейоміомою матки під час вагітності та після пологів/ Н. Я. Скрипченко (стр.92-95.)
Янюта С. М. Особливості адаптації вагітних до дії хронічного психоемоційного стресу/ С. М. Янюта, В. П. Присяжнюк (стр.95-96.)
Ранній неонатальний період новонароджених, у матерів яких під час вагітності спостерігалася реплікація вірусів гепатитів А, В та С (стр.97-99.)
Мехедко В. В. Клінічні та імунологічні аспекти лікування післяопераційних ран піхви після виконання вагінальної гістеректомії із застосуванням озонотерапії/ В. В. Мехедко (стр.99-101.)
Ветох Г. В. Функціональний стан сечовивідних шляхів у жінок з лейоміомою матки до та після оперативного лікування/ Г. В. Ветох (стр.102-104.)
Особливості спектра антифосфоліпідних антитіл (АФА) у жінок з патологічним перебігом вагітності (стр.104-106.)
Вигівська Л. М. Морфологічні та імуногістохімічні особливості ендометріозу шийки матки/ Л. М. Вигівська (стр.106-107.)
Чермак І. І. Стан вільнорадикального окислення ліпідів та антиоксидантного захисту у хворих на аденоміоз після внутрішньоматкового кріохірургічного лікування/ І. І. Чермак, А. Г. Богомол (стр.107-109.)
Чермак І. І. Вплив кріохірургічного лікування на показники системи гемостазу у хворих на аденоміоз/ І. І. Чермак (стр.109-111.)
Базелюк О. М. Стан перекисного окислення ліпідів та антиоксидантної системи захисту в організмі вагітної, хворої на активний туберкульоз легень/ О. М. Базелюк (стр.111-113.)
Заболотна А. В. Стан гемодинаміки фетоплацентарної системи у вагітних групи високого ризику розвитку плацентарної недостатності/ А. В. Заболотна (стр.113-115.)
Диагностическая ценность гистероскопии (стр.115-116.)
Геряк С. М. Лікування імунних порушень та попередження ускладнень у вагітних із субклінічним гіпотиреозом/ С. М. Геряк (стр.116-118.)
Авраменко Т. В. Ендотеліальна дисфункція при діабетичній ангіопатії у вагітних/ Т. В. Авраменко, В. І. Медведь, Ж. В. Шостак (стр.118-120.)
Стефанко С. Л. Перебіг вагітності та пологів у вагітних жінок із аліментарно-конституційним ожирінням в процесі лікування препаратами "Есенціале-форте Н" і "Епадол"/ С. Л. Стефанко (стр.120-121.)
Хомінська З. Б. Відновлення репродуктивного здоров’я у жінок фертильного віку після радикального лікування раку щитоподібної залози/ З. Б. Хомінська, Т. М. Кучменко (стр.122-124.)
Лукащук-Федик С. В. Альтернативні методи лікування хламідіозу та корекції репродуктивного здоров’я/ С. В. Лукащук-Федик, Н. В. Волотовська (стр.125-126.)
Тарасюк О. К. Соціально-медичні та соціально-психологічні фактори: їхній вплив на виникнення невиношування вагітності/ О. К. Тарасюк (стр.127-128.)
Кашуба М. О. Проблеми біоетики в охороні здоров’я робітників на прикладі електрозварювального виробництва/ М. О. Кашуба (стр.128-130.)
Маланчин І. М. Лікування гестаційної гіпертензії з позиції доказової медицини/ І. М. Маланчин, Н. М. Олійник, В. Д. Якимчук (стр.130-131.)
Резниченко Н. О. Стан імунної системи у жінок при запальних захворюваннях геніталій/ Н. О. Резниченко (стр.131-133.)
Яковлєва Е. Б. Клініко-діагностичне значення плацентарної лужної фосфатази у вагітних/ Е. Б. Яковлєва, І. В. Жердєва (стр.133-135.)
Чайка В. К. Ретроспективний аналіз особливостей перебігу вагітності, пологів і стану немовлят у пацієнток з гестаційною патологією нирок/ В. К. Чайка, Н. В. Гребельна (стр.135-136.)
Яковлєва Л. В. Вплив густого екстракту кореневищ і коренів пирію повзучого на структуру надниркової залози щурів в умовах гіперкортицизму/ Л. В. Яковлєва, С. М. Марчишин, Ю. Б. Лар’яновська (стр.136-139.)
Сєрєбрякова Є. П. Дисплазія епітелію шийки матки: ендокринні аспекти терапії/ Є. П. Сєрєбрякова, Л. В. Прохорук, А. В. Антоненко (стр.139-140.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашуба М. О.
