Головна Спрощенний режим Відео-інструкція Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Книги (7)Вища освіта (15)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Ковальчук, О. Л.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 109
Показані документи з 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Шифр: МУ7/2022/1
   Журнал

Медична освіта
2022р. № 1 . - 167.46, р.
Зміст:
Вихрущ, А. В. Система цінностей молоді в контексті особистісної парадигми / А. В. Вихрущ, О. М. Христенко. - С.5-13. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, А. О. Використання майстер-класів у навчальному процесі на кафедрі медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Зозуля І. С., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Бойко А. В.
Дубина, С. О. Використання робочих зошитів як засіб оптимізації освітнього процесу на кафедрі анатомії людини за умов дистанційного навчання / С. О. Дубина [та ін.]. - С.18-22. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Хапченкова Д. С., Бондаренко С. В., Федорова І. О
Іванченко, О. З. Оцінювання сучасних форм лекцій студентами першого курсу медичного університету / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, І. І. Міхіна. - С.23-29. - Библиогр. в конце ст.
Кучин, Ю. Л. Основні принципи організації дистанційного навчання медиків / Ю. Л. Кучин, Л. В. Лимар. - С.30-37. - Библиогр. в конце ст.
Маврутенков, В. В. Онлайн-консультація пацієнтів як інструмент відпрацювання практичних навичок зі студентами на кафедрі інфекційних хвороб під час дистанційного навчання / В. В. Маврутенков, К. Ю. Литвин, Г. О. Ревенко. - С.38-42. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Модель екзаменаційної педіатричної станції «Початкова та реанімаційна допомога новонародженій дитині» як компоненти об’єктивного структурованого практичного (клінічного) іспиту здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальністю 222 «Медицина» галузі / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.43-47. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Кривопустов С. П., Починок Т. В., Логінова І. О., Шевцова Т. І., Слюсар Н. А., Корх Л. М.
Олійник, Н. Я. Підготовка студентів-іноземців до професійного спілкування / Н. Я. Олійник. - С.48-55. - Библиогр. в конце ст.
Тишковець, М. П. Професійне спілкування лікаря з пацієнтом у кардіологічному відділенні: методичні рекомендації для опанування теми англомовними здобувачами вищої медичної освіти / М. П. Тишковець. - С.56-60. - Bibliogr. at the end of the art.
Kotsyuba, R. B. Experimental study of computer-oriented methodology of foreign language communicative development of future medical professionals / R. B. Kotsyuba, N. O. Fedchyshyn, I. R. Humenna. - С.61-67. - Библиогр. в конце ст.
Бойчук, А. В. Якісна підготовка лікарів-інтернів і курсантів на кафедрі акушерства та гінекології фпо – вимога сучасності / А. В. Бойчук, В. С. Шадріна, О. І. Хлібовська. - С.68-73. - Библиогр. в конце ст.
Волосовець, О. П. Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.74-80. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Уліщенко В. В., Каруліна Ю. В., Ємець О. В., Волосовець Т. М., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Дікова І. Г., Грищенко Н. В., Хоменко В. Є., Дзюба О. Л., Ковальчук О. Л., Салтанова С. Д.
Марущак, М. І. Оцінка ефективності підготовки докторів філософії з медсестринства: результати анкетування стейкхолдерів / М. І. Марущак, М. Ю. Синенко. - С.81-87. - Библиогр. в конце ст.
Проніна, О. М. Сучасні технології в професійній підготовці лікарів-інтернів / О. М. Проніна, С. М. Білаш, М. М. Кобеняк. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Bilavych, I. V. Development of informal ukrainian public medical education in Galicia / І. V. Bilavych [та ін.]. - С.93-97. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Bilavych H. V., Savchuk B. P., Klishch H. I.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


   
    Проблемні питання запровадження якісного безперервного професійного розвитку лікарів [Текст] = Problem issues of introduction of qualitative lifelong professional development of doctors / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта. - 2022. - № 1. - С. 74-80. - Библиогр. в конце ст.

