Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Коблянська, А. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сердюк А. М., Полька Н. С., Коблянська А. В.
Назва : Оцінка профілактичної спрямованості науково-дослідних робіт, які виконуються за міжгалузевою комплексною програмою "Здоров’я нації"
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2011. - № 2. - С. 9-14 (Шифр ДУ9/2011/2)
Предметні рубрики: Профилактическая медицина
Здоровья состояние
Научные исследования
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сердюк А. М., Коблянська А. В., Скляренко К. А.
Назва : Державні цільові програми як інструмент державної політики з охорони здоров’явУкраїні
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2016. - № 2. - С. 4-8 (Шифр ДУ9/2016/2)
MeSH-головна: НАЦИОНАЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- NATIONAL HEALTH PROGRAMS
УКРАИНА -- UKRAINE
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сердюк А. М., Гуліч М. П., Петренко О. Д., Любарська Л. С., Коблянська А. В.
Назва : Оцінка обізнаності та усвідомлення студентською молоддю ролі харчування в розвитку неінфекційних захворювань
Паралельн. назви :Assessing the awareness and consciousness of young students about the role of nutrition in the development of non-infectious diseases
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2019. - № 2. - С. 27-31 (Шифр ДУ9/2019/2)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ПИТАНИЯ РЕЖИМА КОНТРОЛЬ -- DIET SURVEYS
ПИЩЕВОЕ ПОВЕДЕНИЕ -- FEEDING BEHAVIOR
РИСКА СТЕПЕНИ ОЦЕНКА -- RISK ADJUSTMENT
ИНФОРМАЦИИ РАСПРОСТРАНЕНИЕ -- INFORMATION DISSEMINATION
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Мета роботи - дослідження особливостей обізнаності та усвідомлення студентами вищих навчальних закладів різного профілю щодо здорового способу життя і загрози для здоров'я чинників ризику розвитку НИЗ, перш за все, харчування. Матеріали і методи: проведено соціологічне опитування серед студентів вищих навчальних закладів України щодо рівнів обізнаності, а також поширеності окремих факторів розвитку неінфекційних захворювань. У дослідженні взяло участь 430 студентів Київського національного торгово-економічного університету та 217 студентів Сумського державного педагогічного університету. Використано методи: соціологічний, статистичний. Результати: Встановлено високий рівень обізнаності студентів щодо основних чинників розвитку неінфекційних захворювань, зокрема, харчування. Однак їх обізнаність не веде до усвідомлення ними загрози цих факторів для здоров'я. Вивчено поширеність негативних чинників харчової поведінки студентів, таких як споживання надмірної кількості цукру, солі, газованих напоїв, спредів і маргаринів, брак свіжих овочів і фруктів в харчуванні і т.д. Показано суттєву різницю показників харчової поведінки студентів різнопрофільних вузів. Висновок: обґрунтовано необхідність подальшого доопрацювання та удосконалення інформаційних та навчальних програм для студентів з метою поліпшення їх обізнаності та усвідомлення небезпеки факторів ризику розвитку неінфекційних захворюваньThe purpose of the work is to study the awareness and consciousness of students of higher educational institutions of various profiles in healthy lifestyle and a threat to health of risk factors for the development of non-infectious diseases, in particular, nutrition. Materials and methods: a sociological survey was conducted among students of higher educational institutions of Ukraine on the levels of awareness and prevalence of certain factors in the development of non-infectious diseases. The study involved 430 students of the Kyiv National University of Trade and Economics and 217 students of Sumy State Pedagogical University. Used methods: sociological, statistical. Results: A high level of students' awareness of the main factors in the development of non-infectious diseases, in particular nutrition, was established. However, their awareness does not lead them to realize the threat to the health of these factors. The prevalence of negative factors in students' eating behavior, such as the consumption of excessive amounts of sugar, salt, carbonated drinks, spreads and margarines, lack of fresh vegetables and fruits in the diet, etc., was studied. It shows a significant difference in the indicators of the eating behavior of students from different universities. Conclusion: the need for further development and improvement of information and training programs for students to improve their awareness and awareness of the risk factors for the development of non-infectious diseases has been substantiated
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сердюк А. М., Гуліч М. П., Петренко О. Д., Любарська Л. С. , Коблянська А. В.