Назва : Проблеми біоетики в охороні здоров’я робітників на прикладі електрозварювального виробництва
Місце публікування : Вісник наукових досліджень: Наук.- практ. журн./ Тернопільська держ. мед. акад. ім. І.Я. Горбачевського. - 2006. - № 2. - С. 128-130. (Шифр ВУ9/2006/2)
Предметні рубрики: Биоэтика
Профессиональные болезни
Профилактическая медицина
Анкеты
Здоровья состояния обследования
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Медична освіта -2006р.,N 4
Цікаві статті :
Москаленко В. Ф. Перший досвід впровадження концепції реформування системи післядипломної освіти лікарів у національному медичному університеті/ В. Ф. Москаленко, О. П. Яворовський, А. С. Свінціцький (стр.5-10)
Сергета І. В. Стратегічні напрямки діяльності вищих медичних навчальних закладів, що спрямована на покращення адаптації студентів до перебування у навчальному середовищі/ І. В. Сергета [и др.] (стр.11-14)
Яковлева Л. В. Активізація творчої діяльності студентів у процесі вивчення нової професійно-орієнтованої дисципліни - фармакоекономіки/ Л. В. Яковлева, Н. В. Бездітко, О. Я. Міщенко (стр.15-18)
Селіхова Л. Г. Особливості дистанційного навчання/ Л. Г. Селіхова (стр.19--21)
Білай І. М. Удосконалення викладання фармакотерапії на фармацевтичному факультеті/ І. М. Білай, Б. А. Самура, Б. Б. Самура (стр.22-24)
Саварин Т. В. Новітні методи викладання іноземних мов у ВНЗ на сучасному етапі інтеграції вищої освіти України у європейський простір/ Т. В. Саварин (стр.25-28)
Губенко І. Я. Психоемоційні аспекти роботи медичних фахівців з пацієнтами/ І. Я. Губенко, О. Т. Шевченко (стр.28-31)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні і Федеративній Республіці Німеччини/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.31-34)
Грищук Л. А. Принципи впровадження кредитно-модульної системи навчання у вищих медичних закладах Польщі/ Л. А. Грищук [и др.] (стр.34-36)
Бухтіярова Н. В. Шляхи оптимізації самостійної роботи студентів на кафедрах медико-біологічного профілю/ Н. В. Бухтіярова [и др.] (стр.36-38)
Гіленко І. О. Формування суспільної свідомості у студентів медичних вузів/ І. О. Гіленко [и др.] (стр.39-42)
Пішак В. П. Впровадження принципів кредитно-модульної системи навчання в дисципліну "Медична біологія": перші результати та подальші кроки/ В. П. Пішак, Ю. І. Бажора, Р. Є. Булик (стр.43-46)
Сливка Ю. І. Поняття діагностики в системі медичної освіти в США та Україні в контексті створення підручника нового покоління/ Ю. І. Сливка, О. В. Олійник (стр.47-49)
Вакалюк І. П. Навчальна історія хвороби "реального" формату - елемент вдосконалення підготовки випускника до державного практично-орієнтованого іспиту/ І. П. Вакалюк [и др.] (стр.50-53)
Івченко Н. А. Шляхи удосконалення практичної підготовки студентів-стоматологів на заключному етапі навчання/ Н. А. Івченко, А. М. Пасечнік (стр.54-55)
Прохоров Є. В. До питання про самостійне навчання субординаторів/ Є. В. Прохоров [и др.] (стр.56-57)
Шанайда М. І. Студентська наукова робота як засіб формування світогляду майбутніх спеціалістів фармації/ М. І. Шанайда (стр.58-60)
Кліщ І. М. Досвід організації самостійної аудиторної та позааудиторної роботи на курсі клінічної фармації і фармакотерапії/ І. М. Кліщ [и др.] (стр.61-63)
Матеріали науково-практичної конференції: "Проблеми створення підручника нового покоління для вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладів" 24-25 листопада 2006 p. (стр.64-84)
Волосовець О. П. Сучасний підручник - крок до підвищення ефективності навчального процесу у вищих медичних і фармацевтичних закладах України/ О. П. Волосовець, І. С. Вітенко (стр.65-68)
Ковальчук Л. Я. Підручник для вищого медичного навчального закладу. Яким йому бути ?/ Л. Я. Ковальчук, В. О. Шідловський (стр.69-71)
Вітенко І. С. Електронна книга - як важливий методичний аспект сучасної підготовки лікарів і фармацевтів/ І. С. Вітенко, І. В. Мельник, С. В. Штанько (стр.72-74)
Лісовий В. М. Сучасний підручник для студентів-медиків: проблеми і пропозиції щодо їхнього вирішення/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.75-76)
Шаповал С. Д. Електронні навчальні книги для післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку лікарів/ С. Д. Шаповал [и др.] (стр.76-78)
Талалаєнко О. М. Принципи створення електронних навчальних видань з клінічних дисциплін/ О. М. Талалаєнко [и др.] (стр.78-80)
Мисула І. Р. Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.80-81)
Ліщенко Н. О. Вимоги до сучасного підручника з медсестринства/ Н. О. Ліщенко, О. С. Усинська (стр.82-84)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мисула І. Р., Пашко К. О., Кашуба М. О.
Назва : Створення підручника нового покоління з використанням інформації, що надходить з різних джерел, та застосовуванням самонавчальних програм
Місце публікування : Медична освіта. - 2006. - № 4. - С. 80-81 (Шифр МУ7/2006/4)
Предметні рубрики: Конференции
Учебники-- тенденции
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашуба М. О., Пашко К. О., Крицька Г. А., Козак М. О., Кондратюк В. А., Рега Н. І., Лотоцька О. В., Сопель О. М., Смачило О. М., Зятковська О. Я., Флекей Н. В., Ярема О. М.