Анотація: У статті представлені дані щодо теперішнього стану та перспектив розвитку безперервного професійного розвитку лікарів в Україні та світі в умовах пандемічного сьогодення. Метою цієї роботи є вдосконалення запроваджуваної системи безперервного професійного розвитку лікарів, що має відповідати потребам галузі, запитам лікарів та сучасним викликам системі охорони здоров’я. Наступним генераціям лікарів безперервний професійний розвиток має стати доступним, персоналізованим, спрямованим на потреби лікаря. Він має базуватися на даних доказової медицини, використовувати широкий спектр можливостей освітніх та медичних платформ, 3D-реальності, симуляторів, дистанційних технологій та інтернет-ресурсів. Проте частка державного фінансування на заходи щодо безперервного професійного розвитку лікарів та перелік заходів безперервного професійного розвитку в державних закладах медичної освіти з року в рік скорочується, що сприяє розширенню комерціалізації цих заходів, екстенсивного збільшення кількості надавачів освітніх послуг на тлі відсутності поки дієвого контролю за їх якістю та контролю за провайдерами. Cуттєвою проблемою є не тільки якісна підготовка медичних кадрів, але й прогресуюче скорочення їх кількості. Необхідно долучати провідних експертів лікарських асоціацій та товариств до експертної оцінки й сертифікації Центром тестування МОЗ України контенту, рівня доповідачів, порядку проведення освітньо-наукових заходів. Потребує узгодження також кількість таких заходів, кількість і рівень кваліфікації провайдерів. Наявна система безперервного професійного розвитку лікарів потребує подальшого вдосконалення, ефективність якого залежить, по-перше, від рівня професіоналізму залучених до роботи з медичними працівниками фахівців, а по-друге, від того, наскільки ця система відповідає викликам сьогодення, потребам і можливостям лікарів
Дод.точки доступу:
Волосовець, О. П.
Уліщенко, В. В.
Каруліна, Ю. В.
Ємець, О. В.
Волосовець, Т. М.
Кривопустов, С. П.
Кузьменко, А. Я.
Дікова, І. Г.
Грищенко, Н. В.
Хоменко, В. Є.
Дзюба, О. Л.
Ковальчук, О. Л.
Салтанова, С. Д.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

3.


   
    Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів [Текст] = Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - № 3. - С. 9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.

Анотація: Для реалізації та адекватного віртуального забезпечення дистанційної освіти у Національному медичному університеті імені О. О. Богомольця використовується дистанційна освітня платформа NMU Neuron, що в нинішній ситуації може стати дієвою складовою освітнього процесу, маючи при цьому низку переваг. Воно не лише забезпечує навчання студента у найбільш зручному місці та часі, доступ до електронних баз знань, але й суттєво підвищує його активну роль у самому процесі самостійного навчання, зокрема й під час вимушеного внаслідок карантину, а від викладача вимагає вдосконалення викладання як за змістом, так і за його формою. Основними видами занять за дистанційною формою навчання є традиційні форми освітньої підготовки: лекція, практичні заняття, семінар, лабораторні заняття, консультації та інші, що відповідають чинному законодавству. У цілому, технології дистанційного навчання як комплекс сучасних освітніх технологій у системі вищої медичної освіти має постійно вдосконалюватися, зокрема шляхом використання сучасних освітніх платформ, якісного методичного наповнення веб-ресурсів, запровадження системи контролю якості дистанційного навчання, аби відповідати викликам часу
Дод.точки доступу:
Волосовець, О. П.
Виговська, О. В.
Кривопустов, С. П.
Кузьменко, А. Я.
Логінова, І. О.
Черній, О. Ф.
Мозирська, О. В.
Хоменко, В. Є.
Ковальчук, О. Л.
Дзюба, О. Л.
Грищенко, Н. В.
Острополець, М. С.
Скварська, О. О.
Салтанова, С. Д.
Ковтун, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