Назва : Обізнаність та усвідомлення студентською молоддю загрози для здоров’я факторів ризику розвитку неінфекційних захворювань - сучасний стан проблеми
Місце публікування : Медичні перспективи. - 2019. - Т. 24, № 1. - С. 4-14 (Шифр МУ10/2019/24/1)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
БОЛЕЗНЬ -- DISEASE
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
АНКЕТИРОВАНИЕ -- QUESTIONNAIRES
Анотація: Целью данной работы было: провести анализ осведомлен­ности и осознания студентами угрозы для здоровья факторов риска развития хронических неинфекционных заболеваний, установить наличие у них навыков здорового образа жизни; разработать и научно обосновать Алгоритм внедрения здоровьесберегающих образовательных технологий в учебный процесс высших учебных заведений Украины. Проведен социологический опрос среди студентов высших учебных заведений Украины касательно уровней осведомленности и осознания отдельных факторов развития неинфекционных заболе­ваний. Было опрошено 430 студентов Киевского национального торгово-экономического университета и 216 студентов Сумского государственного педагогического университета. Была использована специально раз­работанная анкета. Установлен высокий уровень осведомленности студентов касательно основных факто­ров развития неинфекционных заболеваний – нерационального питания, низкой физической активности, куре­ния, злоупотребления алкоголем. При этом студенты недостаточно осознают степень риска развития заболеваний и недостаточно мотивированы к ведению здорового образа жизни. Показано существенное различие показателей ведения здорового образа жизни среди студентов разнопрофильных вузов. Разработан Алгоритм внедрения здровьесберегающих образовательных технологий в учебный процесс высших учебных заведений, являющийся научно обоснованной системой, которая содержит основные задачи, принципы и меры, направленные на повышение уровня осведомленности и осознания студенческой молодежью угрозы для здоровья факторов риска развития хронических неинфекционных заболеваний. Полученные данные являются основанием для совершенствования мероприятий по профилактике неинфекционных заболеваний среди студентов в УкраинеThe purpose of this study was to analyze students’ awareness and con­sciousness about the threat to health of risk factors for the development of chronic non-infectious diseases, to determine whether they have the skills of a healthy lifestyle and to develop and scientifically substantiate the Algorithm for introducing health-saving educational technologies in the educational process of higher educational institutions of Ukraine. A sociological survey was conducted among students of higher educational institutions of Ukraine regarding the levels of awareness and consciousness about certain factors in the development of non-infectious diseases. 430 students of the Kiev National University of Trade and Economics and 216 students of Sumy State Pedagogical University were interviewed. A specially designed questionnaire was used. A high level of awareness of students about the main factors in the development of non-infectious diseases – poor nutrition, low physical activity, smoking and alcohol abuse has been established. At the same time, students are not sufficiently conscious about the risk of developing diseases and are unsufficiently motivated to a healthy lifestyle. It is shown a significant difference in indicators of healthy lifestyle among students of institutions of various profile. The Algorithm for the introduction of a health-saving educational technologies into the educational process of higher educational institutions, which is a scientifically substantiated system containing the main tasks, principles and measures aimed at raising the level of awareness and consciousness of young students about the health threat of risk factors for the development of chronic non- infectious diseases has been developed. The data obtained are the basis for the improvement of measures for the prevention of non-infectious diseases among students in Ukraine
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сердюк А. М., Гуліч М. П., Коблянська А. В., Любарська Л. С.