Назва : Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ
Місце публікування : Медична освіта. - 2007. - № 3. - С. 108 (Шифр МУ7/2007/3)
Предметні рубрики: Гигиена-- обуч
Конференции
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Медична освіта -2008р.,N 1
Цікаві статті :
Ковальчук Л. Я. Досвід застосування ресурсів web-порталу в процесі підготовки іноземних студентів на кафедрах хірургічного профілю/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.5-6)
Мисула І. Р. Результати впровадження засад болонської декларації та кредитно-модульної системи навчання у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я.Горбачевского/ І. Р. Мисула, А. Г. Шульгай, Н. Я. Панчишин (стр.7-10)
Лісовий В. М. Безперервний професійний розвиток лікарів і проблеми сучасної психогігієни/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.10-15)
Бойків А. Б. Основні напрямки розвитку стоматологічної освіти/ А. Б. Бойків, О. В. Авдєєв (стр.15-17)
Бітенський В. С. Деякі аспекти викладання психіатрії майбутнім стоматологам/ В. С. Бітенський, В. А. Пахмурний, К. В. Аймедов (стр.17-19)
Соколова Л. В. Сучасний стан підготовки провізорів-косметологів: реалії та подальші перспективи/ Л. В. Соколова, Д. Б. Коробко, Л. С. Фіра (стр.20-22)
Мисула І. Р. Особливості проведення занять з медичної реабілітації в санаторних умовах/ І. Р. Мисула [и др.] (стр.23-24)
Самогальська О. Є. Ефективність запровадження принципів доказової медицини на факультеті післядипломної освіти/ О. Є. Самогальська [и др.] (стр.24-26)
Бойчук А. В. Впровадження основ доказової медицини у навчальний процес на кафедрі акушерства та гінекології ФПО/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.26-28)
Кліщ І. М. Викладання клінічної фармації студентам фармацевтичного факультету/ І. М. Кліщ, В. Ф. Тюріна (стр.28-31)
Пришляк О. Я. Особливості відпрацювання студентами практичних навичок у клініці інфекційних хвороб/ О. Я. Пришляк [и др.] (стр.31-33)
Грошовий Т. А. Практичні навички як елемент підготовки фахівців з управління та економіки фармації/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.34-37)
Вронська Л. В. Перший досвід впровадження Z-системи у викладання хімічних дисциплін на кафедрі фармацевтичної хімії/ Л. В. Вронська [и др.] (стр.37-40)
Гощинський В. Б. Запровадження новітніх форм організації навчального процесу при підготовці лікаря загальної практики – сімейної медицини на додипломному етапі/ В. Б. Гощинський [и др.] (стр.41-43)
Кашуба М. О. Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І. Я.Горбачевского/ М. О. Кашуба, К. О. Пашка, Н. І. Рега (стр.43-45)
Герасимюк І. Є. Впровадження автоматизованого дистанційного контролю зн ань як альтернативи до традиційного способу тестового опитування/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.45-47)
Криськів О. І. Наступність у практичній підготовці з терапії лікарів загальної практики – сімейної медицини в субординатурі та інтернатурі/ О. І. Криськів, Л. С. Бабінець (стр.47-49)
Лелека М. В. Роль навчальної практики з організації і економіки фармації в системі оволодіння студентами практичними навичками/ М. В. Лелека, О. Б. Поляк, Г. Р. Козир (стр.50-51)
Фіра Л. С. Особливості викладання фармакогнозії для студентів-технологів парфумерно-косметичних засобів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.52-53)
Завальнюк А. Х. Освітні засади і юридичне значення медичної документації/ А. Х. Завальнюк, В. В. Франчук (стр.54-57)
Гребеник М. В. Методика оцінки якості життя при поєднаній патології/ М. В. Гребеник (стр.58-61)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашуба М. О., Пашка К. О., Рега Н. І.
Назва : Удосконалення організації навчального процесу та контролю знань ст студентів в умовах запровадження кредитно-модульної системи на кафедрі загальної гігієни та екології людини Тернопільського державного медичного університету імені І.Я.Горбачевского
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 1. - С. 43-45 (Шифр МУ7/2008/1)
Предметні рубрики: Образование медицинское-- организ
Медицинские институты
Знайти схожі

10.