4.
Шифр: МУ7/2020/3
   Журнал

Медична освіта
2020р. № 3
Зміст:
Волосовець, А. О. Особливості дистанційного навчання в рамках післядипломної підготовки лікарів з медицини невідкладних станів / А. О. Волосовець [та ін.]. - С.5-8. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Слонецький Б. І., Зозуля І. С., Боброва В. І., Іващенко О. В., Вербицький І. В., Крамарева О. Г., Савченко Д. С.
Волосовець, О. П. Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.9-12. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Виговська О. В., Кривопустов С. П., Кузьменко А. Я., Логінова І. О., Черній О. Ф., Мозирська О. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л., Дзюба О. Л., Грищенко Н. В., Острополець М. С., Скварська О. О., Салтанова С. Д., Ковтун О. В.
Павленко, О. В. Застосування дистанційної освіти у післядипломній підготовці лікарів-стоматологів в умовах карантинних заходів / О. В. Павленко [та ін.]. - С.13-16. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Волосовець Т. М., Дорошенко О. М., Дорошенко М. В., Бакшутова Н. О.
Андрющенко, В. П. Досвід впровадження практично орієнтованої методики викладання дисципліни «Перша медична допомога з ознайомчою медичною практикою» для студентів фармацевтичного факультету / В. П. Андрющенко [та ін.]. - С.17-20. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ващук В. В., Кирик Т. П., Кушнірчук М. І.
Беденюк, А. Д. Досвід проведення дистанційних онлайн-семінарїв підчас карантину на кафедрі хірургії № 1 з урологією, малоінвазивною хірургією та нейрохірургією імені Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.21-23. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Гриценко С. Й., Доброродній В. Б. , Бурак А. Є.
Горлачук, Н. В. Методичні аспекти викладання токсикологічної та судової хімії вітчизняним студентам / Н. В. Горлачук, Н. О. Зарівна, Л. М. Мосула. - С.24-28. - Бібліогр.: в кінці ст.
Зарівна, Н. О. Методичні аспекти викладання спеціалізації «Контроль якості лікарських засобів» для студентів фармацевтичного факультету заочної форми навчання / Н. О. Зарівна, Л. С. Логойда, О. Б. Поляк. - С.29-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Іванькова, Н. А. Модель педагогічної системи електронного дистанційного навчання на базт хмарних сервісів / Н. А. Іванькова, О. А. Рижов. - С.34-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Коваленко, Н. П. Мотивація студентів як запорука успішного професійного розвитку / Η. П. Коваленко [та ін.]. - С.43-48. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боброва Н. О., Ганчо О. В., Зачепило С. В.
Першко, І. О. Міждисциплінарна інтеграція при викладанні біохтмії у фармацевтичному коледжі на прикладі теми «Вступ до обміну речовин та енергії» / І. О. Першко, Н. А. Тодосійчук. - С.49-55. - Бібліогр.: в кінці ст.
Шульгай, А. Г. Якісна медична (фармацевтична) освіта: їхати навчатися за кордон чи змінювати систему підготовки в Україні? Частина 1. Якість освіти через зміни у процедурі вступної кампанії / А. Г. Шульгай [та ін.]. - С.56-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Загричук Г. Я., Михалків М. М., Івануса І. Б.
Pakholchuk, O. P. Psychological impact of quarantine on the medical education and how to reduce IT / О. P. Pakholchuk, S. М. Nedelska, S. V. Pavlov. - С.65-68. - Bibliogr. at the end of the art.
Savchuk, В. P. Content and thematic orientation of ukrainian scientific studies on the development of foreign language education abroad / В. P. Savchuk, L. I. Нагарко, N. O. Fedchyshyn. - С.69-73. - Bibliogr. at the end of the art.
Voloshchuk, N. I. Simulation training as a methodological approach to training students in pharmacology studying / N. I. Voloshchuk [та ін.]. - С.74-78. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Denysiuk О. М., Pashynska O. S., Marynych L. I.
Калинюк, Н. М. Концептуальні засади інтеграції правової та професійно-практичної підготовки майбутніх фахівців медичної галузі / Н. М. Калинюк, Т. О. Рогальський. - С.79-83. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кінаш, І. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх лікарів на етапі професійної підготовки / І. О. Кінаш. - С.84-88. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кондратюк, В. Є. Використовування об’єктивних підходів оцінювання практичних вмінь на молодших курсах / В. Є. Кондратюк [та ін.]. - С.89-93. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шевчук С. Г., Бичков О. А., Палієнко І. А.
Мудрик, У. М. Використання активних форм навчання та сучасних інформативних технологій як засобу інтенсифікації навчального процесу / У. М. Мудрик [та ін.]. - С.94-99. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Боярчук О.Р., Ватянська Л. А., Бурбела Е. І.
Тріщ, В. І. Використання інтерактивних методів викладання з їх імплементацією в умовах клініки при формуванні професійних компетентностей у майбутніх медичних працівників / В. І. Тріщ. - С.100-104. - Бібліогр.: в кінці ст.
Гребеник, М. В. Ретроспективний аналіз навчання лікарів-інтернів фаху «Внутрішні хвороби» та шляхи оптимізації практичної підготовки / М. В. Гребеник [та ін.]. - С.105-109. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Криськів О. І., Лазарчук Т. Б., Коцюба О. І.
Посохова, К. А. Актуальність навчальної інформації про ризик алергічних реакцій при використанні лікарських засобів / К. А. Посохова [та ін.]. - С.110-113. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Олещук О. М., Шевчук О. О., Матюк Л. М.
Скритиков, П. М. Перспективи вдосконалення навчального плану для лікарів-інтернів-стоматологів у розділі «карієс» / П. М. Скритиков [та ін.]. - С.114-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Шинкевич В. І., Удальцова-Гродзинська К. О., Писаренко О. А.
Kulbashna, Ya. A. Professional training of masters in dentistry in medical universities of Ukraine and countries of the European union in terms of educational curricula and syllabi harmonization / Ya. A. Kulbashna [та ін.]. - С.118-125. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Nahirnyj Ya. P., Skrypnyk I. L., Skibitska O. O., Zakharova V. O.
Bilovus, L. I. Cognitive features of pedagogical communication / L. I. Bilovus, O. Ye. Homotiyk, N. O. Fedchyshyn. - С.126-130. - Bibliogr. at the end of the art.
Kim, L. A. Learning french by teachers of the Dnvipropetrovsk medical academy: a challenge and prospects / L. A. Kim, O. O. Nefodov. - С.131-136. - Bibliogr. at the end of the art.
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: МУ10/2020/25/4
   Журнал