Назва : Обізнаність та усвідомлення молоддю загрози для здоров’я поведінкових факторів ризику розвитку неінфекційних захворювань – вагома складова реалізації профілактичних заходів
Паралельн. назви :Awareness and understanding of the threats for the health of the behavioral risk factors in the development of non-communicable diseases by the young people as an important component of the implementation of preventive measures
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2018. - № 3. - С. 62-66 (Шифр ДУ9/2018/3)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: СОЦИАЛЬНЫЕ ДЕТЕРМИНАНТЫ ЗДОРОВЬЯ -- SOCIAL DETERMINANTS OF HEALTH
СТУДЕНТЫ -- STUDENTS
КУРЕНИЕ -- SMOKING
АЛКОГОЛЕМ ВЫЗВАННЫЕ РАССТРОЙСТВА -- ALCOHOL-RELATED DISORDERS
ЗДОРОВЫЙ ОБРАЗ ЖИЗНИ -- HEALTH BEHAVIOR
ПРОФИЛАКТИЧЕСКИЕ СЛУЖБЫ -- PREVENTIVE HEALTH SERVICES
СТАТИСТИЧЕСКАЯ ОБРАБОТКА ДАННЫХ -- DATA INTERPRETATION, STATISTICAL
Анотація: Актуальність обумовлена ​​необхідністю вивчення як рівня обізнаності молоді щодо факторів ризику розвитку неінфекційних захворювань, так і ступеня їх поширеності куріння серед прогнозування наслідків реалізації профілактичних заходів. Мета - визначення рівня обізнаності студентів про поведінкових факторах ризику розвитку неінфекційних захворювань і усвідомлення ними загрози цих факторів для здоров'я. Матеріали та методи. Проведено опитування студентів Київського національного торгово-економічного університету за спеціальністю: харчова технологія та товарознавство (вибірка - 430 респондентів) про основних фактори ризику розвитку неінфекційних захворювань, а також усвідомлення молоддю ролі способу життя для збереження здоров'я. Результати. Було показано, що про вплив поведінкових факторів на розвиток неінфекційних захворювань обізнані більшість студентів: про вплив нераціонального харчування - 87,4%, недостатній фізичній активності - 80,9%, зловживання алкоголем і слабоалкогольними напоями - 92,2%, куріння - 91, 6%. Однак, ця обізнаність не приводить до усвідомлення загрози їх здоров'ю: вживають солодкі газовані та слабоалкогольні напої (відповідно: 68% - дівчата, 92% - юнаки; 65% - дівчата, 71% - юнаки), кожна третя дівчина і більше 40% воліють випивати чай або каву з 2 і більше ложками цукру, вживають 25 г і більше солі на добу, а також 25% респондентів вживають маргарини і спреди, близько 25% невживані щодня фрукти і овочі; курять сигарети і вживають наркотики відповідно 23,8% - дівчата, 43,7% - юнаки та 10,3% респондентів. Встановлено, що тільки 55% опитаних вказали про активний спосіб життя і підтримці своєї фізичної форми. Наведене дослідження свідчить про необхідність подальшого удосконалення інформаційних та навчальних програм для поліпшення обізнаності та усвідомлення молодята небезпеки основних поведінкових факторів ризику розвитку неінфекційних захворюваньThe topicality is stipulated by the necessity for the study both the level of the awareness of young people regarding risk factors of the development of non-communicable diseases and the level of their prevalence for the prediction of the consequences of the implementation of preventive measures. Objective: We determined the level of the awareness of the students about behavioral risk factors for the development of non-communicable diseases and understanding of the threats of these factors by them. Materials and methods: We performed the questionary in the students (430 respondents) of the Kyiv National Trade and Economic University in the speciality: food technology and commodity science about main risk factors for the development of non-communicable diseases and understanding of the role of the lifestyle for the health preservation in the young people. Results: The majority of the students was shown to be aware of the influence of the behavioral factors on the development of non-communicable diseases, the effect of inefficient nutrition - 87.4%, insufficient physical activity - 80.9%, alcohol and low-alcohol beverages - 92.2%, smoking - 91.6%. However, this awareness does not lead to understanding of the threat for their health: they consume sweet