Назва журналу :Медична освіта -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Банчук М. В. Сучасні питання розвитку вищої медичної освіти та кадрового забезпечення галузі охорони здоров’я/ М. В. Банчук [и др.] (стр.5-11)
Громов О. В. Інтенсифікація навчального процесу студентів при вивченні тестових завдань під час практичних занять на клінічних базах/ О. В. Громов [и др.] (стр.11-13)
Жмурський С. І. Моделювання при вивченні гемодинаміки у біофізиці/ С. І. Жмурський, В. Є. Дмитрах (стр.13-16)
Святенко Т. В. Значення студентського волонтерського руху у вихованні лікаря-гуманіста/ Т. В. Святенко (стр.16-20)
Швед М. І. Шляхи оптимізації викладання предмета на кафедрі внутрішньої медицини/ М. І. Швед [и др.] (стр.21-24)
Климнюк С. І. Особливості викладання мікробіології у сучасних умовах/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.24-28)
Кравченко Н. С. Методичне забезпечення вивчення фтизіатрії в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Н. С. Кравченко [и др.] (стр.28-30)
Кашуба М. О. Особливості практично-орієнтованого викладання загальної гігієни англійською мовою у студентів-іноземців/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.30-31)
Прокоп І. А. Ігрове моделювання як важливий засіб навчання студентів-медиків фахової іноземної мови/ І. А. Прокоп, М. І. Бобак (стр.32-34)
Святенко Т. В. Забезпечення реалізації студентських ініціатив-важлива складова реформування вітчизняної вищої школи (досвід Дніпропетровської державної медичної академії)/ Т. В. Святенко (стр.35-38)
Бугай Б. Г. Синдром ущільнення легеневої тканини: нова інтерпретація в пропедевтиці внутрішніх хвороб/ Б. Г. Бугай [и др.] (стр.39-41)
Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції "Досвід та проблеми впровадження кредитно-модульної системи навчання у ВМ(Ф)НЗ України"15-16 ТРАВНЯ 2008 Р. (стр.42-75)
Цікаві статті :
Знайти схожі


11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кашуба М. О., Лотоцька О. В., Сопель О. М., Козак Д. В., Рега Н. І.
Назва : Особливості практично-орієнтованого викладання загальної гігієни англійською мовою у студентів-іноземців
Місце публікування : Медична освіта. - 2008. - № 2. - С. 30-31 (Шифр МУ7/2008/2)
Предметні рубрики: Образования технология-- методы
Гигиена-- обуч
Знайти схожі

12.

Назва журналу :Медична освіта -2009р.,N 2
Цікаві статті :
Лазоришинець В. В. Стан підготовки та підвищення кваліфікації медичних працівників і завдання вищої медичної школи щодо її інтеграції до світового освітнього простору/ В. В. Лазоришинець [и др.] (стр.5-10.)
Ковальчук Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ Л. Я. Ковальчук (стр.10-14.)
Банчук М. В. Моніторинг якості медичної освіти: результати тестових державних ліцензійних іспитів/ М. В. Банчук [и др.] (стр.14-22.)
Вітенко І. С. Стан та проблеми забезпечення студентів-медиків сучасною навчальною книгою/ І. С. Вітенко (стр.23-31.)
Ждан В. М. Особливості організації навчального процесу з іноземними студентами на молодших курсах в умовах кредитно-модульної системи/ В. М. Ждан [и др.] (стр.32-33.)
Запорожан В. М. Міжнародне науково-освітнє співтовариство як каталізатор реформування/ В. М. Запорожан, В. Й. Кресюн, О. В. Чернецька (стр.34-36.)
Зіменковський Б. С. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.37-39.)
Івченко В. К. Досвід організації навчального процесу за кредитно-модульною системою в Луганському державному медичному університеті/ В. К. Івченко, В. В. Сімрок, С. М. Смірнов (стр.39-40.)
Казаков В. М. Новітні тенденції розвитку європейської медичної освіти/ В. М. Казаков, О. М. Талаєнко, М. Б. Первак (стр.40-44.)
Колесник Ю. М. на шляху до європейського освітнього простору/ Ю. М. Колесник, Ю. М. Нерянов (стр.44-46.)
Лісовий В. М. Про розвиток міжнародних зв’язків, інтеграцію в міжнародну систему освіти та підготовку фахівців для зарубіжних країн в Харківському національному медичному університеті/ В. М. Лісовий, В. А. Капустник, В. Д. Марковський (стр.47-49.)
Москаленко В. Ф. Про шляхи удосконалення якості освіти в НМУ імені О. О. Богомольця відповідно до міжнародних стандартів якості/ В. Ф. Москаленко [и др.] (стр.50-53.)
Нейко Є. М. Ефективність партнерської співпраці Івано-Франківського Національного медичного університету та зарубіжних навчальних закладів/ Є. М. Нейко, Л. В. Глушко, С. В. Федоров (стр.54-55.)
Никоненко О. С. Нові організаційні форми післядипломної підготовки лікарів: досвід впровадження та проблемні питання/ О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва (стр.56-57.)
Пішак В. П. Роль педагогічного спілкування в системі медичної освіти згідно з контекстом болонського процесу/ В. П. Пішак [и др.] (стр.58-60.)
Хвисюк О. М. Роль та місце закладів післядипломної освіти в реалізації програм безперервного професійного розвитку лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, В. В. Жеребкін (стр.61-63.)
Черних В. П. Досвід впровадження кредитно-модульної системи у національному фармацевтичному університеті/ В. П. Черних [и др.] (стр.63-65.)
Чекман І. С. Досвід впровадження кредитно-модульної системи та організація виховної роботи на кафедрі фармакології та клінічної фармакології національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ І. С. Чекман, Н. О. Горчакова, Т. Ю. Небесна (стр.65-67.)
Галникіна С. О. Сучасна концепція підготовки лікарів-інтернів з дерматовенерології з урахуванням досвіду Американської академії дерматології/ С. О. Галникіна (стр.67-68.)