Медичні перспективи [Текст]. - Виходить кожного кварталу
2020р. Т. 25 № 4
Зміст:
Diachuk, D. D. Current approaches to medical care optimization for patients with multimorbidity / D. D. Diachuk [et al.]. - С.4-11. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Hidzynska I. M., Moroz G. Z., Tkachuk I. M.
Юр’єва, Л. М. Oхорона психічного здоров’я медичних працівників в умовах пандемії COVID-19 / Л. М. Юр’єва. - С.12-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванов, В. П. Місце біомаркерів фіброзу міокарда в прогнозуванні аритмій у пацієнтів з гіпертонічною хворобою в поєднанні з ішемічною хворобою серця (огляд літератури) / В. П. Іванов [та ін.]. - С.22-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Шушковська Ю. Ю., Афанасюк О. І., Пентюк Л. О.
Burlaka, B. S. Neuroprotective properties of n-phenylacetyl-l-prolylglycine ethyl ester nasal gel in an experimental model of multiple sclerosis equivalent / B. S. Burlaka [et al.]. - С.31-38. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Belenichev I. F., Nefedov O. O., Aliyeva O. G., Bukhtiyarova N. V.
Волотовська, Н. В. Порівняльна характеристика активності пероксидного окиснення ліпідів та антиоксидантного захисту в печінці щура на тлі експериментального ішемічно-реперфузійного синдрому кінцівки / Н. В. Волотовська. - С.39-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Kotsiubynska, Yu. Z. Use of dermatoglyphic parameters of the medium and proximal phalanges of fingers for integrated legal-medical identification of a person / Yu. Z. Kotsiubynska, N. M. Kozan. - С.47-58. - Bibliogr. at the end of the art.
Перцева, Т. О. Процеси запалення та фіброзування у хворих на хронічне обструктивне захворювання легень / Т. О. Перцева [та ін.]. - С.59-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Конопкіна Л. І., Коваль Д. С., Губа Ю. В.
Rodionova, V. V. Renal function and nutritional status in patients with arterial hypertension / V. V. Rodionova, O. O. Boiko. - С.66-72. - Bibliogr. at the end of the art.
Poniatovskyi, V. A. Bacteriophages against methicillin resistant Staphylococcus aureus strains / V. A. Poniatovskyi [et al.]. - С.73-80. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Bondarchuk O. L., Prystupiuk M. O., Smikodub O. O., Shyrobokov V. P.
Ван, Цзи Вей. Ефекти дигідрокверцетину (ДГК "Р" краплі) в пацієнтів після перенесених транзиторних ішемічних атак з порушеннями зору / Ван Цзи Вей [та ін.]. - С.81-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Погорєлов О. В., Бобокало С. В., Бараненко О. М., Чунь Лю
Kovalyova, O. M. The state of antioxidant defense system in young persons with gastroesophageal reflux disease and autoimmune thyroiditis / O. M. Kovalyova [et al.]. - С.87-93. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Chukhrienko N. D., Pasiieshvili T. M., Pasiieshvili L. M., Zhelezniakova N. M.
Shyshkin, M. A. Comparative analysis of aldehyde dehydrogenase 1 expression in polyps and adenocarcinoma of the distal colon / M. A. Shyshkin, T. O. Khrystenko. - С.94-98. - Bibliogr. at the end of the art.
Gamian, A. Andvanced glycation end-products as novel biomarkers of eosinophil-derived lung inflammatory diseases (literature review) / A. Gamian [et al.]. - С.99-106. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Zubchenko S. O., Havrylyuk A. M., Kril I. Y., Chopyak V. V.
Неханевич, О. Б. Вплив мотивованої ходьби з частковим розвантаженням ваги тіла на великі моторні функції в дітей з церебральним паралічем / О. Б. Неханевич [та ін.]. - С.107-114
Інші автори: Бакурідзе-Маніна В. Б., Смирнова О. Л., Бьон-Йоль Ю., Косинський О. В.
Makarchuk, O. M. Endometrial state in women with uterine factor of infertility at the stage of preconceptional care according to sonography and doplerometry data / O. M. Makarchuk [et al.]. - С.114-121. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Ostrovska O. M., Okolokh Onieka Gibson, Orishchak I. K., Cheredarchuk A. R.