fizzy and low-alcohol beverages (girls - 68%, boys - 92%, girls - 65%, boys - 71% , respectively), every third girl and over 40% prefer to drink tea or coffee with 2 or more spoons of sugar, use 25 grams and more salt daily, and 25% of the respondents consume margarines and spreads, about 25% do not consume fruits and vegetables every day, 23.8% of the girls, 43.7% of the boys, and 10.3% of the respondents smoke cigarettes and use drugs. Only 55% of the respondents were estimated to point to an active lifestyle and maintaining of their physical form. The study indicates the need for the further improvement of the information and training programs to improve the awareness and understanding of the dangers of the main behavioral risk factors for the development of non-communicable diseases by the young people
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Медична освіта -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Банчук М. В. Біоетика як навчальна дисципліна у вищій медичній школі України/ М. В. Банчук [и др.] (стр.8-10)
Воронено Ю. В. Визначення критеріїв якості в системі безперервного професійного розвитку лікарів/ Ю. В. Воронено [и др.] (стр.11-15)
Педанов Ю. Ф. Особливості програм викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації в Україні й Болгарії/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.16-18)
Шатило В. Й. Підготовка медичних і науково-педагогічних кадрів для галузі охорони здоров’я Житомирської області/ В. Й. Шатило [и др.] (стр.19-21)
Матеріали науково-практичної конференції "Перспективи практично-орієнтованого викладання теоретичних дисциплін у вищих медичних (фармацевтичних) навчальних закладах" 15-16 листопада 2007 р. М.Тернопіль (стр.22-141)
Вадзюк С. Н. Організація практично-орієнтованого навчання на кафедрі нормальної фізіології/ С. Н. Вадзюк [и др.] (стр.23-25)
Владзимирський А. В. Перспективи практично-орієнтованого навчання на етапі післядипломної підготовки керівників медичних закладів/ А. В. Владзимирський, В. М. Лобас, О. Т. Дорохова (стр.26-28)
Ветютнева Н. О. Викладання предмета фармакогнозії на циклі спеціалізації (інтернатури) зі спеціальності "Клінічна фармація"/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.29-31)
Волошин М. А. Проблеми організації навчального процесу на кафедрі анатомії людини в умовах переходу до кредитно-модульної системи/ М. А. Волошин [и др.] (стр.31-33)
Герасимюк І. Є. Перші результати впровадження практично-орієнтованого навчання на кафедрі анатомії людини/ І. Є. Герасимюк [и др.] (стр.33-36)
Гоженко А. І. Теоретичні основи вдосконалення організації практичного заняття з патофізіології/ А. І. Гоженко [и др.] (стр.36-38)
Губський Ю. І. Досвід кафедри біоорганічної, біологічної та фармацевтичної хімії НМУ з методичного забезпечення викладання дисципліни "біологічна та біоорганічна хімія" в умовах запровадження кредитно-модульної системи/ Ю. І. Губський [и др.] (стр.38-40)
Гудима А. А. Вивчення студентами на заняттях з фармакології противиразкових препаратів - гепатотоксичних проявів комбінованого застосування лансопразолу, метронідазолу і кларитроміцину/ А. А. Гудима, В. В. Підгірний (стр.41-43)
Гутор Н. С. Впровадження питань профілактики ВІЛ-інфекції в тематику практичних занять студентів стоматологічного факультету/ Н. С. Гутор [и др.] (стр.43-45)
Гудима А. А. Вивчення студентами медичного факультету на практичних заняттях застосування ліофілізованих ксенодермотрансплантатів-нового напрямку лікування кріоуражень шкіри/ А. А. Гудима, О. Б. Сван (стр.46-48)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.48-51)
Климнюк С. І. Досвід застосування практично-орієнтованого навчання студентів медичного факультету на кафедрі медичної біології, мікробіології, вірусології та імунології в умовах кредитно-модульної системи/ С. І. Климнюк [и др.] (стр.52-54)
Козаченко О. В. Інноваційні технології організації практично-орієнтованого навчання в умовах кредитно-модульної системи при викладанні дисципліни «Історія медицини» в Одеському державному медичному університеті/ О. В. Козаченко (стр.54-58)