Горбатюк С. М. Досвід проведення підсумкового контролю на кафедрі медичної біології в умовах впровадження кредитно-модульної системи/ С. М. Горбатюк [и др.] (стр.69-71.)
Господарський І. Я. Сучасні моделі міжпредметної інтеграції/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.72-74.)
Грошовий Т. А. Методичне забезпечення навчального процесу при вивченні фармацевтичних дисциплін управлінсько-економічного напрямку в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Т. А. Грошовий [и др.] (стр.75-77.)
Гудима А. А. Міжнародна співпраця - ефективний напрямок якісної підготовки студентів з екстренної медичної допомоги і медицини катастроф/ А. А. Гудима [и др.] (стр.78-80.)
Гуменюк О. М. Проблеми контролю знань і вмінь студентів в умовах інтеграції вищої медичної освіти у світовий освітній простір/ О. М. Гуменюк, В. В. Гуменюк (стр.81-83.)
Дрижак В. І. Перший досвід застосування кредитно-модульної системи у підготовці студентів за програмою "Онкологія"/ В. І. Дрижак [и др.] (стр.83-85.)
Дубініна В. Г. Клінічні розбори хворих: варіанти супроводу і методичні передумови/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.86-87.)
Дубініна В. Г. Шляхи оптимізації викладання клінічних дисциплін (онкології) у медичному університеті/ В. Г. Дубініна, А. І. Рибін (стр.88-89.)
Козинець Г. П. Підготовка лікарів-інтернів хірургів за програмою "Опіки, їх наслідки та реабілітація хворих"/ Г. П. Козинець, Ю. М. Васильчук (стр.90-92.)
Костильов О. В. Удосконалення методів навчання студентів у вищих медичних закладах освіти шляхом створення критеріально орієнтованих тестових завдань/ О. В. Костильов, О. Ю. Руда, О. В. Романенко (стр.92-94.)
Лохматова Н. М. Формування комунікативної компетентності у студентів при вивченні стоматології дитячого віку/ Н. М. Лохматова, О. В. Шешукова (стр.94-96.)
Павлишин Г. А. Вплив психофізіологічних особливостей студентів на їх успішність при вивченні педіатрії/ Г. А. Павлишин [и др.] (стр.97-99.)
Пашко К. О. Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології/ К. О. Пашко [и др.] (стр.100-101.)
Пашко К. О. Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України/ К. О. Пашко, М. О. Кашуба, В. В. Максимова (стр.102-104.)
Педанов Ю. Ф. Особливості формування програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації як підготовка до впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних кафедрах вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.105-106.)
Січкоріз О. Є. Виконання навчально-виробничого плану навчання лікарів (провізорів) на післядипломному етапі в сучасних умовах недостатнього фінансування бюджетної сфери практичної охорони здоров’я західного регіону України (2007-2009 рр.)/ О. Є. Січкоріз [и др.] (стр.107-109.)
Федорців О. Є. Деякі аспекти викладання пропедевтики педіатрії студентам в умовах кредитно-модульної системи/ О. Є. Федорців [и др.] (стр.109-111.)
Цікаві статті :
Знайти схожі


13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пашко К. О., Кашуба М. О., Кондратюк В. А.
Назва : Розвиток сучасних методів оцінювання рівня знань студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу на кафедрі загальної гігієни та екології
Місце публікування : Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 100-101. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Гигиена
Экология
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пашко К. О., Кашуба М. О., Максимова В. В.
Назва : Про створення спільної бази тестових завдань для всіх медичних навчальних закладів України
Місце публікування : Медична освіта. - 2009. - № 2. - С. 102-104. (Шифр МУ7/2009/2)
Предметні рубрики: Образование медицинское-- тенденции
Медицинские учебные заведения-- организ
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Інфекційні хвороби -2009р.,N 4
Цікаві статті :
Андрейчин М. А. Проблема грипу A/H1N1: минуле і сучасність/ М. А. Андрейчин, B. C. Копча (стр.5-19)
Ковальчук Л. Я. Особливості епідемічного процесу при грипі та інших гострих респіраторних вірусних інфекціях в Тернопільській області у 2009 році/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.20-28)
Волосовець О. П. Епідемія грипу 2009 р. у західному регіоні України: вікові аспекти, етіологічна структура/ О. П. Волосовець [и др.] (стр.28-33)
Ковальчук Л. Я. Особливості лабораторної діагностики грипу в умовах епідемії ГРВІ в західному регіоні України протягом жовтня-листопада 2009 року/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.33-36)
Дикий Б. М. Особливості перебігу грипу в Івано-Франківській області/ Б. М. Дикий [и др.] (стр.37-42)
Боднар Я. Я. Патоморфологія грипу A/H1N1 2009 року в Тернопільській області/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.42-44)
Ониськів Б. О. Епідемія грипу на Тернопільщині (медико-статистичні аспекти)/ Б. О. Ониськів, О. М. Голяченко, А. Г. Шульгай (стр.45-49)
Марценюк В. П. Інформаційно-статистичний підхід до моделювання розповсюдження інфекційного захворювання на прикладі епідемії ГРЗ в період жовтень-листопад 2009 року в Тернопільській області/ В. П. Марценюк, Н. В. Цяпа, Μ. Ο. Кашуба (стр.50-59)
Швед М. І. Особливості перебігу та лікування вірусно-бактерійних пневмоній в умовах епідемії респіраторно-вірусних інфекцій та грипу/ М. І. Швед [и др.] (стр.60-63)