Umanets, T. R. Impact of risk factors in developing bronchial asthma combined with gastroesophageal reflux disease in children / T. R. Umanets [et al.]. - С.121-127. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Buratynska A. A., Tolkach S. I., Stepanova L. S., Matveeva S. Yu., Kondratenkova T. V., Smirnova O. A., Garaschenko T. A., Lapshyn V. F.
Гресько, І. В. Ефективність програми реабілітації хворих на поперековий остеохондроз з порушеннями рухового стереотипу з використанням ударно-хвильової терапії / І. В. Гресько, В. А. Колесніченко. - С.127-137. - Бібліогр. в кінці ст.
Gudaryan, A. A. Justifications for differentiated approach in correction of some changes of the immunologic disorders in patients with rapidly progressing generalized parodontitis with different drug susceptibility of the parodontal bacteria / A. A. Gudaryan [et al.]. - С.138-146. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Maschenko I. S., Dorogina A. S., Shyrinkin S. V.
Фастовець, О. О. Результати дослідження напружено-деформованих станів при протезуванні різних типів атрофії нижньої беззубої щелепи / О. О. Фастовець, С. О. Сапальов, В. О. Штепа. - С.146-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Яворовський, О. П. Проблеми безпеки, гігієни праці та інфекційного контролю в боротьбі з професійними захворюваннями медичних працівників на COVID-19 у закладах охорони здоров’я України / О. П. Яворовський [та ін.]. - С.159-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Скалецький Ю. М., Брухно Р. П., Шкурба А. В., Киричук І. М., Риган М. М.
Vavrinevych, O. P. Hygienic substantiation of calculating models for prognosis of toxicity of different classes insecticides (second part) / O. P. Vavrinevych [et al.]. - С.166-173. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Shpak B. I., Antonenko A. M., Omelchuk S. T., Zinchenko T. I.
Волосовець, О. П. Динаміка зміни показника захворюваності на пневмонію дітей України за останні 20 років / О. П. Волосовець [та ін.]. - С.174-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Інші автори: Больбот Ю. К., Абатуров О. Є., Кривопустов С. П., Беш Л. В., Стоєва Т. В., Хоменко В. Є., Ковальчук О. Л.
Ipatov, A. V. Primary disability due to neoplasms in Ukraine: structure, trends, influencing factors / A. V. Ipatov [et al.]. - С.181-188. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Khaniukova I. Y., Moroz O. M., Sanina N. A.
Lekhan, V. N. Estimates of potentially preventable hospitalizations for ambulatory care sensitive conditions in Ukraine / V. N. Lekhan [et al.]. - С.189-198. - Bibliogr. at the end of the art.
Інші автори: Kriachkova L. V., Doroshenko O. O., Gritsenko L. O.
Горбунова, Г. Д. Качество жизни детей трудовых мигрантов / Г. Д. Горбунова. - С.198-206. - Библиогр. в конце ст.
Парій, В. Д. Порівняння задоволеності пацієнтів отриманою первинною медичною допомогою в умовах реформування галузі: крос-секційне дослідження (на прикладі центру первинної медичної допомоги міста Києва) / В. Д. Парій, О. В. Короткий, В. Г. Гур’янов. - С.207-213. - Бібліогр. в кінці ст.
Поясник, І. М. Невропатія лицевого нерва як маніфестація раннього нейробореліозу (клінічний випадок) / І. М. Поясник. - С.214-220. - Бібліогр. в кінці ст.
Філат, Т. В. Мовна підготовка - необхідна складова формування професійної компетенції лікаря (до ювілею кафедри мовної підготовки) / Т. В. Філат [та ін.]. - С.221-228
Інші автори: Сидора М. Ю., Запорожець О. С., Сербіненко Л. М.
Доктор філологічних наук, професор Тетяна Віталіївна Філат (до ювілею від дня народження). - С.229-230
До 100-річчя від дня народження Віктора Миколайовича Дзяка. - С.231-232
Стусь, В. П. Талановитий вчений, блискучий хірург-уролог, педагог / В. П. Стусь. - С.233-235
Є примірники у відділах:
Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