Олійник О. В. Проблеми реалізації питань професійної підготовки студентів згідно з болонською системою навчання в Україні/ О. В. Олійник [и др.] (стр.58-60)
Пайкуш М. А. Взаємозв’язок теоретичних та професійно зорієнтованих дисциплін як засіб мотивації студентів вищих медичних навчальних закладів на прикладі викладання медичної та біологічної фізики/ М. А. Пайкуш, Е. І. Личковський (стр.61-65)
Рудень В. В. Про навчання майбутніх лікарів "Історії медицини" за кредитно-модульною системою у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького/ В. В. Рудень [и др.] (стр.66-70)
Сливко Е. І. Досвід викладання дисципліни "Медична і біологічна фізика" у контексті практично орієнтованої медичної освіти/ Е. І. Сливко [и др.] (стр.70-72)
Солонинко І. І. До проблеми удосконалення практичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів/ І. І. Солонинко (стр.72-75)
Тарасенко Л. М. Практично-орієнтоване викладання біологічної хімії у медичних навчальних закладах/ Л. М. Тарасенко [и др.] (стр.76-77)
Філіппова Л. В. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх фахівців фармацевтичної галузі у процесі вивчення хімічних дисциплін/ Л. В. Філіппова, В. О. Калібабчук, В. П. Сергієнко (стр.78-82)
Хара М. Р. Роль патологічної фізіології в системі підготовки працівника медичної галузі та практично-орієнтованого навчання/ М. Р. Хара [и др.] (стр.82-85)
Холодкова О. Л. Подальша оптимізація викладання анатомії людини англійською мовою для студентів міжнародного факультету (у зв’язку з введенням кредитно-модульної системи)/ О. Л. Холодкова, Н. В. Нескоромна, І. Г. Гудіна (стр.86-88)
Ястремська С. О. Досвід іперспективи практично-орієнтованого викладання біохімії/ С. О. Ястремська, С. Р. Підручна, О. І. Острівка (стр.89-90)
Бажора Ю. І. Практично-орієнтоване викладання елективного курсу "Сучасні проблеми молекулярної біології" студентам першого курсу/ Ю. І. Бажора, М. М. Чеснокова, А. В. Шевеленкова (стр.91)
Боднар Я. Я. Особливості викладання патоморфології за умов практично-орієнтованого навчання/ Я. Я. Боднар [и др.] (стр.92)
Васецька Л. І. Особливості викладання мови іноземним студентам-медикам з англійською формою навчання/ Л. І. Васецька (стр.93)
Василевич С. В. Виховання почуттів культурного господаря у студентів-медиків засобами економічної теорії/ С. В. Василевич (стр.94-95)
Ветютнева Н. О. Актуальні питання підвищення кваліфікації уповноважених осіб/ Н. О. Ветютнева [и др.] (стр.95)
Волков К. С. Викладання гістології у контексті її практичної спрямованості/ К. С. Волков [и др.] (стр.96-97)
Волохова Г. О. Особливості викладання теоретичних дисциплін відповідно до принципів Європейської кредитно-трансферної системи (ECTS)/ Г. О. Волохова, Е. В. Герасимович (стр.97-98)
Вороніна Л. М. Особливості викладання біологічної хімії у національному фармацевтичному університеті/ Л. М. Вороніна [и др.] (стр.98-99)
Гейченко В. П. Модульна програма мовної підготовки іноземних студентів-нефілологів як новий напрямок у професійно-орієнтованому навчанні/ В. П. Гейченко, О. В. Денисенко, О. В. Келеберденко (стр.99-100)
Гнатюк М. С. Засвоєння практичних навичок залежно від психофізичних особливостей студента/ М. С. Гнатюк [и др.] (стр.100-101)
Гончарова Н. Г. Формування практичних навичок при вивченні студентами -медиками змістового модуля "Роль ЦНС в регуляції рухових функцій" на кафедрі нормальної фізіології/ Н. Г. Гончарова (стр.101-102)
Зіменковський Б. С. Удосконалення практичної підготовки студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу/ Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко (стр.102-103)
Зупанець І. А. Методичні підходи до викладання клінічної фармакології у студентів спеціальності "Клінічна фармація"/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.103-104)
Зупанець І. А. Фармацевтична опіка-теоретична модель професійної діяльності клінічного провізора/ І. А. Зупанець [и др.] (стр.104-105)
Зупанець І. А. "Клінічне вивчення лікарських засобів" як дисципліна в системі підготовки клінічного провізора/ І. А. Зупанець, А. М. Семенов (стр.105-106)