Господарський І. Я. Клініко-імунологічні особливості перебігу вірусно-бактерійних пневмоній в умовах пандемії грипу А/Н INI/Каліфорнія/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.64-67)
Грищук Л. А. Випадки вірусно-бактерійної пневмонії в період епідемічної ситуації з ГРВІ та грипу в Тернопільській області/ Л. А. Грищук [и др.] (стр.68-74)
Андрейчин Ю. М. Синусити як ускладнення гострої респіраторної вірусної інфекції/ Ю. М. Андрейчин, Н. С. Руда (стр.75-78)
Ахтемійчук М. Ю. Ефективність лаферобіону при аденовірусній інфекції/ М. Ю. Ахтемійчук (стр.78-81)
Дзюблик І. В. Віруси грипу людини та грип: сучасний погляд на етіопатогенез/ І. В. Дзюблик, В. П. Широбоков, С. І. Климнюк (стр.82-95)
Бондаренко А. М. Грип A/H1N1 - реалії та «особливості»/ А. М. Бондаренко (стр.96-102)
Андрейчин М. А. Пандемічний грип A/HINI/Каліфорнія/ М. А. Андрейчин, В. П. Малий (стр.103-130)
Швед М. І. Досвід організації роботи виїзних консультативно-лікувальних бригад Тернопільського державного медичного університету в період осінньої (2009 року) епідемії ГРВІ та грипу/ М. І. Швед (стр.131-134)
Бойчук А. В. Грип А/HINI/Каліфорнія та його ускладнення у вагітних: особливості лікування та перебігу/ А. В. Бойчук [и др.] (стр.135-137)
Цікаві статті :
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Марценюк В. П., Цяпа Н. В., Кашуба М. О.
Назва : Інформаційно-статистичний підхід до моделювання розповсюдження інфекційного захворювання на прикладі епідемії ГРЗ в період жовтень-листопад 2009 року в Тернопільській області
Місце публікування : Інфекційні хвороби. - 2009. - № 4. - С. 50-59 (Шифр ІУ5/2009/4)
Предметні рубрики: Модели статистические-- методы
Эпидемиологические исследования-- методы
Респираторные инфекции-- эпид
Украина-- эпид
Знайти схожі

17.

Назва журналу :Інфекційні хвороби -2010р.,N 1
Цікаві статті :
Князевич В. М. Грип: моніторинг і прогноз розвитку епідситуації, епідеміологічні особливості епідемії грипу A/H1N1 в Україні в епідсезоні 2009-2010 рр. та першочергові заходи протидії/ В. М. Князевич [и др.] (стр.5-14)
Васильєва Н. А. Особливості клінічного перебігу грипу та інших ГРВІ під час епідемії (жовтень-листопад 2009 р.) у Тернопільській області/ Н. А. Васильєва [и др.] (стр.15-18)
Ковальчук Л. Я. Грип A/H1N1 на Тернопіллі. Клініко-патофізіологічні аспекти ускладнень та інтенсивної терапії/ Л. Я. Ковальчук, В. В. Гнатів, О. І. Куйбіда (стр.18-22)
Зінчук О. М. Клініко-патоморфологічна характеристика летальних випадків грипу/ О. Μ. Зінчук, Ю. В. Бісярін, М. О. Крижанська (стр.23-26)
Козько В. М. Можливість використання інтегральних гематологічних показників для діагностики негоспітальної пневмонії у хворих на гострі респіраторні захворювання/ В. М. Козько [и др.] (стр.26-28)
Черенько С. О. Значення імунологічних досліджень в диференційній діагностиці туберкульозу легень і позагоспітальної пневмонії із затяжним перебігом/ С. О. Черенько, Н. О. Скороходова (стр.29-33)
Комілов Н. О. Структура і епідеміологічний тип захворюваності людей на Кримсько-Конго геморагічну гарячку в умовах Узбекистану/ Н. О. Комілов [и др.] (стр.33-36)
Ольховська О. М. Особливості клініки кишкових інфекцій з різним варіантом перебігу та цитокінове реагування хворих/ О. М. Ольховська (стр.37-40)
Малий В. П. Обгрунтування антиінфекційної терапії сальмонельозу/ В. П. Малий [и др.] (стр.41-46)
Назарова Ф. Н. Показники імунного статусу у хворих на єрсиніоз, спричинений різними сероварами збудників/ Ф. Н. Назарова, С. Н. Бабаходжаєв (стр.47-49)
Базарова Г. Р. Використання і впровадження методу системного контролю патогенних матеріалів в Узбекистані/ Г. Р. Базарова, А. Х. Жилоков (стр.50-52)
Погребна М. В. Віддалені результати лікування хворих на вперше діагностований деструктивний туберкульоз легень, які завершили основний курс хіміотерапії за першою категорією/ М. В. Погребна, Л. М. Загаба (стр.53-55)
Сенько Ю. О. Ефективність природних фосфоліпідів сурфактанту в комплексному лікуванні хворих на деструктивний туберкульоз легень із невдачею першого курсу хіміотерапії/ Ю. О. Сенько (стр.55-58)
Preis J. HIV/AIDS epidemics and human development at the beginning of the 21st century: case studies of Uganda and Estonia/ J. Preis, J. Kopp (стр.59-66)
Кондратюк В. А. Гігієнічні аспекти профілактики гострих респіраторних вірусних інфекцій/ В. А. Кондратюк [и др.] (стр.67-69)
Новожилова І. О. Морфологічні особливості гостро прогресуючого туберкульозу легень/ І. О. Новожилова (стр.69-73)
Ребенок Ж. О. Чому анестезіологи/реаніматологи так активно упроваджують уявлення про сепсис як "системний" запальний синдром?/ Ж. О. Ребенок (стр.74-77)
Шульгай А. Г. Досвід використання телефонної гарячої лінії під час епідемії грипу в Тернопільській області/ А. Г. Шульгай (стр.78-81)
Чемич М. Д. Вісцеральний лейшманіоз як СНІД-індикаторне захворювання: труднощі в діагностиці та лікуванні/ М. Д. Чемич [и др.] (стр.81-84)
Славний ювілей Михайла Антоновича Андрейчина (стр.85-87)
До 70-річчя професора Юрія Леонідовича Волянського (стр.87-89)
Конгрес інфекціоністів і епідеміологів на Буковині (стр.96-97)
Цікаві статті :
Знайти схожі


18.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кондратюк В. А., Кашуба М. О., Дністрян С. С.