   
    Дистанційне навчання як інформаційно-комунікативна технологія додипломної підготовки лікарів з педіатрії в умовах сучасних викликів [Текст] = Distance learning as an information and communicative technology of the undergraduate training of pediatricians in the contemporary challenge / О. П. Волосовець [та ін.] // Медична освіта. - 2020. - N 3. - С. 9-12


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ -- EDUCATION, DISTANCE
ПЕДИАТРИЯ -- PEDIATRICS
ИНФОРМАТИКА МЕДИЦИНСКАЯ -- MEDICAL INFORMATICS
Дод.точки доступу:
Волосовець, О. П.
Виговська, О. В.
Кривопустов, С. П.
Кузьменко, А. Я.
Логінова, І. О.
Черній, О. Ф.
Мозирська, О. В.
Хоменко, В. Є.
Ковальчук, О. Л.
Дзюба, О. Л.
Грищенко, Н. В.
Острополець, М. С.
Скварська, О. О.
Салтанова, С. Д.
Ковтун, О. В.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

7.


   
    Динаміка зміни показника захворюваності на пневмонію дітей України за останні 20 років [Текст] / О. П. Волосовець [та ін.] // Медичні перспективи. - 2020. - Т. 25, № 4. - С. 174-181. - Бібліогр. в кінці ст.


MeSH-головна:
ПНЕВМОНИЯ -- PNEUMONIA (профилактика и контроль, эпидемиология)
ДЕТИ -- CHILD
СМЕРТНОСТЬ ДЕТСКАЯ -- CHILD MORTALITY
УКРАИНА -- UKRAINE (эпидемиология)
Анотація: В Україні пневмонія посідає третє місце в структурі госпітальної летальності немовлят після перинатальної патології та вроджених аномалій розвитку. За останні 20 років в Україні спостерігається зростання на 33,7% захворюваності дітей на пневмонію (р˂0,01) з переважним виявленням цієї патології у дітей з областей країни, що мають проблемні питання в належному забезпеченні педіатричної служби. Найбільший рівень захворюваності на пневмонію у всіх вікових групах спостерігався у дітей Івано-Франківської, Рівненської, Київської та Вінницької областей. Завдяки прогресивному розвитку вітчизняної педіатрії та впровадженню сучасних лікувально-діагностичних технологій, зокрема вакцинопрофілактики, за останні 20 років смертність дітей від гострих інфекцій верхніх дихальних шляхів, пневмонії та грипу знизилася майже в 5 разів. Зміни за останні роки в захворюваності дітей на пневмонію відповідають динаміці поширення грипу та ГРВІ, особливо під час епідемій 2009-2010 рр. і 2015-2016 рр. Оцінка в динаміці цього показника в наступні періоди вкрай важлива в контексті пандемії COVID-19, яка триває
Дод.точки доступу:
Волосовець, О. П.
Больбот, Ю. К.
Абатуров, О. Є.
Кривопустов, С. П.
Беш, Л. В.
Стоєва, Т. В.
Хоменко, В. Є.
Ковальчук, О. Л.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