Камінська Т. М. Значення вивчення економічної теорії для майбутніх організаторів охорони здоров’я/ Т. М. Камінська, А. А. Громов, В. І. Кравченко (стр.106-107)
Камков В. П. До питання викладання нетрадиційної медицини в системі вищої освіти/ В. П. Камков, А. Г. Красовська (стр.107)
Кашуба М. О. Шляхи підвищення практичної направленості викладання гігієни у ВМ(Ф)НЗ/ М. О. Кашуба [и др.] (стр.108)
Кащенко О. А. Впровадження альтернативних комп’ютерних технологій до навчального процесу на кафедрі нормальної фізіології ОДМУ-нові можливості/ О. А. Кащенко, О. А. Шандра (стр.108-109)
Ковальчук Л. Є. Перспективи практично-орієнтованого викладання молекулярної біології як базової дисципліни для молекулярної медицини/ Л. Є. Ковальчук, Р. В. Козовий, Н. В. Чернюк (стр.109-110)
Козярін І. П. Сучасні проблеми та можливі шляхи оптимізації практичної підготовки фахівців/ І. П. Козярін, В. І. Слободкін, І. М. Хоменко (стр.110-111)
Кресюн В. Й. Перспективи викладання та вивчення клінічної фармації на фармацевтичному факультеті/ В. Й. Кресюн, С. Б. Стречень, О. Л. Тимчишин (стр.111-112)
Крушинська Т. Ю. Модульний контроль як складова практично-орієнтованого викладання медичної мікробіології/ Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Л. Г. Юргель (стр.112-113)
Личковський Е. І. Професійна спрямованість вивчення медичної і біологічної фізики у вищих медичних закладах освіти/ Е. І. Личковський, Л. Ф. Ємчик, М. І. Драчук (стр.114)
Лобань Г. А. Формування практичних навичок та умінь - важливий орієнтир в інтеграції теоретичної та практичної підготовки майбутніх лікарів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології/ Г. А. Лобань [и др.] (стр.115)
Опришко В. І. Про послідовність викладання клінічної та базової фармакології у світлі принципів кредитно-модульної системи/ В. І. Опришко [и др.] (стр.116)
Павліченко В. І. До поліпшення викладання медичної біології/ В. І. Павліченко [и др.] (стр.117)
Педанов Ю. Ф. Практично-орієнтоване викладання морфофункціональних дисциплін у вищих навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації/ Ю. Ф. Педанов, А. І. Гоженко, Р. Ф. Макулькін (стр.118)
Попов О. Г. Кредитно-модульна система навчання на кафедрі оперативної хірургії і топографічної анатомії/ О. Г. Попов [и др.] (стр.119)
Попович А. П. З досвіду організації навчальної роботи з біології англійськомовних студентів/ А. П. Попович, В. В. Галиця (стр.120)
Посохова К. А. Досвід практично-орієнтованого навчання на кафедрі фармакології/ К. А. Посохова [и др.] (стр.121)
Пропіснова В. В. Про актуальність викладання дисципліни "Сучасні проблеми біоетики" студентам фармацевтичних спеціальностей/ В. В. Пропіснова, В. А. Мороз (стр.122)
Романенко М. І. Перспективи практично-орієнтованого викладання біохімії у вищих медичних навчальних закладах в умовах кредитно-модульної системи навчання/ М. І. Романенко [и др.] (стр.123)
Самура І. Б. Самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчання/ І. Б. Самура [и др.] (стр.124)
Сеник Л. М. Проблеми навчання аудіювання текстів за фахом в іншомовній аудиторії/ Л. М. Сеник (стр.125)
Сеник Л. М. Роль навчальних правил в практичному курсі російської мови при навчанні іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, Л. Ф. Богуславська (стр.126)
Сеник Л. М. Когнітивний підхід до навчання сприйняття, осмислення і переробки наукової інформації іноземними студентами/ Л. М. Сеник, Л. М. Корбут (стр.127)
Сеник Л. М. Підготовка іноземних студентів-медиків до монологічного висловлення на професійні теми/ Л. М. Сеник, О. А. Рощупкина (стр.128)
Сеник Л. М. Комунікативна спрямованість навчання іноземних студентів-медиків/ Л. М. Сеник, С. П. Турковський (стр.129)
Сеник Л. М. Інтеграція практично-орієнтованого викладання природничих дисциплін на допрофесійному етапі та у вищому медичному навчальному закладі/ Л. М. Сеник, Я. В. Цехмістер (стр.130)
Смольська Л. Ю. Лінгводидактичні засади формування фонетичної компетенції майбутніх фахівців у медико-біологічній галузі/ Л. Ю. Смольська, О. М. Беляева (стр.131)
Стречень Б. М. Особливості викладання проблем фінансування в курсі "Економіка охорони здоров’я"/ Б. М. Стречень [и др.] (стр.132)