Назва : Гігієнічні аспекти профілактики гострих респіраторних вірусних інфекцій
Місце публікування : Інфекційні хвороби. - 2010. - № 1. - С. 67-69 (Шифр ІУ5/2010/1)
Предметні рубрики: Респираторные инфекции-- проф-- эпид
Грипп-- проф-- эпид
Знайти схожі

19.

Назва журналу :Медична освіта -2010р.,N 3
Цікаві статті :
Андрющенко В. П. Особливості кредитно-модульного принципу вивчення клінічної дисципліни "загальна хірургія": перші результати та проблеми в світлі досвіду кафедри/ В. П. Андрющенко, Д. В. Андрющенко (стр.7-9)
Бєленічев І. Ф. Нові технології проведення модульного контролю з фармакології на фармацевтичному факультеті/ І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. В. Павлов (стр.9-10)
Бірюков В. С. Індикаторна модель управління якістю освітніх технологій: вимоги до індикатора/ В. С. Бірюков (стр.11-13)
Бондар Я. Я. Аналіз ефективності проведення практичних занять з патоморфології в умовах кредитно-модульної системи/ Я. Я. Бондар [и др.] (стр.14-15)
Горчакова Н. О. Взаємозв’язок викладання фармакології за кредитно-модульною системою з результатами наукових досліджень кафедри/ Н. О. Горчакова [и др.] (стр.16-17)
Єршова-Бабенко І. В. Впровадження нових методів для оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах/ І. В. Єршова-Бабенко [и др.] (стр.18-22)
Ковальчук Л. Я. Роль інтеграції в європейську вищу освіту у навчанні, вдосконаленні та формуванні студента-лікаря/ Л. Я. Ковальчук [и др.] (стр.22-23)
Колоскова О. К. Готовність лікарів-інтернів до написання тестового іспиту "Крок-3" як критерій ефективності вузівської підготовки/ О. К. Колоскова, Л. А. Іванова, С. І. Прунчак (стр.24-26)
Крицький І. О. Переваги кредитно-модульної системи навчання над традиційною у вищих навчальних закладах України/ І. О. Крицький [и др.] (стр.27-29)
Лимар Л. В. Аналіз результатів дослідження особливостей мотиваційного компонента психологічної підготовленості майбутніх лікарів до попередження конфліктів/ Л. В. Лимар (стр.29-31)
Лісовий В. М. Сприйняття навчання в інтернатурі: порівняльний аналіз оціночних суджень інтернів 1-3 курсів/ В. М. Лісовий [и др.] (стр.31-32)
Лісовий В. М. Сучасні системи організації навчального процесу у формуванні медико-правових знань/ В. М. Лісовий, В. О. Ольховський, В. В. Хижняк (стр.33-36)
Лупальцов В. І. Раціональне використання навчального процесу і тестовий контроль знань з дисципліни "хірургія"/ В. І. Лупальцов [и др.] (стр.36-38)
Марченко В. Г. Короткотривалі цикли тематичного удосконалення - один із шляхів упровадження безперервного професійного розвитку лікарів/ В. Г. Марченко, О. А. Цодікова, С. С. Бринцова (стр.39-40)
Мойсеєнко В. О. Особливості та проблеми виробничої практики студентів ІІ-ІІІ курсів в умовах кредитно-модульної системи на терапевтичних кафедрах/ В. О. Мойсеєнко [и др.] (стр.41-43)
Москаленко Л. К. Організація навчальної діяльності на занятті з іноземної мови із використанням технологій співробітництва у малих групах (cooperativelearning) у медичному ВНЗ/ Л. К. Москаленко (стр.44-47)
Нарійчук М. Д. Кваліфікаційний рівень майбутніх спеціалістів - критерій ефективності впровадження кредитно-модульної системи освіти на теоретичних та клінічних кафедрах/ М. Д. Нарійчук (стр.48-52)
Нерянов Ю. М. Болонський процес та організація виробничої практики в ЗДМУ/ Ю. М. Нерянов, В. І. Кравченко (стр.52-54)
Пашко К. О. Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України/ К. О. Пашко [и др.] (стр.54-56)
Свінціцький А. С. Впровадження концепції компонентно-орієнтованого підходу до навчання в післядипломну підготовку лікарів і провізорів в інтернатурі/ А. С. Свінціцький, В. О. Дорошенко, Я. Ю. Гомза (стр.57-61)
Сергета І. В. Кредитно-модульна система та особливості її впливу на процеси формування окремих властивостей темпераменту і тривожності студентів/ І. В. Сергета, О. Є. Алєксандрова (стр.62-65)