8.
Шифр: МУ7/2017/1
   Журнал

Медична освіта
2017р. № 1 . - 96.11, р.
Зміст:
Беденюк, А. Д. Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука / А. Д. Беденюк [та ін.]. - С.5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ковальчук О. Л., Доброродній В. Б., Війтович Л. Є.
Вишневська, Н. Ю. Сучасні методики навчання й оцінювання знань студентів у клініці інфекційних хвороб / Н. Ю. Вишневська [та ін.]. - С.8-13. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Івахів О. Л., Васильєва Н. А., Іщук І. С.
Геряк, С. М. Симптомокомплекс синдрому емоційного вигорання при викладанні клінічних дисциплін іноземним студентам та шляхи його усунення / С. М. Геряк [та ін.]. - С.14-18. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Багній Н. І., Корда І. В., Стельмах О. Є., Петренко Н. В.
Ждан, В. М. Впровадження дистанційної освіти на кафедрі сімейної медицини і терапії / В. М. Ждан [та ін.]. - С.19-22. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Бабаніна М. Ю., Ткаченко М. В. , Волченко Г. В., Кітура Є. М., Шилкіна Л. М., Лебідь В. Г.
Машейко, І. В. Роль інформаційних технологій у викладанні дисциплін студентам вищих медичних навчальних закладів / І. В. Машейко, Г. Б. Пелешенко, А. М. Машейко. - С.23-26. - Бібліогр.: в кінці ст.
Перцов, В. І. Використання симуляційних технологій при навчанні студентів надання екстреної медичної допомоги / В. І. Перцов, О. А. Льовкін, Я. В. Тєлушко. - С.27-29. - Бібліогр.: в кінці ст.
Петрина, В. О. Роль інтерактивних методів навчання студентів факультету підготовки іноземних громадян із дисципліни “Внутрішня медицина” / В. О. Петрина. - С.30-33. - Бібліогр.: в кінці ст.
Потапов, В. О. Застосування інноваційних технологій для підвищення якості підготовки майбутніх лікарів з дисципліни “Акушерство і гінекологія” / В. О. Потапов [та ін.]. - С.34-37. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Петулько А. П., Медведев М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В.
Родинський, О. Г. Особливості методологічного підходу до викладання курсу фізіології з використанням комп’ютерної симуляції в системі сучасної медичної освіти в Україні / О. Г. Родинський [та ін.]. - С.38-42. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Демченко О. М., Родинська Г. О., Гутнік І. О.
Федорук, О. С. Перспективи викладання урології в Буковинському державному медичному університеті / О. С. Федорук [та ін.]. - С.43-46. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ілюк І. І. , Зайцев В. І., Владиченко К. А., Степан В. Т., Візнюк В. В.
Човпан, Г. О. Засоби поліпшення роботи зі студентами з англійською мовою навчання у медичних вузах України залежно від вхідного рівня знань та країни-донора / Г. О. Човпан [та ін.]. - С.47-51. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Човпан І. С., Батюк Л. В., Кнігавко В. Г.
Doroshenko, О. М. Assessment of academic performance with learning monitoring system for licensing integrated exam preparation in specialty of dentistry / О. М. Doroshenko, О. F. Sirenko. - С.52-55. - Bibliogr. at the end of the art.
Абрамов, С. В. Організація самостійної роботи студентів на кафедрі внутрішньої медицини Дніпровського медичного інституту традиційної і нетрадиційної медицини / С. В. Абрамов [та ін.]. - С.56-60. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Байбаков В. М., Корнацький В. М., Вишневський В. О., Кириченко А. Г., Мороз С. М., Хом’яков В. М.
Антоненко, А. М. Досвід викладання окремих питань кліматотерапії студентам 6 курсу англомовної форми навчання на кафедрі гігієни та екологи національного медичного університету імені О. О. Богомольця / А. М. Антоненко [та ін.]. - С.61-64. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Мережкіна Н. В., Бардов В. Г., Ставніченко П. В.
Іванченко, О. З. Використання проблемного підходу при викладанні медичної і біологічної фізики / О. З. Іванченко, О. З. Мельникова. - С.65-68. - Бібліогр.: в кінці ст.
Кавин, В. О. Аналіз результатів анкетування студентів Івано-Франківського національного медичного університету по завершенню вивчення дисципліни “Оперативна хірургія і топографічна анатомія” / В. О. Кавин [та ін.]. - С.69-72. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Попович Ю. Л., Федорак В. М., Мєсоєдова В. А., Парахоняк В. В.
Кузенко, Р. Т. Застосування медичного навчального тренажера при засвоєнні практичних навичок із дисципліни “Хірургія” / P. Т. Кузенко. - С.73-76. - Бібліогр.: в кінці ст.
Курята, О. В. Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету / О. В. Курята, К. Г. Карапетян, О. С. Митрохіна. - С.77-81. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лембрик, І. С. Формування клінічного мислення у студента-іноземця при вивченні дисципліни “Педіатрія” / І. С. Лембрик, З. Р. Кочерга. - С.82-85. - Бібліогр.: в кінці ст.
Лобань, Г. А. Щодо дієвості інформаційних методичних матеріалів у навчальному процесі на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / Г. А. Лобань [та ін.]. - С.86-89. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Ананьева М. М., Звягольська І. М., Боброва Н. О., Фаустова М. О., Полянська В. П., Басараб Я. О.
Маслак, Г. С. Самостійна робота студентів - основа високого професійного рівня фахівця (лікаря). Досвід роботи кафедри біохімії і медичної хімії ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України” / Г. С. Маслак [та ін.]. - С.90-95. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Долгіх Г. В., Цокур Н. І., Шевцова К. В.
Мосейчук, А. Р. Модель формування дослідницької компетентності майбутніх фельдшерів у процесі вивчення біологічних дисциплін / А. Р. Мосейчук. - С.96-102. - Бібліогр.: в кінці ст.
Попова, Т. М. Педагогічні підходи викладання комунальної гігієни в системі післядипломної освіти / Т. М. Попова [та ін.]. - С.103-107. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Лоскутов М. Ф., Карабан О. М., Петренко Т. Є., Філіпченко С. М., Лобойко Л. І.
Рогачевський, О. П. Інноваційні технології активного навчання акушерів-гінекологів / О. П. Рогачевський [та ін.]. - С.108-111. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Попова Л. М., Рожковська Н. М., Коссей Т. В., Голубенко М. Ю.
Семенець, А. В. Про налагодження СДО MOODLE для проведення тестового оцінювання з курсу “Вища математика” / А. В. Семенець. - С.112-117. - Бібліогр.: в кінці ст.
Славопас, В. А. Аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду підготовки медичних сестер / В. А. Славопас. - С.118-120. - Бібліогр.: в кінці ст.
Спіріна, І. Д. Використання навчальних відеофільмів у якості відеокейсів при підготовці іноземних студентів із дисципліни “Психіатрія. Наркологія” / І. Д. Спіріна, А. В. Шорніков, Р. М. Тимофеев. - С.121-124. - Бібліогр.: в кінці ст.
Lezhenko, G. О. The didactic approaches то teaching of pediatrics in the conditions of the credit-transfer system in the studying of english-speaking foreign students of medicine / G. О. Lezhenko [та ін.]. - С.125-129. - Бібліогр.: в кінці ст.
Інші автори: Pashkova О. Е., Sidorova I. V., Kгаупуа Η. V.
До ювілею доцента Наталії Cтепанівни Гутор. - С.130-131
Є примірники у відділах: всього 1 : БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