Фіра Л. С. Фармакогнозія - практично-орієнтована дисципліна для студентів провізорів/ Л. С. Фіра [и др.] (стр.133)
Черкасов В. Г. Шляхи підвищення ефективності самостійної роботи студентів при вивченні анатомії людини в медичному університеті/ В. Г. Черкасов (стр.134)
Шепітько В. І. Сучасні аспекти практичної спрямованості навчання студентів стоматологічного факультету на кафедрі гістології, цитології та ембріології/ В. І. Шепітько [и др.] (стр.135)
Шульгай А. Г. Викладання соціальної медицини у контексті підготовки організаторів в охороні здоров’я/ А. Г. Шульгай [и др.] (стр.136)
Яковлева В. О. Впровадження в навчальний процес нової вибіркової професійно-орієнтованої дисципліни "Побічна дія ліків"/ В. О. Яковлева [и др.] (стр.136-137)
Яковлева В. О. Досвід виконання дипломних робіт з фармакоекономіки/ В. О. Яковлева, О. О. Герасимова, Н. В. Бездітко (стр.138)
Яцина О. В. Методологічно та практично значущі особливості підготовки студентів-медиків до ліцензійного іспиту "Крок-2" на циклових заняттях з загальної гігієни та екології/ О. В. Яцина [и др.] (стр.139)
Талалаєнко О. М. Про проведення в Донецькому державному медичному університеті їм. М. Горького міжнародного науково-практичного семінару з проблем вищої професійної освіти/ О. М. Талалаєнко, М. Б. Первак (стр.140-141)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Медичні перспективи -2019р. т.24,N 1
Цікаві статті :
Сердюк А. М. Обізнаність та усвідомлення студентською молоддю загрози для здоров’я факторів ризику розвитку неінфекційних захворювань - сучасний стан проблеми/ А. М. Сердюк [та ін.] (стр.4-14)
Медведєв M. В. Сучасний погляд на етіологію, патогенез та можливості діагностики зовнішнього генітального ендометріозу (огляд літератури)/ M. В. Медведєв, Д. А. Покровенко (стр.21-30)
Khaniukov O. Formation and improvement of clinical thinking in medical students/ O. Khaniukov [et al.] (стр.15-20)
Semyonova L. S. The importance of studying history of medicine and language training for the development of professional competencies of medical students/ L. S. Semyonova, I. N. Klimenko (стр.31-34)
Трофимов Н. В. Клинико-статистические аспекты течения желудочно-кишечных кровотечений у больных с патологией сердечно-сосудистой системы/ Н. В. Трофимов [и др.] (стр.35-39)
Пославська О. В. Метастази карциноми з клітин Меркеля з погляду діагностики пухлин невідомої первинної локалізації/ О. В. Пославська (стр.40-45)
Фелештинський Я. П. Оцінка варіантів фіксації сітчастого імплантата при трансабдомінальній преперитонеальній алопластиці у хворих на пахвинну грижу/ Я. П. Фелештинський, А. В. Коханевич (стр.46-49)
Ідашкіна Н. Г. Сповільнена консолідація нижньої щелепи: аналіз загальних та місцевих факторів/ Н. Г. Ідашкіна (стр.50-61)
Василенко Р. Е. Статистичний аналіз лагоджень повних знімних протезів верхньої щелепи за трирічний термін користування/ Р. Е. Василенко (стр.61-65)
Рубцов Р. В. Значущість рентгенологічних досліджень при діагностиці пневмоконіозу в поєднанні з хронічним обструктивним захворюванням легень у працівників гірничорудної та металургійної промисловості/ Р. В. Рубцов (стр.66-72)
Федоренко В. І. Обгрунтування допустимих добових доз свинцю і кадмію в добових раціонах харчування/ В. І. Федоренко (стр.73-80)
Хоменко І. М. Удосконалення системи радіаційно-гігієнічного моніторингу об’єктів довкілля в зонах спостереження українських атомних електростанцій як основа радіаційної безпеки/ І. М. Хоменко, Н. В. Закладна (стр.80-86)
Лотоцька-Дудик У. Б. Шкідливі виробничі чинники взуттєвих виробництв: шум та вібрація/ У. Б. Лотоцька-Дудик (стр.87-93)
Єрошкіна Т. В. Аналіз стану діяльності лабораторної служби промислового регіону України та шляхи її оптимізації/ Т. В. Єрошкіна, Д. В. Дерев’янко (стр.94-100)
Мамчур В. Й. Дніпровська школа фармакологів: подорож довжиною в 100 років (до 100-річчя кафедри фармакології і клінічної фармакології Дніпропетровської медичної академії). Частина І: 1918-1943 рр./ В. Й. Мамчур, В. І. Жилюк, О. Ю. Коваленко (стр.101-109)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сердюк А. М., Полька Н. С., Турос О. І., Коблянська А. В.