Сологор І. М. Формування граматичної компетенції як засіб підвищення ефективності професійно спрямованого читання іноземною мовою/ І. М. Сологор, В. Г. Костенко, І. В. Знаменська (стр.66-68)
Тащук В. К. Проблеми застосування тестового контролю знань у післядипломній підготовці лікарів за системою безперервного навчання/ В. К. Тащук [и др.] (стр.68-70)
Фомін П. Д. Досвід проведення практичних занять із факультетської хірургії та складання модульного контролю студентами 4-го курсу на кафедрі хірургії №3 НМУ ім. О. О. Богомольця/ П. Д. Фомін [и др.] (стр.70-72)
Хара М. Р. Патофізіологічний експеримент в системі підготовки лікаря/ М. Р. Хара [и др.] (стр.73-76)
Хвисюк О. М. Інтеграція в європейський освітній простір як шлях покращення післядипломної підготовки лікарів/ О. М. Хвисюк, В. Г. Марченко, І. А. Жадан (стр.77-78)
Холодкова О. Л. Особливості викладання анатомії людини англомовним студентам у сучасних умовах/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна (стр.79-81)
Чекман І. С. Педагогічні основи підготовки студентів до наукової роботи з фармакології/ І. С. Чекман [и др.] (стр.82-84)
Чекман І. С. Доказова медицина як методологічна основа формування нового світогляду майбутнього лікаря в системі кредитно-модульної освіти/ І. С. Чекман, О. В. Шумейко, Н. В. Савченко (стр.84-86)
Черкасов В. Г. Модель формування і моніторингу професійно орієнтованих знань у процесі підготовки майбутніх лікарів на кафедрі анатомії людини національного медичного університету імені О. О. Богомольця/ В. Г. Черкасов, І. В. Дзевульська, О. І. Ковальчук (стр.87-89)
Чорна І. О. Правові аспекти викладання загальної хірургії в умовах болонського процесу/ І. О. Чорна [и др.] (стр.90-93)
Шальнова-Козаченко О. В. Інтерактивні форми навчання при викладанні "Історії медицини", "Соціальної медицини та організації охорони здоров’я": значення для формування майбутніх спеціалістів/ О. В. Шальнова-Козаченко (стр.94-98)
Швед М. І. Оптимізація навчання студентів IVкурсу на кафедрі внутрішньої медицини згідно з засадами кредитно-модульної системи/ М. І. Швед [и др.] (стр.98-100)
Шевчук С. Г. Роль комунікативних звязків у стосунках медичного працівника і пацієнта/ С. Г. Шевчук, В. О. Мойсеєнко, Т. Г. Осташевська (стр.100-101)
Багрій М. М. Аналіз проблематики переходу на кредитно-модульну систему/ М. М. Багрій [и др.] (стр.102-105)
Котляренко Л. Т. Особливості використання інформаційних технологій на лекційних заняттях/ Л. Т. Котляренко [и др.] (стр.105-108)
Господарський І. Я. Впровадження інформаційних форм навчання при підготовці медичних сестер-бакалаврів у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського/ І. Я. Господарський [и др.] (стр.109-111)
Пришляк А. М. Використання сучасних технологій при викладанні анатомії людини іноземним студентам/ А. М. Пришляк, І. В. Пришляк (стр.112-114)
Господарський І. Я. Використання стандартизованих пацієнтів у навчанні іноземних студентів у вищих медичних навчальних закладах/ І. Я. Господарський, С. О. Ястремська, Л. Т. Котляренко (стр.114-119)
Ткаченко П. І. Комплексний підхід до викладання пропедевтики хірургічної стоматології у вищій школі/ П. І. Ткаченко, К. Ю. Резвіна (стр.119-121)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Австрії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.122-125)
Цікаві статті :
Знайти схожі


20.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пашко К. О., Кашуба М. О., Кондратюк В. А.
Назва : Як можна підвищити якість практичних занять при вивченні гігієни та екології на профільних кафедрах ВМ(Ф)НЗ України
Місце публікування : Медична освіта. - 2010. - № 3. - С. 54-56 (Шифр МУ7/2010/3)
Предметні рубрики: Образование медицинское
Гигиена-- обуч
Экология-- обуч
Медицинские учебные заведения
Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)