   
    Матрикул практичних навичок як складова частина практичної підготовки студентів на кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука [Текст] = Matrikular of practical skills as a part of the practical training of students at L. YA. Kovalchuk department of surgery №1 with urology and minimally invasive surgery / А. Д. Беденюк [та ін.] // Медична освіта. - 2017. - № 1. - С. 5-7. - Бібліогр.: в кінці ст.


MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ -- EDUCATION, MEDICAL
Анотація: Мета дослідження – акцентувати увагу на важливості оволодіння практичними навичками в процесі навчання студентів-медиків. Матеріали та методи дослідження. Аналіз літературних джерел та власного досвіду роботи за методикою “єдиного дня” з використанням матрикула практичних навичок. Результати й обговорення. Методика “єдиного дня” значно розширила можливості навчального процесу в клініках та дозволила пристосовувати його до роботи спеціалізованих хірургічних відділень. На кафедрі хірургії № 1 з урологією та малоінвазивною хірургією імені професора Л. Я. Ковальчука ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України” практичні заняття включають оволодіння студентами спеціальними навичками обстеження, постановки діагнозу та визначення лікувальної тактики у хворих з різною хірургічною патологією. Студенти беруть участь в інструментальних і апаратних методах обстеження одного із пацієнтів відділення за темою заняття, а також у діагностично-лікувальних процедурах. Протягом заняття викладач приймає практичні навички, які включені у матрикули практичних навичок та є складовою частиною комплексної підготовки студентів. Висновки. Десятирічний досвід застосування даної методики проведення занять дозволив підвищити ефективність навчального процесу. Студенти мають змогу отримати не лише теоретичну підготовку, а й в обов’язковому порядку оволодіти практичними навичками, що сприяє поліпшенню розуміння та засвоєння матеріалу, розвитку клінічного мислення
Дод.точки доступу:
Беденюк, А. Д.
Ковальчук, О. Л.
Доброродній, В. Б.
Війтович, Л. Є.

Примірників всього: 1
БИНТ (1)
Вільні: БИНТ (1)

Знайти схожі

10.


   
    Малоінвазивні технології і частота розвитку післяопераційного тромбоемболізму [Текст] / І. К. Венгер [та ін.] // Шпит. хірургія. - 2016. - № 2. - С. 79-80


MeSH-головна:
ТРОМБОЭМБОЛИЯ -- THROMBOEMBOLISM (профилактика и контроль, этиология)
ПОСЛЕОПЕРАЦИОННЫЕ ОСЛОЖНЕНИЯ -- POSTOPERATIVE COMPLICATIONS (профилактика и контроль)
Дод.точки доступу:
Венгер, І. К.
Ковальчук, О. Л.
Костів, С. Я.
Дуць, С. І.

Вільних прим. немає

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)