Назва : Міжнародна наукова діяльність як елемент реалізації основних оперативних функцій охорони громадського здоров’я
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - Київ, 2022. - N 1. - С. 61-66 (Шифр ДУ9/2022/1)
MeSH-головна: ОБЩЕСТВЕННОЕ ЗДОРОВЬЕ, НАБЛЮДЕНИЕ И КОНТРОЛЬ -- PUBLIC HEALTH SURVEILLANCE
МЕЖДУНАРОДНОЕ СОТРУДНИЧЕСТВО -- INTERNATIONAL COOPERATION
Анотація: Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ) визначає десять основних функцій громадського здоров’я. Метою роботи було проведення аналізу реалізації міжнародних наукових проєктів за основними оперативними функціями охорони громадського здоров’я ВООЗ. ДУ «Інститут громадського здоров’я імені О.М. Марзєєва НАМН України» є науковою установою в Україні, що займається вирішенням питань первинної профілактики захворювань, визначенням негативного впливу екологічних та соціальних чинників середовища життєдіяльності людини на здоров’я населення та розробкою попереджувальних заходів. Представлено перелік угод про співпрацю ДУ «Інститут громадського здоров’я імені О.М. Марзєєва НАМН України» з міжнародними організаціями, у межах яких виконано 16 наукових проєктів. Наведені матеріали свідчать про високу зацікавленість міжнародної спільноти у реалізації проєктів профілактичного напрямку. Досвід реалізації міжнародних наукових проєктів дозволив представляти «Інститут громадського здоров’я імені О.М. Марзєєва НАМН України» на міжнародному рівні. Фахівці установи є членами багатьох міжнародних організацій та експертами комітетів ВООЗ, МАГАТЕ тощо.Всемирная организация здравоохранения (ВОЗ) определяет 10 основных функций общественного здоровья. Целью работы был анализ реализации международных научных проектов по основным оперативным функциями общественного здравоохранения ВОЗ. ГУ «Институт общественного здоровья имени А.Н. Марзеева НАМН Украины» является научным учреждением в Украине, которое занимается решением вопросов первичной профилактики заболеваний, определением негативного влияния экологических и социальных факторов среды жизнедеятельности человека на здоровье населения и разработкой предупредительных мер. Представлен перечень соглашений о сотрудничестве ГУ «Институт общественного здоровья имени А.Н. Марзеева НАМН Украины» с международными организациями, в пределах которых выполнено 16 научных проектов. Приведенные материалы свидетельствуют о высокой заинтересованности международного сообщества в реализации проектов профилактического направления. Опыт реализации международных научных проектов позволил представлять «Институт общественного здоровья имени А.Н. Марзеева НАМН Украины» на международном уровне, специалисты которого являются членами многих международных организаций и экспертами комитетов ВОЗ, МАГАТЭ и др.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коблянська А. В., Скляренко К. А.
Назва : Сучасні вимоги до державної політики у сфері охорони довкілля та здоров’я дітей: досвід та рекомендації Всесвітньої організації охорони здоров’я
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2016. - № 1. - С. 68-72 (Шифр ДУ9/2016/1)
MeSH-головна: НАЦИОНАЛЬНЫЕ ПРОГРАММЫ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- NATIONAL HEALTH PROGRAMS
ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- PUBLIC HEALTH
ВСЕМИРНАЯ ОРГАНИЗАЦИЯ ЗДРАВООХРАНЕНИЯ -- WORLD HEALTH ORGANIZATION
ДЕТИ -- CHILD
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коблянська А. В., Скляренко К. А.
Назва : Впровадження у державну політику України європейських стратегій щодо профілактики та боротьби з неінфекційними захворюваннями
Паралельн. назви :The implementation of the state policy of Ukraine european strategies regarding the prevention and control of noncommunicable diseases
Різночитання назви :: Protection of the environment and of of Ukraine european strategies regarding the prevention and control of noncommunicable diseases
Місце публікування : Довкілля та здоров’я. - 2015. - № 4. - С. 4-9 (Шифр ДУ9/2015/4)
Примітки : Бібліогр.: в кінці ст.
MeSH-головна: ХРОНИЧЕСКАЯ БОЛЕЗНЬ -- CHRONIC DISEASE
ОКРУЖАЮЩАЯ СРЕДА И ЗДРАВООХРАНЕНИЕ -- ENVIRONMENT AND PUBLIC HEALTH
ОКРУЖАЮЩЕЙ СРЕДЫ ОХРАНА -- ENVIRONMENTAL HEALTH
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ПОЛИТИКА -- HEALTH POLICY
ФАКТОРЫ РИСКА -- RISK FACTORS
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)